Projektas
JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. VASARIO 27 D. SPRENDIMO NR. T-12 „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO“ PAKEITIMO
2015 m. kovo 26 d. Nr. T-
Joniškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (2015 m. vasario 25 d. nutarimo Nr. 193 redakcija), Joniškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a
1. Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų tarnybinius atlyginimus, patvirtintus Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ 1 punktu, ir juos išdėstyti nauja redakcija (pridedama);
2. Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų sveikatos priežiūros specialistų tarnybinius atlyginimus, patvirtintus Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ 3 punktu, ir juos išdėstyti nauja redakcija (pridedama).
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo ar Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka ir sąlygomis.
Savivaldybės meras
Projekto derinti su kitomis institucijomis nereikia.
Parengė
Stefanija Šniukienė
2015-03-05
FINANSŲ skyrius
savivaldybės tarybos sprendimo „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. VASARIO 27 D. SPRENDIMO NR. T-12 „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO“ PAKEITIMO“ PROJEKTO
Aiškinamasis raštas
2015-03-06
Joniškis
1. Projekto rengimą paskatinusios priežastys.
2015 m vasario 25 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas Nr. 193 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ pakeitimo“.
2. Projekto tikslas.
Pakeisti Joniškio rajono savivaldybės (toliau – savivaldybės) biudžetinių įstaigų darbuotojų tarnybinius atlyginimus ir savivaldybės biudžetinių įstaigų sveikatos priežiūros specialistų tarnybinius atlyginimus, patvirtintus savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ 1 ir 3 punktais ir juos išdėstyti nauja redakcija.
3. Projekto ryšys su savivaldybės tarybos patvirtintais savivaldybės strateginiu ir metų veiklos planais – Nėra.
4. Kaip šiuo metu yra teisiškai reglamentuojami projekte aptariami klausimai.
Vadovaujantis savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12, biudžetinių įstaigų darbuotojų ir savivaldybės biudžetinių įstaigų sveikatos priežiūros specialistų minimalūs tarnybinių atlyginimų koeficientai nustatyti 9 arba MMA.
5. Projekte siūlomos naujos reglamentavimo nuostatos.
Minimalūs koeficientai didinami 5-15 proc.
Savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų tarnybiniai atlyginimų lyginamasis variantas:
(bazinės mėnesinės algos dydžiu)
Pareigybė |
Tarnybinio atlyginimo koeficientas, išskyrus MMA |
Įstaigų ir organizacijų vadovų pavaduotojai |
9 10,4–16 |
iš jų ūkio ir bendrųjų klausimų |
|
Vyriausieji buhalteriai |
|
Skyrių, kitų padalinių vadovai |
|
Specialistai |
|
įgiję aukštąjį universitetinį išsilavinimą |
|
įgiję aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą (baigę kolegijas) |
|
įgiję aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį iki 1995 metų |
|
Tarnautojai, išskyrus vadovus ir specialistus |
|
Darbininkai |
MMA |
Pastabose 5 punkte vietos skaičiaus 9,6 įrašomas skaičius 10.
Savivaldybės biudžetinių įstaigų sveikatos priežiūros specialistų tarnybinių atlyginimų lyginamasis variantas:
(bazinės mėnesinės algos dydžiu)
Pareigybė |
Tarnybinio atlyginimo koeficientas, išskyrus MMA |
Įstaigų ir organizacijų vadovų pavaduotojai |
|
Skyrių, kitų padalinių vadovai |
|
Specialistai |
|
įgiję aukštąjį universitetinį išsilavinimą |
|
iš jų specialistai, kurių mokymo trukmė pagal mokymo planus stacionare 6 ir daugiau metų |
|
įgiję aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą (baigę kolegijas) |
|
įgiję aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį iki 1995 metų |
|
Pagalbinis medicinos ir individualios priežiūros personalas |
|
6. Naujai reglamentuotų klausimų teigiamos ypatybės ir kokių teigiamų rezultatų laukiama.
Darbuotojams, kuriems yra nustatytas minimalus koeficientas, padidės atlyginimai.
7. Galimos neigiamos naujai reglamentuotų klausimų pasekmės ir priemonės, kurių reikėtų imtis, kad jų būtų išvengta.
Nenumatyta.
9. Projekto įgyvendinimo išlaidos.
Biudžetinėms įstaigoms asignavimai darbo užmokesčiui bus tikslinami šių metų IV ketvirtyje.
10. Socialinės grupės ir (ar) visuomeninės organizacijos, su kuriomis buvo konsultuotasi.
Nebuvo konsultuotasi.
12. Ar būtina sprendimą paskelbti Teisės aktų registre, kad jis įsigaliotų (jei tai yra norminis administracinis teisės aktas) – Taip.
13 Priimto sprendimo įvykdymo terminas ir už vykdymą atsakingas asmuo (savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys)
Biudžetinių įstaigų vadovai, savivaldybės administracijos struktūriniai padaliniai, kuruojantys biudžetines įstaigas.
14. Išvada dėl sprendimo įtakos korupcijai
Priėmus teikiamą sprendimo projektą korupcijos pasireiškimo tikimybė nenumatoma.
15. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai, jei sprendimu numatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius arba iš esmės keičiamas teisinis reguliavimas. – Nevertinama.