Projektas
|
||
Zarasų rajono savivaldybės taryba |
||
|
|
|
SPRENDIMAS |
||
DĖL ZARASŲ „LAKŠTINGALOS“ MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO |
||
|
||
2025 m. d. Nr. |
||
Zarasai |
||
|
|
|
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 9 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 3 ir 4 dalimis, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 5 straipsnio 3 dalies 1 punktu bei 4 dalimi, 7 straipsnio 2, 3 ir 4 dalimis, Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 įsakymu Nr. V‑1164 „Dėl nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“, bei atsižvelgdama į Zarasų rajono savivaldybės mero teikimą (Zarasų rajono savivaldybės mero 2025 m. sausio 17 d. potvarkis Nr. P-22 „Dėl Zarasų rajono savivaldybės švietimo įstaigų nuostatų teikimo), Zarasų „Lakštingalos“ mokyklos 2025 m. sausio 13 d. raštą Nr. SD(1.13Mr)-7 „Dėl mokyklos nuostatų keitimo“, Zarasų rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
2. Įgalioti Rasą Jurevičienę, Zarasų „Lakštingalos“ mokyklos direktorę, teisės aktų nustatyta tvarka įregistruoti Zarasų „Lakštingalos“ mokyklos nuostatus Juridinių asmenų registre bei atlikti kitus veiksmus, susijusius su nuostatų registravimu.
3. Pripažinti netekusiais galios Zarasų „Lakštingalos“ mokyklos nuostatus, patvirtintus Zarasų rajono savivaldybės tarybos 2024 m. balandžio 25 d. sprendimo Nr. T-88 „Dėl Zarasų „Lakštingalos“ mokyklos nuostatų patvirtinimo“ 1 punktu nuo Zarasų „Lakštingalos“ mokyklos nuostatų, patvirtintų šio sprendimo 1 punktu, įregistravimo Juridinių asmenų registre datos.
4. Paskelbti sprendimą Teisės aktų registre ir rajono Savivaldybės interneto svetainėje www.zarasai.lt.
Savivaldybės meras
Parengė
Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja
Sigita Keršienė
2025-01-20
Pateikti: Švietimo, kultūros ir sporto skyriui, Zarasų „Lakštingalos“ mokyklai.
PATVIRTINTA
Zarasų rajono savivaldybės tarybos
2025 m. sprendimu Nr. T-
ZARASŲ „LAKŠTINGALOS“ MOKYKLOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Zarasų „Lakštingalos“ mokyklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Zarasų „Lakštingalos“ mokyklos (toliau – Mokykla) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją ir jos kompetenciją, Mokyklos grupę, tipą, pagrindinę ir kitas paskirtis, mokymo kalbą, mokymosi formas, mokymo proceso organizavimo būdus, vykdomas švietimo programas, išduodamus mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslus, uždavinius, funkcijas, Mokyklos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, Mokyklos vadovo skyrimo ir atleidimo tvarką, kompetenciją, Mokyklos tarybos ir kitų Mokyklos savivaldos institucijų rinkimo principus bei jo kompetenciją, veiklos organizavimą, savivaldos institucijos nario kadencijų skaičių, naujo nario paskyrimą nutrūkus savivaldos institucijos nario įgaliojimams pirma laiko, veiklos organizavimą, sprendimų priėmimo tvarką darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką, atestaciją, direktoriaus ir jo pavaduotojo ugdymui veiklos vertinimą, Mokyklos turto ir lėšų naudojimo tvarką, finansinės veiklos kontrolę, Mokyklos veiklos priežiūrą, šaltinius, kuriuose skelbiama informacija apie Mokyklą, Nuostatų keitimą, Mokyklos reorganizavimo, pertvarkymo, struktūros pertvarkos ar likvidavimo tvarką.
2. Mokyklos oficialusis pavadinimas – Zarasų „Lakštingalos“ mokykla. Mokykla įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 190177179, įregistravimo data – 1995 m. rugpjūčio 8 d.
3. Mokyklos įsteigimo data – 1968 m. rugsėjo 1 d. 2009 m. rugsėjo 1 d. prijungtas Zarasų rajono Magučių ugdymo centras. 2012 m. liepos 12 d. pakeistas mokyklos pavadinimas – Zarasų „Lakštingalos“ mokykla.
6. Mokyklos savininkas – Zarasų rajono savivaldybė (toliau – Savivaldybė), adresas – Sėlių a. 22, 32110 Zarasai.
7. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendina Savivaldybės meras, išskyrus tas savininko teises ir pareigas, kurios yra priskirtos išimtinei ir paprastajai Savivaldybės tarybos kompetencijai (jeigu paprastosios Savivaldybės tarybos kompetencijos įgyvendinimo Savivaldybės taryba nėra perdavusi Savivaldybės merui).
8. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija:
8.1. Savivaldybės taryba:
8.1.5. skiria ir atleidžia likvidatorių arba sudaro likvidacinę komisiją ir nutraukia jos įgaliojimus;
8.2. Savivaldybės meras:
8.2.1. priima į pareigas ir atleidžia Mokyklos direktorių, įgyvendina kitas funkcijas, susijusias su direktoriaus darbo santykiais, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;
8.2.2. kontroliuoja ir prižiūri Mokyklos direktoriaus veiklą, kaip įgyvendinami įstatymai, Vyriausybės nutarimai ir Savivaldybės tarybos sprendimai;
16. Mokymo proceso organizavimo būdai:
17. Vykdomos švietimo programos:
18. Mokykloje išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai:
19. Mokyklos skyrius:
19.6. mokymo proceso organizavimo būdai:
19.7. vykdomos švietimo programos:
20. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą su valstybės herbu ir Mokyklos pavadinimu, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikoje įregistruotuose bankuose, atributiką. Mokykla yra paramos gavėja.
21. Mokykla savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
23. Mokyklos švietimo veiklos rūšys pagal galiojantį Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių, patvirtintą Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos generalinio direktoriaus:
23.2. kitos švietimo veiklos rūšys:
23.3. kitos ne švietimo veiklos rūšys:
24. Mokyklos veiklos tikslas – padėti vaikui tenkinti prigimtinius, emocinius, socialinius, pažintinius poreikius bei lavintis, mokytis pagal gebėjimus, įgyti išsilavinimą, pripažįstant ir plėtojant jų gebėjimus ir galias.
25. Mokyklos uždaviniai:
25.1. sudaryti sąlygas į Mokyklą priimtiems mokiniams įgyti ikimokyklinį, pagrindinį išsilavinimą bei gauti valstybės pripažintą išsilavinimą;
26. Mokykla atlieka šias funkcijas:
26.1. įgyvendindama 25.1 uždavinį:
26.1.1. formuoja ir įgyvendina ugdymo turinį pagal Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintus Bendruosius ugdymo planus, sudaro lygias galimybes kiekvienam mokiniui siekti asmeninės pažangos ir įgyti mokymui visą gyvenimą būdingų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų;
26.1.2. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikalingą materialinę bazę vadovaudamasi Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintais Švietimo aprūpinimo standartais;
26.1.3. siūlo ir taiko įvairius mokymo (-si) būdus, parenka programų turinio perteikimo būdus ir metodus, kad mokiniai pasiektų valstybinių išsilavinimo standartų nustatytus pasiekimų lygmenis;
26.1.4. sudaro sąlygas mokiniams turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokytis pagal individualizuotas, pritaikytas pradinio ir pagrindinio ugdymo programas;
26.2. įgyvendindama 25.2 uždavinį:
26.2.2. organizuoja tėvų (globėjų, įtėvių, rūpintojų) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas (pailgintas darbo grupes, klubus, būrelius, ekskursijas ir kita) teisės aktų nustatyta tvarka;
26.3. įgyvendindama 25.3 uždavinį:
26.3.1. koordinuotai teikia švietimo pagalbą, socialines ir sveikatos priežiūros paslaugas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto, Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo bei Lietuvos Respublikos sveikatos ministrų nustatyta tvarka;
26.3.2. sudaro sąlygas kiekvienam mokiniui nuolat dalyvauti bent vienoje nuoseklioje, ilgalaikėje socialinės ir emocines kompetencijas ugdančioje prevencinėje programoje, apimančioje smurto, alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevenciją, sveikos gyvensenos skatinimą, įgyvendinant Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintas rekomendacijas dėl smurto prevencijos įgyvendinimo mokykloje;
26.3.3. organizuoja ir vykdo mokinių pavėžėjimą į Mokyklą ir iš jos Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka;
26.4. įgyvendindama 25.4 uždavinį:
26.4.1. sudaro mokiniams sveikas ir saugias ugdymosi sąlygas, užtikrina sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką, švietimo programų vykdymą, atvirumą vietos bendruomenei, mokymo sutarties sudarymą ir sutartų įsipareigojimų vykdymą, geros kokybės švietimą;
26.4.2. vykdo mokinių sveikatos priežiūrą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto bei Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrų nustatyta tvarka;
26.5. įgyvendindama 25.5 uždavinį:
26.5.1. sudaro sąlygas ir skatina darbuotojus tobulinti kvalifikaciją, organizuoja metodinius pasitarimus, teikia metodinę pagalbą Mokyklos darbuotojams ugdymo klausimais;
27. Mokinių pasiekimus įteisinantys dokumentai išduodami Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka.
28. Mokykla, įgyvendindama jai pavestą tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:
28.2. kurti naujus mokymo ir mokymosi modelius, inicijuoti, vykdyti ir dalyvauti Savivaldybės, šalies ir tarptautiniuose švietimo bei kultūros projektuose ir programose;
28.3. bendradarbiauti su fiziniais ir juridiniais asmenimis, organizacijomis, įstatymų nustatyta tvarka jungtis į asociacijas, dalyvauti jų veikloje;
28.8. Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus;
29. Mokyklos pareigos:
29.1. užtikrinti Mokyklos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, funkcijų atlikimą, ugdymo programų vykdymą, geros kokybės švietimą;
29.4. viešai skelbti informaciją apie Mokykloje vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, svarbiausius Mokyklos išorinio vertinimo rezultatus, Mokyklos bendruomenės tradicijas ir pasiekimus;
30. Mokykla užtikrina sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką, ugdymo, mokymo, švietimo programų vykdymą, atvirumą vietos bendruomenei, mokymo sutarties sudarymą ir sutartų įsipareigojimų vykdymą, geros kokybės švietimą. Mokykla sudaro sąlygas kiekvienam mokiniui nuolat dalyvauti bent vienoje nuoseklioje, ilgalaikėje socialines ir emocines kompetencijas ugdančioje prevencinėje programoje, apimančioje smurto, alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevenciją, sveikos gyvensenos skatinimą, socialinių bei emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų įgijimą, siekiant geresnės vaikų emocinės savijautos, įgyvendinant pateiktas Švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintas rekomendacijas dėl smurto prevencijos įgyvendinimo mokyklose.
31. Mokyklos veiklos organizavimo teisinis pagrindas:
31.1. direktoriaus patvirtintas Mokyklos strateginis planas, kuriam yra pritarę Mokyklos taryba ir Savivaldybės vykdomoji institucija ar jos įgaliotas asmuo;
31.2. direktoriaus patvirtintas Mokyklos metinis veiklos planas, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba;
31.3. direktoriaus patvirtintas Mokyklos ugdymo planas, suderintas su Mokyklos taryba ir Savivaldybės vykdomąja institucija ar jos įgaliotu asmeniu;
31.4. direktoriaus patvirtinta ikimokyklinio ugdymo programa, kuriai yra pritarusi Savivaldybės taryba;
31.5. bendroji priešmokyklinio ugdymo programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro;
32. Mokyklai vadovauja direktorius:
32.1. direktorius yra vienasmenis Mokyklos valdymo organas, kuris tiesiogiai pavaldus Savivaldybės merui;
32.2. direktorių viešo konkurso būdu į pareigas penkeriems metams skiria ir iš jų atleidžia, tvirtina pareigybės aprašymą bei įgyvendina kitas funkcijas, susijusias su Mokyklos direktoriaus darbo santykiais, Savivaldybės meras, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
32.3. direktorius nepasibaigus jo kadencijai gali būti atšaukiamas iš pareigų nuostatų 32.4 punkte nustatyta tvarka tik dėl šių priežasčių:
32.4. Direktorius atšaukiamas iš pareigų Savivaldybės Mero potvarkiu. Savivaldybės merui priėmus sprendimą atšaukti Mokyklos direktorių, su juo sudaryta darbo sutartis nutraukiama. Apie Direktoriaus paskyrimą ar atleidimą bei sutarties su juo pasibaigimą kitais pagrindais Savivaldybės mero įgaliotas asmuo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas praneša Juridinių asmenų registrui.
32.5. Kiekvienais metais Savivaldybės meras teisės aktų nustatyta tvarka, dalyvaujant Mokyklos tarybai, įvertina direktoriaus praėjusių kalendorinių metų veiklą. Jeigu direktoriaus metų veikla įvertinama kaip neatitinkanti lūkesčių (iki 2023 m. gruodžio 31 d. – nepatenkinamai), gali būti sudaromas ne trumpesnės negu 2 mėnesių ir ne ilgesnės negu 6 mėnesių trukmės direktoriaus veiklos gerinimo planas. Jeigu, pasibaigus veiklos gerinimo plano terminui, direktoriaus veikla neeilinio vertinimo metu įvertinama kaip neatitinkanti lūkesčių, Savivaldybės meras gali priimti sprendimą atleisti direktorių iš pareigų ir nutraukti su juo sudarytą darbo sutartį per 10 darbo dienų nuo direktoriaus neeilinio veiklos įvertinimo, neišmokant jam išeitinės išmokos
33. Direktoriaus kompetencija:
33.1. vadovauja Mokyklos strateginio veiklos plano ir metinių veiklos planų, švietimo programų rengimui, rekomendacijų dėl smurto prevencijos įgyvendinimo mokykloje priemonių įgyvendinimui, juos tvirtina ir užtikrina jų įgyvendinimą;
33.2. organizuoja Mokyklos darbą, kad būtų įgyvendinami Mokyklos tikslai ir atliekamos nustatytos funkcijos;
33.3. vadovauja kuriant lyderystės ugdymui kultūrą, išlaikant ir stiprinant kiekvienam mokiniui mokytis ir savo galimybėms atskleisti palankią aplinką;
33.4. įgyvendina personalo valdymo priemones, sudaro galimybes ir skatina darbuotojus, užtikrina jų profesinį tobulėjimą ir Pedagogų etikos kodekso normų laikymąsi;
33.6. organizuoja Mokyklos veiklos įsivertinimą ir stebėseną, analizuoja išteklių būklę ir atsako už Mokyklos veiklos rezultatus;
33.12. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), vietos bendruomene ir partneriais, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje, siekdamas efektyvaus įstaigos valdymo, ugdymo kokybės ir mokinių saugumo;
33.13. už mokinio elgesio normų pažeidimą teisės aktų nustatyta tvarka gali skirti mokiniui drausmines auklėjimo poveikio priemones;
33.14. Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Savivaldybės merą dėl vaikui minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių skyrimo;
33.16. kai smurtauja ar smurtą patiria mokinys, direktorius apie pastebėtą smurto atvejį nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, praneša ir smurtaujančio (smurtaujančių), ir smurtą patyrusio (patyrusių) mokinio (mokinių) tėvams (globėjams, rūpintojams), ir vaiko teisių ir teisėtų interesų apsaugą užtikrinančiai valstybės institucijai ir Savivaldybės administracijos tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriui;
33.17. kartu su Mokyklos savivaldos institucijomis sprendžia svarbiausius įstaigos veiklos klausimus;
33.18. kiekvienais metais teikia Mokyklos bendruomenei ir Mokyklos tarybai svarstyti bei viešai paskelbia savo metų veiklos ataskaitą;
33.19. organizuoja pašalinių asmenų patekimo į Mokyklos apskaitą ir tai kontroliuoja, organizuoja Mokyklos teritorijos ir jos prieigų stebėjimą, informuoja teritorinę policijos įstaigą apie žinomus ar įtartinus smurto, prievartos, psichoaktyviųjų medžiagų platinimo, viešosios tvarkos ir kitų pažeidimų atvejus;
33.20. užtikrina, kad Mokyklos veikloje būtų laikomasi įstatymų, kitų teisės aktų ir biudžetinės įstaigos nuostatų;
33.22. teisės aktų nustatyta tvarka priima ir atleidžia iš darbo mokytojus, kitus ugdymo procese dalyvaujančius asmenis ir aptarnaujantį personalą, tvirtina jų pareigybių aprašymus;
33.23. svarsto ir priima sprendimus, susijusius su Mokyklos lėšų (įskaitant lėšas, skirtas Mokyklos darbuotojų darbo užmokesčiui), turto naudojimą ir disponavimą juo;
33.24. nustato Mokyklos darbuotojų darbo apmokėjimo sistemą, jeigu Mokykloje nėra sudaryta kolektyvinė sutartis;
33.25. organizuoja Mokyklos finansinę apskaitą pagal Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatymą;
33.26. užtikrina racionalų ir taupų lėšų ir turto naudojimą, Mokyklos veiksmingos vidaus kontrolės sistemos sukūrimą, jos veikimą ir tobulinimą;
33.27. organizuoja Mokyklos buhalterinę apskaitą pagal Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymą;
34. Mokyklos direktoriaus ligos, komandiruotės, atostogų metu ir pan., jo funkcijas vykdo Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui, nesant jam – kitas Savivaldybės mero paskirtas asmuo.
35. Mokyklos direktorius atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi Mokykloje, už Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 26 straipsnyje nurodytos informacijos skelbimą demokratinį Mokyklos valdymą, užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, Pedagogų etikos kodekso reikalavimų laikymąsi, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą, pedagoginio ir nepedagoginio personalo tobulėjimą, sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką, tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų Mokyklos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, Mokyklos veiklos rezultatus; už gerą ir veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių įgyvendinimą, už Mokyklos finansinę veiklą.
36. Už Mokyklos direktoriaus funkcijų ir pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą direktoriui gali būti taikoma atsakomybė teisės aktų nustatyta tvarka.
38. Mokyklos taryba yra aukščiausioji mokyklos savivaldos institucija, sudaryta iš mokinių, kuriuos atstovauja tėvai (globėjai, rūpintojai), mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) ir vietos bendruomenės atstovų. Mokyklos taryba sudaroma 3 metams. Kartą per metus Mokyklos taryba už savo veiklą atsiskaito ją rinkusiems mokyklos bendruomenės nariams.
39. Mokyklos tarybos nariu gali būti asmuo, turintis žinių ir gebėjimų, padedančių siekti Mokyklos strateginių tikslų ir įgyvendinti Mokyklos misiją. Mokyklos tarybos nariu negali būti Mokyklos direktorius, valstybės politikai, politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojai.
40. Mokyklos tarybos sudėtis: 2 mokinius atstovaujantys tėvai (globėjai, rūpintojai), 4 Mokykloje nedirbantys mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai), 4 mokytojai ir 1 vietos bendruomenės atstovas. Mokyklos tarybos nariai renkami 3 metų kadencijai. Mokyklos tarybos nariu tas pats asmuo negali būti renkamas daugiau nei 2 kadencijas iš eilės. Ne iš eilės kadencijų skaičius neribojamas.
41. Į Mokyklos tarybą atstovus renka;
42. Nutrūkus Mokyklos tarybos nario įgaliojimams pirma laiko, naujo nario rinkimai organizuojami šių Nuostatų 41 punkte nustatyta tvarka.
43. Pirmasis išrinktos Mokyklos tarybos posėdis šaukiamas Mokyklos direktoriaus iniciatyva ne vėliau kaip per mėnesį nuo visų jos narių išrinkimo. Pirmajam posėdžiui, iki pirmininko išrinkimo, pirmininkauja vyriausias pagal amžių Mokyklos tarybos narys.
44. Mokyklos tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu balsų dauguma pirmajame posėdyje. Mokyklos tarybos pirmininko kadencija – 3 metai. Kadencijų skaičius – 2. Ne iš eilės einančių kadencijų skaičius neribojamas. Mokyklos tarybos pirmininkas inicijuoja Mokyklos tarybos posėdžius.
45. Mokyklos tarybos posėdžiai protokoluojami. Sekretorius renkamas 3 metams posėdyje dalyvaujančių Mokyklos tarybos narių balsų dauguma, atviru balsavimu. Sekretoriui kadencijų skaičius neribojamas.
46. Mokyklos tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip 2 kartus per metus. Mokyklos tarybos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 visų jos narių. Nutarimai priimami dalyvaujančių balsų dauguma, jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendžiamasis balsas priklauso Mokyklos tarybos pirmininkui. Mokyklos tarybos posėdyje gali dalyvauti kiti asmenys: Mokyklos direktorius, Mokyklos bendruomenės nariai, rėmėjai bei kviestiniai asmenys.
47. Jei dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino Mokyklos tarybos posėdžiai negali vykti Mokyklos tarybos nariams posėdyje dalyvaujant fiziškai, Mokyklos tarybos posėdžiai gali vykti nuotoliniu būdu. Nuotoliniams posėdžiams (susirinkimams) galioja 46 punkte nurodytos nuostatos. Mokyklos tarybos nariams sutarus, sprendimai taip pat gali būti priimami el. būdu, tokiu atveju posėdžio protokolas surašomas pridedant Mokyklos tarybos narių susirašinėjimą elektroniniais laiškais.
48. Mokyklos tarybos kompetencija:
48.1. Mokyklos direktoriui teikia siūlymus dėl Mokyklos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;
48.2. svarsto Mokyklos strateginį planą, Mokyklos metinį veiklos planą, ugdymo planą, Mokyklos darbo, vidaus tvarkos taisykles, kitus Mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus Mokyklos direktoriaus, ir jiems pritaria;
48.3. kiekvienais metais vertina Mokyklos direktoriaus metų veiklos ataskaitą ir teikia savo sprendimą dėl ataskaitos Savivaldybės merui;
48.4. teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos nuostatų pakeitimo ar papildymo, Mokyklos vidaus struktūros tobulinimo;
48.5. pasirenka Mokyklos veiklos įsivertinimo sritis, atlikimo metodiką, analizuoja Mokyklos veiklos įsivertinimo rezultatus ir priima sprendimus dėl veiklos tobulinimo;
48.9. svarsto kitų Mokyklos savivaldos institucijų ar Mokyklos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui;
49. Mokyklos taryba už savo veiklą atsiskaito ją delegavusiems bendruomenės nariams vieną kartą per metus.
50. Mokyklos direktorius iš naujo teikia svarstyti tuos Mokyklos tarybos sprendimus, kurie prieštarauja Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams ar kitiems teisės aktams.
52. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Mokytojų tarybos kadencija – 3 metai. Mokytojų tarybos nariu negali būti Mokyklos direktorius.
53. Mokytojų tarybą sudaro septyni Mokyklos direktoriaus inicijuotame visuotiniame mokytojų susirinkime išrinkti atstovai. Visuotinis mokytojų susirinkimas teisėtas jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 mokytojų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių darbuotojų. Atstovai į Mokytojų tarybą renkami atviru balsavimu, balsų dauguma, 3 metų kadencijai. Mokytojų tarybos nariu tas pats asmuo negali būti renkamas daugiau nei 2 kadencijas iš eilės. Ne iš eilės einančių kadencijų skaičius neribojamas.
54. Mokytojų tarybos nario įgaliojimams nutrūkus pirma laiko naujo nario rinkimai organizuojami šių Nuostatų 53 punkte nustatyta tvarka.
55. Mokytojų tarybos pirmasis posėdis šaukiamas Mokyklos direktoriaus iniciatyva. Pirmojo posėdžio metu atviru balsavimu, balsų dauguma renkamas Mokytojų tarybos pirmininkas, kuris vadovauja Mokytojų tarybai.
56. Mokytojų tarybos pirmininko kadencija – 3 metai. Kadencijų skaičius – 2. Ne iš eilės einančių kadencijų skaičius neribojamas. Pirmajam posėdžiui, iki pirmininko išrinkimo, pirmininkauja vyriausias pagal amžių mokytojų tarybos narys.
57. Mokytojų tarybos posėdžiai protokoluojami. Sekretorius renkamas 3 metams posėdyje dalyvaujančių Mokyklos tarybos narių balsų dauguma, atviru balsavimu. Sekretoriui kadencijų skaičius neribojamas.
58. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia Mokytojų tarybos pirmininkas. Mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami ne rečiau kaip tris kartus per mokslo metus. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis Mokytojų tarybos posėdis. Posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami atviru balsavimu, dalyvavusių narių balsų dauguma, jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendžiamasis balsas priklauso Mokytojų tarybos pirmininkui. Į Mokytojų tarybos posėdžius gali būti kviečiami kitų Mokyklos savivaldos institucijų atstovai, Mokyklos direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, jei jis nėra Mokytojų tarybos narys.
59. Jei dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino Mokytojų tarybos posėdžiai negali vykti Mokytojų tarybos nariams posėdyje dalyvaujant fiziškai, Mokytojų tarybos posėdžiai gali vykti nuotoliniu būdu. Nuotoliniams posėdžiams (susirinkimams) galioja 58 punkte nurodytos nuostatos. Mokyklos tarybos nariams sutarus, sprendimai taip pat gali būti priimami el. būdu, tokiu atveju posėdžio protokolas surašomas pridedant Mokyklos tarybos narių susirašinėjimą elektroniniais laiškais.
60. Mokytojų taryba svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Mokyklos direktoriaus teikiamais klausimais.
61. Mokytojų tarybos kompetencija:
61.4. analizuoja ugdymo programų įgyvendinimą, ugdymosi rezultatus, analizuoja skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo programas ir metodus;
61.6. analizuoja mokinių pamokų lankomumą, pažangą ir pasiekimus, nepažangumo priežastis ir teikia siūlymus pažangumo gerinimui;
61.7. aptaria švietimo reformos įgyvendinimo ir pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų metodinės ir dalykinės kompetencijos ugdymo galimybes;
61.8. teikia Mokyklos direktoriui, mokytojų atestacijos komisijai siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo;
61.9. renka atstovus (turinčius ne mažesnę kaip vyresniojo mokytojo ar vyresniojo pagalbos mokiniui specialisto kvalifikacinę kategoriją) į Mokyklos mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos komisiją, į Mokyklos tarybą, į Mokyklos direktoriaus pareigoms eiti konkurso atrankos komisiją;
61.11. analizuoja, kaip vykdomi veiklos ir ugdymo planai, svarsto ir teikia Mokyklos tarybai pritarimą dėl ugdymo plano;
61.12. svarsto renginių organizavimo, projektinės veiklos klausimus, skatina inovacijų paiešką ir patirties sklaidą;
61.13. kuria ir sistemingai atnaujina ugdymo turinį, atsižvelgdama į Mokyklai keliamus tikslus, besikeičiančios socialinės ir kultūrinės aplinkos lemiamus visuomenės poreikius, vietos ir Mokyklos bendruomenės reikmes, mokinių turimą patirtį, ugdymo poreikius ir interesus;
62. Mokyklos direktorius iš naujo teikia svarstyti tuos Mokytojų tarybos sprendimus, kurie prieštarauja Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams ar kitiems teisės aktams.
63. Mokytojų tarybos pirmininkas kartą per metus pateikia Mokytojų tarybos veiklos ataskaitą visuotiniame mokytojų susirinkime.
64. Tėvų taryba – nuolat veikianti mokinių tėvų savivaldos institucija. Tėvų tarybos kadencija – 3 metai.
65. Tėvų tarybą sudaro po 2 kiekvienos klasės/grupės atstovus (nariu negali būti dirbantis Mokykloje asmuo), išrinktus atviru balsavimu balsų dauguma klasės/grupės tėvų susirinkime. Klasės tėvų susirinkimas yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 1/2 mokinių šeimų (tėvų, įtėvių, globėjų, rūpintojų) atstovų. Atstovai į Tėvų tarybą renkami 3 metų kadencijai. Tėvų tarybos nariu tas pats asmuo negali būti renkamas daugiau nei 2 kadencijas iš eilės. Ne iš eilės einančių kadencijų skaičius neribojamas.
66. Tėvų tarybos nario įgaliojimams nutrūkus pirma laiko naujo nario rinkimai organizuojami šių Nuostatų 65 punkte nustatyta tvarka.
67. Tėvų tarybos posėdžiai protokoluojami. Sekretorius renkamas 3 metams posėdyje dalyvaujančių Tėvų tarybos narių balsų dauguma, atviru balsavimu. Sekretoriui kadencijų skaičius neribojamas.
68. Tėvų tarybos susirinkimui vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu balsų dauguma. Pirmininko kadencija – 3 metai. Kadencijų skaičius – 2. Ne iš eilės einančių kadencijų skaičius neribojamas. Tėvų tarybos posėdžius šaukia Tėvų tarybos pirmininkas. Tėvų tarybos posėdžiai vyksta ne rečiau kaip kartą per metus. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių tėvų (įtėvių, globėjų, rūpintojų) balsų dauguma, jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendžiamasis balsas priklauso Tėvų tarybos pirmininkui. Tėvų tarybos posėdžio sušaukimą gali inicijuoti ne mažiau kaip 1/3 Tėvų tarybos narių. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 1/2 Tėvų tarybos narių.
69. Jei dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino Tėvų tarybos posėdžiai negali vykti Tėvų tarybos nariams posėdyje dalyvaujant fiziškai, Tėvų tarybos posėdžiai gali vykti nuotoliniu būdu. Nuotoliniams posėdžiams (susirinkimams) galioja 68 punkte nurodytos nuostatos. Mokyklos tarybos nariams sutarus, sprendimai taip pat gali būti priimami el. būdu, tokiu atveju posėdžio protokolas surašomas pridedant Mokyklos tarybos narių susirašinėjimą elektroniniais laiškais.
70. Tėvų tarybos kompetencija:
70.2. teikia siūlymus Mokyklos direktoriui ir Mokyklos tarybai dėl ugdymo proceso organizavimo, kokybės ir aplinkos gerinimo klausimais;
70.3. teikia siūlymus Mokyklos direktoriui ir Mokyklos tarybai dėl vaikų neformaliojo švietimo programų plėtros, socialinės veiklos;
70.4. renka tėvų atstovus į Mokyklos tarybą ir į Mokyklos direktoriaus pareigoms eiti konkurso atrankos komisiją;
70.5. dalyvauja, inicijuoja ir padeda organizuoti Mokyklos renginius, akcijas, vykdyti prevencines priemones;
71. Mokyklos direktorius iš naujo teikia svarstyti tuos Tėvų tarybos sprendimus, kurie prieštarauja Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams ar kitiems teisės aktams.
72. Mokyklos savivaldos institucijų priimti sprendimai atitinkantys teisės aktus daro įtaką direktoriaus priimtiems sprendimams.
73. Mokyklos veiklos, ugdymo organizavimo ir kitais aktualiais klausimais Mokyklos direktorius gali kviesti mokinių tėvų susirinkimus, savivaldos atstovų pasitarimus.
74. Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui, direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams ir kiti darbuotojai, kurių pareigybei būtinas ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygtu išsilavinimu, į darbą priimami vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintu Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, ir savivaldybių kultūros centruose, kurių teisinė forma yra viešoji įstaiga ir kurių dalininkės yra dvi ar daugiau savivaldybių, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu.
75. Mokytojai į darbą priimamai vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto patvirtintu Mokytojų priėmimo ir atleidimo iš darbo tvarkos aprašu. Kiti darbuotojai priimami į darbą ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka.
76. Mokyklos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjo veiklos vertinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintais Valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų veiklos vertinimo nuostatais.
77. Mokyklos darbuotojus priima į darbą ir atleidžia iš jo Mokyklos direktorius Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
78. Darbo apmokėjimo tvarką nustato Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymas bei Mokyklos darbo apmokėjimo sistema. Direktoriui darbo užmokestį nustato Savivaldybės meras.
79. Mokytojų atestavimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka.
80. Mokyklos vadovai, mokytojai renkasi įvairius kvalifikacijos tobulinimo būdus ir formas pagal poreikį bei atsižvelgdami į Mokyklos strategiją, jos tikslus ir uždavinius.
81. Mokykla Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka patikėjimo teise valdo, naudojasi ir disponuoja pastatais, finansiniais ištekliais, inventoriumi bei mokymo priemonėmis.
83. Mokyklos lėšų šaltiniai:
84. Mokykla turi pavedimų lėšas, kurias sudaro juridinių arba fizinių asmenų gautos lėšos tam tikriems pavedimams vykdyti.
86. Mokykla finansinę apskaitą tvarko, finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius sudaro Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
87. Mokyklos veiklos valstybinę priežiūrą atlieka Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija.
88. Mokyklos veiklos priežiūrą atlieka Savivaldybės meras, prireikus pasitelkdamas išorinius vertintojus.
89. Mokyklos veiklos ir išorės finansinį auditą atlieka Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, valstybinį auditą – Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė.
90. Mokykla turi interneto svetainę www.zarasudarzelis.lt atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus.
91. Mokykla skelbia reikalingus viešai paskelbti pranešimus ar informaciją apie Mokyklos veiklą vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka Mokyklos bei Savivaldybės internetinėse svetainėse, vietinėje spaudoje.
93. Nuostatai keičiami ir papildomi Mokyklos savininko, Mokyklos direktoriaus ar Mokyklos tarybos iniciatyva.
95. Mokykla reorganizuojama, pertvarkoma, vykdoma Mokyklos struktūros pertvarka ar likviduojama Savivaldybės tarybos sprendimu, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka. Pranešimai apie Mokyklos reorganizavimą, pertvarkymą, vykdomą Mokyklos struktūros pertvarką ar likvidavimą bei kitais Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų ir kituose įstatymuose numatytais atvejais įstatymų nustatyta tvarka ir terminais skelbiami viešai Mokyklos interneto svetainėje ir (arba) pranešama visiems įstatymų numatytiems asmenims pasirašytinai ir (arba) registruotu laišku. Pranešimuose turi
būti nurodyta visa informacija, kurią pateikti reikalauja Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas ir Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymas bei kiti teisės aktai.
Mokyklos direktorė Rasa Jurevičienė
PRITARTA
Zarasų „Lakštingalos“ mokyklos tarybos
2025 m. sausio 8 d. posėdžio Nr. MT-1 nutarimu
Zarasų rajono savivaldybės tarybai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PAAIŠKINAMASIS RAŠTAS |
||||
|
||||
DĖL RAJONO SAVIVALDYBĖS SPRENDIMO „DĖL ZARASŲ „LAKŠTINGALOS“ MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO” PROJEKTO |
||||
|
||||
2025-01-17 |
||||
Parengto sprendimo projekto tikslas. Atsižvelgiant į teisės aktų pakeitimus, patvirtinti Zarasų „Lakštingalos“ mokyklos (toliau – Švietimo įstaiga) naujos redakcijos nuostatus (toliau – Nuostatai).
Sprendimo projekto šiuo metu esantis teisinis reglamentavimas.
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo:
15 straipsnio 2 dalies 9 punktas nusako, kad viena iš išimtinių savivaldybės tarybos kompetencijų yra savivaldybės biudžetinių įstaigų nuostatų tvirtinimas mero teikimu.
Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo:
43 straipsnio 3 dalis nurodo, kad mokykla veikia pagal nuostatus, įstatus, statutą (toliau – įstatai), mokyklos steigimo sandorį. Mokykla nusistato mokyklos bendruomenės narių elgesio normas, atsižvelgdama į Pedagogų etikos kodekso reikalavimus;
43 straipsnio 4 dalis nustato, kad valstybinės ir savivaldybės mokyklos (išskyrus aukštąsias mokyklas) įstatai rengiami vadovaujantis švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintais Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimais.
Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo:
5 straipsnio 3 dalies 1 punktas nustato, kad biudžetinės įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija tvirtina biudžetinės įstaigos nuostatus;
5 straipsnio 4 dalis nustato, kad biudžetinės įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos sprendimai dėl biudžetinės įstaigos įforminami raštu;
7 straipsnio 2 dalis nusako, kad biudžetinės įstaigos nuostatuose nurodoma: 1) biudžetinės įstaigos pavadinimas; 2) biudžetinės įstaigos teisinė forma – biudžetinė įstaiga; 3) biudžetinės įstaigos buveinė; 4) biudžetinės įstaigos savininkas; 5) biudžetinės įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija ir jos kompetencija; 6) biudžetinės įstaigos veiklos laikotarpis, jeigu jis ribotas; 7) biudžetinės įstaigos funkcijos ir veiklos tikslai; 8) biudžetinės įstaigos vadovo kompetencija; 9) biudžetinės įstaigos vadovo priėmimo į pareigas ir atleidimo iš jų tvarka; 10) kiti biudžetinės įstaigos organai, jeigu pagal šį ar kitus įstatymus tokie organai sudaromi, šių organų kompetencija, sudarymo, atšaukimo ir sprendimų priėmimo tvarka; 11) šaltinis, kuriame skelbiami vieši biudžetinės įstaigos pranešimai; 12) biudžetinės įstaigos nuostatų keitimo tvarka.
7 straipsnio 3 dalis nusako, kad biudžetinės įstaigos nuostatuose gali būti ir kitų nuostatų, neprieštaraujančių šiam ir kitiems įstatymams;
7 straipsnio 4 dalis nusako, kad biudžetinės įstaigos vadovo priėmimo į pareigas ir atleidimo iš jų tvarkos, kitų biudžetinės įstaigos organų sudarymo, atšaukimo ir sprendimų priėmimo tvarkos, taip pat biudžetinės įstaigos nuostatų keitimo tvarkos nurodyti nereikia, jeigu tai nesiskiria nuo šiame įstatyme ar konkrečios biudžetinės įstaigos veiklą reglamentuojančiame įstatyme nustatytųjų ir apie tai nurodoma tos biudžetinės įstaigos nuostatuose;
Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimai, patvirtinti Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 įsakymu Nr. V‑1164 „Dėl nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“, reglamentuoja nuostatų, įstatų ar statutų įforminimą, struktūrą, dėstymo tvarką ir turinį.
Vadovaujantis išdėstytomis teisės aktų nuostatomis, sprendimo projekto 1 punktu yra tvirtinami Švietimo įstaigos nuostatai, o 2 punktu Švietimo įstaigos direktorius įgaliojamas juos pasirašyti ir pateikti Juridinių asmenų registrui bei atlikti kitus veiksmus, susijusius su nuostatų registravimu.
Sprendimas atnaujinti Švietimo įstaigos nuostatus buvo priimtas, kadangi keitėsi teisės aktai ir reikėjo suderinti Nuostatų nuostatas pagal teisės aktų pakeitimus. Esminiai pokyčiai:
- savininko teises ir pareigas vykdančios institucijos apibrėžimas bei funkcijos;
- Švietimo įstaigos vadovo darbo santykių nuostatos;
- Švietimo įstaigos savivaldos institucijų sudarymo ir veiklos nuostatos;
- Švietimo įstaigos darbuotojų priėmimo, biudžeto naudojimo ir pan. nuostatos;
- Ekonominės veiklos klasifikacijos kodų pakeitimai;
- kiti smulkūs raštvedybos, sąvokų, dokumento parengimo pastebėjimai.
Nuostatų projektą, atsižvelgiant į Savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo pateiktas pastabas, parengė Švietimo įstaigos vadovas, kuriuos suderinęs su švietimo įstaigos taryba pateikė tvirtinimui. Pateiktas Nuostatų projektas buvo derintas su Savivaldybės specialistais, esminiai reikiami pakeitimai suderinti su Švietimo įstaigos vadovu.
Kokie šios srities teisės aktai tebegalioja ir kokius teisės aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą Savivaldybės tarybos sprendimą. Atsižvelgiant į tai, kad sprendimo projekto 1 punktu tvirtinami nauji Nuostatai, kitu sprendimo projekto punktu reikia pripažinti netekusiais galios šiuo metu galiojančius Nuostatus, patvirtintus.
Biudžeto lėšų poreikis teisės aktui įgyvendinti. Lėšų poreikio nėra.
Sprendimo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados. Sprendimo projektas derintas su Savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto, Teisės ir civilinės metrikacijos, Dokumentų valdymo skyriaus vedėjais, Švietimo įstaigos taryba bei vadovu.
Sprendimo projekto iniciatorius bei priimto teisės akto nauda Savivaldybei. Sprendimo projektą inicijavo Zarasų rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja Sigita Keršienė. Priėmus šį sprendimą, bus vykdomi teisės aktai.
Priėmus šį sprendimo projektą galimos pasekmės:
teigiamos – teisės aktų vykdymas,
neigiamos – nėra duomenų apie galimas (tikėtinas) neigiamas pasekmes priėmus teikiamą sprendimo projektą.
Skyriaus vedėja |
|
Sigita Keršienė |