Projektas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO

ĮSTATYMAS

 

2013 m.          d. Nr.

Vilnius

 

 

Preambulė

 

Lietuvos Respublikos Seimas,

konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikos valdžios sektoriaus struktūrinis balanso rodiklis dar nėra pasiekęs vidutinio laikotarpio tikslo bei atsižvelgdamas į finansinę šalies būklę;

atsižvelgdamas į tai, kad perviršinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus, t. y. perviršinis deficitas privalo ne tik būti panaikintas tam tikrais metais, bet ir neturi kilti jo pasikartojimo vėlesniais metais grėsmė;

atsižvelgdamas į tai, kad vidutinio laikotarpio tikslas turi būti pasiektas tam tikrais metais ir struktūrinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus,

atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės drausmės įstatymo (toliau – Fiskalinės drausmės įstatymas) nuostatas, pagal kurias vidutiniu laikotarpiu turi būti siekiama perteklinio ar artimo subalansuotam valdžios sektoriaus;

atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų nevykdymas padidintų skolinimosi finansų rinkose palūkanų normas;

atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2013 m. liepos 1 d. nutarime „Dėl Lietuvos Respublikos įstatymų nuostatų, kuriomis nustatyti sumažinti valstybės tarnautojų ir teisėjų atlyginimai valstybėje susidarius itin sunkiai ekonominei, finansinei padėčiai, atitikties Lietuvos Respublikos Konstitucijai“ (toliau – Konstitucinio Teismo 2013 m. liepos 1 d. nutarimas) nurodytą įstatymų leidėjo pareigą nustatyti asmenų, kuriems už darbą apmokama iš valstybės ar savivaldybės biudžeto lėšų, patirtų praradimų kompensavimo mechanizmą, t. y. tvarką, kuria vadovaudamasi valstybė per protingą laikotarpį (inter alia atsižvelgiant į valstybės ekonominę, finansinę padėtį, įvertinant galimybes sukaupti (gauti) lėšas, būtinas tokiam kompensavimui) teisingai – tiek, kiek patirtieji praradimai buvo neproporcingi, – juos kompensuos;

atsižvelgdamas į tai, kad, apsisprendus 2014 metais kompensuoti netektis, patirtas dėl nuo 2009 metų sumažintų valstybinių pensijų ir iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų atlyginimų koeficientų, priedų ir kitų išmokų, viešosios išlaidos padidėtų apie 1 mlrd. litų ir dėl to kiltų rizika pradėti perviršinio deficito procedūrą Lietuvai;

atsižvelgdamas į tai, kad toks išlaidų padidinimas nemažinant kitų išlaidų pažeistų Fiskalinės drausmės įstatymo reikalavimus, o kitų išlaidų sumažinimas šia suma, keltų grėsmę esminių valstybės funkcijų atlikimui;

konstatuodamas, kad 2014 metais neįmanoma vienu metu įgyvendinti Fiskalinės drausmės įstatymo nuostatų ir išvengti perviršinio deficito, t. y. atsižvelgti į finansinę šalies būklę ir kompensuoti iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų valstybinių pensijų ir atlyginimų sumažinimo netektis, neviršijant 2014 metų tikslo; todėl nėra pagrindo teigti, kad numatoma gauti ar sukaupti lėšų, reikalingų netektims dėl sumažintų valstybinių pensijų ir sumažintų atlyginimų kompensuoti, ir dėl to 2014 metų valdžios sektoriaus išlaidos turi būti tvirtinamos neįsipareigojant kompensuoti šias netektis,

p r i i m a  šį įstatymą.

 

1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2014 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinamas Lietuvos Respublikos 2014 metų valstybės biudžetas – 25 839 864 tūkst. litų pajamų, 26 691 572 tūkst. litų asignavimų išlaidoms ir turtui įsigyti (asignavimai viršija pajamas 851 708 tūkst. litų) (1, 2, 3 priedėliai).

 

2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2014 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai

1.  Šiuo įstatymu patvirtinami šie 2014 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai:

1)  gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), tenkanti visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į konsoliduotus valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus, – 67,78 procento;

2)  valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 2 681 172 tūkst. litų (4 priedėlis);

3)  valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos savivaldybių biudžetams – 324 064 tūkst. litų (5 priedėlis).

2.  Šiuo įstatymu numatomas savivaldybių biudžetų finansinis rodiklis – prognozuojamos pajamos, kuriuo savivaldybės vadovaujasi rengdamos savo biudžetus (6 priedėlis).

 

3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis ir jam patvirtintų asignavimų perskirstymas

1.  Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.

2.  Mokinio krepšelio dydis 2014 metais – 3 348 litų.

3.  Iš mokymui patvirtintų asignavimų tarpusavyje suderintas sumas:

1perveda atitinkamos savivaldybės viena kitai (ne vėliau kaip iki liepos 1 dienos ir ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos), kai mokiniai mokslo metų eigoje pereina iš vienos savivaldybės finansuojamų mokyklų į kitos savivaldybės finansuojamas mokyklas;

2)  perskirsto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (toliau – Švietimo ir mokslo ministerija) atitinkamoms savivaldybėms ir mokykloms, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija, kai mokiniai mokslo metų eigoje pereina iš savivaldybės finansuojamų mokyklų į mokyklas, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija ar atvirkščiai.

 

4 straipsnis. Specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti naudojimas ir atsiskaitymas už specialių tikslinių dotacijų panaudojimą

1.  Savivaldybės specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui lėšų dalį, nurodytą Vyriausybės patvirtintoje metodikoje, savo nustatyta tvarka naudoja Vyriausybės patvirtintoje metodikoje numatytoms mokymo reikmėms.

2.  Įvykdžius bendruosius ugdymo planus ir visiškai patenkinus mokymo reikmes, nepanaudota speciali tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti gali būti perskirstyta kitoms švietimo reikmėms finansuoti, pirmiausia įsiskolinimams už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.

3.  Savivaldybės atsiskaito už specialių tikslinių dotacijų panaudojimą šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms.

 

5 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams pervedimas

1.  Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 5 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų sumas.

2.  Šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms šio įstatymo 4 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų sumas.

3.  Valstybės biudžeto speciali tikslinė dotacija Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti pervedama atsižvelgiant į faktiškai atliktus darbus, nurodytus valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose.

4.  Savivaldybės gautas ir nepanaudotas šio įstatymo 4 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų sumas grąžina šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms.

 

6 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą

1.  Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.

2.  Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:

1)  valstybinių universitetų, kai asmuo pereina iš vieno valstybinio universiteto į kitą;

2)  valstybinių universitetų ir Švietimo ir mokslo ministerijos, kai asmuo pereina iš valstybinio universiteto į nevalstybinę aukštąją mokyklą ar atvirkščiai.

3.  Švietimo ir mokslo ministerija asignavimų sumas perskirsto tarp:

1)  kolegijų, kai asmuo pereina iš vienos kolegijos į kitą;

2)  nevalstybinių aukštųjų mokyklų, kai asmuo pereina iš vienos nevalstybinės aukštosios mokyklos į kitą.

 

7 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą

2014 metų valstybės biudžeto įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą dydis yra 37 procentai užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio ir sudaro 804,3 lito už vieną valstybės lėšomis draudžiamą asmenį.

 

8 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti

Šiuo įstatymu patvirtinamos 2014 metų biudžetinių įstaigų pajamų įmokos į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, pagal asignavimų valdytojus – 1 723 079 tūkst. litų (2 priedėlis).

 

9 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai

2014 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:

1už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 731 000 tūkst. litų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą bent dviejų iš tarptautinių reitingų agentūrų – Moody's, Standard & Poor's ir Fitch Ratings;

2)  dėl Lietuvos Respublikoje įsteigtų bankų ir užsienio bankų filialų gaunamų paskolų ar kitaip prisiimamų finansinių įsipareigojimų, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 800 000 tūkst. litų;

3)  dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 565 000 tūkst. litų;

4)  dėl Mokslo ir studijų įstatyme nurodytų valstybės remiamų paskolų. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 214 000 tūkst. litų, iš jų per 2014 metus prisiimtų naujų įsipareigojimų suma negali viršyti 65 000 tūkst. litų.

 

10 straipsnis.  Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas

2014 metų Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas – 7 680 000 tūkst. litų, iš kurio:

13 500 000 tūkst. litų skirta sukaupti lėšas euroobligacijų emisijai 2015 metais išpirkti. Šia suma, esant grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito išnaudojimui, numatomas valstybės piniginių išteklių padidėjimas 2014 metais;

2800 000 tūkst. litų skirta Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme ir (arba) Lietuvos Respublikos indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatyme numatytiems tikslams.

 

11 straipsnis.  Valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas

2014 metų bendras valstybinių aukštųjų mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų per metus prisiimtų skolinių įsipareigojimų limitas – 35 000 tūkst. litų, skirtas aukštųjų mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų bendrabučių atnaujinimui pagal patvirtintas programas finansuoti.

 

12 straipsnis.  Savivaldybių skolinimosi ir skolos limitai

1.  Savivaldybių skolinimosi ir skolos limitai:

1)  savivaldybės skola negali viršyti 70 procentų 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir 5 priedėlyje valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos;

2Vilniaus miesto savivaldybės skolos ir mokėtinų sumų, kurių įvykdymo terminas praleistas daugiau kaip 10 ir 45 dienos, suma negali viršyti 135 procentų 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų;

3metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 10 procentų 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir 5 priedėlyje valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos;

4savivaldybės garantijų limitas negali viršyti 10 procentų 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir 5 priedėlyje valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos.

2.  Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 40 procentų 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir 5 priedėlyje valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos, 2014 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti ir prisiimtoms paskoloms grąžinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2013 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti ir prisiimtoms paskoloms grąžinti.

3.  Į skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti ir trumpalaikės arba ilgalaikės paskolos, kai dėl kredito įstaigų veiklos apribojimo ir (arba) jų licencijų atšaukimo savivaldybės negali disponuoti savo lėšomis ir dėl to trūksta apyvartos lėšų. Savivaldybės 2011 metais iš valstybės biudžeto gautas trumpalaikes paskolas laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinės bendrovės banko „Snoras“ veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, padengti grąžina į valstybės biudžetą iki 2014 m. gruodžio 31 d.

 

13 straipsnis.  Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą

1.  Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai suteikiama teisė:

1paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų programai, Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatymo 7 straipsnio 3 dalyje nurodytiems tikslams, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių;

2)  paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytas 2014 metų kapitalo investicijoms skirti lėšas;

3)  paskirstyti Privatizavimo fondo lėšų dalį Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas mokėti ir objektams parengti privatizuoti;

4paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas atkuriamai už laikotarpį nuo 2013 m. spalio 1 d. iki 2013 m. gruodžio 31 d. valstybės tarnautojų ir teisėjų darbo užmokesčio (atlyginimo) daliai ir susijusioms įmokoms bei kitoms išmokoms, kurių dydis priklauso nuo darbo užmokesčio, mokėti, kuri nebuvo sumokėta iki 2013 m. gruodžio 31 d.;

5paskirstyti savivaldybėms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas 2013 metais savivaldybių negautoms pajamoms padengti;

6)  paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2014 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;

7)  perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgus į programų, projektų ir subsidijų schemų įgyvendinimo duomenis;

8)    perskirstyti Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšomis finansuotų finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų grįžusias lėšas, grąžintas asignavimų valdytojams pagal sudarytas finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų finansavimo sutartis, tarp asignavimų valdytojų tiems patiems tikslams finansuoti atsižvelgiant į Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų administravimą;

9)    Teisėjų tarybos teikimu ne dažniau kaip kartą per ketvirtį perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 3 priedėlyje, tarp teismų, atsižvelgiant į teismų programų įgyvendinimo duomenis.

2.  Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, pavedama:

1)  paskirstyti per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (toliau – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija) savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, paskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų ir apie tai pranešti savivaldybėms;

2)  perskirstyti specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialių tikslinių dotacijų, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, perskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų.

3.  Finansų ministerijai suteikiama teisė:

1)  skolintis valstybės vardu esant poreikiui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti, valstybės perskolinamai paskolai uždarajai akcinei bendrovei „Būsto paskolų draudimas“ suteikti, Europos investicijų banko kapitalo padidinimo daliai apmokėti, išlaidoms, susijusioms su atstovavimu Lietuvos Respublikai (Lietuvos Respublikos Vyriausybei) užsienio ginčų sprendimo institucijose, įskaitant, bet neapsiribojant teisinių išvadų dėl jų sprendimų apskundimo parengimu, teisinių išvadų dėl sprendimų apskundimo gavimu ir atstovavimu Lietuvos Respublikai (Lietuvos Respublikos Vyriausybei) atliekant kitus veiksmus, susijusius su Lietuvos Respublikos (Lietuvos Respublikos Vyriausybės) interesų gynimu, apmokėti, turtinei ir neturtinei žalai, priteistai iš Lietuvos valstybės vykdant šių institucijų, arbitražų ar teismų sprendimus, atlyginti;

2)  leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;

3)  panaudoti laikinai laisvas valstybės biudžeto ir skolintas lėšas nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą;

4)  paskirstyti savivaldybėms, valstybės institucijoms ir įstaigoms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti;

5)  kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;

6)  kompensuoti nustatyta tvarka 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos šalių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.

4.  Švietimo ir mokslo ministerijai suteikiama teisė:

1)  paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2014 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;

2Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje nustatyta tvarka perskirstyti specialiąją tikslinę dotaciją mokinio krepšeliui finansuoti tarp savivaldybių, taip pat tarp savivaldybių ir Švietimo ir mokslo ministerijos ir atvirkščiai.

5.  Asignavimų valdytojams suteikiama teisė, suderinus su Finansų ministerija, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų viršplanines įmokas į biudžetą naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.

6.  Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijai suteikiama teisė:

1naudoti, suderinus su Finansų ministerija, paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2013 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;

2)  naudoti, suderinus su Finansų ministerija, 2013 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti.

7.  Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) suteikiama teisė įgalioti Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.

8.  Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) suteikiama teisė:

1)  įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;

2)  įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos bendrai finansuojamiems iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą.

9.  Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai (toliau – Kultūros ministerija), Švietimo ir mokslo ministerijai ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai (toliau – Užsienio reikalų ministerija) suteikiama teisė teikti dotacijas užsienio lietuvių bendruomenėms, organizacijoms ir įstaigoms kultūros, švietimo veiklai finansuoti, tautiniam tapatumui išsaugoti, lietuvių kultūrai puoselėti ir pristatyti pasauliui, bendruomeniškumui stiprinti, prisidėti užtikrinant lietuvių kultūrai reikšmingo paveldo užsienyje priežiūrą, įsitraukimo į Lietuvos politinį, visuomeninį, ekonominį, kultūrinį gyvenimą veiklai finansuoti iš Kultūros, Švietimo ir mokslo ir Užsienio reikalų ministerijų asignavimuose numatytų lėšų.

 

14 straipsnis.  Biudžetinių įstaigų skolų padengimas

1.  Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2014 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2014 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.

2.  Iš sutaupytų asignavimų išlaidoms pirmiausia turi būti dengiamas įsiskolinimas.

3.  Savivaldybių 2013 metais nepanaudotos biudžetų lėšos, išskyrus tikslinės paskirties lėšas, turi būti naudojamos 2014 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti, paskoloms grąžinti.

4.  Savivaldybės įpareigojamos, kad 2014 m. sausio 1 d. esamas įsiskolinimas už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes iki 2014 m. gruodžio 31 d. sumažėtų ne mažiau negu 10 procentų ir ne mažesne suma, negu nurodyta 6 priedėlyje.

 

15 straipsnis.  Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus

Aplinkos ministerija 2014 metų mokėjimams iš Klimato kaitos specialiosios programos gali naudoti ne daugiau lėšų, negu yra faktiškai įmokėta 2014 metais.

 

16 straipsnis.  Valstybės investicijų 2014–2016 metų programos patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinama Valstybės investicijų 2014–2016 metų programa (7 priedėlis).

 

17 straipsnis.  Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatų patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinamos 2014 metų Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatos (8 priedėlis).

 

18 straipsnis.  Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinama 2014 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmata (9 priedėlis).

 

19 straipsnis.  Garantinio fondo lėšų sąmatos patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinama 2014 metų Garantinio fondo lėšų sąmata (10 priedėlis).

 

20 straipsnis.  Valdžios sektoriaus balanso rodiklio kasmetinio pagerėjimo vidutinio laikotarpio užduotys

Šiuo įstatymu nustatomos tokios valdžios sektoriaus balanso rodiklio kasmetinio pagerėjimo vidutinio laikotarpio užduotys, kad kiekvienų vidutinio laikotarpio kalendorinių metų valdžios sektoriaus balanso rodiklis, lyginant su praėjusių kalendorinių metų valdžios sektoriaus balanso rodikliu, turi pagerėti bent vienu procentiniu punktu bendrojo vidaus produkto.

 

21 straipsnis.  Informacijos apie savivaldybių prisiimamus įsipareigojimus viešumas

Visi naujai prisiimami savivaldybės įsipareigojimai pagal paskolų sutartis, finansinės nuomos (lizingo) sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus turi būti skelbiami savivaldybės interneto svetainėje, nurodant panaudojimo paskirtį.

 

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTAS


 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

1 priedėlis

 

Lietuvos respublikos

2014 metų valstybės biudžetas

 

tūkst. Lt

Pajamos

Iš viso

PAJAMOS

18 283 618

MOKESČIAI

16 937 398

Pajamų ir pelno mokesčiai

3 006 595

Gyventojų pajamų mokestis

1 451 109

Pelno mokestis

1 555 486

Turto mokesčiai

5 000

Nekilnojamojo turto mokestis

5 000

Prekių ir paslaugų mokesčiai

13 695 803

Pridėtinės vertės mokestis

9 775 786

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

72 000

Akcizai

3 480 624

Cukraus sektoriaus mokesčiai

3 730

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

40 000

Transporto priemonių mokesčiai

190 000

Mokesčiai už aplinkos teršimą

30 500

Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą

103 163

Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai

230 000

KITOS PAJAMOS

1 346 220

Turto pajamos

800 374

Palūkanos už paskolas

579 895

Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius

29 056

Dividendai

97 068

Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius

39 600

Naftos ir dujų išteklių mokestis

33 000

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

21 755

Pajamos už prekes ir paslaugas

396 850

Pajamos už patalpų nuomą

26 338

Konsulinis mokestis

77 000

Pajamos už atsitiktines paslaugas

255 527

Žyminis mokestis

30 000

Kitos pajamos

7 985

Pajamos iš baudų ir konfiskacijos

109 696

Kitos neišvardytos pajamos

39 300

SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS

173 072

Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos

163 368

Žemė

71 941

Kitas materialusis ir nematerialusis turtas

91 427

Finansinio turto pardavimo pajamos (paskolų surinkimas)

9 704

Kitos gautinos sumos

9 704

IŠ VISO

18 456 690

Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

7 383 174

IŠ VISO

25 839 864

 

 


 

asignavimai

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Iš viso

iš jų:

asignavimai išlaidoms

asignavimai turtui įsigyti

iš viso

iš jų darbo užmokesčiui

I. RESPUBLIKOS  PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

17 297

14 540

8 125

2 757

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

97 865

94 609

55 545

3 256

Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija

51 697

51 677

1 650

20

iš jų: asignavimai politinėms partijoms

18 999

18 999

Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga

3 476

3 456

2 343

20

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

30 717

30 525

20 232

192

Valstybinė lietuvių kalbos komisija

2 755

2 755

683

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba

5 559

5 267

3 384

292

Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba

610

610

355

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija

1 486

1 436

1 023

50

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba

1 086

1 086

733

Lietuvos radijo ir televizijos komisija

2 500

2 420

1 500

80

Nacionalinė sveikatos taryba

215

215

143

Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga

1 470

1 470

999

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba

1 464

1 464

765

Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija

824

824

554

Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija

35 564

34 889

13 596

675

iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių

bendruomenių nekilnojamąjį turtą

12 500

12 500

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

9 600

8 424

4 400

1 176

Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija

6 134

5 951

4 065

183

Etninės kultūros globos taryba

419

419

271

Viešųjų pirkimų tarnyba

9 141

8 575

4 705

566

Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas

81 080

65 865

42 853

15 215

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba

22 549

21 067

13 426

1 482

II. MINISTERIJOS

Aplinkos ministerija

805 983

798 081

89 484

7 902

Energetikos ministerija

436 745

436 561

6 205

184

Finansų ministerija

4 714 551

4 677 122

259 386

37 429

iš jų:

Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervas

5 000

5 000

Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių,

bendrijų ir centrų programa

1 687

1 687

Krašto apsaugos ministerija

973 020

880 842

367 702

92 178

Kultūros ministerija

351 987

285 236

82 813

66 751

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

2 815 615

2 804 535

124 924

11 080

Susisiekimo ministerija

2 768 148

2 387 486

46 840

380 662

Sveikatos apsaugos ministerija

1 871 589

1 822 905

91 576

48 684

Švietimo ir mokslo ministerija

3 600 265

3 571 518

281 526

28 747

Teisingumo ministerija

304 775

289 637

146 526

15 138

Ūkio ministerija

997 129

994 616

37 754

2 513

Užsienio reikalų ministerija

241 785

232 993

55 921

8 792

Vidaus reikalų ministerija

1 508 695

1 481 627

347 474

27 068

Žemės ūkio ministerija

2 799 234

2 779 865

120 615

19 369

III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS

ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

5 738

5 718

4 098

20

FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

Lietuvos statistikos departamentas

26 264

25 054

16 912

1 210

KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

14 551

14 526

9 547

25

Lietuvos nacionalinis muziejus

10 747

10 697

6 834

50

Lietuvos dailės muziejus

14 018

13 868

8 251

150

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

5 995

5 945

3 417

50

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

26 510

26 400

15 438

110

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

8 097

8 067

4 605

30

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

13 677

13 497

8 091

180

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

7 045

7 045

3 141

Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas

8 938

8 938

258

Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“

49 384

49 384

19 980

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

22 533

22 224

10 929

309

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas

2 663

2 663

1 735

TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija

2 382

2 368

1 494

14

VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

83 502

66 015

9 531

17 487

Valstybės tarnybos departamentas

3 683

3 637

1 899

46

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

661 913

645 351

427 397

16 562

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

95 043

92 220

41 836

2 823

IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

6 196

6 196

4 238

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

95 074

93 716

66 562

1 358

Nacionalinė teismų administracija

32 912

16 605

3 655

16 307

Teismai

200 606

200 582

142 049

24

Vyriausybinių ryšių centras prie Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamento

8 041

7 612

5 082

429

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

6 260

6 002

3 112

258

Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas

456

456

180

Vyriausioji administracinių ginčų komisija

991

991

656

Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1 228

1 218

848

10

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

21 000

15 400

8 900

5 600

V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI)

Vilniaus universitetas

136 446

134 746

1 700

iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus

universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti

6 900

6 400

500

Vytauto Didžiojo universitetas

29 030

28 830

200

Kauno technologijos universitetas

67 094

67 094

Vilniaus Gedimino technikos universitetas

51 313

50 813

500

Klaipėdos universitetas

20 288

20 288

Aleksandro Stulginskio universitetas

12 199

12 199

Mykolo Romerio universitetas

12 618

12 618

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas

78 234

76 649

1 585

Vilniaus dailės akademija

15 557

15 557

Lietuvos edukologijos universitetas

20 471

19 471

1 000

Lietuvos sporto universitetas

5 363

5 363

Šiaulių universitetas

13 041

13 041

Lietuvos muzikos ir teatro akademija

13 405

13 405

Lietuvos energetikos institutas

11 978

11 878

7 804

100

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

3 167

2 667

1 109

500

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

2 504

2 504

1 744

Lietuvos istorijos institutas

3 539

3 539

2 480

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

3 350

3 350

2 239

Lietuvių kalbos institutas

3 028

3 028

2 106

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

1 833

1 783

1 169

50

Lietuvos teisės institutas

1 521

1 521

1 089

Lietuvos socialinių tyrimų centras

1 662

1 652

1 076

10

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

3 439

3 419

2 249

20

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

19 877

17 895

10 301

1 982

Gamtos tyrimų centras

10 317

10 007

6 773

310

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

22 558

22 398

13 371

160

Lietuvos mokslų akademija

8 933

7 837

5 008

1 096

Lietuvos mokslo taryba

109 326

109 326

3 154

Kauno kunigų seminarija

428

428

Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija

242

242

Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija

335

335

Iš viso:

26 691 572

25 846 846

3 132 443

844 726

 


 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

2 priedėlis

 

2014 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos

Iš viso

iš jų:

valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti

biudžetinių įstaigų pajamų įmokos

iš viso

iš jų: pagal įstatymus, nutarimus ir kitus teisės aktus

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

10

10

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

1 200

1 200

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

17

17

Lietuvos radijo ir televizijos komisija

2 500

2 500

2 500

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

9 600

9 600

9 600

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba

10

10

Aplinkos ministerija

146 499

140 708

5 791

Finansų ministerija

9 497

9 497

Krašto apsaugos ministerija

651

651

Kultūros ministerija

82 530

50 600

31 930

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

58 947

10 502

48 445

Susisiekimo ministerija

1 202 766*

1 188 033*

14 733

Sveikatos apsaugos ministerija

12 734

200

12 534

Švietimo ir mokslo ministerija

29 474

29 474

Teisingumo ministerija

15 106

700

14 406

8 300

Ūkio ministerija

12 704

11 050

1 654

Užsienio reikalų ministerija

1 547

1 547

Vidaus reikalų ministerija

41 244

16

41 228

Žemės ūkio ministerija

6 716

3 716

3 000

20

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

1 000

1 000

Lietuvos statistikos departamentas

100

100

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

425

425

Lietuvos nacionalinis muziejus

800

800

Lietuvos dailės muziejus

900

900

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

250

250

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

5 400

5 400

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

1 500

1 500

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

1 800

1 800

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

600

600

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

1 308

1 308

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

21 237

19 404

1 833

Valstybės tarnybos departamentas

5

5

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

1 867

1 867

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

8 000

8 000

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

6

6

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

64

64

Nacionalinė teismų administracija

106

106

Teismai

244

244

iš jų:

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

30

30

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

6

6

Lietuvos apeliacinis teismas

16

16

Vilniaus apygardos teismas

18

18

Kauno apygardos teismas

11

11

Klaipėdos apygardos teismas

28

28

Šiaulių apygardos teismas

7

7

Panevėžio apygardos teismas

5

5

Vilniaus miesto apylinkės teismas

18

18

Kauno apylinkės teismas

17

17

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

5

5

Šiaulių apylinkės teismas

3

3

Panevėžio miesto apylinkės teismas

2

2

Druskininkų miesto apylinkės teismas

1

1

Palangos miesto apylinkės teismas

1

1

Alytaus rajono apylinkės teismas

6

6

Biržų rajono apylinkės teismas

1

1

Joniškio rajono apylinkės teismas

1

1

Kaišiadorių rajono apylinkės teismas

1

1

Klaipėdos rajono apylinkės teismas

1

1

Lazdijų rajono apylinkės teismas

1

1

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2

2

Mažeikių rajono apylinkės teismas

2

2

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1

1

Rokiškio rajono apylinkės teismas

1

1

Skuodo rajono apylinkės teismas

16

16

Šakių rajono apylinkės teismas

1

1

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1

1

Šilutės rajono apylinkės teismas

1

1

Švenčionių rajono apylinkės teismas

1

1

Tauragės rajono apylinkės teismas

1

1

Telšių rajono apylinkės teismas

1

1

Trakų rajono apylinkės teismas

3

3

Utenos rajono apylinkės teismas

1

1

Varėnos rajono apylinkės teismas

1

1

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

5

5

Vilniaus rajono apylinkės teismas

4

4

Visagino miesto apylinkės teismas

1

1

Vilniaus apygardos administracinis teismas

18

18

Kauno apygardos administracinis teismas

2

2

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1

1

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1

1

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

200

200

Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas

10

10

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

21 000

21 000

21 000

Lietuvos energetikos institutas

4 080

4 080

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

1 450

1 450

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

40

40

Lietuvos istorijos institutas

110

110

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

100

100

Lietuvių kalbos institutas

100

100

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

300

300

Lietuvos teisės institutas

100

100

Lietuvos socialinių tyrimų centras

100

100

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

120

120

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

10 300

10 300

Gamtos tyrimų centras

1 400

1 400

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

4 000

4 000

Lietuvos mokslų akademija

305

305

Iš viso:

1 723 079

1 424 929

298 150

41 420

 

* Iš šių lėšų skiriama bendroms biudžeto reikmėms:

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos – 145 796 tūkst. litų (iš Kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.


 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

3 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Iš viso

iš jų:

asignavimai išlaidoms

asignavimai turtui įsigyti

iš viso

iš jų darbo užmokesčiui

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

 

 

 

 

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

 

 

 

 

Lietuvos apeliacinis teismas

 

 

 

 

Vilniaus apygardos teismas

 

 

 

 

Kauno apygardos teismas

 

 

 

 

Klaipėdos apygardos teismas

 

 

 

 

Šiaulių apygardos teismas

 

 

 

 

Panevėžio apygardos teismas

 

 

 

 

Vilniaus miesto apylinkės teismas

 

 

 

 

Kauno apylinkės teismas

 

 

 

 

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

 

 

 

 

Šiaulių apylinkės teismas

 

 

 

 

Panevėžio miesto apylinkės teismas

 

 

 

 

Druskininkų miesto apylinkės teismas

 

 

 

 

Palangos miesto apylinkės teismas

 

 

 

 

Akmenės rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Alytaus rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Anykščių rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Biržų rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Ignalinos rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Jonavos rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Joniškio rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Jurbarko rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Kaišiadorių rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Kėdainių rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Kelmės rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Klaipėdos rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Kretingos rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Kupiškio rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Lazdijų rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Marijampolės rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Mažeikių rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Molėtų rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Pakruojo rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Pasvalio rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Plungės rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Prienų rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Radviliškio rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Raseinių rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Rokiškio rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Skuodo rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Šakių rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Šilalės rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Šilutės rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Širvintų rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Švenčionių rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Tauragės rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Telšių rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Trakų rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Ukmergės rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Utenos rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Varėnos rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Vilniaus rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Visagino miesto apylinkės teismas

 

 

 

 

Zarasų rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Vilniaus apygardos administracinis teismas

 

 

 

 

Kauno apygardos administracinis teismas

 

 

 

 

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

 

 

 

 

Šiaulių apygardos administracinis teismas

 

 

 

 

Panevėžio apygardos administracinis teismas

 

 

 

 

Iš viso:

200 606

200 582

142 049

24

 

 

 


 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

4 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SpecialIOSIOS tikslinėS dotacijOS SKIRIAMOS savivaldybių biudžetams

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Dotacijos paskirties pavadinimas

Iš viso

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba

duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti

120

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija

 

204

 

iš jų:

 

 

piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti

127

 

valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti

77

Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija

dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją

 

1 064

 

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

 

22 564

 

iš jų:

 

 

valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei

1 840

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

734

 

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

19 990

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

 

444 482

 

iš jų:

 

 

socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti

171 760

 

socialinei paramai mokiniams

116 690

 

socialinėms paslaugoms

67 965

 

vaikų ir jaunimo teisių apsaugai

22 126

 

dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas

26 677

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

23 864

 

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

15 400

 

iš jų:

savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti

13 300

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija

 

63 735

 

iš jų:

 

 

visuomenės sveikatos priežiūros funkcijoms vykdyti

30 585

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

16 661

 

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

16 489

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija

 

8 961

 

iš jų:

 

 

civilinės būklės aktams registruoti

7 007

 

valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti

1 954

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija

 

2 002 182

 

iš jų:

 

 

mokinio krepšeliui finansuoti

1 931 303

 

savivaldybių mokykloms (klasėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

54 801

 

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

16 078

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija

 

62 878

 

iš jų:

 

 

Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrams teikti

160

 

civilinei saugai

4 663

 

priešgaisrinei saugai

55 653

 

gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti

2 402

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija

 

55 493

 

iš jų:

 

 

savivaldybėms priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise

1 285

 

žemės ūkio funkcijoms atlikti

27 127

 

melioracijai

27 081

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti

4 761

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

 

14 728

IŠ VISO:

 

2 681 172

 


 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

5 priedėlis

 

Lietuvos respublikos

2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS PAJAMŲ MAŽĖJIMUI KOMPENSUOTI

 

 

tūkst. Lt

 

Savivaldybės pavadinimas

Iš viso

 

 

 

Alytaus miesto

12 152

 

Birštono

9 245

 

Druskininkų

4 199

 

Marijampolės

1 844

 

Neringos

1 892

 

Panevėžio miesto

6 765

 

Visagino

6 225

 

Akmenės rajono

17 423

 

Alytaus rajono

7 648

 

Anykščių rajono

9 479

 

Biržų rajono

4 856

 

Ignalinos rajono

6 605

 

Jonavos rajono

8 496

 

Joniškio rajono

4 687

 

Jurbarko rajono

8 156

 

Kaišiadorių rajono

3 057

 

Kėdainių rajono

4 424

 

Kelmės rajono

12 240

 

Kretingos rajono

1 438

 

Kupiškio rajono

4 111

 

Lazdijų rajono

7 358

 

Mažeikių rajono

3 790

 

Molėtų rajono

5 110

 

Pakruojo rajono

3 107

 

Panevėžio rajono

9 223

 

Pasvalio rajono

6 582

 

Plungės rajono

3 269

 

Prienų rajono

3 990

 

Radviliškio rajono

12 547

 

Raseinių rajono

9 932

 

Rokiškio rajono

6 659

 

Skuodo rajono

4 717

 

Šakių rajono

4 970

 

Šalčininkų rajono

6 845

 

Šiaulių rajono

5 501

 

Šilalės rajono

8 061

 

Šilutės rajono

9 894

 

Širvintų rajono

1 559

 

Švenčionių rajono

2 483

 

Tauragės rajono

9 991

 

Telšių rajono

7 990

 

Trakų rajono

3 114

 

Ukmergės rajono

7 097

 

Utenos rajono

6 055

 

Varėnos rajono

5 942

 

Vilkaviškio rajono

7 788

 

Vilniaus rajono

8 113

 

Zarasų rajono

7 559

 

Kalvarijos

3 340

 

Kazlų Rūdos

1 486

 

Pagėgių

3 333

 

Rietavo

1 717

 

IŠ VISO:

324 064

 

 


 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

6 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2014 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS

 

 

 

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius

iš jų:

gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš valstybės iždo sąskaitos)

įsiskolinimams už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti

 

 

 

Vilniaus miesto

657 513

515 608

101 073

Alytaus miesto

62 131

50 559

 

Birštono

5 736

3 162

 

Druskininkų

24 312

16 727

 

Kauno miesto

451 316

384 986

23 797

Klaipėdos miesto

209 940

174 360

11 228

Marijampolės

64 053

46 859

 

Neringos

14 064

5 355

 

Palangos miesto

32 672

16 136

1 106

Panevėžio miesto

106 770

89 687

 

Šiaulių miesto

131 754

105 858

1 860

Visagino

26 179

23 268

 

Akmenės rajono

24 193

14 954

 

Alytaus rajono

28 775

9 871

 

Anykščių rajono

30 308

13 275

 

Biržų rajono

29 086

15 109

 

Ignalinos rajono

20 100

8 322

 

Jonavos rajono

52 125

42 567

 

Joniškio rajono

28 258

17 892

 

Jurbarko rajono

31 018

15 545

 

Kaišiadorių rajono

40 955

23 241

 

Kauno rajono

88 188

67 829

4 802

Kėdainių rajono

56 831

39 263

 

Kelmės rajono

32 584

14 720

 

Klaipėdos rajono

54 903

38 151

1 682

Kretingos rajono

41 786

25 120

 

Kupiškio rajono

21 113

10 600

 

Lazdijų rajono

22 601

10 095

 

Mažeikių rajono

63 740

49 291

 

Molėtų rajono

21 506

9 269

 

Pakruojo rajono

26 851

13 620

 

Panevėžio rajono

40 283

23 529

 

Pasvalio rajono

30 033

17 822

 

Plungės rajono

37 913

21 784

 

Prienų rajono

29 533

13 807

 

Radviliškio rajono

43 704

27 679

 

Raseinių rajono

38 449

19 431

 

Rokiškio rajono

35 479

20 333

 

Skuodo rajono

20 884

9 778

 

Šakių rajono

33 736

19 357

 

Šalčininkų rajono

34 959

16 602

 

Šiaulių rajono

45 207

26 314

 

Šilalės rajono

26 891

12 825

 

Šilutės rajono

44 380

25 750

 

Širvintų rajono

18 200

9 736

 

Švenčionių rajono

28 952

15 731

 

Tauragės rajono

43 115

24 908

 

Telšių rajono

47 021

25 605

 

Trakų rajono

35 946

28 068

 

Ukmergės rajono

41 078

23 519

 

Utenos rajono

43 901

30 877

 

Varėnos rajono

26 548

13 139

 

Vilkaviškio rajono

42 406

22 420

 

Vilniaus rajono

96 578

70 820

 

Zarasų rajono

20 161

9 171

 

Elektrėnų

29 308

20 737

60

Kalvarijos

11 793

4 277

 

Kazlų Rūdos

13 705

8 140

 

Pagėgių

9 804

3 692

 

Rietavo

9 051

4 291

 

IŠ VISO:

3 480 379

2 441 441

145 608

 


 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

7 priedėlis

 

VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2014–2016 METŲ PROGRAMA

(pagal investavimo sritis)

 

Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2014–2016 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, valstybės garantuojamų paskolų lėšos ir valstybės vardu pasiskolintos lėšos (tūkst. Lt):

 

Sritis

2014
metams
iš viso

iš jų

2015
metams
iš viso

2016
metams
iš viso

valstybės biudžetas

valstybės garantuojamos paskolos

valstybės vardu pasiskolintos lėšos

Valstybės valdymas

47 649

47 649

36 541

32 652

Krašto apsauga

103 788

103 788

103 788

103 788

Viešoji tvarka

32 696

32 696

30 795

18 968

Švietimas

583 517

548 517

35 000

443 895

127 353

Sveikatos apsauga

259 873

259 873

128 641

125 700

Socialinė apsauga

91 106

91 106

68 964

24 767

Aplinkos apsauga

464 565

464 565

438 686

145 453

Kultūra

84 720

84 720

118 010

152 609

Žemės ūkis

126 326

126 326

85 085

9 643

Visuomenės apsauga

363 706

363 706

404 983

290 665

Transportas ir ryšiai

2 140 619

2 060 619

80 000

2 369 781

1 726 344

Kita veikla

764 159

464 159

300 000

484 580

350 526

Iš viso

5 062 724

4 647 724

380 000

35 000

4 713 749

3 108 468

 

 


 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

8 priedėlis

 

2014 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO IR REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATOS

 

2014 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

tūkst. Lt

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę

4 394

iš jo:

Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

0

II. Numatoma 2014 metais Privatizavimo fondo pajamų  kartu su lėšų likučiu pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę

21 394

iš jų:

Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

11 334

Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti

10 060

III. Išlaidos

1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

11 334

2. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti

5 100

Iš viso išlaidų

16 434

IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2015 m. sausio 1 d. būklę

4 960

 

2014 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

tūkst. Lt

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę

203 562

iš jo:

lėšos, kurios gali būti naudojamos  valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

0

II. Numatoma Rezervinio (stabilizavimo) fondo pajamų

11 340

iš jų:

 

pajamos iš Privatizavimo fondo

11 334

pajamos iš lėšų investavimo

6

III. Išlaidos

0

IV. Lėšos, kurios 2014 metais gali būti naudojamos  valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki 2014 m. gruodžio 31 d.

200 000

V. Numatomas lėšų likutis pagal 2015 m. sausio 1 d. būklę (I+II-III)

214 902

iš jo:

 

lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

0

 


 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

9 priedėlis

 

2014 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

tūkst. Lt

Eil.

Nr.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo sąmatos rodiklis

Rodiklio reikšmė

1.

Numatomas valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2013 m. gruodžio 31 d.

43 000

2.

Pajamos 2014 metais:

 

2.1.

Ignalinos programų lėšų palūkanos

0

2.2.

Užsienio šalių, tarptautinių organizacijų ir finansinių institucijų bei Lietuvos Respublikos juridinių ir fizinių asmenų savanoriški tiksliniai įnašai

0

2.3.

Lėšos, gautos pardavus valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės uždarymo metu realizuojamą turtą

0

2.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos

15

2.5.

Palūkanos už Vyriausybės vertybinius popierius

594

2.6.

Kitos lėšos*

0

 

Iš viso pajamų:

609

3.

Išlaidos 2014 metais:

 

3.1.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti

1 223

3.2.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti

25 800

3.3.

Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti

12 670

3.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti

820

3.5.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondui administruoti

596

3.6.

Kitos išlaidos**

4

 

Iš viso išlaidų:

41 113

4.

Numatomas valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2014 m. gruodžio 31 d.

2 496

 

* Priemonių vykdytojų grąžintos nepanaudotos arba netinkamai panaudotos praeitų metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos, Vyriausybės vertybinių popierių nominalios vertės ir pirkimo kainos skirtumas ir kitos lėšos.

** Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Vyriausybės vertybinių popierių nominalios vertės ir pirkimo kainos skirtumas ir kitos išlaidos.


 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

10 priedėlis

 

2014 mETų Garantinio fondo lėšų sąmatA

 

 

 

tūkst. Lt

Eil.

Nr.

Garantinio fondo sąmatos rodiklis

Rodiklio reikšmė

1.

Numatomas lėšų likutis 2014 m. sausio 1 d.

30 000

 

 

 

2.

PAJAMOS IR ĮPLAUKOS:

 

2.1.

Darbdavių įmokos

43 000

2.2.

Privatizavimo fondo lėšos

0

2.3.

Valstybės biudžeto lėšos

0

2.4.

Lėšos, gautos iš darbdavių Garantinio fondo administratoriaus reikalavimams tenkinti

1 000

2.5.

Fizinių ir juridinių asmenų, kitų organizacijų ir jų padalinių savanoriškos įmokos

0

2.6.

Pajamos už investuotas laikinai laisvas Garantinio fondo lėšas

202

2.7.

Kitos teisėtai gautos lėšos

0

 

Iš viso pajamų ir įplaukų

44 202

 

 

 

3.

Bendra pajamų, įplaukų ir likučio suma

74 202

 

 

 

4.

IŠLAIDOS:

 

4.1.

Išmokos darbuotojams

40 000

4.2.

Apmokėjimas už paraiškų parengimą ir banko operacijas

520

4.3.

Garantinio fondo administravimo išlaidos

166

4.4.

Laikinai laisvų Garantinio fondo lėšų investavimo išlaidos

4

 

Iš viso išlaidų

40 690

 

 

 

5.

Numatomas lėšų likutis 2015 m. sausio 1 d.

33 512