Projektas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2019 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO
ĮSTATYMAS
2018 m. d. Nr.
Vilnius
PREAMBULĖ
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės sutarties įgyvendinimo konstitucinio įstatymo ir Stabilumo ir augimo pakto – 2005 m. birželio 27 d. Europos Sąjungos Tarybos reglamento (EB) Nr. 1055/2005, iš dalies keičiančio Reglamentą (EB) Nr. 1466/97 dėl biudžeto būklės priežiūros stiprinimo ir ekonominės politikos priežiūros bei koordinavimo, – fiskalinę drausmę reglamentuojančias nuostatas, kurias vykdant valdomas valdžios sektoriaus struktūrinis deficitas ir ribojamas valdžios sektoriaus išlaidų didėjimas, ir į tai, kad fiskalinę drausmę reglamentuojančių nuostatų nesilaikymas keltų riziką ilgalaikiam valdžios sektoriaus finansų ir ekonomikos augimo tvarumui;
įvertindamas tai, kad Lietuva 2017 metais nenukrypo nuo vidutinio laikotarpio tikslo (1 procento bendrojo vidaus produkto (toliau – BVP) valdžios sektoriaus struktūrinio deficito) ir 2018 metais bei likusiais vidutinio laikotarpio metais numatoma nuo jo nenukrypti;
įvertindamas tai, kad 2019 metais bus tęsiama 2017 metais pradėta įgyvendinti struktūrinė darbo rinkos ir socialinės apsaugos reforma (socialinis modelis), kurios kaštai vidutiniu laikotarpiu didins valdžios sektoriaus išlaidas;
įvertindamas nuo 2019 m. sausio 1 d. pradedamas įgyvendinti naujas struktūrines reformas švietimo, sveikatos apsaugos, šešėlinės ekonomikos mažinimo, inovacijų, socialinio draudimo (pensijų) bei mokestinio reguliavimo srityse ir atsižvelgdamas į tai, kad reformų įgyvendinimo kaštai vidutiniu laikotarpiu turės įtakos valdžios sektoriaus pajamų, išlaidų, balanso rodikliams;
atsižvelgdamas į valstybės išorinės ekonominės aplinkos neapibrėžtumą, kintančią geopolitinę ir saugumo padėtį Europoje ir į tai, kad tokiomis aplinkybėmis neigiama rizika dėl šalies ekonominės raidos scenarijaus išlieka, į poreikį vykdyti narystės NATO ir kitose tarptautinėse organizacijose įsipareigojimus;
įvertindamas tai, kad pagal šio įstatymo, taip pat įstatymų, reglamentuojančių Valstybinio socialinio draudimo fondo ir Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetų finansinius rodiklius, rengimo metu turimus duomenis formuojami valdžios sektoriaus finansų rodikliai 2019 metais turi atitikti nacionaliniais ir Europos Sąjungos teisės aktais nustatytas fiskalinės drausmės taisykles,
p r i i m a šį įstatymą.
1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2019 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas
Šiuo įstatymu patvirtinamas Lietuvos Respublikos 2019 metų valstybės biudžetas – 10 590 233 tūkst. eurų pajamų (įskaitant 1 921 550 tūkst. eurų Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų), 11 696 057 tūkst. eurų asignavimų (įskaitant 2 242 741 tūkst. eurų Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų) išlaidoms ir turtui įsigyti (kartu su Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšomis asignavimai viršija pajamas 1 105 824 tūkst. eurų) (1, 2, 3 ir 4 priedai).
2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2019 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai ir jų rengimas
1. Šiuo įstatymu patvirtinami šie 2019 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai:
1) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), tenkanti visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į konsoliduotus valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus, – 46,87 procento, kurią sudaro pastovioji dalis – 42,78 procento, kintamoji dalis – 4,09 procento;
2) kiekvienos savivaldybės biudžetui skiriama gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais) (6 priedas), pagal kurią Valstybinė mokesčių inspekcija faktiškai įplaukusias lėšas iš gyventojų pajamų mokesčio perveda savivaldybei;
3) gyventojų pajamų mokesčio dalys (procentais), reikalingos prognozuojamoms pajamoms iš gyventojų pajamų mokesčio apskaičiuoti:
2. Šiuo įstatymu numatomas savivaldybių biudžetų finansinis rodiklis – prognozuojamos pajamos, kuriuo savivaldybės vadovaujasi rengdamos savo biudžetus (6 priedas).
3 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams paskirstymas ir pervedimas
1. Šio įstatymo 5 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos specialias tikslines dotacijas, nustatytas šio įstatymo 5 priede:
1) per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos paskirsto savivaldybėms ir apie tai joms praneša, išskyrus specialias tikslines dotacijas, skirtas etatinio mokytojų darbo apmokėjimo II etapui ir kitiems darbo apmokėjimo pakeitimams įgyvendinti nuo 2019 m. rugsėjo 1 d., kurias paskirsto savivaldybėms ir apie tai joms praneša iki 2019 m. spalio 1 d.;
2. Valstybės institucijos ir įstaigos jų asignavimuose numatytas dotacijas paskirsto savivaldybėms, nurodydamos dotacijų paskirtį, apie tai joms praneša ir, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda šias dotacijas savivaldybėms. Dotacijos ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti pervedamos už atliktus darbus, suteiktas paslaugas ar įsigytas prekes sumokėti.
3. Savivaldybių tarybos, atsižvelgdamos į iš valstybės institucijų ir įstaigų gautas dotacijas, įskaitant Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas, atitinkamai patikslina savo patvirtintus biudžetus.
4 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą
1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo ir studijų programos keitimo tvarką reglamentuojančių kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų.
2. Lietuvos Respublikos finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:
5 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą
2019 metų valstybės biudžeto įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą dydis yra 44 procentai Lietuvos statistikos departamento paskelbto užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio ir sudaro 373,1 euro už vieną valstybės lėšomis draudžiamą asmenį.
6 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimai bendrajai socialinio draudimo pensijos daliai finansuoti
7 straipsnis. Papildoma pensijų įmoka iš valstybės biudžeto į pensijų fondus
2019 metų papildoma pensijų įmoka iš valstybės biudžeto į pensijų fondus už dalyvį yra lygi 1,5 procento Lietuvos statistikos departamento paskelbto užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio, padauginto iš 1,289, ir sudaro 16,40 euro per mėnesį. 2019 metų papildoma pensijų įmoka iš valstybės biudžeto į pensijų fondus už dalyvį, kuriam taikomos Lietuvos Respublikos pensijų kaupimo įstatymo (2018 m. birželio 28 d. įstatymo Nr. XIII-1360 redakcija) 8 straipsnio 2 dalies nuostatos, yra lygi 0,3 procento Lietuvos statistikos departamento paskelbto užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio, padauginto iš 1,289, ir sudaro 3,28 euro per mėnesį.
8 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti
9 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai
2019 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:
1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2019 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 327 420 tūkst. eurų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą bent dviejų iš tarptautinių reitingų agentūrų Moody’s, Standard & Poor’s ir Fitch Ratings;
2) dėl paskolų, teikiamų valstybės investicijų projektams finansuoti ir (arba) naudojamų Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nurodytų nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių apyvartinėms lėšoms papildyti. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2019 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 101 700 tūkst. eurų;
10 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas
11 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų skolinimosi limitai
2019 metais valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos gali pasirašyti paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus, suteikiančius teisę skolintis ne daugiau kaip 10 000 tūkst. eurų. 2019 metais valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų pasiskolintų (išimtų) lėšų pagal 2019 ir ankstesniais metais pasirašytas paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus limitas – 7 000 tūkst. eurų. Švietimo, mokslo ir sporto ministerija paskirsto šiame straipsnyje nurodytus skolinimosi limitus valstybinėms aukštosioms mokykloms ir valstybinėms profesinio mokymo įstaigoms savo nustatyta tvarka. Valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos už prisiimtus skolinius įsipareigojimus atsiskaito Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai jos nustatyta tvarka.
12 straipsnis. Savivaldybių skolos, skolinimosi ir garantijų limitai ir įsiskolinimų padengimas
1. Savivaldybių skolos, skolinimosi ir garantijų limitai:
1) savivaldybės skola (pagal įsipareigojamuosius skolos dokumentus, įskaitant paskolos, finansinės nuomos (lizingo) sutartis, bet neapsiribojant jomis) negali viršyti 60 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 85 procentų) šio įstatymo 6 priede nurodytų prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų;
2) savivaldybės metinio grynojo skolinimosi suma finansų ministro nustatyta tvarka atrinktiems projektams, kuriais prisidedama prie regiono ir (arba) savivaldybės socialinės ir ekonominės plėtros tikslų, nustatytų strateginio planavimo dokumentuose, ir mažinamos savivaldybės biudžeto išlaidos ir (arba) didinamos savivaldybės biudžeto pajamos, yra ne daugiau kaip 5 procentai šio įstatymo 6 priede nurodytų prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų, o visų savivaldybių bendra metinio grynojo skolinimosi suma minėtiems projektams yra ne daugiau kaip 1 procentas šio įstatymo 6 priede nurodytų prognozuojamų visų savivaldybių biudžetų pajamų. Kiekvienos savivaldybės biudžeto atitiktis Fiskalinės sutarties įgyvendinimo konstitucinio įstatymo nuostatoms turi būti pasiekta per ketverių metų laikotarpį, skaičiuojant nuo pirmų metų, kai pradedama naudoti metinio grynojo skolinimosi suma;
3) savivaldybės prisiimti įsipareigojimai pagal garantijas dėl savivaldybės valdomų įmonių prisiimtų, bet dar neįvykdytų įsipareigojimų grąžinti kreditoriams lėšas pagal paskolų sutartis, finansinės nuomos (lizingo) sutartis, kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus negali viršyti 10 procentų šio įstatymo 6 priede nurodytų prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų.
2. Į skolos ir skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti ir trumpalaikės arba ilgalaikės paskolos, kai dėl kredito įstaigų veiklos apribojimo ir (arba) jų licencijų atšaukimo savivaldybės negali disponuoti savo lėšomis ir dėl to trūksta apyvartinių lėšų.
13 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą
1. Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2019–2021 metų programoje numatytas valstybės kapitalo investicijoms skirtas lėšas;
2) paskirstyti Finansų ministerijos vykdomai Finansų politikos formavimo ir įgyvendinimo programai skirtus asignavimus, numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms ir projektams įgyvendinti, pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2019 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir fondams finansuoti;
3) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir fondams valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgiant į programų, projektų ir fondų įgyvendinimo duomenis;
4) perskirstyti pagal sudarytas finansinių priemonių finansavimo sutartis Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuotų ar finansuojamų finansinių priemonių grįžusias ir (ar) grįšiančias lėšas, įvertinus atitinkamo asignavimų valdytojo pateiktą siūlymą dėl grįžusių ir (ar) grįšiančių lėšų panaudojimo ir atsižvelgiant į tai, kad grįžusios ir (ar) grįšiančios lėšos turi būti naudojamos pagal tas pačias arba kitas finansines priemones, vadovaujantis konkrečiais Europos Sąjungos teisės aktų, reglamentuojančių Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimą, reikalavimais;
5) paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos šio straipsnio 3 dalies 1 punkte nustatytiems tikslams pasiskolintas lėšas;
6) perskirstyti Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijos asignavimus turtui įsigyti, išskyrus asignavimus investicijų projektams, ir juos naudoti kaip priimančiosios šalies paramą – išlaidoms, išskyrus darbo užmokestį, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti tiekiant reikiamas prekes, teikiant paslaugas ar atliekant darbus pajėgoms, kurios atvyksta dalyvauti tarptautinėse operacijose, tarptautinėse karinėse pratybose ir kituose karinio bendradarbiavimo renginiuose arba vyksta tranzitu per Lietuvos Respublikos teritoriją (toliau – priimančiosios šalies parama);
7) perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių pagal priimtus teisės aktus dėl įstaigų pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo, funkcijų konsolidavimo, funkcijų perdavimo arba biudžetinės ar kitos įstaigos savininko teisių ir pareigų perdavimo, taip pat tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų ir savivaldybių;
8) Teisėjų tarybos teikimu vieną kartą per metus perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 4 priede, tarp teismų, atsižvelgiant į teismų programų įgyvendinimo duomenis;
9) perskirstyti Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinančių veiksmų programų (toliau – veiksmų programos) projektų sugrąžintas į valstybės biudžetą Europos Sąjungos fondų lėšas, kurios, įvertinus Europos Komisijos priimtus sprendimus dėl galutinio likučio išmokėjimo, nemažina iš Europos Komisijos pagal veiksmų programas gautinų Europos Sąjungos fondų lėšų, ir panaudoti jas toms pačioms veiksmų programose numatytoms sritims finansuoti.
2. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 5 priede, suteikiama teisė perskirstyti specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialių tikslinių dotacijų, nurodytų šio įstatymo 5 priede, esant papildomų lėšų poreikiui ar sutaupytoms lėšoms, – dotacijas atitinkamai didinti ar mažinti.
3. Finansų ministerijai suteikiama teisė:
1) skolintis valstybės vardu, kai yra poreikis ir kai dėl to nėra pažeidžiamos šio įstatymo 10 ir 20 straipsnių nuostatos: su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti; priemonėms, finansuojamoms iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, bendrai finansuoti ir su šių priemonių įgyvendinimu susijusioms išlaidoms apmokėti; nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą mokėti; nenumatytoms išlaidoms dėl einamaisiais biudžetiniais metais vykdomo referendumo ir (arba) pirmalaikių, naujų ar pakartotinių rinkimų apmokėti; Lietuvos Respublikos įsipareigojimams, susijusiems su naryste NATO, atsiradus papildomų lėšų poreikiui dėl Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) skelbiamos BVP prognozės Lietuvos Respublikai (užtikrinant ne mažiau kaip 2,01 procento BVP, bet ne daugiau kaip 2,05 procento BVP skyrimą); Lietuvos Respublikos įsipareigojimams, susijusiems su Europos Sąjungos politikos įgyvendinimu, vykdyti, įskaitant rezervinių lėšų sukaupimą ir (arba) paskolinimą, kaip tai numatyta Europos Sąjungos teisės aktuose, Europos Sąjungos institucijų ar organizacijų sprendimuose ir (arba) su tuo susijusiose sutartyse ar susitarimuose; Europos Sąjungos teisės aktais numatytai nacionalinei paramai žemės ūkio subjektams teikti; valstybės paramai teikti įgyvendinant daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektus; išmokai vaikui mokėti ir iš valstybės biudžeto už pensijų fondo dalyvį mokamai pensijų įmokai į pensijų fondą finansuoti pagal faktišką poreikį; išlaidoms, susijusioms su atstovavimu Lietuvos Respublikai (Vyriausybei) užsienio ginčų sprendimo institucijose, įskaitant teisinių išvadų dėl jų sprendimų apskundimo parengimą, teisinių išvadų dėl sprendimų apskundimo gavimą ir atstovavimą Lietuvos Respublikai (Vyriausybei) atliekant kitus veiksmus, susijusius su Lietuvos Respublikos (Vyriausybės) interesų gynimu (bet neapsiribojant tuo), apmokėti; arbitražų ar teismų sprendimams, kuriais priteistos sumos iš Lietuvos valstybės, vykdyti;
2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;
3) savivaldybių grąžintas (nepanaudotas) valstybės biudžeto dotacijų sumas, kurios buvo išmokėtos savivaldybėms nuosavų lėšų indėliui ar jo daliai finansuoti iš lėšų, skirtų iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamiems projektams, įgyvendinamiems pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, patvirtintą 2014 m. rugsėjo 8 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu, kuriuo patvirtinami tam tikri 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos elementai, kad, siekiant investicijų į ekonomikos augimą ir darbo vietų kūrimą tikslo, iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, Europos socialinio fondo ir specialių asignavimų „Jaunimo užimtumo iniciatyvai“ būtų teikiama parama Lietuvai (apie nurodytą sprendimą Europos Komisija pranešė dokumentu Nr. C(2014) 6397) (toliau – 2014–2020 metų veiksmų programa), panaudoti tai pačiai paskirčiai – valstybės biudžeto dotacijoms savivaldybėms pagal 2014–2020 metų veiksmų programą įgyvendinamų projektų nuosavų lėšų indėliui ar jo daliai finansuoti;
4) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, naudoti viršijant Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
5) kompensuoti nustatyta tvarka 2014–2021 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų partnerių, programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos valstybių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų;
6) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių.
4. Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2019 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir profesinių studijų programas, studijų ir kitoms išlaidoms;
2) paskirstyti pagal savivaldybes ir valstybines mokyklas, vykdančias ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo programas, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas išlaidoms, susijusioms su valstybinių ir savivaldybių mokyklų pedagoginio personalo (mokytojų, dirbančių pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo programas, ir auklėtojų) optimizavimu, apmokėti;
3) paskirstyti savivaldybėms neformaliajam vaikų švietimui skirtas lėšas, kurias savivaldybės perskirsto neformaliojo vaikų švietimo teikėjams, išskyrus atvejus, kai neformaliojo vaikų švietimo teikėja yra mokykla, teikianti bendrąjį ugdymą;
4) paskirstyti pagal savivaldybes Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorių pareigybėms išlaikyti;
5) paskirstyti pagal valstybines mokslo ir studijų institucijas Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas šių institucijų tinklo optimizavimui įgyvendinti ir kitoms priemonėms, susijusioms su mokslo ir studijų kokybės, dėstytojų, mokslo darbuotojų ir kitų tyrėjų darbo apmokėjimo sąlygų gerinimu.
5. Krašto apsaugos ministerijai, suderinus su Finansų ministerija, suteikiama teisė:
1) perskirstyti asignavimus išlaidoms ir juos naudoti turtui įsigyti ir investicijų projektams, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant priimančiosios šalies paramą;
2) perskirstyti asignavimus turtui įsigyti ir juos naudoti investicijų projektams, taip pat perskirstyti asignavimus investicijų projektams ir juos naudoti turtui įsigyti, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant priimančiosios šalies paramą;
3) naudoti paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2018 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
4) naudoti 2018 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos ir karinių atsargų įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti;
6. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai suteikiama teisė įgalioti Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.
7. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai suteikiama teisė skirti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų 80 000 tūkst. eurų valstybinės reikšmės rajoniniams keliams su žvyro danga asfaltuoti, 10 000 tūkst. eurų vietinės reikšmės keliams su žvyro danga asfaltuoti, 15 000 tūkst. eurų projektui „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 89,40 iki 107,00 km rekonstravimas“, 2 500 tūkst. eurų projektui „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruožo nuo 2,401 iki 7,363 km rekonstravimas ir estakados šio kelio užliejamajame ruože (6,190–6,940 km) nauja statyba“, 5 000 tūkst. eurų projektui „Dviejų lygių sankryžos Vilniuje, Žirnių g., Liepkalnio g. ir Minsko pl., rekonstravimas“, projektų vykdymo priežiūrai ir darbų atlikimui finansuoti, netaikant Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 4 ir 5 dalyse nustatytų procentinių dydžių.
8. Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai suteikiama teisė teikti dotacijas užsienio subjektams užsienio lietuvių, jų bendruomenių, organizacijų ir įstaigų kultūros, švietimo veiklai finansuoti ir infrastruktūrai gerinti, tautiniam tapatumui išsaugoti, lietuvių kultūrai puoselėti ir pristatyti pasauliui, bendruomeniškumui stiprinti, prisidėti užtikrinant lietuvių kultūrai reikšmingo paveldo užsienyje priežiūrą, įsitraukimo į Lietuvos politinį, visuomeninį, ekonominį, kultūrinį gyvenimą ir kitai veiklai finansuoti iš Kultūros ministerijos, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos ir Užsienio reikalų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.
9. Kultūros ministerijai suteikiama teisė skirti 500 tūkst. eurų tikslinę dotaciją Kauno miesto savivaldybei programai „Europos kultūros sostinė 2022“ finansuoti iš Kultūros ministerijos asignavimuose tam tikslui numatytų lėšų.
10. Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijai suteikiama teisė:
1) skirti lėšas investuotojams, vykdant įsipareigojimus, nustatytus investicijų sutartyse, sudarytose vadovaujantis Lietuvos Respublikos investicijų įstatymo 13 straipsnio 1 dalies 6 punktu, iš Ekonomikos ir inovacijų ministerijos asignavimuose tam tikslui numatytų lėšų;
11. Kūno kultūros ir sporto departamentui prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės suteikiama teisė vykdyti likusius įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. balandžio 28 d. nutarimą Nr. 482 „Dėl lėšų skyrimo“ iš Kūno kultūros ir sporto departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės asignavimuose tam tikslui numatytų lėšų.
12. Užsienio reikalų ministerijai, suderinus su Finansų ministerija, suteikiama teisė naudoti paliekamus vieno mėnesio išlaidų dydžio pereinamuosius 2018 metų lėšų likučius, esančius Lietuvos Respublikos diplomatinių atstovybių, konsulinių įstaigų, atstovybių prie tarptautinių organizacijų, specialiųjų misijų sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.
14 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus naudoti biudžeto lėšas
1. Susisiekimo ministerija 2019 metų mokėjimams iš Kelių priežiūros ir plėtros programos gali naudoti 26 498 tūkst. eurų mažesnę sumą, negu 2019 metais į valstybės biudžetą įmokėta lėšų šiai programai finansuoti.
2. Aplinkos ministerija 2019 metų mokėjimams iš Klimato kaitos specialiosios programos gali naudoti 2019 metais ir (arba) ankstesniais metais į valstybės biudžetą įmokėtų lėšų bendrą sumą, kuri negali viršyti 2019 metais į valstybės biudžetą įmokėtų šios programos pajamų sumos. Lėšas, viršijančias nurodytą leistiną mokėjimams sumą, Aplinkos ministerija gali naudoti papildomai suderinusi su Finansų ministerija ir kai dėl to nėra pažeidžiamos šio įstatymo 10 ir 20 straipsnių nuostatos.
15 straipsnis. Valstybės investicijų 2019–2021 metų programos patvirtinimas
16 straipsnis. Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
17 straipsnis. Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
18 straipsnis. Garantinio fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
19 straipsnis. Ilgalaikio darbo išmokų fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
20 straipsnis. Vidutinio laikotarpio valdžios sektoriaus balanso rodiklio užduotys
Lietuvos Respublikos
2019 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
1 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2019 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO PAJAMOS
Tūkst. Eur |
|
Pajamos |
Iš viso |
PAJAMOS |
8 543 935 |
MOKESČIAI |
8 013 390 |
Pajamų ir pelno mokesčiai |
2 482 309 |
Gyventojų pajamų mokestis |
1 743 311 |
Pelno mokestis |
738 998 |
Turto mokesčiai |
2 600 |
Nekilnojamojo turto mokestis |
2 600 |
Prekių ir paslaugų mokesčiai |
5 417 581 |
Pridėtinės vertės mokestis |
3 841 464 |
Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą |
27 000 |
Akcizai |
1 509 823 |
Loterijų ir lošimų mokesčiai |
16 900 |
Transporto priemonių mokesčiai |
15 200 |
Mokesčiai už aplinkos teršimą |
7 194 |
Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai |
110 900 |
|
|
KITOS PAJAMOS |
530 545 |
Turto pajamos |
251 038 |
Palūkanos už paskolas |
7 408 |
Palūkanos už indėlius, depozitus, sąskaitų likučius ir vertybinius popierius |
172 |
Lietuvos banko pelno įmokos |
8 000 |
Dividendai ir valstybės įmonių pelno įmokos |
206 278 |
Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius |
18 246 |
Angliavandenilių išteklių mokestis |
3 273 |
Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise |
7 661 |
Pajamos už prekes ir paslaugas |
215 493 |
Biudžetinių įstaigų pajamos už prekes ir paslaugas |
86 223 |
Pajamos už ilgalaikio ir trumpalaikio materialiojo turto nuomą |
4 012 |
Konsulinis mokestis |
23 452 |
Žyminis mokestis |
10 000 |
Rinkliavos |
37 588 |
Kitos pajamos |
54 218 |
Pajamos iš baudų, konfiskuoto turto ir kitų netesybų |
53 365 |
Kitos neišvardytos pajamos |
10 649
|
SANDORIŲ DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO REALIZAVIMO, FINANSINIO TURTO SUMAŽĖJIMO IR FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMO PAJAMOS |
124 748 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos |
122 898 |
Žemės realizavimo pajamos |
35 700 |
Kito materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos |
87 198 |
Finansinio turto sumažėjimo pajamos (finansinio turto pardavimo pajamos / grįžusios finansinės investicijos) |
1 850 |
Akcijos ir kitos gautinos sumos |
1 850 |
IŠ VISO |
8 668 683 |
|
|
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
1 921 550 |
|
|
IŠ VISO |
10 590 233 |
Lietuvos Respublikos
2019 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
2 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2019 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI
Tūkst. Eur |
||||
Valstybės institucijos ir įstaigos |
Iš viso |
iš jų |
||
išlaidoms |
turtui įsigyti |
|||
iš viso |
darbo užmokesčiui |
|||
I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS |
||||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
5 751 |
5 505 |
3 839 |
246 |
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
31 523 |
30 515 |
23 597 |
1 008 |
Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija |
28 486 |
28 456 |
1 018 |
30 |
iš jų: asignavimai politinėms partijoms |
5 502 |
5 502 |
0 |
0 |
iš jų: politinėms partijoms pagal Lietuvos Respublikos politinių partijų įstatymo 21 straipsnio 6 dalį |
498 |
498 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga |
1 130 |
1 120 |
985 |
10 |
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
9 272 |
9 119 |
7 983 |
153 |
Valstybinė lietuvių kalbos komisija |
872 |
872 |
343 |
0 |
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
2 370 |
2 290 |
1 813 |
80 |
Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba |
191 |
191 |
118 |
0 |
Vyriausioji tarnybinės etikos komisija |
909 |
909 |
754 |
0 |
Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba |
362 |
362 |
312 |
0 |
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
900 |
830 |
585 |
70 |
Nacionalinė sveikatos taryba |
62 |
62 |
60 |
0 |
Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga |
511 |
511 |
432 |
0 |
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba |
408 |
408 |
357 |
0 |
Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija |
280 |
275 |
245 |
5 |
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija |
14 566 |
14 189 |
6 778 |
377 |
iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą |
3 620 |
3 620 |
0 |
0 |
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
3 250 |
3 212 |
2 443 |
38 |
Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija |
1 848 |
1 815 |
1 633 |
33 |
Etninės kultūros globos taryba |
217 |
217 |
167 |
0 |
Viešųjų pirkimų tarnyba |
3 015 |
2 807 |
1 931 |
208 |
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
31 795 |
25 560 |
22 787 |
6 235 |
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
11 887 |
10 141 |
8 889 |
1 746 |
II. MINISTERIJOS |
||||
Aplinkos ministerija |
396 266 |
394 054 |
41 304 |
2 212 |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
155 139 |
152 859 |
17 439 |
2 280 |
Energetikos ministerija |
193 876 |
193 454 |
3 744 |
422 |
Finansų ministerija |
1 246 256 |
1 165 973 |
110 513 |
80 283 |
iš jų: |
|
|
|
|
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
97 809 |
97 809 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervas |
1 448 |
1 448 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos įnašas į Europos stabilumo mechanizmą |
65 440 |
0 |
0 |
65 440 |
Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms |
1 156 |
1 156 |
0 |
0 |
Krašto apsaugos ministerija |
948 009 |
564 575 |
282 482 |
383 434 |
Kultūros ministerija |
208 201 |
195 182 |
46 608 |
13 019 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
3 141 250 |
3 137 283 |
92 425 |
3 967 |
Susisiekimo ministerija |
822 328 |
591 702 |
18 848 |
230 626 |
Sveikatos apsaugos ministerija |
773 032 |
762 490 |
63 419 |
10 542 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
1 230 456 |
1 224 523 |
140 540 |
5 933 |
Teisingumo ministerija |
95 118 |
94 682 |
70 333 |
436 |
Užsienio reikalų ministerija |
81 537 |
78 008 |
25 355 |
3 529 |
Vidaus reikalų ministerija |
485 712 |
468 198 |
182 349 |
17 514 |
Žemės ūkio ministerija |
955 680 |
951 437 |
42 931 |
4 243 |
III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
||||
FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
||||
Lietuvos statistikos departamentas |
9 310 |
8 600 |
7 204 |
710 |
KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
||||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
7 270 |
6 425 |
5 610 |
845 |
Lietuvos nacionalinis muziejus |
8 320 |
4 163 |
3 537 |
4 157 |
Lietuvos dailės muziejus |
5 817 |
5 695 |
4 651 |
122 |
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
3 053 |
2 652 |
2 144 |
401 |
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
11 851 |
10 488 |
8 334 |
1 363 |
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
6 753 |
2 784 |
2 619 |
3 969 |
Nacionalinis Kauno dramos teatras |
2 094 |
2 094 |
1 710 |
0 |
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
5 007 |
4 870 |
3 865 |
137 |
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
3 033 |
2 963 |
2 100 |
70 |
Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas |
2 741 |
2 741 |
107 |
0 |
Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“ |
41 649 |
35 949 |
13 900 |
5 700 |
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
10 229 |
8 039 |
5 327 |
2 190 |
Tautinių mažumų departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
|
1 008 |
1 008 |
272 |
0 |
SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
||||
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas |
733 |
733 |
659 |
0 |
ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
||||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
28 443 |
26 213 |
4 263 |
2 230 |
TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
||||
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija |
1 120 |
1 109 |
805 |
11 |
VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
||||
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
235 861 |
228 309 |
184 490 |
7 552 |
ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
||||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
28 317 |
27 955 |
18 585 |
362 |
IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
||||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
2 158 |
2 142 |
1 867 |
16 |
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
35 079 |
34 762 |
32 005 |
317 |
Nacionalinė teismų administracija |
8 656 |
6 018 |
1 538 |
2 638 |
Teismai |
81 187 |
81 129 |
73 768 |
58 |
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
2 688 |
2 555 |
1 793 |
133 |
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
142 |
142 |
90 |
0 |
Lietuvos administracinių ginčų komisija |
1 514 |
1 504 |
1 319 |
10 |
Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
495 |
485 |
415 |
10 |
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
8 537 |
6 195 |
4 451 |
2 342 |
V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI) |
||||
Vilniaus universitetas |
63 138 |
62 883 |
0 |
255 |
iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti |
2 670 |
2 415 |
0 |
255 |
Vytauto Didžiojo universitetas |
22 768 |
22 555 |
0 |
213 |
Kauno technologijos universitetas |
30 723 |
30 544 |
0 |
179 |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
23 607 |
23 182 |
0 |
425 |
Klaipėdos universitetas |
6 065 |
6 065 |
0 |
0 |
Mykolo Romerio universitetas |
5 760 |
5 632 |
0 |
128 |
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas |
26 012 |
24 399 |
0 |
1 613 |
Vilniaus dailės akademija |
6 982 |
6 804 |
0 |
178 |
Lietuvos sporto universitetas |
3 118 |
3 118 |
0 |
0 |
Šiaulių universitetas |
2 788 |
2 788 |
0 |
0 |
Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
6 995 |
6 995 |
0 |
0 |
Lietuvos energetikos institutas |
4 782 |
4 752 |
3 573 |
30 |
Nacionalinis vėžio institutas |
2 363 |
1 382 |
897 |
981 |
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
1 245 |
1 245 |
1 045 |
0 |
Lietuvos istorijos institutas |
2 169 |
2 169 |
1 858 |
0 |
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
1 485 |
1 485 |
1 283 |
0 |
Lietuvių kalbos institutas |
1 167 |
1 167 |
1 035 |
0 |
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
342 |
332 |
254 |
10 |
Lietuvos teisės institutas |
326 |
326 |
303 |
0 |
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
722 |
722 |
518 |
0 |
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
1 284 |
1 259 |
984 |
25 |
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
8 062 |
7 712 |
5 729 |
350 |
Gamtos tyrimų centras |
4 487 |
4 417 |
3 526 |
70 |
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
10 347 |
10 247 |
7 478 |
100 |
Lietuvos mokslų akademija |
4 395 |
3 079 |
2 512 |
1 316 |
Lietuvos mokslo taryba |
19 125 |
19 125 |
2 135 |
0 |
Kauno kunigų seminarija |
97 |
97 |
0 |
0 |
Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija |
25 |
25 |
0 |
0 |
Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija |
148 |
148 |
0 |
0 |
IŠ VISO: |
11 696 057 |
10 886 162 |
1 645 917 |
809 895 |
Lietuvos Respublikos
2019 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
3 priedas
2019 METŲ BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ PAJAMŲ ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, VALSTYBĖS BIUDŽETO PAJAMŲ IŠ MOKESČIŲ DALIS IR KITOS LĖŠOS, ĮSTATYMAIS, NUTARIMAIS IR KITAIS TEISĖS AKTAIS SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS
Tūkst. Eur |
|||||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų |
|||
valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos |
||||
iš viso |
iš jų: pagal įstatymus, nutarimus ir kitus teisės aktus |
||||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
1 |
1 |
|||
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
90 |
90 |
|||
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
150 |
150 |
|||
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
900 |
900 |
900 |
||
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija |
12 |
12 |
|||
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
3 250 |
3 250 |
3 250 |
||
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
35 |
35 |
|||
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
5 |
5 |
|||
Aplinkos ministerija |
104 985 |
102 950 |
2 035 |
||
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
1 250 |
720 |
530 |
||
Energetikos ministerija |
150 |
150 |
|||
Finansų ministerija |
100 668 |
97 809 |
2 859 |
||
Krašto apsaugos ministerija |
456 |
456 |
|||
Kultūros ministerija |
30 004 |
19 671 |
10 333 |
||
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
25 602 |
1 267 |
24 335 |
||
Susisiekimo ministerija |
479 132 |
477 461 |
1 671 |
||
Sveikatos apsaugos ministerija |
7 544 |
3 087 |
4 457 |
||
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
17 532 |
13 662 |
3 870 |
||
Teisingumo ministerija |
1 931 |
300 |
1 631 |
||
Užsienio reikalų ministerija |
13 |
13 |
|||
Vidaus reikalų ministerija |
7 616 |
7 616 |
|||
Žemės ūkio ministerija |
645 |
115 |
530 |
||
Lietuvos statistikos departamentas |
20 |
20 |
|||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
187 |
187 |
|||
Lietuvos nacionalinis muziejus |
200 |
200 |
|||
Lietuvos dailės muziejus |
330 |
330 |
|||
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
130 |
130 |
|||
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
1 600 |
1 600 |
|||
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
300 |
300 |
|||
Nacionalinis Kauno dramos teatras |
521 |
521 |
|||
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
540 |
540 |
|||
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
400 |
400 |
|||
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
554 |
554 |
|||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
1 551 |
1 551 |
|||
Valstybės tarnybos departamentas |
2 |
2 |
|||
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
312 |
312 |
|||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
2 500 |
2 500 |
|||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
6 |
6 |
|||
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
13 |
13 |
|||
Nacionalinė teismų administracija |
36 |
36 |
|||
Teismai |
77 |
77 |
|||
iš jų: |
|||||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
5 |
5 |
|||
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
1 |
1 |
|||
Lietuvos apeliacinis teismas |
13 |
13 |
|||
Vilniaus apygardos teismas |
3 |
3 |
|||
Kauno apygardos teismas |
1 |
1 |
|||
Klaipėdos apygardos teismas |
7 |
7 |
|||
Šiaulių apygardos teismas |
1 |
1 |
|||
Panevėžio apygardos teismas |
1 |
1 |
|||
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
7 |
7 |
|||
Kauno apylinkės teismas |
9 |
9 |
|||
Klaipėdos apylinkės teismas |
3 |
3 |
|||
Šiaulių apylinkės teismas |
1 |
1 |
|||
Panevėžio apylinkės teismas |
2 |
2 |
|||
Alytaus apylinkės teismas |
2 |
2 |
|||
Marijampolės apylinkės teismas |
1 |
1 |
|||
Tauragės apylinkės teismas |
2 |
2 |
|||
Utenos apylinkės teismas |
1 |
1 |
|||
Vilniaus regiono apylinkės teismas |
1 |
1 |
|||
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
15 |
15 |
|||
Regionų apygardos administracinis teismas |
1 |
1 |
|||
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
200 |
200 |
|||
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
7 171 |
7 171 |
7 164 |
||
Lietuvos energetikos institutas |
1 150 |
1 150 |
|||
Nacionalinis vėžio institutas |
670 |
670 |
|||
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
25 |
25 |
|||
Lietuvos istorijos institutas |
23 |
23 |
|||
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
30 |
30 |
|||
Lietuvių kalbos institutas |
29 |
29 |
|||
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
43 |
43 |
|||
Lietuvos teisės institutas |
15 |
15 |
|||
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
29 |
29 |
|||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
250 |
250 |
|||
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
3 963 |
3 963 |
|||
Gamtos tyrimų centras |
600 |
600 |
|||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
1 800 |
1 800 |
|||
Lietuvos mokslų akademija |
29 |
29 |
|||
Iš viso: |
807 277 |
717 042 |
90 235 |
11 314 |
|
Lietuvos Respublikos
2019 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
4 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2019 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS
Tūkst. Eur |
||||
Valstybės institucijos ir įstaigos |
Iš viso |
iš jų |
||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
|||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
|||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
4 610 |
4 607 |
4 264 |
3 |
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
2 671 |
2 669 |
2 470 |
2 |
Lietuvos apeliacinis teismas |
4 184 |
4 177 |
3 911 |
7 |
Vilniaus apygardos teismas |
5 771 |
5 765 |
5 361 |
6 |
Kauno apygardos teismas |
4 431 |
4 429 |
4 088 |
2 |
Klaipėdos apygardos teismas |
2 732 |
2 728 |
2 549 |
4 |
Šiaulių apygardos teismas |
2 020 |
2 019 |
1 874 |
1 |
Panevėžio apygardos teismas |
2 023 |
2 022 |
1 891 |
1 |
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
9 437 |
9 434 |
8 544 |
3 |
Kauno apylinkės teismas |
7 936 |
7 933 |
7 187 |
3 |
Klaipėdos apylinkės teismas |
3 841 |
3 836 |
3 512 |
5 |
Šiaulių apylinkės teismas |
4 917 |
4 915 |
4 170 |
2 |
Panevėžio apylinkės teismas |
3 804 |
3 802 |
3 440 |
2 |
Alytaus apylinkės teismas |
2 978 |
2 977 |
2 676 |
1 |
Marijampolės apylinkės teismas |
2 650 |
2 649 |
2 390 |
1 |
Plungės apylinkės teismas |
1 727 |
1 726 |
1 552 |
1 |
Tauragės apylinkės teismas |
1 877 |
1 874 |
1 697 |
3 |
Telšių apylinkės teismas |
1 837 |
1 836 |
1 669 |
1 |
Utenos apylinkės teismas |
2 658 |
2 657 |
2 410 |
1 |
Vilniaus regiono apylinkės teismas |
3 934 |
3 932 |
3 378 |
2 |
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
2 565 |
2 559 |
2 378 |
6 |
Regionų apygardos administracinis teismas |
2 584 |
2 583 |
2 357 |
1 |
IŠ VISO: |
81 187 |
81 129 |
73 768 |
58 |
Lietuvos Respublikos
2019 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
5 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2019 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOS TIKSLINĖS DOTACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS
Tūkst. Eur |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
duomenims į Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos pagalbos registrą teikti |
35 |
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
59 |
|
iš jų: |
||
piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti |
30 |
|
valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti |
29 |
|
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją, demobilizaciją, priimančiosios šalies paramą |
570 |
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei |
562 |
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
90 442 |
|
iš jų: |
||
socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti |
14 761 |
|
būsto nuomos mokesčio daliai kompensuoti |
802 |
|
socialinei paramai mokiniams |
20 046 |
|
socialinėms paslaugoms |
44 132 |
|
jaunimo teisių apsaugai |
890 |
|
savivaldybių patvirtintoms užimtumo didinimo programoms įgyvendinti |
7 760 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
2 051 |
|
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
23 682 |
|
iš jų: |
||
visuomenės sveikatos priežiūros funkcijoms vykdyti |
23 436 |
|
neveiksnių asmenų būklės peržiūrėjimui užtikrinti |
246 |
|
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
705 279 |
|
iš jų: |
||
ugdymo reikmėms finansuoti iš jų: etatinio mokytojų darbo apmokėjimo II etapui įgyvendinti nuo 2019 m. rugsėjo 1 d |
684 354
15 500 |
|
|
savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
20 925
|
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
2 596 |
|
iš jų: |
||
civilinės būklės aktams registruoti |
2 009 |
|
valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti |
540 |
|
Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrui teikti |
47 |
|
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
|
26 891 |
|
iš jų: |
|
|
civilinei saugai |
1 455 |
|
priešgaisrinei saugai |
24 769 |
|
gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti |
667 |
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
21 541 |
|
iš jų: |
||
savivaldybėms priskirtos valstybinės žemės ir kito valstybės turto valdymui, naudojimui ir disponavimui juo patikėjimo teise užtikrinti |
118 |
|
žemės ūkio funkcijoms atlikti |
8 441 |
|
valstybei nuosavybės teise priklausančių melioracijos ir hidrotechnikos statinių valdymui ir naudojimui patikėjimo teise užtikrinti |
11 482 |
|
|
savivaldybėms priskirtiems geodezijos ir kartografijos darbams (savivaldybių erdvinių duomenų rinkiniams tvarkyti) organizuoti ir vykdyti |
1 500 |
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti |
1 517 |
IŠ VISO |
|
873 174 |
Lietuvos Respublikos
2019 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
6 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2019 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS SKIRIAMOS GYVENTOJŲ PAJAMŲ MOKESČIO DALYS (PROCENTAIS)
Tūkst. Eur |
|||||||||||
Savivaldybės pavadinimas |
Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius |
iš jų: |
Gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais) |
||||||||
gyventojų pajamų mokestis |
iš jo naudojamos sumos kintamajai gyventojų pajamų mokesčio daliai (procentais) apskaičiuoti |
||||||||||
2018 metų sumos kintamajai gyventojų pajamų mokesčio daliai (procentais) apskaičiuoti |
Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymui laipsniškai įgyvendinti |
minimaliajai mėnesinei algai padidinti |
kultūros darbuotojų darbo užmokesčiui padidinti |
pareiginės algos (atlyginimo) baziniam dydžiui padidinti |
perduotos lėšos VĮ Registrų centrui dėl neatlygintino duomenų teikimo |
savivaldybių biudžetų prognozuojamų pajamų mažėjimui kompensuoti |
Skalvijos vaikų globos namų veiklai užtikrinti |
||||
Vilniaus miesto |
347 959 |
296 257 |
7 029 |
1 304 |
1 441 |
64 |
1 367 |
-105 |
19,266 |
||
Alytaus miesto |
32 684 |
30 885 |
4 303 |
103 |
122 |
29 |
149 |
-29 |
1698 |
2,009 |
|
Birštono |
5 370 |
5 204 |
2 796 |
40 |
32 |
9 |
40 |
-19 |
0,338 |
||
Druskininkų |
11 774 |
10 712 |
728 |
73 |
69 |
13 |
61 |
-16 |
51 |
0,697 |
|
Kauno miesto |
183 032 |
162 068 |
3 522 |
803 |
636 |
107 |
813 |
-161 |
1192 |
10,540 |
|
Klaipėdos miesto |
100 817 |
88 919 |
2 970 |
489 |
405 |
52 |
516 |
-63 |
113 |
5,783 |
|
Marijampolės |
30 032 |
27 162 |
1 237 |
184 |
197 |
45 |
168 |
-38 |
931 |
1,766 |
|
Neringos |
6 595 |
6 067 |
130 |
29 |
9 |
11 |
37 |
-21 |
0,395 |
||
Palangos miesto |
13 476 |
10 320 |
736 |
84 |
90 |
30 |
79 |
-24 |
105 |
0,671 |
|
Panevėžio miesto |
53 449 |
48 789 |
1 072 |
327 |
358 |
72 |
275 |
-86 |
3484 |
3,173 |
|
Šiaulių miesto |
62 084 |
57 007 |
2 079 |
312 |
296 |
52 |
334 |
-38 |
1241 |
3,707 |
|
Visagino |
15 434 |
15 266 |
2 913 |
109 |
145 |
15 |
91 |
-13 |
1134 |
0,993 |
|
Akmenės rajono |
13 586 |
12 910 |
3 046 |
92 |
63 |
22 |
79 |
-24 |
306 |
0,840 |
|
Alytaus rajono |
13 545 |
13 044 |
565 |
70 |
44 |
23 |
44 |
-12 |
249 |
0,848 |
|
Anykščių rajono |
15 465 |
14 660 |
2 343 |
95 |
77 |
42 |
87 |
-17 |
296 |
0,953 |
|
Biržų rajono |
13 923 |
12 966 |
595 |
96 |
95 |
36 |
87 |
-18 |
397 |
0,843 |
|
Ignalinos rajono |
10 235 |
9 740 |
1 509 |
78 |
58 |
20 |
62 |
-23 |
294 |
0,633 |
|
Jonavos rajono |
26 432 |
25 286 |
3 121 |
127 |
155 |
29 |
127 |
-30 |
1,644 |
||
Joniškio rajono |
13 250 |
11 620 |
1 227 |
84 |
85 |
27 |
74 |
-22 |
0,756 |
||
Jurbarko rajono |
15 128 |
14 376 |
1 133 |
92 |
131 |
26 |
90 |
-10 |
340 |
177 |
0,935 |
Kaišiadorių rajono |
16 950 |
14 930 |
959 |
103 |
100 |
28 |
90 |
-15 |
407 |
0,971 |
|
Kauno rajono |
49 893 |
47 553 |
944 |
225 |
282 |
39 |
211 |
-57 |
3,092 |
||
Kėdainių rajono |
25 859 |
24 041 |
733 |
177 |
202 |
39 |
148 |
-28 |
807 |
1,563 |
|
Kelmės rajono |
16 629 |
16 085 |
2 488 |
97 |
84 |
34 |
98 |
-27 |
446 |
1,046 |
|
Klaipėdos rajono |
28 992 |
26 612 |
781 |
189 |
208 |
39 |
185 |
-38 |
1,731 |
||
Kretingos rajono |
19 498 |
18 161 |
493 |
118 |
110 |
42 |
107 |
-35 |
487 |
1,181 |
|
Kupiškio rajono |
10 066 |
9 444 |
905 |
65 |
73 |
25 |
58 |
-6 |
210 |
0,614 |
|
Lazdijų rajono |
11 321 |
10 886 |
1 306 |
50 |
62 |
28 |
52 |
-26 |
285 |
0,708 |
|
Mažeikių rajono |
30 610 |
28 858 |
1 695 |
227 |
246 |
35 |
192 |
-43 |
1747 |
1,877 |
|
Molėtų rajono |
10 320 |
9 916 |
711 |
69 |
79 |
30 |
62 |
-13 |
225 |
0,645 |
|
Pakruojo rajono |
12 217 |
10 566 |
1 017 |
93 |
115 |
30 |
78 |
-11 |
0,687 |
||
Panevėžio rajono |
19 308 |
18 415 |
470 |
145 |
158 |
36 |
120 |
-22 |
355 |
1,198 |
|
Pasvalio rajono |
14 210 |
12 980 |
851 |
107 |
99 |
34 |
89 |
-18 |
339 |
0,844 |
|
Plungės rajono |
18 105 |
17 145 |
477 |
116 |
119 |
25 |
111 |
-26 |
554 |
1,115 |
|
Prienų rajono |
14 017 |
13 147 |
644 |
97 |
93 |
30 |
88 |
-21 |
283 |
0,855 |
|
Radviliškio rajono |
20 965 |
19 051 |
1 930 |
155 |
171 |
38 |
121 |
-30 |
1,239 |
||
Raseinių rajono |
17 281 |
16 266 |
753 |
88 |
91 |
37 |
92 |
-30 |
497 |
1,058 |
|
Rokiškio rajono |
16 880 |
15 972 |
1 169 |
128 |
154 |
37 |
109 |
-46 |
335 |
1,039 |
|
Skuodo rajono |
10 186 |
9 660 |
972 |
59 |
60 |
21 |
62 |
-10 |
310 |
0,628 |
|
Šakių rajono |
15 654 |
14 283 |
510 |
127 |
155 |
31 |
101 |
-11 |
259 |
0,929 |
|
Šalčininkų rajono |
17 339 |
16 822 |
1 527 |
131 |
174 |
31 |
101 |
-25 |
330 |
1,094 |
|
Šiaulių rajono |
21 141 |
19 844 |
608 |
132 |
214 |
29 |
120 |
-41 |
180 |
1,290 |
|
Šilalės rajono |
13 379 |
12 864 |
1 186 |
103 |
93 |
28 |
79 |
-16 |
320 |
0,837 |
|
Šilutės rajono |
21 602 |
20 747 |
623 |
133 |
149 |
30 |
124 |
-44 |
640 |
1,349 |
|
Širvintų rajono |
8 604 |
8 102 |
265 |
61 |
55 |
18 |
51 |
-7 |
137 |
0,527 |
|
Švenčionių rajono |
13 190 |
12 634 |
329 |
80 |
56 |
27 |
71 |
-14 |
752 |
0,822 |
|
Tauragės rajono |
20 757 |
19 363 |
496 |
118 |
108 |
37 |
105 |
-25 |
476 |
1,259 |
|
Telšių rajono |
22 363 |
21 645 |
1 175 |
144 |
175 |
33 |
125 |
-52 |
674 |
1,408 |
|
Trakų rajono |
18 389 |
17 258 |
473 |
124 |
97 |
22 |
97 |
-30 |
525 |
1,122 |
|
Ukmergės rajono |
19 455 |
18 130 |
1 259 |
116 |
154 |
34 |
111 |
-35 |
550 |
1,179 |
|
Utenos rajono |
20 262 |
18 939 |
942 |
155 |
142 |
34 |
126 |
-23 |
481 |
1,232 |
|
Varėnos rajono |
13 054 |
12 649 |
1 287 |
84 |
87 |
33 |
84 |
-18 |
249 |
0,823 |
|
Vilkaviškio rajono |
20 368 |
19 602 |
1 648 |
124 |
126 |
33 |
118 |
-22 |
1065 |
1,275 |
|
Vilniaus rajono |
51 990 |
48 105 |
1 281 |
308 |
431 |
62 |
240 |
-119 |
3,128 |
||
Zarasų rajono |
10 504 |
10 075 |
1 768 |
58 |
65 |
25 |
57 |
-15 |
137 |
0,655 |
|
Elektrėnų |
15 207 |
13 642 |
396 |
96 |
92 |
25 |
93 |
-18 |
941 |
0,887 |
|
Kalvarijos |
5 936 |
5 772 |
644 |
39 |
31 |
11 |
35 |
-8 |
167 |
0,375 |
|
Kazlų Rūdos |
6 096 |
5 656 |
148 |
33 |
45 |
13 |
33 |
-11 |
110 |
0,368 |
|
Pagėgių |
5 245 |
4 519 |
297 |
46 |
45 |
8 |
34 |
-8 |
0,294 |
||
Rietavo |
4 300 |
4 085 |
216 |
32 |
41 |
8 |
29 |
-10 |
72 |
0,266 |
|
IŠ VISO |
1 692 412 |
1 537 682 |
79 430 |
9 143 |
9 549 |
1 923 |
8 587 |
-1 823 |
27 183 |
177 |
100 |
Lietuvos Respublikos
2019 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
7 priedas
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2019–2021 METŲ PROGRAMA
(PAGAL INVESTAVIMO SRITIS)
Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2019–2021 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos:
|
|
|
Tūkst. Eur |
|
Sritis |
2019 metams |
2020 metams |
2021 metams |
|
Valstybės valdymas |
23 358 |
20 617 |
12 818 |
|
Krašto apsauga |
106 718 |
90 559 |
150 517 |
|
Viešoji tvarka |
1 827 |
8 852 |
18 872 |
|
Švietimas |
128 079 |
131 762 |
131 187 |
|
Sveikatos apsauga |
44 845 |
50 985 |
55 943 |
|
Socialinė apsauga |
20 171 |
27 922 |
23 695 |
|
Aplinkos apsauga |
116 778 |
113 722 |
59 203 |
|
Kultūra |
79 738 |
58 284 |
60 534 |
|
Žemės ūkis |
23 792 |
18 008 |
17 352 |
|
Visuomenės apsauga |
133 867 |
112 876 |
106 503 |
|
Transportas ir ryšiai |
411 341 |
540 125 |
486 409 |
|
Kita veikla |
13 488 |
39 362 |
20 362 |
|
IŠ VISO |
1 104 002 |
1 213 074 |
1 143 395 |
|
Lietuvos Respublikos 2019 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo 8 priedas |
|
||||
2019 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA |
||||||
Tūkst. Eur |
|
|||||
1. Numatomas lėšų likutis 2019 m. sausio 1 d. |
257 195 |
|
||||
2. Įplaukos 2019 metais |
97 809 |
|
||||
2.1. 50 procentų lėšų, gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, įstatymų nustatyta tvarka privatizavus valstybei nuosavybės teise priklausančius akcijų paketus |
300 |
|
||||
2.2. 50 procentų gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą dividendų |
77 076 |
|
||||
2.3. 50 procentų lėšų, gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, pardavus viešo aukciono būdu įstatymų nustatyta tvarka valstybės nekilnojamąjį turtą ir kitus nekilnojamuosius daiktus |
2 583 |
|
||||
2.4. 50 procentų lėšų, gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, pardavus valstybinės žemės sklypus |
17 850 |
|
||||
3. Išlaidos 2019 metais |
1 275 |
|
||||
iš jų: |
|
|||||
Rezervinio (stabilizavimo) fondo valdymo išlaidos |
1 275 |
|
||||
4. Lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki 2020 m. gruodžio 31 d. |
300 000 |
|
||||
5. Numatomas lėšų likutis 2020 m. sausio 1 d. (1 + 2 – 3) |
353 729 |
|
||||
Lietuvos Respublikos
2019 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
9 priedas
2019 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS
EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
Tūkst. Eur |
||
1. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2019 m. sausio 1 d. |
189 |
2. |
Įplaukos 2019 metais: |
|
2.1. |
Lėšos, gautos už valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės parduotą turtą |
1 850 |
2.2. |
Kitos lėšos* Iš viso įplaukų |
3 789 5 639 |
3. |
Išlaidos 2019 metais: |
|
3.1. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti |
1 055 |
3.2. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti |
3 237 |
3.3. |
Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti |
1 466 |
3.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo administravimo išlaidoms padengti |
63 |
3.5. |
Kitos išlaidos** Iš viso išlaidų |
7 5 828 |
4.
|
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2020 m. sausio 1 d. |
0 |
* Priemonių vykdytojų grąžintos nepanaudotos arba netinkamai panaudotos praeitų metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos, Vyriausybės vertybinių popierių nominaliosios vertės ir pirkimo kainos skirtumas ir kitos lėšos.
** Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Vyriausybės vertybinių popierių nominaliosios vertės ir pirkimo kainos skirtumas, palūkanų išlaidos ir kitos išlaidos.
Lietuvos Respublikos
2019 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
10 priedas
2019 METŲ GARANTINIO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
|
Tūkst. Eur |
1. |
Numatomas lėšų likutis 2019 m. sausio 1 d. |
58 940 |
2. |
Pajamos ir įplaukos |
|
2.1. |
Darbdavių įmokos |
24 055 |
2.2.
2.3.
2.4. |
Lėšos, gautos iš darbdavių Garantinio fondo administratoriaus reikalavimams tenkinti
Pajamos už investuotas laikinai laisvas Garantinio fondo lėšas
Kitos teisėtai gautos lėšos
|
1 000
0
200
|
3. |
Iš viso pajamų ir įplaukų |
25 255 |
4. |
Išlaidos |
|
4.1. |
Išmokos darbuotojams |
9 150 |
4.2. |
Paraiškų parengimo ir banko operacijų apmokėjimo išlaidos |
60 |
4.3. |
Garantinio fondo administravimo išlaidos |
326 |
4.4. |
Laikinai laisvų Garantinio fondo lėšų investavimo išlaidos |
50 |
5. |
Iš viso išlaidų |
9 586 |
6. |
Numatomas lėšų likutis 2020 m. sausio 1 d. |
74 609 |
Lietuvos Respublikos
2019 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
11 priedas
2019 METŲ ILGALAIKIO DARBO IŠMOKŲ FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
|
Tūkst. Eur |
1. |
Numatomas lėšų likutis 2019 m. sausio 1 d. |
61 651
|
2. |
Pajamos ir įplaukos |
|
2.1. |
Darbdavių įmokos
|
24 055
|
2.2.
2.3. |
Pajamos už laikinai investuotas laisvas lėšas
Kitos teisėtai gautos lėšos |
0
0
|
3. |
Iš viso pajamų ir įplaukų |
24 055 |
4. |
Išlaidos |
|
4.1. |
Išmokos darbuotojams |
7 357
|
4.2. |
Ilgalaikio darbo išmokų fondo administravimo išlaidos |
185 |
4.3. |
Laikinai laisvų lėšų investavimo išlaidos |
65
|
5. |
Iš viso išlaidų |
7 607 |
6. |
Numatomas lėšų likutis 2020 m. sausio 1 d. |
78 099 |