Projektas

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. RUGSĖJO 25 D. SPRENDIMO NR. TS-364 „DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TURTO PANAUDOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2019 m. lapkričio 28 d. Nr. TS-

Kaunas

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Kauno rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Kauno rajono savivaldybės turto panaudos tvarkos aprašą, patvirtintą Kauno rajono savivaldybės tarybos 2014 m. rugsėjo 25 d. sprendimu Nr. TS-364 „Dėl Kauno rajono savivaldybės turto panaudos tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeisti 3 punktą ir jį išdėstyti taip:

3. Savivaldybės nuosavybės teise valdomas turtas panaudos pagrindais laikinai neatlygintinai valdyti ir naudotis gali būti perduotas šiems subjektams:

3.1. biudžetinėms įstaigoms;

3.2. viešosioms įstaigoms, kurios pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą laikomos viešojo sektoriaus subjektais;

3.3. asociacijoms, kurių tikslai atitinka bent vieną iš Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 14 straipsnio 2 dalyje nustatytų veiklos tikslų;

3.4. labdaros ir paramos fondams, kurių tikslai atitinka bent vieną iš Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 14 straipsnio 2 dalyje nustatytų veiklos tikslų;

3.5. egzilio sąlygomis veikiančioms aukštosioms mokykloms;

3.6. kitiems subjektams, jeigu tokio perdavimo tvarka ir sąlygos nustatytos Lietuvos Respublikos Prezidento įstatyme, Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatyme, Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, Lietuvos Respublikos šeimynų įstatyme, Lietuvos Respublikos Lietuvos šaulių sąjungos įstatyme, Lietuvos Respublikos investicijų įstatyme, Lietuvos Respublikos koncesijų įstatyme, Lietuvos Respublikos valstybės įmonės Lietuvos oro uostų valdomų oro uostų koncesijos įstatyme, tarptautinėse sutartyse ar tarptautiniuose susitarimuose.“

2. Pakeisti 5 punktą ir jį išdėstyti taip:

5. Savivaldybės turtas gali būti perduotas pagal panaudos sutartį laikinai neatlygintinai valdyti ir naudoti:

5.1.  Aprašo 3.1 papunktyje nurodytiems subjektams ne ilgiau kaip 50 metų;

5.2. kitiems Aprašo 3.2–3.6 papunkčiuose nurodytiems subjektams – ne ilgiau kaip 10 metų.“

3. Pripažinti netekusiais galios 8.2 ir 8.3 papunkčius.

4. Pakeisti 10 punktą ir jį išdėstyti taip:

10. Savivaldybės biudžetinės įstaigos, pageidaujančios naudotis turtu panaudos pagrindais, pateikia motyvuotą prašymą perduoti panaudos pagrindais laikinai neatlygintinai valdyti ir naudotis savivaldybės turtą (toliau – Prašymas). Prašyme turi būti nurodyta prašomo perduoti Savivaldybės turto naudojimo paskirtis (tikslas).“

5. Pakeisti 11 punktą ir jį išdėstyti taip:

11. Subjektai, išvardyti Aprašo 3.1–3.6 papunkčiuose, išskyrus Savivaldybės biudžetines įstaigas ir viešąsias įstaigas, kurių dalininkė yra Savivaldybė, norintys gauti turtą panaudos pagrindais, pateikia motyvuotą Prašymą, nurodant turto naudojimo paskirtį (tikslą), ir šiuos dokumentus:“

6. Pakeisti 15 punktą ir jį išdėstyti taip:

15. Subjektai, išvardyti Aprašo 3.1–3.6 papunkčiuose, išskyrus Savivaldybės biudžetines įstaigas ir viešąsias įstaigas, kurių dalininkė yra Savivaldybė, norintys gauti turtą panaudos pagrindais, pateikia motyvuotą Prašymą, nurodant turto naudojimo paskirtį (tikslą), ir šiuos dokumentus:“

7. Pakeisti priedo 12.11 papunktį ir jį išdėstyti taip:

12.11. savo lėšomis atlikti patalpų komunalinio ūkio priežiūrą, į kurią įeina ir patalpų valymas, vėdinimas bei šiukšlių šalinimas, vandentiekio, kanalizacijos, ventiliacijos, oro kondicionavimo įrengimų (prietaisų, inventoriaus) patalpose priežiūra, patalpų elektros ir telefono tinklų ir įrengimų priežiūra ir aptarnavimas, panaudos gavėjo reklaminių skydų priežiūra ir aptarnavimas, sugedusių durų patalpose spynų remontas ir keitimas, perdegusių elektros lempų patalpose keitimas. Be to, panaudos gavėjas įsipareigoja savo lėšomis palaikyti panaudos pagrindais naudojamų patalpų langų (stiklų) vidaus ir išorės švarą, o jiems sudužus, savo lėšomis nedelsiant juos pakeisti naujais. Panaudos gavėjas taip pat įsipareigoja savo lėšomis užtikrinti patalpų ir teritorijos aplink patalpas priežiūrą, švarą, įskaitant, bet neapsiribojant pastato fasado švara, jei šie priežiūros darbai nėra organizuojami kita tvarka.“

 

 

Savivaldybės meras

 

 

 

Artūras Pupalė, tel. (8 37)  305 542

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

EKONOMIKOS SKYRIUS

 

SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. RUGSĖJO 25 D. SPRENDIMO NR. TS-364 „DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TURTO PANAUDOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO“ PROJEKTO

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2019 m. lapkričio 7 d.

Kaunas

 

1. Sprendimo projekto rengimą paskatinusios priežastys, tikslai.

Nuo 2019 m. spalio 1 d. įsigalioję Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo pakeitimai, reglamentuojantys savivaldybių turto panaudą.

2. Teisinis reglamentavimas (kaip šiuo metu reglamentuojami sprendimo projekte aptariami klausimai).

Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi nustatyta, kad savivaldybės tarybos priimtus teisės aktus gali sustabdyti, pakeisti ar panaikinti pati savivaldybės taryba.

3. Galimi sprendimo priėmimo padariniai (teigiami ir (ar) neigiami).

Neigiamų padarinių nenumatoma.

4. Keičiamo ar pripažįstamo netekusiu galios Savivaldybės tarybos sprendimo pakeitimų sąrašas.

Keičiamas Kauno rajono savivaldybės tarybos 2014 m. rugsėjo 25 d. sprendimas Nr. TS-364 „Dėl Kauno rajono savivaldybės turto panaudos tvarkos aprašo patvirtinimo“.

5. Lėšos sprendimui įgyvendinti, jų šaltiniai.

Savivaldybės biudžeto lėšų nereikės.

6. Būtinumas skelbti sprendimą Teisės aktų ir kituose registruose. Viešinimas.

Skelbti Teisės aktų registre.

7. Antikorupcinis vertinimas.

Vertinimas neatliekamas

8. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai.

Vertinimas neatliekamas.

9. Kiti, sprendimo iniciatorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.

Keičiamos nuostatos dėl panaudos subjektų, kriterijų atitikimo, reglamentuotos Lietuvos Respublikos turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymu ir sukonkretinti panaudos gavėjo įsipareigojimai dėl turto priežiūros.

10. Sprendimo projekto rengėjai. Asmuo, atsakingas už sprendimo įgyvendinimą.

Sprendimo projekto rengėja ir atsakinga už sprendimo įvykdymą – Savivaldybės administracijos Ekonomikos skyriaus vyriausioji specialistė Rita Grabauskienė.

 

 

Ekonomikos skyriaus vedėjas                                                                                 Artūras Pupalė