Projektas

 

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

VISUOMENĖS INFORMAVIMO 2, 39 STRAIPSNIŲ

PAKEITIMO IR PAPILDYMO

ĮSTATYMAS

 

 

2010 m.                         d.

Vilnius

 

 

(Žin., 1996, Nr. 71-1706 ,Žin., 2006, Nr. 82-3254;)

 

 

1 straipsnis. 2 straipsnio papildymas nauja 521 dalimi

1. Papildyti 2 straipsnį 521 nauja dalimi ir jį išdėstyti taip:

521. Socialinė reklama – socialinės gerovės, t. y. sveikos gyvensenos, sveikatos stiprinimo, ligų ir žalingų sveikatai įpročių profilaktikos bei saugaus eismo propagavimas bet kokiomis reklamos formomis ir priemonėmis”.

 

2 straipsnis. 39 straipsnio 11 dalies 3 punkto papildymas

1. Papildyti 39 straipsnio 11 dalies 3 punktą ir jį išdėstyti taip:

3) reklamos trukmė televizijos programose neturi viršyti 15 procentų dienos transliavimo laiko, įskaitant nemokamą socialinės reklamos transliavimą, kuriam turi būti skirta ne daugiau 4 procentų dienos transliavimo laiko. Reklamos, teleparduotuvės ir kitokios reklamų formos, išskyrus šios dalies 5 punkte nurodytas televitrinas, trukmė televizijos programose neturi viršyti 20 procentų dienos transliavimo laiko”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

 

 

 

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTĖ      

 

 

 

Teikia                         

 

Seimo narys                                                                             Valdemaras Valkiūnas