hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KURORTINIO, POILSIO IR TURIZMO SEZONO NUSTATYMO DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE

 

2014 m. balandžio 23 d. Nr. PR-77

Druskininkai

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio         4 dalies, Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 16 straipsnio 3 dalies ir Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 11 straipsnio 4 dalies nuostatomis, bei siekiant užtikrinti tolygų metinį kurorto užimtumą, Druskininkų savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Nustatyti Druskininkų savivaldybės teritorijoje kurortinį, poilsio ir turizmo sezoną:

1.1. vasaros nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d.;

1.2. žiemos nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d.

2. Pripažinti netekusiais galios:

2.1. Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. kovo 28 d. sprendimo Nr. T1-61 „Dėl alkoholio produktų mažmeninės prekybos licencijavimo“ 2 punktą;

2.2. Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. birželio 29 d. sprendimo                     Nr. T1-136 „Dėl mažmeninės prekybos tabako gaminiais licencijavimo“ 2 punktą.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo  nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL KURORTINIO, POILSIO IR TURIZMO SEZONO NUSTATYMO DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE“PROJEKTO

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2014 m. balandžio 18 d.

Druskininkai

 

1.

Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai

Atsižvelgiant į tai, kad Druskininkų kurortui jau nebūdingas sezoniškumas

Nustatyti Druskininkų savivaldybės teritorijoje kurortinį, poilsio ir turizmo sezonus: vasaros nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. ir. žiemos nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d.

2.

Kokių rezultatų laukiama

Įgyvendinus sprendimo projektą, savivaldybės teritorijoje bus sudarytos sąlygos prekybą ar paslaugų teikimą vykdyti ištisus metus. Iki šiol buvo nustatytas vienas kurortinis sezonas  nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. sezoninių alkoholio bei tabako licencijų išdavimui. Patvirtinus šį sprendimą sezonai galios ir prekybos bei paslaugų leidimų išdavimui bei kitais atvejais.

3.

Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai

Patvirtinus sprendimo projektą, bus tikslinami Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. kovo 28 d. sprendimu patvirtinti Rinkliavos už leidimo prekiauti ar teikti paslaugas Druskininkų savivaldybės teritorijos viešosiose vietose nuostatai

3.1.

teisinio reguliavimo tikslas, pagrindas ir siūlomos priemonės jam pasiekti

Sprendimo projektas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalies ir Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 16 straipsnio 3 dalies nuostatomis.

3.2.

teisinio reguliavimo teigiamos ir neigiamos pasekmės

Teigiamos pasekmės – savivaldybės teritorijoje bus sudarytos sąlygos prekybą ar paslaugų teikimą vykdyti ištisus metus. Neigiamo poveikio teisinio reguliavimo sričiai nėra.

3.3.

teisinio reguliavimo alternatyvos ir jų poveikio įvertinimas

Alternatyvos nenumatyta

4.

Dėl konsultavimosi su visuomene

Su visuomene konsultuojamasi sprendimo projektą paskelbus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinėje sistemoje

5.

Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas

Šio sprendimo projekto įgyvendinimas papildomų lėšų nepareikalaus. Prognozuojame papildomas pajamas iš rinkliavų į savivaldybės biudžetą.

6.

Ar projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka

Sprendimo projektas parengtas lietuvių kalba, laikantis Įstatymų ir kitų teisės aktų norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo bei Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nuostatų.

7.

Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai

8.

Projekto antikorupcinis vertinimas

8.1.

Projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su pajamų ir išlaidų didinimu ir tikslinimu bei valstybės ar savivaldybės funkcijų vykdymu.

Remiantis Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2010 m. birželio 9 d. įsakymu Nr.V35-381 „Dėl teisės aktų antikorupcinio vertinimo“ nurodoma, kokius visuomeninius santykius numatoma reguliuoti

8.2.

Vertinimo aspektai

Teigiamas poveikis

Neigiamas poveikis

8.2.1.

Atitinkamai sričiai

 

nenumatytas

 

nenumatytas

8.2.2.

Ekonomikai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.3.

Savivaldybės finansams

nenumatytas.

 

nenumatytas

8.2.4.

Socialinei aplinkai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.5.

Viešojo administravimo sistemai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.6.

Korupcijos mastui

nenumatytas

nenumatytas

8.2.7.

Aplinkai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.8.

Teisinei sistemai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.9.

Piliečių ir kitų asmenų administracinei naštai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.10.

Plėtrai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.11.

Kita svarbi informacija

 

8.3.

Išvada

Teikiamas projektas įtakos korupcijai neturės, galimybės sudaryti prielaidas korupcijai atsirasti ar plėtotis nėra.

Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus

Vyriausioji specialistė                                                     Akvilė Povilanskaitė                               

 

 

Finansų ir apskaitos skyriaus vedėja                                                    Vyda Amšiejienė