Projektas

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

SEIMO STATUTAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO STATUTO NR. I-399
50, 54, 67, 135, 136, 138, 147, 148, 149, 150, 151, 155, 160, 164, 165, 167, 170, 1713, 1716, 175, 1807, 18010, 18011, 18025 IR 182 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO

 

2024 m. d. Nr.

Vilnius

 

 

1 straipsnis. 50 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 50 straipsnio 5 dalį ir ją išdėstyti taip:

5. Nagrinėjant įstatymo projektą, Seimo paskirtas papildomas komitetas savo išvadą turi pateikti Seimo paskirtam pagrindiniam komitetui ir Seimui.“

 

2 straipsnis. 54 straipsnio pakeitimas

1. Pakeisti 54 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:

1. Įstatymo projekto ir dėl jo pateiktų siūlymų bei pataisų pradiniam aptarimui, kai komitetas atlieka parlamentinį tyrimą, taip pat išvados dėl svarstomo klausimo projektui parengti komitetas gali nutarti surengti specialius komiteto klausymus.“

2. Pakeisti 54 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti taip:

3. Tokiems klausymams suorganizuoti ir išvadai dėl projekto parengti komitetas turi paskirti du atsakingus komiteto narius (paprastai vieną iš Seimo daugumos ir vieną iš Seimo mažumos), taip pat nutarti, kokius ekspertus, suinteresuotus asmenis ir valstybės pareigūnus privaloma pakviesti į klausymus.“

 

3 straipsnis. 67 straipsnio pakeitimas

1. Pakeisti 67 straipsnio 3 punktą ir jį išdėstyti taip:

3) svarstyti ir teikti išvadas dėl siūlomų Konstitucijos pakeitimų ir papildymų projektų;“.

2. Papildyti 67 straipsnį nauju 5 punktu:

5) Seimo kanceliarijos Teisės departamentui pateikus išvadą, kad įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektas arba Respublikos Prezidento dekrete, kuriuo įstatymas grąžintas Seimui pakartotinai svarstyti, pateiktas pasiūlymas prieštarauja Konstitucijai, vertinti to projekto ar pasiūlymo atitiktį Konstitucijai;“.

3. Buvusius 67 straipsnio 5–12 punktus laikyti atitinkamai 6–13 punktais.

 

4 straipsnis. 135 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 135 straipsnio 6 dalį ir ją išdėstyti taip:

6. Šio statuto V dalies reikalavimai, išskyrus reikalavimą teikti aiškinamąjį raštą ir Teisingumo ministerijos išvadą, taikomi visiems įstatymų ir kitų Seimo priimamų teisės aktų projektams (toliau šiame skirsnyje – įstatymo projektas), išskyrus specialius šiame statute numatytus atvejus.“

 

5 straipsnis. 136 straipsnio pakeitimas

1. Pakeisti 136 straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip:

2. Dėl užregistruoto įstatymo, Seimo statuto ar Seimo nutarimo projekto Seimo kanceliarijos Teisės departamentas ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo gavimo dienos pateikia išvadą, ar tas projektas atitinka Konstituciją, įstatymus, teisėkūros principus ir teisės technikos taisykles, taip pat ar kartu pateikti dokumentai atitinka šio statuto reikalavimus. Jeigu projektas didelis, Seimo kanceliarijos Teisės departamento direktorius gali kreiptis į Seniūnų sueigą dėl išvados pateikimo termino pratęsimo.“

2. Pakeisti 136 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti taip:

3. Įstatymo projektas, kurį teikia Seimo nariai, Respublikos Prezidentas ar piliečiai, siunčiamas Teisingumo ministerijai, kad ši pateiktų išvadą, ar tas projektas atitinka Europos Sąjungos teisę. Teisingumo ministerija turi pateikti savo išvadą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo projekto gavimo dienos.“

 

6 straipsnis. 138 straipsnio pakeitimas

1. Pakeisti 138 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:

1. Seimo Pirmininkas, Seimo valdyba įstatymo projektą gali perduoti vienam iš komitetų preliminariai išnagrinėti bei parengti išvadą dėl šio projekto.

2. Pakeisti 138 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip:

4. Vyriausybė išvadą dėl įstatymo projekto šiuo ir kitais atvejais pateikia Seimui per 30 darbo dienų. Jeigu per šį terminą Vyriausybė išvados dėl įstatymo projekto nepateikia, už Vyriausybės išvados parengimą atsakinga institucija informuoja pagrindinį ir papildomą komitetus apie priežastis, dėl kurių Vyriausybės išvada dėl įstatymo projekto Seimui nepateikta per nustatytą terminą, ir numatomą Vyriausybės išvados pateikimo terminą.

 

7 straipsnis. 147 straipsnio pakeitimas

1. Pakeisti 147 straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip:

2. Tam komitetas paskiria atsakingus komiteto narius – komiteto išvados rengėjus (paprastai vieną iš Seimo daugumos, vieną iš Seimo mažumos), numatoma, kokių ekspertų nuomonės privalo būti išklausytos, gali būti paprašyta kitų komitetų ar valstybės institucijų papildomų išvadų, numatoma, iki kada pastabas, pasiūlymus ir pataisas komitetui gali pateikti suinteresuoti asmenys, kada komiteto išvados rengėjai privalo komitetui pateikti pirmąjį išvados projektą, priimami kiti parengiamieji sprendimai.“

2. Pakeisti 147 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti taip:

3. Asmenys, turintys įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pastabas ir pasiūlymus gali pateikti likus ne mažiau kaip 24 valandoms iki pagrindinio komiteto posėdžio, kuriame pradedamas svarstyti komiteto išvados projektas.“

 

8 straipsnis. 148 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 148 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:

1. Po to, kai baigiasi laikas pateikti pastabas ir pasiūlymus dėl įstatymo projekto, visos gautos iš suinteresuotų asmenų ir ekspertų pastabos gali būti svarstomos pagrindinio komiteto klausymuose, kuriuose dalyvauti kviečiami visi pastabų ir pasiūlymų teikėjai. Klausymus organizuoja komiteto išvados rengėjai. Svarstymų rezultatai yra fiksuojami išvados projekte.“

 

9 straipsnis. 149 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 149 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:

1. Ne vėliau kaip likus 4 darbo dienoms iki svarstymo Seimo posėdyje įstatymo projektas ir komiteto išvados projektas turi būti apsvarstyti pagrindiniame komitete. Apie tokio svarstymo laiką ir vietą turi būti viešai pranešta Seimo nariams, Vyriausybei ir Respublikos Prezidento kanceliarijai likus ne mažiau kaip 2 darbo dienoms iki komiteto posėdžio. Komiteto išvados projekte nurodoma, kokios pataisos ir pasiūlymai buvo gauti iš papildomų komitetų, ekspertų, suinteresuotų asmenų bei asmenų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, į kurias pastabas ir pasiūlymus yra atsižvelgiama, į kuriuos ne ir kodėl, kaip siūloma keisti įstatymo projektą.“

 

10 straipsnis. 150 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 150 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

150 straipsnis. Pagrindinio komiteto sprendimai

1. Svarstymo pagrindiniame komitete metu turi būti priimtas vienas iš šių sprendimų, kuris pateikiamas projekto svarstymui Seimo posėdyje:

1) pritarti iniciatorių pateiktam arba komiteto patobulintam įstatymo projektui ir komiteto išvadai;

2) pritarti arba nepritarti įstatymų leidybos iniciatyvos teisę turinčių asmenų pateiktoms pataisoms dėl įstatymo projekto (pataisos, kurioms pritarta, įtraukiamos į komiteto patobulintą įstatymo projektą; visos iš šių asmenų gautos pataisos įtraukiamos į komiteto išvadą);

3) daryti svarstymo komitete pertrauką ir grąžinti įstatymo ir komiteto išvados projektus tobulinti išvados rengėjams, kurie turi atlikti komiteto nurodytus veiksmus;

4) paskelbti projektą visuomenei svarstyti;

5) grąžinti projektą iniciatoriams patobulinti;

6) projektą atmesti.

2. Jeigu pagrindinis komitetas priima sprendimą grąžinti projektą iniciatoriams tobulinti arba projektą atmesti, šis komitetas vis tiek turi pateikti savo išvadą Seimui.

3. Jeigu komitetui svarstyti buvo pateikti keli alternatyvūs projektai, komitetas viename iš artimiausių posėdžių apsisprendžia, kuriam iš alternatyvių projektų pritarti ir pradėti jo svarstymo komitete procedūrą.

4. Po svarstymo pagrindiniame komitete projektas, kuriam pritarė pagrindinis komitetas, perduodamas Seimo kanceliarijos Dokumentų departamentui redaguoti. Suredaguotas projekto tekstas derinamas su projekto iniciatorių ir pagrindinio komiteto atstovais (komiteto išvados rengėjais).

5. Svarstymo pagrindinio komiteto posėdyje metu pagal galimybes daromas garso įrašas.

6. Jeigu svarstant projektą pagrindiniame komitete ne mažiau kaip trys komiteto nariai nesutinka su daugumos sprendimu, jie gali Seimui pateikti savo atskirąją nuomonę, kuri privalo būti įtraukta į komiteto išvadą ir apsvarstyta kaip alternatyvi svarstymo Seimo posėdyje metu.“

 

11 straipsnis. 151 straipsnio pakeitimas

1. Pakeisti 151 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:

1. Seimo posėdžių sekretoriate užregistruoti įstatymo projektas ir komiteto išvada paskelbiami Seimo interneto svetainėje ne vėliau kaip prieš 72 valandas iki Seimo posėdžio, kuriame svarstomas šis projektas, pradžios.“

2. Pakeisti 151 straipsnio 3 dalies 1 punktą ir jį išdėstyti taip:

1) pagrindinio įstatymo projektą nagrinėjančio komiteto pranešimas, kurio metu pristatoma komiteto išvada apie projekto svarstymo pagrindiniame komitete rezultatus;“.

 

12 straipsnis. 155 straipsnio pakeitimas

1. Pakeisti 155 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:

1. Pagrindinis komitetas Seimui priimti privalo pateikti Seimo kanceliarijos Dokumentų departamento iš naujo suredaguotą įstatymo projektą. Seimo kanceliarijos Teisės departamentas taip pat pateikia išvadą dėl šio projekto. Įstatymo projektas šiems Seimo kanceliarijos padaliniams turi būti perduotas ne vėliau kaip prieš 4 darbo dienas iki jo priėmimo.“

2. Pakeisti 155 straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip:

2. Suredaguotas įstatymo projektas ir Seimo kanceliarijos Teisės departamento išvada turi būti užregistruoti Seimo posėdžių sekretoriate ir paskelbti Seimo interneto svetainėje ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Seimo posėdžio.“

3. Pakeisti 155 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip:

4. Seimo posėdžių sekretoriatas užregistruoja pataisas, papildymus ir išbraukimus ir juos paskelbia Seimo interneto svetainėje. Iki įstatymo projekto priėmimo pagrindinis komitetas turi būti įvertinęs gautas pataisas, papildymus, išbraukimus ir Seimo kanceliarijos Teisės departamento išvadą dėl įstatymo projekto.“

 

13 straipsnis. 160 straipsnio pakeitimas

1. Pakeisti 160 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip:

4. Jei Etikos ir procedūrų komisija konstatuoja, jog buvo šiurkščiai pažeista įstatymų leidybos procedūra ar kitos svarbios šio statuto nuostatos ir tai lėmė Seimo sprendimą priimti įstatymą, arba Etikos ir procedūrų komisija nepateikė savo išvadų šio straipsnio 2 dalyje nustatyta tvarka, laikoma, kad įstatymas nepriimtas, ir jo projekto svarstymas ir (ar) priėmimas kartojamas nuo tos stadijos, kai buvo padarytas pažeidimas.“

2. Pripažinti netekusia galios 160 straipsnio 5 dalį.

 

14 straipsnis. 164 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 164 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip:

4. Ypatingos skubos tvarka svarstant ir priimant projektą, netaikomi šio statuto 155 straipsnyje nustatyti reikalavimai ir priėmimo procedūra po pateikimo gali būti pradėta ne anksčiau kaip po 3 valandų pertraukos. Per šią pertrauką raštu pateikiamos įstatymų leidybos iniciatyvos teisę turinčių asmenų pataisos dėl projekto ir projektas suredaguojamas Seimo kanceliarijos Dokumentų departamente. Įstatymų leidybos iniciatyvos teisę turinčių asmenų pataisos dėl projekto raštu pateikiamos ne vėliau kaip prieš vieną valandą iki projekto priėmimo pradžios.“

 

15 straipsnis. 165 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 165 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

165 straipsnis. Seimo sprendimai dėl Respublikos Prezidento grąžinto įstatymo

1. Jeigu pagal Konstitucijos 71 straipsnio 1 dalį Respublikos Prezidentas Seimo priimtą įstatymą grąžina Seimui pakartotinai svarstyti, Seimo Pirmininkas apie tai praneša Seimui artimiausiame posėdyje. Seimas tame pačiame posėdyje paskiria Seimo posėdžio, kuriame bus sprendžiama, ar svarstyti grąžintą įstatymą iš naujo, ar laikyti jį nepriimtu, datą.

2. Dėl Respublikos Prezidento dekrete, kuriuo įstatymas grąžintas Seimui pakartotinai svarstyti, pateikto pasiūlymo – laikyti įstatymą nepriimtu arba jį pataisyti ir (ar) papildyti – Seimo kanceliarijos Teisės departamentas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šio dekreto gavimo dienos pateikia išvadą, kurioje įvertina šio pasiūlymo atitiktį Konstitucijai ir įstatymams.

3. Jeigu Seimo kanceliarijos Teisės departamentas pateikia išvadą, kad Respublikos Prezidento pateiktas pasiūlymas laikyti įstatymą nepriimtu arba jo teikiamos pataisos ir (ar) papildymai prieštarauja Konstitucijai, šio pasiūlymo arba šių pataisų ir (ar) papildymų atitiktį Konstitucijai per 5 darbo dienas privalo apsvarstyti ir savo išvadoje įvertinti Teisės ir teisėtvarkos komitetas.

4. Seimo paskirtą posėdžių dieną Seimas balsavimu turi nuspręsti, ar svarstyti grąžintą įstatymą iš naujo, ar laikyti įstatymą nepriimtu.

5. Jeigu Teisės ir teisėtvarkos komitetas pateikia išvadą, kad Respublikos Prezidento pateiktas pasiūlymas laikyti įstatymą nepriimtu arba jo teikiamos pataisos ir (ar) papildymai prieštarauja Konstitucijai, Seimo paskirtą posėdžių dieną, kurią turi būti sprendžiama, ar svarstyti grąžintą įstatymą iš naujo, ar laikyti jį nepriimtu, Seimo Pirmininkas pirmiausia teikia Seimui svarstyti šią Teisės ir teisėtvarkos komiteto išvadą.

6. Jeigu Seimas visų Seimo narių balsų dauguma pritaria Teisės ir teisėtvarkos komiteto išvadai, kad Respublikos Prezidento pateiktas pasiūlymas laikyti įstatymą nepriimtu prieštarauja Konstitucijai, šis Seimo sprendimas laikytinas sprendimu svarstyti grąžintą įstatymą iš naujo.

7. Jeigu Seimas visų Seimo narių balsų dauguma pritaria Teisės ir teisėtvarkos komiteto išvadai, kad Respublikos Prezidento teikiamos pataisos ir (ar) papildymai prieštarauja Konstitucijai, balsuojama, ar svarstyti grąžintą įstatymą iš naujo, ar laikyti jį nepriimtu.

8. Nusprendęs laikyti įstatymą nepriimtu Seimas gali pavesti vienam iš komitetų parengti naują įstatymo projektą arba sudaryti tam darbo grupę. Prieš balsavimą galima kalbėti tik dėl balsavimo motyvų (du – „už“, du – „prieš“).

9. Jeigu Seimas nusprendžia grąžintą įstatymą svarstyti iš naujo, tame pačiame posėdyje jis turi paskirti svarstymo Seimo posėdyje datą.“

 

16 straipsnis. 167 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 167 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

167 straipsnis. Grąžinto įstatymo priėmimas

1. Grąžinto įstatymo priėmimo metu pirmiausia balsuojama, ar priimti visą įstatymą be pakeitimų.

2. Pakartotinai Seimo apsvarstytas įstatymas laikomas priimtu, jeigu už įstatymą balsavo daugiau kaip pusė, o už konstitucinį įstatymą – ne mažiau kaip 3/5 visų Seimo narių.

3. Jeigu įstatymas be pakeitimų nepriimamas, o Respublikos Prezidentas yra pateikęs pasiūlymą, kaip šį įstatymą pataisyti ir (ar) papildyti, balsuojama, ar priimti įstatymą su visomis Respublikos Prezidento teikiamomis pataisomis ir papildymais.

4. Šiuo atveju pakartotinai apsvarstytas įstatymas laikomas priimtu, jeigu už jį balsavo dauguma posėdyje dalyvaujančių Seimo narių, už konstitucinį įstatymą – daugiau kaip pusė visų Seimo narių, o už konstitucinių įstatymų sąrašo konstitucinį įstatymą, taip pat konstitucinio įstatymo pakeitimo, papildymo ar pripažinimo netekusiu galios konstitucinį įstatymą – ne mažiau kaip 3/5 visų Seimo narių.

5. Jeigu įstatymas be pakeitimų nepriimamas, o Respublikos Prezidentas nėra pateikęs pasiūlymo, kaip šį įstatymą pataisyti ir (ar) papildyti, arba Seimas yra pritaręs Teisės ir teisėtvarkos komiteto išvadai, kad Respublikos Prezidento pateiktos pataisos ir (ar) papildymai prieštarauja Konstitucijai, įstatymas laikomas nepriimtu.“

 

17 straipsnis. 170 straipsnio pakeitimas

1. Pakeisti 170 straipsnio 6 dalies 1 punktą ir jį išdėstyti taip:

1) pritarti iniciatorių pateiktam Konstitucijos keitimo įstatymo projektui ir komiteto išvadai;“.

2. Pakeisti 170 straipsnio 6 dalies 2 punktą ir jį išdėstyti taip:

2) pritarti komiteto patobulintam Konstitucijos keitimo įstatymo projektui ir komiteto išvadai. Patobulintame Konstitucijos keitimo įstatymo projekte gali būti atlikti tik neesminiai pakeitimai, nekeičiantys Konstitucijos keitimo įstatymo projekto turinio esmės, ir (ar) redakciniai ir (ar) dėl teisės technikos reikalingi pakeitimai;“.

 

18 straipsnis. 1713 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 1713 straipsnio 5 dalį ir ją išdėstyti taip:

5. Teisės ir teisėtvarkos komitetas konstitucinio įstatymo projektą privalo apsvarstyti ne vėliau kaip prieš 10 dienų iki šio projekto svarstymo Seimo posėdyje. Teisės ir teisėtvarkos komiteto išvada ir, jei projektui pritarta, konstitucinio įstatymo projektas ir jo lyginamasis variantas užregistruojami Seimo posėdžių sekretoriate ir paskelbiami Seimo interneto svetainėje.“

 

19 straipsnis. 1716 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 1716 straipsnio 5 dalį ir ją išdėstyti taip:

5. Biudžeto ir finansų komitetas Seimo nutarimo dėl struktūrinio postūmio užduoties nustatymo projektą apsvarsto atsižvelgdamas į Valstybės kontrolės išvadą dėl šio projekto ir pateikia Seimui savo išvadą.“

 

20 straipsnis. 175 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 175 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:

1. Biudžeto ir finansų komitetas, gavęs kitų komitetų išvadas, frakcijų nuomones, siūlomas pastabas ir pasiūlymus, kartu su Vyriausybės, frakcijų ir kitų komitetų atstovais apsvarsto valstybės biudžeto projektą ir pateikia savo išvadą.“

 

21 straipsnis. 1807 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 1807 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip:

4. Specializuoto komiteto, Europos reikalų arba Užsienio reikalų komiteto pirmininkas prireikus gali paskirti, o kai Lietuvos Respublikos pozicija arba pasiūlymas priimti Europos Sąjungos teisės aktą su pozicijos informacija pažymėtas žyma „Labai aktualus“ arba „Aktualus“, – privalo paskirti atsakingus komiteto narius – komiteto išvados rengėjus, atsakingus už dalyvavimą rengiant ir derinant Lietuvos Respublikos poziciją.“

 

22 straipsnis. 18010 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 18010 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti taip:

3. Lietuvos Respublikos pozicijos svarstymui specializuotas komitetas paskiria atsakingus specializuoto komiteto narius – komiteto išvados rengėjus. Be to, numatoma, kokių ekspertų nuomonės turėtų būti išklausytos, gali būti paprašyta kitų specializuotų komitetų, valstybės institucijų išvadų ar papildomos informacijos, Seimo kanceliarijos Teisės departamento išvados dėl pasiūlymo priimti Europos Sąjungos teisės aktą galimo poveikio Lietuvos Respublikos teisiniam reglamentavimui. Nustatomi terminai, kada pastabos ir pasiūlymai gali būti pateikiami specializuotam komitetui, kada komiteto išvados rengėjai privalo komitetui pateikti komiteto išvados projektą, kada turi būti priimami kiti parengiamieji sprendimai.“

 

23 straipsnis. 18011 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 18011 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti taip:

3. Jeigu svarstant Lietuvos Respublikos poziciją specializuotame komitete ne mažiau kaip 3 šio komiteto nariai nesutinka su daugumos sprendimu, jie gali pateikti atskirąją nuomonę. Ši nuomonė privalo būti įtraukta į specializuoto komiteto išvadą ir kaip alternatyvi apsvarstyta Europos reikalų komitete, Užsienio reikalų komitete arba Seimo posėdyje.

 

24 straipsnis. 18025 straipsnio pakeitimas

1. Pakeisti 18025 straipsnio 6 dalį ir ją išdėstyti taip:

6. Specializuotas komitetas, išskyrus Teisės ir teisėtvarkos komitetą, gavęs Seimo kanceliarijos Teisės departamento išvadą, Teisingumo ministerijos išvadą ir Vyriausybės poziciją dėl pagal teisėkūros procedūrą priimto akto teisėtumo, ne vėliau kaip per vieną savaitę nuo Seimo sprendimo pradėti projekto svarstymo procedūrą priėmimo pateikia Teisės ir teisėtvarkos komitetui, taip pat Europos reikalų komitetui arba Užsienio reikalų komitetui išvadą dėl Seimo kreipimosi į Europos Sąjungos Teisingumo Teismą projekto.“

2. Pakeisti 18025 straipsnio 7 dalį ir ją išdėstyti taip:

7. Teisės ir teisėtvarkos komitetas, gavęs kitų specializuotų komitetų išvadas, Seimo kanceliarijos Teisės departamento išvadą, Teisingumo ministerijos išvadą ir Vyriausybės poziciją dėl pagal teisėkūros procedūrą priimto akto teisėtumo, ne vėliau kaip per 2 savaites nuo Seimo sprendimo pradėti projekto svarstymo procedūrą priėmimo pateikia Europos reikalų komitetui arba Užsienio reikalų komitetui išvadą dėl Seimo kreipimosi į Europos Sąjungos Teisingumo Teismą projekto.“

 

25 straipsnis. 182 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 182 straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip:

2. Kiti Seimo nenorminiai aktai (kreipimaisi, deklaracijos ir kita) priimami taip pat kaip rezoliucijos.“

 

 

Seimo Pirmininkas

 

 

Projektą teikia Seimo narys Jurgis Razma