Projektas

hERBAS_bmp

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS 2011 METŲ KURORTO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO, SKLAIDOS IR NEMOKAMOS INFORMACIJOS TEIKIMO PROGRAMOS TVIRTINIMO

 

2011 m. sausio 25 d. Nr. PR-30

Druskininkai

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio                      40 punktu, Biudžeto sandaros įstatymo 23 straipsniu, Druskininkų savivaldybės taryba                           n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Druskininkų savivaldybės 2011 metų kurorto įvaizdžio formavimo, sklaidos ir nemokamos informacijos teikimo programą (pridedama).

 

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                            Ričardas Malinauskas

 


PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės tarybos

2011 m. sausio      d. sprendimu Nr. PR-

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS 2011 M. KURORTO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO, SKLAIDOS IR NEMOKAMOS INFORMACIJOS TEIKIMO PROGRAMA

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

Druskininkų savivaldybės 2011 m. kurorto įvaizdžio formavimo, sklaidos ir nemokamos informacijos teikimo programa yra rengiama remiantis Druskininkų savivaldybės plėtros 2004-2013 metų strateginiame plane numatyto prioriteto – didinti Druskininkų tarptautinį konkurencingumą – tikslais: plėtoti kurorto sveikatinimo, turizmo ir rekreacijos veiklą, didinti patrauklumą verslui ir investicijoms, integruoti kaimo vietoves į kurorto veiklą. Programa yra tęstinė ir vykdoma nuo 2003 metų, kasmet vis papildoma, tačiau pagrindiniai tikslai išlieka tie patys. Šia programa siekiama:

1. Prisidėti prie Druskininkų savivaldybės politikos turizmo srityje įgyvendinimo, skatinti ir vystyti turizmo plėtrą Druskininkuose, kurti atviros, jaukios, svetingos, šiltos bei saugios savivaldybės įvaizdį, skatinti turizmo verslo atstovus bei miesto bendruomenę prisidėti prie turizmo plėtros, analizuoti ir inicijuoti naujų turizmo produktų vystymąsi.

2. Kurti Druskininkų, kaip unikalaus kurorto įvaizdį Lietuvoje bei užsienyje.

3. Skatinti regiono smulkų ir vidutinį verslą, sudarant palankias sąlygas pradėti ir plėtoti verslą, skatinti verslumą, mažų bei vidutinių įmonių konkurencingumą, skatinti socialiai pažeidžiamų grupių verslumą.

 

II. PROGRAMOS APRAŠYMAS

Druskininkų savivaldybės 2011 m. kurorto įvaizdžio formavimo, sklaidos ir nemokamos informacijos teikimo programos tikslai:

1. Rinkti, kaupti ir nemokamai teikti informaciją apie turizmo paslaugas, lankomus objektus ir vietoves, taip pat rengti, leisti ir platinti informacinius bei kartografinius leidinius apie turizmo paslaugas, objektus ir vietoves;

2. Prisidėti prie Druskininkų plėtros, įvaizdžio formavimo prioritetų įgyvendinimo, Alytaus regiono ekonominės ir socialinės plėtros;

3. Skatinti smulkaus ir vidutiniojo verslo plėtrą Druskininkų savivaldybėje, sudarant palankias sąlygas pradedantiems verslininkams, smulkaus ir vidutiniojo verslo subjektams gauti informacijos, konsultacijų ir mokymo paslaugas;

4. Teikiant informacinę ir praktinę pagalbą, prisidėti prie naujų verslo subjektų steigimo regione ir padėti jau veikiantiems verslo subjektams plėtoti savo veiklą, prisitaikyti prie kintančių rinkos sąlygų, didinti konkurencingumą ir veiklos efektyvumą;

5. Dalyvauti Nacionalinėje turizmo informacijos sistemoje.

Įgyvendinant tikslus, 2011 m. numatomi uždaviniai:

1. Druskininkų miesto turizmo paslaugų rinkodaros srityje:

a)    rinkti, sisteminti, kaupti ir platinti informaciją;

b)    vykdyti rinkų tyrimus, turistų apklausas, rengti turizmo statistikos apžvalgas;

c)    plėsti Druskininkų turizmo galimybių pristatymą vidaus ir tarptautinėse turizmo rinkose;

d)   rengti, leisti ir platinti Druskininkus pristatančius leidinius, suvenyrus;

e)    reklamuoti ir viešinti kurorto paslaugas televizijos pagalba.

2.Turizmo išteklių bei paslaugų vystymo srityje:

f)    plėtoti turizmo paslaugų įvairovę bei kokybę;

g)    plėtoti turizmo informacijos sistemos galimybes;

h)    skatinti miesto bendruomenę prisidėti prie turizmo plėtros;

i)     rūpintis turizmo paslaugų sektoriaus darbuotojų kvalifikacijos kėlimu, paslaugų kokybe.

3. Druskininkų savivaldybės MVĮ konkurencingumo ir veiklos efektyvumo didinimo srityje:

j)     vykdyti Nacionalinės paramos fondų paslaugų verslui programas;

k)    plėtoti efektyvią verslo informacinę sistemą, integruotą į bendrą Druskininkų informacinę sistemą;

l)     ugdyti verslumą Druskininkų savivaldybėje.

Be svarbiausių strateginių dokumentų (VšĮ Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centro įstatai, Druskininkų savivaldybės plėtros 2004-2013 metų strateginis planas), išvardinti tikslai ir uždaviniai parinkti atsižvelgiant į:

1.  Druskininkuose siūlomų paslaugų pasiūlą ir paklausą per paskutinius ketverius metus;

2.  investicijų į turizmo paskirties objektus augimą;

3.  2005 - 2010 m. turistų skaičiaus kitimo tendencijas;

4.  2006 - 2010 m. Druskininkų kempingo lankytojų skaičiaus kitimo tendencijas;

5.  kasmetinių apklausų analizę, išsiaiškinant turistų poreikius ir pastabas apie esamą turizmo paslaugų pasiūlą bei kokybę;

6.  kitus faktorius.

 

III. PROGRAMOS VYKDYTOJAS

Programos vykdytojas – viešoji įstaiga Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras (toliau Centras). Pagrindinė šios įstaigos veikla - turizmo ir verslo informacijos teikimas Druskininkų savivaldybėje.

IV. RINKODARA

 

Statistiniai duomenys

Per 2010 m. į Druskininkus atvyko 212061 turistas, vidutiniškai per mėnesį kurorte apsilankė 17672 žmonės.

Bendro turistų skaičiaus dinamika 2005-2010 m.:

 

Metai

2005

2006

2007

2008

2009

2010

Bendras žmonių skaičius :

122890

163480

201635

213001

172591

212061

Iš Lietuvos:

94341

122258

146222

143228

109893

130731

Iš užsienio

28549

41222

55413

69773

62698

81330

 

Turistų skaičiaus Druskininkų kempinge dinamika 2006-2010 m.:

Bendras skaičius:

 

2006

2007

2008

2009

2010

2712

4118

4426

3536

3451

Iš Lietuvos:

1195

1792

1601

1215

1169

Iš užsienio:

1517

2326

2825

2321

2282

 

Rinkodaros priemonės

1.Informacijos rinkimas, sisteminimas, kaupimas ir platinimas. Informacijos platinimas yra pagrindinis ir svarbiausias VšĮ Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centro įstatuose numatytas veiklos tikslas. Centre teikiama informacija skirstoma į turizmo ir verslo informaciją.

 

1.1.Turizmo informacijos rūšys:

·    informacija apie Druskininkų turizmo paslaugas (apgyvendinimą, gydymą, sveikatinimą, maitinimą, pramogas, ekskursijas ir kelionių organizavimą, transportą), kartu vykdant rezervacijos paslaugas;

·    informacija apie kultūros renginius;

·    informacija apie kainas, akcijas, specialius pasiūlymus, nuolaidas;

·    informacija apie kitų Lietuvos miestų turizmo paslaugų teikėjus, turizmo informacijos centrus, transporto paslaugas teikiančias įmones (geležinkelius, autobusų stotis, oro uostus, laivų uostus);

·    informacija apie transporto ir turistinio inventoriaus nuomą (dviračius, slides, velomobilius ir kt.);

·    kita susijusi informacija pagal turistų poreikius.

1.2.Verslo informacijos rūšys:

·    informacija apie verslo pradžią;

·    informacija apie finansinių šaltinių paiešką;

·    informacija apie rinkodarą;

·    informacija apie verslo valdymą;

·    informacija apie ES struktūrinius fondus;

·    informacija apie darbo teisę.

1.3.Informacijos rinkimo būdai:

·    bendradarbiaujant su miesto turizmo paslaugų teikėjais;

·    iš interneto svetainėse pateikiamos informacijos;

·    iš masinių informacinių priemonių (informacijos katalogai, dienraščiai, savaitraščiai, specializuoti leidiniai).

Gaunama informacija yra susisteminama ir esant poreikiui atnaujinama.

1.4.Informacijos platinimo būdai:

·    informacijos centrų veiklos vykdymo patalpose (Gardino g. 3, Čiurlionio g. 65);

·    informacijos telefonais (8 313 60800 ir 8 313 51777, mob. 8 616 16666);

·     elektroniniu informacijos adresu ([email protected]);

·    pašto ir fakso pagalba (8 313 52984);

·    interneto svetainėje (www.info.druskininkai.lt);

·    parodų, verslo misijų, infoturų metu ir kt.

2. Rinkų tyrimų, turistų apklausų vykdymas, turizmo statistikos apžvalgų rengimas. Druskininkų turizmo rinkodaros tikslas – aktyviai pristatyti Druskininkų turizmo išteklius ir paslaugas šalyje ir užsienyje. Sėkmingas turizmo plėtojimas priklauso nuo patikimos informacijos. Jos pagalba numatomi pokyčiai, įvertinamos turistų charakteristikos, nustatomi svarbiausios rinkos, turinčios įtakos sėkmingai Druskininkų miesto rinkodaros veiklai, jos plėtojimui. Kasmet atliekamas prioritetinių Druskininkų turizmo rinkų tyrimas, vykdomos išsamios turistų, atvykstančių į Druskininkus, apklausos, rengiamos turizmo statistikos apžvalgos, turizmo plėtros rezultatų analizės. Apklausos suteikia galimybę:

·  segmentuoti Druskininkų turistus;

·  vertinti jų poreikius, išlaidas ir kitas charakteristikas;

·  gauti informaciją apie teikiamų paslaugų kokybę.

2.1.Plėsti Druskininkų turizmo galimybių pristatymą vidaus ir tarptautinėse turizmo rinkose. Vykdant šį uždavinį, prisidedama prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintos Nacionalinės turizmo plėtros 2007-2013 metų programos įgyvendinimo. Centras planuoja dalyvauti tarptautinėse turizmo parodose, verslo misijose Lietuvoje ir užsienyje, taip pat tarptautiniuose bei iš struktūrinių fondų finansuojamuose projektuose. Reikalingos lėšos dokumentacijos, paraiškų rengimui, projektų koofinansavimui. Kartu su užsienio šalių miestais, teikiant prioritetą susigiminiavusiems su Druskininkais miestais, numatoma dalyvauti bendruose kultūrinio, konferencijų turizmo projektuose. Užsienio ir Lietuvos žiniasklaidos atstovams bei turizmo operatoriams planuojama organizuoti pažintinius turus; užsienio ir respublikinėje spaudoje bus publikuojami užsakomieji straipsniai.

2.2. Dalyvavimas tarptautinėse turizmo parodose. Centras, kaip ir kasmet, 2011 m. planuoja dalyvauti tarptautinėse turizmo parodose, tačiau didžiausias dėmesys bei daugiausia pastangų bus skiriama ruošiantis dalyvauti kasmet Lietuvoje organizuojamoje tarptautinėje turizmo, laisvalaikio ir sporto parodoje VIVATTUR’11. Dalyvavimui šioje parodoje bus įrengtas Druskininkų kurorto stendas, kuriame kurorto sveikatinimo, apgyvendinimo bei laisvalaikio paslaugų teikėjai galės išsamiai pristatyti savo paslaugas ne tik Lietuvos, bet ir užsienio turistams.

2011 m. planuojamos parodos:

·    VAKANTIEBEURS, Utrechtas, Nyderlandai 2011 m. sausio mėn.

·    MATTKA, Helsinkis, Suomija 2011 m. sausio mėn.

·    BALTTOUR, Ryga, Latvija 2011 m. vasario mėn.

·    VIVATTUR, Vilnius, Lietuva 2011 m. vasario mėn.

·    MITT, Maskva, Rusija 2011 m. kovo mėn.

·    PODLASKIE TARGI TURYSTYCZNE W BIALYMSTOKU, Bialystokas, Lenkija 2011 m. kovo mėn.

·    LEISURE, Minskas, Baltarusija 2011 m. balandžio mėn.

·    JANTUR, Kaliningradas, Rusija 2011 m. balandžio mėn.

·    LATO, Varšuva, Lenkija 2011 m. balandžio mėn.

·    TOUR+TRAVEL,Varšuva, Lenkija 2011 m. rugsėjo mėn.

·    TOUR SALON, Poznanė, Lenkija 2011 m. spalio mėn.

2.3. Dalyvavimas turizmo verslo misijose. Dalyvavimo turizmo misijose užsienyje tikslas - aktyviau ir plačiau pristatyti Lietuvos turizmo galimybes svarbiausiose rinkose. Misijų metu yra tiesiogiai pristatomi Druskininkų kurorto turizmo ištekliai bei užmezgami kontaktai su turizmo verslo atstovais, kurie savo ruožtu toliau populiarina Druskininkų kurortą, siūlydami kurorto paslaugas savo klientams.

2.4. Žurnalistų ir kelionių operatorių turų organizavimas. Pažintinių turų į Druskininkus organizavimas užsienio šalių žurnalistams, turizmo organizatoriams yra viena efektyviausių turizmo rinkodarinių priemonių. Jų metu užsienio šalių žiniasklaidos bei turizmo verslo atstovams pristatomi kurorto turizmo ištekliai, supažindinama su kurorto istorija, kurorto ateities vizija bei plėtros tendencijomis.

2.5. Druskininkų kempingo reklama. Keturių žvaigždučių Druskininkų kempingo reklamos bei informacijos sklaidos Lietuvoje ir užsienyje organizavimas yra būtina rinkodaros priemonė, norint pritraukti kuo didesnius turistų, pamėgusių kempingus, atostogų bei laisvalaikio praleidimą juose, srautus. Viena iš rinkodaros priemonių yra dalyvavimas turizmo parodose.

2.6. Druskininkus pristatančių leidinių, suvenyrų leidyba ir platinimas. Būtina leisti leidinius, pristatančius Druskininkų turizmo produktus. 2011 m. planuojami išleisti informaciniai pažintiniai leidiniai bei M. K. Čiurlionio 100 – sioms mirties metinėms paminėti skirti suvenyrai:

·    Reprezentacinis leidinys apie Druskininkus (projektas „Pasienio viešosios turizmo infrastruktūros plėtra atnaujinant senųjų gydyklų parką Druskininkuose ir S.Augustavo skverą Augustave“);

·    Video filmas apie Druskininkus (projektas „Pasienio viešosios turizmo infrastruktūros plėtra atnaujinant senųjų gydyklų parką Druskininkuose ir S.Augustavo skverą Augustave“);

·    Informaciniai lankstinukai apie Druskininkų kurorto apgyvendinimo ir laisvalaikio galimybes;

·    Druskininkų gydomųjų faktorių pristatymo kataloge užsienio šalių rinkai;

·    Suvenyrų su Druskininkų bei M. K. Čiurlionio 100 – sioms mirties metinėms paminėti skirta atributika įsigijimas ir platinimas.

2.7. Kurorto paslaugų reklama ir viešinimas televizijos pagalba. Kurorto paslaugų reklama ir viešinimas Druskininkų regiono televizijos pagalba yra viena efektyviausių visuomenės informavimo apie kurorto naujoves priemonių. Kurorte kasmet yra atidaromi nauji turizmo paslaugas teikiantys objektai, jau esantys objektai kuria naujas paslaugas, skirtas turistams ir miesto svečiams, o Centras reguliariai įgyvendina rinkodaros priemones, apie kurių rezultatus būtina informuoti Druskininkų visuomenę per Druskininkų regiono televiziją.

 

 

 

V. TURIZMO IŠTEKLIŲ IR PASLAUGŲ VYSTYMAS

 

1. Turizmo paslaugų įvairovės bei kokybės plėtojimas.

1.1. Centras įgyvendins projekto „Pasienio viešosios turizmo infrastruktūros plėtra renovuojant Senųjų gydyklų parką Druskininkuose ir S.Augusto skverą Augustave“ veiklas:

· Leidinys apie Druskininkus;

· Videofilmas, pristatantis regiono turizmo galimybes;

· Rašiklių gamyba;

· Anketinės apklausos organizavimas.

1.2. Centras įgyvendins SPF projekto „Viešosios turizmo infrastruktūros tobulinimas ir plėtra Druskininkuose ir vietos veiklos grupės „Puszcza Knyszynska teritorijoje““ veiklas:

· Baigiamoji konferencija „Viešosios turizmo infrastruktūros tobulinimas ir plėtra Druskininkuose ir vietos veiklos grupės „Puszcza Knyszynska teritorijoje““.

1.3. Narystė Lietuvos kempingų asociacijoje bei užsienio šalių kempingų asociacijose (ADAC, ACSI). Numatomi rezultatai:

· informacijos apie Druskininkus ir kempingą pasklidimas;

· augantis turistų skaičius iš užsienio šalių.

1.4. Narystė Lietuvos turizmo informacijos centrų asociacijoje.

· informacijos apie Druskininkus pasklidimas;

· augantis turistų skaičius;

· Centro darbuotojų kvalifikacijos kėlimas.

1.5. Savivaldybės turizmo sferos aptarnaujančio personalo bei pradedančiųjų turizmo sferos verslininkų skatinimas organizuojant kvalifikacijos kėlimo seminarus bei apmokymus. Numatomi rezultatai:

·     augantis aptarnavimo lygis bei paslaugų kokybė;

·      atsiradusių naujų paslaugų Druskininkų poilsio bei sveikatinimo įstaigose skaičius.

2.Turizmo informacijos sistemos galimybių plėtojimas. Viena iš populiariausių  turizmo ir verslo informacijos paieškos formų - internetinė svetainė. Svetainėje www.info.druskininkai.lt įdiegta integruota moderni turinio valdymo sistema, kuri užtikrina labai paprastą visos svetainės administravimą. Svetainėje įdiegta naujienų prenumeratos, apklausos, dažniausiai užduodamų klausimų, svetainės rekomendavimo moduliai, anke sistema, o taip pat paieškos sistema bei panoraminės fotografijos, vaizdo filmo ištraukos. Siekiant šio uždavinio tęstinumo, turi būti reguliariai atnaujinama turizmo informacija, reguliariai talpinamos miesto ir verslo renginių naujienos. Tęsiama Druskininkų regioninės televizijos laidų peržiūros paslauga ir bendradarbiavimo su Alytaus apskrities žiniasklaidos priemonėmis plėtra.

3. Miesto bendruomenės skatinimas prisidėti prie turizmo plėtros. Centras kasmet bendradarbiauja su Druskininkuose esančiomis Kauno kolegijos Druskininkų skyriumi bei Amatų mokykla, Vilniaus Žirmūnų darbo rinkos mokymo centro Druskininkų filialu, miesto mokyklomis ir gimnazija bei kitomis Lietuvos mokymo įstaigomis, ruošiančiomis turizmo ir verslo specialistus. Mokymo įstaigų studentai priimami atlikti profesinę praktiką Centre, supažindinami su Druskininkų turizmo ištekliais, paslaugomis, rezervacijos sistema bei kita informacija; padeda atlikti apklausas, rengti Druskininkų kurorto pristatymus, mokyklų ir gimnazijos mokiniai supažindinami su Druskininkų turizmo ištekliais, plėtra, esama situacija. Vykdydamas šią veiklą, Centras siekia integruoti miesto jaunimą į Druskininkų turizmo raidą.

4. Turizmo paslaugų sektoriaus darbuotojų kvalifikacijos, paslaugų kokybės kėlimas. Plėsti turizmo paslaugų sektoriaus darbuotojų kvalifikacijos kėlimo ir paslaugų kokybės mokymų spektrą.

 

VI. SVV SUBJEKTŲ KONKURENCINGUMO IR VEIKLOS EFEKTYVUMO DIDINIMAS

1. Centro dalyvavimas Nacionalinės paramos, ES fondų, Druskininkų VVG vietos plėtros strategijos bei kitų fondų projektuose. Dalyvavimo šių projektų veikloje tikslas - plėsti bendradarbiavimą su tikslinių rinkų partneriais ir plėtoti viešąsias paslaugas verslui.

2. Viešųjų paslaugų smulkiam ir vidutiniam verslui vykdymas. 2011 m., planuojama suteikti kokybiškas ir prieinamas verslo informacijos, konsultacijų, mokymų bei organizacinių paslaugas:

·     verslo informacijos paslaugas;

·     verslo informacijos sklaidos renginius;

·     konsultacines paslaugas;

·     mokymų paslaugas;

·     organizacines paslaugas.

VII. PROGRAMOS IŠLAIDŲ 2011 M. SĄMATA

 

Eil.

Nr.

Išlaidų pavadinimas

2011 m. lėšos, tūkst. Lt

Bendras poreikis, iš viso

Iš jų:

Savivaldybės

TVIC

Projektas „Pasienio viešosios turizmo infrastruktūros plėtra renovuojant Senųjų gydyklų parką Druskininkuose ir S.Augusto skverą Augustave“

1.

Programos administravimas ir vykdymas

380,10

315,00

65,10

0

2.

Programos veiklos:

330,20

116,20

57,90

156,10

·      Dalyvavimas turizmo mugėse, misijose, parodose

36,20

36,20

0

0

·      Leidinių, suvenyrų, videofilmo išleidimas, konferencijos organizavimas

156,10

0

0

156,10

·      Nemokamos paslaugos turistams

30,00

30,00

0

0

·      Turizmo informacijos ir rinkodarinių priemonių viešinimas

50,00

50,00

0

0

·      TVIC ir kempingo materialinės bazės plėtra

57,90

0

57,90

0

3.

Iš viso programai įgyvendinti

710,30

431,20

123,00

156,10

 

VIII. NUMATOMI PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO REZULTATAI

 

Numatomi programos įgyvendinimo rezultatai:

1.   Formuojamas teigiamas Druskininkų, kaip patrauklaus Europos kurorto įvaizdis Lietuvoje bei užsienyje;

2.   Padidės turizmo, verslo įmonių konkurencingumas;

3.   Pagerės teikiamų paslaugų kokybė;

4.   Padidės turizmo paslaugų pasiūla, jų įvairovė;

5.   Druskininkų kurortą aplankys didesnis Lietuvos bei užsienio turistų skaičius;

6.   Bus steigiamos naujos MVĮ bei plečiama esančių įmonių veikla;

7.   Įgyvendinant viešąsias paslaugas smulkiam ir vidutiniam verslui 2011 m. bus suteikta:

·    verslo informacijos paslaugos;

·    verslo informacijos sklaidos renginiai;

·    konsultacinės paslaugos;

·    mokymų paslaugos;

·    organizacinės paslaugos.

 

 

Direktorius                                                                                                  Rimantas Palionis

 

 

 


 SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2011 M. SAUSIO 31 D. SPRENDIMO

„DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS 2011 METŲ KURORTO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO, SKLAIDOS IR NEMOKAMOS INFORMACIJOS TEIKIMO PROGRAMOS TVIRTINIMO“ PROJEKTO AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2011 m. sausio 19 d.

Druskininkai

1.

Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai

Šiuo sprendimo projektu siūloma patvirtinti Druskininkų savivaldybės                 2011 metų Kurorto įvaizdžio formavimo, sklaidos ir nemokamos informacijos teikimo programą.

Kurorto įvaizdžio formavimo sklaidos ir nemokamos informacijos teikimo programą kasmet rengia ir įgyvendina VšĮ Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras (toliau –Centras). 2011 m. programa parengta remiantis Druskininkų savivaldybės plėtros 2004-2013 metų strateginiame plane numatytais tikslais – plėtoti kurorto sveikatinimo, turizmo ir rekreacijos veiklą, didinti Druskininkų patrauklumą verslui ir investicijoms, integruoti kaimo vietoves į kurorto veiklą. Programa yra tęstinė ir vykdoma nuo 2003 metų, kasmet vis papildoma, tačiau pagrindiniai tikslai išlieka tie patys.

1. Prisidėti prie Druskininkų savivaldybės politikos turizmo srityje įgyvendinimo, skatinti ir vystyti turizmo plėtrą Druskininkuose, kurti atviros, jaukios, svetingos, šiltos bei saugios savivaldybės įvaizdį, skatinti turizmo verslo atstovus bei miesto bendruomenę prisidėti prie turizmo plėtros, analizuoti ir inicijuoti naujų turizmo produktų vystymąsi.

2. Kurti Druskininkų, kaip unikalaus kurorto įvaizdį Lietuvoje bei užsienyje.

3. Skatinti regiono smulkų ir vidutinį verslą, sudarant palankias sąlygas pradėti ir plėtoti verslą, skatinti verslumą, mažų bei vidutinių įmonių konkurencingumą, skatinti socialiai pažeidžiamų grupių verslumą.

2.

Kokių rezultatų laukiama

Įgyvendinant programą, bus formuojamas teigiamas Druskininkų, kaip patrauklaus Europos kurorto įvaizdis Lietuvoje bei užsienyje, padidės turizmo, verslo įmonių konkurencingumas, pagerės teikiamų paslaugų kokybė, padidės turizmo paslaugų pasiūla, jų įvairovė, Druskininkų kurortą aplankys didesnis Lietuvos bei užsienio turistų skaičius, taip pat bus steigiamos naujos MVĮ bei plečiama esančių įmonių veikla.

3.

Kokios numatomos naujos teisinio reglamentavimo nuostatos

Nenumatoma.

4.

Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas

Programą numatoma finansuoti Druskininkų savivaldybės biudžeto (431,20 tūkst. Lt), Europos Sąjungos fondų (156,10 tūkst. Lt), pačios įstaigos uždirbtomis lėšomis (123,00 tūkst.Lt).

5.

Ar projektas parengtas laikantis Valstybinės kalbos, Įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymų reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka.

Projektas parengtas laikantis Valstybinės kalbos, Įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymų reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas.

6.

Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai

________________________

7.

Projekto antikorupcinis vertinimas

7.1.

Projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su lėšų  iš savivaldybės biudžeto mokėjimu.

7.2.

Vertinimo aspektai

Teigiamas poveikis

Neigiamas poveikis

7.2.1.

Atitinkamai sričiai

nenumatytas

nenumatytas

7.2.2.

Ekonomikai

nenumatytas

nenumatytas

7.2.3.

Savivaldybės finansams

nenumatytas

nenumatytas

7.2.4.

Socialinei aplinkai

nenumatytas

nenumatytas

7.2.5.

Viešojo administravimo sistemai

nenumatytas

nenumatytas

7.2.6.

Korupcijos mastui

nenumatytas

nenumatytas

7.2.7.

Aplinkai

nenumatytas

nenumatytas

7.2.8.

Teisinei sistemai

nenumatytas

nenumatytas

7.2.9.

Piliečių ir kitų asmenų administracinei naštai

nenumatytas

nenumatytas

7.2.10

Plėtrai

nenumatytas

nenumatytas

7.2.11

Kita svarbi informacija

____________________

7.3.

Išvada

Teikiamas projektas įtakos korupcijai neturės, korupcijos pasireiškimo tikimybės nėra.

Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus

vyriausioji specialistė                                                                                               Vaiva Kirkauskienė                                                        

 

Vyriausioji specialistė turizmui ir kultūrai                                                                    Ingrida Griniūtė