projektas
RIETAVO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL SAVIVALDYBĖS MATERIALIOJO TURTO NUOMOS SUTARTIES NUTRAUKIMO
2014 m. kovo d. Nr. T1- |
Rietavas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 26 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 14 straipsnio 6 dalimi, Rietavo savivaldybės ilgalaikio materialiojo turto nuomos tvarkos aprašu, patvirtintu Rietavo savivaldybės tarybos 2009 m. lapkričio 26 d. sprendimu Nr. T1-351, atsižvelgdama į Labdaros ir paramos fondo „Dienvidis“ 2014 m. vasario 27 d. prašymą, Rietavo savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Nutraukti Rietavo savivaldybės materialiojo turto – lentpjūvės Tverų mstl., Kunigaikščio Vykinto g. 11 – nuomos sutartį Nr. 10/R8-215, pasirašytą 2011 m. lapkričio 21 d.
2. Įgalioti Savivaldybės administracijos direktorių pasirašyti papildomą susitarimą dėl sutarties nutraukimo ir turto priėmimo ir perdavimo aktą.
Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Savivaldybės meras
AIŠKINAMASIS RAŠTAS PRIE SPRENDIMO
,, DĖL SAVIVALDYBĖS MATERIALIOJO TURTO NUOMOS SUTARTIES NUTRAUKIMO “ PROJEKTO
2014–02-27
Rietavas
1. Sprendimo projekto esmė.
Sprendimo projektu siūloma nutraukti Rietavo savivaldybės materialiojo turto – lentpjūvės Tverų mstl., Kunigaikščio Vykinto g. 11 – nuomos sutartį Nr. 10/R8-215.
2. Kuo vadovaujantis parengtas sprendimo projektas.
Sprendimo projektas parengtas atsižvelgiant į nuomininko Labdaros ir paramos fondo „Dienvidis“ 2014 m. vasario 27 d. prašymą.
3. Tikslai ir uždaviniai.
Nutraukti Savivaldybės materialiojo turto nuomos sutartį ir pasirašyti turto priėmimo ir perdavimo aktą.
5. Kas inicijavo sprendimo projekto rengimą.
Savivaldybės administracijos Teisės ir finansų skyrius.
6. Sprendimo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai.
Neigiamų specialistų vertinimų negauta.
9. Antikorupcinis vertinimas.
Atliekant teisės akto projekto analizę, kuria siekiama nustatyti korupcijos pasireiškimo prielaidų teisės aktų projektuose riziką, buvo atliktas teisės akto projekto antikorupcinis vertinimas. Teisės akto vertinimas buvo atliekamas pagal sudarytą klausimyną. Korupcijos pasireiškimo rizika pagal šį klausimyną įvertinta 0,08 balo. Tai reiškia, kad šis teisės akto projektas yra nedviprasmiškas, aiškiai suprantamas ir neturi įtakos korupcijos pasireiškimo tikimybei Savivaldybėje atsirasti.
PRIDEDAMA. Rietavo savivaldybės teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio vertinimo metodikos 1 priedas.
Rietavo savivaldybės teisės aktų ar jų projektų
antikorupcinio vertinimo metodikos 1 priedas
TEISĖS AKTO PROJEKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO PAŽYMA
_Rietavo savivaldybės administracijos Teisės ir finansų skyrius
SPRENDIMO „DĖL SAVIVALDYBĖS MATERIALIOJO TURTO NUOMOS SUTARTIES NUTRAUKIMO “ PROJEKTAS
I. Teisės akto projekto antikorupcinio vertinimo klausimynas (pildo teisės akto projekto rengėjas)
Eil. Nr. |
Teisės aktų ar jų projektų kokybės rodikliai |
Vertinimas balais |
|
|
1. |
Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės akto projektas suderintas su įstatymais ar kitais teisės aktais? |
Taip (0) |
|
|
2. |
Ar teisės aktas suskirstytas į atskiras aiškias dalis: pavadinimą, preambulę, reglamentavimą, įgyvendinimo taisykles, atsakomybę, kontrolę ir kt.? |
Taip (0) |
|
|
3. |
Ar kiekvienos teisės akto nuostatos tikslas yra aiškus? |
Taip (0) |
|
|
4. |
Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
Ne (0) |
|
5. |
Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
|
Ne (1) |
|
6. |
Ar teisės akto projekte numatomas reguliavimas sukuria diskriminuojančias ar nevienodas sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams arba tam tikras išimtis ar lengvatas kai kuriems subjektams? |
|
Ne (0) |
|
7. |
Ar teisės akto projekte numatomas reguliavimas sumažina veiklos ar santykių tarp subjektų skaidrumą? |
|
Ne (0) |
|
8. |
Ar pagal teisės akto projekte numatomą reguliavimą numatyta kolegialios institucijos narių individuali atsakomybė už priimtus sprendimus? |
Taip (0) |
|
|
9. |
Ar teisės akto projekte numatomas reguliavimas numato galimybę apskųsti kolegialios institucijos ar pavienio įgalioto asmens sprendimą ne teismui? |
Taip (0) |
|
|
10. |
Ar teisės akto projekte numatomas reguliavimas sukuria arba padidina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, privačių ir viešųjų interesų konflikto kilimo riziką? |
|
Ne (0) |
|
11. |
Ar teisės akto projekte numatomas reguliavimas panaikina ar sumažina profesinius ir patirties reikalavimus subjektams? |
|
Ne (0) |
|
12. |
Ar teisės akto projekte numatomas reguliavimas panaikina įgaliojimus turinčių asmenų rotaciją, atestavimą, kitokį dalykinių arba profesinių žinių periodinį patikrinimą? |
|
Ne (0) |
|
|
Vidutinis balas (balų skaičių dalinti iš 12) |
0,08 |
Užpildė
Teisės ir finansų skyriaus specialistė vyresn. specialistė (turtui) Vanda Galdikienė