Projektas

 

 

TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL LEIDIMO RENGTI  ŽEMĖS SKLYPO  (KADASTRINIS NR. 7885/0008:92 VIEŠVĖNŲ K. V.) RAINIŲ K., VIEŠVĖNŲ SEN.,  TELŠIŲ  R.,  DETALŲJĮ  PLANĄ

 

 2012 m. spalio 25 d. Nr. T1-    

Telšiai 

 

 

 

Vadovaudamasi  Lietuvos  Respublikos teritorijų  planavimo  įstatymo (Žin., 1995,                                                                                                                                                       Nr. 107-2391; 2004, Nr. 21-617; 2006, 66-2429; 2009, Nr. 159-7205)  20 straipsnio 1 dalies 1 punktu,  22 straipsnio 1 dalies 1, 3, 4 punktais, 31 straipsniu, Detaliųjų planų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. D1-239 „Dėl detaliųjų planų rengimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin. 2004, Nr. 79-2809), 17 punktu, Telšių rajono savivaldybės teritorijos bendruoju planu, patvirtintu Telšių rajono savivaldybės tarybos 2008 m. balandžio 24 d. sprendimu T1-165 „Dėl Telšių rajono savivaldybės teritorijos bendrojo plano patvirtinimo“, Gyvenamosios urbanistinės infrastruktūros išvystymo Telšių mieste ir priemiesčio zonose specialiuoju planu, patvirtintu Telšių rajono savivaldybės tarybos 2008 m. rugpjūčio 21 d. sprendimu T1-322 „Dėl Gyvenamosios urbanistinės infrastruktūros išvystymo Telšių mieste ir priemiesčio zonose specialiojo plano patvirtinimo“, Telšių rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1.  Leisti rengti žemės sklypo (kadastrinis Nr. 7885/0008:92 Viešvėnų k. v., paskirtis – žemės ūkio,  plotas – 0,4000 ha) Rainių k., Viešvėnų sen., Telšių r., detalųjį planą.

2. Nustatyti, kad:

2.1. planavimo tikslai – žemės sklypo padalinimas, suformuojant sklypą gyvenamojo namo statybai ir pakeičiant žemės paskirtį iš žemės ūkio į kitos paskirties (naudojimo  būdas – gyvenamosios teritorijos, naudojimo pobūdis – vienbučių ir dvibučių gyvenamųjų pastatų statybos) ir sklypus infrastruktūros objektų statybai, pakeičiant žemės paskirtį iš žemės ūkio į kitos paskirties (naudojimo  būdas – inžinerinės infrastruktūros teritorijos); teritorijos tvarkymo ir naudojimo  režimo nustatymas;

2.2. detalusis planas rengiamas, derinamas ir tvirtinamas bendra tvarka;

2.3. detaliojo plano organizatorius – Telšių rajono savivaldybės administracijos direktorius.

 

 

Savivaldybės meras                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vytautas Kleiva

 

 

 

 

 

Administracijos direktorius

Kalbos tvarkytoja

Juridinio, personalo ir dokumentų valdymo skyriaus vedėjas

 

 

 

 

 

Saulius Urbonas

Birutė Žulkutė

Edmundas Vaitkevičius

 

2012-10-

2012-10-

2012-10-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vietinio ūkio ir ekologijos komiteto pirmininkas

 

 

 

 

 

 

 

Adomas Domarkas

 

 

 

2012-10-

 

 

 

 

 

 

 

 

Algirdas Žebrauskas, tel. (8 444) 56 175, faks. (8 444) 52 229, el. p. [email protected]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO

_______________________________________________________________________________    DĖL LEIDIMO RENGTI  ŽEMĖS SKLYPO  (KADASTRINIS NR. 7885/0008:92 VIEŠVĖNŲ K. V.) RAINIŲ K., VIEŠVĖNŲ SEN.,  TELŠIŲ  R.,  DETALŲJĮ  PLANĄ                                       ________________________________________________________________________

 

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

1.SPRENDIMO INICIATORIUS

Sklypo savininkė Salomėja Angelienė, gyv._K. Petrausko g. 20-1, Rainių k., Telšių r.                    

 

2. RENGĖJAS

Telšių rajono savivaldybės administracijos Architektūros skyrius.                                                    

 

3. SPRENDIMO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI

Rengiamas žemės sklypo (kadastrinis Nr. 7885/0008:92 Viešvėnų k. v., paskirtis – žemės ūkio,  plotas – 0,4000 ha) Rainių k., Viešvėnų sen., Telšių r., detalusis planas.                                      

Planavimo tikslai – žemės sklypo padalinimas, suformuojant sklypą gyvenamojo namo statybai ir pakeičiant žemės paskirtį iš žemės ūkio į kitos paskirties (naudojimo  būdas – gyvenamosios teritorijos, naudojimo pobūdis – vienbučių ir dvibučių gyvenamųjų pastatų statybos) ir sklypus infrastruktūros objektų statybai, pakeičiant žemės paskirtį iš žemės ūkio į kitos paskirties (naudojimo  būdas – inžinerinės infrastruktūros teritorijos); teritorijos tvarkymo ir naudojimo  režimo nustatymas.                                                                                                                                 

 

4. SPRENDIMO NEIGIAMOS PASEKMĖS

Nenumatomos.                                                                                                                                   

 

5. KOKIUS GALIOJANČIUS AKTUS (tarybos, mero, administracijos direktoriaus ) REIKĖTŲ PAKEISTI AR PANAIKINTI, PRIĖMUS SPRENDIMĄ PAGAL TEIKIAMĄ PROJEKTĄ.

Nėra.                                                                                                                                                  

 

6. BIUDŽETO LĖŠŲ POREIKIS

Biudžeto lėšos nereikalingos.                                                                                                             

 

7. PRIE SPRENDIMO PRIDEDAMA

Sklypo  planas, situacijos schema.                                                                                                     

 

8. SPRENDIMĄ ĮTEIKTI

Telšių rajono savivaldybės administracijos Architektūros skyriui, S. Angelienei.                             

 

9. SPRENDIMĄ SKELBTI SPAUDOJE   TAIP.                                                                          

(taip, ne )        

10. TEISĖS AKTŲ ANTIKORUPCINIS VERTINIMAS

Korupcijos pasireiškimo tikimybės ir iš jos kylančių  grėsmių nenustatyta.                                       

 

PARAŠAS______________________                                          DATA   2012-10-02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telšių rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų

antikorupcinio vertinimo metodikos

1 priedas

 

 

TEISĖS AKTŲ AR JŲ PROJEKTŲ KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNAS

 

 

Nr.

Teisės aktų ar jų projektų kokybės rodikliai

Atsakymas

(pažymėkite „x“)

Klausimas

taip

Iš dalies

ne

1.

Ar teisės aktas praplečia jau kitais teisės aktais Savivaldybės reglamentuotos srities apimtį?

 

 

x

2.

Ar šie tam tikrą sritį reglamentuojantys Savivaldybės teisės aktai prieštarauja įstatymams ar kitiems valstybiniams teisės aktams?

 

 

x

3.

Ar teisės aktas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.?

x

 

 

4.

Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus?

x

 

 

5.

Ar teisės akto struktūra atitinka šiai sričiai būdingų teisės aktų struktūrą?

x

 

 

6.

Ar teisės akto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šiai sričiai būdingų kitų teisės aktų?

 

 

x

7.

Ar tekste išvardyti šio teisės akto tikslai ir būdai, kaip tuos tikslus pasiekti?

x

 

 

8.

Ar kiekvienos teisės akto nuostatos tikslas yra aiškus?

x

 

 

9.

Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai?

 

 

x

10.

Ar teisės akte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai?

 

 

x

11.

Ar teisės akte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą?

 

 

x

12.

Ar kiekvienas įpareigojimas yra susietas su aiškiai išreikšta sankcija?

x

 

 

13.

Ar teisės akte yra numatytas mechanizmas ir struktūra, reikalingi tinkamam įgyvendinimui užtikrinti?

x

 

 

14.

Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas?

 

 

x

 

 

 

Telšių rajono savivaldybės administracijos

Architektūros skyriaus vedėjas                                                                              Algirdas Žebrauskas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telšių rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų

antikorupcinio vertinimo metodikos

2 priedas

 

TEISĖS AKTŲ ARBA TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ

TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNAS

 

Nr.

Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai

Atsakymas

(pažymėkite „x“)

Klausimas

taip

Iš dalies

ne

1.

Ar teisės aktai sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti?

 

 

x

2.

Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)?

 

 

x

3.

Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams?

 

 

x

4.

Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimai ir perleidimai yra numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus yra numatytas teisės akte)?

 

 

x

5.

Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą?

 

 

x

6.

Ar teisės aktu yra pailginamas sandorio vykdymo terminas?

 

 

x

7.

Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams?

 

 

x

8.

Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus?

 

 

x

9.

Ar teisės aktu yra mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė?

-

 

-

-

10.

Ar teisės aktu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės?

 

 

x

11.

Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minėto asmens kontrolės formas?

 

 

x

12.

Ar teisės aktu yra sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui?

 

x

 

13.

Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

-

 

 

 

-

-

14.

Ar teisės akte yra numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

-

 

-

-

 

Telšių rajono savivaldybės administracijos

Architektūros skyriaus vedėjas                                                                              Algirdas Žebrauskas

 

 

 

Telšių rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų

antikorupcinio vertinimo metodikos

3 priedas

 

Sprendimo projekto antikorupcinio vertinimo išvada

2012 m. spalio 2 d.

 

Telšių rajono savivaldybės administracija

(savivaldybės įstaigos pavadinimas)

 

SPRENDIMAS „DĖL LEIDIMO RENGTI  ŽEMĖS SKLYPO  (KADASTRINIS NR. 7885/0008:92 VIEŠVĖNŲ K. V.) RAINIŲ K., VIEŠVĖNŲ SEN.,  TELŠIŲ  R.,  DETALŲJĮ  PLANĄ“

(sprendimo projekto pavadinimas)

 

Korupcijos pasireiškimo tikimybės ir iš jos kylančių  grėsmių nenustatyta.

 

(sprendimo projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIDEDAMA. Klausimynas –  2  lapai.

 

 

Telšių rajono savivaldybės administracijos

Architektūros skyriaus vedėjas                                                                              Algirdas Žebrauskas

(pareigos)                                                   (parašas)                                (vardas, pavardė)