Projektas

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

LIETUVOS NACIONALINIO RADIJO IR TELEVIZIJOS

ĮSTATYMo pakeitimo įstatymas

 

 

Vilnius

(Žin., 1996, Nr. 103 – 2319, Nr. 121 – 2849, Nr. 121 – 2852; 1997, Nr. 91 – 2272)

 

1 straipsnis. Lietuvos Respublikos Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos įstatymo nauja redakcija

Pakeisti Lietuvos Respublikos Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos įstatymą ir jį išdėstyti taip:

 

“LIETUVOS RESPUBLIKOS LIETUVOS NACIONALINIO RADIJO IR TELEVIZIJOS ĮSTATYMO pakeitimo įstatymas

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1 straipsnis. Įstatymo paskirtis

1. Šis įstatymas nustato Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos  (santrumpa - LRT) steigimo, valdymo,  veiklos, reorganizavimo ir likvidavimo tvarką, LRT pareigas, teises ir atsakomybę.

2. LRT savo veiklą  grindžia Visuomenės informavimo įstatymu, Viešųjų įstaigų įstatymu, kitais teisės aktais, jeigu šis įstatymas nenustato kitaip, taip pat savo įstatais.

 

2 straipsnis. LRT samprata ir statusas

1.  LRT  - valstybei nuosavybės teise priklausanti viešoji ne pelno įstaiga .

2. LRT yra juridinis asmuo, turi antspaudą ir sąskaitas bankuose įstatymų nustatyta tvarka.

 

3 straipsnis. LRT veiklos principai

LRT privalo rinkti  ir skelbti informaciją apie Lietuvą ir pasaulį, supažindinti  visuomenę su Europos ir pasaulio kultūros įvairove bei šiuolaikinės civilizacijos pagrindais, stiprinti Lietuvos Respublikos nepriklausomybę ir demokratiją, kurti, puoselėti ir saugoti nacionalinės kultūros vertybes, ugdyti toleranciją ir humanizmą, bendradarbiavimo, mąstymo ir kalbos kultūrą,  stiprinti  visuomenės moralę  ir  pilietiškumą, ugdyti šalies ekologinę kultūrą. Rengdamas ir skelbdamas laidas, LRT turi vadovautis objektyvumo, demokratijos, nešališkumo principais, užtikrinti žodžio ir kūrybos laisvę, laidose turi atsispindėti įvairios pažiūros ir įsitikinimai, dalyvauti jose ir reikšti savo pažiūras turi teisę įvairių įsitikinimų žmonės. Laidose turi būti gerbiamas žmogaus orumas ir jo teisės, nenusižengiama moralės ir etikos principams.

 

4 straipsnis. LRT programoms keliami reikalavimai

1. LRT programose turi būti užtikrinta temų ir žanrų įvairovė, laidos turi būti orientuotos įvairiems visuomenės sluoksniams, įvairaus amžiaus, įvairių tautybių ir įvairių įsitikinimų žmonėms. Programose neleidžiama įsivyrauti vienašališkoms politinėms pažiūroms; LRT informacinėse laidose, komentaruose pateikiama informacija turi būti subalansuota, atspindinti įvairias politines pažiūras, o nuomonės ir faktinės žinios turi būti autorizuotos, patikrintos ir išsamios.

2. LRT programose pirmenybė teikiama nacionalinei kultūrai, taip pat informacinėms, pasaulio kultūros, publicistikos, analizės, pažintinėms, šviečiamosioms, meno laidoms. Masinė kultūra atspindima apžvalginio, pažintinio, analitinio pobūdžio laidose.

3. Daugiau kaip pusę LRT programos turi sudaryti Europos ir Lietuvos autorių audiovizualiniai kūriniai. Ne mažiau kaip 10 procentų LRT programos turi sudaryti nepriklausomų kūrėjų (radijo  ir televizijos laidas kuriančių fizinių ar juridinių asmenų, nepavaldžių LRT ir nesusijusių su juo turtiniais santykiais ar jungtine veikla) audiovizualiniai kūriniai, sukurti ne anksčiau kaip per pastaruosius 5 metus.

4. Minimalūs LRT programų transliavimo mastai yra:

1) televizijos: darbo dienomis - 12 valandų per parą, savaitgaliais ir švenčių dienomis – 16 valandų per parą;

2) radijo: pirmosios programos trukmė – 24 valandos per parą, antrosios – 18 valandų  per parą, trečiosios – 12 valandų per parą.

 

5 straipsnis. LRT teisės, pareigos ir atsakomybė

1. LRT yra Seimo įsteigto Lietuvos radijo ir televizijos teisių ir pareigų perėmėja. Negali būti jokių kitų LRT dalininkų. LRT visuotinio susirinkimo funkcijos  pavedamos Tarybai.

2. LRT turi leidybos teisę, taip pat teisę nemokamai įrašinėti ir transliuoti Seimo bei Vyriausybės posėdžius, iškilmingus valstybės aktus ir disponuoti įrašais savo nuožiūra.

 

3. LRT turi teisę teikti teleteksto paslaugas, laisvai parengti ne ilgesnes kaip 90 sekundžių trukmės informacinio pobūdžio laidas apie visuomenės susidomėjimą keliančius Lietuvos ir kitų šalių politikos ar kitokius įvykius, kultūros, sporto ar kitus renginius, apie kuriuos pateikti informaciją visuomenei kiti transliuotojai yra įsigiję išimtinę teisę.

4. LRT turi teisę rengti konkursus, festivalius, konferencijas, seminarus, įkurti meno kolektyvus, nustatyti tiesioginius ryšius su užsienio organizacijomis ir  kompanijomis, dalyvauti tarptautinių organizacijų veikloje, organizuoti radijo ir televizijos laidas užsieniui, susitarimų pagrindu retransliuoti užsienio radijo ir televizijos programas, steigti filialus, korespondentų punktus, leisti informacinius leidinius apie savo veiklą.

5. LRT turi pirmumo teisę į naujai sukoordinuotus elektroninio ryšio kanalus (radijo dažnius), valstybinius radijo ir televizijos transliavimo įrenginius su naujausiomis radijo ir televizijos technologijomis. LRT turi teisę turėti 2 televizijos ir 4 radijo programas. LRT informacinėse ir švietimo programose ar laidose komercinė reklama netransliuojama.

 

6. LRT suteikia laiką Lietuvos Respublikos Prezidentui pasisakyti šalies vidaus ir užsienio politikos klausimais Respublikos Prezidento įstatymo nustatyta tvarka. Seimo ar Vyriausybės prašymu LRT pagal galimybes kuo greičiau suteikia laiką oficialiems Seimo ar Vyriausybės pranešimams. LRT gali leisti pasisakyti opozicijos atstovui.

 

7. LRT suteikia laiką Lietuvos tradicinėms religinėms bendruomenėms mišių ir kitų religinių apeigų transliavimui dvišaliuose susitarimuose numatytomis sąlygomis ir tvarka.

 

8. LRT suteikia laiką rinkimų metu kandidatams į Lietuvos Respublikos prezidentus, politinėms partijoms ir jų kandidatams į Seimo ar savivaldybių tarybų narius Prezidento rinkimų, Seimo rinkimų ir Savivaldybių tarybų rinkimų įstatymų nustatytomis sąlygomis ir tvarka.

9. LRT sudaro sąlygas darbuotojams kelti savo kvalifikaciją.

10. LRT turi užtikrinti, kad jos transliuojamų radijo ir televizijos programų priėmimo zona aprėptų visą Lietuvos Respublikos teritoriją.

11. LRT naudojamuose kanaluose neleidžiama veikti kitoms radijo ir televizijos stotims be LRT Tarybos leidimo.

12. LRT sukurtos programos jam priklauso nuosavybės teise pagal Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą.

 

6 straipsnis. Reklama LRT  programose

1. Komercinė reklama LRT programose transliuojama Visuomenės  informavimo įstatymo nustatyta tvarka.

2. Reklama LRT programose draudžiama:

1) valstybės paskelbtomis gedulo dienomis;

2) valstybinės reikšmės renginių transliacijos metu;

3) vaikams skirtose laidose.

3. Reklamos trukmė tiek LRT televizijos, tiek LRT radijo programose neturi viršyti 15 procentų dienos transliavimo laiko.

4. Didėjant valstybės rinkliavos LRT įplaukoms, LRT tarybos sprendimu reklamos laikas palaipsniui proporcingai mažinamas iki 10 procentų dienos transliavimo laiko.

5. LRT draudžiama įtraukti reklamos intarpus į trumpesnių kaip 45 min. kino filmų transliaciją.

6. LRT netransliuojami teleparduotuvės skelbimai.

 

7 straipsnis LRT programų rėmimas.

LRT programos gali būti remiamos Visuomenės informavimo įstatymo nustatyta tvarka.

 

8 straipsnis. LRT veiklos reikalavimai darbuotojų streikų ar ypatingų situacijų metu

1.  Streikuojant  LRT darbuotojams, radijas ir televizija  privalo užtikrinti klausytojams ir žiūrovams informacijos minimumą, kurį nustato Taryba.

2. Gaivalinių nelaimių, epidemijų, nepaprastosios ar karo padėties atveju LRT privalo skelbti Respublikos Prezidento, Seimo, Vyriausybės, Konstitucinio Teismo, Generalinės prokuratūros  oficialius pranešimus.

 

 

II SKYRIUS

LIETUVOS NACIONALINIO RADIJO IR TELEVIZIJOS VALDYMAS

 

9 straipsnis.  LRT taryba

1. LRT valdymo organai yra Taryba ir LRT administracija. Taryba yra sudaroma Visuomenės informavimo įstatymo 29 straipsnio nustatyta tvarka. Tarybos nariais negali būti Prezidentūros, Seimo, Vyriausybės, Radijo ir televizijos komisijos nariai, asmenys, dirbantys pagal darbo sutartis radijo ir televizijos stotyse, įskaitant LRT, taip pat radijo ir televizijos stočių savininkai ir bendrasavininkiai.

2. Tarybos nariai negali būti atšaukti iš pareigų, kol nesibaigė jų įgaliojimų laikas, išskyrus atvejus, kai:

1) Tarybos narys pats atsisako dalyvauti Tarybos darbe;

2) Tarybos narys be pateisinamos priežasties daugiau kaip 4 mėnesius nedalyvauja Tarybos darbe;

3) Tarybos narys padaro nusikaltimą ir yra teismo nuteistas;

4) Tarybos narys netenka Lietuvos Respublikos pilietybės;

5) pakinta Tarybos nario paskyrimo įstatyminis pagrindas.

3. Pasibaigus kurio nors Tarybos nario įgaliojimų laikui, jis gali būti pakartotinai skiriamas į Tarybą, su sąlyga, jeigu toks paskyrimas nesudaro daugiau kaip dviejų kadencijų iš eilės.

4. Kai Taryboje atsiranda laisva vieta, jos pirmininkas kreipiasi į instituciją, paskyrusią ar delegavusią trūkstamą Tarybos narį, prašydamas paskirti naują Tarybos narį iki kadencijos, kuriai buvo paskirtas atsistatydinęs ar atšauktas Tarybos narys,   pabaigos.

5. Taryba turi teisę atsistatydinti nepasibaigus kadencijai. Jeigu Taryba atsistatydina, Tarybos ir visų Tarybos narių įgaliojimai nutrūksta naujai sudarytai Tarybai susirinkus į pirmąjį posėdį.

6. Kai Taryba atsistatydina, Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas ne vėliau kaip per 10 dienų kreipiasi į institucijas, paskyrusias ar delegavusias Tarybos narius, prašydamas paskirti Tarybos narius.

7. Institucijos, įgaliotos skirti Tarybos narius, privalo juos paskirti ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komiteto kreipimosi dienos. Paskyrus visus Tarybos narius, Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas ne vėliau kaip per 10 dienų organizuoja Tarybos pirmininko rinkimą. Tarybos pirmininkas renkamas trejiems metams paprasta  visų Tarybos narių balsų dauguma ne daugiau kaip dviem kadencijoms iš eilės. Tarybos pirmininko pavaduotojas renkamas ta pačia tvarka Tarybos pirmininko teikimu.

8. Tarybos posėdžius ne rečiau kaip kartą per mėnesį šaukia Tarybos pirmininkas, o kai jis neina pareigų - pirmininko pavaduotojas, savo iniciatyva arba trečdalio Tarybos narių reikalavimu. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja daugiau kaip pusė Tarybos narių. Nutarimai priimami paprasta visų Tarybos narių balsų dauguma. Priimdama nutarimą dėl savo atsistatydinimo, Taryba tuo pačiu nutarimu atleidžia iš pareigų darbuotojus, kurie pagal šio įstatymo 10 straipsnį yra Tarybos skiriami į pareigas, ir išsprendžia klausimą, kam pavesti laikinai eiti LRT generalinio direktoriaus pareigas, kol naujai sudaryta Taryba šio įstatymo nustatyta tvarka paskirs generalinį direktorių. Tarybos atsistatydinimo atveju netaikoma šio straipsnio 4 dalies nuostata.

9. Taryba dirba pagal savo patvirtintą darbo reglamentą.

10. Taryba finansuojama (apmokama už posėdžius, administracinės išlaidos) iš LRT lėšų.

 

10 straipsnis. LRT tarybos funkcijos, teisės ir atsakomybė

1. LRT Taryba:

1) formuoja LRT programų valstybinę strategiją;

2) formuoja LRT programų mastus ir struktūrą, kasmet tvirtina LRT programų sudėtį ir jų pakeitimus;

3) nustato kanalų skaičių ir jų naudojimą programoms transliuoti;

4) tvirtina LRT įstatus;

5) prižiūri, kaip įgyvendinami LRT uždaviniai ir laikomasi teisės aktuose   transliuotojams keliamų reikalavimų;

6) svarsto ir tvirtina LRT veiklos perspektyvinius ir kasmetinius planus;

7) tvirtina LRT administracijos teikiamas LRT metines pajamų ir išlaidų sąmatas bei jų vykdymo ataskaitas;

8) svarsto ir tvirtina metines LRT veiklos ataskaitas;

9) tvirtina LRT kūrybinių darbuotojų, dirbančių pagal terminuotas darbo sutartis, darbuotojų, priimamų viešo konkurso tvarka, pareigybes, nustato kategorijas darbuotojų, kuriems neleidžiama dirbti kitose radijo ir (ar) televizijos stotyse, laikraščiuose ir žurnaluose;

10)  tvirtina konkursų LRT laidoms rengti rezultatus;

11) steigia LRT ūkinės ir finansinės veiklos klausimams svarstyti ekspertų Administracinę komisiją;

12) tvirtina Administracinės komisijos nuostatus;

13)  ketveriems metams skiria Administracinės komisijos narius;

14) nustato konkurso LRT generalinio direktoriaus pareigoms užimti tvarką;

15) ne vėliau kaip per 15 dienų po Tarybos pirmininko išrinkimo skelbia konkursą LRT generalinio direktoriaus pareigoms užimti;

16) viešo konkurso būdu penkeriems metams skiria LRT generalinį direktorių, nustato jo atlyginimą;

17) nustato generalinio direktoriaus pavaduotojų skaičių;

18) generalinio direktoriaus teikimu skiria ir atleidžia jo pavaduotojus;

2. Tarybos narys negali būti LRT generaliniu direktoriumi.

3. Tarybos nutarimai LRT  yra privalomi.

4. Jei LRT generalinis direktorius nesutinka su Tarybos nutarimu, jis gali kreiptis į Tarybą su motyvuotu prašymu persvarstyti nutarimą, išskyrus Tarybos nutarimą dėl Tarybos atsistatydinimo. Taryba privalo ne vėliau kaip per 10 dienų svarstyti generalinio direktoriaus prašymą. Pakartotinai balsavus už tą patį nutarimą daugiau kaip pusei visų Tarybos narių, LRT generalinis direktorius nutarimą privalo vykdyti.

5. Taryba turi teisę siųsti savo atstovus į LRT administracijos bei Administracinės komisijos posėdžius, taip pat gauti iš LRT administracijos, Administracinės komisijos, valstybės valdymo institucijų informaciją, būtiną savo funkcijoms vykdyti.

6. Tarybos veikla yra vieša. Tarybos reglamento numatytais atvejais gali būti rengiami uždari Tarybos posėdžiai. Tarybos nutarimai LRT įstatų nustatyta tvarka skelbiami LRT radijo ir (ar) televizijos laidose. LRT taryba kasmet spaudoje paskelbia metinę veiklos  ataskaitą, o Tarybos pirmininkas kartą per metus už LRT veiklą atsiskaito Seimo plenariniame posėdyje.

 

11 straipsnis. LRT  administracinė komisija, jos funkcijos, teisės ir atsakomybė

1. LRT administracinė komisija sudaroma iš 5 narių. Administracinės komisijos narius ketveriems metams skiria LRT taryba. Komisijos nariais negali būti Seimo, Vyriausybės nariai, asmenys, dirbantys pagal darbo sutartis radijo ir (ar) televizijos stotyse, įskaitant ir LRT. Pasibaigus Komisijos nario kadencijai, jis gali būti skiriamas pakartotinai, su sąlyga, jeigu toks paskyrimas nesudaro daugiau kaip dviejų kadencijų iš eilės.

2. Administracinės komisijos nariai turi būti viešojo  administravimo ir (ar) finansų specialistai.

3. Jeigu dėl kokių nors priežasčių Administracinės komisijos narys negali atlikti savo pareigų arba nedalyvauja Komisijos posėdžiuose daugiau kaip 4 mėnesius, Taryba turi teisę jį atšaukti ir į jo vietą skirti kitą asmenį.

4. Administracinė komisija veikia pagal Tarybos patvirtintus nuostatus.

5. Administracinės komisijos nariai išsirenka pirmininką, kuris ne rečiau kaip kartą per 2 mėnesius šaukia Komisijos posėdžius. Administracinė komisija sprendimus priima paprasta Komisijos narių balsų dauguma.

6. Administracinės komisijos funkcijos:

1) teikia išvadas Tarybai dėl LRT veiklos perspektyvinių ir kasmetinių planų ekonominio bei finansinio pagrįstumo;

2) teikia išvadas Tarybai dėl metinių pajamų ir išlaidų sąmatos bei jos vykdymo ataskaitos;

3) teikia išvadas Tarybai dėl bankų kreditų, garantijų suteikimo bei įsipareigojimų vykdymo;

4) teikia išvadas Tarybai sudarant sutartis dėl investicijų, jei sandorio suma yra ne mažesnė kaip 100 000 Lt.;

5) teikia išvadas dėl konkursui pateiktų LRT laidų projektų finansinio pagrįstumo;

6) teikia išvadas generaliniam direktoriui dėl lėšų, kurios nėra numatytos patvirtintoje LRT sąmatoje, panaudojimo;

7) teikia išvadas generaliniam direktoriui dėl sutarties su LRT darbuotojų profesinėmis sąjungomis projekto ekonominio pagrįstumo;

8) teikia išvadas generaliniam direktoriui dėl sutarčių su LRT darbuotojais, kurių atlyginimas viršija LRT darbo apmokėjimo įkainių skalę;

9) konsultuoja Tarybą ir generalinį direktorių finansų klausimais;

10) gali siūlyti Tarybai inicijuoti LRT ar atskirų jos padalinių ūkinės, finansinės veiklos auditą.

7. Administracinė komisija turi teisę siųsti savo atstovą į LRT administracijos posėdžius, gauti iš LRT administracijos ir LRT tarybos informaciją, būtiną savo funkcijoms vykdyti.

8. Administracinė komisija finansuojama iš LRT lėšų Komisijos nuostatų nustatyta tvarka.

9. Administracinė komisija ne rečiau kaip kartą per metus už savo veiklą atsiskaito Tarybai LRT įstatų nustatyta tvarka.

 

12 straipsnis.  LRT generalinis direktorius

1. LRT vadovauja ir jam atstovauja generalinis direktorius. Generalinis direktorius atsako už LRT veiklą, LRT parengtas ir transliuojamas programas, taip pat už Tarybos nutarimų įgyvendinimą.

2. Generalinį direktorių viešo konkurso būdu 5 metams skiria Taryba, jeigu už jo kandidatūrą balsuoja daugiau kaip pusė visų Tarybos narių. Negavus tokio balsų skaičiaus, rengiamas naujas konkursas.

3. Jeigu asmuo, patvirtintas generaliniu direktoriumi, yra politinės partijos ar  politinės organizacijos narys, jis sustabdo savo  narystę  šioje organizacijoje darbo generaliniu direktoriumi laikotarpiui.

4. Generalinis direktorius už netinkamą pareigų atlikimą arba dėl Tarybos pareikšto nepasitikėjimo gali būti atleistas iš pareigų nepasibaigus jo įgaliojimų laikui, jeigu už tai balsuoja daugiau kaip pusė visų Tarybos narių.

5. Generalinis direktorius gali atsistatydinti nepasibaigus kadencijai. Tuo atveju atsistatydina ir jo teikimu Tarybos patvirtinti generalinio direktoriaus pavaduotojai.

6. Tarybai atsistatydinus LRT generalinio direktoriaus įgaliojimai nutrūksta. Tarybai atsistatydinus Taryba paveda generaliniam direktoriui ar kitam asmeniui laikinai eiti generalinio direktoriaus pareigas iki naujojo generalinio direktoriaus paskyrimo. 

 

 

13 straipsnis.  LRT generalinio direktoriaus funkcijos, teisės ir atsakomybė

1. Generalinis direktorius:

1) vadovauja operatyvinei LRT veiklai, atstovauja LRT  šalyje,  užsienyje  ir  tarptautinėse organizacijose, taip pat teisme, tvirtina LRT struktūrą, darbo apmokėjimo sistemą, sudaro sutartis, skelbia įsakymus ir kontroliuoja, kaip jie įgyvendinami;

2) Tarybos prašymu LRT įstatų nustatyta tvarka informuoja Tarybą apie įstatymuose numatytų LRT funkcijų, Tarybos nutarimų, Administracinės komisijos teikimų vykdymą.

2. LRT generalinis direktorius turi teisę gauti Tarybos ir Administracinės komisijos nutarimus ir kitą informaciją, būtiną savo funkcijoms vykdyti, be balsavimo teisės gali dalyvauti LRT tarybos ir Administracinės komisijos posėdžiuose.

3. Generalinis direktorius rengia ir teikia Tarybai tvirtinti metinę LRT veiklos ataskaitą.

 

III SKYRIUS

LIETUVOS NACIONALINIO RADIJO IR TELEVIZIJOS TURTAS, FINANSINĖ IR ŪKINĖ VEIKLA

 

14 straipsnis.  LRT  turtas

1. LRT turtą valdo, naudoja ir disponuoja patikėjimo teise.

2. LRT turtas yra valstybės nuosavybė ir negali būti privatizuojamas.

3. LRT pastatai ir žemė negali būti parduodami, perleidžiami ar įkeičiami.

4. Ilgalaikį turtą, kurio kiekvieno objekto likutinė vertė yra ne mažesnė kaip 100 tūkstančių  litų, LRT gali parduoti, perleisti, nurašyti tik gavusi Vyriausybės leidimą.

5. Ilgalaikį turtą, kurio kiekvieno objekto likutinė vertė yra mažesnė negu 100 tūkstančių litų, LRT gali parduoti, perleisti ar nurašyti, gavęs Tarybos leidimą.

6. Ilgalaikį, visiškai susidėvėjusį turtą bei trumpalaikį turtą, kurio pradinė įsigijimo arba indeksuota vertė yra iki 1000 litų, LRT gali parduoti, perleisti ar nurašyti LRT  generalinio direktoriaus įsakymu.

7. LRT turtu negalima užtikrinti kitų asmenų prievolių vykdymo.

 

15 straipsnis.  LRT finansinė ir ūkinė veikla

1. LRT finansuojamas iš valstybės biudžeto asignavimų, pajamų, gautų iš valstybės rinkliavos už LRT teikiamas visuomenei paslaugas, už radijo ir televizijos laidų pardavimą, reklamą, leidybą, taip pat iš rėmimo, labdaros lėšų ir pajamų, gautų iš komercinės ūkinės veiklos. Didėjant valstybės rinkliavos LRT įplaukoms, atitinkamai mažinamas LRT finansavimas iš biudžeto.

2. LRT savarankiškai vykdo komercinę, ūkinę, leidybos veiklą.

3. LRT skiriamos lėšos Lietuvos valstybės biudžete nurodomos atskira eilute. Lėšos už LRT programų siuntimą skiriamos iš valstybės biudžeto, o jų suma nurodoma atskiroje valstybės biudžeto įstatymo eilutėje.

4. LRT netaikomas bankrotas.

 

16 straipsnis. LRT reorganizavimas ir likvidavimas

LRT reorganizuojama  ar likviduojama Lietuvos Respublikos įstatymu.

 

17 straipsnis. Baigiamosios nuostatos

1. LRT finansavimo tvarka pagal šį įstatymą įsigalioja nuo 2001 m. sausio 1 d.

2. LRT administracinė komisija įsteigiama ne vėliau kaip 2001 m. sausio 31 d.

3. Šio įstatymo 6 straipsnio 6 dalies nuostata įsigalioja nuo 2002 m. sausio 1 d.

 

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTAS                                        Valdas Adamkus

 

 

 

 

Projektą teikia

 

Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas