Projektas

hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL DRUSKININKŲ „SAULĖS“ PAGRINDINĖS MOKYKLOS DIREKTORIAUS           2012 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS

 

2013 m. kovo 14 d. PR-55

Druskininkai

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994,     Nr.55-1049; 2008, Nr.113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu ir remdamasi Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Druskininkų savivaldybės tarybos 2011 m. rugpjūčio 30 d. sprendimu Nr. T1-115, IV skyriaus 148 punktu, Druskininkų savivaldybės taryba          n u s p r e n d ž i a:

Pritarti Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos direktoriaus 2012 metų veiklos ataskaitai (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                            Ričardas Malinauskas


PRITARTA

Druskininkų savivaldybės tarybos

2013 m. Kovo 14  d. sprendimu Nr.PR-55

 

DRUSKININKŲ „SAULĖS“ PAGRINDINĖS MOKYKLOS DIREKTORIAUS

2012 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

I. BENDROJI DALIS

 

Mokykla įsteigta 1999 m. Druskininkų miesto tarybos sprendimu Nr. 387 „Dėl 3-iosios vidurinės mokyklos reorganizavimo“. Druskininkų savivaldybės tarybos 2006 m. sausio 31 d. sprendimu Nr. T1-31 „Dėl Druskininkų „Ryto“ gimnazijos ir „Saulės“ pradinės mokyklos vidaus struktūros pertvarkymo“ pakeistas mokyklos tipas iš pradinės į pagrindinę. Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. T1-103 „Dėl Druskininkų sanatorinės mokyklos reorganizavimo išdalijant teisę vykdyti programas“ nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. mokykla vykdo pradinio ir pagrindinio ugdymo programas 7(6) – 16 metų mokiniams, atvykusiems gydytis į Vilniaus universitetinės vaikų ligoninės Santariškių klinikų filialo vaikų reabilitacijos skyrių Druskininkų „Saulutė“.

Mokykla veikia pagal Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos nuostatus, patvirtintus Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. T1-103.

Mokyklos kodas 195328165.

Pagrindinė švietimo veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas (kodas 85.31.10).

Kitos veiklos rūšys: priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas (kodas 85.10.20), pradinis ugdymas (kodas 85.20);

Mokyklos buveinė: Ateities g. 13, LT-66301 Druskininkai.

 

II. 2012 METŲ VEIKLA

 

Tikslai

1. Tobulinti ugdymo proceso organizavimą, individualizuojant ir diferencijuojant ugdymo turinį skirtingų gebėjimų ir poreikių mokiniams.

2. Stiprinti šeimos ir mokyklos ryšį, ieškant efektyvesnių bendradarbiavimo formų.

3. Kurti draugišką, patrauklią ir saugią ugdymo (si) aplinką.

 

Uždaviniai

1.   Gerinti ugdymo kokybę, sudarant lygias galimybes skirtingų gebėjimų ir poreikių mokiniams aktyviai dalyvauti ugdymo (si) procese.

2.   Tobulinti mokymo (si) būdus, ugdant mokinių bendrąsias kompetencijas ir siekiant individualios mokinių pažangos.

3.   Skatinti mokytojus aktyviau taikyti IKT ugdymo procese.

4.   Informuoti tėvus apie vaikų ugdymosi  pasiekimus ir mokyklos veiklą.

5.   Skatinti tėvus aktyviau dalyvauti mokyklos bendruomenės gyvenime.

6.Puoselėti mokinių elgesio kultūrą, kurti aplinką be žalingų įpročių.

7. Siekti palaikyti gerus, draugiškus mokyklos bendruomenės narių tarpusavio santykius.

8. Gerinti mokyklos materialinę ugdymo bazę, gražinti mokyklos vidaus ir išorės aplinką.

 

Mokyklos darbuotojai

Pareigybės (etatai)

 

Pareigybių (etatų) skaičius

2010 m.

Pareigybių (etatų) skaičius 2011 m.

Pareigybių (etatų) skaičius 2012 m.

Pedagoginės pareigybės (etatai)

75,1

66,1

92,5

Nepedagoginės pareigybės (etatai)

31,5

29,5

31.5

Viso:

106,6

95,6

124

Pedagoginių pareigybių skaičius 2012 metais padidėjo, priėmus į mokyklą reorganizuotos Druskininkų sanatorinės mokyklos pedagoginius darbuotojus. Nepedagoginių darbuotojų etatų skaičius padidėjo 2 etatais. Sulaukus pensinio amžiaus atleisti 2 mokytojai ir 2 nepedagoginiai darbuotojai.

Mokykloje dirba 71 mokytojas, 8 iš jų – sanatorinėse klasėse: 61 iš jų turi vyresniojo mokytojo kvalifikaciją, 6 – mokytojo metodininko, 4 – mokytojo kvalifikaciją. 2013 metais aukštesnę kvalifikacinę kategoriją įgyti prašymus atestuotis pateikę 3 mokytojai.

 

Klasių komplektų skaičius

Metai

Priešm.

gr.

1

klasės

2

klasės

3

klasės

4

klasės

5

klasės

6

klasės

7

klasės

8

klasės

9 klasės

 

10

klasės

 

Spec.

klasės

Jungtinės

klasės

Viso

klasių

2010

1

3

3

3

4

3

2

4

4

2

2

1

 

32

2011

1

3

3

3

3

4

3

2

4

2

2

1

 

31

2012

1

3

3

2

3

3

3

3

2

2

2

1

5

33

Druskininkų „Saulės“ pagrindinėje mokykloje 2012 - 2013 m. m. sumažėjo 2 klasių komplektais – suformuotos 2 trečios klasės ir 3 penktos klasės, vietoj atitinkamai buvusių 3 komplektų vienoje ir 4 komplektų - kitoje klasių grupėje. Šiuose klasių komplektuose buvo daugiausiai neužpildytų mokymosi vietų. Tačiau klasių komplektų skaičius mokykloje padidėjo 2 komplektais lyginant su 2011-2012 m. m., nes mokykla pradėjo vykdyti pradinio ir pagrindinio ugdymo programas 7(6) – 16 metų mokiniams, atvykusiems gydytis į Vilniaus universitetinės vaikų ligoninės Santariškių klinikų filialo vaikų reabilitacijos skyrių Druskininkų „Saulutė“. Sanatorijos mokiniai ugdomi 5 jungtiniuose klasių komplektuose sanatorijos patalpose.

Rugsėjo mėnesį sanatorinėse klasėse besimokančių mokinių skaičiaus vidurkis buvo 27 mokiniai, spalio mėn. – 42 mokiniai, lapkričio mėn. – 80 mokinių, gruodžio mėn.- 65 mokiniai.

 

Mokinių skaičius

Metai

Priešm.

gr.

1

klasės

2

klasės

3

klasės

4

klasės

5

klasės

6

klasės

7

klasės

8

klasės

9

klasės

 

10

klasės

 

Spec.

klasės

Viso

mokinių

2010

14

50

55

68

90

74

56

87

96

41

30

10

671

2011

23

59

48

57

64

85

73

56

85

39

37

9

635

2012

25

60

57

49

54

66

79

73

56

36

34

7

596

Lyginant mokinių skaičių 2012 m. rugsėjo 1 d. duomenimis su 2011 m., mokykla sumažėjo 39 mokiniais - dėl mažėjančio mokinių skaičiaus  ir mokinių, išėjusių mokytis į  “Ryto”

gimnaziją. 2 specialiosios (lavinamosios) klasės mokiniai baigė pagrindinio ugdymo individualizuotą programą ir gavo pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimus.

 

Specialiųjų poreikių mokinių skaičius

2010 m. – 57 mokiniai, 2011 m. - 55 mokiniai, 2012 m. – 49 mokiniai. 34 specialiųjų poreikių mokiniams teikiama nuolatinė specialiojo pedagogo pagalba individualių, pogrupinių ir grupinių užsiėmimų metu. Kitiems mokiniams buvo teikta trumpalaikė pagalba, konsultacijos. 2 mokiniai buvo stebimi, konsultuojami ir siunčiami į PPT kompleksiniam įvertinimui ir specialiojo ugdymo skyrimui. Nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. logopedo pagalba teikiama 65  mokiniams.

 

Mokinių vežimas

Sudarytos sąlygos mokinių vežiojimui. 2010 m. į mokyklą ir iš mokyklos buvo vežami 23 mokiniai, 2011 m. – 26 mokiniai, 2012 m. - 26 mokiniai.

 

 

 

Mokinių vežiojimo kryptys 2011-2012 metais

 

Eil.

Nr.

 

Vežiojimo kryptys

Vežiojamų mok. sk.

2011m.     01-06 mėn.

 

Vežiojamų mok. sk.

2011m.   09-12 mėn.

Vežiojamų mok. sk.

2012 m.

01-06 mėn.

 

Vežiojamų mok. sk.

2012 m.   09-12 mėn.

1.

Druskininkai - Leipalingis

11

11

9

9

2.

Druskininkai-Ricieliai

6

6

8

9

3.

Druskininkai-Gerdašiai

4

6

2

2

4.

Druskininkai-Lipliūnai

-

-

-

3

5.

Kiti mokiniai (specialiosios (lavinamosios) klasės) - miestas, Viečiūnai)

4

3

3

3

 

Viso :                                      

 

25

26

22

26

Nuo 2012 m. mokiniai  yra vežami UAB „Kautra“ priemiestiniais autobusais, naudojant elektroninį bilietą, įdiegtą kartu su mokinio pažymėjimu. Tai patogu, nereikia mokiniams išduoti bilietėlių, kuriuos dažnai pamesdavo. Vežėjai laiku atsiskaito su mokykla, pateikdami sąskaitą faktūrą su važiuojančių mokinių vardais, pavardėmis, važiavimo maršrutais  ir nurodytu važiavimo skaičių kiekiu.  8 mokiniai pasirinkę mišrų važiavimo būdą, geltonuoju autobusiuku važinėja   3 specialiosios klasės mokiniai. 

Mokinių vežiojimo būdai ir išlaidos (2010-2012 m. palyginimas) 

 

Vežiojimo būdas

 

Vežiojamų mokinių skaičius

 

Išlaidos metams  (tūkst. Lt)

 

Metai

 

2010

 

2011

 

2012

 

2010

 

2011

 

2012

Privatūs vežėjai pagal sudarytas sutartis

( Momeniškio IĮ)

 

6

 

7

1

(iki

2012-06-01)

 

 

0,4

 

3,8

 

0,8

Priemiesčio maršrutinis transportas:

UAB “Kautra”

 

7

 

9

 

23

 

0,8

 

3,0

 

4,6

 

Geltonieji autobusiukai

 

10

 

10

 

 

 

3

 

-

 

-

 

-

 

Iš viso:

 

23

 

26

 

 

 

27

 

1,2

 

6,8

 

5,4

Mokinių pavežėjimui 2010 m. išleista 1,2 tūkst. Lt (mokykla pradėjo atsiskaityti už pavežėjimą nuo 2010 m. spalio mėn.), 2011 m. - 6,8 tūkst. Lt,  2012 m. – 5,4 tūkst. Lt.

 

Mokinių nemokamas maitinimas

2010 metais nemokamą maitinimą (pietus) gavo 239 mokiniai, 2011 m. - 233 mokiniai, 2012 m. – 184 mokiniai. Mokinių, 2012 metais gaunančių nemokamą maitinimą, skaičius sumažėjo, mažėjant mokinių skaičiui mokykloje.

2012 metų veiklos tikslų ir uždavinių įgyvendinimas

Įgyvendinant 2012 m. mokyklos veiklos tikslus ir uždavinius, buvo siekiama efektyvinti bei tobulinti ugdymo proceso organizavimą, didžiausią dėmesį skiriant ugdymo turinio individualizavimui ir diferencijavimui pagal mokinių gebėjimus ir poreikius, siekiant individualios mokinių pažangos. Buvo stengiamasi efektyviai  išnaudoti IKT teikiamas galimybes mokymo procese.

Mokinių pasiekimai ir jų kaita

Mokinių 2010-2011 m. m. ir 2011-2012 m. m. mokymosi pasiekimų analizė parodė, kad mokytojų pastangos skatinti mokinių motyvaciją davė teigiamų rezultatų. 6-8 klasių grupėse pažymio vidurkis, lyginant dvejus paskutinius mokslo metus, išliko nepakitęs, o 5 ir 9-10 klasių grupėse pažymio vidurkio pokytis teigiamas.

 

Klasė

2009-2010 m.m.

2010-

2011 m.m.

2011-

2012 m.m.

Vidurkio pokytis

Klasė

2009-2010 m.m.

2010-2011 m.m.

2011-2012

m.m.

Vidurkio pokytis

5-tų klasių pažymių vidurkis

8,4

8,4

8,6

+0,2

8-tų klasių pažymių vidurkis

7,5

7,8

7,8

0

6-tų klasių pažymių vidurkis

8.4

8

8

0

9-tų klasių pažymių vidurkis

6,1

6,1

6,4

+0,3

7-tų klasių pažymių vidurkis

7,8

7,9

7,9

0

10-tų klasių pažymių vidurkis

5,9

6,3

6,4

+0,1

Mokinių pasiekimus 9-10 klasėse gerokai įtakoja tai, kad 8-tų klasių mokiniai, turintys aukštus pažymių vidurkius, toliau tęsia mokymąsi „Ryto“ gimnazijoje.

2011-2012 mokslo metais 10 klasėje mokėsi 33 mokiniai. 31 mokinys dalyvavo pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinime  (2011 m. - 19 mokinių). Mokyklą sėkmingai baigė 33  dešimtokai. 23 mokiniai toliau mokytis išvyko į “Ryto” gimnaziją, 3 – į Druskininkų amatų mokyklą, 4 – į Alytaus profesinio rengimo centrą, po 1 - į Veisiejų gimnaziją ir Kauno maisto ir prekybos mokymo centrą. 1 mokinė sukūrė šeimą ir nesimoko.

 

Metodinė veikla

Metodinės grupės savo veikloje pagrindinį dėmesį sutelkė į pamokos organizavimo tobulinimą,  mokomosios medžiagos pritaikymą skirtingų poreikių mokiniams, mokinių kūrybinių gebėjimų ugdymą, IKT programų bei kompiuterinių priemonių naudojimą ugdymo procese, PUPP rezultatų analizę, švietimo aktualijų sklaidą. Metodinėse grupėse aptarta Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo koncepcija, PUPP vykdymo ir organizavimo naujovės. Patobulinta mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarka. Kiekvienais metais atliekami tyrimai ir metodinės tarybos posėdžiuose aptariama priešmokyklinės grupės vaikų, pirmokų, penktokų ir naujai atvykusių mokinių adaptacija mokykloje, analizuojamas mokinių santykis su mokykla, mokytojais, su kokiomis problemomis susiduria jų tėvai, pateikiami siūlymai dėl mikroklimato gerinimo pamokose, namų darbų krūvių ir kt.

Mokykloje vyko gerosios patirties sklaida: buvo vedamos atviros ir integruotos pamokos,  mokytoja I. Damulevičiūtė skaitė pranešimą mokyklos mokytojams apie stažuotę Šakiuose „Netradicinės lietuvių kalbos pamokos“, mokytoja V.Giedraitienė skaitė pranešimus miesto metodiniame būrelyje: „IKT panaudojimas  dorinio  ugdymo pamokose“,   „Vertinimo būdai  dorinio ugdymo pamokų metu“.  Mokytoja G. Kalesnykaitė miesto metodiniame būrelyje dalijosi įspūdžiais apie chemijos dalyko metodines dienas Vilniuje, Ugdymo plėtotės centre. Pradinio ugdymo mokytoja A. Keturkienė dalyvavo respublikiniame projekte, kurio metu  buvo kuriama ir išbandoma  „Pradinių klasių mokinių kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo naudojant interaktyvią lentą metodika“. Už aktyvų  dalyvavimą respublikiniame konkurse „Virtuali kelionė klasėje“ mokyklai skirtas stacionarus projektorius, o pradinio ugdymo mokytojų pateikti metodiniai darbai apie IKT taikymą ugdymo procese švietimo portale http:/portalas.emokykla.lt/vkk paskelbti kaip tinkami informacinių technologijų taikymo pavyzdžiai mokytojams. 2012 m. gruodžio mėnesį pradinio ugdymo mokytojos A. Keturkienė, A. Ražinskienė, M. Kašėtaitė, V. Marcinonienė, V.Lisauskienė parengė ir pateikė šiam respublikiniam konkursui dar 8 metodinius darbus.

Gerąja patirtimi buvo dalijamasi mokyklos ir miesto metodinių būrelių susirinkimuose. Buvo organizuotos dalykinės olimpiados: anglų, rusų kalbų, informatikos, fizikos,   įvairūs dalykiniai konkursai.

 

Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas

Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas 2012 m. buvo orientuotas į ugdymo turinio individualizavimo, aktyviųjų mokymo (si) metodų ir IKT taikymo ugdymo procese įgyvendinimą. Mokytojai dalyvavo Druskininkų švietimo centro, Ugdymo plėtotės centro organizuotuose seminaruose ir kursuose. Gegužės mėn. mokykloje vyko IKT kursai „ECDL starter“ pažymėjimui gauti. Mokytojai dalyvavo UPC organizuojamose metodinėse dienose, kur susipažino su švietimo naujovėmis ir aktualijomis, pokyčiais.

Mokykla dalyvavo 2010-2012 metais Ugdymo plėtotės centro vykdomame projekte „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas". Projektas buvo finansuojamas iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų. Pradinio ugdymo mokytojos išklausė 40 val. nuotolinio mokymo kursą „Pedagogų kompiuterinio raštingumo reikalavimai: edukacinė dalis ir patobulino edukacinę IKT taikymo kompetenciją: kūrybiškai individualizuoti ugdymo turinį, tikslingai naudoti IKT priemones ugdymo procese, tikslingai taikyti mokymo  ir mokymosi metodus, planuoti IKT panaudojimo veiklą, organizuoti IKT išteklių valdymą ugdymo procese, vertinti ir reflektuoti IKT panaudojimą.

Mokykloje organizuotas nemokamas praktinis seminaras „Lyderystės ugdymas mokykloje“ ne tik mokytojams, bet ir mokiniams (projektas „Drąsinkime ateitį“). Grupė mokytojų dalyvavo projekto „T klasė“ organizuojamame seminare „Pedagogų ir mokymosi visą gyvenimą  sistemos darbuotojų profesinis tobulinimas komunikacinės kompetencijos ugdymo srityje“, kuriame buvo gvildenamas bendradarbiavimo su tėvais sistemos kūrimas mokykloje, ankstyvojo profesinio orientavimo ir karjeros pasirinkimo kompetencijų ugdymas.

 

Neformalusis ugdymas

Pedagogai didelį dėmesį skyrė mokinių dalykinių, meninių, sportinių, kūrybinių  gebėjimų ugdymui.

Neformaliojo ugdymo užsiėmimus mokykloje 2012 metais lankė 130 pradinių klasių mokinių. Mokykla dalyvavo Savivaldybės konkursuose „Sveikuolių sveikuoliai“, „Raštingiausias pradinukas 2012“, pradinių klasių mokinių varžybose „Šviesoforas“, kvadrato varžybose, estafečių varžybose „Olimpinės žvaigždutės“. Mokykla organizavo Savivaldybės 4-tų klasių mokinių gamtamokslinę konferenciją „Gamtos paslaptys“. Pradinukai aktyviai dalyvavo respublikiniuose konkursuose: „Ingman ledų profesorius“ , „Geriausio geografo konkursas“, „Gandrus pasitinkant“, LR aplinkos ministerijos inicijuotame jaunųjų miško bičiulių plakatų konkurse „Saugokime miškus“, tarptautiniame matematikos konkurse „Kengūra“.

Mokykloje veikė 20 neformalaus ugdymo būrelių: sporto, dailės, muzikos, jaunųjų miško bičiulių sambūris, darbščiųjų rankų, jaunųjų šaulių, šokių ir kt., juos lankė 258 penktų-dešimtų klasių mokiniai. Mokinių rezultatai atsispindėjo įvairiose veiklose, konkursuose, sportinėse varžybose (dailės darbų paroda Druskininkų švietimo centre, dalyvavimas respublikiniame ekslibrisų konkurse, parodos mokykloje; pasirodymai Mamyčių dienos, kalėdiniuose renginiuose; edukacinės išvykos į gamtosauginius objektus, miško sodinimo akcijos ir kt.) Tarptautiniame miškininkų konkurse „Jaunimas Europos miškuose“ mokyklos komanda laimėjo II-ąją vietą. Aktyviausi jaunieji gamtininkai buvo apdovanoti kelialapiais į vasaros stovyklą Karklėje. Net patys mažiausieji – priešmokyklinės grupės vaikučiai - skynė laurus tarptautiniame konkurse „Sveikuolių sveikuoliai“.

Organizuotos dalykinės olimpiados (matematikos, anglų, rusų kalbų, informatikos), įvairūs konkursai: linksmoji matematinė ir užsienio kalbų popietės, viktorina „Moki žodį – žinai kelią“, skirta J.Jablonskio 150-osioms gimimo metinėms paminėti, R. Skučaitės kūrinių raiškiojo skaitymo konkursas, raštingiausio mokinio konkursas. Aktyviai mokiniai dalyvavo internetiniuose konkursuose: anglų kalbos „Amber star“, lietuvių kalbos „Švari kalba – švari galva“, matematikos „Kengūra“, informatikos „Kompiuterinė kalėdinė pasaka“. Aktyvi mokykloje sportinė veikla: buvo organizuojamos įvairios tarpklasinės varžybos, veikė mergaičių ir berniukų futbolo, krepšinio, tinklinio ir beisbolo būreliai. Tradicinėmis tapo mokyklos bendruomenės taurės varžybos, kuriose varžosi mokinių, tėvų ir mokyklos darbuotojų komandos. Mokyklos mergaičių futbolo komanda Lietuvos mokinių olimpinio festivalio Druskininkų savivaldybės tarpmokyklinėse mažojo futbolo 5x5 varžybose užėmė I-ąją vietą, Alytaus zonos tarpmokyklinėse varžybose - II-ąją vietą, tarpzoninėse varžybose – III-ają vietą. Kartu su „Ryto“ gimnazijos vyresniųjų klasių mokiniais organizuota popietė-viktorina „Krepšinio šalis“, vyko  rankų lenkimo čempionatas. Jį organizuoti padėjo ir prizus įsteigė Druskininkų sporto centras.

 

Neformaliojo vaikų švietimo programų įvykdymas per mokslo metus

 

 

 

Eil.

Nr.

Neformaliojo švietimo programos pavadinimas

Specialioji tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti

(iš 6 procentų MK) Lt

 

Kiti finansavimo šaltiniai

(tėvų

lėšos ir kt.) (Lt)

 

Iš viso (Lt)

Lėšos darbo užmokesčiui

Lėšos kitoms

išlaidoms

Darbo užmokestis

Soc. draudimas

1.

„Aš skaitau, skaityk ir tu!

-

-

4595,00

-

4595,00

2.

„Kompiuteris – mano draugas“

500,00

155,00

1700,00

-

2355,00

3.

“Mano gimtieji Druskininkai- istorija ir dabartis”

 

500,00

 

155,00

 

1280,00

 

-

 

 

1935,00

4.

“Mūsų mažos rankos išsaugos žalią grožį žemėje”

 

500,00

 

155,00

 

3455,00

 

-

 

4110,00

 

Iš viso:

1500,00

465,00

11030,00

-

12995,00

2012 m.  vykdytos 4 neformaliojo švietimo programos, kurioms finansavimas skirtas iš MK – 12995 Lt.

 

Neformaliojo vaikų švietimo programų įvykdymas vaikų vasaros atostogų metu

Eil.

Nr.

Programos

pavad.

Die-nų sk.

 

Vaikų skaičius

 

Lėšos programos vykdymui (Lt)

 

Specialioji

tikslinė

dotacija

mokinio

krepšeliui

finansuoti

(iš 6

procentų

MK)

Nemokamam maitinimui

Kiti

finansa-

vimo

šaltiniai

(tėvų

Lėšos

ir kt.)

*(Vietos bendruomenių savivaldos programa)

viso

viso

Iš jų

socialiai remtini

Tikslinė

dotacija

socialinei

paramai

mokiniams

(pusryčiams, ir pietums)

Savivaldybės biudžeto

lėšos

gamybos

išlaidoms

 

Iš viso

 

1.

„Vaivo-

rykštė“

10

110

110

5405,00

6435,00

-

6435,00

-

11840,00

2.

“Vaivo-rykštė 2”

10

36

36

-

1927,80

-

 

*2592,00

4519,80

 

Iš viso:

20

146

146

5405,00

6627,80

-

6435,00

*2592,00

16359,80

Mokinių vasaros atostogų metu buvo vykdomos neformaliojo švietimo programos „Vaivorykštė“ ir „Vaivorykštė 2“, kurių metu buvo turiningai organizuotas mokinių poilsis 146 socialiai remtiniems mokiniams. „Vaivorykštės“ programos vykdymui buvo skirtos Savivaldybės biudžeto lėšos, o „Vaivorykštė 2“ programos vykdymui - lėšos skirtos iš Vietos bendruomenių savivaldos programos.

 

Projektinė veikla

Mokykla dalyvavo ES finansuojamo respublikinio projekto „T klasė“ numatytose veiklose, kurių pagrindinis tikslas – telkti mokyklos bendruomenės narius – mokytojus, mokinius ir jų tėvelius, didinti jų tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą. Dalyvavimas projekte leido paįvairinti  neformaliojo ugdymo veiklas, prasiplėtė mokyklos ir šeimos bendravimo ir bendradarbiavimo ribos (tėvelių vedamos pamokos, ekskursijos į darbovietes, bendri renginiai ir šventės su tėvais, įvairios akcijos ir pan.). Tėvai buvo kviečiami dalyvauti renginiuose, padėti organizuojant įvairias išvykas, akcijas, aktyviai dalyvavo tradicinėje Kaziuko mugėje, bendruomenės sporto šventėje, neliko abejingi kalėdinei Gerumo akcijai. Tėvų iniciatyvumas, aktyvus indėlis į mokyklos kultūrinį gyvenimą buvo pažymėtas Padėkų dienos renginyje „Nešu saulę tau į delnus...“, jo metu buvo apdovanoti puikiai ir labai gerai besimokantys, aktyvūs mokiniai, varžybų olimpiadų ir konkursų prizininkai.

Mokykla – viena  iš kelių dešimčių respublikos mokyklų, atrinktų dalyvauti respublikiniame „Kūrybinių partnerysčių“ projekte, kurį įgyvendina Ugdymo plėtotės centras. Vienas iš šio projekto tikslų – sėkmingas mokinių, mokytojų ir kuriančių praktikų bendradarbiavimas. Kuriančiu praktiku mokykloje tapo druskininkietė Ieva Žibūdaitė, šiuo metu gyvenanti ir dirbanti Vilniuje. Užsiėmimų su kūrybine agente metu mokiniams buvo organizuojami įvairūs žaidimai, popietės, diskusijos, kurių metu mokiniai mokėsi priimti svarbius sprendimus, kitaip, kūrybiškiau spręsti problemas, rasti išeitį iš keblios situacijos. Taip pat buvo ugdomos įvairios socialinės kompetencijos: gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti, komunikuoti. Projekto idėja ir siekis - „sukurti mechanizmą“, kurio kertine ašimi tampa į mokyklos bendruomenę įsiliejantis naujas žmogus, „kūrėjas“, generuosiantis sėkmingesnio, patrauklesnio, netgi gyvybingesnio mokymo (si) idėjas. Tokį „kūrėją“ mūsų mokykla jau turi – tai veiklių, iniciatyvių menininkų, džiazo muzikantų šeima iš Klaipėdos – Jotvilas ir Linas Švirinai. Projektas praplės ir praturtins įprastą mokymosi procesą, ugdys mokinių ir mokytojų kūrybiškumą, nes bendradarbiaudami su menininkais, kultūros veikėjais ir mokslininkais mokiniai ir mokytojai įgyvendins įvairius kūrybiško mokymosi projektus.

Mokyklos biblioteka atvira kaitai, naujovėms, čia skatinama meilė knygai, nuolat vyksta įdomūs renginiai, susitikimai, mokiniai įtraukiami į projektinę veiklą. Kasmet organizuojami „Metų knygos“ rinkimai, poetinės popietės, respublikinio projekto „Šiaurės šalių savaitė“ renginiai. Biblioteka dalyvauja projekte „Skaitanti mokykla“.

2012 m. rugpjūčio mėn. pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su Alytaus kraštotyros muziejumi, kuris kartu su kitais didžiausiais Lietuvos muziejais vykdo projektą „Muziejus-mokykla-moksleivis“. Mokykla įsipareigojo dalyvauti įdomiuose edukaciniuose užsiėmimuose. Pirmajame mokiniai mokėsi raukti senovinį apavą – nagines, susipažino su senovinėmis apavo rūšimis.

Spalio mėn. pasirašyta trejų metų bendradarbiavimo sutartis su Gardino 18-ąja vidurine mokykla, 2013 m. vasario 1 d. įvyko pirmasis mokyklų mokinių ir mokytojų susitikimas.

 

Prevencinė veikla

Mokykloje sudarytos saugios sąlygos mokytis bei praleisti laisvalaikį,  vykdomas prevencinės veiklos priemonių planas. Klasės valandėlių metu bei atskirose pamokose puoselėjama elgesio kultūra, patariama kaip savo saugią aplinką bei laisvalaikį  sukurti be žalingų įpročių. Priešmokyklinio ugdymo grupės vaikai, pirmokų ir dvi antrosios klasės dalyvauja  prevencinėje programoje „Antras žingsnis”. 8-9 klasių mokiniams socialinė pedagogė ir psichologė vedė užsiėmimus paaugliams aktualiomis temomis:  kaip priimti sprendimus savarankiškai, kaip atsispirti draugų įtakai ir pan. Penktokams pravestas valandėlių ciklas “Gyvenkime sveikai”, atliktas anoniminis rūkymo testas. Ciklą užbaigė popietė “Linksmieji sumuštiniai”. Integruotai vykdoma „Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų“ prevencijos programa.

Daugėja mokinių, turinčių elgesio problemų. 5-6 klasių mokiniams buvo organizuota socialinių įgūdžių ugdymo grupė. Pagal atskirą programą buvo mokoma, kaip įveikti nuobodulį, kaip prisistatyti, pradėti ir baigti pokalbį, suvaldyti pyktį ar mokėti pralaimėti. Kasmet prisijungiama prie Vaikų linijos organizuotos akcijos “Savaitė be patyčių”. Į pasiruošimą bei dalyvavimą Tarptautinės tolerancijos, Tarptautinės nerūkymo dienų akcijose kasmet  įtraukiama nemažai mokinių. Pradinių klasių mokiniai su mokytojomis organizavo sporto, sveikatingumo, pavasario, rudenėlio šventes, vykdė savaitinį  projektą Tarptautinei gyvūnų dienai paminėti.

Siekiant šalinti netinkamo elgesio bei žalingų įpročių paplitimo priežastis su mokiniais buvo dirbama individualiai ir su visa klase. Klasėse kartu su klasių vadovais ir  atskirų dalykų mokytojais buvo sprendžiamos kai kurių mokinių  netinkamo elgesio pamokų   metu problemos, diskusijų metu išklausomos įvairios nuomonės dėl mokytojų ir mokinių santykių gerinimo, mokinių drausmės pamokose. Siekiama, kad mokytojas ir mokinys vienodai jaustų atsakomybę, vieni kitiems padėtų siekti pamokoje keliamų uždavinių. Operatyviai reaguojama į pasitaikančius konfliktus, netinkamo mokinių elgesio atvejai  aptariami kartu su mokiniais ir jų tėvais. 6-ose klasėse buvo organizuota „apskrito stalo“ diskusija mokinio taisyklių pažeidinėjimams aptarti su mokytojais, tėvais ir elgesio problemų turinčiais mokiniais. Patvirtinta poveikio priemonių netinkamai besielgiantiems mokiniams taikymo sąlygos ir tvarka mokykloje.

Mokykloje mažėja konfliktinių situacijų, patyčių atvejų, mokiniai geriau lanko mokyklą. Lankomumo gerinimui padeda mokykloje  priimta lankomumo apskaitos tvarka, kurioje numatytos prevencinės priemonės tėvams, mokytojams, mokiniams ir kitiems už lankomumą atsakingiems asmenims.  Mokykloje dar išlieka drausmės ir mobiliųjų telefonų naudojimosi pamokose, keiksmažodžių vartojimo pertraukų metu, rūkymo, patyčių elektroninėje erdvėje problemos, jos sprendžiamos kartu su mokinių tėvais. Patobulinta ir naujai patvirtinta socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui tvarka mokykloje ir mokinių skatinimo ir drausminimo tvarka.

Per 2012 metus į mokyklos rizikos grupės sąrašą įtraukti 27 mokiniai. Jie stebimi, bendradarbiauja klasių vadovai, mokytojai ir  pagalbos mokiniui specialistai.

Per metus kviesti 9 mokyklos vaiko gerovės komisijos posėdžiai. Juose buvo svarstomos  pritaikytos ir individualizuotos programos, skirtos specialiųjų poreikių turintiems mokiniams; aptarti mokinių mokymosi ir elgesio sunkumai; specialiosios – lavinamosios klasės pasiekimų ir pagalbos teikimo efektyvumas; pritarta “Savaitės be patyčių” priemonių planui ir registracijai Vaikų linijoje;  aptartas ir  patvirtintas mokinių, norinčių dirbti viešuosius darbus vasaros atostogų metu, sąrašas; patvirtintos neformaliojo švietimo programos „Vaivorykštė“ ir “Vaivorykštė 2”; pritarta patobulintai socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui tvarkai; svarstyta poveikio priemonių netinkamai besielgiantiems mokiniams taikymo sąlygos ir tvarka mokykloje. Daug dėmesio komisija skyrė netinkamo mokinių elgesio bei lankomumo problemų svarstymui.

Bendradarbiaujama su Švietimo skyriumi, Vaiko teisių apsaugos tarnyba, Policijos komisariatu, Švietimo centru, Socialinės paramos skyriumi, mokyklomis, socialiniais darbuotojais iš Socialinių paslaugų centro, UAB „Minolga“, PPT, gydymo įstaigomis. Bendradarbiavimo pagrindinis tikslas – padėti vaikui ir jo šeimai.

 

Pagalba mokiniui

2012 metais 34 mokiniams buvo teikiama nuolatinė specialiojo pedagogo pagalba individualių, pogrupinių ir grupinių užsiėmimų metu. Kitiems mokiniams buvo teikta trumpalaikė pagalba, konsultacijos. 22 mokiniai vertinti vaiko gerovės komisijoje ir siųsti į Druskininkų PPT kompleksiniam vertinimui ir išvadų patikslinimui. Iš jų 3 mokiniams skirtas specialusis ugdymas, o 2 mokiniai stebimi, vertinami ir bus siunčiami į PPT specialiojo ugdymo skyrimui. 

Nuo rugsėjo 1 d. logopedo pagalba teikiama 65-iems ir 6-iems specialiosios (lavinamosios) klasės mokiniams. 7 mokiniams kalbos sutrikimai pašalinti ir jie išbraukti iš švietimo pagalbos gavėjų sąrašo, įrašyti 4 nauji mokiniai. Vaiko gerovės komisijos posėdžiuose aptariami alternatyvūs specialiųjų poreikių mokinių mokymosi, motyvacijos skatinimo būdai ir metodai, mokymosi strategijos, stengiamasi stiprinti specialiųjų poreikių mokinių šeimų ir mokyklos ryšį ieškant efektyvesnių bendradarbiavimo formų.

 

Ugdymo (si) aplinkos gerinimas

Gerinant ugdymo (si) aplinką, 2012 m. suremontuoti 8  kabinetai, atliktas dalinis aktų salės remontas, Savivaldybės lėšomis įrengtos 5 vaizdo kameros, kurios padeda prižiūrėti ir saugoti mokyklos pastatą ir prie mokyklos esančių sporto aikštelių įrangą. Nupirktos mokyklinės spintelės 5-tų klasių mokiniams, 4 kompiuteriai ir projektorius, 8 darbastaliai medžio dirbtuvėms, dirbtuvėse įrengta ištraukiamoji ventiliacija. Aplinkos gerinimo reikmėms naudojamos Savivaldybės, specialiosios programos ir paramos lėšos.

Mokytojams sudarytos sąlygos ugdymo procese naudoti informacines technologijas. Kiekviename mokomajame kabinete yra kompiuteris su interneto ryšiu, 26 kabinetuose – vaizdo projektoriai, pradinių klasių mokytojai ugdymo procese naudoja 2 interaktyvias lentas.

 

Mokyklos finansavimas 2012 metais

Asignavimai programoms

Patvirtintas planas

Patikslintas planas

Kasinės

išlaidos

 

Įvykdymas, %

1. Mokyklos bendrojo ugdymo programa (specialioji tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti)

 

2431,5

 

2422,6

 

2422,6

 

100

2. Mokyklos mokymo aplinkos užtikrinimo programa (steigėjo lėšos ir mokyklos už teikiamas paslaugas gautos lėšos)

 

709,4

 

716,6

 

693,2

 

96,7

3.Sveikatos priežiūra mokykloje

8,5

8,5

7,5

88,2

Iš viso:

3149,4

3147,7

3123,3

99,2

Mokyklos mokymo aplinkos užtikrinimo programa įvykdyta  96,7 % todėl, kad metų pabaigoje nebuvo gauta lėšų, ir liko kreditinis įsiskolinimas už lapkričio - gruodžio mėn. – 56,1 tūkst. Lt.

Kreditinis ir debetinis įsiskolinimas

Eil.Nr.

Straipsnio pavadinimas

Metų pradžioje

2011-12-31

(tūkst. Lt)

Metų pabaigoje

2012-12-31

(tūkst. Lt)

Padidėjo+

Sumažėjo –

(tūkst. Lt)

1.

Darbo užmokestis

 

0,9

0,9

2.

Socialinio draudimo įmokos

0,2

9,8

9,6

3.

Paslaugų panaudojimas

52,5

45,4

-7,1

3.1.

Šildymas

47,2

31,6

-15,6

3.2.

Elektros energija

4,0

6,9

2,9

3.3.

Ryšių paslaugos

0,8

1,7

0,9

3.4.

Transporto išlaikymas

 

1,9

1,9

3.5.

Vandentiekis ir kanalizacija

0,4

0,7

0,3

3.6.

Kitos paslaugos

0,1

2,6

2,5

 

Iš viso:

52,7

56,1

3,4

Kreditinis įsiskolinimas padengtas 2013 m. sausio mėn.

 

Mokyklos lėšos 2012 metų veiklos programai vykdyti ir jų palyginimas su 2011 metų asignavimais

Išlaidų

klasifikacijos

kodas

Išlaidų

pavadinimas

 

LĖŠOS PROGRAMOMS VYKDYTI (KASINĖS IŠLAIDOS ), TŪKST.LT

 

 

2011 m. iš viso

 

2012 m. iš viso

 

 

Iš jų:

Specialioji tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti

Lėšos ugdymo aplinkai užtikrinti

Lėšos svei-katos prie-žiūrai

Kiti finansavimo šaltiniai

Steigėjo l.

 

Gautos už teikiamas paslaugas

Lėšų su-ma

Finansavimo šaltinis

2

Išlaidos

3322,9

3142,3

2422,6

673,0

14,9

7,5

24,3

 

2.1

Darbo užmokestis ir socialinis draudimas

2983,6

2786,3

2334,9

427,6

 

7,5

16,3

Savivaldybės iždas (LK)

2.1.1.1.1.1

Darbo užmokestis

2269,8

2125,8

1776,7

330,8

 

5,9

12,4

 

2.1.2.1.1.1.

Socialinio draudimo įmokos

713,8

660,5

558,2

96,8

 

1,6

3,9

 

2.2

Prekių ir paslaugų naudojimas

325,3

306,6

50,7

233,0

14,9

 

8,0

Valst. biudž.t.l.„ Parama 2%

2.2.1.1.1.3

Šildymas

124,6

151,5

 

151,5

 

 

 

 

2.2.1.1.1.4

Elektros energija

26,1

26,2

 

26,2

 

 

 

 

2.2.1.1.1.5

Ryšių paslaugos

10

8,9

 

8,9

 

 

 

 

2.2.1.1.1.6

Transporto išlaikymas

4,7

4,0

 

4,0

 

 

 

 

2.2.1.1.1.8

Spaudiniai

28,3

21,8

20,9

0,9

 

 

 

 

2.2.1.1.1.10

Kitos prekės

33,3

35,9

6,9

14,6

12,9

 

1,5

 

2.2.1.1.1.11

Komandiruotės išlaidos

0,5

1,1

1,1

 

 

 

 

 

2.2.1.1.1.13

Vandentiekis ir kanalizacija

4,5

3,5

 

3,5

 

 

 

 

2.2.1.1.1.15

Ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas

26,0

3,8

 

3,8

 

 

 

 

2.2.1.1.1.16

Kvalifikacijos kėlimas

6,8

0,6

0,6

0

 

 

 

 

2.2.1.1.1.30

Kitos paslaugos

51,0

49,3

21,2

19,6

2,0

 

6,5

 

2.7.3.1.1.1

Socialinė parama

14,0

49,5

37,0

12,5

 

 

 

 

 

Darbdavių socialinė parama pinigais

14,0

49,5

37,0

12,5

 

 

 

 

3

Turto išlaidos

19,2

5,3

 

2,8

2,5

 

 

 

3.1.1.2.1.2

Negyvenami pastatai

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.3.1.2

Kitos mašinos ir įrenginiai

19,2

5,3

 

2,8

2,5

 

 

 

 

IŠ VISO

3342,1

3147,6

2422,6

675,8

17,4

7,5

24,3

 

 

Iš išlaidų palyginimo lentelės matome, kad 2012 metais išlaidos veiklos programai vykdyti sumažėjo 190,5 tūkst. Lt arba 5,7 procentais. Didžiausias išlaidų sumažėjimas darbo užmokesčio bei Sodros straipsniuose – 197,3 tūkst. Lt, kuris susidarė dėl 2012 metais sumažėjusio mokinių skaičiaus. Išlaidos šildymui didesnės 26,9 tūkst. Lt, nes sausio mėn. buvo dengiamas 2011 metų kreditinis įsiskolinimas. Išlaidos spaudiniams mažesnės 6,9 tūkst. Lt. 22,2 tūkst. Lt mažesnės išlaidos ilgalaikio turto remontui. Išlaidos pedagogų kvalifikacijos kėlimui sumažėjo 6,2 tūkst. Lt. Išlaidos darbdavių socialinei paramai didesnės 35,5 tūkst. Lt, nes 2012 m. atleisti 3 pedagoginiai darbuotojai, 1 iš jų turintis eksperto kvalifikacinę kategoriją. Kituose straipsniuose išlaidos sumažėjo arba padidėjo, bet tai neturėjo didelės įtakos bendriems rodikliams. Materialiojo turto einamajam remontui 2012 metų  programos sąmatoje skirta 5,4 tūkst. Lt., iš jų patalpų remontui panaudota 3,8 tūkst. Lt.

Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. T1-103 „Dėl Druskininkų sanatorinės mokyklos reorganizavimo išdalijant teisę vykdyti programas“ nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. mokykla vykdo pradinio ir pagrindinio ugdymo programas 7(6) – 16 metų mokiniams, atvykusiems gydytis į Vilniaus universitetinės vaikų ligoninės Santariškių klinikų filialo vaikų reabilitacijos skyrių Druskininkų „Saulutė“. Mokyklai skirtas finansavimas tęsti veiklą sanatorinėse klasėse iš specialiosios tikslinės dotacijos: ugdymo procesui organizuoti – 124,6 tūkst. Lt, iš jų: darbo užmokesčiui - 86,2 tūkst. Lt., soc. draudimo įmokoms -  29,6 tūkst. Lt, prekėms ir paslaugoms – 8,8 tūkst. Lt;  ūkinei veiklai užtikrinti - 45,8 tūkst. Lt, iš jų – darbo užmokesčiui – 3,1 tūkst. Lt.,  soc. draudimo įmokoms -  4,9 tūkst. Lt, prekėms ir paslaugoms – 37,8 tūkst. Lt;

 

Gautas turtas ir lėšos (2012 m.)

Eil. Nr.

Lėšų gavimo šaltiniai

Gautas turtas ir lėšos

Turto vertė

(tūkst. Lt)

Iš viso

(tūkst. Lt)

1.

Druskininkų sanatorinė mokykla

1.   Kompiuterinė įranga

2.   Baldai ir biuro įranga

3.   Programinė įranga

4.   Ūkinis ir bibliotekos inventorius

44,4

63,4

3,1

88,4

 

199,3

2.

Druskininkų sav. administracijos iždas (Ligonių kasos)

1. Lėšos darbo užmokesčiui sveikatos priežiūros darbuotojui

2. Lėšos socialinio draudimo įmokoms nuo atlyginimo sveikatos priežiūros darbuotojui.

 

12,4

 

3,9

 

 

16,3

 

3.

Iš valstybės biudžeto tikslinės

Lėšos  vietos bendruomenių savivaldos programai įgyvendinti 

2,6

2,6

4.

Paramos lėšos

Mokyklos bendruomenės narių parama (2 proc. pajamų mokesčio)

9,4

9,4

5.

Specialioji programa

1. Už naudojimąsi sporto salės patalpomis;

2.Už naudojimąsi aktų salės patalpomis;

3. Už naudojimąsi kitomis patalpomis;

4. Už diskotekų organizavimą

9,3

 

6,5

 

1,1

 

1,0

 

 

 

17,9

6.

Viso:

245,5

Per 2012 metus mokykla gavo turto iš Druskininkų sanatorinės mokyklos už 199,3 tūkst. ir 46,2 tūkst. Lt piniginių lėšų.

 

Mokyklos turtas

 

Turto pavadinimas

Turtas 2012 m. gruodžio 31 d.

duomenimis, Lt

Įsigijimo vertė

Likutinė vertė

Turtas apskaitomas balanse iš viso, iš jų:

4854408,78

2786733,85

 

Ilgalaikis materialusis turtas

pastatai

3902239,66

2324939,44

infrastruktūros statiniai

401390,12

307969,31

transportas

6600

 

kompiuterinė įranga

189632,03

44792,06

kitas materialus turtas

334438,43

100157,69

nematerialus turtas

20108,54

8875,35

Turtas apskaitomas užbalansinėje sąskaitoje iš viso, iš jų:

487753,90

422251,98

ūkinis inventorius ir bibliotekos inventorius

417364,12

417364,12

turtas naudojamas pagal panaudos sutartis, iš jų:

70389,78

4887,86

kompiuterinė įranga

51435,18

4887,86

programinė įranga, licencijos

928,68

 

kita biuro įranga (proj., spausd., multimedia proj.)

18025,92

 

 

Specialiosios programos ir paramos lėšų panaudojimas (2012 m.)

Eil. Nr.

Lėšų gavimo šaltiniai

 

Lėšų panaudojimas

Panaudota lėšų

(tūkst. Lt)

Iš viso

(tūkst. Lt)

1.

 

Specialioji programa

1. Kompiuterio įsigijimui

2. Projektoriaus įsigijimui

3. Mokyklinių spintelių pirkimui

4. Sportinio inventoriaus įsigijimui

5. Ūkinio inventoriaus įsigijimui  (projektoriaus laikikliai, šiukšlių dėžės, sportiniai marškinėliai ir kt.)

6. Kitos prekės (kanceliarinės prekės, diskotekų bilietai ir kt.)

7. Apmokėta už paslaugas (šildymo sistemos paruošimą šildymo sezonui, skalbyklos paslaugas) 

1,2

1,3

5,7

0,6

1,1

 

 

5,5

 

2,0

 

 

 

17,4

2.

Paramos lėšos

1. Mokinių ekskursijoms ir išvykoms

2. Renginių organizavimui

3. Grožinės literatūros įsigijimui

4. Mokyklos gerbūvio gerinimui

0,6

2,3

1,0

1,5

 

5,4

2012 metais panaudota 17,4 tūkst. litų iš specialiosios programos ir 5,4 tūkst. litų iš paramos lėšų.

Ilgalaikio ir trumpalaikio turto įsigijimas 1212 metais

Ilgalaikis turtas

Eil. Nr.

Turto įsigijimo šaltiniai

Įsigytas turtas

Turto vertė

(tūkst. Lt)

Iš viso

(tūkst. Lt)

1.

Aplinkos programa

Kompiuteris

Vėjapjovė

1,3

1,5

2,8

2.

Specialioji programa

Kompiuteris

Projektorius

1,2

1,3

2,5

3.

Druskininkų savivaldybė (projektas „Bendrojo lavinimo mokyklų modernizavimas“)

Kompiuteriai

5,8

5,8

4.

Druskininkų savivaldybė (projektas „Bendrojo lavinimo mokyklų bibliotekų modernizavimas“)

Kompiuteriai

47,7

47,7

5.

Druskininkų savivaldybė (projektas „PPT infrastruktūros, švietimo įstaigose dirbančių spec. pedagogų, soc. pedagogų, psichologų, logopedų darbo aplinkos modernizavimas”

Kompens. klaviatūra ir pelė

programinė įranga

1,9

 

8,9

10,8

Iš viso:             69,4

Trumpalaikis turtas

1.

MK lėšos

1.Vadovėliai, mokymo priemonės

2.Spausdintuvas, fotoaparatai

3.Projektorius

4. Kompiuteriai ir jų priedai

20,9

 

1,3

 

1,0

5,1

 

 

 

28,3

2.

Aplinkos programa

Darbastaliai

7,2

7,2

3.

Paramos lėšos

Grožinė literatūra

1,0

1,0

4.

Specialioji programa

1.Mokyklinės spintelės

2. Sporto inventorius

3. Ūkinis inventorius

5,7

 

1,0

0,8

 

7,5

5.

Druskininkų savivaldybė (projektas „PPT nfrastruktūros, švietimo įstaigose dirbančių spec. pedagogų, soc. pedagogų, psichologų, logopedų darbo aplinkos modernizavimas”

Baldai

10,2

10,2

6.

Druskininkų savivaldybė (projektas „Bendrojo lavinimo mokyklų modernizavimas“)

Rašomasis stalas

0,2

0,2

Iš viso:                 54,4

 

2012 m. mokykla įsigijo ilgalaikio ir trumpalaikio turto už 123,8 tūkst. litų.

 

Informacinių technologijų įranga

 

Informacinių technologijų įranga

 

Iš viso (vnt.)

 

Iš jų naudojama (vnt.):

 

Mokinių

ugdymui

 

Mokytojų, kitų ugdymo procese dalyvaujančių  darbuotojų darbui

Administracijos ir kitų darbuotojų darbui

 

Kompiuteris

 

118

 

59

 

46

 

13

 

Spausdintuvas

 

22

 

 

 

 

 

22

 

Vaizdo projektorius

 

33

 

33

 

 

 

 

 

Interaktyvi lenta

 

4

 

4

 

 

 

 

 

Dauginimo aparatas

 

8

 

2

 

5

 

1

Elektroninis knygų skaitytuvas

 

3

 

3

 

 

 

 

 

Vaizdo kamera

 

4

 

 

 

4

 

 

 

Skeneris

 

3

 

 

 

2

 

1

Daugiafunkcinis įrenginys

 

3

 

 

 

 

 

3

 

Pakabinami ekranai

 

25

 

25

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

223

 

126

 

57

 

40

Kiekviename mokomajame kabinete yra kompiuteris su interneto ryšiu, 29 kabinetuose – vaizdo projektoriai, pradinių klasių mokytojai ugdymo procese naudoja 2 interaktyvias lentas. Vienu kompiuteriu  naudojasi vidutiniškai 11 mokinių.

 

Problemos

1. Mažėjantis mokytojų darbo krūvis, mažėjant mokinių ir klasių komplektų skaičiui.

2. Trūksta MK lėšų, išlieka aktualus mokinių aprūpinimas vadovėliais, naujos grožinės literatūros įsigijimas.

 

 

Mokyklos direktorė                                                                                                  Ramutė Siliūnienė

 

 

 


 

SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO “DĖL DRUSKININKŲ “SAULĖS” PAGRINDINĖS MOKYKLOS DIREKTORIAUS

2012 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS” PROJEKTO

 

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2013-03-08

Druskininkai

 

1.

Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai

Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos direktorius pateikia ataskaitą, kurioje apibūdina 2012 metams numatytų uždavinių ir tikslų įgyvendinimą, veiklos rezultatus, iškelia problemas ir jų įgyvendinimo būdus.

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu numatyta, kad taryba, remdamasi Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento IV skyriaus 148 punktu, priima sprendimus dėl biudžetinių įstaigų ataskaitų.

2.

Kokių rezultatų laukiama

Išklausius Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos direktorius ataskaitą, bus įvertinta įstaigos veikla už 2012 metus.

3.

Kokios numatomos naujos teisinio reglamentavimo nuostatos

Nenumatoma.

4.

Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas

Šio sprendimo įgyvendinimui savivaldybės lėšų nereikės.

5.

Ar projektas parengtas laikantis Valstybinės kalbos, Įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymų reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka

Projektas parengtas laikantis nustatytų reikalavimų.

6.

Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai

Su visuomene konsultuojamasi sprendimo projektą paskelbus Druskininkų savivaldybės interneto svetainėje ir Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinės sistemos Projektų registravimo posistemėje.

Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos bendruomenė įgyvendino 2012 metams numatytus uždavinius.

7.

Projekto antikorupcinis vertinimas

Teisės akto projektas antikorupciniu požiūriu nevertinamas.

Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus

vyriausioji specialistė                                                                           Vaiva Kirkauskienė

 

Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė                                                              Lina Gražulienė

 

__________________