Projektas

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PRITARIMO BENDRADARBIAVIMO SUTARČIAI

ĮGYVENDINANT PROJEKTĄ „VALSTYBINĖS REIKŠMĖS RAJONINIO KELIO NR. 1903 AKADEMIJA–1-ASIS FORTAS RUOŽO NUO 0,420 IKI 3,454 KM KAPITALINIS REMONTAS“

 

2020 m. kovo 26 d. Nr. TS-

Kaunas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu, Kauno rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašo, patvirtinto Kauno rajono savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 30 d. sprendimu Nr. TS-430 „Dėl Kauno rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 3.3 papunkčiu, Kauno rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1. Pritarti bendradarbiavimo sutarčiai tarp Kauno rajono savivaldybės ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos dėl projekto „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas ruožo nuo 0,420 iki 3,454 km kapitalinis remontas“ (toliau – Projektas) įgyvendinimo (pridedama).

2. Įgalioti Savivaldybės administracijos direktorių pasirašyti šio sprendimo 1 punkte nurodytą bendradarbiavimo sutartį ir atlikti visus su šia sutartimi prisiimtų įsipareigojimų įvykdymu susijusius veiksmus.

3. Įsipareigoti perimti po Projekto įgyvendinimo Savivaldybės nuosavybėn valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas ruožą nuo 0,27 km iki 3,454 km (šie duomenys nurodyti apytiksliai).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas savo pasirinkimu Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, LT-44240 Kaunas) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (A. Mickevičiaus g. 8A, LT-44312 Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo jo paskelbimo arba įteikimo suinteresuotam asmeniui dienos.

 

Savivaldybės meras

 

 

Tautvydas Tamošiūnas, mob. tel. (8 645) 82 123, el. p. [email protected]

PRITARTA

Kauno rajono savivaldybės tarybos

2020 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. TS-

 

BENDRADARBIAVIMO SUTARTIS

 

2020 m.                          d. Nr.

 

Kauno rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybė), juridinio asmens kodas 188756386, kurios registruota buveinė yra adresu: Savanorių pr. 371, LT-49500 Kaunas, duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre, atstovaujama Administracijos direktoriaus Šarūno Šukevičiaus, veikiančio pagal Administracijos nuostatus, patvirtintus Kauno rajono savivaldybės tarybos 2018 m. rugsėjo
27 d. sprendimu Nr. TS-255 „Dėl Kauno rajono savivaldybės administracijos nuostatų patvirtinimo“,

ir

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija), juridinio asmens kodas 188710638, registruota adresu: J. Basanavičiaus g. 36, LT- 03109 Vilnius, duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre, atstovaujama _____________________________________________________________, veikiančio pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2006 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. 3-457 „Dėl Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos nuostatų patvirtinimo“,

toliau kartu vadinamos Šalimis, o kiekviena atskirai – Šalimi,

atsižvelgdamos į tai, kad:

a)  Kauno r., Ringaudų sen., Akademijos mstl. ir Noreikiškių k. bus įgyvendinamas projektas „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas ruožo nuo 0,420 iki 3,454 km kapitalinis remontas“ (toliau – Projektas);

b)  ruožo vieta tikslinama Projekto techninio darbo projekto rengimo metu;

c)  Kelių direkcija valstybinės reikšmės rajoninį kelią Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas (toliau – kelias Nr. 1903) valdo patikėjimo teise;

d)  UAB „Jolanus“ nuosavybės teise valdo hidrotechninį statinį (unikalus Nr. 4400-0588-2722), esantį kelio Nr. 1903 ruože nuo 1,125 iki 1,287 km;

e)  Projektas bus vykdomas Kelių direkcijos patikėjimo teise valdomoje valstybinėje žemėje;

f)   Projekto įgyvendinimo statybos darbai, atsižvelgiant į finansines galimybes, prasidėtų ne anksčiau kaip 2023 m.;

g)  Projektas bus įgyvendinamas pagal Kelių direkcijos užsakymu parengtą Projekto techninį darbo projektą;

h)  Šalys įsipareigoja užtikrinti Projekto finansavimą ir patvirtina, kad yra finansiškai pajėgios įgyvendinti Projektą,

besivadovaudamos teisingumo, protingumo ir sąžiningumo principais, susitarė ir sudarė šią Bendradarbiavimo sutartį (toliau vadinama Sutartimi):

 

I. SUTARTIES DALYKAS

 

1.         Sutarties dalykas yra Šalių bendra veikla ir bendri įsipareigojimai bei prisiimtų įsipareigojimų vykdymas tinkamai ir laiku, įgyvendinant Projektą.

2.         Ši Sutartis yra sudaroma siekiant nustatyti Projektui įgyvendinti reikalingų Šalių įnašų, teisių, pareigų, atsakomybės ir Projekto rezultatų paskirstymą bei tęstinės veiklos po Projekto užbaigimo vykdymą.

3.         Šia Sutartimi Šalys, kooperuodamos savo darbą, žinias ir žmogiškuosius išteklius, įsipareigoja bendrai veikdamos rengtis Projekto įgyvendinimui, įgyvendinti Projektą bei užtikrinti Šalims tenkančios tęstinės veiklos po Projekto užbaigimo vykdymą.

4.         Projektas bus vykdomas Kelių direkcijos patikėjimo teise valdomoje valstybinėje žemėje – kelio Nr. 1903 ruožo nuo 0,420 (X: 6084034; Y: 489063) iki 3,454 (X: 6083156; Y: 491426) km kapitalinis remontas (ruožo vieta tikslinama Projekto techninio darbo projekto rengimo metu), aktualiose vietose įrengiant takus, pėsčiųjų perėjas, autobusų stoteles, apšvietimo ir lietaus nuotekų tinklų sistemas bei sutvarkant važiuojamąją dalį, apimantis projektavimą, kelių saugumo auditą, ekspertizę, Projekto vykdymo priežiūrą, statybos darbus, statybos darbų techninę priežiūrą ir su ja susijusius laboratorinius tyrimus ir bandymus, geodezinių nuotraukų, sklypų ir statinių kadastrinių matavimų bylų parengimą pagerintam ir (ar) naujai sukurtam turtui, statybos užbaigimo procedūras.

 

II. ŠALIŲ PAREIŠKIMAI, GARANTIJOS IR ĮSIPAREIGOJIMAI

 

5.         Kelių direkcija ir Savivaldybė kiekviena atskirai savo vardu pareiškia ir garantuoja, kad:

5.1.      ji, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktais bei kitais Šalių veiklą reglamentuojančiais dokumentais, turi teisę sudaryti ir vykdyti šią Sutartį pagal joje numatytas sąlygas;

5.2.      ji atliko visus teisinius veiksmus, kurie turėjo būti atlikti iki šios Sutarties sudarymo, būtinus Sutarties tinkamam sudarymui, galiojimui ir vykdymui;

5.3.      sudarydama Sutartį ir vykdydama iš jos kylančius įsipareigojimus, ji nepažeis jos saistančių įsipareigojimų, sutarčių, kitų dokumentų ir teisės aktų nuostatų;

5.4.      ji yra susipažinusi su savo teisėmis ir pareigomis įgyvendinant Projektą ir laikysis visų su Projekto įgyvendinimu susijusių ir šia Sutartimi prisiimtų bei teisės aktuose nustatytų įsipareigojimų;

5.5.      įgyvendindamos Projektą, įsipareigoja Projekto įgyvendinimui skirti atsakingus darbuotojus, bendradarbiauti, konsultuotis bei teikti viena kitai informaciją apie Projekto įgyvendinimo eigą.

6.         Šalys įsipareigoja užtikrinti, kad šiame skyriuje išdėstyti jų pareiškimai, garantijos ir įsipareigojimai išliks teisingi ir galiojantys iki visiško šios Sutarties įvykdymo.

7.         Šalys susitaria, kad už tinkamą Projekto įgyvendinimą prieš trečiuosius asmenis kiekviena Šalis atsako pagal savo prisiimtus įsipareigojimus.

8.         Kelių direkcija įsipareigoja:

8.1.      atlikti kelio Nr. 1903 trūkstamos kelio statinio dalies kadastrinius matavimus ir teisinę registraciją;

8.2.      informuoti Savivaldybę apie pasikeitusius kelio Nr. 1903 unikalius statinių numerius;

8.3.      organizuoti ir finansuoti Projekto techninio darbo projekto parengimą;

8.4.      organizuoti ir finansuoti Projekto techninio darbo projekto kelių saugumo auditą, prieš teikiant ekspertizei;

8.5.      organizuoti ir finansuoti Projekto techninio darbo projekto ekspertizę, korekcijas (esant būtinybei);

8.6.      patvirtinti Projekto techninį darbo projektą, gavus teigiamą ekspertizės išvadą;

8.7.      rengti Projekto statybos darbų atlikimo viešojo pirkimo dokumentus ir Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme bei kituose teisės aktuose perkančiajai organizacijai numatytomis teisėmis, pareigomis ir atsakomybe įvykdyti viešuosius pirkimus;

8.8.      tinkamai įforminti viešojo pirkimo rezultatus, parinkti laimėtoją ir su juo pasirašyti Projekto statybos darbų sutartį;

8.9.      organizuoti ir finansuoti Projekto statybos darbus;

8.10.    organizuoti ir finansuoti Projekto vykdymo ir statybos darbų techninę priežiūrą bei su ja susijusius laboratorinius tyrimus ir bandymus;

8.11.    atlikus Projekto statybos darbus, organizuoti Projekto statybos darbų užbaigimo procedūras teisės aktų nustatyta tvarka;

8.12.    organizuoti ir finansuoti geodezinių nuotraukų, sklypų ir inžinerinių statinių, kuriuose vyko statybos darbai, kadastrinių matavimų bylų parengimą naujai sukurtam ir (ar) pagerintam turtui;

8.13.    atsižvelgiant į tai, kad kelio Nr. 1903 ruožas nuo žiedinės sankryžos su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (apytiksliai ties kelio Nr. 1903 0,27 km, X: 6084139; Y: 488957) iki kelio Nr. 1903 pabaigos (apytiksliai iki 3,454 km, X: 6083156; Y: 491426) atitinka Kelių įstatymo 3 straipsnio 3 dalyje nurodytus vietinės reikšmės kelių požymius, po Projekto įgyvendinimo perduoti šį ruožą Savivaldybės nuosavybėn.

9.         Savivaldybė įsipareigoja:

9.1.      priimti bei pateikti Kelių direkcijai Savivaldybės tarybos sprendimą dėl sutikimo po Projekto įgyvendinimo perimti Savivaldybės nuosavybėn valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas ruožą nuo žiedinės sankryžos su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (apytiksliai ties kelio Nr. 1903 0,27 km, X: 6084139; Y: 488957) iki kelio Nr. 1903 pabaigos (apytiksliai iki 3,454 km, X: 6083156;     Y: 491426);

9.2.      gavusi informaciją apie pasikeitusius kelio Nr. 1903 unikalius statinio numerius, patikslinti Savivaldybės tarybos sprendimą, jame nurodant perimamo kelio Nr. 1903 naujus unikalius numerius;

9.3.      Šalims įgyvendinus Projektą, savo vardu įregistruoti nuosavybės teisę į lietaus nuotekų ir apšvietimo tinklų sistemas;

9.4.      įgyvendinus Projektą, perimti Savivaldybės nuosavybėn kelio Nr. 1903 ruožą nuo žiedinės sankryžos su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (apytiksliai ties kelio Nr. 1903 0,27 km, X: 6084139; Y: 488957) iki kelio Nr. 1903 pabaigos (apytiksliai iki 3,454 km, X: 6083156; Y: 491426).

10.       Sutarties 8.3, 8.9, 8.13, 9.1 ir 9.4 papunkčiuose numatyti Šalių įsipareigojimai yra esminės Sutarties sąlygos.

III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

 

11.       Šalys už Sutartyje nustatytų pareigų vykdymą atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

12.       Šalys įsipareigoja visus Projekto pakeitimus, turinčius įtakos kitos Šalies įsipareigojimams ir teisėms, derinti rašytiniu tarpusavio susitarimu.

13.       Šalys sutaria vienašališkai nepriimti jokių sprendimų, nutarimų ir pan., kurie nutrauktų, sustabdytų ar pakeistų Sutarties vykdytinus įsipareigojimus, t. y. susitarimai, kurie nutraukia, sustabdo, keičia, papildo Sutarties sąlygas, galios tik tuo atveju, jei bus raštu patvirtinti abiejų Šalių.

14.       Jei dėl kažkurios Šalies kaltės tenka apmokėti netinkamomis finansuoti pripažintas išlaidas, tokias išlaidas apmoka dėl minėtų išlaidų atsiradimo kalta Šalis.

15.       Šalys susitaria, kad Savivaldybei neįvykdžius įsipareigojimų, numatytų Sutarties 9 ir 19 punktuose, Savivaldybė atlygina Kelių direkcijai visus patirtus nuostolius ir turėtas išlaidas, susijusias su konkretaus įsipareigojimo nevykdymu.

 

IV. IŠLAIDŲ APMOKĖJIMAS

 

16.       Kelių direkcija įsipareigoja apmokėti išlaidas Sutartyje numatytam Projektui finansuoti Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.

17.       Šalys susitaria, kad neatlygins viena kitos turėtų išlaidų, susijusių su Projekto finansavimu, išskyrus atvejį, numatytą Sutarties 15 punkte.

 

V. BENDRADARBIAVIMO SUTARTIES PAGRINDU SUKURTAS IR (AR)

PAGERINTAS TURTAS

 

18.       Šalys sutaria, kad Sutarties pagrindu nėra sukuriama bendroji dalinė nuosavybė.

18.1.    Užbaigus Projektą, Kelių direkcija patikėjimo teise valdo Projekto metu pagerintą ir (ar) naujai sukurtą turtą, išskyrus lietaus nuotekų ir apšvietimo tinklų sistemas.

18.2.    Užbaigus Projektą, Savivaldybė nuosavybės teise valdo Projekto metu įrengtas lietaus nuotekų ir apšvietimo tinklų sistemas.

 

VI. TĘSTINĖ VEIKLA PO PROJEKTO UŽBAIGIMO

 

19.       Pabaigus Projektą, Savivaldybė įsipareigoja įvykdyti procedūras ir perimti valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas ruožą nuo žiedinės sankryžos su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (apytiksliai ties kelio Nr. 1903 0,27 km, X: 6084139; Y: 488957) iki kelio Nr. 1903 pabaigos (apytiksliai iki 3,454 km, X: 6083156; Y: 491426) ne vėliau kaip per 1 (vienus) metus nuo Projekto įgyvendinimo bei, atsižvelgiant į tai, kad perimtinas kelias atitinka Kelių įstatymo 3 straipsnio 3 dalies keliamus reikalavimus, remiantis Kelių įstatymo 4 straipsnio 4 dalimi, įtraukti kelią į vietinės reikšmės kelių sąrašą.

 

VII. SUTARTIES PAKEITIMAI

 

20.       Šios Sutarties pakeitimai galimi tik raštu dėl to sutarus abiem Šalims.

21.       Sutarties pakeitimas yra įforminamas kaip papildomas susitarimas pakeisti Sutartį ir pasirašomas Šalių įgaliotų atstovų.

 

 

VIII. SUTARTIES GALIOJIMAS IR PABAIGA

 

22.       Sutartis įsigalioja nuo tos dienos, kai ją pasirašo abi Sutarties Šalys, bet ne anksčiau, kaip Savivaldybei įvykdžius įsipareigojimą, numatytą Sutarties 9.1 papunktyje. Sutartis galioja, kol Šalys įgyvendina Projektą ir įvykdo visus kitus Sutartyje nurodytus įsipareigojimus arba iki Sutarties nutraukimo.

23.       Sutartis gali būti nutraukta Šalių abipusiu rašytiniu susitarimu.

24.       Sutartis gali būti nutraukta vienašališkai, įspėjus prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų vienai Šaliai padarius esminį Sutarties pažeidimą.

25.       Savivaldybei neįvykdžius įsipareigojimų, numatytų Sutarties 9 ir 19 punktuose, Kelių direkcija, įspėjusi prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, turi teisę nutraukti Sutartį ir reikalauti iš Savivaldybės atlyginti patirtus nuostolius ir visas su Projekto įgyvendinimu susijusias Kelių direkcijos turėtas išlaidas.

 

IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

26.       Nė viena iš Šalių negali perleisti savo teisių ir pareigų pagal šią Sutartį be išankstinio kitos Šalies sutikimo.

27.       Visi Sutartyje numatyti pranešimai laikomi įteiktais, jei jie įteikiami tiesiogiai Šalies įgaliotam atstovui ar išsiunčiami paštu registruotu laišku šioje Sutartyje nurodytais Šalių adresais. Jei Šalis neinformavo kitos Šalies apie savo adreso pasikeitimą, pranešimai, išsiųsti pagal paskutinį žinomą adresą, laikomi įteiktais tinkamai.

28.       Visų Projektui įgyvendinti reikalingų dokumentų derinimo, Sutartyje nurodytų sutikimų, pritarimų terminas negali būti ilgesnis kaip 10 darbo dienų nuo šių dokumentų, pranešimų gavimo dienos. Jei per šį terminą negaunama raštiškų pastabų, laikoma, kad dokumentai suderinti, sutikimai, pritarimai gauti.

29.       Šalys susitaria laikyti konfidencialia visą su Sutartimi susijusią informaciją ir neatskleisti jos jokiems tretiesiems asmenims be išankstinio kitos Šalies sutikimo, išskyrus atvejus, kai šios informacijos atskleidimo reikalauja teisės aktai ir tai būtina tinkamam šios Sutarties įgyvendinimui.

30.       Jeigu kuri nors Sutarties nuostata yra arba tampa iš dalies arba visai negaliojanti, ji nedaro negaliojančių kitų Sutarties nuostatų. Tokiu atveju negaliojančią nuostatą Šalys susitaria pakeisti teisiškai veiksminga norma, kuri, kiek tai įmanoma, turėtų tą patį teisinį ir ekonominį efektą, kaip ir negaliojanti nuostata. Kartu su šia Sutartimi sudaromi priedai turi tokią pačią teisinę galią kaip ir Sutartis.

31.       Bet koks ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš Sutarties ar susijęs su ja, jos pažeidimu, nutraukimu ar negaliojimu, Sutarties sąlygų nevykdymu ar netinkamu vykdymu, turi būti sprendžiamas derybomis. Nepavykus susitarti taikiai, ginčas sprendžiamas įstatymų nustatyta tvarka teisme, kurio veiklos teritorijai yra priskirta Kelių direkcijos buveinė.

32.       Šalys patvirtina, kad yra susipažinę su savo teisėmis ir pareigomis įgyvendinant Projektą.

33.       Šalių atstovams yra žinoma, kad Šalių ir (ar) jų atstovų, kitų Sutartyje nurodytų asmenų duomenys, būtini tinkamam Sutarties sudarymui ir įvykdymui, yra tvarkomi be atskiro jų sutikimo.

34.       Sutartis pasirašyta dviem egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai. Visi Sutarties egzemplioriai turi vienodą teisinę galią. Visi Sutarties priedai laikomi neatskiriama Sutarties dalimi. Šalys pasirašo kiekviename Sutarties lape.

 

 

X. SUTARTIES ŠALYS

 

Kauno rajono savivaldybės

administracija

 

 

Savanorių pr. 371, LT-49500 Kaunas

Įstaigos kodas 188756386

A. S. LT 91 4010 0425 0313 5057

Luminor Bank AS Lietuvos skyrius

Tel. (8 37)  305 503

El. p. [email protected]

 

Kauno rajono savivaldybės

administracijos direktorius

Šarūnas Šukevičius

 

________________________

parašas

A. V.

 

 

 

 

 

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

 

J. Basanavičiaus g. 36,

LT-03109 Vilnius

Įstaigos kodas 188710638

A. S. LT37 7300 0100 0245 6303

AB „Swedbank“

Tel. (8 5)  232 9600

El. p. [email protected]

 

Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos

 

________________________

parašas

A. V.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

KELIŲ IR TRANSPORTO SKYRIUS

 

SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL PRITARIMO BENDRADARBIAVIMO SUTARČIAI ĮGYVENDINANT PROJEKTĄ „VALSTYBINĖS REIKŠMĖS RAJONINIO KELIO NR. 1903 AKADEMIJA–1-ASIS FORTAS RUOŽO NUO 0,420 IKI 3,454 KM KAPITALINIS REMONTAS“ PROJEKTO

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2020 m. kovo 24 d.

Kaunas

 

1. Sprendimo projekto rengimą paskatinusios priežastys, tikslai.

Kauno rajono savivaldybės administracija gavo pasiūlymą iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos bendradarbiauti ir užtikrinti projekto „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas ruožo nuo 0,420 iki 3,454 km kapitalinis remontas“ įgyvendinimą, todėl teikiame šį Bendradarbiavimo sutarties projektą svarstyti Tarybai.

2. Teisinis reglamentavimas (kaip šiuo metu reglamentuojami sprendimo projekte aptariami klausimai).

Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu nustatyta, kad viena iš savarankiškųjų savivaldybių funkcijų yra saugaus eismo organizavimas.

Kauno rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašo, patvirtinto Kauno rajono savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 30 d. sprendimu Nr. TS-430 „Dėl Kauno rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 3.3 papunkčiu nustatyta, kad be išankstinio Tarybos pritarimo negali būti sudaromos bendradarbiavimo sutartys su valstybės institucijomis.

3. Galimi sprendimo priėmimo padariniai (teigiami ir (ar) neigiami).

Priėmus sprendimą bus galima pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir, jai atlikus valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas ruožo nuo 0,420 iki 3,454 km kapitalinio remonto darbus, šį kelią perimti Savivaldybės nuosavybėn.

4. Keičiamo ar pripažįstamo netekusio galios Savivaldybės tarybos sprendimo pakeitimų sąrašas.

Nėra.

5. Lėšos sprendimui įgyvendinti, jų šaltiniai.

Savivaldybės biudžeto lėšų bendradarbiavimo sutarčiai įgyvendinti nereikės.

6. Būtinumas skelbti sprendimą Teisės aktų ir kituose registruose. Viešinimas.

Nebūtinas.

7. Antikorupcinis vertinimas.

Vertinti nereikia.

8. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai.

Vertinti nereikia.

9. Kiti, sprendimo iniciatorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.

Kauno rajono savivaldybė privalo organizuoti saugų eismą Kauno rajono gyventojams. Viena iš tokių teritorijų yra Ringaudai – gyventojų skaičiumi viena labiausiai augančių Kauno rajono seniūnijų. Pavieniai gyvenamieji namai ir ištisi kvartalai kasmet plečiasi. Savivaldybė didžiojoje Šiltnamių gatvės dalyje (apie 1,5 km) įrengė šaligatvį, apšvietimą, lietaus nuotekų šalinimo tinklus, kad užtikrintų eismo saugumą pėstiesiems, patogesnį susisiekimą į dažniausiai lankomus objektus: Noreikiškių dvarą, Noreikiškių akademinę bendruomenę, Kauno tvirtovės I fortą, Ringaudų seniūnijos centrą, vaikų darželį ir kitas laisvalaikio, prekybos vietas.

Siekiant užtikrinti saugų eismą ir sutvarkyti aplinką yra reikalinga perimti Savivaldybės nuosavybėn kelio Nr. 1903 ruožą nuo žiedinės sankryžos su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (apytiksliai ties kelio Nr. 1903 0,27 km, X: 6084139; Y: 488957) iki kelio Nr. 1903 pabaigos (apytiksliai iki 3,454 km, X: 6083156;
Y: 491426).

10. Sprendimo projekto rengėjai. Asmuo, atsakingas už sprendimo įgyvendinimą.

Sprendimo projekto rengėja – Dovilė Bartašiūnaitė, Ekonomikos skyriaus vyr. specialistė, vykdanti Ekonomikos skyriaus vedėjo pavaduotojo (investicijoms) funkcijas. Atsakingas asmuo už sprendimo įvykdymą – Tautvydas Tamošiūnas, Kelių ir transporto skyriaus vedėjo pavaduotojas, vykdantis Skyriaus vedėjo funkcijas.

 

 

Kelių ir transporto skyriaus vedėjo pavaduotojas,

vykdantis Skyriaus vedėjo funkcijas                                                       Tautvydas Tamošiūnas