Projektas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 1994 M. RUGPJŪČIO 11 D. NUTARIMO NR. 728 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS

DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m.                             d. Nr.

Vilnius

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimą Nr. 728 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento patvirtinimo“ ir jį išdėstyti nauja redakcija (Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamentas nauja redakcija nedėstomas):

LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

NUTARIMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DARBO REGLAMENTO IR MINISTRŲ, VYRIAUSYBĖS ĮSTAIGŲ, ĮSTAIGŲ PRIE MINISTERIJŲ IR KITŲ VYRIAUSYBEI PAVALDŽIŲ IR ATSKAITINGŲ VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO SUBJEKTŲ NORMINIŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ DERINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės įstatymo 22 straipsnio 3 punktu ir
36 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Patvirtinti pridedamus:

1.  Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamentą;

2.  Ministrų, Vyriausybės įstaigų, įstaigų prie ministerijų ir kitų Vyriausybei pavaldžių ir atskaitingų viešojo administravimo subjektų norminių teisės aktų projektų derinimo taisykles.“

2. Nustatyti, kad šis nutarimas įsigalioja 2024 m. sausio 1 d.

 

 

 

Ministras Pirmininkas

 

 

 

Vidaus reikalų ministras


 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 728

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2023 m.             d. nutarimo Nr.

redakcija)

 

MINISTRŲ, VYRIAUSYBĖS ĮSTAIGŲ, ĮSTAIGŲ PRIE MINISTERIJŲ IR KITŲ VYRIAUSYBEI PAVALDŽIŲ IR ATSKAITINGŲ VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO SUBJEKTŲ NORMINIŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ DERINIMO TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Ministrų, Vyriausybės įstaigų, įstaigų prie ministerijų ir kitų Vyriausybei pavaldžių ir atskaitingų viešojo administravimo subjektų norminių teisės aktų projektų derinimo taisyklės
(toliau – Taisyklės) parengtos siekiant gerinti ministrų, Vyriausybės įstaigų, įstaigų prie ministerijų ir kitų Vyriausybei pavaldžių ir atskaitingų viešojo administravimo subjektų (toliau kartu – įstaiga) priimamų norminių teisės aktų kokybę, užtikrinti vykdomos teisėkūros viešumą, atvirumą, skaidrumą, visuomenės įtraukiamumą, suvienodinti įstaigų taikomą teisėkūros praktiką.

2.  Taisyklės nustato konsultavimosi su visuomene rengiant įstaigų norminių teisės aktų projektus (toliau – teisės akto projektas) ir jų derinimo su suinteresuotomis institucijomis ir suinteresuotais asmenimis tvarką.

3.  Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatyme.

4.  Rengdamos teisės aktų projektus įstaigos vadovaujasi Teisėkūros pagrindų įstatymu, Europos Sąjungos reikalų koordinavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 9 d. nutarimu Nr. 21 „Dėl Europos Sąjungos reikalų koordinavimo“, teisingumo ministro tvirtinamais teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis bei nuorodų į Europos Sąjungos teisės aktus teikimo teisės aktuose reikalavimų aprašu ir šiomis Taisyklėmis. 

5.  Vykdant teisėkūros procesus vadovaujamasi Teisėkūros pagrindų įstatymo 3 straipsnio
2 dalyje išdėstytais teisėkūros principais.

 

II SKYRIUS

KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE

 

6.  Prieš rengiant teisės aktų projektus turi būti įvertintas konsultavimosi su visuomene poreikis. Konsultavimasis su visuomene vykdomas, kai:

6.1.    reikia sužinoti suinteresuotų asmenų nuomonę ir surinkti kitus duomenis, patvirtinančius galimą arba esamą visuomeninių santykių problemą, įvertinti šios problemos aktualumą, mastą, visuomeninių santykių teisinio reguliavimo trūkumus, naujo teisinio reguliavimo poreikį ir galimą jo turinį, nustatyti galimas teisinio reguliavimo alternatyvas ir įvertinti jų poveikį;

6.2.    suinteresuotiems asmenims norima pristatyti siūlomo teisinio reguliavimo esmę ir įvertinti jo poveikį, įsitikinti, ar siūlomos teisinio reguliavimo priemonės leis veiksmingai išspręsti esamą visuomeninių santykių problemą, ar bus aišku, kaip siūlomą teisinį reguliavimą reikės įgyvendinti;

6.3.    reikia sužinoti suinteresuotų asmenų nuomonę ir pasiūlymus dėl Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinėje sistemoje (toliau – TAIS) paskelbtų teisėkūros iniciatyvų ir teisės aktų projektų ar kitais teisės akto projektą rengiančiai įstaigai svarbiais atvejais.

7.  Konsultuojantis su visuomene, kviečiami dalyvauti suinteresuoti asmenys. Suinteresuotais asmenimis laikomi fiziniai asmenys, ekspertai, asociacijos, nevyriausybinės organizacijos, profesinės sąjungos, kiti subjektai, kuriuos tiesiogiai ar netiesiogiai paveiks ar gali paveikti numatomas teisinis reguliavimas.

8.  Konsultavimasis su visuomene vykdomas atliekant apklausas, interviu, organizuojant diskusijas, konferencijas, viešus klausymus, kviečiant teikti pasiūlymus, sudarant darbo grupes teisės akto projektui parengti arba kitais būdais, užtikrinančiais, kad bus pasiektas konsultavimosi tikslas.

9.  Apie konsultavimosi su visuomene pradžią ir eigą paskelbiama portalo „Mano vyriausybė“ interneto svetainėje „E. pilietis“, prireikus ir kitomis visuomenei informuoti ir veiklai viešinti skirtomis priemonėmis, kad apie konsultavimąsi su visuomene sužinotų suinteresuoti asmenys. Ši nuostata netaikoma tais atvejais, kai konsultavimasis su visuomene apsiriboja teisės akto projekto paskelbimu TAIS ir per TAIS gautų pasiūlymų įvertinimu.

10.     Konsultavimasis su visuomene vykdomas atsižvelgiant į portalo „Mano vyriausybė“ interneto svetainėje „E. pilietis“ Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos paskelbtas metodines rekomendacijas.

 

III SKYRIUS

TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ DERINIMAS

 

11.   Dėl rengiamų teisės aktų projektų (išskyrus Lietuvos Respublikos Vyriausybės įstatymo 38 straipsnio 2 dalyje nurodytus atvejus) turi būti gautos pagal kompetenciją suinteresuotų institucijų išvados. Suinteresuotomis institucijomis laikomos ministerijos, Vyriausybės įstaigos, kitos valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos ar organizacijos.

12.  Parengti įstaigų teisės aktų projektai (išskyrus teisės aktų, kuriuose yra valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos, projektus) teikiami derinti suinteresuotoms institucijoms ir suinteresuotiems asmenims per TAIS. Teisės aktų, kuriuose yra valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos, projektai teikiami derinti suinteresuotoms institucijoms įslaptintos informacijos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka. Teisės aktų projektų lydimieji dokumentai, kuriuose yra komercinę paslaptį sudarančios informacijos ar asmens duomenų, kurių viešinimas neatitiktų Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) reikalavimų (toliau – neviešinami asmens duomenys), teikiami suinteresuotoms institucijoms registruotu paštu, prireikus pristatomi per kurjerį, Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo informacinę sistemą arba dokumento gavėjo nurodytu elektroninio pašto adresu.

13.  Kartu su teisės akto projektu, teikiamu išvadoms ir pasiūlymams gauti, rengėjas teikia susijusius dokumentus:

13.1.  parengtą teisės akto projekto lyginamąjį variantą, išskyrus teisingumo ministro tvirtinamose teisės aktų projektų rengimo rekomendacijose numatytas išimtis;

13.2.  Europos Sąjungos reikalų koordinavimo taisyklių 7 priede nurodytą atitikties lentelę, kai derinamos teisės akto projektu perkeliamos ar įgyvendinamos Europos Sąjungos teisės aktų nuostatos;

13.3.  numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo pažymą, parengtą pagal Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 276 „Dėl Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo metodikos patvirtinimo“, reikalavimus, kai tokį vertinimą privaloma atlikti pagal šią metodiką ar atitinkamą poveikio vertinimą reglamentuojančius įstatymus;

13.4.  teisės akto projekto antikorupcinio vertinimo pažymą, parengtą pagal Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 12 d. nutarimu Nr. 243 „Dėl Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklės), kai tokį vertinimą privaloma atlikti pagal Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymą;

13.5.  gautų pastabų ir pasiūlymų įvertinimą (derinimo pažymą, nurodytą Taisyklių
25 punkte), kai patikslintas pagal suinteresuotų institucijų pastabas ir suinteresuotų asmenų pasiūlymus teisės akto projektas teikiamas derinti pakartotinai;

13.6.  kitą su parengtu teisės akto projektu susijusią medžiagą. Kartu pateikiami ir kiti įstatymų ir Vyriausybės nutarimų nustatyti su teisės akto projektu privalomai teikiami dokumentai.

14.  Rašte, kuriuo teisės akto projektas teikiamas išvadoms ir pasiūlymams gauti, turi būti nurodyta:

14.1.  teisės akto projekto pavadinimas;

14.2.  teisės akto projektu sprendžiama problema, teisės akto projekto rengimą paskatinusios priežastys (tyrimų, analizių duomenys, valstybės institucijų ar įstaigų, tarptautinių organizacijų rekomendacijos, ataskaitos, suinteresuotų asmenų ar jų grupių skundai, teismų sprendimai, praktinės taikymo problemos ir kita), teisės akto projektu siūlomo teisinio reguliavimo esmė – problemos sprendimas (sprendimo priemonės, kartu pagrindžiant, kodėl nepakanka administracinių ir (ar) organizacinių priemonių, kurios padėtų spręsti problemą nekeičiant teisinio reguliavimo), sprendimo įgyvendinimo kaštai, nauda, juos patirsiantys subjektai bei asmenų grupės ir (ar) rezultatas, kurio tikimasi. Taip pat nurodomas įgyvendinimo mechanizmas (kokios institucijos dalyvaus įgyvendinant sprendimą, kaip jos pasirengusios atlikti joms pavedamas funkcijas ir kita) ir rodikliai, pagal kuriuos bus stebimas sprendimo įgyvendinimas (kas konkrečiai bus atsakingas už šių rodiklių stebėseną ir kokiu dažnumu jie bus stebimi, kas bus atsakingas už sprendimo priemonių tikslinimo ir tobulinimo veiksmų inicijavimą, jeigu įvardytų rodiklių stebėsenos duomenys rodys, kad sprendimas netinkamai įgyvendinamas). Informacija pateikiama koncentruotai, sprendžiama problema argumentuojama duomenimis, siūlomo sprendimo įgyvendinimo kaštai ir nauda pagrindžiami atliktais kiekybiniais ir (ar) kokybiniais vertinimais. Įgyvendinimo mechanizmas ir rodikliai nenurodomi, kai teisės akto projektu atliekami redakciniai ir (ar) teisės technikos pakeitimai;

14.3.  teisės akto projektu įgyvendinamos strateginio planavimo dokumentų nuostatos, jeigu šiuo projektu jos įgyvendinamos;

14.4.  teisės akto projektu perkeliami ir (ar) įgyvendinami Europos Sąjungos teisės aktai (kai kurios jų nuostatos), jeigu teisės akto projektu šie teisės aktai (jų nuostatos) perkeliami ir (ar) įgyvendinami, taip pat su teisės akto projektu susiję tiesiogiai taikomi Europos Sąjungos teisės aktai, kai jie nėra įgyvendinami;

14.5.  informacija, ar teisės akto projektas notifikuotinas Europos Komisijai pagal Informacijos apie techninius reglamentus ir atitikties įvertinimo procedūras teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. gegužės 20 d. nutarimu Nr. 617 „Dėl Informacijos apie techninius reglamentus ir atitikties įvertinimo procedūras teikimo taisyklių patvirtinimo“, reikalavimus;

14.6.  teisės aktai, kuriuos reikia priimti, jeigu teisės aktui į teisės sistemą įtraukti reikės priimti kitus teisės aktus;

14.7.  informacija apie sąvokų ir jas apibrėžiančių terminų įvertinimą Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka, jeigu teisės akto projekte yra apibrėžiamos sąvokos;

14.8.  jeigu buvo konsultuotasi su visuomene, – konsultavimosi tikslas, būdas (-ai), suinteresuoti asmenys, su kuriais konsultuotasi, konsultavimosi trukmė ir apibendrinti konsultavimosi rezultatai. Prireikus kartu su raštu, kuriuo teisės akto projektas teikiamas išvadoms gauti, pateikiama papildoma informacija apie konsultavimosi su visuomene rezultatus. Jeigu su visuomene konsultuojamasi ar numatoma konsultuotis, – konsultavimosi tikslas, būdas (-ai), suinteresuoti asmenys ir konsultavimosi trukmė;

14.9.  teisės akto projekto rengimą inicijavę, teisės akto projektą parengę ir (ar) rengiant teisės akto projektą dalyvavę asmenys, kurie nėra valstybės politikai, valstybės pareigūnai, profesinės karo tarnybos kariai, valstybės ar savivaldybių institucijų ar įstaigų valstybės tarnautojai;

14.10.  teisės akto projektą rengusio (-ių) valstybės tarnautojo (-ų) vardas (-ai) ir
pavardė (-ės), administracijos padalinio pavadinimas, telefono ryšio numeriai, elektroninio pašto adresai; jeigu teisės akto projektą rengė darbo grupė, – darbo grupės vadovo pareigos, vardas ir pavardė, telefono ryšio numeriai, elektroninio pašto adresai;

14.11.  kita, rengėjų nuomone, reikalinga informacija.

15.  Teisės akto projektas ir jo priedai turi būti suderinti su projektą rengusios institucijos teisininku. Kartu su teisės akto projektu teikiama antikorupcinio vertinimo pažyma derinama Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklių nustatyta tvarka.

16.  Suinteresuotų institucijų išvadoms ir suinteresuotų asmenų pasiūlymams dėl teisės aktų projektų pateikti turi būti numatytas ne trumpesnis nei 10 darbo dienų terminas, o kai pateikiami dideli (10 ar daugiau puslapių) ir (ar) sudėtingi teisės aktų projektai (nustatantys naują teisinį reguliavimą ar iš esmės jį keičiantys), – ne trumpesnis nei 12 darbo dienų terminas, išskyrus Taisyklių 18 punkte nurodytus atvejus. Konkretus derinimo terminas, ne trumpesnis nei minimalus derinimo terminas, nustatomas įvertinus faktinę projekto apimtį, sudėtingumą ir suinteresuotų institucijų bei suinteresuotų asmenų realias galimybes tinkamai įvertinti projektą per nustatytą derinimo terminą.

17.  Teisės aktų projektai gali būti nederinami su suinteresuotomis institucijomis ir suinteresuotais asmenimis karo, nepaprastosios padėties, mobilizacijos, karantino, ekstremaliosios situacijos ar ekstremaliojo įvykio metu ar kai teisės akto projektu būtina neatidėliotinai spręsti klausimus, būtinus valstybės karinės gynybos ir kitoms gyvybiškai svarbioms valstybės funkcijoms užtikrinti, ir jeigu šiais atvejais teisės akto projekto nepriėmimas nedelsiant lemtų neigiamų pasekmių valstybės ir visuomenės saugumui ir stabilumui atsiradimą, taip pat dėl teisės aktų projektų, kuriais siūlomi redakciniai ir (ar) teisės technikos pakeitimai.

18.  Jeigu dėl nenumatytų aplinkybių teisės aktas turi būti priimtas nedelsiant, įstaigos gali motyvuotai prašyti pateikti išvadas ir pasiūlymus dėl teisės akto projekto skubos tvarka (ne vėliau kaip per 5 darbo dienas) tik šiais išimtiniais atvejais:

18.1.  kai teisės akto projektas rengiamas įgyvendinant įstatymą ar kitą Lietuvos Respublikos Seimo ar Vyriausybės priimtą teisės aktą, kuris įsigalioja anksčiau nei per vieną mėnesį nuo jo priėmimo dienos;

18.2.  kai įstatymuose ar Vyriausybės nutarimuose nustatytas specialus terminas, per kurį įstaiga turi priimti norminį teisės aktą, todėl negalima laikytis Taisyklėse nustatytų įprastų terminų;

18.3.  kai teisės akto projekto rengimo nebuvo įmanoma suplanuoti ir juo būtina spręsti neatidėliotinus klausimus.

19.  Informacija  apie parengtus ir TAIS skelbiamus teisės aktų projektus (išskyrus teisės aktų, kuriuose yra valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos, projektus) teikiama asmenims, įrašytiems į lobistų sąrašą ar asmenų, darančių įtaką teisėkūrai, sąrašą, jų nurodytais rengėjui kontaktais, kai šie teisės aktų projektai patenka į asmens prašyme įrašyti jį į lobistų sąrašą ar asmens prašyme įrašyti jį į asmenų, darančių įtaką teisėkūrai, sąrašą nurodytas teisinio reguliavimo sritis, kurios paviešintos Lietuvos Respublikos lobistinės veiklos įstatymo ir Teisėkūros pagrindų įstatymo nustatyta tvarka. Šiame punkte nurodyta informacija asmenims, įrašytiems į lobistų sąrašą ar asmenų, darančių įtaką teisėkūrai, sąrašą, teikiama nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo teisės aktų projektų paskelbimo TAIS dienos.

20.  Išvados ir pasiūlymai dėl pateiktų derinti teisės aktų projektų teikiami per TAIS. Suinteresuotos institucijos išvadas ir suinteresuoti asmenys pasiūlymus dėl jiems pateiktų teisės aktų projektų privalo pateikti ne vėliau kaip per Taisyklių 16 punkte nustatytą terminą (išskyrus atvejus, nurodytus Taisyklių 18 punkte).

21.  Išvadoje dėl teisės akto projekto įvertinami teisės akto projektu siekiami tikslai, pasirinktos teisinio reguliavimo priemonės, galimos teisės akto projekto priėmimo pasekmės ir numatomo teisinio reguliavimo galimas poveikis išvadas teikiančios suinteresuotos institucijos kompetencijos srityje. Šioje išvadoje pateikiamos pagrįstos pastabos ir pasiūlymai, nurodomos teisės akto projekto vertinimą lėmusios aplinkybės ir konkrečios teisės aktų nuostatos, į kurias buvo atsižvelgta vertinant teisės akto projektą, taip pat pateikiami siūlymai, kaip tobulinti teisės akto projektą ir (ar) kaip geriau įvertinti numatomo teisinio reguliavimo poveikį.

22.  Išvadų ir pasiūlymų dėl teisės aktų projektų (išskyrus teisės aktų, kuriuose yra valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos, projektus) pateikimo laikas turi būti pradėtas skaičiuoti kitą darbo dieną po teisės akto projekto paskelbimo ir išvadas teikiančių subjektų nurodymo TAIS dienos. Išvadų dėl teisės aktų, kuriuose yra valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos, projektų pateikimo laikas turi būti pradėtas skaičiuoti kitą darbo dieną po teisės akto projekto gavimo suinteresuotoje institucijoje dienos. Išvadų dėl teisės aktų projektų, kurių lydimuosiuose dokumentuose yra neviešinamų asmens duomenų, pateikimo laikas turi būti pradėtas skaičiuoti kitą darbo dieną po teisės akto projekto paskelbimo ir išvadas teikiančių subjektų nurodymo TAIS ir lydimųjų dokumentų gavimo suinteresuotoje institucijoje dienos (atsižvelgus į tai, kas įvyko vėliau).

23.  Jeigu suinteresuota institucija ar suinteresuotas asmuo nustatytu laiku išvadų ir pasiūlymų nepateikia, laikoma, kad jie teisės akto projektui pritaria.

24.  Jeigu teisės akto projekto rengėjas nesutinka su suinteresuotų institucijų pastabomis ir suinteresuotų asmenų pasiūlymais ir nesutarimų pašalinti nepavyksta kitais būdais, jis organizuoja pasitarimą. Ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki šio pasitarimo rengėjas pateikia suinteresuotoms institucijoms ir suinteresuotiems asmenims Taisyklių 25 punkte nurodytą derinimo pažymą. Suinteresuotų institucijų ir suinteresuotų asmenų atstovai pasitarime pateikia šių institucijų ir asmenų nuomonę dėl nesuderintų pastabų ir pasiūlymų.

25.  Derinimo pažymoje turi būti nurodyta:

25.1.  suinteresuotos institucijos ir suinteresuoti asmenys, į kurių pastabas ir pasiūlymus neatsižvelgta arba atsižvelgta iš dalies;

25.2.  suinteresuotų institucijų pastabos ir suinteresuotų asmenų pasiūlymai, į kuriuos neatsižvelgta arba atsižvelgta iš dalies;

25.3.  argumentai, kodėl neatsižvelgta arba tik iš dalies atsižvelgta į suinteresuotų institucijų pastabas ir suinteresuotų asmenų pasiūlymus.

26.  Jeigu po derinimo teisės akto projektas pasikeičia iš esmės ar papildomas naujomis nuostatomis, patikslintas projektas pakartotinai teikiamas derinti suinteresuotoms institucijoms ir suinteresuotiems asmenims, paskelbiant jį TAIS.

27.  Derinimo pažyma dėl pastabų ir pasiūlymų, kurių nepavyko suderinti ir į kuriuos neatsižvelgta teikiamame pasirašyti teisės akto projekte, skelbiama TAIS kartu su patikslintu teisės akto projektu (paskutine jo versija).

 

__________________