Projektas
KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PRITARIMO VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS PAKAUNĖS PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO 2020 M. VEIKLOS ATASKAITAI
2021 m. balandžio 29 d. Nr. TS-
Kaunas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies
19 punktu, Kauno rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Kauno rajono savivaldybės tarybos 2019 m. kovo 28 d. sprendimu Nr. TS-136 „Dėl Kauno rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 203 punktu ir atsižvelgdama į viešosios įstaigos Pakaunės pirminės sveikatos priežiūros centro 2021 m. balandžio 12 d. raštą Nr. 37 „Dėl VšĮ Pakaunės PSPC metinės veiklos ataskaitos patvirtinimo“, Kauno rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
Pritarti viešosios įstaigos Pakaunės pirminės sveikatos priežiūros centro
2020 m. veiklos ataskaitai (pridedama).
Šis sprendimas gali būti skundžiamas savo pasirinkimu Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, 44240 Kaunas) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (A. Mickevičiaus g. 8A, 44312 Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo jo paskelbimo arba įteikimo suinteresuotam asmeniui dienos.
Savivaldybės meras
Milda Labašauskaitė, tel. (8 37) 305 588; el. p. [email protected]
PRITARTA
Kauno rajono savivaldybės tarybos
2021 m. balandžio 29 d. sprendimu Nr. TS-
Viešosios įstaigos, TEIKIANČIOS PIRMINĖS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGAS, 2020 METŲ veiklos ataskaita
Raudondvaris
(sudarymo vieta)
1. INFORMACIJA APIE VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VEIKLOS TIKSLUS IR POBŪDĮ, VEIKLOS TIKSLŲ ĮGYVENDINIMĄ IR VEIKLOS REZULTATUS PER FINANSINIUS METUS, VEIKLOS PLANUS IR PROGNOZES ATEINANTIEMS FINANSINIAMS METAMS
1.1. Bendra informacija apie viešąją įstaigą
Viešoji įstaiga Pakaunės pirminės sveikatos priežiūros centras (toliau – Įstaiga) yra asmens sveikatos priežiūros įstaiga, įsteigta reorganizuojant Kauno rajono centrinę ligoninę (1997 m. rugpjūčio 27 d. Nr. TS-38). Įstaigos kodas 159945658. Ji yra nacionalinės sveikatos sistemos dalis ir teikia asmens sveikatos priežiūros paslaugas pagal sutartis su užsakovais.
Įstaiga savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Civiliniu kodeksu, Sveikatos priežiūros įstaigų, Viešųjų įstaigų, Sveikatos draudimo ir kitais įstatymais, teisės aktais, įstatais.
Įstaiga yra ne pelno siekiantis ribotos civilinės atsakomybės viešas juridinis asmuo, turintis ūkinį, finansinį, organizacinį ir teisinį savarankiškumą, savo antspaudą, sąskaitas bankuose.
Įstaigos struktūra:
- Babtų ambulatorija;
- Domeikavos ambulatorija;
- Karmėlavos ambulatorija;
- Neveronių ambulatorija;
- Raudondvario ambulatorija;
- Kulautuvos šeimos gydytojo kabinetas;
- Vandžiogalos šeimos gydytojo kabinetas;
- Pagynės medicinos punktas;
- Panevėžiuko medicinos punktas;
- Užliedžių medicinos punktas;
- Voškonių medicinos punktas.
1.2. Viešosios įstaigos veiklos tikslai ir pobūdis
Įstaigos veiklos tikslai – gerinti Lietuvos gyventojų sveikatą, siekiant sumažinti jų sergamumą, mirtingumą, kokybiškai teikiant asmens sveikatos priežiūros paslaugas.
Pagrindiniai Įstaigos veiklos uždaviniai: organizuoti ir teikti nespecializuotas kvalifikuotas pirminės sveikatos priežiūros ambulatorines paslaugas įstaigoje ir pacientų namuose.
Įstaigoje vykdoma veikla.
Pagrindinės įstaigos veiklos sritys:
- šeimos gydytojų veikla;
- odontologinės praktikos veikla;
- gydytojo odontologo-ortopedo veikla;
- gydytojo akušerio-ginekologo veikla;
- gydytojo chirurgo veikla;
- gydytojo suaugusiųjų, vaikų ir paauglių psichiatro veikla;
- būtinosios medicinos pagalbos paslaugų organizavimas ir teikimas;
- slaugos personalo paslaugų teikimas: bendrosios praktikos slaugos, bendruomenės slaugos;
- būtinosios medicinos pagalbos teikimas draudžiamiesiems, neįrašytiems į pirminės asmens sveikatos priežiūros įstaigos aptarnaujamų gyventojų sąrašą (pagal Šeimos gydytojo medicinos normą);
- būtinosios medicinos pagalbos teikimas Europos Sąjungos šalių apdraustiesiems valstybiniu sveikatos draudimu;
- būtinosios odontologinės pagalbos teikimas asmenims iki 18 metų, pateikusiems Europos sveikatos draudimo kortelę ar ją pakeičiantį sertifikatą (pagal Gydytojo odontologo medicinos normą);
- būtinosios odontologinės pagalbos teikimas asmenims iki 18 metų, neįrašytiems į pirminės asmens sveikatos priežiūros įstaigos aptarnaujamų gyventojų sąrašą (pagal Gydytojo odontologo medicinos normą);
- informacijos dėl gimdos kaklelio piktybinių navikų profilaktikos teikimo paslauga;
- informavimas apie storosios žarnos vėžio ankstyvąją diagnostiką ir iFOBT rezultatų įvertinimas;
- informavimas dėl krūties piktybinių navikų profilaktikos ir siuntimas atlikti mamografiją;
- informavimo apie ankstyvąją priešinės liaukos vėžio diagnostiką ir prostatos specifinio antigeno (PSA) nustatymo paslauga;
- informavimo apie didelę širdies ir kraujagyslių ligų tikimybę, šios tikimybės įvertinimo, pirminės prevencijos priemonių plano sudarymo ar siuntimo išsamiai įvertinti širdies ir kraujagyslių ligų tikimybę paslauga;
- medicinos psichologas (Psichikos sveikatos centre);
- slaugytojo procedūros namuose (kraujo paėmimas, pragulų priežiūra, lašelinės infuzijos);
- slaugos paslaugos namuose.
1.3. Informacija apie viešosios įstaigos veiklos tikslų įgyvendinimą
Eil. Nr. |
Ataskaitiniam laikotarpiui patvirtinti veiklos rezultatų vertinimo rodikliai |
Patvirtintų vertinimo rodiklių siektinos reikšmės |
Patvirtintų vertinimo rodiklių siektinų reikšmių įvykdymas |
I. Veiklos finansinių rezultatų vertinimo rodikliai: |
|||
1. |
Įstaigos praėjusių metų veiklos rezultatų ataskaitoje nurodytas pajamų ir sąnaudų skirtumas (grynasis perviršis ar deficitas) |
Būti nenuostolingai |
Ataskaitinio laikotarpio perviršis 28199,90 Eur
|
2. |
Įstaigos sąnaudų darbo užmokesčiui dalis |
Valstybės institucijoms skyrus papildomų PSDF biudžeto lėšų asmens sveikatos priežiūros paslaugoms apmokėti ir rekomendavus jas nukreipti sveikatos priežiūros specialistų darbo užmokesčiui didinti, ne mažiau kaip 80 proc. nurodytų lėšų panaudoti darbo užmokesčiui didinti. |
100 proc.
|
3. |
Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis |
Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis ne daugiau kaip 7,2 proc. |
7,56 proc. (117151/1548719) |
4. |
Įstaigos finansinių įsipareigojimų dalis nuo metinio įstaigos biudžeto |
Įsipareigojimų koeficientas ne didesnis kaip 0,10 |
0,04 (54775/1548719) |
II. Veiklos rezultatų vertinimo rodikliai: |
|||
5. |
Įstaigoje taikomos kovos su korupcija priemonės, numatytos sveikatos apsaugos ministro tvirtinamoje Sveikatos priežiūros srities korupcijos prevencijos programoje |
ASPĮ įtraukta į Skaidrių asmens sveikatos priežiūros įstaigų sąrašą
|
Kauno rajono savivaldybės mero 2019-02-06 potvarkiu 2019 m. vasario 27 d. įstaigą vertino komisija. Surinkta 115 balų. Pagal surinktą balų skaičių, įstaigą įrašyti į skaidrių ASPĮ sąrašą. |
6. |
Informacinių technologijų diegimo ir plėtros lygis (pacientų elektroninės registracijos sistema, įstaigos interneto svetainės išsamumas, darbuotojų darbo krūvio apskaita, įstaigos dalyvavimo elektroninėje sveikatos sistemoje mastas) |
1. ASPĮ, išrašant e. receptus, vaistų sąveikų tikrinimo funkcionalumą naudoja visa apimtimi; 2. ASPĮ yra IPR IS dalyvis.
|
1. Įdiegtas vaistų suderinamumo tikrinimo funkcionalumas, naudojamas visa apimtimi.
|
III. Papildomi veiklos rezultatų vertinimo rodikliai: |
|||
7. |
Absoliutaus likvidumo rodiklis |
Nuo 0,5 iki 1 |
0,82 (44869/54775) |
8. |
Konsoliduotų viešųjų pirkimų skaičius |
Ne mažiau kaip 1 |
Įvykdyti 2 konsoliduoti viešieji pirkimai: BVPŽ kodas: Asmens higienos gaminiai 33700000, BVPŽ kodas: Vakcinos 33651600-4 |
1.4. Viešosios įstaigos veiklos rezultatai per finansinius metus
1.4.1. Veiklos rodikliai
Rodikliai |
2020 m. |
2019 m. |
Pokytis (+/-) |
|
|||||
Abs. sk. |
Proc. |
Abs. sk. |
Proc. |
Abs. sk. |
Proc. |
|
|||
Prisirašiusių įstaigoje asmenų skaičius Iš jų: |
11184 |
100 |
12004 |
100 |
-820 |
-6,83 |
|
||
|
miesto gyventojai |
734 |
|
830 |
6,91 |
-96 |
-11,57 |
|
|
kaimo gyventojai |
10450 |
93,44 |
11174 |
93,09 |
-724 |
-6,48 |
|
||
Prisirašiusių įstaigoje asmenų skaičius, pagal amžiaus grupes: |
X |
100 |
X |
100 |
X |
X |
|
||
|
vaikai iki 1 m. |
55 |
0,49 |
68 |
0,57 |
-13 |
X |
|
|
1–7 m. |
535 |
4,78 |
577 |
4,81 |
-42 |
X |
|
||
8–17 m. |
1023 |
9,15 |
1096 |
9,13 |
-73 |
X |
|
||
18–34 m. |
1961 |
17,53 |
2170 |
18,08 |
-209 |
X |
|
||
35–49 m. |
1851 |
16,55 |
2002 |
16,67 |
-151 |
X |
|
||
50–65 m. |
2847 |
25,46 |
3062 |
25,51 |
-215 |
X |
|
||
per 65 m. |
2912 |
26,04 |
3029 |
25,23 |
-117 |
X |
|
||
Prisirašiusių įstaigoje nedraustų asmenų skaičius |
631 |
5,64 |
764 |
6,36 |
-133 |
-17,41 |
|
||
Per metus prisirašiusių naujagimių skaičius |
55 |
X |
68 |
X |
-13 |
-19,12 |
|
||
Per metus mirusių prisirašiusių gyventojų skaičius |
212 |
X |
183 |
X |
29 |
15,85 |
|
||
Apsilankymų pas gydytojus skaičius Iš jų pas: |
26504 |
100 |
65761 |
100 |
-39257 |
-59,70 |
|
||
|
šeimos gydytoją |
20768 |
|
50908 |
77,41 |
-30140 |
X |
|
|
vidaus ligų gydytoją |
672 |
2,53 |
1125 |
1,71 |
-453 |
X |
|
||
vaikų ligų gydytoją |
1443 |
5,44 |
4135 |
6,29 |
-2692 |
X |
|
||
gydytoją akušerį-ginekologą |
538 |
2,03 |
2102 |
3,20 |
-1564 |
X |
|
||
gydytoją chirurgą |
31 |
0,12 |
194 |
0,30 |
-163 |
X |
|
||
gydytoją psichiatrą |
508 |
1,92 |
1790 |
2,72 |
-1282 |
X |
|
||
gydytoją odontologą |
2544 |
9,60 |
5507 |
8,37 |
-2963 |
X |
|
||
Gydytojų apsilankymų namuose skaičius Iš jų: |
1140 |
100 |
1756 |
100 |
-616 |
-35,08 |
|
||
|
šeimos gydytojo |
977 |
85,70 |
1536 |
87,47 |
-559 |
X |
|
|
vidaus ligų gydytojo |
32 |
2,81 |
17 |
0,98 |
15 |
X |
|
||
vaikų ligų gydytojo |
62 |
5,44 |
76 |
4,32 |
-14 |
X |
|
||
kitų gydytojų |
69 |
6,05 |
127 |
7,23 |
-58 |
X |
|
||
Bendruomenės slaugytojų suteiktų paslaugų skaičius Iš jų: |
6995 |
100 |
9464 |
100 |
-2469 |
-26,09 |
|
||
|
asmens sveikatos priežiūros įstaigoje |
4873 |
69,66 |
6968 |
73,63 |
-2095 |
X |
|
|
paciento namuose |
2122 |
30,34 |
2496 |
26,37 |
-374 |
X |
|
||
Socialinių darbuotojų suteiktų paslaugų skaičius |
12 |
X |
25 |
X |
-13 |
-52,00 |
|
||
Burnos higienistų suteiktų paslaugų skaičius |
616 |
X |
29 |
X |
587 |
2024,14 |
|
||
Profilaktinių patikrinimų skaičius |
7382 |
X |
10164 |
X |
-2782 |
-27,37 |
|
||
Mokamų apsilankymų skaičius |
1161 |
X |
729 |
X |
432 |
59,26 |
|
1.4.2. Prevencinių programų, apmokamų iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšų, vykdymas
Programos pavadinimas |
Tikslinei programos populiacijai priklausančių asmenų skaičius |
Asmenų, planuotų patikrinti per ataskaitinį laikotarpį, skaičius |
Informuotų pacientų skaičius |
Patikrintų pacientų skaičius |
Citologinio tepinėlio paėmimo paslauga |
|||
2020 m. |
2019 m. |
2020 m. |
2019 m. |
2020 m. |
2019 m. |
|||
Asm. sk. (proc.1) |
Asm. sk. (proc.1) |
Asm. sk. (proc.1) |
Asm. sk. (proc.1) |
Asm. sk. (proc.2) |
Asm. sk. (proc.2) |
|||
Gimdos kaklelio piktybinių navikų prevencinė programa |
2280
|
760
|
552 (24,21)
|
838 (34,80) |
X |
X |
183 (24,07)
|
397 (49,44) |
Priešinės liaukos vėžio ankstyvosios diagnostikos programa |
1734
|
|
183 (10,55) |
515 (29,41) |
X |
X |
X |
X |
Atrankinės mamografinės patikros dėl krūties vėžio prevencijos programa |
1975
|
988
|
247 (12,51)
|
578 (28,57) |
X |
X |
X |
X |
Asmenų, priskirtinų širdies ir kraujagyslių ligų didelės rizikos grupei, atrankos ir prevencijos priemonių programa |
2557
|
2557
|
450 (17,60)
|
834 (31,82) |
X |
X |
X |
X |
Storosios žarnos vėžio ankstyvosios diagnostikos finansavimo programa |
4349
|
2175
|
451 (10,37) |
1445 (32,60)
|
X |
X |
X |
X |
PASTABOS:
1 – procentas nuo programos tikslinei populiacijai priklausančių asmenų skaičiaus
2 – procentas nuo planuojamų patikrinti per ataskaitinį laikotarpį asmenų skaičiaus
1. Numatome gerinti sveikatos priežiūros kokybę ir prieinamumą Kauno rajono gyventojų grupėms bei sumažinti sveikatos netolygumus. Planuojame investicijas į infrastruktūrą, skirtą sveikatai stiprinti, ligų profilaktikai, ankstyvajai diagnostikai, fizinės ir informacinės infrastruktūros pritaikymui specialiesiems neįgaliųjų poreikiams.
2. Sieksime optimizuoti įstaigos veiklą ir užtikrinti pirminės sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą ir kokybę Kauno rajono gyventojams.
3. Planuojame užbaigti Europos Sąjungos fondų investicijomis finansuojamą projektą, įgyvendinamą pagal priemonę Nr. 08.1.3-CPVA-R-609-21 „Pirminės asmens sveikatos priežiūros veiklos efektyvumo didinimas“. Šiuo projektu siekiama pagerinti pirminės sveikatos priežiūros paslaugų kokybę ir padidinti šių paslaugų prieinamumą atnaujinant patalpas ir įsigyjant įrangą, reikalingą pirminės sveikatos priežiūros paslaugų teikimui.
4. Planuojame tęsti Europos Sąjungos struktūrinių fondų projektą „Inovatyvaus, efektyvaus ir kompleksinio poliligotų pacientų sveikatos priežiūros modelio diegimas“ Nr. 08.4.2-ESFA-K-616-01-0006. Sieksime pagerinti sveikatos priežiūros paslaugų kokybę ir prieinamumą pacientams, sergantiems dviem ir daugiau lėtinėmis neinfekcinėmis ligomis.
5. Sieksime paskiepyti kuo daugiau Kauno rajono žmonių COVID-19 vakcina, kad pandemija būtų suvaldyta.
2. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS DALININKAI IR KIEKVIENO JŲ ĮNAŠŲ VERTĖ FINANSINIŲ METŲ PRADŽIOJE IR PABAIGOJE, DALININKŲ KAPITALO DYDIS FINANSINIŲ METŲ PRADŽIOJE IR PABAIGOJE
VšĮ Pakaunės PSPC dalininkas metų pradžioje ir pabaigoje yra Kauno rajono savivaldybė, įnašas – 14681,63 Eur.
3. INFORMACIJA APIE VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS GAUTAS LĖŠAS BEI JŲ ŠALTINIUS IR ŠIŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ
3.1. Viešosios įstaigos gautos lėšos ir jų šaltiniai – pajamos
Eil. Nr. |
Gautų lėšų šaltiniai |
Suma Eur |
Pokytis (+/-) |
||
2020 m. |
2019 m. |
Eurais |
Procentais |
||
Iš viso gauta lėšų: |
1576919,01 |
1371697,32 |
205221,69 |
15,0 |
|
1. |
Iš PSDF biudžeto |
1404357,98 |
1247632,11 |
156725,87 |
12,6 |
Iš jų už: |
|||||
1.1. |
Pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugas |
1060860,38 |
960761,89 |
100098,49 |
10,4 |
1.2. |
Skatinamąsias paslaugas |
91286,87 |
93013,80 |
-1726,93 |
-1,9 |
1.3. |
Prevencinių programų vykdymą |
22503,06 |
45879,57 |
-23376,51 |
-51,0 |
1.4. |
Slaugos ir palaikomojo gydymo paslaugas1 |
|
|
|
|
1.5 |
Paliatyviosios pagalbos paslaugas1 |
|
|
|
|
1.6. |
Gerus darbo rezultatus |
184674,75 |
109979,50 |
74695,25 |
67,9 |
1.7 |
Dantų protezavimo paslaugas |
21950,97 |
14544,38 |
7406,59 |
50,9 |
1.8 |
Kitas paslaugas |
23081,95 |
23452,97 |
-371,02 |
-1,6 |
2. |
Iš kitų juridinių ir fizinių asmenų |
58287,75 |
69183,31 |
-10895,56 |
-15,7 |
Iš jų už: |
|||||
2.1. |
Profilaktinius sveikatos patikrinimus |
5523,92 |
8475,91 |
-2951,99 |
-34,8 |
2.2. |
Odontologines paslaugas |
14008,81 |
13651,74 |
357,07 |
2,6 |
2.3. |
Palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugas1 |
|
|
|
|
2.4. |
Kitas medicinines paslaugas |
38755,02 |
47055,66 |
-8300,64 |
-17,6 |
2.5. |
Parama GPM |
||||
3. |
Kitos gautos lėšos |
65961,57 |
38710,98 |
27250,59 |
70,4 |
Iš jų už: |
|||||
3.1. |
Finansavimo |
65525,01 |
38418,23 |
27106,78 |
70,6 |
3.2. |
Kitos |
436,56 |
292,75 |
143,81 |
49,1 |
4. |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
15913,59 |
1195,17 |
14718,42 |
1231,5 |
5. |
Valstybės investicijų programos (VIP) lėšos |
||||
6. |
Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto lėšos |
32398,12 |
14975,75 |
17422,37 |
116,3 |
PASTABA. 1 – pildo tik viešosios įstaigos Pakaunės pirminės sveikatos priežiūros centro vadovas
GPM – Gyventojų pajamų mokestis
3.2. Viešosios įstaigos išlaidos – sąnaudos
Eil. Nr. |
Patirtų išlaidų pavadinimas |
2020 m. |
2019 m. |
Pokytis (+/-) |
|||
Abs. sk. |
Proc. |
Abs. sk. |
Proc. |
Abs. sk. |
Proc. |
||
Iš viso išlaidų: |
1548719,11 |
100,0 |
1367974,39 |
100,0 |
180744,72 |
13,2 |
|
1. |
Darbuotojų darbo užmokesčiui |
1245206,64 |
80,4 |
1034379,48 |
75,6 |
210827,16 |
20,4 |
2. |
Socialinio draudimo įmokoms |
25116,21 |
1,6 |
21320,60 |
1,6 |
3795,61 |
17,8 |
3. |
Komunalinėms ir ryšių paslaugoms |
30595,33 |
2,0 |
46861,07 |
3,4 |
-16265,74 |
-34,7 |
4. |
Draudimui (išskyrus transporto draudimą) |
901,62 |
0,1 |
1635,72 |
0,1 |
-734,10 |
-44,9 |
5. |
Transportui (kuras, remontas, draudimas) |
10140,20 |
0,6 |
11436,55 |
0,8 |
-1296,35 |
-11,3 |
6. |
Komandiruotėms ir kvalifikacijos kėlimui |
1357,00 |
0,1 |
1866,95 |
0,1 |
-509,95 |
-27,3 |
7. |
Medikamentams |
72090,57 |
4,7 |
61119,59 |
4,5 |
10970,98 |
18,0 |
8. |
Laboratoriniams ir kitiems tyrimams kitose įstaigose |
26600,81 |
1,7 |
64987,61 |
4,8 |
-38386,80 |
-59,1 |
9. |
Maitinimui1 |
|
|
|
|
|
|
10. |
Kitos išlaidos |
136710,73 |
8,8 |
124366,82 |
9,1 |
12343,91 |
9,9 |
PASTABA. 1 – pildo tik viešosios įstaigos Pakaunės pirminės sveikatos priežiūros centro vadovas
3.4. Viešosios įstaigos įsiskolinimai
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Suma Eur |
|
2020 m. |
2019 m. 1 |
||
1. |
Įsipareigojimai: |
54775,07 |
54520,40 |
1.1. |
Tiekėjams mokėtinos sumos |
8758,80 |
X |
1.2. |
Su darbo santykiais susiję įsipareigojimai |
77,22 |
X |
1.3. |
Sukauptos mokėtinos sumos |
45931,43 |
X |
1.4. |
Kiti trumpalaikiai įsipareigojimai |
7,62 |
X |
2. |
Gautinos sumos: |
125445,67 |
114851,35 |
2.1. |
Gautinos sumos už prekes ir paslaugas |
117684,39 |
X |
2.2. |
Kitos gautinos sumos |
7761,28 |
X |
PASTABA. 1 – šiame stulpelyje nurodoma tik bendra įsipareigojimų ir gautinų sumų suma
4. INFORMACIJA APIE VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ĮSIGYTĄ IR PERLEISTĄ ILGALAIKĮ TURTĄ.
4.1. Informacija apie įsigytą ilgalaikį turtą
Eil. Nr. |
Įsigytas ilgalaikis turtas |
2020 m. |
2019 m. |
Suma Eur (su PVM) |
Suma Eur (su PVM) |
||
1. |
Programinė įranga ir jos licencijos |
|
X |
2. |
Kitas nematerialusis turtas |
|
X |
3. |
Mašinos ir įrenginiai |
38929,95 |
X |
4. |
Transporto priemonės |
|
X |
5. |
Baldai ir biuro įranga |
8079,99 |
X |
6. |
Kitas ilgalaikis materialusis turtas |
|
X |
7. |
Nebaigta statyba ir išankstiniai apmokėjimai |
|
X |
Iš viso: |
47009,94 |
156776,40 |
PASTABA. 1 – šiame stulpelyje nurodoma tik bendra įsigyto ilgalaikio turto suma
Pagal patikėjimo sutartis perduotas ilgalaikis turtas iš Kauno rajono savivaldybės: negyvenamųjų pastatų įsigijimo savikaina 529437,31 Eur, kitų mašinų ir įrengimų įsigijimo savikaina 27148,81 Eur, infrastruktūros statinių įsigijimo savikaina 348,70 Eur, transporto priemonių įsigijimo savikaina 18543,44 Eur. Perduotos kitos mašinos ir įrengimai, transporto priemonės ir infrastruktūros statiniai yra nusidėvėję, likutinė vertė nulis.
4.2. Informacija apie perleistą ir nurašytą ilgalaikį turtą
Eil. Nr. |
Perleistas ar nurašytas ilgalaikis turtas |
Perleistas/nurašytas |
2020 m. |
2019 m. |
Suma Eur (su PVM) |
Suma Eur (su PVM) |
|||
1. |
Programinė įranga ir jos licencijos |
|
|
X |
2. |
Kitas nematerialusis turtas |
|
|
X |
3. |
Mašinos ir įrenginiai |
nurašytas |
7553,29 |
X |
4. |
Transporto priemonės |
|
|
X |
5. |
Baldai ir biuro įranga |
|
|
X |
6. |
Kitas ilgalaikis materialusis turtas |
nurašytas |
19725,44 |
X |
7. |
Nebaigta statyba ir išankstiniai apmokėjimai |
nurašytas |
46727,43 |
X |
Iš viso: |
|
74006,16 |
27855,04 |
PASTABA. 1 – šiame stulpelyje nurodoma tik bendra perleisto ar nurašyto ilgalaikio turto suma
5. KITOS viešosios Įstaigos patirtos sąnaudos per finansinius metus
Eil. Nr. |
Patirtų sąnaudų pavadinimas |
2020 m. |
2019 m. |
Pokytis (+/-) |
|||
Suma Eur |
Proc. |
Suma Eur |
Proc. |
Suma Eur |
Proc. |
||
1. |
Valdymo išlaidos1 |
117150,55 |
7,56 |
71412,00 |
5,22 |
45738,55 |
64,04 |
2. |
Išlaidos kolegialių organų kiekvieno nario darbo užmokesčiui ir kitoms įstaigos kolegialių organų narių išmokoms |
|
|
|
|
|
|
3. |
Išlaidos išmokoms su viešosios įstaigos dalininku susijusiems asmenims2 |
|
|
|
|
|
|
PASTABOS:
1 – prie valdymo darbuotojų priskiriami: įstaigos vadovas ir jo pavaduotojai, patarėjai, vyriausieji finansininkai (buhalteriai); prie valdymo darbuotojų išlaidų priskiriama: darbo užmokestis, prekių ir paslaugų naudojimo išlaidos, darbo vietų įkūrimo, administracinių patalpų išlaikymo (įskaitant ir remontą) sąnaudos, darbdavių socialinės pašalpos, materialiojo ir nematerialiojo turto įsigijimo išlaidos
2 – asmenims, nurodytiems Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymo 3 straipsnio 3 dalyje
6. INFORMACIJA APIE VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS DARBUOTOJŲ SKAIČIŲ FINANSINIŲ METŲ PRADŽIOJE IR PABAIGOJE
Darbuotojai |
Ataskaitinių finansinių metų |
Ataskaitinių finansinių metų |
||
2020 m. sausio 1 d. |
2020 m. gruodžio 31 d. |
|||
Etatų skaičius |
Fizinių asm. skaičius |
Etatų skaičius |
Fizinių asm. skaičius |
|
Administracija |
2,85 |
4 |
2,1 |
3 |
Gydytojai |
14,325 |
33 |
12,885 |
29 |
Iš jų: |
||||
Šeimos |
8,26 |
13 |
8,01 |
12 |
Vaikų ligų |
1,30 |
3 |
1,15 |
2 |
Vidaus ligų |
0,30 |
2 |
0,25 |
1 |
Akušeriai-ginekologai |
0,85 |
2 |
0,40 |
2 |
Chirurgai |
0,05 |
1 |
0,05 |
1 |
Suaugusiųjų psichiatrai |
0,79 |
1 |
0,79 |
1 |
Priklausomybės ligų |
- |
- |
- |
- |
Vaikų psichiatrai |
0,25 |
1 |
0,25 |
1 |
Odontologai |
2,425 |
9 |
1,885 |
8 |
Metodistai |
- |
- |
- |
- |
Odontologai-ortopedai |
0,10 |
1 |
0,10 |
1 |
Slaugos personalas |
18,21 |
33 |
16,87 |
39 |
Iš jų: |
||||
Burnos higienistai |
0,79 |
3 |
0,90 |
10 |
BPS |
14,00 |
18 |
12,55 |
17 |
Akušeriai |
0,40 |
3 |
0,4 |
3 |
Dantų technikai |
0,35 |
2 |
0,35 |
2 |
Masažuotojai |
0,25 |
1 |
0,25 |
1 |
Psichikos sveikatos slaugytojai |
0,79 |
1 |
0,79 |
1 |
Medicinos psichologai |
0,84 |
2 |
0,84 |
2 |
Socialiniai darbuotojai |
0,79 |
3 |
0,79 |
3 |
Kitas personalas |
18,925 |
31 |
17,89 |
33 |
Iš viso: |
54,31 |
101 |
49,745 |
104 |
7. Informacija apie VIEŠOSIOS įstaigos vykdomus projektus
7.1. Projekto pavadinimas |
„VšĮ Pakaunės PSPC veiklos efektyvumo didinimas, gerinant paslaugų prieinamumą ir kokybę“ 08.1.3-CPVA-R-609-21 |
Projekto statusas (įgyvendinimas, šiuo metu įgyvendinamas, pateiktas, planuojamas rengti, atmestas) |
Įgyvendinamas |
Projekto pareiškėjas |
VšĮ Pakaunės pirminės sveikatos priežiūros centras |
Projekto trukmė |
Iki 2021-09-30 |
Projekto partneriai |
Kauno rajono savivaldybės administracija |
Finansavimo/paramos šaltiniai |
ES lėšos, valstybės lėšos, Kauno r. savivaldybės lėšos |
Projekto vertė |
139 967,60 Eur |
Projektui savivaldybės skiriamų lėšų dalis |
10 497,60 Eur |
Trumpa projekto santrauka (tikslai, uždaviniai, laukiami rezultatai) |
Šiuo projektu siekiama pagerinti pirminės sveikatos priežiūros paslaugų kokybę ir padidinti šių paslaugų prieinamumą atnaujinant patalpas ir įsigyjant įrangą, reikalingą pirminės sveikatos priežiūros paslaugų teikimui. Projekto įgyvendinimo metu atnaujinama įstaigos infrastruktūra, įsigyjama medicinos įranga, baldai, kompiuterinė technika, atnaujintos Karmėlavos ambulatorijos patalpos, reikalingos pirminės asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimui. |
Asmuo kontaktams |
Jolita Baliuckienė |
7.2. Projekto pavadinimas |
„Inovatyvaus, efektyvaus ir kompleksinio poliligotų pacientų sveikatos priežiūros modelio diegimas“ 08.4.2-ESFA-K-616-01-0006 |
Projekto statusas (įgyvendinimas, šiuo metu įgyvendinamas, pateiktas, planuojamas rengti, atmestas) |
Įgyvendinamas |
Projekto pareiškėjas |
VšĮ Vilkijos pirminės sveikatos priežiūros centras |
Projekto trukmė |
Iki 2022-10-16 |
Projekto partneriai |
VšĮ Kybartų PSPC, VšĮ Šakių r. Lekėčių ambulatorija, VšĮ Garliavos PSPC, Šakių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras, Kauno rajono savivaldybės biudžetinė įstaiga visuomenės sveikatos biuras, Vilkaviškio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras, Gyvenimo būdo medicinos asociacija, VšĮ „Lektoriai“ |
Finansavimo/paramos šaltiniai |
Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšos |
Projekto vertė |
807 700,28 Eur |
Projektui savivaldybės skiriamų lėšų dalis |
- |
Trumpa projekto santrauka (tikslai, uždaviniai, laukiami rezultatai) |
Pagrindinis projekto tikslas pagerinti sveikatos priežiūros paslaugų kokybę ir prieinamumą pacientams, sergantiems dviem ir daugiau lėtinėmis neinfekcinėmis ligomis, sukuriant ir išbandant inovatyvų, efektyvų ir kompleksinį poliligotų pacientų sveikatos priežiūros modelį. |
Asmuo kontaktams |
Milda Knezienė |
8. DUOMENYS APIE ĮSTAIGOS VADOVĄ, ĮSTAIGOS IŠLAIDOS VADOVO DARBO UŽMOKESČIUI IR KITOMS VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VADOVO IŠMOKOMS
8.1. Duomenys apie viešosios įstaigos vadovą
VšĮ Pakaunės pirminės sveikatos priežiūros centro vadovas – direktorius Valdas Oniūnas.
1995 metais baigė Kauno medicinos akademijos Medicinos fakultetą ir įgijo medicinos gydytojo specialybę. 2003 metais baigė Kauno medicinos universiteto Visuomenės sveikatos fakultetą ir įgijo visuomenės sveikatos vadybos magistro kvalifikacinį laipsnį.
SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL PRITARIMO VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS PAKAUNĖS PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO 2020 M. VEIKLOS ATASKAITAI“ PROJEKTO
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2021 m. balandžio 13 d.
Kaunas
1. Sprendimo projekto rengimą paskatinusios priežastys, tikslai.
Šio sprendimo projekto tikslas – pateikti Kauno rajono savivaldybės tarybai pritarti viešosios įstaigos Pakaunės pirminės sveikatos priežiūros centro (toliau – VšĮ Pakaunės PSPC) 2020 m. veiklos ataskaitai.
2021 m. balandžio 9 d. ataskaita nuotoliniu būdu išklausyta ir apsvarstyta VšĮ Pakaunės PSPC Stebėtojų tarybos posėdyje bei jai pritarta.
3. Laukiami rezultatai.
Pritarus sprendimo projektui bus pritarta VšĮ Pakaunės PSPC 2020 m. veiklos ataskaitai.
4. Lėšų poreikis ir šaltiniai.
Sprendimui įgyvendinti Kauno rajono savivaldybės biudžeto lėšų nereikės.
5. Būtinumas skelbti sprendimą Teisės aktų registre. Viešinimas.
Sprendimas viešinamas Kauno rajono savivaldybės ir VšĮ Pakaunės PSPC interneto svetainėse.