Projektas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
ŠVIETIMO ĮSTATYMO NR. I-1489 23, 49, 69 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMAS
2021 m. d. Nr.
Vilnius
1 straipsnis. 23 straipsnio pakeitimas
1. Pakeisti 23 straipsnio 5 dalį ir ją išdėstyti taip:
„5. Pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas yra sudedamoji neformaliojo suaugusiųjų švietimo dalis. Pedagoginiai darbuotojai privalo tobulinti savo kvalifikaciją mokinių bendrųjų kompetencijų, numatytų Bendrosiose programose, ugdymo srityje ir kitose prioritetinėse kvalifikacijos tobulinimo srityse, kurias švietimo, mokslo ir sporto ministras nustato įsakymu. Valstybinių (išskyrus aukštųjų mokyklų darbuotojus) ir savivaldybių švietimo įstaigų pedagoginių darbuotojų kvalifikacija tobulinama vadovaujantis švietimo ir mokslo ministro patvirtintais nuostatais.
2. Pakeisti 23 straipsnio 6 dalį ir ją išdėstyti taip:
„6. Kvalifikacijos tobulinimo programas įgyvendina švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka patvirtinti pedagogų rengimo centrai kartu su akredituotomis kvalifikacijos tobulinimo įstaigomis. Prioritetines sritis atitinkančios programos vertinamos, akredituojamos ir registruojamos ŠMSM atviros informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistemos (AIKOS) registre vadovaujantis švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintu kvalifikacijos tobulinimo programų vertinimo ir akreditavimo tvarkos aprašu.“
2 straipsnis. 49 straipsnio pakeitimas
1. Pakeisti 49 straipsnio 1 dalies 2 punktą ir jį išdėstyti taip:
2. Pakeisti 49 straipsnio 2 dalies 4 punktą ir jį išdėstyti taip:
3 straipsnis. 69 straipsnio pakeitimas
Pakeisti 69 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip:
„4. Mokyklos (išskyrus aukštąsias mokyklas) savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (dalyvių susirinkimas) (valstybinės ir savivaldybės mokyklos), savininkas (dalyvių susirinkimas) (kitų mokyklų) savo nustatyta tvarka užtikrina, kad mokytojams ir kitiems ugdymo procese dalyvaujantiems asmenims būtų apmokėtos kvalifikacijos tobulinimo išlaidos, atitinkančios prioritetines kvalifikacijos tobulinimo sritis ir (arba) švietimo įstaigos raidos poreikius.“