Projektas

hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS

2013 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS

 

2014 m. balandžio 23 d. Nr. PR-71

Druskininkai

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio                     2 dalies 19 punktu, 29 straipsnio 8 dalies 9 punktu ir atsižvelgdama į Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 148 ir 150 punktus, Druskininkų savivaldybės taryba                                          n u s p r e n d ž i a:

Pritarti Druskininkų savivaldybės administracijos direktorės Vilmos Jurgelevičienės   2013 metų veiklos ataskaitai (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2013 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ PROJEKTO

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2014-04-22

Druskininkai

 

1.

Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai

Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punkte nustatyta, kad savivaldybės tarybos kompetencija yra sprendimo dėl savivaldybės administracijos direktoriaus veiklos ataskaitos priėmimas. Taip pat remiantis 29 straipsnio 8 dalies 9 punktu, savivaldybės administracijos direktorius reglamento nustatyta tvarka atsiskaito už savo ir savivaldybės administracijos veiklą, teikdamas veiklos ataskaitą savivaldybės tarybai ir merui. Savivaldybės administracijos direktorius, atsiskaitydamas už savo veiklą, įgyvendina savivaldybės tarybos reglamento 148 ir 150 punktuose nustatytus reikalavimus - ne rečiau kaip vieną kartą per metus, per 5 mėnesius nuo kalendorinių metų pradžios, raštu pateikia savo ir savivaldybės administracijos veiklos ataskaitą tarybai ir merui. Administracijos direktoriaus ataskaita pateikiama atskiru spaudiniu arba pateikiama informacija vietinės žiniasklaidos priemonėse apie šią ataskaitą bei paskelbiama savivaldybės interneto tinklalapyje. Ataskaita paskelbiama per vieną mėnesį nuo sprendimo dėl šios ataskaitos priėmimo. Tarybai pareikalavus, savivaldybės vykdomoji institucija apie įgyvendinamas valstybines (valstybės perduotas savivaldybėms) funkcijas atsiskaito tarybos posėdyje.

2.

Kokių rezultatų laukiama

Druskininkų savivaldybės administracijos direktorius atsiskaitys savivaldybės tarybai už 2013 metų veiklą.

3.

Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai

 

3.1.

teisinio reguliavimo tikslas, pagrindas ir siūlomos priemonės jam pasiekti

Spendimo projektas parengtas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu.

3.2.

teisinio reguliavimo teigiamos ir neigiamos pasekmės

Teigiamos pasekmės – patvirtinus sprendimo projektą, bus įgyvendintas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktas. Neigiamo poveikio teisinio reguliavimo sričiai nėra.

3.3.

teisinio reguliavimo alternatyvos ir jų poveikio įvertinimas

Alternatyvos nenumatyta.

4.

Dėl konsultavimosi su visuomene

Su visuomene konsultuojamasi sprendimo projektą paskelbus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinėje sistemoje.

5.

Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas

Šio sprendimo projekto įgyvendinimas papildomų lėšų nepareikalaus.

6.

Ar projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka

Sprendimo projektas parengtas lietuvių kalba, laikantis Įstatymų ir kitų teisės aktų norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo bei Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nuostatų.

7.

Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai

_________________________

 

8.

Projekto antikorupcinis vertinimas

8.1.

Projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su

Teisės akto projektas antikorupciniu požiūriu nevertinamas.

8.2.

Vertinimo aspektai

Teigiamas poveikis

Neigiamas poveikis

8.2.1.

Atitinkamai sričiai

nevertinamas

nevertinamas

8.2.2.

Ekonomikai

nevertinamas

nevertinamas

8.2.3.

Savivaldybės finansams

nevertinamas

nevertinamas

8.2.4.

Socialinei aplinkai

nevertinamas

nevertinamas

8.2.5.

Viešojo administravimo sistemai

nevertinamas

nevertinamas

8.2.6.

Korupcijos mastui

nevertinamas

nevertinamas

8.2.7.

Aplinkai

nevertinamas

nevertinamas

8.2.8.

Teisinei sistemai

nevertinamas

nevertinamas

8.2.9.

Piliečių ir kitų asmenų administracinei naštai

nevertinamas

nevertinamas

8.2.10.

Plėtrai

nevertinamas

nevertinamas

8.2.11.

Kita svarbi informacija

_________________________

 

8.3.

Išvada

Teikiamas projektas įtakos korupcijai neturės, galimybės sudaryti prielaidas korupcijai atsirasti ar plėtotis nėra.

 

Teisės ir civilinės metrikacijos                                                      Aušra Vaivadienė

skyriaus vedėja                                                     

 

Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavaduotoja                                  Gabrielė Bujanauskienė