Projektas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
AVIACIJOS ĮSTATYMO 1, 43, 70, 71 ir 73 STRAIPSNIų PAKEITIMO BEI PAPILDYMO
ĮSTATYMAS
2004 m. d. Nr.
Vilnius
(Žin., 2000, Nr. 94-2918)
1 straipsnis. 1 straipsnio papildymas
2 straipsnis. 43 straipsnio pakeitimas ir papildymas
Pakeisti 43 straipsnį ir jį išdėstyti taip:
„43 straipsnis. Orlaivių atskridimo ir išskridimo laiko koordinavimas
1. Orlaivių atskridimo ir išskridimo laikas koordinuojamas vadovaujantis 1993 m. sausio 18 d. Tarybos reglamento (EEB) Nr. 95/93 dėl laiko tarpsnių paskirstymo Bendrijos oro uostuose bendrųjų taisyklių (su vėlesniais pakeitimais) nuostatomis.
2. Įgyvendindama šio straipsnio 1 dalyje nurodytą koordinavimą, Susisiekimo ministerija skelbia oro uostą, kuriame darbas palengvinamas sudarant tvarkaraščius arba kuris yra koordinuojamas, nustato orlaivių atskridimo ir išskridimo laiko koordinavimo oro uostuose sąlygas ir tvarką, skiria oro uosto tvarkaraščių sudarytoją arba oro uosto laiko tarpsnių koordinatorių, koordinuojamame oro uoste sudaro laiko tarpsnių koordinavimo komitetą.
3 straipsnis. 70 straipsnio pakeitimas ir papildymas
Pakeisti 70 straipsnį ir jį išdėstyti taip:
„70 straipsnis. Kompensavimas už atsisakymą vežti
1. Kompensavimo keleiviams už atsisakymą juos vežti sąlygas bei tvarką nustato 1991 m. vasario 4 d. Tarybos reglamentas (EEB) Nr. 295/91, nustatantis bendras kompensavimo už atsisakymą vežti reguliaraus oro transportu taisykles (su vėlesniais pakeitimais).
4 straipsnis. 71 straipsnio pakeitimas
71 straipsnyje vietoj žodžių „susisiekimo ministras“ įrašyti žodžius „1989 m. liepos 24 d. Tarybos reglamentas (EEB) Nr. 2299/89 dėl elgesio su kompiuterinėmis rezervavimo sistemomis kodekso (su vėlesniais pakeitimais)“ ir šį straipsnį išdėstyti taip:
„71 straipsnis. Kompiuterinės rezervavimo sistemos
5 straipsnis. 73 straipsnio pakeitimas ir papildymas
Pakeisti 73 straipsnį ir jį išdėstyti taip:
„73 straipsnis. Draudimas
1. Oro vežėjų ir orlaivių naudotojų civilinė atsakomybė keleivių, bagažo, krovinių ir trečiųjų šalių atžvilgiu turi būti apdrausta. Būtiniausius draudimo reikalavimus oro vežėjams ir orlaivių naudotojams keleivių, bagažo, krovinių ir trečiųjų šalių atžvilgiu bei minimalius draudimo sumų dydžius nustato 2004 m. balandžio 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 785/2004 dėl draudimo reikalavimų oro vežėjams ir orlaivių naudotojams (su vėlesniais pakeitimais).
2. Lietuvos Respublikos Vyriausybė, vadovaudamasi šio straipsnio 1 dalyje minimo reglamento 6 straipsnio 1 dalies nuostatomis, nekomercinių orlaivių, kurių maksimali kilimo tūpimo masė (MTOM) neviršija 2700 kg, naudojimo atžvilgiu gali nustatyti žemesnį būtiniausios draudiminės apsaugos lygį, ne mažesnį kaip 100 000 specialių skolinimosi teisių, nustatytų Tarptautinio valiutos fondo, vienam keleiviui.
6 straipsnis. Įstatymo papildymas priedu
Papildyti įstatymą priedu:
„Lietuvos Respublikos
aviacijos įstatymo
priedas
ĮGYVENDINAMI EUROPOS SĄJUNGOS TEISĖS AKTAI
1. 1989 m. liepos 24 d. Tarybos reglamentas (EEB) Nr. 2299/89 dėl elgesio su kompiuterinėmis rezervavimo sistemomis kodekso (su vėlesniais pakeitimais).
2. 1991 m. vasario 4 d. Tarybos reglamentas (EEB) Nr. 295/91, nustatantis bendras kompensavimo už atsisakymą vežti reguliaraus oro transportu taisykles (su vėlesniais pakeitimais).
4. 1993 m. sausio 18 d. Tarybos reglamentas (EEB) Nr. 95/93 dėl laiko tarpsnių paskirstymo Bendrijos oro uostuose bendrųjų taisyklių (su vėlesniais pakeitimais).
7 straipsnis. Įstatymo 5 straipsnio įsigaliojimas