Projektas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO
ĮSTATYMAS
2013 m. d. Nr.
Vilnius
Preambulė
konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikos valdžios sektoriaus struktūrinis balanso rodiklis dar nėra pasiekęs vidutinio laikotarpio tikslo bei atsižvelgdamas į finansinę šalies būklę;
atsižvelgdamas į tai, kad perviršinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus, t. y. perviršinis deficitas privalo ne tik būti panaikintas tam tikrais metais, bet ir neturi kilti jo pasikartojimo vėlesniais metais grėsmė;
atsižvelgdamas į tai, kad vidutinio laikotarpio tikslas turi būti pasiektas tam tikrais metais ir struktūrinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus,
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės drausmės įstatymo (toliau – Fiskalinės drausmės įstatymas) nuostatas, pagal kurias vidutiniu laikotarpiu turi būti siekiama perteklinio ar artimo subalansuotam valdžios sektoriaus;
atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų nevykdymas padidintų skolinimosi finansų rinkose palūkanų normas;
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2013 m. liepos 1 d. nutarime „Dėl Lietuvos Respublikos įstatymų nuostatų, kuriomis nustatyti sumažinti valstybės tarnautojų ir teisėjų atlyginimai valstybėje susidarius itin sunkiai ekonominei, finansinei padėčiai, atitikties Lietuvos Respublikos Konstitucijai“ (toliau – Konstitucinio Teismo 2013 m. liepos 1 d. nutarimas) nurodytą įstatymų leidėjo pareigą nustatyti asmenų, kuriems už darbą apmokama iš valstybės ar savivaldybės biudžeto lėšų, patirtų praradimų kompensavimo mechanizmą, t. y. tvarką, kuria vadovaudamasi valstybė per protingą laikotarpį (inter alia atsižvelgiant į valstybės ekonominę, finansinę padėtį, įvertinant galimybes sukaupti (gauti) lėšas, būtinas tokiam kompensavimui) teisingai – tiek, kiek patirtieji praradimai buvo neproporcingi, – juos kompensuos;
atsižvelgdamas į tai, kad, apsisprendus 2014 metais kompensuoti netektis, patirtas dėl nuo 2009 metų sumažintų valstybinių pensijų ir iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų atlyginimų koeficientų, priedų ir kitų išmokų, viešosios išlaidos padidėtų apie 1 mlrd. litų ir dėl to kiltų rizika pradėti perviršinio deficito procedūrą Lietuvai;
atsižvelgdamas į tai, kad toks išlaidų padidinimas nemažinant kitų išlaidų pažeistų Fiskalinės drausmės įstatymo reikalavimus, o kitų išlaidų sumažinimas šia suma, keltų grėsmę esminių valstybės funkcijų atlikimui;
konstatuodamas, kad 2014 metais neįmanoma vienu metu įgyvendinti Fiskalinės drausmės įstatymo nuostatų ir išvengti perviršinio deficito, t. y. atsižvelgti į finansinę šalies būklę ir kompensuoti iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų valstybinių pensijų ir atlyginimų sumažinimo netektis, neviršijant 2014 metų tikslo; todėl nėra pagrindo teigti, kad numatoma gauti ar sukaupti lėšų, reikalingų netektims dėl sumažintų valstybinių pensijų ir sumažintų atlyginimų kompensuoti, ir dėl to 2014 metų valdžios sektoriaus išlaidos turi būti tvirtinamos neįsipareigojant kompensuoti šias netektis,
p r i i m a šį įstatymą.
1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2014 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas
2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2014 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai
1. Šiuo įstatymu patvirtinami šie 2014 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai:
1) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), tenkanti visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į konsoliduotus valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus, – 67,78 procento;
2) valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 2 681 172 tūkst. litų (4 priedėlis);
3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis ir jam patvirtintų asignavimų perskirstymas
1. Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.
3. Iš mokymui patvirtintų asignavimų tarpusavyje suderintas sumas:
1) perveda atitinkamos savivaldybės viena kitai (ne vėliau kaip iki liepos 1 dienos ir ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos), kai mokiniai mokslo metų eigoje pereina iš vienos savivaldybės finansuojamų mokyklų į kitos savivaldybės finansuojamas mokyklas;
2) perskirsto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (toliau – Švietimo ir mokslo ministerija) atitinkamoms savivaldybėms ir mokykloms, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija, kai mokiniai mokslo metų eigoje pereina iš savivaldybės finansuojamų mokyklų į mokyklas, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija ar atvirkščiai.
4 straipsnis. Specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti naudojimas ir atsiskaitymas už specialių tikslinių dotacijų panaudojimą
1. Savivaldybės specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui lėšų dalį, nurodytą Vyriausybės patvirtintoje metodikoje, savo nustatyta tvarka naudoja Vyriausybės patvirtintoje metodikoje numatytoms mokymo reikmėms.
2. Įvykdžius bendruosius ugdymo planus ir visiškai patenkinus mokymo reikmes, nepanaudota speciali tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti gali būti perskirstyta kitoms švietimo reikmėms finansuoti, pirmiausia įsiskolinimams už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.
5 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams pervedimas
1. Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 5 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų sumas.
2. Šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms šio įstatymo 4 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų sumas.
3. Valstybės biudžeto speciali tikslinė dotacija Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti pervedama atsižvelgiant į faktiškai atliktus darbus, nurodytus valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose.
6 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą
1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.
2. Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:
7 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą
8 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti
9 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai
2014 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:
1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 731 000 tūkst. litų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą bent dviejų iš tarptautinių reitingų agentūrų – Moody's, Standard & Poor's ir Fitch Ratings;
2) dėl Lietuvos Respublikoje įsteigtų bankų ir užsienio bankų filialų gaunamų paskolų ar kitaip prisiimamų finansinių įsipareigojimų, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 800 000 tūkst. litų;
3) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 565 000 tūkst. litų;
10 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas
2014 metų Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas – 7 680 000 tūkst. litų, iš kurio:
1) 3 500 000 tūkst. litų skirta sukaupti lėšas euroobligacijų emisijai 2015 metais išpirkti. Šia suma, esant grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito išnaudojimui, numatomas valstybės piniginių išteklių padidėjimas 2014 metais;
11 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas
12 straipsnis. Savivaldybių skolinimosi ir skolos limitai
1. Savivaldybių skolinimosi ir skolos limitai:
1) savivaldybės skola negali viršyti 70 procentų 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir 5 priedėlyje valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos;
2) Vilniaus miesto savivaldybės skolos ir mokėtinų sumų, kurių įvykdymo terminas praleistas daugiau kaip 10 ir 45 dienos, suma negali viršyti 135 procentų 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų;
3) metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 10 procentų 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir 5 priedėlyje valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos;
2. Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 40 procentų 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir 5 priedėlyje valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos, 2014 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti ir prisiimtoms paskoloms grąžinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2013 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti ir prisiimtoms paskoloms grąžinti.
3. Į skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti ir trumpalaikės arba ilgalaikės paskolos, kai dėl kredito įstaigų veiklos apribojimo ir (arba) jų licencijų atšaukimo savivaldybės negali disponuoti savo lėšomis ir dėl to trūksta apyvartos lėšų. Savivaldybės 2011 metais iš valstybės biudžeto gautas trumpalaikes paskolas laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinės bendrovės banko „Snoras“ veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, padengti grąžina į valstybės biudžetą iki 2014 m. gruodžio 31 d.
13 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą
1. Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų programai, Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatymo 7 straipsnio 3 dalyje nurodytiems tikslams, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių;
2) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytas 2014 metų kapitalo investicijoms skirti lėšas;
3) paskirstyti Privatizavimo fondo lėšų dalį Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas mokėti ir objektams parengti privatizuoti;
4) paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas atkuriamai už laikotarpį nuo 2013 m. spalio 1 d. iki 2013 m. gruodžio 31 d. valstybės tarnautojų ir teisėjų darbo užmokesčio (atlyginimo) daliai ir susijusioms įmokoms bei kitoms išmokoms, kurių dydis priklauso nuo darbo užmokesčio, mokėti, kuri nebuvo sumokėta iki 2013 m. gruodžio 31 d.;
5) paskirstyti savivaldybėms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas 2013 metais savivaldybių negautoms pajamoms padengti;
6) paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2014 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;
7) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgus į programų, projektų ir subsidijų schemų įgyvendinimo duomenis;
8) perskirstyti Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšomis finansuotų finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų grįžusias lėšas, grąžintas asignavimų valdytojams pagal sudarytas finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų finansavimo sutartis, tarp asignavimų valdytojų tiems patiems tikslams finansuoti atsižvelgiant į Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų administravimą;
2. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, pavedama:
1) paskirstyti per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (toliau – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija) savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, paskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų ir apie tai pranešti savivaldybėms;
2) perskirstyti specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialių tikslinių dotacijų, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, perskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų.
3. Finansų ministerijai suteikiama teisė:
1) skolintis valstybės vardu esant poreikiui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti, valstybės perskolinamai paskolai uždarajai akcinei bendrovei „Būsto paskolų draudimas“ suteikti, Europos investicijų banko kapitalo padidinimo daliai apmokėti, išlaidoms, susijusioms su atstovavimu Lietuvos Respublikai (Lietuvos Respublikos Vyriausybei) užsienio ginčų sprendimo institucijose, įskaitant, bet neapsiribojant teisinių išvadų dėl jų sprendimų apskundimo parengimu, teisinių išvadų dėl sprendimų apskundimo gavimu ir atstovavimu Lietuvos Respublikai (Lietuvos Respublikos Vyriausybei) atliekant kitus veiksmus, susijusius su Lietuvos Respublikos (Lietuvos Respublikos Vyriausybės) interesų gynimu, apmokėti, turtinei ir neturtinei žalai, priteistai iš Lietuvos valstybės vykdant šių institucijų, arbitražų ar teismų sprendimus, atlyginti;
2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;
3) panaudoti laikinai laisvas valstybės biudžeto ir skolintas lėšas nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą;
4) paskirstyti savivaldybėms, valstybės institucijoms ir įstaigoms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti;
5) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
6) kompensuoti nustatyta tvarka 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos šalių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.
4. Švietimo ir mokslo ministerijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2014 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;
5. Asignavimų valdytojams suteikiama teisė, suderinus su Finansų ministerija, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų viršplanines įmokas į biudžetą naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.
6. Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijai suteikiama teisė:
1) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2013 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
2) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, 2013 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti.
7. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) suteikiama teisė įgalioti Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.
8. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) suteikiama teisė:
1) įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;
2) įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos bendrai finansuojamiems iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą.
9. Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai (toliau – Kultūros ministerija), Švietimo ir mokslo ministerijai ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai (toliau – Užsienio reikalų ministerija) suteikiama teisė teikti dotacijas užsienio lietuvių bendruomenėms, organizacijoms ir įstaigoms kultūros, švietimo veiklai finansuoti, tautiniam tapatumui išsaugoti, lietuvių kultūrai puoselėti ir pristatyti pasauliui, bendruomeniškumui stiprinti, prisidėti užtikrinant lietuvių kultūrai reikšmingo paveldo užsienyje priežiūrą, įsitraukimo į Lietuvos politinį, visuomeninį, ekonominį, kultūrinį gyvenimą veiklai finansuoti iš Kultūros, Švietimo ir mokslo ir Užsienio reikalų ministerijų asignavimuose numatytų lėšų.
14 straipsnis. Biudžetinių įstaigų skolų padengimas
1. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2014 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2014 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.
3. Savivaldybių 2013 metais nepanaudotos biudžetų lėšos, išskyrus tikslinės paskirties lėšas, turi būti naudojamos 2014 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti, paskoloms grąžinti.
15 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus
16 straipsnis. Valstybės investicijų 2014–2016 metų programos patvirtinimas
17 straipsnis. Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatų patvirtinimas
18 straipsnis. Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
19 straipsnis. Garantinio fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
20 straipsnis. Valdžios sektoriaus balanso rodiklio kasmetinio pagerėjimo vidutinio laikotarpio užduotys
Šiuo įstatymu nustatomos tokios valdžios sektoriaus balanso rodiklio kasmetinio pagerėjimo vidutinio laikotarpio užduotys, kad kiekvienų vidutinio laikotarpio kalendorinių metų valdžios sektoriaus balanso rodiklis, lyginant su praėjusių kalendorinių metų valdžios sektoriaus balanso rodikliu, turi pagerėti bent vienu procentiniu punktu bendrojo vidaus produkto.
21 straipsnis. Informacijos apie savivaldybių prisiimamus įsipareigojimus viešumas
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
1 priedėlis
Lietuvos respublikos
2014 metų valstybės biudžetas
tūkst. Lt |
|
Pajamos |
Iš viso |
PAJAMOS |
18 283 618 |
MOKESČIAI |
16 937 398 |
Pajamų ir pelno mokesčiai |
3 006 595 |
Gyventojų pajamų mokestis |
1 451 109 |
Pelno mokestis |
1 555 486 |
Turto mokesčiai |
5 000 |
Nekilnojamojo turto mokestis |
5 000 |
Prekių ir paslaugų mokesčiai |
13 695 803 |
Pridėtinės vertės mokestis |
9 775 786 |
Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą |
72 000 |
Akcizai |
3 480 624 |
Cukraus sektoriaus mokesčiai |
3 730 |
Loterijų ir azartinių lošimų mokestis |
40 000 |
Transporto priemonių mokesčiai |
190 000 |
Mokesčiai už aplinkos teršimą |
30 500 |
Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą |
103 163 |
Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai |
230 000 |
KITOS PAJAMOS |
1 346 220 |
Turto pajamos |
800 374 |
Palūkanos už paskolas |
579 895 |
Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius |
29 056 |
Dividendai |
97 068 |
Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius |
39 600 |
Naftos ir dujų išteklių mokestis |
33 000 |
Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise |
21 755 |
Pajamos už prekes ir paslaugas |
396 850 |
Pajamos už patalpų nuomą |
26 338 |
Konsulinis mokestis |
77 000 |
Pajamos už atsitiktines paslaugas |
255 527 |
Žyminis mokestis |
30 000 |
Kitos pajamos |
7 985 |
Pajamos iš baudų ir konfiskacijos |
109 696 |
Kitos neišvardytos pajamos |
39 300 |
SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS |
173 072 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos |
163 368 |
Žemė |
71 941 |
Kitas materialusis ir nematerialusis turtas |
91 427 |
Finansinio turto pardavimo pajamos (paskolų surinkimas) |
9 704 |
Kitos gautinos sumos |
9 704 |
IŠ VISO |
18 456 690 |
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
7 383 174 |
IŠ VISO |
25 839 864 |
asignavimai
tūkst. Lt |
|||||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų: |
|||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
||||
I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
17 297 |
14 540 |
8 125 |
2 757 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
97 865 |
94 609 |
55 545 |
3 256 |
|
Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija |
51 697 |
51 677 |
1 650 |
20 |
|
iš jų: asignavimai politinėms partijoms |
18 999 |
18 999 |
|||
Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga |
3 476 |
3 456 |
2 343 |
20 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
30 717 |
30 525 |
20 232 |
192 |
|
Valstybinė lietuvių kalbos komisija |
2 755 |
2 755 |
683 |
||
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
5 559 |
5 267 |
3 384 |
292 |
|
Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba |
610 |
610 |
355 |
||
Vyriausioji tarnybinės etikos komisija |
1 486 |
1 436 |
1 023 |
50 |
|
Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba |
1 086 |
1 086 |
733 |
||
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
2 500 |
2 420 |
1 500 |
80 |
|
Nacionalinė sveikatos taryba |
215 |
215 |
143 |
||
Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga |
1 470 |
1 470 |
999 |
||
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba |
1 464 |
1 464 |
765 |
||
Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija |
824 |
824 |
554 |
||
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija |
35 564 |
34 889 |
13 596 |
675 |
|
iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą |
12 500 |
12 500 |
|||
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
9 600 |
8 424 |
4 400 |
1 176 |
|
Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija |
6 134 |
5 951 |
4 065 |
183 |
|
Etninės kultūros globos taryba |
419 |
419 |
271 |
||
Viešųjų pirkimų tarnyba |
9 141 |
8 575 |
4 705 |
566 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
81 080 |
65 865 |
42 853 |
15 215 |
|
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
22 549 |
21 067 |
13 426 |
1 482 |
|
II. MINISTERIJOS |
|||||
Aplinkos ministerija |
805 983 |
798 081 |
89 484 |
7 902 |
|
Energetikos ministerija |
436 745 |
436 561 |
6 205 |
184 |
|
Finansų ministerija |
4 714 551 |
4 677 122 |
259 386 |
37 429 |
|
iš jų: Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervas |
5 000 |
5 000 |
|||
Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų programa |
1 687 |
1 687 |
|||
Krašto apsaugos ministerija |
973 020 |
880 842 |
367 702 |
92 178 |
|
Kultūros ministerija |
351 987 |
285 236 |
82 813 |
66 751 |
|
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
2 815 615 |
2 804 535 |
124 924 |
11 080 |
|
Susisiekimo ministerija |
2 768 148 |
2 387 486 |
46 840 |
380 662 |
|
Sveikatos apsaugos ministerija |
1 871 589 |
1 822 905 |
91 576 |
48 684 |
|
Švietimo ir mokslo ministerija |
3 600 265 |
3 571 518 |
281 526 |
28 747 |
|
Teisingumo ministerija |
304 775 |
289 637 |
146 526 |
15 138 |
|
Ūkio ministerija |
997 129 |
994 616 |
37 754 |
2 513 |
|
Užsienio reikalų ministerija |
241 785 |
232 993 |
55 921 |
8 792 |
|
Vidaus reikalų ministerija |
1 508 695 |
1 481 627 |
347 474 |
27 068 |
|
Žemės ūkio ministerija |
2 799 234 |
2 779 865 |
120 615 |
19 369 |
|
III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|||||
ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
5 738 |
5 718 |
4 098 |
20 |
|
FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos statistikos departamentas |
26 264 |
25 054 |
16 912 |
1 210 |
|
KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
14 551 |
14 526 |
9 547 |
25 |
|
Lietuvos nacionalinis muziejus |
10 747 |
10 697 |
6 834 |
50 |
|
Lietuvos dailės muziejus |
14 018 |
13 868 |
8 251 |
150 |
|
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
5 995 |
5 945 |
3 417 |
50 |
|
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
26 510 |
26 400 |
15 438 |
110 |
|
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
8 097 |
8 067 |
4 605 |
30 |
|
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
13 677 |
13 497 |
8 091 |
180 |
|
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
7 045 |
7 045 |
3 141 |
||
Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas |
8 938 |
8 938 |
258 |
||
Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“ |
49 384 |
49 384 |
19 980 |
||
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
22 533 |
22 224 |
10 929 |
309 |
|
SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas |
2 663 |
2 663 |
1 735 |
||
TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija |
2 382 |
2 368 |
1 494 |
14 |
|
VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
83 502 |
66 015 |
9 531 |
17 487 |
|
Valstybės tarnybos departamentas |
3 683 |
3 637 |
1 899 |
46 |
|
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
661 913 |
645 351 |
427 397 |
16 562 |
|
ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
95 043 |
92 220 |
41 836 |
2 823 |
|
IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
6 196 |
6 196 |
4 238 |
||
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
95 074 |
93 716 |
66 562 |
1 358 |
|
Nacionalinė teismų administracija |
32 912 |
16 605 |
3 655 |
16 307 |
|
Teismai |
200 606 |
200 582 |
142 049 |
24 |
|
Vyriausybinių ryšių centras prie Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamento |
8 041 |
7 612 |
5 082 |
429 |
|
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
6 260 |
6 002 |
3 112 |
258 |
|
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
456 |
456 |
180 |
||
Vyriausioji administracinių ginčų komisija |
991 |
991 |
656 |
||
Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
1 228 |
1 218 |
848 |
10 |
|
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
21 000 |
15 400 |
8 900 |
5 600 |
|
V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI) |
|||||
Vilniaus universitetas |
136 446 |
134 746 |
1 700 |
||
iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti |
6 900 |
6 400 |
500 |
||
Vytauto Didžiojo universitetas |
29 030 |
28 830 |
200 |
||
Kauno technologijos universitetas |
67 094 |
67 094 |
|||
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
51 313 |
50 813 |
500 |
||
Klaipėdos universitetas |
20 288 |
20 288 |
|||
Aleksandro Stulginskio universitetas |
12 199 |
12 199 |
|||
Mykolo Romerio universitetas |
12 618 |
12 618 |
|||
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas |
78 234 |
76 649 |
1 585 |
||
Vilniaus dailės akademija |
15 557 |
15 557 |
|||
Lietuvos edukologijos universitetas |
20 471 |
19 471 |
1 000 |
||
Lietuvos sporto universitetas |
5 363 |
5 363 |
|||
Šiaulių universitetas |
13 041 |
13 041 |
|||
Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
13 405 |
13 405 |
|||
Lietuvos energetikos institutas |
11 978 |
11 878 |
7 804 |
100 |
|
Vilniaus universiteto Onkologijos institutas |
3 167 |
2 667 |
1 109 |
500 |
|
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
2 504 |
2 504 |
1 744 |
||
Lietuvos istorijos institutas |
3 539 |
3 539 |
2 480 |
||
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
3 350 |
3 350 |
2 239 |
||
Lietuvių kalbos institutas |
3 028 |
3 028 |
2 106 |
||
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
1 833 |
1 783 |
1 169 |
50 |
|
Lietuvos teisės institutas |
1 521 |
1 521 |
1 089 |
||
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
1 662 |
1 652 |
1 076 |
10 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
3 439 |
3 419 |
2 249 |
20 |
|
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
19 877 |
17 895 |
10 301 |
1 982 |
|
Gamtos tyrimų centras |
10 317 |
10 007 |
6 773 |
310 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
22 558 |
22 398 |
13 371 |
160 |
|
Lietuvos mokslų akademija |
8 933 |
7 837 |
5 008 |
1 096 |
|
Lietuvos mokslo taryba |
109 326 |
109 326 |
3 154 |
||
Kauno kunigų seminarija |
428 |
428 |
|||
Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija |
242 |
242 |
|||
Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija |
335 |
335 |
|||
Iš viso: |
26 691 572 |
25 846 846 |
3 132 443 |
844 726 |
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
2 priedėlis
2014 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS
|
|
tūkst. Lt |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos |
Iš viso |
iš jų: |
||
valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos |
|||
iš viso |
iš jų: pagal įstatymus, nutarimus ir kitus teisės aktus |
|||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
10 |
10 |
||
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
1 200 |
1 200 |
||
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
17 |
17 |
||
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
2 500 |
2 500 |
2 500 |
|
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
9 600 |
9 600 |
9 600 |
|
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
10 |
10 |
||
Aplinkos ministerija |
146 499 |
140 708 |
5 791 |
|
Finansų ministerija |
9 497 |
9 497 |
||
Krašto apsaugos ministerija |
651 |
651 |
||
Kultūros ministerija |
82 530 |
50 600 |
31 930 |
|
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
58 947 |
10 502 |
48 445 |
|
Susisiekimo ministerija |
1 202 766* |
1 188 033* |
14 733 |
|
Sveikatos apsaugos ministerija |
12 734 |
200 |
12 534 |
|
Švietimo ir mokslo ministerija |
29 474 |
29 474 |
||
Teisingumo ministerija |
15 106 |
700 |
14 406 |
8 300 |
Ūkio ministerija |
12 704 |
11 050 |
1 654 |
|
Užsienio reikalų ministerija |
1 547 |
1 547 |
||
Vidaus reikalų ministerija |
41 244 |
16 |
41 228 |
|
Žemės ūkio ministerija |
6 716 |
3 716 |
3 000 |
20 |
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
1 000 |
1 000 |
||
Lietuvos statistikos departamentas |
100 |
100 |
||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
425 |
425 |
||
Lietuvos nacionalinis muziejus |
800 |
800 |
||
Lietuvos dailės muziejus |
900 |
900 |
||
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
250 |
250 |
||
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
5 400 |
5 400 |
||
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
1 500 |
1 500 |
||
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
1 800 |
1 800 |
||
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
600 |
600 |
||
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
1 308 |
1 308 |
||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
21 237 |
19 404 |
1 833 |
|
Valstybės tarnybos departamentas |
5 |
5 |
||
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
1 867 |
1 867 |
||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
8 000 |
8 000 |
||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
6 |
6 |
||
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
64 |
64 |
||
Nacionalinė teismų administracija |
106 |
106 |
||
Teismai |
244 |
244 |
||
iš jų: |
||||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
30 |
30 |
||
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
6 |
6 |
||
Lietuvos apeliacinis teismas |
16 |
16 |
||
Vilniaus apygardos teismas |
18 |
18 |
||
Kauno apygardos teismas |
11 |
11 |
||
Klaipėdos apygardos teismas |
28 |
28 |
||
Šiaulių apygardos teismas |
7 |
7 |
||
Panevėžio apygardos teismas |
5 |
5 |
||
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
18 |
18 |
||
Kauno apylinkės teismas |
17 |
17 |
||
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
5 |
5 |
||
Šiaulių apylinkės teismas |
3 |
3 |
||
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Palangos miesto apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Alytaus rajono apylinkės teismas |
6 |
6 |
||
Biržų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Joniškio rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Kaišiadorių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Skuodo rajono apylinkės teismas |
16 |
16 |
||
Šakių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Šilutės rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Tauragės rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Telšių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Trakų rajono apylinkės teismas |
3 |
3 |
||
Utenos rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Varėnos rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
5 |
5 |
||
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
4 |
4 |
||
Visagino miesto apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
18 |
18 |
||
Kauno apygardos administracinis teismas |
2 |
2 |
||
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
1 |
1 |
||
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
1 |
1 |
||
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
200 |
200 |
||
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
10 |
10 |
||
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
21 000 |
21 000 |
21 000 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
4 080 |
4 080 |
||
Vilniaus universiteto Onkologijos institutas |
1 450 |
1 450 |
||
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
40 |
40 |
||
Lietuvos istorijos institutas |
110 |
110 |
||
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
100 |
100 |
||
Lietuvių kalbos institutas |
100 |
100 |
||
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
300 |
300 |
||
Lietuvos teisės institutas |
100 |
100 |
||
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
100 |
100 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
120 |
120 |
||
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
10 300 |
10 300 |
||
Gamtos tyrimų centras |
1 400 |
1 400 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
4 000 |
4 000 |
||
Lietuvos mokslų akademija |
305 |
305 |
||
Iš viso: |
1 723 079 |
1 424 929 |
298 150 |
41 420 |
* Iš šių lėšų skiriama bendroms biudžeto reikmėms:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos – 145 796 tūkst. litų (iš Kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
3 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS
|
|
tūkst. Lt |
|||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų: |
|||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
||||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
|
|
|
|
|
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
|
|
|
|
|
Lietuvos apeliacinis teismas |
|
|
|
|
|
Vilniaus apygardos teismas |
|
|
|
|
|
Kauno apygardos teismas |
|
|
|
|
|
Klaipėdos apygardos teismas |
|
|
|
|
|
Šiaulių apygardos teismas |
|
|
|
|
|
Panevėžio apygardos teismas |
|
|
|
|
|
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Kauno apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Šiaulių apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Palangos miesto apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Akmenės rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Alytaus rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Anykščių rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Biržų rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Ignalinos rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Jonavos rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Joniškio rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Jurbarko rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Kaišiadorių rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Kėdainių rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Kelmės rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Kretingos rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Kupiškio rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Molėtų rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Pakruojo rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Pasvalio rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Plungės rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Prienų rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Raseinių rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Skuodo rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Šakių rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Šilalės rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Šilutės rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Širvintų rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Tauragės rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Telšių rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Trakų rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Ukmergės rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Utenos rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Varėnos rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Visagino miesto apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Zarasų rajono apylinkės teismas |
|
|
|
|
|
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
|
|
|
|
|
Kauno apygardos administracinis teismas |
|
|
|
|
|
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
|
|
|
|
|
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
|
|
|
|
|
Panevėžio apygardos administracinis teismas |
|
|
|
|
|
Iš viso: |
200 606 |
200 582 |
142 049 |
24 |
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
4 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SpecialIOSIOS tikslinėS dotacijOS SKIRIAMOS savivaldybių biudžetams
|
|
tūkst. Lt |
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti |
120 |
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
|
204 |
|
iš jų: |
|
|
piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti |
127 |
|
valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti |
77 |
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją
|
1 064
|
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
|
22 564 |
|
iš jų: |
|
|
valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei |
1 840 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
734 |
|
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
19 990 |
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|
444 482 |
|
iš jų: |
|
|
socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti |
171 760 |
|
socialinei paramai mokiniams |
116 690 |
|
socialinėms paslaugoms |
67 965 |
|
vaikų ir jaunimo teisių apsaugai |
22 126 |
|
dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas |
26 677 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
23 864 |
|
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
15 400 |
|
iš jų: savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti |
13 300 |
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
|
63 735 |
|
iš jų: |
|
|
visuomenės sveikatos priežiūros funkcijoms vykdyti |
30 585 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
16 661 |
|
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
16 489 |
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
|
8 961 |
|
iš jų: |
|
|
civilinės būklės aktams registruoti |
7 007 |
|
valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti |
1 954 |
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
|
2 002 182 |
|
iš jų: |
|
|
mokinio krepšeliui finansuoti |
1 931 303 |
|
savivaldybių mokykloms (klasėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
54 801 |
|
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
16 078 |
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
|
62 878 |
|
iš jų: |
|
|
Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrams teikti |
160 |
|
civilinei saugai |
4 663 |
|
priešgaisrinei saugai |
55 653 |
|
gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti |
2 402 |
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
|
55 493 |
|
iš jų: |
|
|
savivaldybėms priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise |
1 285 |
|
žemės ūkio funkcijoms atlikti |
27 127 |
|
melioracijai |
27 081 |
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti |
4 761 |
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
14 728 |
IŠ VISO: |
|
2 681 172 |
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
5 priedėlis
Lietuvos respublikos
2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS PAJAMŲ MAŽĖJIMUI KOMPENSUOTI
|
tūkst. Lt |
|
Savivaldybės pavadinimas |
Iš viso |
|
|
|
|
Alytaus miesto |
12 152 |
|
Birštono |
9 245 |
|
Druskininkų |
4 199 |
|
Marijampolės |
1 844 |
|
Neringos |
1 892 |
|
Panevėžio miesto |
6 765 |
|
Visagino |
6 225 |
|
Akmenės rajono |
17 423 |
|
Alytaus rajono |
7 648 |
|
Anykščių rajono |
9 479 |
|
Biržų rajono |
4 856 |
|
Ignalinos rajono |
6 605 |
|
Jonavos rajono |
8 496 |
|
Joniškio rajono |
4 687 |
|
Jurbarko rajono |
8 156 |
|
Kaišiadorių rajono |
3 057 |
|
Kėdainių rajono |
4 424 |
|
Kelmės rajono |
12 240 |
|
Kretingos rajono |
1 438 |
|
Kupiškio rajono |
4 111 |
|
Lazdijų rajono |
7 358 |
|
Mažeikių rajono |
3 790 |
|
Molėtų rajono |
5 110 |
|
Pakruojo rajono |
3 107 |
|
Panevėžio rajono |
9 223 |
|
Pasvalio rajono |
6 582 |
|
Plungės rajono |
3 269 |
|
Prienų rajono |
3 990 |
|
Radviliškio rajono |
12 547 |
|
Raseinių rajono |
9 932 |
|
Rokiškio rajono |
6 659 |
|
Skuodo rajono |
4 717 |
|
Šakių rajono |
4 970 |
|
Šalčininkų rajono |
6 845 |
|
Šiaulių rajono |
5 501 |
|
Šilalės rajono |
8 061 |
|
Šilutės rajono |
9 894 |
|
Širvintų rajono |
1 559 |
|
Švenčionių rajono |
2 483 |
|
Tauragės rajono |
9 991 |
|
Telšių rajono |
7 990 |
|
Trakų rajono |
3 114 |
|
Ukmergės rajono |
7 097 |
|
Utenos rajono |
6 055 |
|
Varėnos rajono |
5 942 |
|
Vilkaviškio rajono |
7 788 |
|
Vilniaus rajono |
8 113 |
|
Zarasų rajono |
7 559 |
|
Kalvarijos |
3 340 |
|
Kazlų Rūdos |
1 486 |
|
Pagėgių |
3 333 |
|
Rietavo |
1 717 |
|
IŠ VISO: |
324 064 |
|
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
6 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2014 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS
|
|
tūkst. Lt |
|
Savivaldybės pavadinimas |
Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius |
iš jų: |
|
gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš valstybės iždo sąskaitos) |
įsiskolinimams už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti |
||
|
|
|
|
Vilniaus miesto |
657 513 |
515 608 |
101 073 |
Alytaus miesto |
62 131 |
50 559 |
|
Birštono |
5 736 |
3 162 |
|
Druskininkų |
24 312 |
16 727 |
|
Kauno miesto |
451 316 |
384 986 |
23 797 |
Klaipėdos miesto |
209 940 |
174 360 |
11 228 |
Marijampolės |
64 053 |
46 859 |
|
Neringos |
14 064 |
5 355 |
|
Palangos miesto |
32 672 |
16 136 |
1 106 |
Panevėžio miesto |
106 770 |
89 687 |
|
Šiaulių miesto |
131 754 |
105 858 |
1 860 |
Visagino |
26 179 |
23 268 |
|
Akmenės rajono |
24 193 |
14 954 |
|
Alytaus rajono |
28 775 |
9 871 |
|
Anykščių rajono |
30 308 |
13 275 |
|
Biržų rajono |
29 086 |
15 109 |
|
Ignalinos rajono |
20 100 |
8 322 |
|
Jonavos rajono |
52 125 |
42 567 |
|
Joniškio rajono |
28 258 |
17 892 |
|
Jurbarko rajono |
31 018 |
15 545 |
|
Kaišiadorių rajono |
40 955 |
23 241 |
|
Kauno rajono |
88 188 |
67 829 |
4 802 |
Kėdainių rajono |
56 831 |
39 263 |
|
Kelmės rajono |
32 584 |
14 720 |
|
Klaipėdos rajono |
54 903 |
38 151 |
1 682 |
Kretingos rajono |
41 786 |
25 120 |
|
Kupiškio rajono |
21 113 |
10 600 |
|
Lazdijų rajono |
22 601 |
10 095 |
|
Mažeikių rajono |
63 740 |
49 291 |
|
Molėtų rajono |
21 506 |
9 269 |
|
Pakruojo rajono |
26 851 |
13 620 |
|
Panevėžio rajono |
40 283 |
23 529 |
|
Pasvalio rajono |
30 033 |
17 822 |
|
Plungės rajono |
37 913 |
21 784 |
|
Prienų rajono |
29 533 |
13 807 |
|
Radviliškio rajono |
43 704 |
27 679 |
|
Raseinių rajono |
38 449 |
19 431 |
|
Rokiškio rajono |
35 479 |
20 333 |
|
Skuodo rajono |
20 884 |
9 778 |
|
Šakių rajono |
33 736 |
19 357 |
|
Šalčininkų rajono |
34 959 |
16 602 |
|
Šiaulių rajono |
45 207 |
26 314 |
|
Šilalės rajono |
26 891 |
12 825 |
|
Šilutės rajono |
44 380 |
25 750 |
|
Širvintų rajono |
18 200 |
9 736 |
|
Švenčionių rajono |
28 952 |
15 731 |
|
Tauragės rajono |
43 115 |
24 908 |
|
Telšių rajono |
47 021 |
25 605 |
|
Trakų rajono |
35 946 |
28 068 |
|
Ukmergės rajono |
41 078 |
23 519 |
|
Utenos rajono |
43 901 |
30 877 |
|
Varėnos rajono |
26 548 |
13 139 |
|
Vilkaviškio rajono |
42 406 |
22 420 |
|
Vilniaus rajono |
96 578 |
70 820 |
|
Zarasų rajono |
20 161 |
9 171 |
|
Elektrėnų |
29 308 |
20 737 |
60 |
Kalvarijos |
11 793 |
4 277 |
|
Kazlų Rūdos |
13 705 |
8 140 |
|
Pagėgių |
9 804 |
3 692 |
|
Rietavo |
9 051 |
4 291 |
|
IŠ VISO: |
3 480 379 |
2 441 441 |
145 608 |
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
7 priedėlis
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2014–2016 METŲ PROGRAMA
(pagal investavimo sritis)
Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2014–2016 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, valstybės garantuojamų paskolų lėšos ir valstybės vardu pasiskolintos lėšos (tūkst. Lt):
Sritis |
2014 |
iš jų |
2015 |
2016 |
|||
valstybės biudžetas |
valstybės garantuojamos paskolos |
valstybės vardu pasiskolintos lėšos |
|||||
Valstybės valdymas |
47 649 |
47 649 |
36 541 |
32 652 |
|||
Krašto apsauga |
103 788 |
103 788 |
103 788 |
103 788 |
|||
Viešoji tvarka |
32 696 |
32 696 |
30 795 |
18 968 |
|||
Švietimas |
583 517 |
548 517 |
35 000 |
443 895 |
127 353 |
||
Sveikatos apsauga |
259 873 |
259 873 |
128 641 |
125 700 |
|||
Socialinė apsauga |
91 106 |
91 106 |
68 964 |
24 767 |
|||
Aplinkos apsauga |
464 565 |
464 565 |
438 686 |
145 453 |
|||
Kultūra |
84 720 |
84 720 |
118 010 |
152 609 |
|||
Žemės ūkis |
126 326 |
126 326 |
85 085 |
9 643 |
|||
Visuomenės apsauga |
363 706 |
363 706 |
404 983 |
290 665 |
|||
Transportas ir ryšiai |
2 140 619 |
2 060 619 |
80 000 |
2 369 781 |
1 726 344 |
||
Kita veikla |
764 159 |
464 159 |
300 000 |
484 580 |
350 526 |
||
Iš viso |
5 062 724 |
4 647 724 |
380 000 |
35 000 |
4 713 749 |
3 108 468 |
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
8 priedėlis
2014 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO IR REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATOS
2014 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
tūkst. Lt |
||||||
I. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę |
4 394 |
|||||
iš jo: |
||||||
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
0 |
|||||
II. Numatoma 2014 metais Privatizavimo fondo pajamų kartu su lėšų likučiu pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę |
21 394 |
|||||
iš jų: |
||||||
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
11 334 |
|||||
Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti |
10 060 |
|||||
III. Išlaidos |
||||||
1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
11 334 |
|||||
2. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti |
5 100 |
|||||
Iš viso išlaidų |
16 434 |
|||||
IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2015 m. sausio 1 d. būklę |
4 960 |
2014 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
tūkst. Lt |
||||||||
I. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę |
203 562 |
||||||||
iš jo: |
|||||||||
lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) |
0 |
||||||||
II. Numatoma Rezervinio (stabilizavimo) fondo pajamų |
11 340 |
||||||||
iš jų: |
|
||||||||
pajamos iš Privatizavimo fondo |
11 334 |
||||||||
pajamos iš lėšų investavimo |
6 |
||||||||
III. Išlaidos |
0 |
||||||||
IV. Lėšos, kurios 2014 metais gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki 2014 m. gruodžio 31 d. |
200 000 |
||||||||
V. Numatomas lėšų likutis pagal 2015 m. sausio 1 d. būklę (I+II-III) |
214 902 |
||||||||
iš jo: |
|
||||||||
lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) |
0 |
||||||||
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
9 priedėlis
2014 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
tūkst. Lt
Eil. Nr. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo sąmatos rodiklis |
Rodiklio reikšmė |
1. |
Numatomas valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2013 m. gruodžio 31 d. |
43 000 |
2. |
Pajamos 2014 metais: |
|
2.1. |
Ignalinos programų lėšų palūkanos |
0 |
2.2. |
Užsienio šalių, tarptautinių organizacijų ir finansinių institucijų bei Lietuvos Respublikos juridinių ir fizinių asmenų savanoriški tiksliniai įnašai |
0 |
2.3. |
Lėšos, gautos pardavus valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės uždarymo metu realizuojamą turtą |
0 |
2.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos |
15 |
2.5. |
Palūkanos už Vyriausybės vertybinius popierius |
594 |
2.6. |
Kitos lėšos* |
0 |
|
Iš viso pajamų: |
609 |
3. |
Išlaidos 2014 metais: |
|
3.1. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti |
1 223 |
3.2. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti |
25 800 |
3.3. |
Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti |
12 670 |
3.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti |
820 |
3.5. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondui administruoti |
596 |
3.6. |
Kitos išlaidos** |
4 |
|
Iš viso išlaidų: |
41 113 |
4. |
Numatomas valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2014 m. gruodžio 31 d. |
2 496 |
* Priemonių vykdytojų grąžintos nepanaudotos arba netinkamai panaudotos praeitų metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos, Vyriausybės vertybinių popierių nominalios vertės ir pirkimo kainos skirtumas ir kitos lėšos.
** Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Vyriausybės vertybinių popierių nominalios vertės ir pirkimo kainos skirtumas ir kitos išlaidos.
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
10 priedėlis
2014 mETų Garantinio fondo lėšų sąmatA
|
|
tūkst. Lt |
Eil. Nr. |
Garantinio fondo sąmatos rodiklis |
Rodiklio reikšmė |
1. |
Numatomas lėšų likutis 2014 m. sausio 1 d. |
30 000 |
|
|
|
2. |
PAJAMOS IR ĮPLAUKOS: |
|
2.1. |
Darbdavių įmokos |
43 000 |
2.2. |
Privatizavimo fondo lėšos |
0 |
2.3. |
Valstybės biudžeto lėšos |
0 |
2.4. |
Lėšos, gautos iš darbdavių Garantinio fondo administratoriaus reikalavimams tenkinti |
1 000 |
2.5. |
Fizinių ir juridinių asmenų, kitų organizacijų ir jų padalinių savanoriškos įmokos |
0 |
2.6. |
Pajamos už investuotas laikinai laisvas Garantinio fondo lėšas |
202 |
2.7. |
Kitos teisėtai gautos lėšos |
0 |
|
Iš viso pajamų ir įplaukų |
44 202 |
|
|
|
3. |
Bendra pajamų, įplaukų ir likučio suma |
74 202 |
|
|
|
4. |
IŠLAIDOS: |
|
4.1. |
Išmokos darbuotojams |
40 000 |
4.2. |
Apmokėjimas už paraiškų parengimą ir banko operacijas |
520 |
4.3. |
Garantinio fondo administravimo išlaidos |
166 |
4.4. |
Laikinai laisvų Garantinio fondo lėšų investavimo išlaidos |
4 |
|
Iš viso išlaidų |
40 690 |
|
|
|
5. |
Numatomas lėšų likutis 2015 m. sausio 1 d. |
33 512 |