Projektas
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2015 M. LIEPOS 2 D. ĮSAKYMO NR. 3-285(1.5 E) „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJOS 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO PLANO IR NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2018 m. ______________ d. Nr. _____________
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. liepos 2 d. įsakymu
Nr. 3-285(1.5 E) „Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašų patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyriaus pirmojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
206 488 867 |
0 |
51 671 619 |
51 671 619 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
206 488 867 |
0 |
51 671 619 |
51 671 619 |
0 |
0 |
0“. |
2. Pakeičiu I skyriaus antrojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
84 062 280 |
0 |
10 073 000 |
0 |
10 073 000 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
84 062 280 |
0 |
10 073 000 |
0 |
10 073 000 |
0 |
0“. |
3. Pakeičiu I skyriaus penktojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti regionų judumą plėtojant regionų jungtis su pagrindiniu šalies transporto tinklu ir diegiant eismo saugos priemones“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Valstybinės reikšmės kelių (regionų jungtyse su TEN-T tinklu) rekonstrukcija ir tiesimas. 1.3.2. Eismo saugos ir aplinkos apsaugos priemonių diegimas valstybinės reikšmės keliuose (regionų jungtyse su TEN-T tinklu), nepriklausančiuose TEN-T kelių tinklui. 1.3.3. Intelektinių kelių transporto eismo saugos, saugumo, eismo informavimo ir srautų valdymo transporto sistemų diegimas valstybinės reikšmės keliuose (regionų jungtyse su TEN-T tinklu), nepriklausančiuose TEN-T tinklui. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. savivaldybių administracijos; 1.5.2. Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos.“ |
4. Pakeičiu I skyriaus penktojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.341 |
„Žuvusiųjų ne TEN-T tinklo keliuose skaičius“ |
Asmenys per metus |
– |
27 |
R.S.342 |
„Sugaištas kelionės automobilių keliais (išskyrus TEN-T kelius) laikas“
|
mln. val. |
– |
0,66
|
P.B.214 |
„Bendras rekonstruotų arba atnaujintų kelių ilgis“ |
km |
57 |
57 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės“ |
Skaičius |
2 |
5. |
P.S.324 |
„Įdiegtos intelektinės transporto sistemos“ |
Skaičius |
0 |
1“. |
5. Pakeičiu I skyriaus devintojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Sanglaudos fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti šalies daugiarūšės susisiekimo sistemos ir transeuropinių transporto tinklų sąveiką“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Intelektinių transporto eismo saugos, saugumo, eismo informavimo ir srautų valdymo transporto sistemų diegimas TEN-T tinkle. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. 1.4.2. Lietuvos transporto saugos administracija. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. savivaldybių administracijos; 1.5.2. AB „Lietuvos geležinkeliai“; 1.5.3. Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos.“ |
6. Pakeičiu I skyriaus devintojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.338 |
„Žuvusiųjų TEN-T tinklo keliuose skaičius“ |
Asmenys per metus |
41 |
37 |
R.N.503 |
„Pavojaus geležinkelio pervažų naudotojams nacionalinė pamatinė vertė“ |
Skaičius
|
0 |
418 |
P.S.324 |
„Įdiegtos intelektinės transporto sistemos“ |
Skaičius |
0 |
4“. |
7. Pakeičiu III skyriaus antrojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Priemonės aprašymas
1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. |
1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ įgyvendinimo. |
1.3. Remiamos veiklos: 1.3.1. Intelektinių transporto sistemų diegimas ir plėtra mieste. 1.3.2. Miesto gatvių ir kitos transporto infrastruktūros pritaikymas viešojo transporto poreikiams, lyninio transporto diegimas. 1.3.3. Miesto transporto infrastruktūros pritaikymas specialiųjų poreikių turintiems žmonėms. 1.3.4. Viešojo ir privataus transporto sąveikos sistemų, dviračių infrastruktūros ir jos sistemų diegimas ir plėtra. 1.3.5. Viešojo transporto saugumo įrangos diegimas ir plėtra. |
1.4. Galimi pareiškėjai: 1.4.1. Savivaldybių, kuriose yra miestų, turinčių daugiau kaip 25 tūkst. gyventojų, ir miestų, turinčių kurorto statusą, administracijos. |
1.5. Galimi partneriai: 1.5.1. viešąją transporto infrastruktūrą valdančios įmonės; 1.5.2. privatūs juridiniai asmenys, turintys teisę vykdyti keleivių ir bagažo vežimo veiklą (tais atvejais, kai projektai įgyvendinami viešosios ir privačios partnerystės būdu).“
|
8. Pakeičiu III skyriaus antrojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“
|
Tūkst. tonų |
531 |
507 |
R.S.322 |
„Viešuoju miesto transportu vežamų keleivių skaičius“ |
Mln. keleivių |
238,9 |
244,0 |
P.S. 323 |
„Įgyvendintos darnaus judumo priemonės“ |
Skaičius |
0 |
18 |
P.S.324 |
Įdiegtos intelektinės transporto sistemos |
Skaičius |
0 |
5“. |
9. Pakeičiu III skyriaus ketvirtojo skirsnio 5 punktą ir jį išdėstau taip:
„5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių
Priemonės lėšomis nefinansuojamos dviračių infrastruktūros plėtros veiklos, finansuojamos pagal Veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonę 04.5.1-TID-R-514 „Darnaus judumo priemonių diegimas“.“