Projektas
UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL NEKILNOJAMOJO TURTO PERDAVIMO PATIKĖJIMO TEISE UTENOS KRAŠUONOS PROGIMNAZIJAI
2012 m. rugpjūčio 30 d. Nr. TS-
Utena
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr.55-1049; 2008, Nr.113-4290; 2011, Nr. 155-7354) 6 straipsnio 6 punktu, 7 straipsnio 7 punktu, 16 straipsnio 2 dalies 26 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo (Žin., 1998, Nr. 54-1492; 2002, Nr. 60-2412) 11 straipsnio 1 dalimi, Utenos rajono savivaldybės tarybos 2008 m. rugpjūčio 28 d. sprendimu Nr. TS-199 (2009 m. balandžio 23 d. sprendimo Nr. TS-132 redakcija) patvirtintu Savivaldybės turto perdavimo valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise tvarkos aprašu ir atsižvelgdama į Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2012-08-03 įsakymą Nr. AĮ-763 „Dėl nekilnojamojo turto pripažinimo nereikalingu savivaldybės administracijos funkcijoms įgyvendinti“ bei į Utenos Krašuonos progimnazijos 2012 m. rugpjūčio 2 d. raštą Nr. Sb-193-(4.25) „Dėl turto perdavimo“, Utenos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Perduoti Utenos Krašuonos progimnazijai valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise savarankiškosioms savivaldybės funkcijoms (švietimo pagalbos teikimo mokiniui, mokytojui, šeimai, mokyklai, vaiko minimaliosios priežiūros priemonių vykdymo organizavimas ir koordinavimas) bei valstybės (valstybės perduotos savivaldybėms) funkcijoms (priešmokyklinio ugdymo, bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir profesinio orientavimo organizavimas, savivaldybės teritorijoje gyvenančių vaikų iki 16 metų mokymosi pagal privalomojo švietimo programas užtikrinimas, mokyklų (klasių), vykdančių bendrojo lavinimo programas ir skirtų šalies mokiniams, turintiems išskirtinių gabumų ar specialiųjų poreikių, išlaikymas) įgyvendinti Utenos rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausantį, šiuo metu Utenos rajono savivaldybės administracijos patikėjimo teise valdomą priede nurodytą turtą.
2. Įgalioti Utenos rajono savivaldybės administracijos direktorių Joną Slapšinską, jam nesant – savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją Zitą Ringelevičienę, savivaldybės vardu pasirašyti šio sprendimo 1 punkte nurodyto turto perdavimo ir priėmimo aktus.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Savivaldybės meras Alvydas Katinas
Administracijos direktorius Tarybos sekretorė
Jonas Slapšinskas Indra Malašičevienė
Turto valdymo skyriaus vedėja Juridinio skyriaus vedėjas
Audronė Tichomirovienė Egidijus Šinkūnas
Turto valdymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Bendrųjų reikalų skyriaus specialistė
Danutė Šimonėlienė Rasa Slapšienė
Utenos rajono savivaldybės tarybos
2012 m. rugpjūčio 30 d. sprendimo Nr. TS-
priedas
NEKILNOJAMOJO TURTO (PATALPŲ), PERDUODAMO UTENOS KRAŠUONOS PROGIMNAZIJAI, SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Įsigiji-mo data |
Inven- torinis Nr. |
Turto pavadinimas, adresas |
Unikalus Nr. |
Statinio pažymė-jimas plane |
Bendras plotas |
Įsigiji- mo vertė, litais |
Nusi- dėvė-jimas, litais |
Likutinė vertė, litais |
|
2012-06-08 |
012546 |
Pastatas - mokykla, Tauragnų g. 16, Kuktiškių mstl., Utenos rajonas |
8298-2004-9013 |
1C2p |
1973,29 kv. m |
1008871,72 |
507312,94 |
501558,78 |
|
2012-06-08 |
012548 |
Pastatas – katilinė, Tauragnų g. 16, Kuktiškių mstl., Utenos rajonas |
8298-2004-9035 |
4H1p |
85,00 kv. m |
1,00 |
1,00 |
0,00 |
|
2012-06-08 |
012547 |
Pastatas – ūkinis pastatas, Tauragnų g. 16, Kuktiškių mstl., Utenos rajonas |
8298-2004-9046 |
5l1p |
85,00 kv. m |
8434,00 |
8434,00 |
0,00 |
|
2012-06-08 |
013733 |
Kiti statiniai (inžineriniai)Tauragnų g. 16, Kuktiškių mstl., Utenos rajonas |
8298-2004-9057 |
|
|
1,00 |
1,00 |
0,00 |
|
2012-06-08 |
012549 |
Pašiūrė malkoms, Tauragnų g. 16, Kuktiškių mstl., Utenos rajonas |
|
|
|
1545,00 |
1402,47 |
142,53 |
|
2012-06-08 |
012545 |
Pastatas – bendrabutis, Tauragnų g. 16, Kuktiškių mstl., Utenos rajonas |
8298-2004-9024 |
2N1m |
142,29 kv. m |
20719,69 |
20719,69 |
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
1039572,41 |
537871,10 |
501701,31 |
_______________________
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
1. |
Sprendimo projekto pavadinimas
|
DĖL NEKILNOJAMOJO TURTO PERDAVIMO PATIKĖJIMO TEISE UTENOS KRAŠUONOS PROGIMNAZIJAI
|
2. |
Sprendimo projekto rengėjas
|
Turto valdymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Danutė Šimonėlienė |
3. |
Problemos iškėlimas – situacijos analizė |
Vadovaujantis Utenos rajono savivaldybės tarybos 2012 m. gegužės 31 d. sprendimu Nr. TS-172 „Dėl Utenos rajono Kuktiškių pagrindinės mokyklos reorganizavimo ir Utenos Krašuonos progimnazijos nuostatų patvirtinimo“ nuspręsta nuo 2012 m. rugpjūčio 31 d. reorganizuoti Utenos Kuktiškių pagrindinę mokyklą, prijungiant ją prie Utenos Krašuonos progimnazijos, kuri kaip juridinis asmuo tęs veiklą. Šiuo sprendimu patvirtintos Utenos rajono Kuktiškių pagrindinės mokyklos reorganizavimo sąlygos. Viena iš reorganizavimo sąlygų yra nekilnojamojo turto perdavimas. Gautas Utenos Krašuonos progimnazijos 2012-08-02 raštas Nr. Sb-193-(4.25) „Dėl turto perdavimo“, kuriuo prašoma perduoti patikėjimo teise valdyti, naudoti ir disponuoti reorganizuojamos Utenos rajono Kuktiškių pagrindinės mokyklos ilgalaikį nekilnojamąjį turtą – pastatus ir kitus statinius, esančius Tauragnų g., 16, Kuktiškių mstl., Utenos rajone. Utenos rajono Kuktiškių pagrindinė mokykla perdavimo – priėmimo aktu grąžino minėtus pastatus Utenos rajono savivaldybei. Vadovaudamiesi Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2012-08-03 įsakymu Nr. AĮ-763 „Dėl nekilnojamojo turto pripažinimo nereikalingu savivaldybės administracijos funkcijoms įgyvendinti“ bei įvertinę Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu 2011 m. liepos 5 d. sudarytos komisijos išvadas ir siūlymus, manome, kad tikslinga šį turtą (pastatus) perduoti. Savivaldybės turtas gali būti perduodamas kitai įstaigai patikėjimo teise tik savivaldybės tarybos sprendimu. |
4. |
Dėl kokios priežasties teikiamas sprendimo projektas, ko juo siekiama? Tikslai ir uždaviniai |
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 26 punktas nurodo, kad savivaldybės taryba priima sprendimus dėl disponavimo savivaldybei nuosavybės teise priklausančiu turtu. Pagal LR valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 11 straipsnį savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto savininko funkcijas įgyvendina savivaldybės taryba, o kitos savivaldybių institucijos, įstaigos ir organizacijos savivaldybės turtą valdo, naudoja bei disponuoja juo savivaldybių tarybų sprendimų nustatyta tvarka. Pagal Utenos rajono savivaldybės tarybos 2008-08-28 sprendimu Nr. TS-199 (2009-04-23 sprendimo Nr. TS-132 redakcija) patvirtinto Savivaldybės turto perdavimo valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise tvarkos 2 punktą savivaldybės turtas savivaldybės įstaigoms, organizacijoms perduodamas valdyti, naudoti ir juo disponuoti savivaldybės tarybai priėmus sprendimą. |
5. |
Ryšys su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės priimtais sprendimais ir kitais teisės aktais, patvirtintais prioritetais, ilgalaikiais ir vidutinės trukmės planavimo dokumentais, Europos Sąjungos teise |
Sprendimas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr.55-1049; 2008, Nr.113-4290; 2011, Nr. 155-7354) 6 straipsnio 6 punktu, 7 straipsnio 7 punktu, 16 straipsnio 2 dalies 26 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo (Žin., 1998, Nr. 54-1492; 2002, Nr. 60-2412) 11 straipsnio 1 dalimi, Utenos rajono savivaldybės tarybos 2008 m. rugpjūčio 28 d. sprendimu Nr. TS-199 (2009 m. balandžio 23 d. sprendimo Nr. TS-132 redakcija) patvirtintu Savivaldybės turto perdavimo valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise tvarkos aprašu. |
6. |
Galimos neigiamos sprendimo pasekmės savivaldybės finansams, ekonomikai, socialinei aplinkai |
|
7. |
Sprendimo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados |
|
Utenos rajono savivaldybės institucijų
teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio
vertinimo metodikos
1 priedas
TEISĖS AKTŲ IR JŲ PROJEKTŲ KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNAS
DĖL NEKILNOJAMOJO TURTO PERDAVIMO PATIKĖJIMO TEISE UTENOS KRAŠUONOS PROGIMNAZIJAI
Eil. Nr. |
Teisės akto (projekto) kokybės rodikliai |
Vertinimas balais |
Vertinimas balais |
|
PAPRASTUMAS |
|
|
1.
|
Ar teisės aktas (projektas) praplečia kitais teisės aktais Savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? |
|
Ne (0)
|
|
NUOSEKLUMAS |
|
|
2. |
Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės aktas (projektas) prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? |
|
Ne (0)
|
|
STRUKTŪRA |
|
|
3. |
Ar teisės aktas (projektas) yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? |
Taip (0) |
|
4. |
Ar teisės akto (projekto) struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? |
Taip (0) |
|
5. |
Ar teisės akto (jo projekto) struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? |
Taip (0) |
|
6. |
Ar kiekvienos teisės akto (projekto) nuostatos tikslas yra aiškus? |
Taip (0) |
|
7. |
Ar teisės akte (projekte) pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
|
Ne (0) |
8. |
Ar teisės akte (projekte) vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės akto (projekto) tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
Ne (0)
|
|
ĮGYVENDINAMUMAS |
|
|
10. |
Ar teisės akte(projekte) numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? |
Taip (0) |
|
11. |
Ar teisės aktas (projektas) suteikia veiksmų laisvę Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? |
|
Ne (0) |
Vidutinis balas (pagal Metodikos 8 punktą) |
0 |
IŠVADA: Korupcijos rizikos nėra.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Turto valdymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Danutė Šimonėlienė
Utenos rajono savivaldybės institucijų
teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio vertinimo metodikos
2 priedas
TEISĖS AKTŲ IR JŲ PROJEKTŲ TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNAS
DĖL NEKILNOJAMOJO TURTO PERDAVIMO PATIKĖJIMO TEISE UTENOS KRAŠUONOS PROGIMNAZIJAI
(teisės akto (projekto) pavadinimas)
Eil.Nr. |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai |
Vertinimas balais |
Vertinimas balais |
|
NAUDINGUMAS |
|
|
1. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
|
Ne (0) |
2. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei)? |
|
Ne (0) |
3. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams arba tam tikras išimtis ar lengvatas kai kuriems subjektams? |
|
Ne (0) |
4. |
Ar teisės akte (projekte) numatomos įgyvendinimo procedūros mažina veiklos ar santykių tarp subjektų skaidrumą? |
|
Ne (0) |
5. |
Ar teisės aktas (projektas) sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? |
|
Ne (0) |
6. |
Ar teisės akte (projekte) pailginamas sandorio vykdymo terminas? |
|
Ne (0) |
7. |
Ar teisės akto (projekto) įgyvendinimas gali trukdyti vykdyti teisės aktuose nustatytas korupcijos prevencijos ir kitas antikorupcines priemones? |
|
Ne (0) |
8. |
Ar teisės aktas (projektas) sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas mažina tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sukuria arba padidina tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų kilimo riziką? |
|
Ne (0) |
11. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas nustato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? |
Taip (0) |
|
12. |
Ar teisės akte (projekte) numatyta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui? |
Taip (0) |
|
|
PRIEINAMUMAS |
|
|
13. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas panaikina ar sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
|
Ne (0) |
14. |
Ar teisės akte (projekte) numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
|
Ne (1) |
15. |
Ar teisės aktas (projektas) susijęs su asmeniniais tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, interesais? |
|
Ne (0) |
16. |
Ar teisės akte (projekte) nustatomas reguliavimas panaikina įgaliojimus turinčių asmenų rotaciją, atestavimą, kitokį dalykinių arba profesinių žinių periodinį patikrinimą? |
|
Ne (0) |
17. |
Ar įgyvendinant teisės aktą (projektą) atsiras galimybių pasipelnyti tarnybos sąskaita? |
|
Ne (0) |
Vidutinis balas (pagal Metodikos 8 punktą) |
0,059 |
IŠVADA:
Korupcijos pasireiškimo tikimybė labai maža.
Turto valdymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Danutė Šimonėlienė