Projektas

 

Lietuvos respublikos

2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo

įstatymas

 

2012 m.                       d. Nr.

Vilnius

 

Preambulė

 

Lietuvos Respublikos Seimas,

atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendime „Dėl Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2002 m. lapkričio 25 d., 2003 m. gruodžio 3 d., 2006 m. sausio 16 d., 2007 m. rugsėjo 26 d., 2007 m. spalio 22 d., 2007 m. lapkričio 22 d., 2008 m. gruodžio 24 d. nutarimų ir 2009 m. sausio 15 d. sprendimo nuostatų išaiškinimo“ (Žin., 2010, Nr. 46-2219) (toliau – Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimas) nurodytą įstatymų leidėjo pareigą kiekvienais metais, iki taikomas atlyginimų, mokamų iš valstybės biudžeto, ir pensijų sumažinimas, svarstant ir tvirtinant kitų metų valstybės biudžetą iš naujo įvertinti realią valstybėje susiklosčiusią ekonominę ir finansinę būklę;

konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikai 2009 metais yra pradėta perviršinio deficito procedūra, kuri šiuo metu dar nėra nutraukta;

atsižvelgdamas į tai, kad perviršinis deficitas privalo ne tik būti panaikintas konkrečiais metais, bet ir neturi kilti grėsmė jo atsikartojimui vėlesniais metais, t. y. perviršinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus;

atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės drausmės įstatymo (toliau – Fiskalinės drausmės įstatymas) nuostatas, pagal kurias vidutiniu laikotarpiu turi būti siekiama perteklinio ar artimo subalansuotam valdžios sektoriaus;

atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų neįvykdymas taptų pagrindu finansų rinkoms vėl reikalauti labai didelių palūkanų priedų už ilgalaikius Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius;

atsižvelgdamas į tai, kad, apsisprendus nuo 2013 metų grąžinti valstybines pensijas ir atlyginimų, mokamų iš valstybės ir savivaldybių biudžetų, koeficientus, priedus ir kitus dydžius į 2008 metų lygį, viešųjų išlaidų padidėjimas sudarytų daugiau nei 0,5 mlrd. litų, o tai neleistų ištaisyti perviršinio deficito padėties, nes valdžios sektoriaus deficitas vėl viršytų atitinkamą Mastrichto sutarties kriterijų;

atsižvelgdamas į tai, kad toks išlaidų padidinimas nemažinant kitų išlaidų pažeistų Fiskalinės drausmės įstatymo reikalavimus, o kitų išlaidų mažinimas šia suma, siekiant nepažeisti minėto įstatymo reikalavimų, keltų grėsmę esminių valstybės funkcijų vykdymui;

atsižvelgdamas į tai, kad 2013 metais planuojamos nacionalinio biudžeto ir valstybės socialinės apsaugos fondų pajamos iš mokesčių ir socialinio draudimo įmokų vis dar yra 11,1 procento mažesnės net už 2008 metų pajamų lygį, kai valstybės grynojo turto mažinimo sąskaita buvo išmokėti padidintų dydžių atlyginimai ir pensijos;

atsižvelgdamas į Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimo nuostatą, kad Lietuvos Respublikos Seimas (toliau – Seimas), pagal Lietuvos Respublikos Konstituciją valstybės biudžetą tvirtindamas įstatymu, negali nereaguoti į tokį esminį valstybės ekonominės ir finansinės būklės pakitimą, kai dėl ypatingų aplinkybių (ekonomikos krizės, gaivalinės nelaimės ir kt.) valstybėje susiklosto itin sunki ekonominė ir finansinė būklė;

konstatuodamas, kad sudėtinga Europos ir pasaulio ekonomikos bei finansų rinkų padėtis ir Lietuvoje sudaro ypatingas aplinkybes, į kurias tinkamai iš anksto nereaguojant valstybės ekonominė ir finansinė būklė gali dar labiau pasunkėti;

konstatuodamas, kad 2013 metais neįmanoma vienu metu įgyvendinti Fiskalinės drausmės įstatymo nuostatų, tvariai ištaisyti perviršinio deficito padėties ir nutraukti valstybinių pensijų ir atlyginimų, mokamų iš valstybės ir savivaldybių biudžetų, sumažinimo, todėl nėra pagrindo teigti, kad būtų numatoma gauti ar būtų sukaupta lėšų, reikalingų nesumažintoms valstybinėms pensijoms ir nesumažintiems atlyginimams mokėti, todėl valdžios sektoriaus išlaidos 2013 metais turi būti tvirtinamos laikantis sumažintų valstybinių pensijų ir atlyginimų dydžių;

priima šį įstatymą.

 

1 straipsnis.    Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas

Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžetą – 25 696 414 tūkst. litų pajamų, 26 393 934 tūkst. litų asignavimų išlaidoms ir turtui įsigyti (asignavimai viršija pajamas 697 520 tūkst. litų) (1, 2, 3 priedėliai).

 

2 straipsnis.    Lietuvos Respublikos 2013 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai

1.   Patvirtinti šiuos 2013 metų savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius:

1)   gyventojų pajamų mokesčio dalį, tenkančią visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į nacionalinį biudžetą, – 57,28 procento;

2)   valstybės biudžeto specialiąsias tikslines dotacijas savivaldybių biudžetams – 3 127 617 tūkst. litų (4 priedėlis);

3)   valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijas savivaldybių biudžetams – 199 493 tūkst. litų (5 priedėlis).

2.   Numatyti savivaldybių biudžetų finansinį rodiklį – prognozuojamas pajamas, kuriuo savivaldybės vadovaujasi rengdamos savo biudžetus (6 priedėlis).

 

3 straipsnis.    Mokinio krepšelio dydis ir jam patvirtintų asignavimų perskirstymas

1.   Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.

2.   Mokinio krepšelio dydis 2013 metais – 3 310 litų.

3.   Iš mokymui patvirtintų asignavimų tarpusavyje suderintas sumas:

1)   perveda atitinkamos savivaldybės viena kitai, kai mokiniai pereina iš vienos savivaldybės finansuojamų mokyklų į kitos savivaldybės finansuojamas mokyklas, ne vėliau kaip iki liepos 1 dienos ir ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos;

2)   perskirsto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (toliau – Švietimo ir mokslo ministerija) atitinkamoms savivaldybėms ir mokykloms, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija, kai mokiniai pereina iš savivaldybės finansuojamų mokyklų į mokyklas, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija ar atvirkščiai.

4.   Mokyklų steigėjai gali perskirstyti mokinio krepšelio lėšas tarp mokyklų dėl pasikeitusio sutartinių mokinių skaičiaus pagal rugsėjo 1 dienos duomenis, įvertinę lėšų pokytį mokyklose dėl mokinių perėjimo į kito steigėjo finansuojamas mokyklas ir išmokas, susijusias su darbo santykiais.

 

4 straipsnis.    Specialiosios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui naudojimas ir atsiskaitymas už specialiųjų tikslinių dotacijų panaudojimą

1.   Savivaldybės specialiosios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui lėšų dalį, nurodytą Vyriausybės patvirtintoje metodikoje, savo nustatyta tvarka naudoja Vyriausybės patvirtintoje metodikoje numatytoms mokymo reikmėms.

2.   Nepanaudota specialiosios tikslinės dotacijos dalis mokinio krepšeliui dėl sumažėjusio mokinių skaičiaus nuo 2013 m. rugsėjo 1 d. ketvirtąjį ketvirtį grąžinama į valstybės biudžetą.

3.   Savivaldybės atsiskaito už specialiųjų tikslinių dotacijų panaudojimą 4 priedėlyje nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms pagal šių institucijų ir įstaigų patvirtintus atsiskaitymo tvarkos aprašus.

 

5 straipsnis.    Dotacijų savivaldybėms pervedimas

1.   Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 5 priedėlyje numatytas bendrosios dotacijos kompensacijų sumas.

2.   Valstybės institucijos ir įstaigos, nurodytos šio įstatymo 4 priedėlyje, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms šiame priedėlyje numatytas specialiųjų tikslinių dotacijų sumas.

3.   Specialioji tikslinė dotacija Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti pervedama atsižvelgiant į faktiškai atliktus darbus, nurodytus valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose.

4.   Savivaldybės gautas ir nepanaudotas šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytas specialiųjų tikslinių dotacijų sumas grąžina 4 priedėlyje nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms, o gautas ir nepanaudotas bendrosios dotacijos kompensacijas, nurodytas šio įstatymo 5 priedėlyje, grąžina Finansų ministerijai.

 

6 straipsnis.    Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą

1.   Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.

2.   Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:

1)   valstybinių universitetų, kai asmuo pereina iš vieno valstybinio universiteto į kitą;

2)   valstybinių universitetų ir Švietimo ir mokslo ministerijos, kai asmuo pereina iš valstybinio universiteto į nevalstybinę aukštąją mokyklą ar atvirkščiai.

3.   Švietimo ir mokslo ministerija asignavimų sumas perskirsto tarp:

1)   kolegijų, kai asmuo pereina iš vienos kolegijos į kitą;

2)   nevalstybinių aukštųjų mokyklų, kai asmuo pereina iš vienos nevalstybinės aukštosios mokyklos į kitą.

 

7 straipsnis.    Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą

2013 metų valstybės biudžeto įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą dydis yra 36 procentai užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio ir sudaro 762,3 lito už vieną valstybės lėšomis draudžiamą asmenį.

 

8 straipsnis.    Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti

Patvirtinti 2013 metų biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamas programoms finansuoti, pagal asignavimų valdytojus – 1 762 274 tūkst. litų (2 priedėlis).

 

9 straipsnis.    Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai

2013 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:

1)   už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 813 000 tūkst. litų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą tarptautinių reitingų agentūrų Moody's ir (arba) Standard & Poor's;

2)   dėl Lietuvos Respublikoje įsteigtų bankų ir užsienio bankų filialų gaunamų paskolų ar kitaip prisiimamų finansinių įsipareigojimų, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme (toliau – Finansinio tvarumo įstatymas). Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 800 000 tūkst. litų;

3)   dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 280 000 tūkst. litų;

4)   dėl Mokslo ir studijų įstatyme nurodytų valstybės remiamų paskolų. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 192 000 tūkst. litų.

 

10 straipsnis.  Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas

2013 metų Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas – 2 175 000 tūkst. litų, iš kurio 800 000 tūkst. litų skirta Finansinio tvarumo įstatyme numatytoms finansinio stabilumo stiprinimo priemonėms taikyti.

 

11 straipsnis.  Valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas

2013 metų bendras valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas – 35 000 tūkst. litų.

 

12 straipsnis.  Savivaldybių skolinimosi limitai

1.   Savivaldybių skolinimosi limitai:

1)   savivaldybės skola negali viršyti 75 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 120 procentų) patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų);

2)   metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 20 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 35 procentų) patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų);

3)   grąžintina 2013 metais ir vėlesniais metais savivaldybės paskolų ir palūkanų bei su paskolų ėmimu susijusių įmokų suma negali viršyti 15 procentų patvirtintų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų);

4)   savivaldybės garantijų limitas negali viršyti 10 procentų patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų).

2.   Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 45 procentus patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų), 2013 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2012 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti.

3.   Į skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti. Savivaldybės 2011 metais iš valstybės biudžeto gautas trumpalaikes paskolas laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinei bendrovei bankui „Snoras“ pritaikyto veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, padengti grąžina į valstybės biudžetą iki 2013 m. gruodžio 31 d.

 

13 straipsnis.  Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą

1.   Suteikti Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai teisę:

1)   paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių;

2)   paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytas 2013 metų kapitalo investicijas;

3)   perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgus į programų, projektų ir subsidijų schemų vykdymo duomenis;

4)   paskirstyti Privatizavimo fondo lėšų dalį, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas mokėti ir objektams parengti privatizuoti, pagal programas ir asignavimų valdytojus;

5)   paskirstyti savivaldybėms, valstybės institucijoms ir įstaigoms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti;

6)   paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2013 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;

7)   perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių pagal priimtus teisės aktus dėl biudžetinių įstaigų pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo, funkcijų perdavimo arba biudžetinės įstaigos savininko teisių ir pareigų perdavimo, taip pat tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų ir savivaldybių;

8)   perskirstyti Teisėjų tarybos teikimu ne dažniau kaip kartą per ketvirtį valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 3 priedėlyje, tarp teismų, atsižvelgus į teismų programų vykdymo duomenis.

2.   Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, pavesti:

1)   paskirstyti per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos specialiąsias tikslines dotacijas tarp savivaldybių, o specialiąsias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialiąsias tikslines dotacijas, numatytas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, paskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų ir apie tai informuoti savivaldybes;

2)   perskirstyti specialiąsias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialiųjų tikslinių dotacijų, o specialiąsias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialiąsias tikslines dotacijas, numatytas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, perskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų;

3)   Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje nustatyta tvarka sustabdyti specialiosios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti pervedimą švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai ar švietimo paslaugų teikėjui, jeigu teisės aktų nustatyta tvarka nustatoma, kad švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija ar švietimo paslaugų teikėjas neužtikrina sąlygų vykdyti mokinių privalomąjį švietimą ar pažeidžia formaliojo švietimo programų įgyvendinimo tvarką, – kol bus nustatyta, kad šie subjektai pašalino pažeidimus.

3.   Suteikti Finansų ministerijai teisę:

1)   skolintis valstybės vardu esant poreikiui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti, su priemonių, finansuojamų iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, įgyvendinimu susijusioms išlaidoms finansuoti, valstybės perskolinamai paskolai uždarajai akcinei bendrovei „Būsto paskolų draudimas“ suteikti ir (ar) jos įstatiniam kapitalui didinti, Europos investicijų banko kapitalo padidinimo daliai apmokėti, išlaidoms, susijusioms su atstovavimu Lietuvos Respublikai (Lietuvos Respublikos Vyriausybei) užsienio ginčų sprendimo institucijose, įskaitant, bet neapsiribojant teisinių išvadų dėl jų sprendimų apskundimo parengimu, teisinių išvadų dėl sprendimų apskundimo gavimu ir atstovavimu Lietuvos Respublikai (Lietuvos Respublikos Vyriausybei) atliekant kitus veiksmus, susijusius su Lietuvos Respublikos (Lietuvos Respublikos Vyriausybės) interesų gynimu, padengti, turtinei ir neturtinei žalai, priteistai iš Lietuvos valstybės vykdant šių institucijų, arbitražų ar teismų sprendimus, atlyginti;

2)   leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;

3)   panaudoti valstybės biudžeto apyvartos ir skolintas lėšas nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą;

4)   papildyti apyvartos lėšas 2012 metais nepanaudotais valstybės biudžeto asignavimais, 2012 metų valstybės biudžeto viršplaninėmis pajamomis ir jas panaudoti (išskyrus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos viršplanines įmokas, įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, likučius) valstybės biudžeto deficitui mažinti;

5)   kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir naudoti įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;

6)   kompensuoti nustatyta tvarka 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos šalių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.

4.   Suteikti Švietimo ir mokslo ministerijai teisę:

1)   paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2013 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;

2)   teikti dotacijas užsienio subjektams užsienyje gyvenančių lietuvių, jų bendruomenių ir organizacijų švietimo, kultūros ir kitai veiklai finansuoti iš Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.

5.   Suteikti Lietuvos Respublikos ūkio ministerijai, koordinuojančiai valstybės rezervo tvarkytojų veiklą, teisę, suderinus su valstybės rezervo tvarkytojais, perskirstyti sutaupytus valstybės biudžeto asignavimus valstybės rezervui tarp asignavimų valdytojų, tvarkančių valstybės rezervą.

6.   Suteikti asignavimų valdytojams teisę, suderinus su Finansų ministerija, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų viršplanines įmokas į biudžetą naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.

7.   Suteikti Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijai teisę:

1)   naudoti, suderinus su Finansų ministerija, paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2012 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;

2)   naudoti, suderinus su Finansų ministerija, 2012 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti.

8.   Suteikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) teisę įgalioti Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.

9.   Suteikti Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) teisę:

1)   įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;

2)   įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos bendrai finansuojamiems iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą.

 

14 straipsnis.  Biudžetinių įstaigų skolų padengimas

1.   Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2013 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2013 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.

2.   Iš sutaupytų asignavimų išlaidoms pirmiausia turi būti dengiamas įsiskolinimas.

3.   Savivaldybių 2012 metais nepanaudotos biudžetų lėšos, išskyrus tikslinės paskirties lėšas, turi būti naudojamos 2013 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti. 2013 metais gautos viršplaninės pajamos, palyginti su prognozuojamomis pajamomis, pirmiausia turi būti naudojamos įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.

 

15 straipsnis.  Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus

1.   Programos, kuri finansuojama iš konkrečios valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies, kurios panaudojimo apimtis ir tikslinė paskirtis nurodyta įstatyme ir (arba) Vyriausybės nutarime, sąmata negali viršyti 85 procentų patvirtintos sumos. Programos sąmata dėl likusios sumos tikslinama 2013 m. spalio mėn., suderinus su Finansų ministerija, jai įvertinus trijų ketvirčių pajamų iš mokesčių, iš kurių dalies finansuojama programa, surinkimo duomenis ir per metus numatomą surinkti sumą.

2.   Nustatyti, kad Aplinkos ministerija 2013 metų mokėjimams iš Klimato kaitos specialiosios programos gali naudoti ne daugiau lėšų, nei yra faktiškai įmokėta 2013 metais.

 

16 straipsnis.  Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatų patvirtinimas

Patvirtinti 2013 metų Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatas (7 priedėlis).

 

17 straipsnis.  Valstybės investicijų 2013–2015 metų programos patvirtinimas

Patvirtinti Valstybės investicijų 2013–2015 metų programą (8 priedėlis).

 

18 straipsnis.  2013 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas

Patvirtinti 2013 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatą (9 priedėlis).

 

19 straipsnis.  Valdžios sektoriaus deficito valdymas

1.   Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas rengiamas ir nustatomos priemonės, užtikrinančios, kad valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis Europos sąskaitų sistemą (ESS’95) (kuri nustatyta 1996 m. birželio 25 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 2223/96 dėl Europos nacionalinių ir regioninių sąskaitų sistemos Bendrijoje), neviršytų 3 procentų projektuojamo 2013 metų bendrojo vidaus produkto, jeigu valstybės biudžeto pajamų planas faktiškai nevykdomas (ar numatoma, kad bus nevykdomas) daugiau kaip 3 procentais ir Vyriausybė, remdamasi faktine informacija ir prognozuojamais duomenimis, konstatuoja, kad 2013 metų valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis Europos sąskaitų sistemą (ESS’95), gali viršyti 3 procentus projektuojamo 2013 metų bendrojo vidaus produkto.

2.   Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas pateikiamas Seimui ne vėliau kaip iki 2013 m. birželio 1 d.

 

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

 

Respublikos prezidentas


                                                                                            Lietuvos Respublikos

2012 m.                            d.

įstatymo Nr.

1  priedėlis

 

lietuvos respublikos

2013 metų valstybės biudžetas

 

 

tūkst. Lt

Pajamos

Iš viso

PAJAMOS

18 050 593

MOKESČIAI

16 587 127

Pajamų ir pelno mokesčiai

3 039 498

Gyventojų pajamų mokestis

1 758 684

Pelno mokestis

1 280 814

Turto mokesčiai

17 000

Nekilnojamojo turto mokestis

17 000

Prekių ir paslaugų mokesčiai

13 319 629

Pridėtinės vertės mokestis

9 355 610

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

69 000

Akcizai

3 554 626

Cukraus sektoriaus mokesčiai

3 730

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

34 000

Transporto priemonių mokesčiai

170 000

Mokesčiai už aplinkos teršimą

29 500

Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą

103 163

Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai

211 000

 

 

KITOS PAJAMOS

1 463 466

Turto pajamos

844 979

Palūkanos už paskolas

515 737

Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius

39 538

Dividendai

196 849

Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius

37 100

Naftos ir dujų išteklių mokestis

34 000

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

21 755

Pajamos už prekes ir paslaugas

470 201

Pajamos už patalpų nuomą

23 051

Konsulinis mokestis

69 500

Pajamos už atsitiktines paslaugas

338 660

Žyminis mokestis

30 000

Kitos pajamos

8 990

Pajamos iš baudų ir konfiskacijos

109 696

Kitos neišvardytos pajamos

38 590

 

 

SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS

99 450

Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos

91 450

Žemė

87 000

Kitas materialusis ir nematerialusis turtas

4 450

Sandoriai dėl finansinio turto

8 000

Kitos gautinos sumos

8 000

IŠ VISO

18 150 043

 

 

Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

7 546 371

 

 

IŠ VISO

25 696 414

 


asignavimai

 

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Iš viso

Iš jų:

asignavimai išlaidoms

asignavimai turtui įsigyti

iš viso

iš jų darbo užmokesčiui

I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

16 663

13 653

6 828

3 010

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

89 222

85 299

48 855

3 923

Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija

22 592

22 507

1 215

85

iš jų: asignavimai politinėms partijoms

18 999

18 999

0

0

Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga

2 742

2 742

1 913

0

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

27 200

26 870

17 256

330

Valstybinė lietuvių kalbos komisija

2 702

2 702

642

0

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba

4 437

4 357

2 875

80

Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba

470

470

245

0

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija

1 352

1 352

922

0

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba

986

986

657

0

Lietuvos radijo ir televizijos komisija

2 466

2 396

1 490

70

Nacionalinė sveikatos taryba

211

211

140

0

Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga

1 366

1 366

912

0

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba

1 325

1 325

624

0

Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija

706

706

504

0

Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnyba

31 198

31 173

10 912

25

iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių

bendruomenių nekilnojamąjį turtą

12 500

12 500

0

0

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

9 330

7 530

3 900

1 800

Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija

5 652

5 441

3 687

211

Etninės kultūros globos taryba

355

355

252

0

Viešųjų pirkimų tarnyba

5 119

4 963

3 219

156

Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas

62 427

50 459

33 279

11 968

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba

18 689

17 207

11 768

1 482

II. MINISTERIJOS

Aplinkos ministerija

810 302

802 015

80 947

8 287

Energetikos ministerija

546 355

546 171

5 465

184

Finansų ministerija

4 378 098

4 349 848

219 954

28 250

Iš jų:

 

 

 

 

Vyriausybės rezervas

3 897

3 897

0

0

Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių,

bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir

kitoms reikmėms

1 687

1 687

0

0

Krašto apsaugos ministerija

923 983

834 617

351 342

89 366

Kultūros ministerija

303 930

255 900

76 821

48 030

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

3 074 545

3 064 724

121 600

9 821

Susisiekimo ministerija

2 517 113

2 053 672

40 336

463 441

Sveikatos apsaugos ministerija

1 798 886

1 745 327

84 086

53 559

Švietimo ir mokslo ministerija

3 639 944

3 608 817

263 294

31 127

Teisingumo ministerija

283 859

272 846

136 757

11 013

Ūkio ministerija

903 698

901 758

34 841

1 940

Užsienio reikalų ministerija

309 783

299 431

50 977

10 352

Vidaus reikalų ministerija

1 422 489

1 396 208

343 089

26 281

Žemės ūkio ministerija

3 178 504

3 156 346

110 808

22 158

III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS

ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

5 276

5 256

3 745

20

FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

Lietuvos statistikos departamentas

23 922

23 862

15 938

60

KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

21 309

13 559

9 282

7 750

Lietuvos nacionalinis muziejus

12 446

9 402

5 674

3 044

Lietuvos dailės muziejus

13 804

12 602

7 283

1 202

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

7 212

5 092

3 201

2 120

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

22 836

22 776

13 930

60

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

6 657

5 627

3 561

1 030

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

13 428

13 228

7 472

200

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

6 034

5 271

2 290

763

Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas

8 938

8 938

258

0

Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“

47 000

45 755

15 818

1 245

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

22 167

20 455

10 211

1 712

SVEIKATOS APSAUGOS  MINISTRO VALDYMO SRITIS

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas

2 968

2 778

1 651

190

TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija

1 857

1 843

1 210

14

VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

78 862

62 557

8 651

16 305

Valstybės tarnybos departamentas

2 390

2 376

1 583

14

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

629 471

613 593

414 793

15 878

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

82 228

79 005

40 249

3 223

IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

4 781

4 781

3 158

0

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

87 709

86 351

61 459

1 358

Nacionalinė teismų administracija

33 723

13 968

2 994

19 755

Teismai

174 069

174 069

122 090

0

Vyriausybinių ryšių centras prie Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamento

6 061

5 632

3 616

429

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

6 017

5 759

2 980

258

Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas

446

446

180

0

Vyriausioji administracinių ginčų komisija

878

878

616

0

Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

998

998

677

0

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

22 000

15 155

8 700

6 845

V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI)

Vilniaus universitetas

129 156

127 484

0

1 672

iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus

universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti

7 086

6 086

0

1 000

Vytauto Didžiojo universitetas

27 444

27 444

0

0

Kauno technologijos universitetas

64 894

64 894

0

0

Vilniaus Gedimino technikos universitetas

53 033

51 933

0

1 100

Klaipėdos universitetas

19 337

19 337

0

0

Aleksandro Stulginskio universitetas

11 233

11 233

0

0

Mykolo Romerio universitetas

13 109

13 109

0

0

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas

71 754

70 754

0

1 000

Vilniaus dailės akademija

14 834

14 834

0

0

Lietuvos edukologijos universitetas

20 359

19 559

0

800

Lietuvos kūno kultūros akademija

5 079

5 079

0

0

Šiaulių universitetas

13 641

13 641

0

0

Lietuvos muzikos ir teatro  akademija

12 790

12 790

0

0

Lietuvos energetikos institutas

12 746

12 646

8 172

100

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

2 689

2 361

1 023

328

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

2 516

2 516

1 662

0

Lietuvos istorijos institutas

3 156

3 156

2 224

0

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

3 165

3 165

2 140

0

Lietuvių kalbos institutas

3 472

3 472

2 537

0

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

1 499

1 459

982

40

Lietuvos socialinių tyrimų centras

1 814

1 797

1 235

17

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

2 885

2 885

1 990

0

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

18 694

16 944

9 891

1 750

Gamtos tyrimų centras

9 206

9 106

6 239

100

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

20 364

20 204

11 790

160

Lietuvos mokslų akademija

8 617

7 307

4 603

1 310

Lietuvos mokslo taryba

101 257

101 257

2 908

0

Kauno kunigų seminarija

281

281

0

0

Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija

335

335

0

0

Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija

389

389

0

0

Iš viso:

26 393 934

25 475 133

2 903 078

918 801

 


                                                                                            Lietuvos Respublikos

2012 m.                            d.

įstatymo Nr.

2  priedėlis

 

2013 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos

Iš viso

iš jų:

valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos

biudžetinių įstaigų pajamų įmokos

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

10

 

10

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

1 125

 

1 125

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

17

 

17

Lietuvos radijo ir televizijos komisija

2 466

 

2 466

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

9 330

 

9 330

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba

10

 

10

Aplinkos ministerija

147 333

141 500

5 833

Finansų ministerija

9 064

 

9 064

Krašto apsaugos ministerija

509

 

509

Kultūros ministerija

72 640

46 106

26 534

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

56 845

9 700

47 145

Susisiekimo ministerija

1 250 275*

1 238 035*

12 240

Sveikatos apsaugos ministerija

13 472

 

13 472

Švietimo ir mokslo ministerija

29 484

 

29 484

Teisingumo ministerija

13 450

8 290

5 160

Ūkio ministerija

17 094

15 838

1 256

Užsienio reikalų ministerija

1 547

 

1 547

Vidaus reikalų ministerija

44 221

 

44 221

Žemės ūkio ministerija

7 850

 

7 850

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

1 000

 

1 000

Lietuvos statistikos departamentas

200

 

200

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

480

 

480

Lietuvos nacionalinis muziejus

800

 

800

Lietuvos dailės muziejus

800

 

800

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

250

 

250

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

5 100

 

5 100

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

1 200

 

1 200

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

2 500

 

2 500

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

100

 

100

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

1 026

 

1 026

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

18 896

17 104

1 792

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

1 535

 

1 535

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

9 000

 

9 000

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

6

 

6

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

64

 

64

Nacionalinė teismų administracija

106

 

106

Teismai

242

 

242

iš jų:

 

 

 

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

45

 

45

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

4

 

4

Lietuvos apeliacinis teismas

15

 

15

Vilniaus apygardos teismas

20

 

20

Kauno apygardos teismas

10

 

10

Klaipėdos apygardos teismas

28

 

28

Šiaulių apygardos teismas

7

 

7

Panevėžio apygardos teismas

5

 

5

Vilniaus miesto apylinkės teismas

18

 

18

Kauno apylinkės teismas

15

 

15

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

4

 

4

Šiaulių apylinkės teismas

3

 

3

Panevėžio miesto apylinkės teismas

4

 

4

Druskininkų miesto apylinkės teismas

1

 

1

Palangos miesto apylinkės teismas

1

 

1

Alytaus rajono apylinkės teismas

6

 

6

Biržų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Joniškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Klaipėdos rajono apylinkės teismas

1

 

1

Kupiškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Lazdijų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2

 

2

Mažeikių rajono apylinkės teismas

2

 

2

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Rokiškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Šakių rajono apylinkės teismas

3

 

3

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Šilutės rajono apylinkės teismas

1

 

1

Švenčionių rajono apylinkės teismas

1

 

1

Tauragės rajono apylinkės teismas

1

 

1

Telšių rajono apylinkės teismas

1

 

1

Trakų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Utenos rajono apylinkės teismas

1

 

1

Varėnos rajono apylinkės teismas

1

 

1

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

7

 

7

Vilniaus rajono apylinkės teismas

5

 

5

Vilniaus apygardos administracinis teismas

18

 

18

Kauno apygardos administracinis teismas

2

 

2

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1

 

1

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1

 

1

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

180

 

180

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

20 422

 

20 422

Lietuvos energetikos institutas

4 540

 

4 540

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

1 060

 

1 060

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

40

 

40

Lietuvos istorijos institutas

110

 

110

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

90

 

90

Lietuvių kalbos institutas

100

 

100

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

300

 

300

Lietuvos socialinių tyrimų centras

200

 

200

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

120

 

120

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

9 985

 

9 985

Gamtos tyrimų centras

1 400

 

1 400

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

3 375

 

3 375

Lietuvos mokslų akademija

305

 

305

Iš viso:

1 762 274

1 476 573

285 701

 

* Iš šių lėšų skirti bendroms biudžeto reikmėms:

Susisiekimo ministerijos – 195 796 tūkst. litų (iš Kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.


                                                                                            Lietuvos Respublikos

2012 m.                            d.

įstatymo Nr.

3  priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS 2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS

 

 

 

tūkst. Lt

Įstaigos pavadinimas

Iš viso išlaidoms

iš jų darbo užmokesčiui

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

10 342

7 410

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

5 466

3 858

Lietuvos apeliacinis teismas

8 648

6 199

Vilniaus apygardos teismas

12 626

8 975

Kauno apygardos teismas

9 415

6 615

Klaipėdos apygardos teismas

5 953

4 269

Šiaulių apygardos teismas

4 403

3 184

Panevėžio apygardos teismas

4 276

3 085

Vilniaus miesto apylinkės teismas

21 169

14 681

Kauno apylinkės teismas

12 325

8 657

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

6 776

4 797

Šiaulių apylinkės teismas

5 320

3 742

Panevėžio miesto apylinkės teismas

4 555

3 191

Druskininkų miesto apylinkės teismas

965

662

Palangos miesto apylinkės teismas

759

525

Akmenės rajono apylinkės teismas

932

642

Alytaus rajono apylinkės teismas

2 600

1 801

Anykščių rajono apylinkės teismas

890

601

Biržų rajono apylinkės teismas

913

618

Ignalinos rajono apylinkės teismas

776

537

Jonavos rajono apylinkės teismas

1 771

1 247

Joniškio rajono apylinkės teismas

776

515

Jurbarko rajono apylinkės teismas

907

619

Kaišiadorių rajono apylinkės teismas

1 310

876

Kėdainių rajono apylinkės teismas

1 459

1 007

Kelmės rajono apylinkės teismas

880

615

Klaipėdos rajono apylinkės teismas

1 269

860

Kretingos rajono apylinkės teismas

1 016

701

Kupiškio rajono apylinkės teismas

677

469

Lazdijų rajono apylinkės teismas

1 016

683

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2 558

1 783

Mažeikių rajono apylinkės teismas

1 621

1 106

Molėtų rajono apylinkės teismas

763

513

Pakruojo rajono apylinkės teismas

780

523

Pasvalio rajono apylinkės teismas

905

613

Plungės rajono apylinkės teismas

1 293

857

Prienų rajono apylinkės teismas

873

601

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1 236

855

Raseinių rajono apylinkės teismas

917

630

Rokiškio rajono apylinkės teismas

1 209

830

Skuodo rajono apylinkės teismas

703

477

Šakių rajono apylinkės teismas

923

619

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1 126

776

Šilalės rajono apylinkės teismas

876

608

Šilutės rajono apylinkės teismas

1 568

1 091

Širvintų rajono apylinkės teismas

719

489

Švenčionių rajono apylinkės teismas

873

601

Tauragės rajono apylinkės teismas

1 464

996

Telšių rajono apylinkės teismas

1 251

865

Trakų rajono apylinkės teismas

1 530

1 029

Ukmergės rajono apylinkės teismas

1 288

890

Utenos rajono apylinkės teismas

1 394

980

Varėnos rajono apylinkės teismas

904

624

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

1 152

779

Vilniaus rajono apylinkės teismas

2 271

1 604

Visagino miesto apylinkės teismas

1 030

720

Zarasų rajono apylinkės teismas

882

617

Vilniaus apygardos administracinis teismas

5 742

4 113

Kauno apygardos administracinis teismas

2 176

1 504

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1 558

1 110

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1 234

889

Panevėžio apygardos administracinis teismas

1 060

757

Iš viso:

174 069

122 090

 


                                                                                            Lietuvos Respublikos

2012 m.                            d.

įstatymo Nr.

4  priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SpecialIOSIOS tikslinėS dotacijOS savivaldybių biudžetams, skiriamos valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, mokinio krepšeliui, PAGAL TEISĖS AKTUS savivaldybėms PERDUOTOMS ĮSTAIGOMS IŠLAIKYTI IR VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2013–2015 METŲ PROGRAMOJE NUMATYTOMS KAPITALO INVESTICIJOMS finansuoti

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Dotacijos paskirties pavadinimas

Iš viso

Konkurencijos taryba

duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti

120

Aplinkos ministerija

 

204

 

iš jų:

 

 

piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti

127

 

valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti

77

Krašto apsaugos ministerija

dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją

 

1 006

 

Kultūros ministerija

 

22 556

 

iš jų:

 

 

valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei

1 840

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

726

 

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

19 990

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

 

932 820

 

iš jų:

 

 

socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti

654 134

 

socialinei paramai mokiniams

124 738

 

socialinėms paslaugoms

59 185

 

vaikų ir jaunimo teisių apsaugai

20 841

 

dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas

26 677

 

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

32 820

 

 

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

14 425

 

iš jų:

savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti

13 300

Susisiekimo ministerija

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

4 872

Sveikatos apsaugos ministerija

 

26 811

 

iš jų:

 

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

15 811

 

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

11 000

Teisingumo ministerija

 

8 376

 

iš jų:

 

 

civilinės būklės aktams registruoti

6 581

 

valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti

1 795

Švietimo ir mokslo ministerija

 

1 998 878

 

iš jų:

 

 

mokinio krepšeliui finansuoti

1 932 592

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

52 116

 

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

14 170

Vidaus reikalų ministerija

 

57 123

 

iš jų:

 

 

gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrams teikti

167

 

civilinei saugai

4 398

 

priešgaisrinei saugai

50 163

 

gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti

2 395

Žemės ūkio ministerija

 

54 617

 

iš jų:

 

 

savivaldybei priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise

1 229

 

žemės ūkio funkcijoms atlikti

26 330

 

melioracijai

27 058

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti

4 626

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

 

 

 

15 608

 

 

 

IŠ VISO:

 

3 127 617


                                                                                            Lietuvos Respublikos

2012 m.                            d.

įstatymo Nr.

5  priedėlis

 

Lietuvos respublikos

2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS

 

 

 

 

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Iš viso

iš jų:

biudžeto pajamų mažėjimui kompensuoti

padengti dalį paslaugų kainos už tiekiamą vandenį ir nuotekų surinkimą

 

 

 

 

Alytaus miesto

7 550

7 550

 

Birštono

8 986

8 986

 

Druskininkų

1 427

1 427

 

Marijampolės

3 186

3 186

 

Neringos

3 376

2 896

480

Šiaulių miesto

203

203

 

Visagino

5 116

5 116

 

Akmenės rajono

20 465

20 465

 

Alytaus rajono

1 877

1 877

 

Anykščių rajono

2 873

2 873

 

Biržų rajono

2 037

2 037

 

Ignalinos rajono

2 998

2 998

 

Jonavos rajono

3 907

3 907

 

Joniškio rajono

1 017

1 017

 

Jurbarko rajono

2 361

2 361

 

Kaišiadorių rajono

346

346

 

Kauno rajono

1 471

1 471

 

Kėdainių rajono

2 829

2 829

 

Kelmės rajono

3 513

3 513

 

Kretingos rajono

1 257

1 257

 

Kupiškio rajono

1 977

1 977

 

Lazdijų rajono

2 349

2 349

 

Mažeikių rajono

1 269

1 269

 

Molėtų rajono

3 261

3 261

 

Pakruojo rajono

1 700

1 700

 

Panevėžio rajono

16 053

16 053

 

Pasvalio rajono

1 397

1 397

 

Plungės rajono

1 307

1 307

 

Prienų rajono

2 003

2 003

 

Radviliškio rajono

19 630

19 630

 

Raseinių rajono

16 502

16 502

 

Rokiškio rajono

2 594

2 594

 

Skuodo rajono

1 696

1 696

 

Šakių rajono

907

907

 

Šalčininkų rajono

36

36

 

Šiaulių rajono

4 144

4 144

 

Šilalės rajono

11 430

11 430

 

Šilutės rajono

2 456

2 456

 

Širvintų rajono

1 254

1 254

 

Švenčionių rajono

1 462

1 462

 

Tauragės rajono

3 417

3 417

 

Telšių rajono

2 795

2 795

 

Trakų rajono

1 950

1 950

 

Ukmergės rajono

1 663

1 663

 

Utenos rajono

5 211

5 211

 

Varėnos rajono

3 010

3 010

 

Vilkaviškio rajono

1 455

1 455

 

Vilniaus rajono

1 441

1 441

 

Zarasų rajono

3 316

3 316

 

Elektrėnų

1 979

1 979

 

Kalvarijos

841

841

 

Kazlų Rūdos

472

472

 

Pagėgių

1 072

1 072

 

Rietavo

649

649

 

IŠ VISO:

199 493

199 013

480

 

 


                                                                                            Lietuvos Respublikos

2012 m.                            d.

įstatymo Nr.

6  priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2013 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS

 

 

 

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius

iš jų:

gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš Valstybės iždo sąskaitos)

įsiskolinimams už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti

 

 

 

Vilniaus miesto

482 472

354 925

3 405

Alytaus miesto

50 402

38 690

 

Birštono

4 842

2 288

 

Druskininkų

21 637

13 426

 

Kauno miesto

376 977

307 977

31 316

Klaipėdos miesto

176 199

138 662

11 593

Marijampolės

52 039

35 577

 

Neringos

11 948

3 611

 

Palangos miesto

30 688

11 746

2 017

Panevėžio miesto

87 139

70 499

4 995

Šiaulių miesto

107 712

83 744

 

Visagino

21 021

17 810

 

Akmenės rajono

20 283

10 940

 

Alytaus rajono

23 378

8 423

 

Anykščių rajono

24 784

10 064

 

Biržų rajono

24 198

11 390

 

Ignalinos rajono

16 224

6 061

 

Jonavos rajono

41 408

32 129

 

Joniškio rajono

23 004

11 695

 

Jurbarko rajono

25 645

11 801

 

Kaišiadorių rajono

33 460

17 262

 

Kauno rajono

66 876

50 720

 

Kėdainių rajono

46 338

27 946

 

Kelmės rajono

26 946

10 249

 

Klaipėdos rajono

42 038

29 591

94

Kretingos rajono

33 033

18 638

 

Kupiškio rajono

17 228

7 718

 

Lazdijų rajono

18 074

7 048

 

Mažeikių rajono

44 369

38 383

 

Molėtų rajono

17 449

7 365

 

Pakruojo rajono

21 812

9 566

 

Panevėžio rajono

32 136

16 905

 

Pasvalio rajono

24 768

12 590

 

Plungės rajono

30 529

16 318

 

Prienų rajono

23 708

10 620

 

Radviliškio rajono

35 293

19 242

 

Raseinių rajono

30 644

13 724

 

Rokiškio rajono

28 622

15 043

 

Skuodo rajono

17 485

6 872

 

Šakių rajono

27 849

13 355

 

Šalčininkų rajono

27 578

10 970

 

Šiaulių rajono

34 992

19 099

 

Šilalės rajono

22 249

10 711

 

Šilutės rajono

36 394

19 241

 

Širvintų rajono

14 166

7 096

 

Švenčionių rajono

23 278

12 612

 

Tauragės rajono

35 243

18 948

 

Telšių rajono

38 500

19 385

 

Trakų rajono

29 044

19 580

 

Ukmergės rajono

34 426

17 668

 

Utenos rajono

35 385

25 770

 

Varėnos rajono

21 572

9 290

 

Vilkaviškio rajono

34 283

15 656

 

Vilniaus rajono

71 796

51 025

 

Zarasų rajono

16 434

6 637

 

Elektrėnų

22 567

15 094

 

Kalvarijos

9 372

3 081

 

Kazlų Rūdos

11 008

6 197

 

Pagėgių

8 426

3 046

 

Rietavo

7 539

3 462

 

IŠ VISO:

2 774 909

1 825 181

53 420

 


                                                                                            Lietuvos Respublikos

2012 m.                            d.

įstatymo Nr.

7  priedėlis

 

2013 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO IR REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATOS

 

2013 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tūkst. Lt

 

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę

 

 

669

 

iš jo:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

0

 

II. Numatoma 2013 metais Privatizavimo fondo pajamų  kartu su lėšų likučiu pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę

21 669

 

iš jų:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

14 000

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti

7 669

 

III. Išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

14 000

 

2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti

0

 

3. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti

7 000

 

Iš viso išlaidų

 

 

 

 

 

 

21 000

 

IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę

 

 

669

 

 

 

 

2013 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

tūkst. Lt

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę

660 230

iš jo:

 

 

 

 

 

 

 

 

lėšos, kurios gali būti naudojamos  valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

0

II. Numatoma Rezervinio (stabilizavimo) fondo pajamų

14 010

iš jų:

 

 

 

 

 

 

 

 

pajamos iš Privatizavimo fondo

14 000

pajamos iš lėšų investavimo

10

III. Išlaidos

469 500

iš jų:

 

 

 

 

 

 

 

 

pensijų sistemos reformai finansuoti

469 500

IV. Lėšos, kurios 2013 metais gali būti naudojamos  valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki 2013 m. gruodžio 31 d.

190 730

V. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę (I+II-III)

204 740

iš jo:

 

 

 

 

 

 

 

 

lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

0

 


                                                                                            Lietuvos Respublikos

2012 m.                            d.

įstatymo Nr.

8  priedėlis

 

VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2013–2015 METŲ PROGRAMA

(pagal investavimo sritis)

 

Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2013–2015 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir valstybės garantuojamų paskolų lėšos (tūkst. Lt):

 

Sritis

2013
metams
iš viso

iš jų

2014
metams
iš viso

iš jų

2015
metams
iš viso

iš jų

valstybės biudžetas

valstybės garantuo-jamos paskolos

valstybės biudžetas

valstybės garantuo-jamos paskolos

valstybės biudžetas

valstybės garantuo-jamos paskolos

Valstybės valdymas

39 020

39 020

 

30 361

30 361

 

30 566

30 566

 

Krašto apsauga

98 050

98 050

 

99 098

99 098

 

99 098

99 098

 

Viešoji tvarka

32 134

32 134

 

16 693

16 693

 

14 499

14 499

 

Švietimas

498 554

498 554

 

564 850

564 850

 

273 575

273 575

 

Sveikatos apsauga

267 156

267 156

 

149 707

149 707

 

100 014

100 014

 

Socialinė apsauga

109 883

109 883

 

90 952

90 952

 

29 594

29 594

 

Aplinkos apsauga

465 051

465 051

 

566 043

566 043

 

273 034

273 034

 

Kultūra

84 250

84 250

 

83 182

83 182

 

83 182

83 182

 

Žemės ūkis

193 249

193 249

 

126 669

126 669

 

25 811

25 811

 

Visuomenės apsauga

379 895

379 895

 

314 472

314 472

 

180 579

180 579

 

Transportas ir ryšiai

1 932 363

1 879 188

53 175

1 779 145

1 756 070

23 075

1 151 712

1 151 712

 

Kita veikla

651 049

451 049

200 000

525 436

525 436

 

286 217

286 217

 

Iš viso

4 750 654

4 497 479

253 175

4 346 608

4 323 533

23 075

2 547 881

2 547 881

 

iš jų informacinėms technologijoms

278 490

278 490

 

239 897

239 897

 

155 144

155 144

 

 

 


                                                                                            Lietuvos Respublikos

2012 m.                            d.

įstatymo Nr.

9   priedėlis

 

2013 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

tūkst. Lt

Eil. Nr.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo sąmatos rodiklis

Rodiklio planinė reikšmė

1.

Numatomas valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2012 m. gruodžio 31 d.

 

81 600

2.

Pajamos 2013 metais:

 

2.1.

Ignalinos programų lėšų palūkanos

0

2.2.

Užsienio šalių, tarptautinių organizacijų ir finansinių institucijų bei Lietuvos Respublikos juridinių ir fizinių asmenų savanoriški tiksliniai įnašai

0

2.3.

Lėšos, gautos pardavus valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės uždarymo metu realizuojamą turtą

0

2.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos

5

2.5.

Palūkanos už Vyriausybės vertybinius popierius

4 156

2.6.

Kitos lėšos*

0

 

Iš viso pajamų:

4 161

3.

Išlaidos 2013 metais:

 

3.1.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti

6 507

3.2.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti

30 605

3.3.

Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti

15 520

3.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti

830

3.5.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondui administruoti

560

3.6.

Kitos išlaidos**

17

 

Iš viso išlaidų:

54 039

4.

Numatomas valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2013 m. gruodžio 31 d.

31 722

 

* Priemonių vykdytojų grąžintos nepanaudotos arba netinkamai panaudotos praeitų metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos.

** Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Vyriausybės vertybinių popierių nominalios vertės ir pirkimo kainos skirtumas.