Projektas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2016 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO
ĮSTATYMAS
2015 m. d. Nr.
Vilnius
Preambulė
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės sutarties įgyvendinimo konstituciniame įstatyme ir 1997 m. liepos 7 d. Tarybos reglamente (EB) Nr. 1466/97 dėl biudžeto būklės priežiūros stiprinimo ir ekonominės politikos priežiūros bei koordinavimo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 10 skyrius, 1 tomas, p. 84) fiskalinę drausmę reglamentuojančias nuostatas, kurias vykdant ribojamas struktūrinis valdžios sektoriaus deficitas ir negali būti viršyta didžiausia leistina valdžios sektoriaus išlaidų didėjimo riba;
įvertindamas tai, kad 2014 metais Lietuva pasiekė vidutinio laikotarpio tikslą, 2015 metais nuo vidutinio laikotarpio tikslo (1 proc. BVP struktūrinio valdžios sektoriaus deficito) numatoma nenukrypti;
atsižvelgdamas į tai, kad 2016 metams prognozuojamas neigiamas produkcijos atotrūkis nuo potencialo, yra tikslinga vykdyti anticiklinę, ekonomiką skatinančią, fiskalinę politiką kartu laikantis fiskalinės drausmės, dėl to 2016 metais numatoma nenukrypti nuo vidutinės trukmės tikslo ir išlaikyti struktūrinį valdžios sektoriaus deficitą artimą 1 proc. BVP, neįskaitant dėl Lietuvos pensijų reformos, kurią Europos statistikos tarnyba (Eurostat) pripažino kaip sisteminę, 2016 metų etapo patiriamų kaštų,
atsižvelgdamas į tai, kad nukrypimas nuo vidutinio laikotarpio tikslo padidintų valdžios sektoriaus skolą ir keltų riziką ilgalaikiam valdžios sektoriaus finansų tvarumui ir padidintų skolinimosi finansų rinkose palūkanų normas;
reaguodamas į kintančią geopolitinę ir saugumo padėtį Europoje ir tai, kad dėl to neigiama rizika dėl ekonominės raidos scenarijaus išlieka, taip pat poreikį vykdyti narystės NATO ir kitose tarptautinėse organizacijose įsipareigojimus;
įvertindamas tai, kad šio įstatymo, taip pat įstatymų, reglamentuojančių Valstybinio socialinio draudimo fondo ir Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetų finansinius rodiklius, rengimo metu turimais duomenis formuojami valdžios sektoriaus finansų rodikliai 2016 metais atitinka nacionaliniais ir Europos Sąjungos teisės aktais nustatytas fiskalinės drausmės taisykles,
p r i i m a šį įstatymą.
1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2016 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas
2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2016 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai
1. Šiuo įstatymu patvirtinami šie 2016 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai:
1) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), tenkanti visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į konsoliduotus valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus, – 75,49 procento;
2) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), skiriama Vilniaus miesto savivaldybės biudžetui – 45,95 procento;
3) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), skiriama Kauno miesto savivaldybės biudžetui – 76,85 procento;
4) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), skiriama Klaipėdos miesto savivaldybės biudžetui – 87,32 procento;
5) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), skiriama Neringos savivaldybės biudžetui – 59,04 procento;
6) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), skiriama visų kitų savivaldybių biudžetams – 100 procentų;
7) valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 722 381 tūkst. eurų (4 priedas);
8) prognozuojamos valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 159 266 tūkst. eurų (5 priedas);
3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis ir specialios tikslinės dotacijos mokinio (klasės, grupės) krepšeliui finansuoti naudojimas
1. Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.
3. Klasės (grupės) krepšelis – tai vienai sąlyginei klasei (grupei) metams ugdymo planui įgyvendinti skiriamos lėšos, kurių dydis priklauso nuo sąlyginio klasės (grupės) dydžio tam tikrame mokinių sraute, apskaičiuojamas, paskirstomas ir naudojamas pagal Vyriausybės patvirtintą Eksperimentinę mokymo lėšų apskaičiavimo, naudojimo ir paskirstymo metodiką.
4 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams paskirstymas ir pervedimas
1. Šio įstatymo 4 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos specialias tikslines dotacijas, nustatytas 4 priede, paskirsto savivaldybėms, apie tai joms praneša ir šias dotacijas, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms.
2. Šio įstatymo 5 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos prognozuojamas valstybės biudžeto specialias tikslines dotacijas, nurodytas šio įstatymo 5 priede, paskirsto savivaldybėms, apie tai joms praneša ir šias dotacijas, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms. Šio įstatymo 5 priede prognozuojamas valstybės biudžeto specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti Vyriausybė arba šio įstatymo 5 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos paskirsto savivaldybėms ir investicijų projektams, apie tai šio įstatymo 5 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos praneša savivaldybėms ir šias dotacijas, atsižvelgdamos į faktiškai atliktus darbus, suteiktas paslaugas ir įsigytas prekes, nurodytas valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose, perveda savivaldybėms.
3. Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 6 priede nustatytas valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybių biudžetams sumas.
4. Šio įstatymo 4 ir 5 prieduose nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos padidina arba sumažina savivaldybėms skiriamas dotacijas, jeigu biudžetiniais metais teisės aktų nustatyta tvarka priimami sprendimai dėl papildomų lėšų skyrimo arba lėšų sumažinimo savivaldybėms tikslams, kuriems yra skiriamos šio įstatymo 4 ir 5 prieduose nurodytos dotacijos. Savivaldybėms skiriamos dotacijos didinamos arba mažinamos ta pačia tvarka kaip ir paskirstomos.
5. Savivaldybės, atsižvelgdamos į iš valstybės institucijų ir įstaigų gautas dotacijas, įskaitant Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas, atitinkamai patikslina savo patvirtintus biudžetus.
5 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą
1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir studijų programos keitimo tvarką reglamentuojančių kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.
2. Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:
6 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą
7 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti
8 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai
2016 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:
1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2016 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 244 926 tūkst. eurų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą bent dviejų iš tarptautinių reitingų agentūrų Moody's, Standard & Poor's ir Fitch Ratings;
2) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2016 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 84 051 tūkst. eurų;
9 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas
10 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų skolinimosi limitai
2016 metais valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos gali pasirašyti paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus, suteikiančius teisę skolintis ne daugiau kaip 3 000 tūkst. eurų, kurie būtų skirti valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų bendrabučių atnaujinimui pagal patvirtintas programas ir kitoms reikmėms finansuoti. 2016 metais valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų pasiskolintų (išimtų) lėšų pagal 2016 ir ankstesniais metais pasirašytas paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus limitas – 3 000 tūkst. eurų. Švietimo ir mokslo ministerija paskirsto šiame straipsnyje nurodytus skolinimosi limitus valstybinėms aukštosioms mokykloms ir valstybinėms profesinio mokymo įstaigoms jos nustatyta tvarka. Valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos už prisiimtus skolinius įsipareigojimus atsiskaito Švietimo ir mokslo ministerijai jos nustatyta tvarka.
11 straipsnis. Valstybės turtinių įsipareigojimų pagal valdžios ir privataus subjektų partnerystės projektus limitai
12 straipsnis. Savivaldybių skolos, skolinimosi ir garantijų limitai ir įsiskolinimų padengimas
1. Savivaldybių skolos, skolinimosi ir garantijų limitai:
1) savivaldybės skola (pagal įsipareigojamuosius skolos dokumentus, įskaitant, bet neapsiribojant paskolos, finansinės nuomos (lizingo) sutartis) negali viršyti 70 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 130 procentų) šio įstatymo 7 priede prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 6 priede nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui sumos;
2) savivaldybė, kurios biudžeto planuojami asignavimai viršija 0,3 procento praėjusių metų BVP to meto kainomis, metinio grynojo skolinimosi suma negali viršyti 15 procentų šio įstatymo 7 priede prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 6 priede nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui sumos;
3) savivaldybė, kurios biudžeto planuojami asignavimai neviršija 0,3 procento praėjusių metų BVP to meto kainomis, metinio grynojo skolinimosi suma negali būti didesnė 1,5 procento biudžeto pajamų;
4) savivaldybės prisiimti įsipareigojimai pagal garantijas dėl savivaldybės kontroliuojamų įmonių prisiimtų, bet dar neįvykdytų įsipareigojimų grąžinti kreditoriams lėšas pagal paskolų sutartis, finansinės nuomos (lizingo) sutartis, kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus, įsipareigojimų negali viršyti 10 procentų šio įstatymo 7 priede prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 6 priede nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui sumos.
2. Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 40 procentų šio įstatymo 7 priede prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 6 priede nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui sumos, 2016 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti, pagal Vyriausybės patvirtintas programas savivaldybių įgyvendinamiems energijos vartojimo efektyvumo didinimo projektams ir paimtoms paskoloms grąžinti.
3. Į skolinimosi ir skolos limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti ir trumpalaikės arba ilgalaikės paskolos, kai dėl kredito įstaigų veiklos apribojimo ir (arba) jų licencijų atšaukimo savivaldybės negali disponuoti savo lėšomis ir dėl to trūksta apyvartos lėšų. Savivaldybėms 2011 metais iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinės bendrovės banko „Snoras“ veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, laikomos ilgalaikėmis paskolomis, kurios turi būti grąžintos iki 2020 metų gruodžio 31 d.
4. Vilniaus miesto savivaldybės 2017 m. sausio 1 d. esantis įsiskolinimas (mokėtinos sumos, išskyrus sumas paskoloms grąžinti), palyginti su 2016 m. sausio 1 d. įsiskolinimu (mokėtinomis sumomis, išskyrus sumas paskoloms grąžinti) turi sumažėti 15 procentų šio įstatymo 7 priede prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų.
13 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą
1. Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių;
2) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytas 2016 metų kapitalo investicijoms skirtas lėšas;
3) paskirstyti savivaldybėms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas 2015 metais savivaldybių negautoms pajamoms padengti;
4) paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2016 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;
5) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgiant į programų, projektų ir subsidijų schemų įgyvendinimo duomenis;
6) perskirstyti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuotų finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų grįžusias lėšas, grąžintas asignavimų valdytojams pagal sudarytas finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų finansavimo sutartis, tarp asignavimų valdytojų tiems patiems tikslams finansuoti, atsižvelgiant į Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimą;
7) perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių pagal priimtus teisės aktus dėl biudžetinių įstaigų pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo, funkcijų perdavimo arba biudžetinės įstaigos savininko teisių ir pareigų perdavimo, taip pat tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų ir savivaldybių;
8) Teisėjų tarybos teikimu ne dažniau kaip kartą per ketvirtį perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 3 priede, tarp teismų, atsižvelgiant į teismų programų įgyvendinimo duomenis;
9) paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos pasiskolintas šio straipsnio 4 dalies 1 punkte nustatytiems tikslams lėšas;
10) perskirstyti Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijos (toliau – Krašto apsaugos ministerija) asignavimus turtui, įskaitant ginklus, karinę įrangą ir karines atsargas, įsigyti, išskyrus asignavimus investicijų projektams, ir juos naudoti išlaidoms, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant reikiamas prekes, paslaugas ar darbus pajėgoms, kurios atvyksta dalyvauti tarptautinėse operacijose, tarptautinėse karinėse pratybose ir kituose karinio bendradarbiavimo renginiuose arba vyksta tranzitu per Lietuvos Respublikos teritoriją (toliau – priimančiosios šalies parama);
11) paskirstyti asignavimų valdytojams ir savivaldybėms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymui įgyvendinti ir grąžintinai neišmokėto darbo užmokesčio daliai sumokėti (institucijoms ir įstaigoms, perėmusioms likviduotų ar reorganizuotų biudžetinių įstaigų teises ir pareigas).
2. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priede, suteikiama teisė perskirstyti specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialių tikslinių dotacijų, nurodytų šio įstatymo 4 priede.
3. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 5 priede, suteikiama teisė perskirstyti 5 priede nurodytas prognozuojamas valstybės biudžeto specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp dotacijų, o Vyriausybei arba šio įstatymo 5 priede nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti – tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų.
4. Finansų ministerijai suteikiama teisė:
1) skolintis valstybės vardu esant poreikiui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito: su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti; su priemonių, finansuojamų iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, įgyvendinimu susijusioms išlaidoms apmokėti; nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą; nenumatytoms išlaidoms dėl einamaisiais biudžetiniais metais paskelbto referendumo ir/arba pirmalaikių rinkimų; Lietuvos Respublikos įsipareigojimams, susijusiems su Europos Sąjungos politikos įgyvendinimu, vykdyti, įskaitant rezervinių lėšų sukaupimą ir (arba) paskolinimą, kaip tai numatyta Europos Sąjungos teisės aktuose, Europos Sąjungos institucijų ar organizacijų sprendimuose ir (arba) su tuo susijusiose sutartyse ar susitarimuose; nenumatytoms išlaidoms, susijusioms su užsieniečių perkėlimu į Lietuvos Respublikos teritoriją ir jų integracija; pereinamojo laikotarpio nacionalinei paramai Lietuvos žemės ūkio veiklos subjektams mokėti; valstybės paramai teikti įgyvendinant daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektus; išlaidoms, susijusioms su atstovavimu Lietuvos Respublikai (Vyriausybei) užsienio ginčų sprendimo institucijose, įskaitant, bet neapsiribojant teisinių išvadų dėl jų sprendimų apskundimo parengimu, teisinių išvadų dėl sprendimų apskundimo gavimu ir atstovavimu Lietuvos Respublikai (Vyriausybei) atliekant kitus veiksmus, susijusius su Lietuvos Respublikos (Vyriausybės) interesų gynimu, apmokėti; arbitražų ar teismų sprendimams, kuriais priteistos sumos iš Lietuvos valstybės, vykdyti;
2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;
3) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, naudoti viršijant Lietuvos Respublikos Seimo (toliau – Seimas) patvirtintas bendras asignavimų sumas;
4) kompensuoti nustatyta tvarka 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos šalių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.
5. Švietimo ir mokslo ministerijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2016 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;
2) Vyriausybės patvirtintoje metodikoje nustatyta tvarka perskirstyti specialią tikslinę dotaciją mokinio (klasės, grupės) krepšeliui finansuoti tarp savivaldybių, taip pat tarp savivaldybių ir Švietimo ir mokslo ministerijos ir atvirkščiai;
6. Krašto apsaugos ministerijai, suderinus su Finansų ministerija, suteikiama teisė:
1) perskirstyti asignavimus išlaidoms ir juos naudoti turtui, įskaitant ginklus, karinę įrangą ir karines atsargas, įsigyti ir investicijų projektams, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant priimančiosios šalies paramą;
2) perskirstyti asignavimus turtui įsigyti ir juos naudoti investicijų projektams, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant priimančiosios šalies paramą;
3) naudoti paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2015 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
7. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) suteikiama teisė įgalioti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.
8. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) suteikiama teisė:
1) įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;
2) įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamiems projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą;
3) skirti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų 70 000 tūkst. eurų „Valstybinės reikšmės žvyrkelių asfaltavimo kelių atkarpoms, jungiančioms asfaltuotus kelių ruožus“ programai, netaikant Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 3 ir 4 dalyse nustatytų procentinių dydžių.
9. Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai (toliau – Kultūros ministerija), Švietimo ir mokslo ministerijai ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai (toliau – Užsienio reikalų ministerija) suteikiama teisė teikti dotacijas užsienio subjektams užsienio lietuvių, jų bendruomenių, organizacijų ir įstaigų kultūros, švietimo veiklai finansuoti, tautiniam tapatumui išsaugoti, lietuvių kultūrai puoselėti ir pristatyti pasauliui, bendruomeniškumui stiprinti, prisidėti užtikrinant lietuvių kultūrai reikšmingo paveldo užsienyje priežiūrą, įsitraukimo į Lietuvos politinį, visuomeninį, ekonominį, kultūrinį gyvenimą ir kitai veiklai finansuoti iš Kultūros ministerijos, Švietimo ir mokslo ministerijos ir Užsienio reikalų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.
10. Lietuvos Respublikos ūkio ministerijai (toliau – Ūkio ministerija) suteikiama teisė skirti lėšas investuotojams, vykdant įsipareigojimus, nustatytus investicijų sutartyse, sudarytose vadovaujantis Lietuvos Respublikos investicijų įstatymo 13 straipsnio 1 dalies 6 punktu, iš Ūkio ministerijos asignavimuose tam tikslui numatytų lėšų.
11. Užsienio reikalų ministerijai, suderinus su Finansų ministerija ir kai dėl to nėra pažeidžiamos šio įstatymo 20 straipsnio nuostatos, suteikiama teisė naudoti paliekamus 1 mėnesio išlaidų dydžio pereinamuosius 2015 metų lėšų likučius, esančius Lietuvos Respublikos diplomatinių atstovybių, konsulinių įstaigų, atstovybių prie tarptautinių organizacijų, specialiųjų misijų sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.
14 straipsnis. Biudžetinių įstaigų skolų padengimas ir skolinimasis
1. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo (mokėtinų sumų) priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2016 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2016 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui padengti.
2. Iš sutaupytų asignavimų išlaidoms pirmiausia turi būti dengiamas įsiskolinimas (mokėtinos sumos).
15 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus naudoti biudžeto lėšas
1. Aplinkos ministerija 2016 metų mokėjimams iš Klimato kaitos specialiosios programos 2016 metais gali naudoti ne daugiau lėšų, negu faktiškai įmokėta 2016 metais.
16 straipsnis. Valstybės investicijų 2016–2018 metų programos patvirtinimas
17 straipsnis. Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
18 straipsnis. Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
19 straipsnis. Garantinio fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
20 straipsnis. Vidutinio laikotarpio valdžios sektoriaus balanso rodiklio užduotys
21 straipsnis. Informacijos apie savivaldybių prisiimamus įsipareigojimus teikimas
1. Visi naujai prisiimami savivaldybės įsipareigojimai pagal paskolų sutartis, finansinės nuomos (lizingo) sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus turi būti skelbiami savivaldybės interneto svetainėje, nurodant panaudojimo paskirtį.
2. Savivaldybės, kurių prognozuojamos pajamos 2016 metais (pagal 7 priedą) sudaro 0,05 procento BVP ir daugiau, 2016 metais per 30 darbo dienų metų ketvirčiui pasibaigus Vyriausybės nustatyta tvarka teikia Finansų ministerijai, vykdančiai fiskalinių užduočių įgyvendinimo stebėseną, prognozinę savivaldybės biudžeto vykdymo informaciją ketvirčiais, taip pat prognozinę įsiskolinimų už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes pokyčio informaciją ir kitą Vyriausybės nustatytą ir valdžios sektoriaus balanso rodiklio prognozavimui aktualią informaciją.
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
1 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2016 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETAS
Tūkst. Eur |
|
Pajamos |
Iš viso |
PAJAMOS |
5 814 949 |
MOKESČIAI |
5 389 970 |
Pajamų ir pelno mokesčiai |
922 014 |
Gyventojų pajamų mokestis |
361 884 |
Pelno mokestis |
560 130 |
Turto mokesčiai |
2 272 |
Nekilnojamojo turto mokestis |
2 272 |
Prekių ir paslaugų mokesčiai |
4 359 684 |
Pridėtinės vertės mokestis |
3 053 577 |
Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą |
26 100 |
Akcizai |
1 161 242 |
Cukraus sektoriaus mokesčiai |
1 080 |
Loterijų ir azartinių lošimų mokestis |
15 500 |
Transporto priemonių mokesčiai |
59 610 |
Mokesčiai už aplinkos teršimą |
10 044 |
Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą |
32 531 |
Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai |
106 000 |
KITOS PAJAMOS |
424 979 |
Turto pajamos |
259 660 |
Palūkanos už paskolas |
160 100 |
Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius |
6 202 |
Lietuvos banko likutinis pelnas |
0 |
Dividendai |
70 404 |
Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius |
9 600 |
Angliavandenilių išteklių mokestis |
6 200 |
Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise |
7 154 |
Pajamos už prekes ir paslaugas |
119 966 |
Pajamos už patalpų nuomą |
6 312 |
Konsulinis mokestis |
27 700 |
Pajamos už atsitiktines paslaugas |
75 553 |
Žyminis mokestis |
7 942 |
Kitos pajamos |
2 459 |
Pajamos iš baudų ir konfiskacijos |
36 420 |
Kitos neišvardytos pajamos |
8 933 |
SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS |
77 620 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos |
68 601 |
Žemė |
36 600 |
Kitas materialusis ir nematerialusis turtas |
32 001 |
Finansinio turto pardavimo pajamos (paskolų surinkimas) |
9 019 |
Kitos gautinos sumos |
9 019 |
IŠ VISO |
5 892 569 |
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
2 111 147 |
IŠ VISO |
8 003 716 |
ASIGNAVIMAI
Tūkst. Eur |
|||||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų: |
|||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
||||
I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
5 244 |
4 630 |
2 551 |
614 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
30 489 |
30 212 |
18 002 |
277 |
|
Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija |
13 768 |
13 768 |
495 |
0 |
|
iš jų: asignavimai politinėms partijoms |
5 502 |
5 502 |
0 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga |
1 036 |
1 026 |
683 |
10 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
9 387 |
9 294 |
6 114 |
93 |
|
Valstybinė lietuvių kalbos komisija |
786 |
786 |
220 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
1 696 |
1 696 |
1 103 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba |
169 |
169 |
111 |
0 |
|
Vyriausioji tarnybinės etikos komisija |
578 |
569 |
396 |
9 |
|
Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba |
342 |
342 |
225 |
0 |
|
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
724 |
701 |
464 |
23 |
|
Nacionalinė sveikatos taryba |
60 |
60 |
43 |
0 |
|
Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga |
475 |
475 |
312 |
0 |
|
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba |
417 |
417 |
223 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija |
269 |
269 |
184 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija |
13 028 |
11 254 |
4 202 |
1 774 |
|
iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą |
3 620 |
3 620 |
0 |
0 |
|
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
3 231 |
3 208 |
1 631 |
23 |
|
Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija |
1 814 |
1 764 |
1 202 |
50 |
|
Etninės kultūros globos taryba |
185 |
183 |
100 |
2 |
|
Viešųjų pirkimų tarnyba |
1 922 |
1 810 |
1 234 |
112 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
23 082 |
18 676 |
12 725 |
4 406 |
|
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
7 105 |
6 366 |
4 338 |
739 |
|
II. MINISTERIJOS |
|||||
Aplinkos ministerija |
266 934 |
264 802 |
27 111 |
2 132 |
|
Energetikos ministerija |
276 577 |
276 529 |
1 478 |
48 |
|
Finansų ministerija |
1 432 931 |
1 353 713 |
80 267 |
79 218 |
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
Lietuvos Respublikos įnašas į Europos stabilumo mechanizmą |
65 440 |
0 |
0 |
65 440 |
|
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
53 980 |
53 980 |
0 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervas |
1 448 |
1 448 |
0 |
0 |
|
Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms |
637 |
637 |
0 |
0 |
|
Krašto apsaugos ministerija |
574 040 |
352 446 |
125 393 |
221 594 |
|
Kultūros ministerija |
127 618 |
120 872 |
30 056 |
6 746 |
|
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
1 106 352 |
1 101 639 |
53 732 |
4 713 |
|
Susisiekimo ministerija |
788 087 |
593 087 |
14 440 |
195 000 |
|
Sveikatos apsaugos ministerija |
563 936 |
548 250 |
34 202 |
15 686 |
|
Švietimo ir mokslo ministerija |
955 046 |
945 605 |
86 364 |
9 441 |
|
Teisingumo ministerija |
99 686 |
93 526 |
43 683 |
6 160 |
|
Ūkio ministerija |
204 073 |
201 566 |
10 335 |
2 507 |
|
Užsienio reikalų ministerija |
76 042 |
72 912 |
16 802 |
3 130 |
|
Vidaus reikalų ministerija |
162 747 |
159 406 |
16 641 |
3 341 |
|
Žemės ūkio ministerija |
1 030 282 |
1 024 017 |
31 358 |
6 265 |
|
III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|||||
ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
1 878 |
1 872 |
1 244 |
6 |
|
FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos statistikos departamentas |
8 967 |
7 883 |
5 018 |
1 084 |
|
KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
12 831 |
5 627 |
3 699 |
7 204 |
|
Lietuvos nacionalinis muziejus |
5 014 |
3 896 |
2 381 |
1 118 |
|
Lietuvos dailės muziejus |
5 020 |
4 913 |
3 035 |
107 |
|
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
3 540 |
2 426 |
1 282 |
1 114 |
|
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
11 142 |
9 435 |
5 665 |
1 707 |
|
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
2 690 |
2 676 |
1 572 |
14 |
|
Nacionalinis Kauno dramos teatras |
1 740 |
1 740 |
1 187 |
0 |
|
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
4 853 |
4 513 |
2 613 |
340 |
|
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
10 439 |
2 411 |
1 135 |
8 028 |
|
Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas |
2 739 |
2 739 |
79 |
0 |
|
Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“ |
33 674 |
28 595 |
7 200 |
5 079 |
|
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
8 922 |
7 134 |
3 566 |
1 788 |
|
SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas |
746 |
746 |
522 |
0 |
|
TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija |
716 |
702 |
459 |
14 |
|
VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos |
56 101 |
55 462 |
35 993 |
639 |
|
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
86 809 |
81 865 |
40 412 |
4 944 |
|
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
30 786 |
26 502 |
2 981 |
4 284 |
|
Valstybės tarnybos departamentas |
1 419 |
1 399 |
756 |
20 |
|
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
207 585 |
199 760 |
128 641 |
7 825 |
|
Vadovybės apsaugos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
10 467 |
9 111 |
6 111 |
1 356 |
|
Viešojo saugumo tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos |
15 872 |
15 144 |
9 808 |
728 |
|
ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
28 189 |
26 604 |
12 946 |
1 585 |
|
IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
2 019 |
1 835 |
1 264 |
184 |
|
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
34 944 |
29 357 |
20 255 |
5 587 |
|
Nacionalinė teismų administracija |
13 832 |
11 638 |
1 006 |
2 194 |
|
Teismai |
63 733 |
63 706 |
45 087 |
27 |
|
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
2 165 |
1 957 |
1 038 |
208 |
|
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
133 |
133 |
64 |
0 |
|
Vyriausioji administracinių ginčų komisija |
290 |
278 |
192 |
12 |
|
Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
404 |
394 |
274 |
10 |
|
Tautinių mažumų departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
918 |
906 |
208 |
12 |
|
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
7 834 |
5 434 |
2 900 |
2 400 |
|
V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI) |
|||||
Vilniaus universitetas |
40 523 |
39 733 |
0 |
790 |
|
iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti |
2 704 |
1 914 |
0 |
790 |
|
Vytauto Didžiojo universitetas |
8 989 |
8 489 |
0 |
500 |
|
Kauno technologijos universitetas |
20 890 |
20 756 |
0 |
134 |
|
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
14 549 |
13 682 |
0 |
867 |
|
Klaipėdos universitetas |
6 141 |
6 141 |
0 |
0 |
|
Aleksandro Stulginskio universitetas |
4 577 |
4 377 |
0 |
200 |
|
Mykolo Romerio universitetas |
3 656 |
3 656 |
0 |
0 |
|
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas |
23 424 |
22 339 |
0 |
1 085 |
|
Vilniaus dailės akademija |
5 447 |
5 167 |
0 |
280 |
|
Lietuvos edukologijos universitetas |
6 025 |
5 525 |
0 |
500 |
|
Lietuvos sporto universitetas |
2 625 |
2 132 |
0 |
493 |
|
Šiaulių universitetas |
3 862 |
3 762 |
0 |
100 |
|
Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
4 090 |
4 032 |
0 |
58 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
3 717 |
3 688 |
2 387 |
29 |
|
Nacionalinis vėžio institutas |
1 289 |
793 |
399 |
496 |
|
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
781 |
781 |
542 |
0 |
|
Lietuvos istorijos institutas |
1 174 |
1 174 |
794 |
0 |
|
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
1 102 |
1 102 |
711 |
0 |
|
Lietuvių kalbos institutas |
951 |
951 |
626 |
0 |
|
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
563 |
548 |
359 |
15 |
|
Lietuvos teisės institutas |
468 |
468 |
319 |
0 |
|
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
545 |
545 |
352 |
0 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
1 290 |
1 285 |
754 |
5 |
|
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
6 710 |
6 131 |
3 536 |
579 |
|
Gamtos tyrimų centras |
3 879 |
3 829 |
2 239 |
50 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
7 349 |
7 264 |
4 304 |
85 |
|
Lietuvos mokslų akademija |
3 103 |
2 780 |
1 717 |
323 |
|
Lietuvos mokslo taryba |
18 639 |
18 639 |
1 066 |
0 |
|
Kauno kunigų seminarija |
109 |
109 |
0 |
0 |
|
Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija |
55 |
55 |
0 |
0 |
|
Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija |
128 |
128 |
0 |
0 |
|
IŠ VISO: |
8 655 219 |
8 024 899 |
999 118 |
630 320 |
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
2 priedas
2016 METŲ BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ PAJAMŲ ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, VALSTYBĖS BIUDŽETO PAJAMŲ IŠ MOKESČIŲ DALIS IR KITOS LĖŠOS, ĮSTATYMAIS, NUTARIMAIS IR KITAIS TEISĖS AKTAIS SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS
Tūkst. Eur |
||||
Valstybės institucijos ir įstaigos |
Iš viso |
iš jų: |
||
valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos |
|||
iš viso |
iš jų: pagal įstatymus, nutarimus ir kitus teisės aktus |
|||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
1 |
1 |
||
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
348 |
348 |
||
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
5 |
5 |
||
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
724 |
724 |
724 |
|
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
3 231 |
3 231 |
3 231 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
23 |
23 |
||
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
3 |
3 |
||
Aplinkos ministerija |
49 510 |
47 699 |
1 811 |
|
Finansų ministerija |
56 939 |
53 980 |
2 959 |
|
Krašto apsaugos ministerija |
307 |
307 |
||
Kultūros ministerija |
24 775 |
15 727 |
9 048 |
|
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
19 704 |
2 988 |
16 716 |
|
Susisiekimo ministerija |
474 432* |
471 633* |
2 799 |
|
Sveikatos apsaugos ministerija |
5 580 |
1 285 |
4 295 |
|
Švietimo ir mokslo ministerija |
8 469 |
8 469 |
||
Teisingumo ministerija |
2 487 |
232 |
2 255 |
|
Ūkio ministerija |
1 778 |
1 369 |
409 |
|
Užsienio reikalų ministerija |
25 |
25 |
||
Vidaus reikalų ministerija |
3 320 |
3 320 |
||
Žemės ūkio ministerija |
694 |
694 |
6 |
|
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
290 |
290 |
||
Lietuvos statistikos departamentas |
15 |
15 |
||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
127 |
127 |
||
Lietuvos nacionalinis muziejus |
290 |
290 |
||
Lietuvos dailės muziejus |
290 |
290 |
||
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
72 |
72 |
||
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
1 600 |
1 600 |
||
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
463 |
463 |
||
Nacionalinis Kauno dramos teatras |
492 |
492 |
||
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
580 |
580 |
||
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
330 |
330 |
||
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
480 |
480 |
||
Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos |
115 |
115 |
||
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
3 254 |
3 254 |
||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
6 642 |
6 116 |
526 |
|
Valstybės tarnybos departamentas |
2 |
2 |
||
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
459 |
459 |
||
Viešojo saugumo tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos |
55 |
55 |
||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
2 462 |
2 462 |
||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
2 |
2 |
||
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
17 |
17 |
||
Nacionalinė teismų administracija |
26 |
26 |
||
Teismai |
103 |
103 |
||
iš jų: |
||||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
5 |
5 |
||
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
1 |
1 |
||
Lietuvos apeliacinis teismas |
13 |
13 |
||
Vilniaus apygardos teismas |
4 |
4 |
||
Kauno apygardos teismas |
2 |
2 |
||
Klaipėdos apygardos teismas |
7 |
7 |
||
Šiaulių apygardos teismas |
2 |
2 |
||
Panevėžio apygardos teismas |
1 |
1 |
||
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
7 |
7 |
||
Kauno apylinkės teismas |
8 |
8 |
||
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Šiaulių apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Palangos miesto apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Alytaus rajono apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Biržų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Joniškio rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Kaišiadorių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Molėtų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Skuodo rajono apylinkės teismas |
5 |
5 |
||
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Šilutės rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Tauragės rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Telšių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Trakų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Utenos rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Varėnos rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
3 |
3 |
||
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
16 |
16 |
||
Kauno apygardos administracinis teismas |
1 |
1 |
||
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
1 |
1 |
||
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
1 |
1 |
||
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
104 |
104 |
||
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
7 300 |
7 300 |
7 293 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
1 100 |
1 100 |
||
Nacionalinis vėžio institutas |
420 |
420 |
||
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
15 |
15 |
||
Lietuvos istorijos institutas |
31 |
31 |
||
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
29 |
29 |
||
Lietuvių kalbos institutas |
29 |
29 |
||
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
58 |
58 |
||
Lietuvos teisės institutas |
29 |
29 |
||
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
29 |
29 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
100 |
100 |
||
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
3 600 |
3 600 |
||
Gamtos tyrimų centras |
700 |
700 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
1 200 |
1 200 |
||
Lietuvos mokslų akademija |
88 |
88 |
||
Iš viso: |
685 353 |
601 029 |
84 324 |
11 254 |
* Iš šių lėšų skiriama bendroms biudžeto reikmėms:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos – 50 439 tūkst. eurų (iš Kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
3 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2016 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS
Tūkst. Eur |
||||||||||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų: |
||||||||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
|||||||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
|||||||||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
3 592 |
3 592 |
2 611 |
0 |
|
|||||
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
1 981 |
1 981 |
1 423 |
0 |
|
|||||
Lietuvos apeliacinis teismas |
3 364 |
3 351 |
2 448 |
13 |
|
|||||
Vilniaus apygardos teismas |
4 681 |
4 681 |
3 313 |
0 |
|
|||||
Kauno apygardos teismas |
3 575 |
3 575 |
2 557 |
0 |
|
|||||
Klaipėdos apygardos teismas |
2 160 |
2 160 |
1 569 |
0 |
|
|||||
Šiaulių apygardos teismas |
1 650 |
1 648 |
1 180 |
2 |
|
|||||
Panevėžio apygardos teismas |
1 602 |
1 602 |
1 172 |
0 |
|
|||||
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
7 345 |
7 345 |
5 147 |
0 |
|
|||||
Kauno apylinkės teismas |
4 379 |
4 379 |
3 091 |
0 |
|
|||||
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
2 464 |
2 462 |
1 763 |
2 |
|
|||||
Šiaulių apylinkės teismas |
1 937 |
1 937 |
1 376 |
0 |
|
|||||
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
1 643 |
1 642 |
1 152 |
1 |
|
|||||
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
340 |
340 |
237 |
0 |
|
|||||
Palangos miesto apylinkės teismas |
273 |
273 |
190 |
0 |
|
|||||
Akmenės rajono apylinkės teismas |
328 |
328 |
230 |
0 |
|
|||||
Alytaus rajono apylinkės teismas |
1 013 |
1 013 |
713 |
0 |
|
|||||
Anykščių rajono apylinkės teismas |
341 |
341 |
237 |
0 |
|
|||||
Biržų rajono apylinkės teismas |
354 |
354 |
248 |
0 |
|
|||||
Ignalinos rajono apylinkės teismas |
342 |
342 |
245 |
0 |
|
|||||
Jonavos rajono apylinkės teismas |
598 |
598 |
427 |
0 |
|
|||||
Joniškio rajono apylinkės teismas |
281 |
281 |
190 |
0 |
|
|||||
Jurbarko rajono apylinkės teismas |
335 |
335 |
233 |
0 |
|
|||||
Kaišiadorių rajono apylinkės teismas |
470 |
470 |
323 |
0 |
|
|||||
Kėdainių rajono apylinkės teismas |
588 |
588 |
421 |
0 |
|
|||||
Kelmės rajono apylinkės teismas |
315 |
315 |
218 |
0 |
|
|||||
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
484 |
484 |
335 |
0 |
|
|||||
Kretingos rajono apylinkės teismas |
375 |
375 |
267 |
0 |
|
|||||
Kupiškio rajono apylinkės teismas |
258 |
258 |
181 |
0 |
|
|||||
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
321 |
321 |
214 |
0 |
|
|||||
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
943 |
943 |
664 |
0 |
|
|||||
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
595 |
595 |
417 |
0 |
|
|||||
Molėtų rajono apylinkės teismas |
277 |
277 |
190 |
0 |
|
|||||
Pakruojo rajono apylinkės teismas |
292 |
292 |
201 |
0 |
|
|||||
Pasvalio rajono apylinkės teismas |
338 |
338 |
233 |
0 |
|
|||||
Plungės rajono apylinkės teismas |
466 |
466 |
321 |
0 |
|
|||||
Prienų rajono apylinkės teismas |
379 |
379 |
266 |
0 |
|
|||||
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
470 |
470 |
336 |
0 |
|
|||||
Raseinių rajono apylinkės teismas |
343 |
343 |
240 |
0 |
|
|||||
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
416 |
416 |
293 |
0 |
|
|||||
Skuodo rajono apylinkės teismas |
248 |
247 |
170 |
1 |
|
|||||
Šakių rajono apylinkės teismas |
339 |
339 |
232 |
0 |
|
|||||
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
413 |
413 |
289 |
0 |
|
|||||
Šilalės rajono apylinkės teismas |
276 |
276 |
189 |
0 |
|
|||||
Šilutės rajono apylinkės teismas |
601 |
601 |
420 |
0 |
|
|||||
Širvintų rajono apylinkės teismas |
265 |
265 |
185 |
0 |
|
|||||
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
329 |
329 |
231 |
0 |
|
|||||
Tauragės rajono apylinkės teismas |
631 |
631 |
440 |
0 |
|
|||||
Telšių rajono apylinkės teismas |
458 |
458 |
324 |
0 |
|
|||||
Trakų rajono apylinkės teismas |
556 |
556 |
380 |
0 |
|
|||||
Ukmergės rajono apylinkės teismas |
443 |
443 |
313 |
0 |
|
|||||
Utenos rajono apylinkės teismas |
568 |
568 |
405 |
0 |
|
|||||
Varėnos rajono apylinkės teismas |
335 |
335 |
233 |
0 |
|
|||||
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
431 |
428 |
300 |
3 |
|
|||||
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
1 031 |
1 031 |
596 |
0 |
|
|||||
Visagino miesto apylinkės teismas |
341 |
341 |
242 |
0 |
|
|||||
Zarasų rajono apylinkės teismas |
287 |
287 |
201 |
0 |
|
|||||
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
2 107 |
2 102 |
1 520 |
5 |
|
|||||
Kauno apygardos administracinis teismas |
793 |
793 |
557 |
0 |
|
|||||
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
520 |
520 |
371 |
0 |
|
|||||
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
474 |
474 |
344 |
0 |
|
|||||
Panevėžio apygardos administracinis teismas |
379 |
379 |
273 |
0 |
|
|||||
IŠ VISO: |
63 733 |
63 706 |
45 087 |
27 |
|
|||||
|
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
4 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2016 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOS TIKSLINĖS DOTACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS
Tūkst. Eur |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti |
35 |
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
59 |
|
iš jų: |
||
piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti |
33 |
|
valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti |
26 |
|
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją |
545 |
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
853 |
|
iš jų: |
||
valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei |
560 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
293 |
|
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
88 261 |
|
iš jų: |
||
socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti |
13 842 |
|
būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių dalies kompensacijoms |
3 852 |
|
socialinei paramai mokiniams |
23 417 |
|
socialinėms paslaugoms |
28 326 |
|
vaikų ir jaunimo teisių apsaugai |
6 665 |
|
dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas |
7 756 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
4 403 |
|
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
13 233 |
|
iš jų: |
||
visuomenės sveikatos priežiūros funkcijoms vykdyti |
9 335 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
3 898 |
|
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
3 375 |
|
iš jų: |
||
civilinės būklės aktams registruoti |
2 068 |
|
valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti |
563 |
|
Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrui teikti |
49 |
|
gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti |
695 |
|
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
575 556 |
|
iš jų: |
||
mokinio (klasės, grupės) krepšeliui finansuoti |
558 119 |
|
savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
17 437 |
|
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
20 480 |
|
iš jų: |
||
civilinei saugai |
1 360 |
|
priešgaisrinei saugai |
19 120 |
|
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
18 559 |
|
iš jų: |
||
savivaldybėms priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise |
71 |
|
žemės ūkio funkcijoms atlikti |
8 017 |
|
melioracijai |
10 471 |
|
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti |
1 425 |
IŠ VISO: |
722 381 |
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
5 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2016 METŲ PROGNOZUOJAMOS VALSTYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOS TIKSLINĖS DOTACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS
Tūkst. Eur |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
3 315 |
|
iš jų: |
||
atliekų tvarkymo sistemos infrastruktūros plėtrai |
1 557 |
|
miestų miškų priežiūros, apsaugos ir tvarkymo darbams vykdyti |
100 |
|
Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
1 658 |
|
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
2 607 |
|
iš jų: |
||
piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus, ūkinės-komercinės paskirties pastatus ir jų priklausinius atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti |
2 317 |
|
teikti valstybės finansinę paramą parvežant į Lietuvą užsienyje mirusių (žuvusių) Lietuvos Respublikos piliečių palaikus, t. y. kompensuoti savivaldybėms išmokėtas sumas |
290 |
|
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
10 742 |
|
iš jų: |
||
savivaldybių įstaigų kultūros ir meno darbuotojų darbo užmokesčiui padidinti |
3 277 |
|
savivaldybių kultūros įstaigų infrastruktūros plėtrai ir kitiems prioritetiniams darbams atlikti |
606 |
|
Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
6 859 |
|
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
1 089 |
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija |
savivaldybėms vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti, taisyti, prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti |
102 408 |
iš jų: |
||
einamiesiems tikslams finansuoti |
40 415 |
|
Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
61 993 |
|
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
7 404 |
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
21 946 |
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
111 |
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
500 |
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
Valstybės investicijų 2016–2018 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
9 144 |
IŠ VISO: |
159 266 |
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
6 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2016 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS
Tūkst. Eur
Savivaldybės pavadinimas |
Iš viso |
|
|
|
|
Alytaus miesto |
3 605 |
|
Birštono |
2 641 |
|
Druskininkų Kauno miesto Marijampolės Neringos |
867 4 160 135 634 |
|
Visagino |
1 958 |
|
Akmenės rajono |
4 595 |
|
Alytaus rajono |
781 |
|
Anykščių rajono |
2 332 |
|
Biržų rajono |
815 |
|
Ignalinos rajono |
1 529 |
|
Jonavos rajono |
3 432 |
|
Joniškio rajono |
1 146 |
|
Jurbarko rajono |
1 128 |
|
Kaišiadorių rajono |
922 |
|
Kėdainių rajono |
115 |
|
Kelmės rajono |
2 665 |
|
Kupiškio rajono |
957 |
|
Lazdijų rajono Mažeikių rajono |
1 452 1 680 |
|
Molėtų rajono |
832 |
|
Pakruojo rajono |
959 |
|
Panevėžio rajono |
985 |
|
Pasvalio rajono |
987 |
|
Prienų rajono |
882 |
|
Radviliškio rajono |
2 602 |
|
Raseinių rajono |
1 752 |
|
Rokiškio rajono |
1 346 |
|
Skuodo rajono |
1 031 |
|
Šakių rajono |
541 |
|
Šalčininkų rajono |
1 638 |
|
Šiaulių rajono |
466 |
|
Šilalės rajono |
1 361 |
|
Šilutės rajono Širvintų rajono |
626 59 |
|
Švenčionių rajono |
149 |
|
Tauragės rajono |
743 |
|
Telšių rajono Trakų rajono |
1 489 168 |
|
Ukmergės rajono |
1 470 |
|
Utenos rajono |
723 |
|
Varėnos rajono |
1 284 |
|
Vilkaviškio rajono |
1 457 |
|
Zarasų rajono |
1 785 |
|
Kalvarijos |
737 |
|
Kazlų Rūdos |
222 |
|
Pagėgių |
391 |
|
Rietavo |
209 |
|
IŠ VISO: |
64 443 |
|
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
7 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2016 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS
Tūkst. Eur
Savivaldybės pavadinimas |
Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius |
iš jų: |
gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš valstybės iždo sąskaitos) |
||
|
|
|
Vilniaus miesto |
262 354 |
198 092 |
Alytaus miesto |
20 637 |
16 553 |
Birštono |
2 064 |
1 017 |
Druskininkų |
8 803 |
5 077 |
Kauno miesto |
147 038 |
113 513 |
Klaipėdos miesto |
81 874 |
61 755 |
Marijampolės |
22 090 |
15 200 |
Neringos |
4 956 |
1 576 |
Palangos miesto |
11 736 |
5 422 |
Panevėžio miesto |
38 121 |
31 634 |
Šiaulių miesto |
46 767 |
37 583 |
Visagino |
9 202 |
8 050 |
Akmenės rajono |
8 328 |
4 561 |
Alytaus rajono |
10 347 |
3 787 |
Anykščių rajono |
10 582 |
4 272 |
Biržų rajono |
10 387 |
4 799 |
Ignalinos rajono |
7 101 |
2 996 |
Jonavos rajono |
16 173 |
12 404 |
Joniškio rajono |
9 786 |
5 436 |
Jurbarko rajono |
11 061 |
5 141 |
Kaišiadorių rajono |
12 947 |
8 078 |
Kauno rajono |
32 703 |
25 830 |
Kėdainių rajono |
19 843 |
13 155 |
Kelmės rajono |
11 328 |
4 468 |
Klaipėdos rajono |
19 971 |
15 046 |
Kretingos rajono |
14 764 |
8 899 |
Kupiškio rajono |
7 347 |
3 364 |
Lazdijų rajono |
7 970 |
3 219 |
Mažeikių rajono |
21 680 |
15 271 |
Molėtų rajono |
7 560 |
3 305 |
Pakruojo rajono |
8 879 |
4 322 |
Panevėžio rajono |
14 581 |
8 019 |
Pasvalio rajono |
10 552 |
5 325 |
Plungės rajono |
13 545 |
7 718 |
Prienų rajono |
10 214 |
4 823 |
Radviliškio rajono |
15 012 |
8 760 |
Raseinių rajono |
13 127 |
5 492 |
Rokiškio rajono |
12 269 |
6 784 |
Skuodo rajono |
7 271 |
2 959 |
Šakių rajono |
11 864 |
5 571 |
Šalčininkų rajono |
11 895 |
5 442 |
Šiaulių rajono |
15 841 |
8 377 |
Šilalės rajono |
9 640 |
4 393 |
Šilutės rajono |
16 393 |
8 336 |
Širvintų rajono |
6 325 |
3 476 |
Švenčionių rajono |
9 999 |
5 397 |
Tauragės rajono |
16 065 |
8 180 |
Telšių rajono |
16 644 |
8 722 |
Trakų rajono |
13 767 |
10 557 |
Ukmergės rajono |
14 284 |
7 737 |
Utenos rajono |
15 047 |
10 493 |
Varėnos rajono |
9 454 |
4 555 |
Vilkaviškio rajono |
14 840 |
7 042 |
Vilniaus rajono |
36 292 |
28 174 |
Zarasų rajono |
7 196 |
2 906 |
Elektrėnų |
10 123 |
7 433 |
Kalvarijos |
4 121 |
1 431 |
Kazlų Rūdos |
4 644 |
2 810 |
Pagėgių |
3 684 |
1 293 |
Rietavo |
3 216 |
1 381 |
IŠ VISO: |
1 252 304 |
837 411 |
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
8 priedas
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2016–2018 METŲ PROGRAMA
(PAGAL INVESTAVIMO SRITIS)
Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2016–2018 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir valstybės vardu pasiskolintos lėšos:
Tūkst. Eur
Sritis |
2016 metams, iš viso |
iš jų |
2017 metams |
2018 metams |
||
valstybės biudžetas |
valstybės vardu pasiskolintos lėšos |
|||||
Valstybės valdymas |
18 887 |
18 887 |
15 250 |
15 155 |
||
Krašto apsauga |
86 351 |
86 351 |
|
99 649 |
107 173 |
|
Viešoji tvarka |
14 727 |
14 727 |
7 958 |
7 833 |
||
Švietimas |
83 024 |
77 232 |
5 792 |
107 441 |
184 651 |
|
Sveikatos apsauga |
63 160 |
63 160 |
41 040 |
60 234 |
||
Socialinė apsauga |
10 874 |
10 874 |
21 352 |
27 296 |
||
Aplinkos apsauga |
64 900 |
64 900 |
189 079 |
219 307 |
||
Kultūra |
60 441 |
60 441 |
68 974 |
88 052 |
||
Žemės ūkis |
32 233 |
32 233 |
27 146 |
30 354 |
||
Visuomenės apsauga |
59 899 |
59 899 |
95 535 |
132 722 |
||
Transportas ir ryšiai |
555 581 |
555 581 |
727 737 |
688 055 |
||
Kita veikla |
203 330 |
203 330 |
208 901 |
222 995 |
||
IŠ VISO: |
1 253 407 |
1 247 615 |
5 792 |
1 610 062 |
1 783 827 |
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
9 priedas
2016 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA
Tūkst. Eur |
||
1. |
Numatomas lėšų likutis 2016 m. sausio 1 d. |
63 074 |
|
iš jų: |
|
|
Lėšos naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki 2016 m. gruodžio 31 d. |
57 924 |
2. |
Įplaukos 2016 metais |
56 810 |
2.1. |
50 procentų lėšų, gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, įstatymų nustatyta tvarka privatizavus valstybei nuosavybės teise priklausančius akcijų paketus |
2 932 |
2.2. |
50 procentų gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą dividendų |
32 165 |
2.3. |
50 procentų lėšų, gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, pardavus viešo aukciono būdu įstatymų nustatyta tvarka valstybės nekilnojamąjį turtą ir kitus nekilnojamuosius daiktus |
583 |
2.4. |
50 procentų lėšų, gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, pardavus valstybinės žemės ūkio paskirties žemės sklypus |
18 300 |
2.5. |
Likutis iš Privatizavimo fondo |
2 830 |
3. |
Išlaidos 2016 metais |
183 |
3.1. |
Rezervinio (stabilizavimo) fondo valdymo išlaidos |
183 |
4. |
Numatomas lėšų likutis 2017 m. sausio 1 d. (1 + 2 – 3) |
119 701 |
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
10 priedas
2016 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS
EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
|
Tūkst. Eur |
1. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2016 m. sausio 1 d. |
3 202 |
|
|
|
2. |
Įplaukos 2016 metais: |
|
2.1 |
Lėšos, gautos už Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės parduotą turtą |
1 800 |
2.2 |
Palūkanos už Vyriausybės vertybinius popierius |
172 |
|
Iš viso įplaukų: |
1 972 |
|
|
|
3. |
Išlaidos 2016 metais: |
|
3.1. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti |
553 |
3.2. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti |
3 165 |
3.3 |
Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti |
1 132 |
3.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti |
237 |
3.5. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo administravimo išlaidoms padengti |
81 |
3.6. |
Kitos išlaidos* |
6 |
|
Iš viso išlaidų: |
5 174 |
|
|
|
4. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2017 m. sausio 1 d. |
0 |
* Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Vyriausybės vertybinių popierių nominalios vertės ir pirkimo kainos skirtumas, palūkanų išlaidos ir kitos išlaidos.
Lietuvos Respublikos
2016 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
11 priedas
2016 METŲ GARANTINIO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
Tūkst. Eur
1. |
Numatomas lėšų likutis 2016 m. sausio 1 d. |
20 000
|
2. |
Pajamos ir įplaukos: |
|
2.1. |
Darbdavių įmokos |
13 800
|
2.2. |
Lėšos, gautos iš darbdavių Garantinio fondo administratoriaus reikalavimams tenkinti |
885
|
2.3. |
Pajamos už investuotas laikinai laisvas Garantinio fondo lėšas |
1 625
|
3. |
Iš viso pajamų ir įplaukų |
16 310
|
4. |
Bendra pajamų, įplaukų ir likučio suma |
36 310
|
5. |
Išlaidos: |
|
5.1. |
Išmokos darbuotojams |
10 300
|
5.2. |
Apmokėjimas už paraiškų parengimą ir banko operacijas |
60
|
5.3. |
Garantinio fondo administravimo išlaidos |
235 |
5.4. |
Laikinai laisvų Garantinio fondo lėšų investavimo išlaidos |
5
|
6. |
Iš viso išlaidų |
10 600
|
7. |
Numatomas lėšų likutis 2017 m. sausio 1 d. |
25 710 |