Projektas TP-11

2021-10-28

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL UAB „PAKRUOJO VANDENTIEKIS“ PASKYRIMO PAVIRŠINIŲ NUOTEKŲ TVARKYTOJU PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE

 

2021 m. spalio   d. Nr. T-

Pakruojis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 10 straipsnio 5 punktu ir 13 straipsnio 3 dalimi, Pakruojo rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1Paskirti UAB „Pakruojo vandentiekis“ paviršinių nuotekų tvarkytoju Pakruojo rajono savivaldybės teritorijoje.

2Pavesti UAB „Pakruojo vandentiekis“ teisės aktų nustatyta tvarka vykdyti paviršinių nuotekų tvarkymą.

3Įpareigoti Pakruojo rajono savivaldybės administraciją organizuoti paviršinių nuotekų infrastruktūros objektų perdavimą UAB „Pakruojo vandentiekis“ iki 2022 m. gegužės 1 d.         

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Savivaldybės meras     

 

Įtraukti į darbotvarkę

Pakruojo r. savivaldybės

meras

Pakruojo r. savivaldybės administracijos direktorė

Pakruojo r. savivaldybės admin. Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja

Neatliktinas antikorupcinis vertinimas

Pakruojo r. savivaldybės administracijos Kultūros, paveldosaugos ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. kalbos tvarkytoja

 

 

 

 

 

Saulius Margis

Ilona Gelažnikienė

Jovita Kirdeikienė

Jovita Kirdeikienė

Rita Nikalajevienė

2021-10-

2021-10-

2021-10-

2021-10-

2021-10-

 

 

Parengė

 

Pakruojo r. sav. administracijos                                                                                                      vyriausioji specialistė

 

Vilma Tominienė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO PROJEKTO „DĖL UAB „PAKRUOJO VANDENTIEKIS“ PASKYRIMO PAVIRŠINIŲ NUOTEKŲ TVARKYTOJU PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE“

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2021 m. spalio   d.

Pakruojis

 

1.  Projekto rengimą paskatinusios priežastys, parengto projekto tikslai ir uždaviniai.

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 10 straipsnio 5 punktu, savivaldybių tarybų kompetencija – paskirti paviršinių nuotekų tvarkytoją ir pavesti jam savivaldybės teritorijoje vykdyti paviršinių nuotekų tvarkymą. Priėmus šį savivaldybės tarybos sprendimą, būtina jį pateikti Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai, kuri priima ir derina paviršinių nuotekų tvarkymo paslaugų bazinių kainų projektus.

Argumentai, kodėl paviršines nuotekas tūrėtų tvarkyti UAB „Pakruojo vandentiekis“:

- įmonė kompetentinga atlikti paviršinių nuotekų tvarkymo funkcijas, nes daug metų eksploatuoja vandentiekio ir nuotekų tinklus;

- paviršinių, buitinių nuotekų ir vandentiekio tinklų eksploataciją ir priežiūrą atliks viena įmonė UAB „Pakruojo vandentiekis“.                   

2. Projekto iniciatoriai (institucija, asmenys ar piliečių atstovai) ir rengėjai.                          Sprendimo projekto iniciatorė – Pakruojo rajono savivaldybės administracija, rengėja - Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vyriausioji specialistė Vilma Tominienė.

3. Kaip šiuo metu yra reguliuojami projekte aptarti teisiniai santykiai.

Sprendimo projektas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 13 straipsnio 3 dalimi, kuri numato, kad savivaldybės teritorijoje paviršines nuotekas savivaldybės tarybos sprendimu tvarko viešasis geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas arba kita savivaldybės valdoma įmonė.

4. Kokios siūlomos naujos teisinio reguliavimo nuostatos, kokių teigiamų rezultatų laukiama.                                                                                        Naujos teisinio reguliavimo nuostatos nesiūlomos. Priėmus sprendimo projektą, jis bus teikiamas Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai, kuri derins paviršinių nuotekų tvarkymo paslaugų bazinių kainų projektus.

5. Galimos neigiamos priimto sprendimo projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.                                                                             

Neigiamų pasekmių nebus.

6. Kokius teisės aktus būtina priimti, kokius galiojančius teisės aktus būtina pakeisti ar pripažinti netekusiais galios priėmus sprendimą.

Nėra.

7. Sprendimo projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, finansavimo šaltiniai.           Sprendimui įgyvendinti lėšų nenumatyta.

8. Sprendimo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados.

Nėra                                          

9. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai.                             Nevertinamas.                                                                                                            10. Sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas.                                              Teikiamas projektas įtakos korupcijai neturės, galimybės sudaryti prielaidas korupcijai atsirasti ar plėtotis nėra.                                                    

11.  Kiti, iniciatoriaus nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.

Nėra

12. Pridedami dokumentai.

Nėra.

 

Vyriausioji specialistė                                                                                           Vilma Tominienė