PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL SUTIKIMO SUTEIKTI PATALPAS ASOCIACIJOS „AŠ GALIU“ BUVEINEI REGISTRUOTI
2021 m. spalio 28 d. Nr. T-
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 12 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. lapkričio 12 d. nutarimu Nr. 1407 „Dėl Juridinių asmenų registro nuostatų patvirtinimo“ patvirtintų Juridinių asmenų registro nuostatų 61 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2014 m. birželio 26 d. sprendimo Nr. T-234 „Dėl sutikimo suteikti Pakruojo rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančias patalpas juridinio asmens buveinei registruoti Juridinių asmenų registre“ 1.3 papunkčiu, atsižvelgdama į Pakruojo suaugusiųjų ir jaunimo švietimo centro 2021 m. rugpjūčio 31 d. raštą Nr. S-144 „Dėl buveinės adreso suteikimo asociacijai“, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
Suteikti patalpas, esančias Pakruojo rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančiame ir šiuo metu Pakruojo suaugusiųjų ir jaunimo švietimo centro patikėjimo teise valdomame pastate-administraciniame pastate (unikalus Nr. 659300001015, adresas: Vytauto Didžiojo g. 63, Pakruojis), Asociacijos „AŠ GALIU“ buveinei registruoti Juridinių asmenų registre.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Regionų apygardos administraciniam teismui (RAAT). Skundas (prašymas, pareiškimas) gali būti paduodamas RAAT Kauno (A. Mickevičiaus g. 8A, 44312 Kaunas), Klaipėdos (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda), Panevėžio (Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys) arba Šiaulių (Dvaro g. 80, 76298 Šiauliai) rūmuose per vieną mėnesį nuo skundžiamo individualaus teisės akto įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.
Įtraukti į darbotvarkę Pakruojo r. sav. meras
Saulius Margis 2021-10- |
Pakruojo r. sav. admin. direktorė
Ilona Gelažnikienė 2021-10- |
Pakruojo r. sav. admin. Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja
Jovita Kirdeikienė 2021-10- |
Pakruojo r. sav. admin. Švietimo skyriaus vedėja
Irena Mažulienė 2021-10-
|
Pakruojo r. sav. admin. Kultūros, paveldosaugos ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. kalbos tvarkytoja
Rita Nikalajevienė 2021-10- |
Neatliktinas antikorupcinis vertinimas
Jovita Kirdeikienė 2021-10- |
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO PROJEKTO
„DĖL SUTIKIMO SUTEIKTI PATALPAS ASOCIACIJOS „AŠ GALIU“ BUVEINEI REGISTRUOTI“
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2021-10-12
Pakruojis
1. Projekto rengimą paskatinusios priežastys, parengto projekto tikslai ir uždaviniai.
Pakruojo rajono savivaldybė (toliau – Savivaldybė) gavo Pakruojo suaugusiųjų ir jaunimo švietimo centro (toliau – Centras) 2021 m. rugpjūčio 31 d. raštą Nr. S-144 „Dėl buveinės adreso suteikimo asociacijai“. Centras informuoja, kad į Centrą kreipėsi Asociacija „AŠ GALIU“ (toliau – Asociacija) su prašymu dėl buveinės adreso, t. y. Asociacija pageidauja, kad Asociacijos buveinės adresas būtų registruotas Savivaldybei nuosavybės teise priklausančiame ir šiuo metu Centro patikėjimo teise valdomame pastate-administraciniame pastate (unikalus Nr. 659300001015, adresas: Vytauto Didžiojo g. 63, Pakruojis).
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. lapkričio 12 d. nutarimu Nr. 1407 „Dėl Juridinių asmenų registro nuostatų patvirtinimo“ patvirtintų Juridinių asmenų registro nuostatų 61 punkte nurodyta, kad, jeigu steigėjas nėra patalpų, suteikiamų juridinio asmens, filialo ar atstovybės buveinei registruoti ar įrašyti, savininkas arba patalpos steigėjui priklauso bendrosios dalinės ar bendrosios jungtinės nuosavybės teise, notarui, Teisingumo ministerijai ar Registro tvarkytojui, kai Nuostatuose nurodytais atvejais dokumentai pateikiami tiesiogiai Registro tvarkytojui, turi būti pateiktas savininko arba bendraturčio rašytinis sutikimas suteikti patalpas juridinio asmens, filialo ar atstovybės buveinei registruoti ar įrašyti, jeigu Nuostatuose nenustatyta kitaip.
Atsižvelgiant į išdėstytą informaciją, parengtas šis Savivaldybės tarybos sprendimo projektas.
2. Projekto iniciatoriai (institucija, asmenys ar piliečių atstovai) ir rengėjai.
Savivaldybės administracija.
3. Kaip šiuo metu yra reguliuojami projekte aptarti teisiniai santykiai.
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalyje nurodoma, kad jeigu teisės aktuose yra nustatyta papildomų įgaliojimų savivaldybei, sprendimų dėl tokių įgaliojimų vykdymo priėmimo iniciatyva, neperžengiant nustatytų įgaliojimų, priklauso savivaldybės tarybai.
Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 12 straipsnio 1 dalyje nurodyta, kad savivaldybėms nuosavybės teise priklausančio turto savininko funkcijas, vadovaudamosi įstatymais, įgyvendina savivaldybių tarybos.
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. lapkričio 12 d. nutarimu Nr. 1407 „Dėl Juridinių asmenų registro nuostatų patvirtinimo“ patvirtintų Juridinių asmenų registro nuostatų 61 punkte nurodyta, kad, jeigu steigėjas nėra patalpų, suteikiamų juridinio asmens, filialo ar atstovybės buveinei registruoti ar įrašyti, savininkas arba patalpos steigėjui priklauso bendrosios dalinės ar bendrosios jungtinės nuosavybės teise, notarui, Teisingumo ministerijai ar Registro tvarkytojui, kai Nuostatuose nurodytais atvejais dokumentai pateikiami tiesiogiai Registro tvarkytojui, turi būti pateiktas savininko arba bendraturčio rašytinis sutikimas suteikti patalpas juridinio asmens, filialo ar atstovybės buveinei registruoti ar įrašyti, jeigu Nuostatuose nenustatyta kitaip.
Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2014 m. birželio 26 d. sprendimo Nr. T-234 „Dėl sutikimo suteikti Pakruojo rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančias patalpas juridinio asmens buveinei registruoti Juridinių asmenų registre“ 1.3 papunktyje nurodyta, kad sutikimą suteikti Savivaldybei nuosavybės teise priklausančias patalpas juridinio asmens buveinei registruoti Juridinių asmenų registre duoda Savivaldybės taryba (jei juridinis asmuo neturi valdymo, naudojimo ar disponavimo teisių į Savivaldybės turtą).
4. Kokios siūlomos naujos teisinio reguliavimo nuostatos, kokių teigiamų rezultatų laukiama.
Nesiūloma.
5. Galimos neigiamos priimto sprendimo projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.
Neigiamų pasekmių nenumatoma.
6. Kokius teisės aktus būtina priimti, kokius galiojančius teisės aktus būtina pakeisti ar pripažinti netekusiais galios priėmus sprendimo projektą.
Nesiūloma.