Projektas
2011-02-22 Nr. TR-92
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS IGLIŠKĖLIŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS DIREKTORIAUS 2010 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS VERTINIMO
2011 m. d. Nr.
Marijampolė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290, Nr. 137-5379; 2009, Nr. 77-3165; 2010, Nr. 25-1177, Nr. 51-2480, Nr. 86-4525) 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Marijampolės savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Marijampolės savivaldybės tarybos 2009 m. sausio 26 d. sprendimu Nr. 1-624, 23.19 ir 282 punktais ir atsižvelgdama į Švietimo, kultūros ir sporto įstaigų ataskaitų pateikimo tarybai už 2010 metus 2011 m. vasario 3 d. grafiką Nr. ŠL-54, patvirtintą Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus ir suderintą Marijampolės savivaldybės mero, Marijampolės savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a
vertinti Marijampolės savivaldybės Igliškėlių pagrindinės mokyklos direktoriaus 2010 metų veiklos ataskaitą ____________________ (pridedama).
Savivaldybės meras Vidmantas Brazys
Valdimantas Kvietkauskas, (8 343) 90 068
SUDERINTA
Administracijos direktorius Valdas Tumelis
Teisės departamento direktorė Violeta Švetkauskienė
Švietimo, kultūros ir sporto departamento direktorė Anelė Melnykienė
Švietimo skyriaus vedėjas Vygantas Dilys
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS IGLIŠKĖLIŲ PAGRINDINĖ MOKYKLA
Savivaldybės biudžetinė įstaiga, Igliškėlių mstl., 69102 Marijampolė.
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190375638.
Mokyklos duomenys: tel.: (8 343) 29032, faks. (8 343) 29032, el. p. [email protected]
Marijampolės savivaldybės tarybai
|
|
|
|
2010-ŲJŲ METŲ VEIKLOS ATASKAITA
2011-02-01 Nr. 1.
Igliškėliai
1. Bendros žinios apie švietimo įstaigą.
1.3. Mokykloje dirba 19 mokytojų, iš jų 8 antraeilininkai.
Pirmasis tikslas
Švietimo kokybės užtikrinimas, orientuojant ugdymo turinį į asmens esminių kompetencijų – mokymo mokytis, pilietiškumo, verslumo, skaitmeninio raštingumo ugdymą.
Uždaviniai:
1.1. Bendradarbiauti tarpusavyje diegiant atnaujintas pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrąsias programas, siekiant geresnių ugdymo(si) rezultatų.
Antrasis tikslas
Darbo su tėvais tobulinimas, bendravimo kultūros mokyklos bendruomenėje plėtojimas.
Uždaviniai:
Uždaviniai:
3.1. Kurti saugią aplinką mokykloje, mokant vaikus nesmurtauti, laikytis nustatytų elgesio taisyklių ir sutarimų.
3. Įstaigos finansavimas 2010 m.
Eil. Nr. |
Lėšų pavadinimas |
Asignavimai |
Negauta lėšų |
||
Patvirtinti 2010-01-01 (tūkst. Lt) |
Gauta 2010-12-31 (tūkst. Lt) |
Litais (tūkst. Lt) |
Procentais |
||
1. |
Aplinka |
143,7 |
146,8 |
- |
- |
2. |
Krepšelis |
495,3 |
497,3 |
- |
- |
3. |
Pavėžėjimas |
23,2 |
35,4 |
- |
- |
4. |
Viso |
662,2 |
679,5 |
- |
- |
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Įsiskolinimas (tūkst.. Lt) |
|
2010-01-01 |
2010-12-31 |
||
1. |
Darbo užmokestis
|
- |
- |
2. |
Socialinio draudimo įmokos („Sodra“) |
- |
- |
3. |
Socialinė parama (pavėžėjimas) |
2,8 |
- |
4. |
Elektros energija |
- |
2,6 |
5. |
Viso |
2,8 |
2,6 |
2010 metais mokykla gavo 1,9 tūkst. Lt 2% paramos lėšų.
4. Įstaigos ugdymo veikla pagal įgyvendinamas programas.
2009 – 2010 mokslo metais mokykloje buvo:
1-4 klasės – 2 klasių komplektai (1 ir 3, 2 ir 4 klasės jungtinės), mokėsi 22 mokiniai.
5-8 klasės – 3 klasių komplektai (6 ir 7 klasės jungtinės) mokėsi 37 mokinių.
9-10 klasės – 2 klasių komplektai, mokėsi 18 mokinių.
2010-2011 mokslo metais mokykloje yra:
1-4 klasės – 2 klasių komplektai (1 ir 3, 2 ir 4 klasės jungtinės), mokosi 22 mokiniai.
5-8 klasės – 3 klasių komplektai (7 ir 8 klasės jungtinės), mokosi 34 mokiniai.
9-10 klasės – 2 klasių komplektai, mokosi 16 mokinių.
Lyginant 2009-2010 ir 2010-2011 mokslo metus mokinių skaičius nuo 77 mokinių sumažėjo iki 72.
Pradinio ugdymo programą baigė 8 mokiniai (100%).
Pagrindinį išsilavinimą įgijo 10 mokinių (100%).
Pagrindinio ugdymo (gimtosios lietuvių kalbos ir matematikos) pasiekimų patikrinime dalyvavo 6 mokiniai, kurių rezultatai buvo teigiami.
Visi pagrindinį išsilavinimą įgiję mokiniai mokymąsi tęsia toliau: 2 mokiniai – Marijampolės profesinio rengimo centre, 2 mokiniai – Marijampolės Rygiškių Jono gimnazijoje, Sūduvos gimnazijoje – 5 mokiniai, 1 mokinė – Igliaukos Anzelmo Matučio vidurinėje mokykloje.
Kartoja kursą viena aštuntos klasės mokinė.
Dalyvauta pilietinėje akcijoje „Atmintis gyva, nes liudija“, kurią organizavo Tarptautinė komisija nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti.
Dalyvavome Marijampolės moksleivių kūrybos centro organizuotame darbų konkurse „Lietuvos kovų už laisvę ir netekčių istorija“. Dailės mokytoja O. Kisielienė už pagalbą organizuojant konkursą apdovanota padėkos raštu. Padėkos raštais taip pat už pateiktus darbus apdovanoti 4 mokiniai.
Jūrų skautai, vadovaujami mokytojos E.Vyšniauskienės, aktyviai dalyvavo įvairiose sueigose ir konkursuose Marijampolės apskrities mastu. Vadovė buvo apdovanota padėkos raštais už gerą mokinių parengimą, o 5 mokiniai – už dalyvavimą piešinių konkurse „Dievo ženklai mano gyvenime.“
Dailės būrelio nariai, vadovaujami mokytojos O. Kisielienės Marijampolės Petro Kriaučiūno bibliotekoje surengė darbų parodą, kuri turėjo didelį pasisekimą.
12 mokinių dalyvavo „Kengūros“ konkurse.
Mokiniai dalyvavo įvairių dalykų olimpiadose, organizuojamose Marijampolės savivaldybės švietimo skyriaus, bet žymesnių laimėjimų nepasiekė.
2009–2010 mokslo metais mokykloje buvo 8 specialiųjų poreikių mokiniai. Pagal adaptuotą pradinio ugdymo programą mokėsi 1 mokinys, pagal adaptuotą pagrindinio ugdymo programą - 4 mokiniai, pagal specialiąją pagrindinio ugdymo programą - 2 mokiniai. Viena mokinė, turinti cerebralinį paralyžių, buvo mokoma pagal bendrąsias ugdymo programas, ribojant fizinį krūvį.
Specialiųjų poreikių mokiniams buvo sudarytos sąlygos skleistis kiekvieno individualybei. Mokytojai suprato, jog neužtenka vien darbo pamokose. Jie pažymi, kad specialių poreikių mokiniai noriai dalyvauja neformaliojo ugdymo veikloje, kituose mokyklos renginiuose (sveikatingumo dienose, šventėse, popietėse, varžybose, konkursuose ir kt.). Taigi, visapusiškai ugdyti vaiką padeda neformaliojo ugdymo veikla ir popamokinė veikla, gilinanti žinias, mokėjimus, įgūdžius bei organizacinius gebėjimus.
5. Įstaigos kultūros ir tradicijų formavimas 2010 m.
Mokyklos bendruomenėje vyko jau tradicinėmis tapę: Rugsėjo1-sios šventė, Rudens gėrybių paroda, Mokytojo diena, Kalbų diena, Kalėdų šventė, Užgavėnės, Margučių ridenimo varžybos „Rid rid margučiai“, Paskutinio skambučio šventė, Mokyklos diena, Sporto šventės, Šeimos šventė. Rengiama daug ekskursijų bei išvykų.
Bendruomenei suteikiama visapusiška informacija apie mokyklos veiklą. Jos nariai kviečiami į mokyklos organizuojamus renginius, tėvai padeda tvarkant mokyklos aplinką bei klases. Mokiniai dalyvauja bendruomenės renginiuose: Užgavėnių šventėje, Motinos dienos minėjime. Tėvai su mokyklos veiklą reglamentuojančiais dokumentais gali susipažinti mokykloje, mokytojų kambaryje ir pas sekretorę. Sukurtas lankstinukas, kuriame patalpinta svarbiausia informacija apie mokyklą tėvams. Jis išdalintas visiems mokiniams.
Mokykla nuolat bendradarbiauja su Marijampolės savivaldybės administracijos Socialinių reikalų departamento Vaikų teisių apsaugos skyriumi, Marijampolės savivaldybės pedagogine psichologine tarnyba, Marijampolės seniūnija, Marijampolės apskrities vyriausiuoju policijos komisariatu, Marijampolės darbo birža, Marijampolės profesinio rengimo centru, Marijampolės Petro Kriaučiūno biblioteka, Marijampolės kolegija, Igliaukos Anzelmo Matučio vidurine, Gudelių, Daukšių pagrindinėmis mokyklomis.
6. Įstaigos mokymo bazės pokyčiai.
Mokykla pilnai apsirūpinusi vadovėliais, mokymo priemonėmis, kompiuterine ir video technika. Visos klasės aprūpintos šiuolaikiškais stalais ir kėdėmis.
2010 m. rugsėjo pirmai dienai buvo suremontuotos visos klasės.
7. Įstaigos pagrindinės problemos 2010 m. ir veiklos perspektyvos 2011 m.
Pagrindinė problema – mokinių mažėjimo tendencija. To pasiekoje mažėja finansavimas iš mokinio krepšelio lėšų, mažėja mokytojų atlyginimai, jungiamos klasės.
Atsirandant jungtinėms klasėms mokinių skaičius gali dar labiau sumažėti, nes dalis tėvų savo vaikus norės perkelti į miesto mokyklas.
Žvelgiant į 2010-2011 m. m. perspektyvą, ji atrodo niūrokai. Nors apklausos rodo, kad mokinių migracija nenumatoma, bet viskas spręsis birželio-rugpjūčio mėnesiais, nors jau dabar aišku, kad į pirmą klasę ateis mažiau mokinių, negu baigs mokyklą dešimtokų.