Projektas

 

JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. VASARIO 27 D. SPRENDIMO NR. T-12 „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO“ PAKEITIMO

 

2015 m. rugpjūčio 27 d.  Nr. T-

Joniškis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“, Joniškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a

pakeisti:

1. Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų tarnybinius atlyginimus, patvirtintus Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ (2015 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. T-27 redakcija) 1 punktu:

1.1. eilutėje „įgiję aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį iki 1995 metų“ vietoj skaičiaus 9 įrašyti skaičių 9,16;

1.2. eilutėje „Tarnautojai, išskyrus vadovus ir specialistus“ vietoj 8,85–9 įrašyti skaičių 9,16;

1.3. pastabų 3 punkte vietoj skaičiaus 8,8 įrašyti skaičių 10.

2. Joniškio rajono savivaldybės administracijos darbuotojų, nepriskiriamų valstybės tarnautojų kategorijai, tarnybinius atlyginimus, patvirtintus Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ 2 punktu, ir juos išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

3. Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų sveikatos priežiūros specialistų tarnybinius atlyginimus, patvirtintus Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ (2015 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. T-27 redakcija) 3 punktu,:

3.1. eilutėje „įgiję aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį iki 1995 metų“ vietoj skaičiaus 9 įrašyti skaičių 9,16;

3.2. eilutėje „Pagalbinis medicinos ir individualios priežiūros personalas“ vietoj skaičiaus 8,6 įrašyti skaičių 9,16.

 

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo ar Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso  nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

Savivaldybės meras

 

 

 

Projekto derinti su kitomis institucijomis nereikia.

Parengė

 

Stefanija Šniukienė

2015-07-14

PATVIRTINTA

Joniškio rajono savivaldybės tarybos

2014 m. vasario 27  d. sprendimu Nr. T-12

(Joniškio rajono savivaldybės tarybos

2015 m. rugpjūčio    d. sprendimo Nr. T- 

redakcija)

 

 

JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DARBUOTOJŲ, NEPRISKIRIAMŲ VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ KATEGORIJAI,

TARNYBINIAI ATLYGINIMAI

 

 

(bazinės mėnesinės algos dydžiu)

Pareigybė

Tarnybinio atlyginimo koeficientas, išskyrus MMA

Vyriausieji specialistai

9,24–13

Vyresnieji specialistai

9,24–12

Specialistai

9,24–11

Tarnautojai

9,16–10

Darbininkai

MMA

 

Pastabos:

1. Aukštos kvalifikacijos darbininkams, dirbantiems atsakingus darbus, galima nustatyti tarnybinį atlyginimą iki 12 koeficiento, kurio pagrindu imama bazinė mėnesinė alga.

2. Lentelėje vartojama santrumpa MMA – minimalioji mėnesinė alga.

 

 

________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Joniškio rajono savivaldybės administracijos

FINANSŲ skyrius

 

savivaldybės tarybos sprendimo DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. VASARIO 27 D. SPRENDIMO NR. T-12 „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO“ PAKEITIMO“ PROJEKTO

Aiškinamasis raštas

 

2015 m. liepos 15 d.

Joniškis

 

1. Projekto rengimą paskatinusios priežastys.

Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m birželio 26  d. nutarimas Nr. 639 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ pakeitimo“.

2. Projekto tikslas.

Pakeisti Joniškio rajono savivaldybės (toliau – savivaldybės) biudžetinių įstaigų darbuotojų tarnybinių tarnybinius atlyginimų minimalius koeficientus, patvirtintus savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12  „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ (su pakeitimais padarytais 2015 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. T-27).

3. Projekto ryšys su savivaldybės tarybos patvirtintais savivaldybės strateginiu ir metų veiklos planais – Nėra.

4. Kaip šiuo metu yra teisiškai reglamentuojami projekte aptariami klausimai.

Vadovaujantis savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 (su pakeitimais padarytais 2015 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. T-27) (toliau – sprendimas), biudžetinių įstaigų darbuotojų tarnybinių atlyginimų minimalūs koeficientai nustatyti  nuo 8,6 arba MMA.

5. Projekte siūlomos naujos reglamentavimo nuostatos.

Tarnybinių atlyginimų minimalūs koeficientai didinami 1–3,5 proc.

Savivaldybės biudžetinių įstaigų specialistams, įgijusiems aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį iki 1995 metų,  tarnybinių atlyginimų minimalūs koeficientai didinami nuo  9 iki  9,16, tarnautojams  išskyrus vadovus ir specialistus – nuo 8,85 iki 9,16.

Aukštos kvalifikacijos darbininkams, dirbantiems atsakingus darbus, kuriems vietoj tarifinių atlygių galima nustatyti tarnybinį atlyginimą iki koeficiento nuo  8,8 didinama iki 10 bazinės mėnesinės algos dydžiu.

Savivaldybės biudžetinių įstaigų sveikatos priežiūros specialistams, įgijusiems aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį iki 1995 metų,  tarnybinių atlyginimų minimalūs koeficientai didinami nuo  9 iki  9,16, pagalbiniam medicinos ir individualios priežiūros personalui – nuo 8,6 iki 9,16.

Savivaldybės administracijos darbuotojų, nepriskiriamų valstybės tarnautojų kategorijai, tarnybinius atlyginimų lyginamasis variantas:

(bazinės mėnesinės algos dydžiu)

Pareigybė

Tarnybinio atlyginimo koeficientas, išskyrus MMA

Vyriausieji specialistai

9 9,24–13

Vyresnieji specialistai

MMA 9,24–12

Specialistai

MMA 9,24–11

Tarnautojai

MMA 9,16–10

Darbininkai

MMA

 

 

6. Naujai reglamentuotų klausimų teigiamos ypatybės ir kokių teigiamų rezultatų laukiama.

Bus įgyvendintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m birželio 26  d. nutarimas Nr. 639, darbuotojams, kuriems yra nustatytas minimalus koeficientas, padidės atlyginimai.

7. Galimos neigiamos naujai reglamentuotų klausimų pasekmės ir priemonės, kurių reikėtų imtis, kad jų būtų išvengta.

Nenumatyta.

8. Galiojantys teisės aktai, kuriuos būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus projektą.

Nėra.

9. Projekto įgyvendinimo išlaidos.

Biudžetinėms įstaigoms asignavimai darbo užmokesčiui bus tikslinami šių metų IV ketvirtyje.

10. Socialinės grupės ir (ar) visuomeninės organizacijos, su kuriomis buvo konsultuotasi.

Nebuvo konsultuotasi.

11. Ar priėmus sprendimą būtina jį skelbti spaudoje.

Nebūtina.

12. Ar būtina sprendimą paskelbti Teisės aktų registre, kad jis įsigaliotų (jei tai yra norminis administracinis teisės aktas) – Taip.

13 Priimto sprendimo įvykdymo terminas ir už vykdymą atsakingas asmuo (savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys)

Biudžetinių įstaigų vadovai, savivaldybės administracijos struktūriniai padaliniai, kuruojantys biudžetines įstaigas.

14. Išvada dėl sprendimo įtakos korupcijai

Priėmus teikiamą sprendimo projektą korupcijos pasireiškimo tikimybė  nenumatoma.

15. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai, jei sprendimu numatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius arba iš esmės keičiamas teisinis reguliavimas. – Nevertinama.

16. Kita informacija.

 

 

Skyriaus vedėja                                                                                     Stefanija Šniukienė