Projektas

 

 

KLAIPĖDOS RAJONO savivaldybės taryba

 

SPRENDIMAS

 

dėl neringos birbalienės žemės sklypo (kad. Nr. 5568/0010:45), esančio kalniškės kaime, vėžaičių seniūnijoje, detaliojo plano koncepcijos tvirtinimo

 

2012 m. rugpjūčio    d. Nr. T11-  
G
argždai

 

 

 

Klaipėdos rajono savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (1994-07-07 Nr. I-533, 2008-09-15 Nr. X-1722 redakcija) 16 str. 4 d., Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo (1995-12-12 Nr. I-1120, 2004-01-15 Nr. IX-1962 redakcija) 26 str. 4 d. ir atsižvelgdama į įgalioto asmens Aivaro Birbalo prašymą,                             n u s p r e n d ž i a: 

1. Tvirtinti Neringos Birbalienės žemės sklypo (kad. Nr. 5568/0010:45), esančio Kalniškės kaime, Vėžaičių seniūnijoje, detaliojo plano koncepciją (planavimo tikslai – žemės sklypo naudojimo paskirties pakeitimas į kitos paskirties žemę, kurios naudojimo būdas – gyvenamosios teritorijos, pobūdis – vienbučių ir dvibučių gyvenamųjų pastatų statybos, padalinimas į sklypus; teritorijos tvarkymo ir naudojimo režimo nustatymas), (pridedama).

2. Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

 

 

Projektas

Savivaldybės meras                                                                                             Vaclovas Dačkauskas

 

 

 

 

TEIKIA Č. BANEVIČIUS

 

PARENGĖ: I. KUDRIAVCEVA

G. KASPERAVIČIUS     

 

SUDERINTA: V. JASAS

D. BELIOKAITĖ 

V. DAČKAUSKAS

 


KLAIPĖDOS RAJONO SAVIVALDYBĖS

architektūros ir urbanistikos skyrius

 

Juridinių asmenų registras, kodas 18877368.  Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai.

Tel. (8 46) 47 30 60.  Faks. (8 46) 45 20 57

 

aiškinamasis raštas

 

2012 mliepos 26 d.    
G
argždai

 

dėl neringos birbalienės žemės sklypo (kad. Nr. 5568/0010:45), esančio kalniškės kaime, vėžaičių seniūnijoje, detaliojo plano koncepcijos tvirtinimo

 

 

Neringos Birbalienės žemės sklypo (kad. Nr. 5568/0010:45), esančio Kalniškės kaime, Vėžaičių seniūnijoje, detaliojo plano koncepcija.

Planavimo tikslai –  0,2400 ha žemės sklypo naudojimo paskirties pakeitimas į kitos paskirties žemę, kurios naudojimo būdas – gyvenamosios teritorijos, pobūdis – vienbučių ir dvibučių gyvenamųjų pastatų statybos, padalinimas į sklypus; teritorijos tvarkymo ir naudojimo režimo nustatymas.

 

 

 

 

 

 

Vyriausioji specialistė                                                                                               Inesa Kudriavceva

 


TEISĖS AKTO PROJEKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO PAŽYMA

KLAIPĖDOS RAJONO SAVIVALDYBĖ

(savivaldybės pavadinimas)

 

DĖL NERINGOS BIRBALIENĖS ŽEMĖS SKLYPO (KAD. NR. 5568/0010:45), ESANČIO KALNIŠKĖS KAIME, VĖŽAIČIŲ SENIŪNIJOJE, DETALIOJO PLANO KONCEPCIJOS TVIRTINIMO

(sprendimo projekto pavadinimas)

TEISĖS AKTO PROJEKTO VERTINIMO KLAUSIMYNAS

 

Nr.

Teisės aktų ar jų projektų kokybės, turinio rodikliai

Vertinimas balais

1.

Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės akto projektas suderintas su įstatymais ar kitais teisės aktais?

Taip (0)

 

2.

Ar teisės akto projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, įvadinė dalis, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.?

Taip (0)

 

3.

Ar teisės akto projekto aiškinamasis raštas suformuotas tiksliai ir aiškiai, apibendrinant teisės akto projektu reguliuojamą dalyką?

Taip (0)

 

4.

Ar teisės akto projekto nuostatos tikslas yra aiškus?

Taip (0)

 

5.

Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai?

 

Ne (0)

6.

Ar teisės akto projekte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai?

 

Ne (1)

7.

Ar teisės akto projekte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą?

 

Ne (0)

8.

Ar teisės akto projektas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti?

 

Ne (0)

9.

Ar teisės akto projektas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)?

 

Ne (0)

10.

Ar teisės akto projektas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams?

 

Ne (0)

11.

Ar teisės akto projekto įgyvendinimas mažina veiklos skaidrumą?

 

Ne (0)

12.

Ar teisės akto projektu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės?

 

Ne (0)

 

Iš viso

 

1

 

Remiantis gautais atlikto teisės akto projekto antikorupcinio vertinimo pagal nurodytus kriterijus rezultatais, apskaičiuojama korupcijos pasireiškimo teisės akto projekte rizika:

 

Į klausimus pateiktų atsakymų įvertinimo balais suma

Nurodytų klausimų skaičius ( 12) = 0,08

Sprendimo projekto antikorupcinio vertinimo išvada: teisės akto projektas neturi korupcijos požymių

Užpildė: Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausioji specialistė                   Inesa Kudriavceva