Projektas
DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL DRUSKININKŲ „SAULĖS“ PAGRINDINĖS MOKYKLOS DIREKTORIAUS 2012 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS
2013 m. kovo 14 d. PR-55
Druskininkai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr.55-1049; 2008, Nr.113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu ir remdamasi Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Druskininkų savivaldybės tarybos 2011 m. rugpjūčio 30 d. sprendimu Nr. T1-115, IV skyriaus 148 punktu, Druskininkų savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Pritarti Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos direktoriaus 2012 metų veiklos ataskaitai (pridedama).
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.
I. BENDROJI DALIS
Mokykla įsteigta 1999 m. Druskininkų miesto tarybos sprendimu Nr. 387 „Dėl 3-iosios vidurinės mokyklos reorganizavimo“. Druskininkų savivaldybės tarybos 2006 m. sausio 31 d. sprendimu Nr. T1-31 „Dėl Druskininkų „Ryto“ gimnazijos ir „Saulės“ pradinės mokyklos vidaus struktūros pertvarkymo“ pakeistas mokyklos tipas iš pradinės į pagrindinę. Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. T1-103 „Dėl Druskininkų sanatorinės mokyklos reorganizavimo išdalijant teisę vykdyti programas“ nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. mokykla vykdo pradinio ir pagrindinio ugdymo programas 7(6) – 16 metų mokiniams, atvykusiems gydytis į Vilniaus universitetinės vaikų ligoninės Santariškių klinikų filialo vaikų reabilitacijos skyrių Druskininkų „Saulutė“.
Mokykla veikia pagal Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos nuostatus, patvirtintus Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. T1-103.
Mokyklos kodas 195328165.
Pagrindinė švietimo veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas (kodas 85.31.10).
Kitos veiklos rūšys: priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas (kodas 85.10.20), pradinis ugdymas (kodas 85.20);
Mokyklos buveinė: Ateities g. 13, LT-66301 Druskininkai.
II. 2012 METŲ VEIKLA
Tikslai
1. Tobulinti ugdymo proceso organizavimą, individualizuojant ir diferencijuojant ugdymo turinį skirtingų gebėjimų ir poreikių mokiniams.
Uždaviniai
1. Gerinti ugdymo kokybę, sudarant lygias galimybes skirtingų gebėjimų ir poreikių mokiniams aktyviai dalyvauti ugdymo (si) procese.
2. Tobulinti mokymo (si) būdus, ugdant mokinių bendrąsias kompetencijas ir siekiant individualios mokinių pažangos.
Mokyklos darbuotojai
Pareigybės (etatai)
|
Pareigybių (etatų) skaičius 2010 m. |
Pareigybių (etatų) skaičius 2011 m. |
Pareigybių (etatų) skaičius 2012 m. |
Pedagoginės pareigybės (etatai) |
75,1 |
66,1 |
92,5 |
Nepedagoginės pareigybės (etatai) |
31,5 |
29,5 |
31.5 |
Viso: |
106,6 |
95,6 |
124 |
Pedagoginių pareigybių skaičius 2012 metais padidėjo, priėmus į mokyklą reorganizuotos Druskininkų sanatorinės mokyklos pedagoginius darbuotojus. Nepedagoginių darbuotojų etatų skaičius padidėjo 2 etatais. Sulaukus pensinio amžiaus atleisti 2 mokytojai ir 2 nepedagoginiai darbuotojai.
Mokykloje dirba 71 mokytojas, 8 iš jų – sanatorinėse klasėse: 61 iš jų turi vyresniojo mokytojo kvalifikaciją, 6 – mokytojo metodininko, 4 – mokytojo kvalifikaciją. 2013 metais aukštesnę kvalifikacinę kategoriją įgyti prašymus atestuotis pateikę 3 mokytojai.
Klasių komplektų skaičius
Metai |
Priešm. gr. |
1 klasės |
2 klasės |
3 klasės |
4 klasės |
5 klasės |
6 klasės |
7 klasės |
8 klasės |
9 klasės
|
10 klasės
|
Spec. klasės |
Jungtinės klasės |
Viso klasių |
2010 |
1 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
4 |
2 |
2 |
1 |
|
32 |
2011 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
2 |
2 |
1 |
|
31 |
2012 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
5 |
33 |
Druskininkų „Saulės“ pagrindinėje mokykloje 2012 - 2013 m. m. sumažėjo 2 klasių komplektais – suformuotos 2 trečios klasės ir 3 penktos klasės, vietoj atitinkamai buvusių 3 komplektų vienoje ir 4 komplektų - kitoje klasių grupėje. Šiuose klasių komplektuose buvo daugiausiai neužpildytų mokymosi vietų. Tačiau klasių komplektų skaičius mokykloje padidėjo 2 komplektais lyginant su 2011-2012 m. m., nes mokykla pradėjo vykdyti pradinio ir pagrindinio ugdymo programas 7(6) – 16 metų mokiniams, atvykusiems gydytis į Vilniaus universitetinės vaikų ligoninės Santariškių klinikų filialo vaikų reabilitacijos skyrių Druskininkų „Saulutė“. Sanatorijos mokiniai ugdomi 5 jungtiniuose klasių komplektuose sanatorijos patalpose.
Rugsėjo mėnesį sanatorinėse klasėse besimokančių mokinių skaičiaus vidurkis buvo 27 mokiniai, spalio mėn. – 42 mokiniai, lapkričio mėn. – 80 mokinių, gruodžio mėn.- 65 mokiniai.
Mokinių skaičius
Metai |
Priešm. gr. |
1 klasės |
2 klasės |
3 klasės |
4 klasės |
5 klasės |
6 klasės |
7 klasės |
8 klasės |
9 klasės
|
10 klasės
|
Spec. klasės |
Viso mokinių |
2010 |
14 |
50 |
55 |
68 |
90 |
74 |
56 |
87 |
96 |
41 |
30 |
10 |
671 |
2011 |
23 |
59 |
48 |
57 |
64 |
85 |
73 |
56 |
85 |
39 |
37 |
9 |
635 |
2012 |
25 |
60 |
57 |
49 |
54 |
66 |
79 |
73 |
56 |
36 |
34 |
7 |
596 |
Lyginant mokinių skaičių 2012 m. rugsėjo 1 d. duomenimis su 2011 m., mokykla sumažėjo 39 mokiniais - dėl mažėjančio mokinių skaičiaus ir mokinių, išėjusių mokytis į “Ryto”
gimnaziją. 2 specialiosios (lavinamosios) klasės mokiniai baigė pagrindinio ugdymo individualizuotą programą ir gavo pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimus.
Specialiųjų poreikių mokinių skaičius
2010 m. – 57 mokiniai, 2011 m. - 55 mokiniai, 2012 m. – 49 mokiniai. 34 specialiųjų poreikių mokiniams teikiama nuolatinė specialiojo pedagogo pagalba individualių, pogrupinių ir grupinių užsiėmimų metu. Kitiems mokiniams buvo teikta trumpalaikė pagalba, konsultacijos. 2 mokiniai buvo stebimi, konsultuojami ir siunčiami į PPT kompleksiniam įvertinimui ir specialiojo ugdymo skyrimui. Nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. logopedo pagalba teikiama 65 mokiniams.
Mokinių vežimas
Sudarytos sąlygos mokinių vežiojimui. 2010 m. į mokyklą ir iš mokyklos buvo vežami 23 mokiniai, 2011 m. – 26 mokiniai, 2012 m. - 26 mokiniai.
Mokinių vežiojimo kryptys 2011-2012 metais
Eil. Nr. |
Vežiojimo kryptys |
Vežiojamų mok. sk. 2011m. 01-06 mėn.
|
Vežiojamų mok. sk. 2011m. 09-12 mėn. |
Vežiojamų mok. sk. 2012 m. 01-06 mėn.
|
Vežiojamų mok. sk. 2012 m. 09-12 mėn. |
1. |
Druskininkai - Leipalingis |
11 |
11 |
9 |
9 |
2. |
Druskininkai-Ricieliai |
6 |
6 |
8 |
9 |
3. |
Druskininkai-Gerdašiai |
4 |
6 |
2 |
2 |
4. |
Druskininkai-Lipliūnai |
- |
- |
- |
3 |
5. |
Kiti mokiniai (specialiosios (lavinamosios) klasės) - miestas, Viečiūnai) |
4 |
3 |
3 |
3 |
|
Viso :
|
25 |
26 |
22 |
26 |
Nuo 2012 m. mokiniai yra vežami UAB „Kautra“ priemiestiniais autobusais, naudojant elektroninį bilietą, įdiegtą kartu su mokinio pažymėjimu. Tai patogu, nereikia mokiniams išduoti bilietėlių, kuriuos dažnai pamesdavo. Vežėjai laiku atsiskaito su mokykla, pateikdami sąskaitą faktūrą su važiuojančių mokinių vardais, pavardėmis, važiavimo maršrutais ir nurodytu važiavimo skaičių kiekiu. 8 mokiniai pasirinkę mišrų važiavimo būdą, geltonuoju autobusiuku važinėja 3 specialiosios klasės mokiniai.
Mokinių vežiojimo būdai ir išlaidos (2010-2012 m. palyginimas)
Vežiojimo būdas |
Vežiojamų mokinių skaičius |
Išlaidos metams (tūkst. Lt) |
|||||
Metai |
2010 |
2011 |
2012 |
2010 |
2011 |
2012 |
|
Privatūs vežėjai pagal sudarytas sutartis ( Momeniškio IĮ) |
6 |
7 |
1 (iki 2012-06-01)
|
0,4 |
3,8 |
0,8 |
|
Priemiesčio maršrutinis transportas: UAB “Kautra” |
7 |
9 |
23 |
0,8 |
3,0 |
4,6 |
|
Geltonieji autobusiukai |
10 |
10 |
|
3 |
- |
- |
- |
Iš viso: |
23 |
26 |
|
27 |
1,2 |
6,8 |
5,4 |
Mokinių pavežėjimui 2010 m. išleista 1,2 tūkst. Lt (mokykla pradėjo atsiskaityti už pavežėjimą nuo 2010 m. spalio mėn.), 2011 m. - 6,8 tūkst. Lt, 2012 m. – 5,4 tūkst. Lt.
Mokinių nemokamas maitinimas
2010 metais nemokamą maitinimą (pietus) gavo 239 mokiniai, 2011 m. - 233 mokiniai, 2012 m. – 184 mokiniai. Mokinių, 2012 metais gaunančių nemokamą maitinimą, skaičius sumažėjo, mažėjant mokinių skaičiui mokykloje.
2012 metų veiklos tikslų ir uždavinių įgyvendinimas
Įgyvendinant 2012 m. mokyklos veiklos tikslus ir uždavinius, buvo siekiama efektyvinti bei tobulinti ugdymo proceso organizavimą, didžiausią dėmesį skiriant ugdymo turinio individualizavimui ir diferencijavimui pagal mokinių gebėjimus ir poreikius, siekiant individualios mokinių pažangos. Buvo stengiamasi efektyviai išnaudoti IKT teikiamas galimybes mokymo procese.
Mokinių pasiekimai ir jų kaita
Mokinių 2010-2011 m. m. ir 2011-2012 m. m. mokymosi pasiekimų analizė parodė, kad mokytojų pastangos skatinti mokinių motyvaciją davė teigiamų rezultatų. 6-8 klasių grupėse pažymio vidurkis, lyginant dvejus paskutinius mokslo metus, išliko nepakitęs, o 5 ir 9-10 klasių grupėse pažymio vidurkio pokytis teigiamas.
Klasė |
2009-2010 m.m. |
2010- 2011 m.m. |
2011- 2012 m.m. |
Vidurkio pokytis |
Klasė |
2009-2010 m.m. |
2010-2011 m.m. |
2011-2012 m.m. |
Vidurkio pokytis |
5-tų klasių pažymių vidurkis |
8,4 |
8,4 |
8,6 |
+0,2 |
8-tų klasių pažymių vidurkis |
7,5 |
7,8 |
7,8 |
0 |
6-tų klasių pažymių vidurkis |
8.4 |
8 |
8 |
0 |
9-tų klasių pažymių vidurkis |
6,1 |
6,1 |
6,4 |
+0,3 |
7-tų klasių pažymių vidurkis |
7,8 |
7,9 |
7,9 |
0 |
10-tų klasių pažymių vidurkis |
5,9 |
6,3 |
6,4 |
+0,1 |
Mokinių pasiekimus 9-10 klasėse gerokai įtakoja tai, kad 8-tų klasių mokiniai, turintys aukštus pažymių vidurkius, toliau tęsia mokymąsi „Ryto“ gimnazijoje.
2011-2012 mokslo metais 10 klasėje mokėsi 33 mokiniai. 31 mokinys dalyvavo pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinime (2011 m. - 19 mokinių). Mokyklą sėkmingai baigė 33 dešimtokai. 23 mokiniai toliau mokytis išvyko į “Ryto” gimnaziją, 3 – į Druskininkų amatų mokyklą, 4 – į Alytaus profesinio rengimo centrą, po 1 - į Veisiejų gimnaziją ir Kauno maisto ir prekybos mokymo centrą. 1 mokinė sukūrė šeimą ir nesimoko.
Metodinė veikla
Metodinės grupės savo veikloje pagrindinį dėmesį sutelkė į pamokos organizavimo tobulinimą, mokomosios medžiagos pritaikymą skirtingų poreikių mokiniams, mokinių kūrybinių gebėjimų ugdymą, IKT programų bei kompiuterinių priemonių naudojimą ugdymo procese, PUPP rezultatų analizę, švietimo aktualijų sklaidą. Metodinėse grupėse aptarta Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo koncepcija, PUPP vykdymo ir organizavimo naujovės. Patobulinta mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarka. Kiekvienais metais atliekami tyrimai ir metodinės tarybos posėdžiuose aptariama priešmokyklinės grupės vaikų, pirmokų, penktokų ir naujai atvykusių mokinių adaptacija mokykloje, analizuojamas mokinių santykis su mokykla, mokytojais, su kokiomis problemomis susiduria jų tėvai, pateikiami siūlymai dėl mikroklimato gerinimo pamokose, namų darbų krūvių ir kt.
Mokykloje vyko gerosios patirties sklaida: buvo vedamos atviros ir integruotos pamokos, mokytoja I. Damulevičiūtė skaitė pranešimą mokyklos mokytojams apie stažuotę Šakiuose „Netradicinės lietuvių kalbos pamokos“, mokytoja V.Giedraitienė skaitė pranešimus miesto metodiniame būrelyje: „IKT panaudojimas dorinio ugdymo pamokose“, „Vertinimo būdai dorinio ugdymo pamokų metu“. Mokytoja G. Kalesnykaitė miesto metodiniame būrelyje dalijosi įspūdžiais apie chemijos dalyko metodines dienas Vilniuje, Ugdymo plėtotės centre. Pradinio ugdymo mokytoja A. Keturkienė dalyvavo respublikiniame projekte, kurio metu buvo kuriama ir išbandoma „Pradinių klasių mokinių kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo naudojant interaktyvią lentą metodika“. Už aktyvų dalyvavimą respublikiniame konkurse „Virtuali kelionė klasėje“ mokyklai skirtas stacionarus projektorius, o pradinio ugdymo mokytojų pateikti metodiniai darbai apie IKT taikymą ugdymo procese švietimo portale http:/portalas.emokykla.lt/vkk paskelbti kaip tinkami informacinių technologijų taikymo pavyzdžiai mokytojams. 2012 m. gruodžio mėnesį pradinio ugdymo mokytojos A. Keturkienė, A. Ražinskienė, M. Kašėtaitė, V. Marcinonienė, V.Lisauskienė parengė ir pateikė šiam respublikiniam konkursui dar 8 metodinius darbus.
Gerąja patirtimi buvo dalijamasi mokyklos ir miesto metodinių būrelių susirinkimuose. Buvo organizuotos dalykinės olimpiados: anglų, rusų kalbų, informatikos, fizikos, įvairūs dalykiniai konkursai.
Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas
Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas 2012 m. buvo orientuotas į ugdymo turinio individualizavimo, aktyviųjų mokymo (si) metodų ir IKT taikymo ugdymo procese įgyvendinimą. Mokytojai dalyvavo Druskininkų švietimo centro, Ugdymo plėtotės centro organizuotuose seminaruose ir kursuose. Gegužės mėn. mokykloje vyko IKT kursai „ECDL starter“ pažymėjimui gauti. Mokytojai dalyvavo UPC organizuojamose metodinėse dienose, kur susipažino su švietimo naujovėmis ir aktualijomis, pokyčiais.
Mokykla dalyvavo 2010-2012 metais Ugdymo plėtotės centro vykdomame projekte „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas". Projektas buvo finansuojamas iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų. Pradinio ugdymo mokytojos išklausė 40 val. nuotolinio mokymo kursą „Pedagogų kompiuterinio raštingumo reikalavimai: edukacinė dalis ir patobulino edukacinę IKT taikymo kompetenciją: kūrybiškai individualizuoti ugdymo turinį, tikslingai naudoti IKT priemones ugdymo procese, tikslingai taikyti mokymo ir mokymosi metodus, planuoti IKT panaudojimo veiklą, organizuoti IKT išteklių valdymą ugdymo procese, vertinti ir reflektuoti IKT panaudojimą.
Mokykloje organizuotas nemokamas praktinis seminaras „Lyderystės ugdymas mokykloje“ ne tik mokytojams, bet ir mokiniams (projektas „Drąsinkime ateitį“). Grupė mokytojų dalyvavo projekto „T klasė“ organizuojamame seminare „Pedagogų ir mokymosi visą gyvenimą sistemos darbuotojų profesinis tobulinimas komunikacinės kompetencijos ugdymo srityje“, kuriame buvo gvildenamas bendradarbiavimo su tėvais sistemos kūrimas mokykloje, ankstyvojo profesinio orientavimo ir karjeros pasirinkimo kompetencijų ugdymas.
Neformalusis ugdymas
Pedagogai didelį dėmesį skyrė mokinių dalykinių, meninių, sportinių, kūrybinių gebėjimų ugdymui.
Neformaliojo ugdymo užsiėmimus mokykloje 2012 metais lankė 130 pradinių klasių mokinių. Mokykla dalyvavo Savivaldybės konkursuose „Sveikuolių sveikuoliai“, „Raštingiausias pradinukas 2012“, pradinių klasių mokinių varžybose „Šviesoforas“, kvadrato varžybose, estafečių varžybose „Olimpinės žvaigždutės“. Mokykla organizavo Savivaldybės 4-tų klasių mokinių gamtamokslinę konferenciją „Gamtos paslaptys“. Pradinukai aktyviai dalyvavo respublikiniuose konkursuose: „Ingman ledų profesorius“ , „Geriausio geografo konkursas“, „Gandrus pasitinkant“, LR aplinkos ministerijos inicijuotame jaunųjų miško bičiulių plakatų konkurse „Saugokime miškus“, tarptautiniame matematikos konkurse „Kengūra“.
Mokykloje veikė 20 neformalaus ugdymo būrelių: sporto, dailės, muzikos, jaunųjų miško bičiulių sambūris, darbščiųjų rankų, jaunųjų šaulių, šokių ir kt., juos lankė 258 penktų-dešimtų klasių mokiniai. Mokinių rezultatai atsispindėjo įvairiose veiklose, konkursuose, sportinėse varžybose (dailės darbų paroda Druskininkų švietimo centre, dalyvavimas respublikiniame ekslibrisų konkurse, parodos mokykloje; pasirodymai Mamyčių dienos, kalėdiniuose renginiuose; edukacinės išvykos į gamtosauginius objektus, miško sodinimo akcijos ir kt.) Tarptautiniame miškininkų konkurse „Jaunimas Europos miškuose“ mokyklos komanda laimėjo II-ąją vietą. Aktyviausi jaunieji gamtininkai buvo apdovanoti kelialapiais į vasaros stovyklą Karklėje. Net patys mažiausieji – priešmokyklinės grupės vaikučiai - skynė laurus tarptautiniame konkurse „Sveikuolių sveikuoliai“.
Organizuotos dalykinės olimpiados (matematikos, anglų, rusų kalbų, informatikos), įvairūs konkursai: linksmoji matematinė ir užsienio kalbų popietės, viktorina „Moki žodį – žinai kelią“, skirta J.Jablonskio 150-osioms gimimo metinėms paminėti, R. Skučaitės kūrinių raiškiojo skaitymo konkursas, raštingiausio mokinio konkursas. Aktyviai mokiniai dalyvavo internetiniuose konkursuose: anglų kalbos „Amber star“, lietuvių kalbos „Švari kalba – švari galva“, matematikos „Kengūra“, informatikos „Kompiuterinė kalėdinė pasaka“. Aktyvi mokykloje sportinė veikla: buvo organizuojamos įvairios tarpklasinės varžybos, veikė mergaičių ir berniukų futbolo, krepšinio, tinklinio ir beisbolo būreliai. Tradicinėmis tapo mokyklos bendruomenės taurės varžybos, kuriose varžosi mokinių, tėvų ir mokyklos darbuotojų komandos. Mokyklos mergaičių futbolo komanda Lietuvos mokinių olimpinio festivalio Druskininkų savivaldybės tarpmokyklinėse mažojo futbolo 5x5 varžybose užėmė I-ąją vietą, Alytaus zonos tarpmokyklinėse varžybose - II-ąją vietą, tarpzoninėse varžybose – III-ają vietą. Kartu su „Ryto“ gimnazijos vyresniųjų klasių mokiniais organizuota popietė-viktorina „Krepšinio šalis“, vyko rankų lenkimo čempionatas. Jį organizuoti padėjo ir prizus įsteigė Druskininkų sporto centras.
Neformaliojo vaikų švietimo programų įvykdymas per mokslo metus
Eil. Nr. |
Neformaliojo švietimo programos pavadinimas |
Specialioji tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti (iš 6 procentų MK) Lt |
Kiti finansavimo šaltiniai (tėvų lėšos ir kt.) (Lt) |
Iš viso (Lt) |
||
Lėšos darbo užmokesčiui |
Lėšos kitoms išlaidoms |
|||||
Darbo užmokestis |
Soc. draudimas |
|||||
1. |
„Aš skaitau, skaityk ir tu!“ |
- |
- |
4595,00 |
- |
4595,00 |
2. |
„Kompiuteris – mano draugas“ |
500,00 |
155,00 |
1700,00 |
- |
2355,00 |
3. |
“Mano gimtieji Druskininkai- istorija ir dabartis” |
500,00 |
155,00 |
1280,00 |
-
|
1935,00 |
4. |
“Mūsų mažos rankos išsaugos žalią grožį žemėje” |
500,00 |
155,00 |
3455,00 |
- |
4110,00 |
|
Iš viso: |
1500,00 |
465,00 |
11030,00 |
- |
12995,00 |
2012 m. vykdytos 4 neformaliojo švietimo programos, kurioms finansavimas skirtas iš MK – 12995 Lt.
Neformaliojo vaikų švietimo programų įvykdymas vaikų vasaros atostogų metu
Eil. Nr. |
Programos pavad. |
Die-nų sk.
|
Vaikų skaičius
|
Lėšos programos vykdymui (Lt)
|
|||||||
Specialioji tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti (iš 6 procentų MK) |
Nemokamam maitinimui |
Kiti finansa- vimo šaltiniai (tėvų Lėšos ir kt.) *(Vietos bendruomenių savivaldos programa) |
Iš viso |
||||||||
Iš viso |
Iš jų socialiai remtini |
||||||||||
Tikslinė dotacija socialinei paramai mokiniams (pusryčiams, ir pietums) |
Savivaldybės biudžeto lėšos gamybos išlaidoms
|
Iš viso
|
|||||||||
1. |
„Vaivo- rykštė“ |
10 |
110 |
110 |
5405,00 |
6435,00 |
- |
6435,00 |
- |
11840,00 |
|
2. |
“Vaivo-rykštė 2” |
10 |
36 |
36 |
- |
1927,80 |
- |
|
*2592,00 |
4519,80 |
|
|
Iš viso: |
20 |
146 |
146 |
5405,00 |
6627,80 |
- |
6435,00 |
*2592,00 |
16359,80 |
Mokinių vasaros atostogų metu buvo vykdomos neformaliojo švietimo programos „Vaivorykštė“ ir „Vaivorykštė 2“, kurių metu buvo turiningai organizuotas mokinių poilsis 146 socialiai remtiniems mokiniams. „Vaivorykštės“ programos vykdymui buvo skirtos Savivaldybės biudžeto lėšos, o „Vaivorykštė 2“ programos vykdymui - lėšos skirtos iš Vietos bendruomenių savivaldos programos.
Projektinė veikla
Mokykla dalyvavo ES finansuojamo respublikinio projekto „T klasė“ numatytose veiklose, kurių pagrindinis tikslas – telkti mokyklos bendruomenės narius – mokytojus, mokinius ir jų tėvelius, didinti jų tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą. Dalyvavimas projekte leido paįvairinti neformaliojo ugdymo veiklas, prasiplėtė mokyklos ir šeimos bendravimo ir bendradarbiavimo ribos (tėvelių vedamos pamokos, ekskursijos į darbovietes, bendri renginiai ir šventės su tėvais, įvairios akcijos ir pan.). Tėvai buvo kviečiami dalyvauti renginiuose, padėti organizuojant įvairias išvykas, akcijas, aktyviai dalyvavo tradicinėje Kaziuko mugėje, bendruomenės sporto šventėje, neliko abejingi kalėdinei Gerumo akcijai. Tėvų iniciatyvumas, aktyvus indėlis į mokyklos kultūrinį gyvenimą buvo pažymėtas Padėkų dienos renginyje „Nešu saulę tau į delnus...“, jo metu buvo apdovanoti puikiai ir labai gerai besimokantys, aktyvūs mokiniai, varžybų olimpiadų ir konkursų prizininkai.
Mokykla – viena iš kelių dešimčių respublikos mokyklų, atrinktų dalyvauti respublikiniame „Kūrybinių partnerysčių“ projekte, kurį įgyvendina Ugdymo plėtotės centras. Vienas iš šio projekto tikslų – sėkmingas mokinių, mokytojų ir kuriančių praktikų bendradarbiavimas. Kuriančiu praktiku mokykloje tapo druskininkietė Ieva Žibūdaitė, šiuo metu gyvenanti ir dirbanti Vilniuje. Užsiėmimų su kūrybine agente metu mokiniams buvo organizuojami įvairūs žaidimai, popietės, diskusijos, kurių metu mokiniai mokėsi priimti svarbius sprendimus, kitaip, kūrybiškiau spręsti problemas, rasti išeitį iš keblios situacijos. Taip pat buvo ugdomos įvairios socialinės kompetencijos: gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti, komunikuoti. Projekto idėja ir siekis - „sukurti mechanizmą“, kurio kertine ašimi tampa į mokyklos bendruomenę įsiliejantis naujas žmogus, „kūrėjas“, generuosiantis sėkmingesnio, patrauklesnio, netgi gyvybingesnio mokymo (si) idėjas. Tokį „kūrėją“ mūsų mokykla jau turi – tai veiklių, iniciatyvių menininkų, džiazo muzikantų šeima iš Klaipėdos – Jotvilas ir Linas Švirinai. Projektas praplės ir praturtins įprastą mokymosi procesą, ugdys mokinių ir mokytojų kūrybiškumą, nes bendradarbiaudami su menininkais, kultūros veikėjais ir mokslininkais mokiniai ir mokytojai įgyvendins įvairius kūrybiško mokymosi projektus.
Mokyklos biblioteka atvira kaitai, naujovėms, čia skatinama meilė knygai, nuolat vyksta įdomūs renginiai, susitikimai, mokiniai įtraukiami į projektinę veiklą. Kasmet organizuojami „Metų knygos“ rinkimai, poetinės popietės, respublikinio projekto „Šiaurės šalių savaitė“ renginiai. Biblioteka dalyvauja projekte „Skaitanti mokykla“.
2012 m. rugpjūčio mėn. pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su Alytaus kraštotyros muziejumi, kuris kartu su kitais didžiausiais Lietuvos muziejais vykdo projektą „Muziejus-mokykla-moksleivis“. Mokykla įsipareigojo dalyvauti įdomiuose edukaciniuose užsiėmimuose. Pirmajame mokiniai mokėsi raukti senovinį apavą – nagines, susipažino su senovinėmis apavo rūšimis.
Spalio mėn. pasirašyta trejų metų bendradarbiavimo sutartis su Gardino 18-ąja vidurine mokykla, 2013 m. vasario 1 d. įvyko pirmasis mokyklų mokinių ir mokytojų susitikimas.
Prevencinė veikla
Mokykloje sudarytos saugios sąlygos mokytis bei praleisti laisvalaikį, vykdomas prevencinės veiklos priemonių planas. Klasės valandėlių metu bei atskirose pamokose puoselėjama elgesio kultūra, patariama kaip savo saugią aplinką bei laisvalaikį sukurti be žalingų įpročių. Priešmokyklinio ugdymo grupės vaikai, pirmokų ir dvi antrosios klasės dalyvauja prevencinėje programoje „Antras žingsnis”. 8-9 klasių mokiniams socialinė pedagogė ir psichologė vedė užsiėmimus paaugliams aktualiomis temomis: kaip priimti sprendimus savarankiškai, kaip atsispirti draugų įtakai ir pan. Penktokams pravestas valandėlių ciklas “Gyvenkime sveikai”, atliktas anoniminis rūkymo testas. Ciklą užbaigė popietė “Linksmieji sumuštiniai”. Integruotai vykdoma „Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų“ prevencijos programa.
Daugėja mokinių, turinčių elgesio problemų. 5-6 klasių mokiniams buvo organizuota socialinių įgūdžių ugdymo grupė. Pagal atskirą programą buvo mokoma, kaip įveikti nuobodulį, kaip prisistatyti, pradėti ir baigti pokalbį, suvaldyti pyktį ar mokėti pralaimėti. Kasmet prisijungiama prie Vaikų linijos organizuotos akcijos “Savaitė be patyčių”. Į pasiruošimą bei dalyvavimą Tarptautinės tolerancijos, Tarptautinės nerūkymo dienų akcijose kasmet įtraukiama nemažai mokinių. Pradinių klasių mokiniai su mokytojomis organizavo sporto, sveikatingumo, pavasario, rudenėlio šventes, vykdė savaitinį projektą Tarptautinei gyvūnų dienai paminėti.
Siekiant šalinti netinkamo elgesio bei žalingų įpročių paplitimo priežastis su mokiniais buvo dirbama individualiai ir su visa klase. Klasėse kartu su klasių vadovais ir atskirų dalykų mokytojais buvo sprendžiamos kai kurių mokinių netinkamo elgesio pamokų metu problemos, diskusijų metu išklausomos įvairios nuomonės dėl mokytojų ir mokinių santykių gerinimo, mokinių drausmės pamokose. Siekiama, kad mokytojas ir mokinys vienodai jaustų atsakomybę, vieni kitiems padėtų siekti pamokoje keliamų uždavinių. Operatyviai reaguojama į pasitaikančius konfliktus, netinkamo mokinių elgesio atvejai aptariami kartu su mokiniais ir jų tėvais. 6-ose klasėse buvo organizuota „apskrito stalo“ diskusija mokinio taisyklių pažeidinėjimams aptarti su mokytojais, tėvais ir elgesio problemų turinčiais mokiniais. Patvirtinta poveikio priemonių netinkamai besielgiantiems mokiniams taikymo sąlygos ir tvarka mokykloje.
Mokykloje mažėja konfliktinių situacijų, patyčių atvejų, mokiniai geriau lanko mokyklą. Lankomumo gerinimui padeda mokykloje priimta lankomumo apskaitos tvarka, kurioje numatytos prevencinės priemonės tėvams, mokytojams, mokiniams ir kitiems už lankomumą atsakingiems asmenims. Mokykloje dar išlieka drausmės ir mobiliųjų telefonų naudojimosi pamokose, keiksmažodžių vartojimo pertraukų metu, rūkymo, patyčių elektroninėje erdvėje problemos, jos sprendžiamos kartu su mokinių tėvais. Patobulinta ir naujai patvirtinta socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui tvarka mokykloje ir mokinių skatinimo ir drausminimo tvarka.
Per 2012 metus į mokyklos rizikos grupės sąrašą įtraukti 27 mokiniai. Jie stebimi, bendradarbiauja klasių vadovai, mokytojai ir pagalbos mokiniui specialistai.
Per metus kviesti 9 mokyklos vaiko gerovės komisijos posėdžiai. Juose buvo svarstomos pritaikytos ir individualizuotos programos, skirtos specialiųjų poreikių turintiems mokiniams; aptarti mokinių mokymosi ir elgesio sunkumai; specialiosios – lavinamosios klasės pasiekimų ir pagalbos teikimo efektyvumas; pritarta “Savaitės be patyčių” priemonių planui ir registracijai Vaikų linijoje; aptartas ir patvirtintas mokinių, norinčių dirbti viešuosius darbus vasaros atostogų metu, sąrašas; patvirtintos neformaliojo švietimo programos „Vaivorykštė“ ir “Vaivorykštė 2”; pritarta patobulintai socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui tvarkai; svarstyta poveikio priemonių netinkamai besielgiantiems mokiniams taikymo sąlygos ir tvarka mokykloje. Daug dėmesio komisija skyrė netinkamo mokinių elgesio bei lankomumo problemų svarstymui.
Bendradarbiaujama su Švietimo skyriumi, Vaiko teisių apsaugos tarnyba, Policijos komisariatu, Švietimo centru, Socialinės paramos skyriumi, mokyklomis, socialiniais darbuotojais iš Socialinių paslaugų centro, UAB „Minolga“, PPT, gydymo įstaigomis. Bendradarbiavimo pagrindinis tikslas – padėti vaikui ir jo šeimai.
Pagalba mokiniui
2012 metais 34 mokiniams buvo teikiama nuolatinė specialiojo pedagogo pagalba individualių, pogrupinių ir grupinių užsiėmimų metu. Kitiems mokiniams buvo teikta trumpalaikė pagalba, konsultacijos. 22 mokiniai vertinti vaiko gerovės komisijoje ir siųsti į Druskininkų PPT kompleksiniam vertinimui ir išvadų patikslinimui. Iš jų 3 mokiniams skirtas specialusis ugdymas, o 2 mokiniai stebimi, vertinami ir bus siunčiami į PPT specialiojo ugdymo skyrimui.
Nuo rugsėjo 1 d. logopedo pagalba teikiama 65-iems ir 6-iems specialiosios (lavinamosios) klasės mokiniams. 7 mokiniams kalbos sutrikimai pašalinti ir jie išbraukti iš švietimo pagalbos gavėjų sąrašo, įrašyti 4 nauji mokiniai. Vaiko gerovės komisijos posėdžiuose aptariami alternatyvūs specialiųjų poreikių mokinių mokymosi, motyvacijos skatinimo būdai ir metodai, mokymosi strategijos, stengiamasi stiprinti specialiųjų poreikių mokinių šeimų ir mokyklos ryšį ieškant efektyvesnių bendradarbiavimo formų.
Ugdymo (si) aplinkos gerinimas
Gerinant ugdymo (si) aplinką, 2012 m. suremontuoti 8 kabinetai, atliktas dalinis aktų salės remontas, Savivaldybės lėšomis įrengtos 5 vaizdo kameros, kurios padeda prižiūrėti ir saugoti mokyklos pastatą ir prie mokyklos esančių sporto aikštelių įrangą. Nupirktos mokyklinės spintelės 5-tų klasių mokiniams, 4 kompiuteriai ir projektorius, 8 darbastaliai medžio dirbtuvėms, dirbtuvėse įrengta ištraukiamoji ventiliacija. Aplinkos gerinimo reikmėms naudojamos Savivaldybės, specialiosios programos ir paramos lėšos.
Mokytojams sudarytos sąlygos ugdymo procese naudoti informacines technologijas. Kiekviename mokomajame kabinete yra kompiuteris su interneto ryšiu, 26 kabinetuose – vaizdo projektoriai, pradinių klasių mokytojai ugdymo procese naudoja 2 interaktyvias lentas.
Mokyklos finansavimas 2012 metais
Asignavimai programoms |
Patvirtintas planas |
Patikslintas planas |
Kasinės išlaidos |
Įvykdymas, % |
1. Mokyklos bendrojo ugdymo programa (specialioji tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti) |
2431,5 |
2422,6 |
2422,6 |
100 |
2. Mokyklos mokymo aplinkos užtikrinimo programa (steigėjo lėšos ir mokyklos už teikiamas paslaugas gautos lėšos) |
709,4 |
716,6 |
693,2 |
96,7 |
3.Sveikatos priežiūra mokykloje |
8,5 |
8,5 |
7,5 |
88,2 |
Iš viso: |
3149,4 |
3147,7 |
3123,3 |
99,2 |
Mokyklos mokymo aplinkos užtikrinimo programa įvykdyta 96,7 % todėl, kad metų pabaigoje nebuvo gauta lėšų, ir liko kreditinis įsiskolinimas už lapkričio - gruodžio mėn. – 56,1 tūkst. Lt.
Kreditinis ir debetinis įsiskolinimas
Eil.Nr. |
Straipsnio pavadinimas |
Metų pradžioje 2011-12-31 (tūkst. Lt) |
Metų pabaigoje 2012-12-31 (tūkst. Lt) |
Padidėjo+ Sumažėjo – (tūkst. Lt) |
1. |
Darbo užmokestis |
|
0,9 |
0,9 |
2. |
Socialinio draudimo įmokos |
0,2 |
9,8 |
9,6 |
3. |
Paslaugų panaudojimas |
52,5 |
45,4 |
-7,1 |
3.1. |
Šildymas |
47,2 |
31,6 |
-15,6 |
3.2. |
Elektros energija |
4,0 |
6,9 |
2,9 |
3.3. |
Ryšių paslaugos |
0,8 |
1,7 |
0,9 |
3.4. |
Transporto išlaikymas |
|
1,9 |
1,9 |
3.5. |
Vandentiekis ir kanalizacija |
0,4 |
0,7 |
0,3 |
3.6. |
Kitos paslaugos |
0,1 |
2,6 |
2,5 |
|
Iš viso: |
52,7 |
56,1 |
3,4 |
Kreditinis įsiskolinimas padengtas 2013 m. sausio mėn.
Mokyklos lėšos 2012 metų veiklos programai vykdyti ir jų palyginimas su 2011 metų asignavimais
Išlaidų klasifikacijos kodas |
Išlaidų pavadinimas |
LĖŠOS PROGRAMOMS VYKDYTI (KASINĖS IŠLAIDOS ), TŪKST.LT
|
|||||||
2011 m. iš viso |
2012 m. iš viso
|
Iš jų: |
|||||||
Specialioji tikslinė dotacija mokinio krepšeliui finansuoti |
Lėšos ugdymo aplinkai užtikrinti |
Lėšos svei-katos prie-žiūrai |
Kiti finansavimo šaltiniai |
||||||
Steigėjo l.
|
Gautos už teikiamas paslaugas |
Lėšų su-ma |
Finansavimo šaltinis |
||||||
2 |
Išlaidos |
3322,9 |
3142,3 |
2422,6 |
673,0 |
14,9 |
7,5 |
24,3 |
|
2.1 |
Darbo užmokestis ir socialinis draudimas |
2983,6 |
2786,3 |
2334,9 |
427,6 |
|
7,5 |
16,3 |
Savivaldybės iždas (LK) |
2.1.1.1.1.1 |
Darbo užmokestis |
2269,8 |
2125,8 |
1776,7 |
330,8 |
|
5,9 |
12,4 |
|
2.1.2.1.1.1. |
Socialinio draudimo įmokos |
713,8 |
660,5 |
558,2 |
96,8 |
|
1,6 |
3,9 |
|
2.2 |
Prekių ir paslaugų naudojimas |
325,3 |
306,6 |
50,7 |
233,0 |
14,9 |
|
8,0 |
Valst. biudž.t.l.„ Parama 2% |
2.2.1.1.1.3 |
Šildymas |
124,6 |
151,5 |
|
151,5 |
|
|
|
|
2.2.1.1.1.4 |
Elektros energija |
26,1 |
26,2 |
|
26,2 |
|
|
|
|
2.2.1.1.1.5 |
Ryšių paslaugos |
10 |
8,9 |
|
8,9 |
|
|
|
|
2.2.1.1.1.6 |
Transporto išlaikymas |
4,7 |
4,0 |
|
4,0 |
|
|
|
|
2.2.1.1.1.8 |
Spaudiniai |
28,3 |
21,8 |
20,9 |
0,9 |
|
|
|
|
2.2.1.1.1.10 |
Kitos prekės |
33,3 |
35,9 |
6,9 |
14,6 |
12,9 |
|
1,5 |
|
2.2.1.1.1.11 |
Komandiruotės išlaidos |
0,5 |
1,1 |
1,1 |
|
|
|
|
|
2.2.1.1.1.13 |
Vandentiekis ir kanalizacija |
4,5 |
3,5 |
|
3,5 |
|
|
|
|
2.2.1.1.1.15 |
Ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas |
26,0 |
3,8 |
|
3,8 |
|
|
|
|
2.2.1.1.1.16 |
Kvalifikacijos kėlimas |
6,8 |
0,6 |
0,6 |
0 |
|
|
|
|
2.2.1.1.1.30 |
Kitos paslaugos |
51,0 |
49,3 |
21,2 |
19,6 |
2,0 |
|
6,5 |
|
2.7.3.1.1.1 |
Socialinė parama |
14,0 |
49,5 |
37,0 |
12,5 |
|
|
|
|
|
Darbdavių socialinė parama pinigais |
14,0 |
49,5 |
37,0 |
12,5 |
|
|
|
|
3 |
Turto išlaidos |
19,2 |
5,3 |
|
2,8 |
2,5 |
|
|
|
3.1.1.2.1.2 |
Negyvenami pastatai |
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1.1.3.1.2 |
Kitos mašinos ir įrenginiai |
19,2 |
5,3 |
|
2,8 |
2,5 |
|
|
|
|
IŠ VISO |
3342,1 |
3147,6 |
2422,6 |
675,8 |
17,4 |
7,5 |
24,3 |
|
Iš išlaidų palyginimo lentelės matome, kad 2012 metais išlaidos veiklos programai vykdyti sumažėjo 190,5 tūkst. Lt arba 5,7 procentais. Didžiausias išlaidų sumažėjimas darbo užmokesčio bei Sodros straipsniuose – 197,3 tūkst. Lt, kuris susidarė dėl 2012 metais sumažėjusio mokinių skaičiaus. Išlaidos šildymui didesnės 26,9 tūkst. Lt, nes sausio mėn. buvo dengiamas 2011 metų kreditinis įsiskolinimas. Išlaidos spaudiniams mažesnės 6,9 tūkst. Lt. 22,2 tūkst. Lt mažesnės išlaidos ilgalaikio turto remontui. Išlaidos pedagogų kvalifikacijos kėlimui sumažėjo 6,2 tūkst. Lt. Išlaidos darbdavių socialinei paramai didesnės 35,5 tūkst. Lt, nes 2012 m. atleisti 3 pedagoginiai darbuotojai, 1 iš jų turintis eksperto kvalifikacinę kategoriją. Kituose straipsniuose išlaidos sumažėjo arba padidėjo, bet tai neturėjo didelės įtakos bendriems rodikliams. Materialiojo turto einamajam remontui 2012 metų programos sąmatoje skirta 5,4 tūkst. Lt., iš jų patalpų remontui panaudota 3,8 tūkst. Lt.
Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. T1-103 „Dėl Druskininkų sanatorinės mokyklos reorganizavimo išdalijant teisę vykdyti programas“ nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. mokykla vykdo pradinio ir pagrindinio ugdymo programas 7(6) – 16 metų mokiniams, atvykusiems gydytis į Vilniaus universitetinės vaikų ligoninės Santariškių klinikų filialo vaikų reabilitacijos skyrių Druskininkų „Saulutė“. Mokyklai skirtas finansavimas tęsti veiklą sanatorinėse klasėse iš specialiosios tikslinės dotacijos: ugdymo procesui organizuoti – 124,6 tūkst. Lt, iš jų: darbo užmokesčiui - 86,2 tūkst. Lt., soc. draudimo įmokoms - 29,6 tūkst. Lt, prekėms ir paslaugoms – 8,8 tūkst. Lt; ūkinei veiklai užtikrinti - 45,8 tūkst. Lt, iš jų – darbo užmokesčiui – 3,1 tūkst. Lt., soc. draudimo įmokoms - 4,9 tūkst. Lt, prekėms ir paslaugoms – 37,8 tūkst. Lt;
Gautas turtas ir lėšos (2012 m.)
Eil. Nr. |
Lėšų gavimo šaltiniai |
Gautas turtas ir lėšos |
Turto vertė (tūkst. Lt) |
Iš viso (tūkst. Lt) |
1. |
Druskininkų sanatorinė mokykla |
1. Kompiuterinė įranga 2. Baldai ir biuro įranga 3. Programinė įranga 4. Ūkinis ir bibliotekos inventorius |
44,4 63,4 3,1 88,4 |
199,3 |
2. |
Druskininkų sav. administracijos iždas (Ligonių kasos) |
1. Lėšos darbo užmokesčiui sveikatos priežiūros darbuotojui 2. Lėšos socialinio draudimo įmokoms nuo atlyginimo sveikatos priežiūros darbuotojui. |
12,4
3,9 |
16,3
|
3. |
Iš valstybės biudžeto tikslinės |
Lėšos vietos bendruomenių savivaldos programai įgyvendinti |
2,6 |
2,6 |
4. |
Paramos lėšos |
Mokyklos bendruomenės narių parama (2 proc. pajamų mokesčio) |
9,4 |
9,4 |
5. |
Specialioji programa |
1. Už naudojimąsi sporto salės patalpomis; 2.Už naudojimąsi aktų salės patalpomis; 3. Už naudojimąsi kitomis patalpomis; 4. Už diskotekų organizavimą |
9,3
6,5
1,1
1,0 |
17,9 |
6. |
Viso: |
245,5 |
Per 2012 metus mokykla gavo turto iš Druskininkų sanatorinės mokyklos už 199,3 tūkst. ir 46,2 tūkst. Lt piniginių lėšų.
Mokyklos turtas
Turto pavadinimas |
Turtas 2012 m. gruodžio 31 d. duomenimis, Lt |
||
Įsigijimo vertė |
Likutinė vertė |
||
Turtas apskaitomas balanse iš viso, iš jų: |
4854408,78 |
2786733,85 |
|
Ilgalaikis materialusis turtas |
pastatai |
3902239,66 |
2324939,44 |
infrastruktūros statiniai |
401390,12 |
307969,31 |
|
transportas |
6600 |
|
|
kompiuterinė įranga |
189632,03 |
44792,06 |
|
kitas materialus turtas |
334438,43 |
100157,69 |
|
nematerialus turtas |
20108,54 |
8875,35 |
|
Turtas apskaitomas užbalansinėje sąskaitoje iš viso, iš jų: |
487753,90 |
422251,98 |
|
ūkinis inventorius ir bibliotekos inventorius |
417364,12 |
417364,12 |
|
turtas naudojamas pagal panaudos sutartis, iš jų: |
70389,78 |
4887,86 |
|
kompiuterinė įranga |
51435,18 |
4887,86 |
|
programinė įranga, licencijos |
928,68 |
|
|
kita biuro įranga (proj., spausd., multimedia proj.) |
18025,92 |
|
Specialiosios programos ir paramos lėšų panaudojimas (2012 m.)
Eil. Nr. |
Lėšų gavimo šaltiniai |
Lėšų panaudojimas |
Panaudota lėšų (tūkst. Lt) |
Iš viso (tūkst. Lt) |
1. |
Specialioji programa |
1. Kompiuterio įsigijimui 2. Projektoriaus įsigijimui 3. Mokyklinių spintelių pirkimui 4. Sportinio inventoriaus įsigijimui 5. Ūkinio inventoriaus įsigijimui (projektoriaus laikikliai, šiukšlių dėžės, sportiniai marškinėliai ir kt.) 6. Kitos prekės (kanceliarinės prekės, diskotekų bilietai ir kt.) 7. Apmokėta už paslaugas (šildymo sistemos paruošimą šildymo sezonui, skalbyklos paslaugas) |
1,2 1,3 5,7 0,6 1,1
5,5
2,0 |
17,4 |
2. |
Paramos lėšos |
1. Mokinių ekskursijoms ir išvykoms 2. Renginių organizavimui 3. Grožinės literatūros įsigijimui 4. Mokyklos gerbūvio gerinimui |
0,6 2,3 1,0 1,5 |
5,4 |
2012 metais panaudota 17,4 tūkst. litų iš specialiosios programos ir 5,4 tūkst. litų iš paramos lėšų.
Ilgalaikio ir trumpalaikio turto įsigijimas 1212 metais
Ilgalaikis turtas |
||||
Eil. Nr. |
Turto įsigijimo šaltiniai |
Įsigytas turtas |
Turto vertė (tūkst. Lt) |
Iš viso (tūkst. Lt) |
1. |
Aplinkos programa |
Kompiuteris Vėjapjovė |
1,3 1,5 |
2,8 |
2. |
Specialioji programa |
Kompiuteris Projektorius |
1,2 1,3 |
2,5 |
3. |
Druskininkų savivaldybė (projektas „Bendrojo lavinimo mokyklų modernizavimas“) |
Kompiuteriai |
5,8 |
5,8 |
4. |
Druskininkų savivaldybė (projektas „Bendrojo lavinimo mokyklų bibliotekų modernizavimas“) |
Kompiuteriai |
47,7 |
47,7 |
5. |
Druskininkų savivaldybė (projektas „PPT infrastruktūros, švietimo įstaigose dirbančių spec. pedagogų, soc. pedagogų, psichologų, logopedų darbo aplinkos modernizavimas” |
Kompens. klaviatūra ir pelė programinė įranga |
1,9
8,9 |
10,8 |
Iš viso: 69,4 |
||||
Trumpalaikis turtas |
||||
1. |
MK lėšos |
1.Vadovėliai, mokymo priemonės 2.Spausdintuvas, fotoaparatai 3.Projektorius 4. Kompiuteriai ir jų priedai |
20,9
1,3
1,0 5,1 |
28,3 |
2. |
Aplinkos programa |
Darbastaliai |
7,2 |
7,2 |
3. |
Paramos lėšos |
Grožinė literatūra |
1,0 |
1,0 |
4. |
Specialioji programa |
1.Mokyklinės spintelės 2. Sporto inventorius 3. Ūkinis inventorius |
5,7
1,0 0,8 |
7,5 |
5. |
Druskininkų savivaldybė (projektas „PPT nfrastruktūros, švietimo įstaigose dirbančių spec. pedagogų, soc. pedagogų, psichologų, logopedų darbo aplinkos modernizavimas” |
Baldai |
10,2 |
10,2 |
6. |
Druskininkų savivaldybė (projektas „Bendrojo lavinimo mokyklų modernizavimas“) |
Rašomasis stalas |
0,2 |
0,2 |
Iš viso: 54,4 |
2012 m. mokykla įsigijo ilgalaikio ir trumpalaikio turto už 123,8 tūkst. litų.
Informacinių technologijų įranga
Informacinių technologijų įranga |
Iš viso (vnt.) |
Iš jų naudojama (vnt.): |
||
Mokinių ugdymui
|
Mokytojų, kitų ugdymo procese dalyvaujančių darbuotojų darbui |
Administracijos ir kitų darbuotojų darbui |
||
Kompiuteris |
118 |
59 |
46 |
13 |
Spausdintuvas |
22 |
|
|
22 |
Vaizdo projektorius |
33 |
33 |
|
|
Interaktyvi lenta |
4 |
4 |
|
|
Dauginimo aparatas |
8 |
2 |
5 |
1 |
Elektroninis knygų skaitytuvas |
3 |
3 |
|
|
Vaizdo kamera |
4 |
|
4 |
|
Skeneris |
3 |
|
2 |
1 |
Daugiafunkcinis įrenginys |
3 |
|
|
3 |
Pakabinami ekranai |
25 |
25 |
|
|
Iš viso: |
223 |
126 |
57 |
40 |
Kiekviename mokomajame kabinete yra kompiuteris su interneto ryšiu, 29 kabinetuose – vaizdo projektoriai, pradinių klasių mokytojai ugdymo procese naudoja 2 interaktyvias lentas. Vienu kompiuteriu naudojasi vidutiniškai 11 mokinių.
Problemos
SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO “DĖL DRUSKININKŲ “SAULĖS” PAGRINDINĖS MOKYKLOS DIREKTORIAUS
2012 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS” PROJEKTO
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2013-03-08
Druskininkai
1. |
Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos direktorius pateikia ataskaitą, kurioje apibūdina 2012 metams numatytų uždavinių ir tikslų įgyvendinimą, veiklos rezultatus, iškelia problemas ir jų įgyvendinimo būdus. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu numatyta, kad taryba, remdamasi Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento IV skyriaus 148 punktu, priima sprendimus dėl biudžetinių įstaigų ataskaitų. |
2. |
Kokių rezultatų laukiama Išklausius Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos direktorius ataskaitą, bus įvertinta įstaigos veikla už 2012 metus. |
3. |
Kokios numatomos naujos teisinio reglamentavimo nuostatos Nenumatoma. |
4. |
Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas Šio sprendimo įgyvendinimui savivaldybės lėšų nereikės. |
5. |
Ar projektas parengtas laikantis Valstybinės kalbos, Įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymų reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka Projektas parengtas laikantis nustatytų reikalavimų. |
6. |
Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai Su visuomene konsultuojamasi sprendimo projektą paskelbus Druskininkų savivaldybės interneto svetainėje ir Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinės sistemos Projektų registravimo posistemėje. Druskininkų „Saulės“ pagrindinės mokyklos bendruomenė įgyvendino 2012 metams numatytus uždavinius. |
7. |
Projekto antikorupcinis vertinimas Teisės akto projektas antikorupciniu požiūriu nevertinamas. Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Vaiva Kirkauskienė |
Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė Lina Gražulienė |