Projektas

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
2002 M. VASARIO 18 D. ĮSAKYMO NR. 3-66

„DĖL DIDŽIAUSIŲJŲ LEIDŽIAMŲ NAUDOJANTIS KELIAIS TRANSPORTO PRIEMONIŲ AR JŲ JUNGINIŲ TECHNINIŲ PARAMETRŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

 

2022 m.                 d. Nr. 3-         

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. 3-66 „Dėl Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašo patvirtinimo“:

1.  Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:

1. Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašas (toliau – Aprašas) nustato M2, M3 kategorijų motorinių transporto priemonių (toliau – autobusai) ir jų 0 kategorijos priekabų, N2, N3 kategorijų motorinių transporto priemonių (toliau – krovininiai automobiliai), ir jų 0, 03 ir 04 kategorijos priekabų ar puspriekabių ir jų junginių, taip pat traktorių, savaeigių mašinų ir jų junginių didžiausiąjį ilgį, plotį, aukštį, masę, ašies (ašių) apkrovą ir kitus techninius parametrus, leidžiamus transporto priemonei ar jų junginiui važiuojant keliais.“

2Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatyme ir Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekse.

3Pakeičiu 4.10 punktą ir jį išdėstau taip:

4.10. automobiliais pakrauto krovininio automobilio-autovežio (kėbulo tipas BAF), sujungto su priekaba-autovežiu (kėbulo tipas DBF arba DCF)                                                                        20,75 m;

4. Papildau 15.11 punktu:

15.11. dviašiai, kai naudojama netarši technologija                                                                20 t;

5. Pakeičiu 15.2 punktą ir jį išdėstau taip:

15.2. dviašiai, kurių varikliai varomi alternatyviais degalais ir kai naudojama alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                                              19 t;

6. Pakeičiu 15.4 punktą ir jį išdėstau taip:

15.4. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                                                           26 t;

7. Papildau 15.41 punktu:

15.41. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojama netarši technologija                                  27 t;

8. Pakeičiu 15.6 punktą ir jį išdėstau taip:

15.6. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t ir kai naudojama alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                      27 t;

9. Papildau 15.61 punktu:

15.61. turintys tris ir daugiau ašių, kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t ir kai naudojama netarši technologija                                      28 t;

10. Pakeičiu 17.6 punktą ir jį išdėstau taip:

17.6. sujungtieji, turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                       29 t;

11. Papildau 17.61 punktu:

17.61. sujungtieji, turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojama netarši technologija               30 t;

12. Papildau 19.11 punktu:

19.11. dviašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše priekaba, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                        37 t;“

13. Papildau 19.12 punktu:

19.12. dviašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše priekaba, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                                                   38 t;“

14. Papildau 19.21 punktu:

19.21. dviašio krovininio automobilio, sujungto su triaše priekaba, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                        41 t;

15. Papildau 19.22 punktu:

19.22. dviašio krovininio automobilio, sujungto su triaše priekaba, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                                                  42 t;

16. Papildau 19.4.11 punktu:

19.4.11. 1,30 < d < 1,80 kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                                                                                                          37 t;

17. Papildau 19.4.12 punktu:

19.4.12. 1,30 < d < 1,80 kai naudojama netarši technologija                                                  38 t;

18. Papildau 19.4.31 punktu:

19.4.3. 1,80 ≤ d ir kai didžiausioji leidžiamoji puspriekabės su sudvejintomis ašimis dvigubųjų ašių bendroji apkrovos masė – 20 t, o krovininio automobilio didžiausioji leidžiamoji masė – 18 t, ir jo varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                                       39 t;

19. Papildau 19.51 punktu:

19.51. dviašio krovininio automobilio, sukabinto su triaše puspriekabe, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                41 t;

20. Papildau 19.52 punktu:

19.52. dviašio krovininio automobilio, sukabinto su triaše puspriekabe, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                                           42 t;

21. Papildau 19.61 punktu:

19.61. triašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše arba triaše priekaba, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                 41 t;

22. Papildau 19.62 punktu:

19.62. triašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše arba triaše priekaba, kai naudojama netarši technologija                                                                                                                               42 t;

23. Papildau 19.81 punktu:

19.81. triašio krovininio automobilio, sukabinto su dviaše arba triaše puspriekabe, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija                                                                 41 t;

24. Papildau 19.82 punktu:

19.82. triašio krovininio automobilio, sukabinto su dviaše arba triaše puspriekabe kai naudojama netarši technologija                                                                                                                               42 t;

25. Papildau 29 punktu:

29. Transporto priemonės arba transporto priemonių junginiai, gali viršyti maksimalų ilgį kaip nurodyta II skyriuje, jei dėl jų kabinos pagerėja aerodinaminės savybės ir energijos vartojimo efektyvumas, taip pat saugos savybės. Jei viršijamas maksimalus transporto priemonių arba transporto priemonių junginių, kuriuose įrengtos tokios kabinos ilgis, dėl to neturi padidėti tų transporto priemonių didžiausiosios leidžiamos ašies (ašių) apkrovos kaip nurodyta IV skyriuje.

 

 

 

 

 

 

Susisiekimo ministras