Projektas
KLAIPĖDOS RAJONO savivaldybės taryba
SPRENDIMAS
dėl neringos birbalienės žemės sklypo (kad. Nr. 5568/0010:45), esančio kalniškės kaime, vėžaičių seniūnijoje, detaliojo plano koncepcijos tvirtinimo
2012 m. rugpjūčio d. Nr. T11-
Gargždai
Klaipėdos rajono savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (1994-07-07 Nr. I-533, 2008-09-15 Nr. X-1722 redakcija) 16 str. 4 d., Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo (1995-12-12 Nr. I-1120, 2004-01-15 Nr. IX-1962 redakcija) 26 str. 4 d. ir atsižvelgdama į įgalioto asmens Aivaro Birbalo prašymą, n u s p r e n d ž i a:
1. Tvirtinti Neringos Birbalienės žemės sklypo (kad. Nr. 5568/0010:45), esančio Kalniškės kaime, Vėžaičių seniūnijoje, detaliojo plano koncepciją (planavimo tikslai – žemės sklypo naudojimo paskirties pakeitimas į kitos paskirties žemę, kurios naudojimo būdas – gyvenamosios teritorijos, pobūdis – vienbučių ir dvibučių gyvenamųjų pastatų statybos, padalinimas į sklypus; teritorijos tvarkymo ir naudojimo režimo nustatymas), (pridedama).
2. Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Projektas
Savivaldybės meras Vaclovas Dačkauskas
TEIKIA Č. BANEVIČIUS
PARENGĖ: I. KUDRIAVCEVA
G. KASPERAVIČIUS
SUDERINTA: V. JASAS
D. BELIOKAITĖ
V. DAČKAUSKAS
architektūros ir urbanistikos skyrius
Juridinių asmenų registras, kodas 18877368. Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai.
Tel. (8 46) 47 30 60. Faks. (8 46) 45 20 57
dėl neringos birbalienės žemės sklypo (kad. Nr. 5568/0010:45), esančio kalniškės kaime, vėžaičių seniūnijoje, detaliojo plano koncepcijos tvirtinimo
Neringos Birbalienės žemės sklypo (kad. Nr. 5568/0010:45), esančio Kalniškės kaime, Vėžaičių seniūnijoje, detaliojo plano koncepcija.
Planavimo tikslai – 0,2400 ha žemės sklypo naudojimo paskirties pakeitimas į kitos paskirties žemę, kurios naudojimo būdas – gyvenamosios teritorijos, pobūdis – vienbučių ir dvibučių gyvenamųjų pastatų statybos, padalinimas į sklypus; teritorijos tvarkymo ir naudojimo režimo nustatymas.
Vyriausioji specialistė Inesa Kudriavceva
TEISĖS AKTO PROJEKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO PAŽYMA
KLAIPĖDOS RAJONO SAVIVALDYBĖ |
(savivaldybės pavadinimas)
DĖL NERINGOS BIRBALIENĖS ŽEMĖS SKLYPO (KAD. NR. 5568/0010:45), ESANČIO KALNIŠKĖS KAIME, VĖŽAIČIŲ SENIŪNIJOJE, DETALIOJO PLANO KONCEPCIJOS TVIRTINIMO |
(sprendimo projekto pavadinimas)
TEISĖS AKTO PROJEKTO VERTINIMO KLAUSIMYNAS
Nr. |
Teisės aktų ar jų projektų kokybės, turinio rodikliai |
Vertinimas balais |
|
1. |
Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės akto projektas suderintas su įstatymais ar kitais teisės aktais? |
Taip (0) |
|
2. |
Ar teisės akto projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, įvadinė dalis, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? |
Taip (0) |
|
3. |
Ar teisės akto projekto aiškinamasis raštas suformuotas tiksliai ir aiškiai, apibendrinant teisės akto projektu reguliuojamą dalyką? |
Taip (0) |
|
4. |
Ar teisės akto projekto nuostatos tikslas yra aiškus? |
Taip (0) |
|
5. |
Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
Ne (0) |
6. |
Ar teisės akto projekte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
|
Ne (1) |
7. |
Ar teisės akto projekte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
|
Ne (0) |
8. |
Ar teisės akto projektas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės akto projektas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar teisės akto projektas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? |
|
Ne (0) |
11. |
Ar teisės akto projekto įgyvendinimas mažina veiklos skaidrumą? |
|
Ne (0) |
12. |
Ar teisės akto projektu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? |
|
Ne (0) |
|
Iš viso |
|
1 |
Remiantis gautais atlikto teisės akto projekto antikorupcinio vertinimo pagal nurodytus kriterijus rezultatais, apskaičiuojama korupcijos pasireiškimo teisės akto projekte rizika:
Į klausimus pateiktų atsakymų įvertinimo balais suma
Nurodytų klausimų skaičius ( 12) = 0,08
Sprendimo projekto antikorupcinio vertinimo išvada: teisės akto projektas neturi korupcijos požymių