Projektas
UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL VAIKŲ GLOBĖJŲ KLUBO BUVEINĖS ADRESO
2011 m. kovo 31 d. Nr..........
Utena
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr.55-1049; 2008, Nr.113-4290, 2010, Nr.86-4525) 16 straipsnio 2 dalies 26 punktu ir atsižvelgdama į Utenos vaikų socialinės paramos ir ugdymo centro 2011 m. kovo 14 d. prašymą Nr.(1.9)-S-275 „Dėl klubo buveinės adreso suteikimo“, Utenos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Leisti steigiamam Utenos rajono vaikų globėjų klubui įregistruoti buveinę Utenos rajono savivaldybei priklausančiose patalpose (kadastro duomenų byloje Nr. 82/11508 pastatas pažymėtas plane 1N3p, unikalus Nr. 4400-0800-9352:9181), esančiose Utenos m., Vaižganto g. 50 -1.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Savivaldybės meras Alvydas Katinas
Administracijos direktorius Administracijos direktoriaus pavaduotojas
Jonas Slapšinskas Henrikas Zabiela
................................ ......................................
Turto valdymo skyriaus vyr. specialistė Juridinio skyriaus vedėjas
Zita Paškonienė Egidijus Šinkūnas
.............................. ....................................
Bendrojo ir personalo skyriaus kalbos tvarkytoja Tarybos sekretorė
Girda Narbutienė Indra Malašičevienė
.............................................
Parengė
Turto valdymo skyriaus vyr. specialistė Švietimo, sporto ir turizmo skyriaus vedėjas
Zita Lilionienė Romualdas Kraulišas
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
1. |
Sprendimo projekto pavadinimas |
DĖL VAIKŲ GLOBĖJŲ KLUBO BUVEINĖS ADRESO
|
2. |
Sprendimo projekto rengėjas
|
Turto valdymo skyriaus vyr. specialistė Zita Lilionienė |
3. |
Problemos iškėlimas – situacijos analizė |
Gautas Utenos vaikų socialinės paramos ir ugdymo centro 2011 m. kovo 14 d. prašymas Nr.(1.9)-S-275 dėl klubo buveinės adreso suteikimo. Utenos rajono vaikų globėjų klubo steigėjų vardu Dalia Malinauskienė 2011 m. kovo 9 d. prašymu kreipėsi į Utenos vaikų socialinės paramos ir ugdymo centrą prašydama leisti steigiamo Utenos rajono vaikų globėjų klubo buveinės adresą nurodyti Utenos rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančiose Utenos vaikų socialinės paramos ir ugdymo centro naudojamose patalpose, esančiose Utenos m., Vaižganto g. 50-1. Savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto savininko funkcijas, susijusias su savivaldybei nuosavybės teise priklausančiu turtu, įgyvendina savivaldybės taryba, todėl tik taryba gali leisti įregistruoti klubo buveinę savivaldybės patalpose. |
4. |
Dėl kokios priežasties teikiamas sprendimo projektas, ko juo siekiama? Tikslai ir uždaviniai |
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 str. 2 dalies 26 punktas nurodo, kad savivaldybės taryba priima sprendimus dėl disponavimo savivaldybei nuosavybės teise priklausančiu turtu. |
5. |
Ryšys su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės priimtais sprendimais ir kitais teisės aktais, patvirtintais prioritetais, ilgalaikiais ir vidutinės trukmės planavimo dokumentais, Europos Sąjungos teise |
Sprendimas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu. |
6. |
Galimos neigiamos sprendimo pasekmės savivaldybės finansams, ekonomikai, socialinei aplinkai |
|
7. |
Sprendimo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados |
|
Utenos rajono savivaldybės institucijų
teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio
vertinimo metodikos
1 priedas
TEISĖS AKTŲ IR JŲ PROJEKTŲ KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNAS
DĖL VAIKŲ GLOBĖJŲ KLUBO BUVEINĖS ADRESO
(teisės akto (projekto) pavadinimas)
Eil. Nr. |
Teisės akto (projekto) kokybės rodikliai |
Vertinimas balais |
Vertinimas balais |
|
PAPRASTUMAS |
|
|
1.
|
Ar teisės aktas (projektas) praplečia kitais teisės aktais Savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? |
|
Ne (0)
|
|
NUOSEKLUMAS |
|
|
2. |
Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės aktas (projektas) prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? |
|
Ne (0)
|
|
STRUKTŪRA |
|
|
3. |
Ar teisės aktas (projektas) yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? |
Taip (0) |
|
4. |
Ar teisės akto (projekto) struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? |
Taip (0) |
|
5. |
Ar teisės akto (jo projekto) struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? |
Taip (0) |
|
6. |
Ar kiekvienos teisės akto (projekto) nuostatos tikslas yra aiškus? |
Taip (0) |
|
7. |
Ar teisės akte (projekte) pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
|
Ne (0) |
8. |
Ar teisės akte (projekte) vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės akto (projekto) tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
Ne (0)
|
|
ĮGYVENDINAMUMAS |
|
|
10. |
Ar teisės akte(projekte) numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? |
Taip (0) |
|
11. |
Ar teisės aktas (projektas) suteikia veiksmų laisvę Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? |
|
Ne (0) |
Vidutinis balas (pagal Metodikos 8 punktą) |
0 |
IŠVADA: Korupcijos rizikos nėra
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Turto valdymo skyriaus vyr. specialistė Zita Lilionienė
Utenos rajono savivaldybės institucijų
teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio vertinimo metodikos
2 priedas
TEISĖS AKTŲ IR JŲ PROJEKTŲ TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNAS
DĖL VAIKŲ GLOBĖJŲ KLUBO BUVEINĖS ADRESO
(teisės akto (projekto) pavadinimas)
Eil.Nr. |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai |
Vertinimas balais |
Vertinimas balais |
|
NAUDINGUMAS |
|
|
1. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
|
Ne (0) |
2. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei)? |
|
Ne (0) |
3. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams arba tam tikras išimtis ar lengvatas kai kuriems subjektams? |
|
Ne (0) |
4. |
Ar teisės akte (projekte) numatomos įgyvendinimo procedūros mažina veiklos ar santykių tarp subjektų skaidrumą? |
|
Ne (0) |
5. |
Ar teisės aktas (projektas) sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? |
|
Ne (0) |
6. |
Ar teisės akte (projekte) pailginamas sandorio vykdymo terminas? |
|
Ne (0) |
7. |
Ar teisės akto (projekto) įgyvendinimas gali trukdyti vykdyti teisės aktuose nustatytas korupcijos prevencijos ir kitas antikorupcines priemones? |
|
Ne (0) |
8. |
Ar teisės aktas (projektas) sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas mažina tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sukuria arba padidina tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų kilimo riziką? |
|
Ne (0) |
11. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas nustato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? |
Taip (0) |
|
12. |
Ar teisės akte (projekte) numatyta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui? |
Taip (0) |
|
|
PRIEINAMUMAS |
|
|
13. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas panaikina ar sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
|
Ne (0) |
14. |
Ar teisės akte (projekte) numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
|
Ne (1) |
15. |
Ar teisės aktas (projektas) susijęs su asmeniniais tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, interesais? |
|
Ne (0) |
16. |
Ar teisės akte (projekte) nustatomas reguliavimas panaikina įgaliojimus turinčių asmenų rotaciją, atestavimą, kitokį dalykinių arba profesinių žinių periodinį patikrinimą? |
|
Ne (0) |
17. |
Ar įgyvendinant teisės aktą (projektą) atsiras galimybių pasipelnyti tarnybos sąskaita? |
|
Ne (0) |
Vidutinis balas (pagal Metodikos 8 punktą) |
0,059 |
IŠVADA:
Korupcijos rizikos nėra.
Turto valdymo skyriaus vyr. specialistė Zita Lilionienė