Projektas

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO ĮSTATYMO 2, 8 IR 121 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR ĮSTATYMO PAPILDYMO 311 STRAIPSNIU

ĮSTATYMAS

 

 

2013 m.                                 d. Nr.

 

Vilnius

 

(Žin., 1996, Nr. 53-1245; 2000, Nr. 75-2265, Nr. 82-2479; 2002, Nr. 123-5519)

 

1 straipsnis. 2 straipsnio 6 dalies pakeitimas, papildymas 23 dalimi, 1, 5 ir 7 dalių

pripažinimas netekusiomis galios

1. Pakeisti 2 straipsnio 6 dalį ir ją išdėstyti taip:

6. Uosto rinkliava laivybos bendrovės mokama privalomoji įmoka už naudojimąsi uostu.

2. Papildyti 2 straipsnį 23 dalimi:

23. Kitos šiame įstatyme vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos transporto veiklos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos saugios laivybos įstatyme.“

3. Pripažinti 2 straipsnio 1 dalį netekusia galios.

4. Pripažinti 2 straipsnio 5 dalį netekusia galios.

5. Pripažinti 2 straipsnio 7 dalį netekusia galios.

 

2 straipsnis. 8 straipsnio 2 dalies pakeitimas

Pakeisti 8 straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip:

2. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto naudojimo taisykles ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos taisykles Uosto direkcijos teikimu tvirtina susisiekimo ministras. Šios taisyklės nustatyta tvarka turi būti suderintos su suinteresuotomis institucijomis. Šios taisyklės yra privalomos visiems uoste esantiems, dirbantiems ar veiklą vykdantiems fiziniams ir juridiniams asmenims, organizacijoms ir jų padaliniams.“

 

3 straipsnis.  121 straipsnio 4 dalies pakeitimas

Pakeisti 121  straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip:

4. Uosto kapitonas neleidžia laivui išplaukti iš uosto, jeigu laivybos bendrovė nesumokėjo uosto rinkliavų ir baudų, laivas sužalojo ar sunaikino uosto infrastruktūrą ir (ar) suprastruktūrą, nepadengė išlaidų, kurias Uosto direkcija patyrė organizuodama laivo ar krovinio gelbėjimo darbus ir taršos iš laivų prevencijos ar likvidavimo darbus, arba nepateikė tokį atsiskaitymą (žalos atlyginimą) užtikrinančios garantijos. Laivybos bendrovei sumokėjus uosto rinkliavas, baudas ir padengus uostą valdančios įmonės išlaidas arba pateikus atsiskaitymą užtikrinančią garantiją, uosto kapitonas leidžia laivui išplaukti iš uosto.“

 

4 straipsnis. Įstatymo papildymas 311 straipsniu

Papildyti įstatymą 311 straipsniu:

 

311 straipsnis. Uosto ir uosto infrastruktūros ir suprastruktūros įrenginio (terminalo) apsaugos vertinimas

1. Uosto ir uosto infrastruktūros ir suprastruktūros įrenginių (terminalų) apsaugos vertinimo tikslas – patvirtinti, kad uosto ir uosto infrastruktūros ir suprastruktūros įrenginių (terminalų) apsaugos sistema atitinka Tarptautinio laivų ir uosto įrenginių (terminalų) apsaugos kodekso ir Europos Sąjungos teisės aktų reikalavimus.

 

 

2. Lietuvos Respublikos Vyriausybė nustato uosto ir uosto infrastruktūros ir suprastruktūros įrenginių (terminalų) apsaugos reikalavimų įgyvendinimo ir tikrinimo tvarką, atsakingas institucijas ir jų funkcijas.“

 

5 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas

Šis įstatymas įsigalioja 2014 m. sausio 1 d.

 

 

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

 

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTAS