Projektas
DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS
2013 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS
2014 m. balandžio 23 d. Nr. PR-71
Druskininkai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, 29 straipsnio 8 dalies 9 punktu ir atsižvelgdama į Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 148 ir 150 punktus, Druskininkų savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Pritarti Druskininkų savivaldybės administracijos direktorės Vilmos Jurgelevičienės 2013 metų veiklos ataskaitai (pridedama).
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2013 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ PROJEKTO
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2014-04-22
Druskininkai
1. |
Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punkte nustatyta, kad savivaldybės tarybos kompetencija yra sprendimo dėl savivaldybės administracijos direktoriaus veiklos ataskaitos priėmimas. Taip pat remiantis 29 straipsnio 8 dalies 9 punktu, savivaldybės administracijos direktorius reglamento nustatyta tvarka atsiskaito už savo ir savivaldybės administracijos veiklą, teikdamas veiklos ataskaitą savivaldybės tarybai ir merui. Savivaldybės administracijos direktorius, atsiskaitydamas už savo veiklą, įgyvendina savivaldybės tarybos reglamento 148 ir 150 punktuose nustatytus reikalavimus - ne rečiau kaip vieną kartą per metus, per 5 mėnesius nuo kalendorinių metų pradžios, raštu pateikia savo ir savivaldybės administracijos veiklos ataskaitą tarybai ir merui. Administracijos direktoriaus ataskaita pateikiama atskiru spaudiniu arba pateikiama informacija vietinės žiniasklaidos priemonėse apie šią ataskaitą bei paskelbiama savivaldybės interneto tinklalapyje. Ataskaita paskelbiama per vieną mėnesį nuo sprendimo dėl šios ataskaitos priėmimo. Tarybai pareikalavus, savivaldybės vykdomoji institucija apie įgyvendinamas valstybines (valstybės perduotas savivaldybėms) funkcijas atsiskaito tarybos posėdyje. |
||
2. |
Kokių rezultatų laukiama Druskininkų savivaldybės administracijos direktorius atsiskaitys savivaldybės tarybai už 2013 metų veiklą. |
||
3. |
Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai
|
||
3.1. |
teisinio reguliavimo tikslas, pagrindas ir siūlomos priemonės jam pasiekti Spendimo projektas parengtas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu. |
||
3.2. |
teisinio reguliavimo teigiamos ir neigiamos pasekmės Teigiamos pasekmės – patvirtinus sprendimo projektą, bus įgyvendintas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktas. Neigiamo poveikio teisinio reguliavimo sričiai nėra. |
||
3.3. |
teisinio reguliavimo alternatyvos ir jų poveikio įvertinimas Alternatyvos nenumatyta. |
||
4. |
Dėl konsultavimosi su visuomene Su visuomene konsultuojamasi sprendimo projektą paskelbus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinėje sistemoje. |
||
5. |
Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas Šio sprendimo projekto įgyvendinimas papildomų lėšų nepareikalaus. |
||
6. |
Ar projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka Sprendimo projektas parengtas lietuvių kalba, laikantis Įstatymų ir kitų teisės aktų norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo bei Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nuostatų. |
||
7. |
Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai _________________________
|
||
8. |
Projekto antikorupcinis vertinimas |
||
8.1. |
Projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su Teisės akto projektas antikorupciniu požiūriu nevertinamas. |
||
8.2. |
Vertinimo aspektai |
Teigiamas poveikis |
Neigiamas poveikis |
8.2.1. |
Atitinkamai sričiai |
nevertinamas |
nevertinamas |
8.2.2. |
Ekonomikai |
nevertinamas |
nevertinamas |
8.2.3. |
Savivaldybės finansams |
nevertinamas |
nevertinamas |
8.2.4. |
Socialinei aplinkai |
nevertinamas |
nevertinamas |
8.2.5. |
Viešojo administravimo sistemai |
nevertinamas |
nevertinamas |
8.2.6. |
Korupcijos mastui |
nevertinamas |
nevertinamas |
8.2.7. |
Aplinkai |
nevertinamas |
nevertinamas |
8.2.8. |
Teisinei sistemai |
nevertinamas |
nevertinamas |
8.2.9. |
Piliečių ir kitų asmenų administracinei naštai |
nevertinamas |
nevertinamas |
8.2.10. |
Plėtrai |
nevertinamas |
nevertinamas |
8.2.11. |
Kita svarbi informacija |
_________________________
|
|
8.3. |
Išvada Teikiamas projektas įtakos korupcijai neturės, galimybės sudaryti prielaidas korupcijai atsirasti ar plėtotis nėra.
Teisės ir civilinės metrikacijos Aušra Vaivadienė skyriaus vedėja |
||
Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavaduotoja Gabrielė Bujanauskienė
|