Projektas
LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS, SKYRIMO IR ATŠAUKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2025 m. d. Nr.
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2025 m. d. Nr. nutarimu „Dėl įgaliojimų suteikimo įgyvendinant Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnio 2 dalį“:
1. T v i r t i n u Bendrojo naudojimo objektų administratoriaus atrankos, skyrimo ir atšaukimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. N u s t a t a u, kad:
2.2. bendrojo naudojimo objektų administratoriaus atrankos ir skyrimo procedūros, pradėtos iki šio įsakymo įsigaliojimo dienos, baigiamos pagal iki šio įsakymo įsigaliojimo galiojusį teisinį reguliavimą. Iki šio įsakymo įsigaliojimo sudaryti Asmenų, pretenduojančių teikti daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugas, sąrašai pildomi ir tikslinami pagal šiuo įsakymu patvirtintą Bendrojo naudojimo objektų administratoriaus atrankos, skyrimo ir atšaukimo tvarkos aprašą.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2025 m. d. įsakymu Nr.
BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS, SKYRIMO IR ATŠAUKIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Bendrojo naudojimo objektų administratoriaus atrankos, skyrimo ir atšaukimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato bendrojo naudojimo objektų administratoriaus atrankos, skyrimo ir atšaukimo tvarką.
2. Aprašas taikomas savivaldybių vykdomosioms institucijoms ir administracijoms, daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkams, asmenims, pretenduojantiems teikti ir teikiantiems bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugas.
3. Apraše vartojama sąvoka:
3.1. Bendrojo naudojimo objektų administratorius (toliau – administratorius) – bendrojo naudojimo objektams administruoti Bendrojo naudojimo objektų administratoriaus atrankos, skyrimo ir atšaukimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka atrinktas, butų ir kitų patalpų savininkų pasirinktas ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtas asmuo.
II SKYRIUS
ASMENŲ, PRETENDUOJANČIŲ TEIKTI BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRAVIMO PASLAUGAS, ATRANKA IR SĄRAŠAS
4. Asmenis, pretenduojančius teikti bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugas (toliau – asmuo, pretenduojantis teikti administravimo paslaugas), atrenka savivaldybės administracija. Jei savivaldybėje nors vieno daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrojo naudojimo objektams valdyti reikia skirti bendrojo naudojimo objektų administratorių, savivaldybės administracija savivaldybės interneto svetainėje nuolat skelbia informaciją apie asmenų, pretenduojančių teikti administravimo paslaugas, atranką savivaldybės teritorijoje.
5. Prašymą teikti bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugas savivaldybės teritorijoje (toliau – prašymas) gali teikti Europos Sąjungos (toliau – ES) valstybės narės piliečiai ar kiti fiziniai asmenys, ES valstybėje narėje įsteigti juridiniai asmenys arba kitos organizacijos ar jų padaliniai, kurie naudojasi ES teisės aktuose jiems suteiktomis judėjimo valstybėse narėse teisėmis, atitinkantys Civilinio kodekso 4.84 straipsnio 7 dalies nuostatas, kurių bendrojo naudojimo objektų administravimo tarifas neviršija tarifo, apskaičiuoto pagal savivaldybės tarybos nustatytą maksimalaus bendrojo naudojimo objektų administravimo tarifo apskaičiavimo tvarką, ir kurie neatšaukti už antrą kartą per vienus metus toje pačioje savivaldybėje paskirtas administracines nuobaudas netekus teisės vienus metus nuo atšaukimo dienos pretenduoti teikti administravimo paslaugas ir būti skiriamu (toliau – asmuo).
6. Su prašymu pateikiama užpildyta Aprašo priede nurodyta Bendrojo naudojimo objektų administratoriaus deklaracija (toliau – deklaracija). Už prašyme ir deklaracijoje pateiktos informacijos teisingumą atsako prašymą pateikęs asmuo.
7. Apraše nurodyti prašymai teikiami kreipiantis tiesiogiai, siunčiant paštu ar elektroniniu paštu, nurodytais savivaldybės interneto svetainėje arba elektroninėmis priemonėmis per Lietuvos Respublikos paslaugų įstatyme nurodytą kontaktinį centrą.
8. Savivaldybės administracija, gavusi Aprašo 5 punkte nurodytą prašymą ir 6 punkte nurodytą deklaraciją, praneša apie tai prašymą pateikusiam asmeniui per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos. Savivaldybės administracijos pranešimai siunčiami prašymo gavimo būdu arba prašyme nurodytu būdu (paštu, elektroniniu paštu ar elektroninėmis priemonėmis per kontaktinį centrą).
9. Savivaldybės administracija, gavusi prašymą, įvertina, ar prašymą pateikusio asmens deklaracijoje nurodyta informacija ir duomenys atitinka Aprašo 5 punkte nurodytas sąlygas, ir, jei atitinka, per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos priima sprendimą dėl asmens įrašymo į savivaldybės administracijos sudaromą asmenų, pretenduojančių teikti administravimo paslaugas, sąrašą (toliau – sąrašas). Priėmus sprendimą įrašyti asmenį į sąrašą, tą pačią dieną įrašo šį asmenį sąrašo pabaigoje ir pateikia duomenis Licencijų informacinei sistemai. Savivaldybės administracija apie sprendimą per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo praneša prašymą pateikusiam asmeniui. Duomenys, nurodyti Aprašo 12.1–12.4 papunkčiuose viešinami, Licencijų informacinėje sistemoje.
10. Jeigu prašymą pateikusio asmens deklaracijoje nurodyta informacija ir duomenys neatitinka Aprašo 5 punkte nurodytų sąlygų, savivaldybės administracija per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos priima motyvuotą sprendimą neįrašyti šio asmens į sąrašą, nurodo, kokių reikalavimų asmuo neatitinka, ir apie sprendimą per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja prašymą pateikusį asmenį išsiųsdama jam sprendimo kopiją.
11. Jeigu asmuo, pretenduojantis teikti administravimo paslaugas, teikdamas prašymą nepateikia deklaracijos arba pateikia iš dalies užpildytą deklaraciją, savivaldybės administracija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo kreipiasi į prašymą pateikusį asmenį prašydama ne vėliau kaip per 10 darbo dienų pateikti deklaraciją arba ją papildyti, jeigu pateikta deklaracija užpildyta iš dalies. Jeigu prašymą pateikęs asmuo per nustatytą terminą deklaracijos nepateikia arba jos nepapildo, savivaldybės administracija priima motyvuotą sprendimą neįrašyti šio asmens į sąrašą ir apie sprendimą per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja prašymą pateikusį asmenį išsiųsdama jam sprendimo kopiją.
12. Sąrašas skelbiamas savivaldybės interneto svetainėje, jame turi būti:
12.1. asmens, pretenduojančio teikti administravimo paslaugas, vardas, pavardė ir gimimo data arba pavadinimas ir kodas;
12.2. asmens nurodytas bendrojo naudojimo objektų administravimo tarifas pagal daugiabučio namo naudingąjį plotą: iki 1 000 kv. metrų; nuo 1 000 iki 3 000 kv. metrų; 3 000 ir daugiau kv. metrų;
13. Sąrašą sudaro, jį pildo ir tikslina savivaldybės administracija pagal priimtus sprendimus. Į sąrašą asmenys įrašomi pagal sprendimo įrašyti juos į sąrašą priėmimo datą. Jei tą pačią dieną priimami keli sprendimai dėl asmenų įrašymo į sąrašą, pirmiausiai į sąrašo pabaigą įrašomas tas asmuo, kuris pateikė prašymą anksčiausiai.
14. Jeigu į sąrašą įrašytas asmuo neketina teikti bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugų ar pasikeitė deklaracijoje nurodyti jo duomenys arba jis nebeatitinka Aprašo 5 punkte nurodytų sąlygų, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šių aplinkybių atsiradimo šis asmuo privalo savivaldybės administracijai pateikti prašymą pašalinti jį iš sąrašo arba patikslinti duomenis.
15. Gavus Aprašo 14 punkte nurodytą asmens prašymą, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, atsižvelgdama į prašymo turinį, savivaldybės administracija priima sprendimą pašalinti prašymą pateikusį asmenį iš sąrašo arba patikslina sąraše atitinkamus Aprašo 12.1 papunktyje nurodytus pasikeitusius asmens duomenis. Jei prašoma patikslinti Aprašo 12.2 papunktyje nurodytus duomenis, savivaldybės administracija patikslina šiuos duomenis ir įrašo duomenis patikslinusį asmenį sąrašo pabaigoje. Savivaldybės administracija, patikslinusi duomenis sąraše, tą pačią dieną juos pateikia Licencijų informacinei sistemai.
16. Savivaldybės administracija priima sprendimą pašalinti asmenį iš sąrašo šiais atvejais:
16.1. gavusi patvirtinančią informaciją apie įrašyto į sąrašą fizinio asmens mirtį arba pripažinimą neveiksniu ar ribotai veiksniu šioje srityje;
16.3. nustačius, kad į sąrašą įrašytas asmuo neatitinka deklaracijoje nurodytų duomenų ir (ar) Aprašo 5 punkte nurodytų sąlygų;
16.4. konkrečios savivaldybės vykdomajai institucijai antrą kartą per vienus metus priėmus sprendimą atšaukti asmenį toje pačioje savivaldybėje už jam – fiziniam asmeniui arba juridinio asmens vadovui – paskirtas administracines nuobaudas;
17. Priėmus Aprašo 16 punkte nurodytą sprendimą, savivaldybės administracija administratorių tą pačią dieną pašalina iš sąrašo, duomenis apie tai pateikia Licencijų informacinėje sistemoje ir ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo, išskyrus priimtą sprendimą mirus fiziniam asmeniui, praneša apie sprendimą iš sąrašo pašalintam asmeniui (jo globėjui ar rūpintojui Aprašo 16.1 punkte nustatytu atveju arba bankroto administratoriui ar likvidatoriui Aprašo 16.2 nustatytu atveju) ir išsiunčia jam sprendimo kopiją.
18. Asmuo, pašalintas iš sąrašo dėl Aprašo 16.4 papunktyje nustatyto atvejo, gali ne anksčiau kaip po vienų metų nuo sprendimo antrą kartą per vienus metus atšaukti asmenį toje pačioje savivaldybėje už fiziniam asmeniui arba juridinio asmens vadovui paskirtas administracines nuobaudas priėmimo dienos teikti Aprašo 5 punkte nurodytą prašymą ir būti įrašytas į sąrašą.
III SKYRIUS
ADMINISTRATORIAUS SKYRIMAS
19. Administratorius skiriamas, jeigu daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkai neįsteigė daugiabučio gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos (toliau – bendrija) arba nesudarė jungtinės veiklos sutarties, jeigu bendrija likviduota arba kai daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų jungtinės veiklos sutartis nutraukta ir Nekilnojamojo turto registre neįregistruotas juridinis faktas – „nustatytas bendrojo naudojimo objektų valdymas (sudaryta jungtinės veiklos sutartis)“.
20. Organizuojant butų ir kitų patalpų savininkų balsavimą raštu ar susirinkimą dėl administratoriaus pasirinkimo, kartu su balsavimo raštu ar šaukiamo susirinkimo dokumentais (balsavimo raštu biuleteniu, jeigu organizuojamas balsavimas raštu, arba pranešimu apie šaukiamą susirinkimą, jeigu šaukiamas butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimas) pateikiamas butų ir kitų patalpų savininkams administratoriaus pasirinkimo procedūros pradžios dieną galiojantis sąrašas, jei sąrašo duomenys neįrašyti balsavimo biuletenyje. Administratoriaus pasirinkimo procedūros pradžia laikoma diena, kurią paskelbtas pranešimas apie šaukiamą butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimą arba organizuojamą balsavimą raštu.
21. Pasirinktu administratoriumi laikomas asmuo, už kurį balsavo daugiau kaip pusė butų ir kitų patalpų savininkų arba daugiau kaip pusė pakartotiniame balsavime raštu ar pakartotiniame susirinkime, jei pirmasis balsavimas raštu ar susirinkimas neįvyko, dalyvavusių butų ir kitų patalpų savininkų, bet ne mažiau kaip 1/4 visų butų ir kitų patalpų savininkų.
22. Administratorius šiame skyriuje nurodytais atvejais savivaldybės vykdomosios institucijos sprendimu skiriamas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo butų ir kitų patalpų savininkų balsavimo raštu pabaigos ar susirinkimo dienos arba nuo pakartotinio balsavimo raštu pabaigos ar susirinkimo dienos, jeigu pirmasis balsavimas raštu ar susirinkimas neįvyko, išskyrus Aprašo 25 ir 26 punktuose nurodytus atvejus. Jei skiriamas administratorius nepateikė galiojančio civilinės atsakomybės draudimo už fiziniams ir juridiniams asmenims padarytą žalą atliekant administravimo funkcijas, prieš skirdama administratorių savivaldybės administracija praneša numatomam skirti administratoriui apie numatomą jo skyrimą administruoti konkretaus daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektus ir prašo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šios informacijos gavimo dienos pateikti dokumentą, patvirtinantį, kad jo civilinė atsakomybė už fiziniams ir juridiniams asmenims padarytą žalą atliekant administravimo funkcijas apdrausta civilinės atsakomybės draudimu arba raštu pateikti atsisakymą būti paskirtu administratoriumi. Jeigu numatomas skirti administratorius per nustatytą terminą nepateikia civilinės atsakomybės draudimą patvirtinančio dokumento arba iki sprendimo skirti administratorių priėmimo raštu atsisako būti paskirtas administratoriumi, laikoma, kad jis atsisakė būti paskirtas administratoriumi ir pradedama administratoriaus pasirinkimo procedūra.
23. Aprašo 23 punkte nurodytame sprendime dėl administratoriaus skyrimo nurodomas teisinis jo skyrimo pagrindas, daugiabučio namo, kurio bendrojo naudojimo objektus administruoti skiriamas asmuo, adresas, numeris Nekilnojamojo turto registre, šio namo naudingasis plotas, gyvenamųjų patalpų (butų) ir kitų patalpų skaičius, daugiabučiam namui priskirto žemės sklypo plotas ir patalpų savininkų teisės į jį ar jo dalį, informacija apie administratoriumi skiriamą asmenį, (fizinio asmens vardas, pavardė, asmens kodas (jeigu jis suteiktas Gyventojų registro įstatyme nustatyta tvarka, kitais atvejais – gimimo data ir, jeigu suteiktas, – ILTU kodas), veiklos vietos adresas, adresas dokumentų įteikimui; juridinio asmens arba kitos organizacijos ar jų padalinio pavadinimas, teisinė forma, buveinė, kodas, pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo kodas – jei juridinis asmuo pridėtinės vertės mokesčio mokėtojas), daugiabučio namo plotą atitinkantis bendrojo naudojimo objektų administravimo tarifas, įrašytas sąraše administratoriaus pasirinkimo procedūros pradžios dieną, administravimo pradžios data ir numatoma administravimo pabaigos po 5 metų data.
24. Jeigu numatytos administratoriaus pasirinkimo procedūros pradžios dieną sąraše yra tik vienas asmuo, pretenduojantis teikti administravimo paslaugas, savivaldybės vykdomoji institucija šį asmenį skiria administratoriumi nesušaukusi butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimo ar nesuorganizavusi jų balsavimo raštu.
25. Jeigu numatytos administratoriaus pasirinkimo procedūros pradžios dieną sąraše nėra nė vieno asmens, sprendimą dėl administratoriaus skyrimo priima savivaldybės vykdomoji institucija, pavesdama bendrojo naudojimo objektų administravimo funkcijas vienai iš savivaldybės valdomų ar kontroliuojamų įmonių, atitinkančiai Aprašo 5 punkte nurodytas sąlygas.
26. Jeigu butų ir kitų patalpų savininkai administratoriaus nepasirenka, savivaldybės vykdomoji institucija administratoriumi skiria daugiausiai butų ir kitų patalpų savininkų balsų surinkusį asmenį. Jeigu du ar daugiau asmenų gavo vienodą balsų skaičių, skiriamas tas, kuris paskyrimo dieną sąraše yra pirmesnis. Jeigu neįvyksta pakartotinis butų ir kitų patalpų savininkų balsavimas raštu ar jų susirinkimas dėl administratoriaus pasirinkimo, administratorių iš sąrašo, pradedant nuo sąrašo pradžios, skiria eilės tvarka savivaldybės vykdomoji institucija, praleisdama administratorius, kurie tokiais atvejais jau buvo paskirti arba ne seniau kaip prieš 12 mėnesių iki administratoriaus parinkimo iš sąrašo dienos atsisakė būti paskirtais administratoriumi. Kai tokiais atvejais buvo paskirti visi sąraše esantys asmenys, išskyrus tuos, kurie nebuvo paskirti dėl atsisakymo, asmenis eilės tvarka vėl pradedama skirti nuo sąrašo pradžios.
27. Paskyrus administratorių, per 3 darbo dienas savivaldybės administracija tai praneša paskirtam administratoriui, išsiunčia sprendimą ir apie administratoriaus paskyrimą paskelbia savivaldybės interneto svetainėje. Paskirtasis administratorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pranešimo apie jo paskyrimą gavimo dienos paskelbia apie save Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administravimo nuostatuose nustatyta tvarka ir Nekilnojamojo turto registro nuostatuose nustatyta tvarka pateikia prašymą Nekilnojamojo turto registro tvarkytojui dėl juridinio fakto „nustatytas bendrojo naudojimo objektų administravimas“ įregistravimo Nekilnojamojo turto registre.
28. Jeigu nustatoma, kad Aprašo nustatyta tvarka paskirtas administratorius neatitinka Aprašo 5 punkte nurodytų sąlygų, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo šių aplinkybių nustatymo visuose daugiabučiuose namuose, kurių bendrojo naudojimo objektus administruoja sąlygų neatitinkantis administratorius, Aprašo nustatyta tvarka pradedama administratoriaus pasirinkimo procedūra ir savivaldybės vykdomoji institucija priima Aprašo 16 punkte nurodytą sprendimą dėl šio administratoriaus pašalinimo iš sąrašo.
29. Gavus ne mažiau kaip ¼ daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų prašymą sušaukti savininkų susirinkimą ar organizuoti balsavimą raštu dėl administratoriaus pakeitimo, ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo šio prašymo gavimo dienos Aprašo nustatyta tvarka pradedama administratoriaus pasirinkimo procedūra.
30. Likus šešiems mėnesiams iki administratoriaus paskyrimo termino pabaigos savivaldybės administracija Aprašo nustatyta tvarka pradeda naujo administratoriaus pasirinkimo procedūrą, jeigu bent 1/5 namo butų ir kitų patalpų savininkų raštu pareiškia pageidavimą spręsti bendrojo naudojimo objektų administratoriaus paskyrimo klausimą iš naujo arba savivaldybės vykdomoji institucija yra gavusi šio namo butų ir kitų patalpų savininkų pagrįstų nusiskundimų dėl administratoriaus veiklos. Šiuo atveju naujas administratorius skiriamas nuo kitos dienos, kurią baigiasi esamo administratoriaus paskyrimo terminas.
IV SKYRIUS
ADMINISTRAVIMO TERMINO PRATĘSIMAS
31. Administratoriaus paskyrimas konkrečiame name pratęsiamas 5 metų laikotarpiui, jei iki jo paskyrimo termino pabaigos negauta bent 1/5 šio daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų raštu pareikšto pageidavimo spręsti bendrojo naudojimo objektų administratoriaus paskyrimo klausimą iš naujo ir ši procedūra nepradėta; savivaldybės vykdomoji institucija negavo šio namo butų ir kitų patalpų savininkų pagrįstų nusiskundimų dėl administratoriaus veiklos; jis nebuvo pašalintas iš sąrašo; nepradėta jo atšaukimo procedūra ir (ar) jis nebuvo atšauktas kai, vertinant jo administravimo veiklą konkrečiame name, tris kartus per metus šiam administratoriui – fiziniam asmeniui arba juridinio asmens vadovui paskirta administracinė nuobauda.
V SKYRIUS
ADMINISTRATORIAUS ATŠAUKIMAS
32. Administratoriui – fiziniam asmeniui arba juridinio asmens vadovui trečią kartą per metus paskyrus administracinę nuobaudą už administravimo veiklą konkrečiame daugiabučiame name, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo administracinės nuobaudos paskyrimo pradedama šio namo administratoriaus atšaukimo ir naujo administratoriaus pasirinkimo procedūra. Administratoriaus atšaukimo ir naujo administratoriaus pasirinkimo procedūros pradžia laikoma diena, kurią paskelbtas pranešimas apie šaukiamą butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimą arba organizuojamą balsavimą raštu.
33. Jei Daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkai priėmė sprendimą atšaukti administratorių arba jeigu butų ir kitų patalpų savininkų sprendimui dėl administratoriaus atšaukimo priimti nesusirenka pakankamai butų ir kitų patalpų savininkų ir balsavimas dėl sprendimo priėmimo neįvyko, savivaldybės vykdomoji institucija ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo butų ir kitų patalpų savininkų sprendimo priėmimo ar, jei sprendimas nepriimtas, nuo butų ir kitų patalpų savininkų balsavimo raštu pabaigos ar jų susirinkimo dienos, arba pakartotinio balsavimo raštu pabaigos ar pakartotinio susirinkimo dienos, jeigu pirmasis balsavimas raštu ar susirinkimas neįvyko, priima sprendimą atšaukti administratorių.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
35. Apraše nustatyta tvarka surinkti fizinių asmenų duomenys tvarkomi visuomenės informavimo apie galimus iš sąrašo pasirinkti asmenis – fizinius asmenis juos identifikuojant ar apie paskirtus ar atšauktus administratorius ir tinkamo duomenų pateikimo Nekilnojamojo turto registro tvarkytojui Nekilnojamojo turto registro nuostatų nustatyta tvarka tikslais, taikant tinkamas asmens duomenų apsaugos technines ir organizacines priemones ir laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas). Šie duomenys skelbiami, kol administratorius įrašytas sąraše, jo paskyrimo ir (ar) atšaukimo laikotarpiu.
Bendrojo naudojimo objektų administratoriaus atrankos, skyrimo ir atšaukimo tvarkos aprašo
priedas
(Bendrojo naudojimo objektų administratoriaus deklaracijos forma)
Sudarytojo vardas ir pavardė arba pavadinimas
BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIAUS DEKLARACIJA
________________ Nr._________
(data)
_______________
(vieta)
I. BENDROJI INFORMACIJA
Fizinis asmuo (ši lentelė pašalinama, kai administratorius yra juridinis asmuo, kita organizacija ar jų padalinys) |
||
Vardas, pavardė |
||
Asmens kodas (jeigu suteiktas Gyventojų registro įstatymo nustatyta tvarka, kitais atvejais – gimimo data ir, jeigu suteiktas, – ILTU kodas) |
||
Gimimo data |
|
|
Individualios veiklos pažymos |
išdavimo data |
|
Nr. |
||
veiklos vietos adresas |
||
galiojimo terminas |
||
Duomenys susisiekti |
buveinės adresas ar gyvenamosios vietos adresas |
|
tel. |
||
el. paštas |
||
interneto svetainė, tinklaraštis ar kita |
Juridinis asmuo, kita organizacija ar jų padalinys (ši lentelė pašalinama, kai administratorius yra fizinis asmuo) |
||
Pavadinimas |
||
Kodas |
||
Šalis, kurioje įsteigtas ar įregistruotas juridinis asmuo, kita organizacija ar jų padalinys |
||
Buveinės adresas |
||
Registravimo data |
||
Steigėjas (nurodoma, jeigu steigėjas yra kitas juridinis asmuo ar organizacija) |
||
Duomenys susisiekti |
tel. |
|
el. paštas |
||
interneto svetainė, tinklaraštis ar kita |
II. INTERESAI
Veiklos, dėl kurių asmuo negali vykdyti bendrojo naudojimo objektų administravimo funkcijų (Pildoma teikiant prašymą skirti bendrojo naudojimo objektų administratoriumi gyvenamosiose vietovėse, kuriose, Valstybės duomenų agentūros duomenimis, gyvena 100 tūkst. ir daugiau gyventojų, išskyrus atvejus, jeigu gyvenamųjų vietovių, kuriose gyvena mažiau negu 100 tūkst. gyventojų, savivaldybių tarybos nenusprendžia kitaip) |
|
Veikla |
Ar tokia veikla vykdoma (nurodyti „taip“ arba „ne“) |
Šilumos tiekimas |
|
Elektros energijos tiekimas |
|
Dujų tiekimas |
|
Geriamojo vandens tiekimas |
|
Atliekų vežimo paslaugų teikimas |
|
Liftų nuolatinės techninės priežiūros paslaugų teikimas |
|
Ar fizinis ar juridinis asmuo (įskaitant juridinio asmens vadovą), pretenduojantis teikti bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugas, ir jo steigėjas yra tiesiogiai ar netiesiogiai pagal Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymą susijęs su kitais fiziniais ir (ar) juridiniais asmenimis, teikiančiais nurodytas paslaugas savivaldybės teritorijoje, kurioje jis pretenduoja teikti bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugas (jeigu taip, nurodoma, su kokiais): ______________________ ____
_______________________________________________________________________ ____
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________.
III. ADMINISTRATORIAUS CIVILINĖS ATSAKOMYBĖS DRAUDIMAS
Nurodomas įsipareigojimas savo civilinę atsakomybę apdrausti iki paskyrimo atlikti bendrojo naudojimo objektų administravimo funkcijas:_________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (įrašomas asmens įsipareigojimas iki paskyrimo atlikti bendrojo naudojimo objektų administravimo funkcijas apdrausti savo veiklą vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnio 6 dalimi).
Nurodomas įsipareigojimas administratoriaus civilinę atsakomybę drausti civilinės atsakomybės draudimu viso bendrojo naudojimo objektų administravimo laikotarpiu:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV. BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRAVIMO TARIFAS
Savivaldybės teritorijoje teikiamų bendrojo naudojimo objektų administravimo tarifas su PVM, Eur/m2 |
||
daugiabučiuose namuose, kurių plotas iki 1 000 m2 |
daugiabučiuose namuose, kurių plotas nuo 1 000 iki 3 000 m2 |
daugiabučiuose namuose, kurių plotas didesnis kaip 3 000 m2 |
|
|
|
V. INFORMACIJA APIE ADMINISTRATORIAUS ATŠAUKIMĄ
Nurodoma informacija apie asmens atšaukimą, jei buvo atšauktas, nurodoma savivaldybės vykdomosios institucijos sprendimo atšaukti administratorių data ir numeris ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Įrašomas patvirtinimas, kad asmuo vykdys bendrojo naudojimo objektų administravimą pagal Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administravimo nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 23 d. nutarimu Nr. 603 „Dėl daugiabučio namo administravimo nuostatų patvirtinimo“
________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________ (pareigos) |
___________ (parašas) |
______________ (vardas, pavardė)
|
____________