Projektas
KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS taryba
sprendimas
dėl KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013-04-25 SPRENDIMO nR. T2-133 „DĖL kRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS MIESTŲ IR KITŲ GYVENAMŲJŲ VIETOVIŲ TVARKYMO TAISYKLIŲ TVIRTINIMO“ PAPILDYMO
2014 m. gegužės 21 d. Nr.T1-184
Kretinga
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Kretingos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Papildyti Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2013-04-25 sprendimu Nr. T2-133 patvirtintų Kretingos rajono savivaldybės miestų ir kitų gyvenamųjų vietovių tvarkymo taisyklių 7 punktą 7.4. papunkčiu ir išdėstyti jį taip:
2. Teisės aktą skelbti Teisėkūros pagrindų įstatymo nustatyta tvarka.
Savivaldybės meras
Civilinės saugos ir sanitarijos sk. vyr. specialistė Gauna: Bendras sk. – 2, Civilinės
Zita Abelkienė saugos ir sanitarijos sk. - 1,
Seniūnijos – po 1,
Vietinio ūkio ir turto valdymo sk. vyr. specialistė Vietinio ūkio ir turto valdymo sk. – 1.
Jūratė Jokubavičienė
Administracijos direktorius
Virginijus Domarkas
Juridinio sk. vyr. specialistas
Algimantas Gedvilas Tarybos sekretorė
Laimutė Dieliautaitė
Kalbos tvarkytoja Civilinės saugos ir sanitarijos sk. vedėja
Alma Skieruvienė Rasmina Beniušienė
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
PRIE KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013-04-25 SPRENDIMO NR. T2-133 „DĖL KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS MIESTŲ IR KITŲ GYVENAMŲJŲ VIETOVIŲ TVARKYMO TAISYKLIŲ TVIRTINIMO“ PAPILDYMO“
1. Sprendimo projekto tikslas ir uždaviniai.
Projekto tikslas – papildyti galiojančias Kretingos rajono savivaldybės Miestų ir kitų gyvenamųjų vietovių tvarkymo taisykles.
Nagrinėjant gyventojų prašymus, pranešimus ir skundus, pastebėta, kad nėra kaip sudrausminti piktavališkai kitų žmonių interesus pažeidinėjančius rajono gyventojus, pavyzdžiui, atliekų kaupimas bute, antisanitarinės gyvenimo sąlygos bute ir pan.
Parengtu sprendimo projektu siekiama gerinti gyvenamąją aplinką, mažinti žmogaus veiklos neigiamą poveikį visuomenės sveikatai, nustatyti atsakomybę už gyvenamosios aplinkos taršą, riboti žmonių sveikatai kenksmingų rizikos veiksnių suformavimo ir išplitimo galimybes, užkirsti kelią infekcinio užkrato susiformavimui ir užkrečiamųjų ligų protrūkiams. Šiomis priemonėmis apsaugoti tvarkingai ir švariai gyvenančių žmonių teises į saugią gyvenamąją aplinką.
2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.
Šiuo metu galioja 2013 m. balandžio 25 d. sprendimu Nr. T2-133 patvirtintos Kretingos rajono savivaldybės miestų ir kitų gyvenamųjų vietovių tvarkymo taisyklės.
3. Lėšų poreikis sprendimui įgyvendinti, projekto ekonominis pagrindimas.
Sprendimo projekto patvirtinimui lėšos nereikalingos.
7. Teisės akto projekto antikorupcinis vertinimas.
Prie sprendimu projekto pridėta teisės akto projekto antikorupcinio vertinimo pažyma. Teisės akto projekte korupcijos pasireiškimo rizika yra 0,083 balo.
8. Autorius.
Civilinės saugos ir sanitarijos skyriaus vyr. specialistė Zita Abelkienė
Civilinės saugos ir sanitarijos sk.
vyr. specialistė Zita Abelkienė
„Dėl Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2013-04-25 sprendimo Nr. T2-133 „Dėl Kretingos rajono savivaldybės miestų ir kitų gyvenamųjų vietovių tvarkymo taisyklių tvirtinimo“ pakeitimo“ |
TEISĖS AKTO PROJEKTO VERTINIMO KLAUSIMYNAS
Nr. |
Teisės aktų ar jų projektų kokybės, turinio rodikliai |
Vertinimas balais |
|
1. |
Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės akto projektas suderintas su įstatymais ar kitais teisės aktais? |
Taip (0) |
|
2. |
Ar teisės akto projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, įvadinė dalis, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? |
|
Ne (0) |
3. |
Ar teisės akto projekto, aiškinamasis raštas suformuotas tiksliai ir aiškiai, apibendrinant teisės akto projektu reguliuojamą dalyką? |
Taip (0) |
|
4. |
Ar teisės akto projekto nuostatos tikslas yra aiškus? |
Taip (0) |
|
5. |
Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
Ne (0) |
6. |
Ar teisės akto projekte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
|
Ne (0) |
7. |
Ar teisės akto projekte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
|
Ne (0) |
8. |
Ar teisės akto projektas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės akto projektas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? |
Taip (1) |
|
10. |
Ar teisės akto projektas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? |
|
Ne (0) |
11. |
Ar teisės akto projekto įgyvendinimas mažina veiklos skaidrumą? |
|
Ne (0) |
12. |
Ar teisės akto projektu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? |
|
Ne (0) |
|
Iš viso |
1 |
|