DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KURORTINIO, POILSIO IR TURIZMO SEZONO NUSTATYMO DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE
2014 m. balandžio 23 d. Nr. PR-77
Druskininkai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalies, Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 16 straipsnio 3 dalies ir Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 11 straipsnio 4 dalies nuostatomis, bei siekiant užtikrinti tolygų metinį kurorto užimtumą, Druskininkų savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Nustatyti Druskininkų savivaldybės teritorijoje kurortinį, poilsio ir turizmo sezoną:
2. Pripažinti netekusiais galios:
2.1. Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. kovo 28 d. sprendimo Nr. T1-61 „Dėl alkoholio produktų mažmeninės prekybos licencijavimo“ 2 punktą;
SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL KURORTINIO, POILSIO IR TURIZMO SEZONO NUSTATYMO DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE“PROJEKTO
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2014 m. balandžio 18 d.
Druskininkai
1. |
Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai Atsižvelgiant į tai, kad Druskininkų kurortui jau nebūdingas sezoniškumas Nustatyti Druskininkų savivaldybės teritorijoje kurortinį, poilsio ir turizmo sezonus: vasaros nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. ir. žiemos nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. |
||
2. |
Kokių rezultatų laukiama Įgyvendinus sprendimo projektą, savivaldybės teritorijoje bus sudarytos sąlygos prekybą ar paslaugų teikimą vykdyti ištisus metus. Iki šiol buvo nustatytas vienas kurortinis sezonas nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. sezoninių alkoholio bei tabako licencijų išdavimui. Patvirtinus šį sprendimą sezonai galios ir prekybos bei paslaugų leidimų išdavimui bei kitais atvejais. |
||
3. |
Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai Patvirtinus sprendimo projektą, bus tikslinami Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. kovo 28 d. sprendimu patvirtinti Rinkliavos už leidimo prekiauti ar teikti paslaugas Druskininkų savivaldybės teritorijos viešosiose vietose nuostatai |
||
3.1. |
teisinio reguliavimo tikslas, pagrindas ir siūlomos priemonės jam pasiekti Sprendimo projektas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalies ir Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 16 straipsnio 3 dalies nuostatomis. |
||
3.2. |
teisinio reguliavimo teigiamos ir neigiamos pasekmės Teigiamos pasekmės – savivaldybės teritorijoje bus sudarytos sąlygos prekybą ar paslaugų teikimą vykdyti ištisus metus. Neigiamo poveikio teisinio reguliavimo sričiai nėra. |
||
3.3. |
teisinio reguliavimo alternatyvos ir jų poveikio įvertinimas Alternatyvos nenumatyta |
||
4. |
Dėl konsultavimosi su visuomene Su visuomene konsultuojamasi sprendimo projektą paskelbus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinėje sistemoje |
||
5. |
Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas Šio sprendimo projekto įgyvendinimas papildomų lėšų nepareikalaus. Prognozuojame papildomas pajamas iš rinkliavų į savivaldybės biudžetą. |
||
6. |
Ar projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka Sprendimo projektas parengtas lietuvių kalba, laikantis Įstatymų ir kitų teisės aktų norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo bei Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nuostatų. |
||
7. |
Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai |
||
8. |
Projekto antikorupcinis vertinimas |
||
8.1. |
Projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su pajamų ir išlaidų didinimu ir tikslinimu bei valstybės ar savivaldybės funkcijų vykdymu. Remiantis Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2010 m. birželio 9 d. įsakymu Nr.V35-381 „Dėl teisės aktų antikorupcinio vertinimo“ nurodoma, kokius visuomeninius santykius numatoma reguliuoti |
||
8.2. |
Vertinimo aspektai |
Teigiamas poveikis |
Neigiamas poveikis |
8.2.1. |
Atitinkamai sričiai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.2. |
Ekonomikai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.3. |
Savivaldybės finansams |
nenumatytas.
|
nenumatytas |
8.2.4. |
Socialinei aplinkai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.5. |
Viešojo administravimo sistemai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.6. |
Korupcijos mastui |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.7. |
Aplinkai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.8. |
Teisinei sistemai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.9. |
Piliečių ir kitų asmenų administracinei naštai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.10. |
Plėtrai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.11. |
Kita svarbi informacija |
|
|
8.3. |
Išvada Teikiamas projektas įtakos korupcijai neturės, galimybės sudaryti prielaidas korupcijai atsirasti ar plėtotis nėra. Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus Vyriausioji specialistė Akvilė Povilanskaitė
|
||
Finansų ir apskaitos skyriaus vedėja Vyda Amšiejienė
|