Projektas

 

LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL Privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros maksimalių kainų nustatymo metodikOS PATVIRTINIMO

 

2020 m. __________ d. Nr. 2BE-____

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo 29 straipsnio 9 dalimi ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugpjūčio 29 d. nutarimo Nr. 1372 „Dėl įgaliojimų suteikimo“ 2.3 papunkčiu:

1. Tvirtinu Privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros maksimalių kainų nustatymo metodiką (pridedama).

2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2020 m._________d.

3. I n f o r m u o j u, kad šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre ir Lietuvos transporto saugos administracijos interneto svetainėje.

 

 

Administracijos direktorius

 

 

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriaus 2020 m. birželio ___ d. įsakymu Nr. 2BE-______

 

PRIVALOMOSIOS TRANSPORTO PRIEMONIŲ TECHNINĖS APŽIŪROS MAKSIMALIŲ KAINŲ NUSTATYMO METODIKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros maksimalių kainų nustatymo metodika (toliau – Metodika) nustato skaičiavimo metodus privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros (toliau – privalomoji techninė apžiūra) ir pakartotinės privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros (toliau – pakartotinė apžiūra) metu vykdomų procedūrų (1 priedas) maksimalioms kainoms (toliau – procedūros kaina) apskaičiuoti, perskaičiuoti ir patvirtinti.

2. Metodikoje vartojama pakartotinės privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros sąvoka suprantama taip, kaip apibrėžta Privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros atlikimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. spalio 24 d. įsakymu Nr. 3-406 „Dėl Privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“. Kitos Metodikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme.

 

II SKYRIUS

PROCEDŪROS KAINOS APSKAIČIAVIMAS

 

3. Procedūros kainą sudaro privalomosios techninės apžiūros ar pakartotinės apžiūros (jei taikoma) metu vykdomų procedūrų kainų suma.

4. Procedūros kaina skaičiuojama atsižvelgiant į ekonomiškai pagrįstas privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros įmonių (toliau – techninės apžiūros įmonė) tiesiogines ir netiesiogines sąnaudas, kurios išvardintos Metodikos 3 priede, ir leidžiamą pelno maržą, kuri sudaro 5 (penkis) proc. procedūros kainos.

5. Procedūros kaina apskaičiuojama pagal visų techninės apžiūros įmonių paskutinių 2 kalendorinių metų ir einamųjų kalendorinių metų veiklai vykdyti panaudotų / numatytų ekonomiškai pagrįstų sąnaudų vidurkį ir suteiktų / prognozuojamų privalomosios techninės apžiūros procedūrų (toliau – procedūra) skaičių.

6. Procedūros kainai apskaičiuoti naudojamos vidutinės laiko sąnaudos, reikalingos privalomajai techninei apžiūrai atlikti, nustatytos Techninei apžiūrai atlikti reikalingose laiko sąnaudose, patvirtintose Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2014 m. vasario 19 d. įsakymu Nr. 2B-35 „Dėl Vidutinių laiko sąnaudų, reikalingų techninei apžiūrai atlikti, patvirtinimo“ (toliau – Laiko sąnaudos).

7. Pakartotinės apžiūros procedūros kaina negali viršyti 50 proc. privalomosios techninės apžiūros procedūros kainos.

8. Procedūros kaina apskaičiuojama pagal priklausomybę:

(1)

kur,

K – procedūros kaina, Eur be PVM;

KDS – darbo sąnaudų dedamoji, priskirtina atitinkamai procedūrai, Eur;

KTS – technologinio turto naudojimo sąnaudų dedamoji, priskirtina atitinkamai procedūrai, Eur;

KAS – kitų tiesioginės priežiūros sąnaudų dedamoji, priskirtina atitinkamai procedūrai, Eur;

KNS – netiesioginių sąnaudų dedamoji, priskirtina atitinkamai procedūrai, Eur;

P – leistinas antkainis, nustatytas remiantis leistina pelno marža, proc.

9. Procedūros kaina vartotojui yra nustatoma pridedant pridėtinės vertės mokestį ir suapvalinant iki dešimtųjų euro.

10. Darbo sąnaudų dedamoji procedūrai priskiriama pagal priklausomybę:

(2)

kur

KDS – darbo sąnaudos, priskirtinos atitinkamai procedūrai, Eur;

L – laikas, skirtas atitinkamai procedūrai atlikti, nustatytas Laiko sąnaudose, val.;

VDS – darbo įkainis, Eur/val., nustatomas remiantis vidutinėmis techninės apžiūros įmonių metinėmis darbo sąnaudomis (3 priedas) ir suminiu vidutiniu metiniu procedūrų laiku, pagal techninės apžiūros įmonių atliekamą vidutinį metinių procedūrų skaičių (4 priedas).

11. Technologinio turto naudojimo sąnaudų dedamoji kiekvienai procedūrai priskiriama pagal priklausomybę:

(3)

kur

KTS –technologinio turto naudojimo sąnaudos, priskirtinos atitinkamai procedūrai, Eur;

L – laikas, skirtas atitinkamai procedūrai atlikti, nustatytas Laiko sąnaudose, val.;

N – technologinio turto nusidėvėjimo intensyvumo koeficientas (2 priedas) atitinkamai procedūrai;

VTS– technologinio turto naudojimo įkainis, Eur/val., nustatomas remiantis vidutinėmis techninės apžiūros įmonių metinėmis technologinio turto naudojimo sąnaudomis (3 priedas) ir suminiu vidutiniu metiniu procedūrų laiku pagal techninės apžiūros įmonių atliekamą vidutinį metinių procedūrų skaičių (4 priedas), pritaikant nusidėvėjimo intensyvumo koeficientus, priskirtinus atitinkamoms procedūroms.

12. Kitų tiesioginės priežiūros sąnaudų dedamoji kiekvienai procedūrai priskiriama pagal priklausomybę:

(4)

kur

KAS – kitos tiesioginės priežiūros sąnaudos, priskirtinos atitinkamai procedūrai, Eur;

VAS – kitos tiesioginės priežiūros sąnaudos, Eur/vnt., nustatomos vienai procedūrai vidutinių techninės apžiūros įmonių kitų tiesioginės priežiūros sąnaudų (3 priedas) ir suminiu vidutiniu metiniu procedūrų laiku pagal techninės apžiūros įmonių atliekamą vidutinį metinių procedūrų skaičių (4 priedas) santykiu;

A – sąnaudų mažinimo koeficientas: (i) jei įkainis skaičiuojamas pakartotinės techninės apžiūros procedūrai, tai  A ≤ 0,5; (ii) jei įkainis skaičiuojamas privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros procedūrai, tai A=1.

13. Netiesioginių sąnaudų dedamoji kiekvienai procedūrai priskiriama pagal priklausomybę:

(5)

kur

KNS – netiesioginės sąnaudos, priskirtinos atitinkamai procedūrai, Eur;

KDS – darbo sąnaudų dedamoji, priskirtina atitinkamai procedūrai, Eur;

KTS – technologinio turto naudojimo sąnaudų dedamoji, priskirtina atitinkamai procedūrai, Eur;

KAS – kitų tiesioginio aptarnavimo sąnaudų dedamoji, priskirtina atitinkamai procedūrai, Eur;

NS – netiesioginių sąnaudų koeficientas (skaičiuojama dalis nuo visų tiesioginių sąnaudų, ne daugiau kaip 15 proc.).

 

III SKYRIUS

PROCEDŪROS KAINOS PERSKAIČIAVIMAS

 

14. Procedūros kainą Lietuvos transporto saugos administracija (toliau – Administracija) perskaičiuoja kiekvienų metų vasario mėnesį, jei darbo užmokesčio pokytis nuo paskutinio kainų patvirtinimo yra lygus arba viršija ±9 proc. ir / arba infliacijos / defliacijos pokytis yra lygus arba viršija ±5 proc. pagal Lietuvos statistikos departamento duomenis.

15. Darbo užmokesčio procentinis pokytis nustatomas remiantis Lietuvos statistikos departamento nurodomu rodikliu Darbo užmokestis (mėnesinis)[1] už praeitų metų 4 (ketvirtą) ketvirtį.

16. Infliacijos / defliacijos procentinis pokytis nustatomas remiantis Lietuvos statistikos departamento nurodomu rodikliu Vartotojų kainų pokyčiai[2] (20XX m. – 100).

17. Procedūros kaina perskaičiuojama pagal šią priklausomybę, taikant atitinkamus rodiklius:

(6)

kur

NK – perskaičiuota procedūros kaina be PVM, Eur;

SK – kainų perskaičiavimo metu galiojanti kaina be PVM, Eur;

– darbo užmokesčio naujausio metų ketvirto ketvirčio reikšmė, kuriam Lietuvos statistikos departamentas teikia duomenis;

– darbo užmokesčio reikšmė, galiojanti procedūros kainos patvirtinimo metų ketvirtą ketvirtį, pagal Lietuvos statistikos departamento teikiamus duomenis;

– vartotojų kainų indekso naujausio mėnesio reikšmė, kuriam Lietuvos statistikos departamentas teikia duomenis;

– vartotojų kainų indekso reikšmė galiojančių procedūrų kainų patvirtinimo mėnesį, pagal Lietuvos statistikos departamento teikiamus duomenis.

18. Perskaičiuota procedūros kaina vartotojui yra nustatoma pridedant pridėtinės vertės mokestį ir suapvalinant iki dešimtųjų euro.

 

IV SKYRIUS

KAINŲ NUSTATYMO PROCEDŪRA

 

19. Procedūros kainą apskaičiuoja, perskaičiuoja ir tvirtina Administracija.

20. Procedūros kaina apskaičiuojama pagal Metodikos II skyriaus nuostatas ir patvirtinama, kai pasikeičia privalomosios techninės apžiūros reikalavimai ir dėl to keičiasi Metodikos 3 priede nustatytos techninės apžiūros įmonių sąnaudos arba Laiko sąnaudos.

21. Procedūros kaina perskaičiuojama pagal Metodikos III skyriaus kriterijus ir patvirtinama ne dažniau kaip 1 (vieną) kartą per metus. 

22. Procedūros kainos apskaičiavimą gali inicijuoti pati Administracija ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo privalomosios techninės apžiūros reikalavimų arba Laiko sąnaudų pasikeitimo įsigaliojimo arba techninės apžiūros įmonė pateikusi motyvuotą prašymą.

23. Procedūros kainai apskaičiuoti techninės apžiūros įmonės Administracijai pateikia Metodikos 3 ir 4 prieduose nurodytus duomenis. Pateikdamos duomenis, techninės apžiūros įmonės sutinka, kad jie būtų skelbiami Metodikos 29 punkte nustatytais tikslais ir tvarka.

24. Metodikos 23 punkte nurodyti duomenys Administracijai pateikiami per 20 darbo dienų nuo Administracijos prašymo pateikti duomenis išsiuntimo dienos. Šie duomenys pateikiami kompiuterio skaitomos elektroninės skaičiuoklės formatu, pasirašyti elektroninėmis priemonėmis (kvalifikuotu elektroniniu parašu).

25. Administracija turi teisę per 10 darbo dienų nuo duomenų gavimo dienos raštu paprašyti pagrįsti ir gauti visą reikalingą informaciją ir dokumentus, įskaitant, bet neapsiribojant, duomenimis ir dokumentais, pagrindžiančiais ir paaiškinančiais techninės apžiūros įmonių veiklos rezultatus (turimo turto detalizacija, numatomos investicijos, darbuotojų skaičiaus ir darbo užmokesčio detalizacija, finansavimo šaltiniais ir kitus veiklos rezultatus ir sąnaudų straipsnių sudėtį paaiškinančius duomenis) iš techninės apžiūros įmonių ar jų atstovų, būtinus procedūros kainai apskaičiuoti ir nustatyti.

26. Metodikos 25 punkte nustatytais atvejais patikslinti duomenys ar duomenų teisingumą pagrindžiantys dokumentai ar įrodymai raštu pateikiami Administracijai per 10 darbo dienų nuo Administracijos prašymo pagrįsti duomenis išsiuntimo dienos.

27. Jei techninės apžiūros įmonės, be privalomosios techninės apžiūros veiklos, vykdo ir kitą veiklą, jos privalo užtikrinti, kad skirtingų veiklų sąnaudų apskaita būtų atskirta. Teikdamos sąnaudų duomenis pagal Metodikos 3 priedą techninės apžiūros įmonės turi įtraukti tik tas sąnaudas, kurios yra susijusios su privalomąja techninės apžiūros veikla.

28. Jei prognozuojamas procedūrų skaičius nuo paskutinių dvejų metų procedūrų vidurkio skiriasi daugiau ar mažiau nei 10 procentų, tokias prognozes būtina pagrįsti.

29. Techninės apžiūros įmonių pateikti duomenys ir kita informacija, kurių pagrindu apskaičiuota ar perskaičiuota procedūros kaina, skelbiami Administracijos interneto svetainėje (www.ltsa.lrv.lt) ne vėliau nei kitą darbo dieną po teisės akto projekto, nustatančio procedūros kainą paskelbimo Teisės aktų projektų registre.

30. Jei duomenis, reikalingus procedūros kainai apskaičiuoti, pateikia ne visos techninės apžiūros įmonės, procedūros kaina neskaičiuojama ir apie šį sprendimą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo priėmimo raštu informuojamos visos techninės apžiūros įmonės.

31. Kai einamaisiais metais Metodikos III skyriuje nustatyti kriterijai netenkinami, procedūros kaina neperskaičiuojama ir apie tokį sprendimą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo priėmimo raštu informuojamos techninės apžiūros įmonės.

32. Procedūros kaina apskaičiuojama per 20 darbo dienų nuo visų techninės apžiūros įmonių tinkamai ir teisingai pateiktų duomenų apie sąnaudas.

33. Patvirtinta ar perskaičiuota procedūros kaina įsigalioja ne anksčiau kaip po trijų mėnesių nuo jų patvirtinimo ir paskelbimo dienos, jei Administracija nenustato vėlesnės įsigaliojimo datos.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

34. Techninės apžiūros įmonės negali viršyti Administracijos patvirtintos procedūros kainos, tačiau jos gali taikyti žemesnę nei pagal šią Metodiką patvirtinta procedūros kaina.

35. Techninės apžiūros įmonės ir / arba techninės apžiūros įmonės, kurios turi kitų techninės apžiūros įmonių akcijų, gaunančios daugiau kaip 7 proc. pelno maržą už privalomąją techninę apžiūrą, turi taikyti 20 proc. mažesnę procedūros kainą.

36. Jeigu nustatoma, kad techninės apžiūros įmonė (-ės) pateikė neteisingus duomenis, dėl kurių buvo apskaičiuota ir patvirtinta didesnė procedūros kaina, Administracija perskaičiuoja procedūros kainą pagal teisingus duomenis.

37. Naujai apskaičiuota procedūros kaina proporcingai sumažinama ta dalimi, kiek buvo apskaičiuota didesnė kaina. Ši kaina vėl gali būti perskaičiuota ne anksčiau kaip po vienerių kalendorinių metų, nepaisant Metodikos 20 punkte nustatytų kriterijų.

38. Techninės apžiūros įmonės, kitos privalomosios techninės apžiūros metu transporto priemonės valdytojui, pristačiusiam transporto priemonę ir mokėjusiam didesnę kainą, apskaičiuotą pagal neteisingus pateiktus duomenis, turi suteikti tokio dydžio nuolaidą, kuri kompensuotų sumokėtos aukštesnės ir teisingai apskaičiuotos kainos skirtumą.

39. Pasibaigus einamiesiems finansiniams metams techninės apžiūros įmonės privalo atlikti nepriklausomus finansinius auditus.

40. Asmenys, pažeidę Metodikos reikalavimus, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

____________

 

 

 

Privalomosios transportų priemonių techninės apžiūros maksimalių kainų nustatymo metodikos

1 priedas

 

PRIVALOMOSIOS TECHNINĖS APŽIŪROS PROCEDŪRŲ ir Nustatomų kainų SĄRAŠAS

 

Eil. Nr.

Procedūros

Procedūrų patikros kainų lygiai

 

1

2

3

1.

L1 ir L3 klasės mopedų ir motociklų

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

2.

L2, L4, L5, L6 ir L7 klasės mopedų ir motociklų

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

3.

M1 klasės transporto priemonių

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

4.

M2 klasės transporto priemonių

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

5.

M3 klasės transporto priemonių

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

6.

N1 klasės transporto priemonių

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

7.

N2 klasės transporto priemonių ir T5 klasės ratinių traktorių

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

8.

N3 klasės transporto priemonių

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

9.

O1 klasės transporto priemonių

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

10.

O2 klasės transporto priemonių

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

11.

O3 klasės transporto priemonių

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

12.

O4 klasės transporto priemonių

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

13.

Transporto priemonių, skirtų pavojingiems kroviniams vežti, patikra

ta

pta

 

 

 

14.

Transporto priemonių, skirtų saugiems kroviniams vežti, patikra

ta

pta

 

 

 

15.

Eismo saugumo reikalavimų atitikties patikra

ta

pta

 

 

 

16.

Transporto priemonės dujinės maitinimo įrangos techninės būklės patikra

ta

pta1

pta2

pta3

pta4

17.

Transporto priemonių dyzelinu varomų variklių išmetamųjų dujų dūmingumo patikra

ta

pta

 

 

 

18.

Transporto priemonių su pneumatine, hidrauline arba mišria stabdžių sistema darbinių stabdžių sistemos stabdymo efektyvumo patikra

ta

 

 

 

 

 

Kur

 

TA – procedūros kaina.

PTA – pakartotinės procedūros kaina, kai yra naudojama tik dalis įrangos ir/ar aptarnavimo laikas užtrunka ne ilgiau kaip 50 proc. privalomajai techninei apžiūrai skirto aptarnavimo laiko.

PTA1 – pakartotinės procedūros kaina, kai vizuali apžiūra atliekama nesinaudojant apžiūros linija, sudaro 15 proc. nuo privalomosios techninės apžiūros procedūros kainos.

PTA2 – pakartotinės procedūros kaina, kai reikia naudoti vieną kontrolinę (technologinę) įrangą (stabdžių stendą, apžiūros duobę arba keltuvą, šviesų reguliavimo tikrinimo prietaisą, dujų analizatorių arba dūmingumo matavimo prietaisą), sudaro 25 proc. nuo privalomosios techninės apžiūros procedūros kainos. Tikrinant dujinę maitinimo įrangą taikoma, kai reikia naudoti dujų nuotėkio ieškiklį, dujų analizatorių, apžiūros duobę arba keltuvą.

PTA3 – pakartotinės procedūros kaina, kai reikia naudoti dviejų rūšių kontrolinę (technologinę) irangą (stabdžių stendą, apžiūros duobę arba keltuvą, šviesų reguliavimo tikrinimo prietaisą, dujų analizatorių arba dūmingumo matavimo prietaisą), sudaro 37,5 proc. nuo privalomosios techninės apžiūros procedūros kainos. Tikrinant dujinę maitinimo įrangą taikoma, kai reikia naudoti dujų nuotėkio ieškiklį, dujų analizatorių, apžiūros duobę arba keltuvą.

PTA4 – pakartotinės procedūros kaina, kai reikia naudoti trijų ir daugiau rūšių kontrolinę (technologinę) įrangą (stabdžių stendą, apžiūros duobę arba keltuvą, šviesų reguliavimo tikrinimo prietaisą, dujų analizatorių arba dūmingumo matavimo prietaisą), sudaro 50 proc. nuo privalomosios techninės apžiūros procedūros kainos. Tikrinant dujinę maitinimo įrangą taikoma, kai reikia naudoti dujų nuotėkio ieškiklį, dujų analizatorių, apžiūros duobę arba keltuvą.

 

______________

 

 

Privalomosios transportų priemonių techninės apžiūros maksimalių kainų nustatymo metodikos

2 priedas

 

NUSIDĖVĖJIMO INTENSYVUMO KOEFICIENTASPAGAL PROCEDŪRAS

 

Eil. Nr.

Procedūra, kuriai taikomas nusidėvėjimo intensyvumo koeficientas

Nusidėvėjimo intensyvumo koeficientai

 

1

2

3

1.

L1 ir L3 klasės mopedų ir motociklų

0,25

2.

L2, L4, L5, L6 ir L7 klasės mopedų ir motociklų

0,35

3.

M1 klasės transporto priemonių

0,6

4.

M2 klasės transporto priemonių

0,7

5.

M3 klasės transporto priemonių

0,95

6.

N1 klasės transporto priemonių

0,65

7.

N2 klasės transporto priemonių ir T5 klasės ratinių traktorių

0,9

8.

N3 klasės transporto priemonių

1

9.

O1 klasės transporto priemonių

0,1

10.

O2 klasės transporto priemonių

0,35

11.

O3 klasės transporto priemonių

0,7

12.

O4 klasės transporto priemonių

0,9

13.

Transporto priemonių, skirtų pavojingiems kroviniams vežti, patikra

0,95

14.

Transporto priemonių, skirtų saugiems kroviniams vežti, patikra

0,95

15.

Eismo saugumo reikalavimų atitikties patikra

0,9

16.

Transporto priemonės dujinės maitinimo įrangos techninės būklės patikra

0,6

17.

Transporto priemonių dyzelinu varomų variklių išmetamųjų dujų dūmingumo patikra

0,6

18.

Transporto priemonių su pneumatine, hidrauline arba mišria stabdžių sistema darbinių stabdžių sistemos stabdymo efektyvumo patikrą

0,7

 

_______________

 

Privalomosios transportų priemonių techninės apžiūros maksimalių kainų nustatymo metodikos

3 priedas

 

PRIVALOMOSIOS TRANSPORTO PRIEMONIŲ TECHNINĖS APŽIŪROS ĮMONĖS SĄNAUDŲ STRAIPSNIŲ SĄRAŠAS

 

Eil. Nr.

Sąnaudų straipsnis

Sąnaudų kategorija

Sąnaudos, Eur

 

 

N-2

N-1

N*

 

1

2

3

4

5

6

1.

Sąnaudos

 

 

 

1.1.

Materialinių ir joms prilygintų vertybių sąnaudos:

 

 

 

1.1.1.

TA rezultatų kortelių ir jų spausdinimo sąnaudos

Kitos tiesioginės priežiūros sąnaudos

 

 

 

1.1.2.

Technologinės įrangos remonto, patikrų, atsarginių dalių sąnaudos

Technologinio turto naudojimo sąnaudos

 

 

 

1.1.3.

Technologinės įrangos elektros energijos sąnaudos

Technologinio turto naudojimo sąnaudos

 

 

 

1.1.4.

Einamosios sąnaudos susijusios su TA informacinių sistemų (duomenų bazių) priežiūra ir eksploatavimu

Kitos tiesioginės priežiūros sąnaudos

 

 

 

1.1.5.

Mokesčiai už TA apmokėjimus elektroninėmis priemonėmis, inkasacijos

Kitos tiesioginės priežiūros sąnaudos

 

 

 

1.1.6.

Mažaverčio inventoriaus nusidėvėjimo (spec.drabužiai, darbo įrankiai, detalės, mazgai ir kt.) sąnaudos

Kitos tiesioginės priežiūros sąnaudos

 

 

 

1.2.

Darbo sąnaudos (kontrolieriai, TA operatoriai, tiesiogiai klientus aptarnaujantis personalas):

 

 

 

1.2.1.

Kontrolierių darbo sąnaudos (atlyginimas, soc. draudimas, garantinio fondo įmoka, atidėjimai atostogoms)

Darbo sąnaudos

 

 

 

1.2.2.

TA operatorių, tiesiogiai klientus aptarnaujančio personalo darbo sąnaudos (atlyginimas, soc. draudimas, garantinio fondo įmoka, atidėjimai atostogoms)

Darbo sąnaudos

 

 

 

1.2.3.

Kontrolierių ir TA operatorių saugos ir draudimo (kaupiamasis, papildomas sveikatos, nuo nelaimingų atsitikimų privalomas įstatymais) sąnaudos.

Darbo sąnaudos

 

 

 

1.3.

Technologinės įrangos nuomos ir amortizacijos sąnaudos:

 

 

 

1.3.1.

Technologinės įrangos nusidėvėjimas

Technologinio turto naudojimo sąnaudos

 

 

 

1.3.2.

Nematerialaus turto (TA informacinės sistemos/duomenų bazės) nusidėvėjimas

Kitos tiesioginės priežiūros sąnaudos

 

 

 

1.3.3.

Technologinės įrangos nuomos sąnaudos

Technologinio turto naudojimo sąnaudos

 

 

 

1.4.

Kontrolierių rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo sąnaudos

Kitos tiesioginės priežiūros sąnaudos

 

 

 

1.5.

Administracijos ir pagalbinių darbuotojų sąnaudos (atlyginimas, soc. draudimas, garantinio fondo įmoka, kitos su darbo užmokesčiu susijusios sąnaudos)

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.6.

Kanceliarinės, pašto, telefoninio ir kitokio ryšio, komandiruočių sąnaudos

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.7.

Vandens, šilumos ir elektros energijos, kuro (be automobilinio) sąnaudos

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.8.

Ilgalaikio materialaus turto (be technologinės įrangos ir transporto) einamojo remonto (ir priežiūros) sąnaudos:

 

 

 

1.8.1.

TA procedūroms teikti numatyto turto einamojo remonto ir priežiūros sąnaudos

Technologinio turto naudojimo sąnaudos

 

 

 

1.8.2.

Administracinės paskirties turto einamojo remonto ir priežiūros sąnaudos

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.9.

Turto (be technologinės įrangos) ir veiklos rizikos draudimo sąnaudos

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.10.

Patalpų ir teritorijos priežiūros bei apsaugos sąnaudos

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.11.

Gamybinių patalpų ir privažiavimo kelių, aikštelių nuomos sąnaudos:

 

 

 

1.11.1.

TA procedūroms teikti numatytos nuomos sąnaudos

Technologinio turto naudojimo sąnaudos

 

 

 

1.11.2.

Administracinės paskirties nuomos sąnaudos

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.12.

Ilgalaikio materialaus turto (be technologinės įrangos) nusidėvėjimas:

 

 

 

1.12.1.

TA procedūrų teikimui numatyto turto nusidėvėjimas

Technologinio turto naudojimo sąnaudos

 

 

 

1.12.2.

Administracinės paskirties turto amortizacija

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.13.

Nematerialaus ilgalaikio turto, nesusijusio su TA, amortizacija

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.14.

Transporto (be amortizacijos) sąnaudos

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.15.

Einamosios sąnaudos, susijusios su ne TA informacinių sistemų priežiūra ir eksploatavimu (finansinės apskaitos ir pan.)

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.16.

Kitos sąnaudos:

 

 

 

 

1.16.1.

audito;

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.16.2.

konsultacinės;

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.16.3.

teisinės;

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.16.4.

informavimo ir informacijos teikimo.

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.16.5.

kitos pagrįstos sąnaudos (nurodyti sumas, didesnes kaip 5 proc., nuo 1.6 papunkčio)

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.17.

Mokesčiai bankui

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.18.

Mokesčių sąnaudos

 

 

 

1.18.1

žemės;

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.18.2

nekilnojamojo turto;

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.18.3

neatskaitomo PVM;

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.18.4

aplinkos teršimo;

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.18.5

kiti mokesčiai.

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

1.19

Palūkanų už banko kreditus, įmokų už paskolų garantijas ir kreditų aptarnavimo sąnaudos

Netiesioginės sąnaudos

 

 

 

* PASTABOS:

* N – kalendoriniai metai, kuriais skaičiuojama kaina;

4 stulpelyje nurodomas faktinis N-2 metais atliktų procedūrų skaičius;

5 stulpelyje nurodomas faktinis N-1 metais atliktų procedūrų skaičius;

6 stulpelyje nurodomas prognozuojamas N-ųjų metų procedūrų skaičius.

____________

 

 

Privalomosios transportų priemonių techninės apžiūros maksimalių kainų nustatymo metodikos

4 priedas

 

PRIVALOMOSIOS TRANSPORTO PRIEMONIŲ TECHNINĖS APŽIŪROS PROCEDŪRŲ SKAIČIUS

 

Eil. Nr.

Procedūros pavadinimas

Procedūrų skaičius, vnt

N-2

N-1

N*

 

1

2

3

4

5

1.

L1 ir L3 klasės mopedų ir motociklų

 

 

 

2.

L2, L4, L5, L6 ir L7 klasės mopedų ir motociklų

 

 

 

3.

M1 klasės transporto priemonių

 

 

 

4.

M2 klasės transporto priemonių

 

 

 

5.

M3 klasės transporto priemonių

 

 

 

6.

N1 klasės transporto priemonių

 

 

 

7.

N2 klasės transporto priemonių ir T5 klasės ratinių traktorių

 

 

 

8.

N3 klasės transporto priemonių

 

 

 

9.

O1 klasės transporto priemonių

 

 

 

10.

O2 klasės transporto priemonių

 

 

 

11.

O3 klasės transporto priemonių

 

 

 

12.

O4 klasės transporto priemonių

 

 

 

13.

Transporto priemonių, skirtų pavojingiems kroviniams vežti, patikra

 

 

 

14.

Transporto priemonių, skirtų saugiems kroviniams vežti, patikra

 

 

 

15.

Eismo saugumo reikalavimų atitikties patikra

 

 

 

16.

Transporto priemonės dujinės maitinimo įrangos techninės būklės patikra

 

 

 

17.

Transporto priemonių dyzelinu varomų variklių išmetamųjų dujų dūmingumo patikra

 

 

 

18.

Transporto priemonių su pneumatine, hidrauline arba mišria stabdžių sistema darbinių stabdžių sistemos stabdymo efektyvumo patikrą

 

 

 

 

* PASTABOS:

N – kalendoriniai metai, kuriais skaičiuojama kaina;

3 stulpelyje nurodomas faktinis N-2 metais atliktų procedūrų skaičius;

4 stulpelyje nurodomas faktinis N-1 metais atliktų procedūrų skaičius;

5 stulpelyje nurodomas prognozuojamas N-ųjų metų procedūrų skaičius.

 

______________



[1] Rodiklio dimensijos: Ekonominės veiklos rūšis (TOTAL - iš viso pagal ekonomines veiklos rūšis) | Lytis (Vyrai ir Moterys) | Sektorius (Šalies ūkis su individualiosiomis įmonėmis) | Tipas (Bruto). PASTABA. Nuo 2019 m. sausio 1 d. pakeisti darbdavio ir darbuotojo mokamų valstybinio socialinio draudimo įmokų tarifai. Nuo 2019 m. bruto darbo užmokestis indeksuotas 1,289 karto.

[2] Rodiklio dimensijos: Individualaus vartojimo išlaidų pagal paskirtį klasifikatorius (00 Vartojimo prekės ir paslaugos).