Projektas
2024-09-04
Nr. TSP-
RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2024 m. spalio 10 d. Nr. T-
Radviliškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 7 punktu, Radviliškio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti biudžetinės įstaigos Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos nuostatus (pridedama).
2. Įgalioti Radviliškio rajono savivaldybės kontrolierę Giedrę Sinkevičienę pasirašyti šio sprendimo 1 punktu patvirtintus nuostatus ir įregistruoti juos VĮ „Registrų centras“.
3. Pripažinti netekusiu galios Radviliški rajono savivaldybės tarybos 2014-11-10 sprendimą Nr. T-905 „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos nuostatų tvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Radviliškio rajono savivaldybės tarybos
2024-10-10 sprendimu Nr. T-
RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba (toliau – Tarnyba) yra savivaldybės viešojo administravimo subjektas, prižiūrintis, ar teisėtai, efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas Radviliškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) turtas ir patikėjimo teise valdomas valstybės turtas, kaip vykdomas Savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti piniginiai ištekliai.
2. Tarnybos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija yra Savivaldybės taryba. Savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos kompetenciją nustato Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymas (toliau – Biudžetinių įstaigų įstatymas) ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas (toliau – Vietos savivaldos įstatymas). Tarnyba atskaitinga Savivaldybės tarybai.
3. Tarnyba yra biudžetinė įstaiga – ribotos civilinės atsakomybės viešasis juridinis asmuo, išlaikomas iš Savivaldybės biudžeto asignavimų ir vykdantis viešąjį administravimą pagal Vietos savivaldos įstatyme nustatytą kompetenciją. Pagal savo prievoles Tarnyba atsako tik savo lėšomis. Tarnyba turi savo antspaudą su pavadinimu ir Savivaldybės herbu, dokumentų blankus. Už antspaudo naudojimą ir saugojimą atsakingas Savivaldybės kontrolierius. Tarnyba turi atsiskaitomąją sąskaitą banke.
5. Tarnybos veiklos sritys – išorės auditas, priežiūra, vertinimas ir kontrolė Savivaldybėje. Tarnybai priskirti viešojo administravimo įgaliojimai administracinių sprendimų priėmimo, teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros srityse tiesiogiai nustatyti Vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme, Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatyme ir kituose įstatymuose.
6. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vietos savivaldos įstatymu, kitais įstatymais, tarptautiniais aukščiausiųjų audito institucijų standartais, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės (toliau – Valstybės kontrolė) tvirtinamomis metodikomis, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.
7. Tarnybos veikla (be bendrųjų viešojo administravimo ir vietos savivaldos principų) grindžiama nepriklausomumo, teisėtumo, viešumo, objektyvumo ir profesionalumo principais. Savivaldybės kontrolierius ir Tarnybos valstybės tarnautojai negali būti Savivaldybės tarybos nariais ir darbo laiku negali dalyvauti politinių organizacijų veikloje. Savivaldybės kontrolieriaus, Tarnybos valstybės tarnautojo ir darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigos nesuderinamos su jokiomis kitomis renkamomis pareigomis valstybės ir savivaldybių institucijose, įstaigose ir įmonėse.
II SKYRIUS
TARNYBOS TIKSLAS, UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
9. Tarnyba yra išorės audito, priežiūros, vertinimo ir kontrolės subjektas, įgaliotas nustatyta tvarka atlikti viešojo administravimo funkcijas Savivaldybėje.
10. Tarnybos tikslas – tvari, atsakinga ir nuolat tobulėjanti organizacija, kurios veiklos rezultatai naudojami priimant Radviliškio miestui ir valstybei svarbius sprendimus.
11. Pagrindiniai Tarnybos uždaviniai:
11.1. prižiūrėti, ar teisėtai, efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas Savivaldybės turtas ir patikėjimo teise valdomas valstybės turtas, kaip vykdomas Savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti piniginiai ištekliai;
12. Siekdama tikslo ir įgyvendindama jai nustatytus uždavinius, Tarnyba vykdo šias funkcijas:
12.1. atlieka išorės finansinį, atitikties ir veiklos auditą bei vertinimus Savivaldybės administracijoje, Savivaldybės administravimo subjektuose ir savivaldybės įmonėse, veikiančiose pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymą, taip pat akcinėse bendrovėse ir uždarosiose akcinėse bendrovėse, kurių vienai ar kelioms savivaldybėms nuosavybės teise priklausančios akcijos suteikia daugiau kaip 1/2 balsų visuotiniame akcininkų susirinkime (toliau – Savivaldybės valdomos įmonės);
12.2. kiekvienais metais iki Vietos savivaldos įstatymo nustatytos datos parengia ir Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka pateikia Savivaldybės tarybai išvadą dėl pateikto tvirtinti Savivaldybės metinių ataskaitų rinkinio, Savivaldybės biudžeto ir turto naudojimo;
12.3. rengia ir Savivaldybės tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas dėl Savivaldybės prisiimamų įsipareigojimų pagal paskolų, finansinės nuomos (lizingo) ir kitų įsipareigojamųjų skolos dokumentų sutartis, garantijų suteikimo kreditoriams už Savivaldybės valdomų įmonių prisiimamus įsipareigojimus pagal paskolų, finansinės nuomos (lizingo) ir kitų įsipareigojamųjų skolos dokumentų sutartis;
12.4. rengia ir Savivaldybės tarybai teikia išvadas dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo ir pritarimo galutinėms viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės sutarties sąlygoms, jeigu jos skiriasi nuo sprendime dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo nurodytų partnerystės projekto sąlygų;
12.5. rengia ir Savivaldybės tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas dėl skolininkų ir skolininkų, už kurių įsipareigojimų įvykdymą garantuoja valstybė, ūkinės ir finansinės būklės, taip pat dėl iš valstybės vardu pasiskolintų lėšų, teikiamų paskolų ir valstybės garantijų teikimo, paskolų naudojimo pagal tikslinę paskirtį ir paskolų grąžinimo;
12.6. rengia ir Savivaldybės tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas dėl galimybės Savivaldybei prisiimti finansinius įsipareigojimus dėl prioritetinės Savivaldybės infrastruktūros plėtros;
12.8. Valstybės kontrolės prašymu teikia Tarnybos atliktų auditų ataskaitas ir darbo dokumentus audito išorinei peržiūrai atlikti;
III SKYRIUS
TARNYBOS VALDYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS
14. Savivaldybės kontrolierius į pareigas priimamas konkurso būdu arba Vietos savivaldos įstatymo nustatytu atveju be konkurso ir iš jų atleidžiamas Valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka. Vienu iš pretendentų į Savivaldybės kontrolieriaus pareigas konkurso komisijos narių skiriamas savivaldybių kontrolierius vienijančios asociacijos atstovas. Savivaldybės kontrolierius privalo turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir ne mažesnę kaip 3 metų darbo finansų, ekonomikos, teisės, audito arba kontrolės srityse patirtį. Jeigu Savivaldybės kontrolieriaus pirmosios kadencijos savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos veiklą Savivaldybės tarybos Kontrolės komitetas įvertina teigiamai, savivaldybės kontrolierius gali būti skiriamas antrai kadencijai be konkurso.
15. Savivaldybės kontrolieriaus, Tarnybos valstybės tarnautojų tarnybos, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo santykius reglamentuoja Valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (toliau – Darbo kodeksas) ir Vietos savivaldos įstatymas.
16. Savivaldybės kontrolierius vadovavimą Tarnybai įgyvendina leisdamas įsakymus, duodamas pavedimus, sudarydamas planus, priimdamas sprendimus, kitais įstatymų ir teisės aktų nustatytais būdais, formomis ir priemonėmis.
17. Tarnybos vidaus darbą reglamentuoja Tarnybos vidaus tvarkos taisyklės, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymai, kiti teisės aktai.
19. Tarnybos valstybės tarnautojai, darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, Savivaldybės kontrolieriaus pavedimu atlieka audituojamų subjektų eilinius ir veiklos plane nenumatytus finansinius, atitikties ir veiklos auditus bei vertinimus.
20. Tarnybos atliekamo išorės finansinio, atitikties ir veiklos audito principus, taisykles, procedūras nustato tarptautiniai aukščiausiųjų audito institucijų standartai ir Valstybės kontrolės patvirtintos metodikos. Audito atlikimo ir dokumentavimo tvarką tiek, kiek jos nereglamentuoja Valstybės kontrolės tvirtinamos metodikos, nustato Savivaldybės kontrolierius. Tarnybos valstybės tarnautojai, darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, privalo laikytis Tarnybos atliekamų auditų kokybės užtikrinimo tvarkos, etikos kodekso reikalavimų.
21. Audito bei kiti dokumentai yra Tarnybos nuosavybė ir negali būti perduodami tretiesiems asmenims be Savivaldybės kontrolieriaus sutikimo, išskyrus atvejus, kai: įstatymų nustatyta tvarka teismas reikalauja pateikti rašytinius įrodymus; įstatymų nustatyta tvarka teisėsaugos institucijos paima dokumentus.
22. Tarnybos valstybės tarnautojai, darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, įstatymų nustatyta tvarka atsako už jiems nustatytų funkcijų netinkamą atlikimą, už nepagrįstos ar neteisingos audito išvados pateikimą.
23. Savivaldybės kontrolierius atsako už įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytų Tarnybos įgaliojimų vykdymą, taip pat už nepagrįstos ir neteisingos audito išvados pateikimą.
24. Savivaldybės kontrolierius:
24.2. nustato Tarnybos struktūrą, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių skaičių ir pareigybių sąrašą, tvirtina pareigybių aprašymus; Valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka priima į pareigas ir iš jų atleidžia valstybės tarnautojus ir Darbo kodekso nustatyta tvarka priima į darbą ir iš jo atleidžia darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, atlieka kitas Tarnybos personalo valdymo funkcijas;
24.3. leidžia įsakymus, organizuoja Tarnybos darbą, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą ir jų kvalifikacijos tobulinimą;
24.4. sudaro Tarnybos veiklos plano projektą, jį teikia Savivaldybės tarybos Kontrolės komitetui, su šio plano projektu supažindina Savivaldybės administracijos padalinį, atliekantį centralizuoto vidaus audito funkcijas; kiekvienais metais iki einamųjų metų lapkričio 15 dienos patvirtina ateinančių metų Tarnybos veiklos planą, organizuoja jo vykdymą ir yra už tai atsakingas; prireikus patvirtintą Tarnybos veiklos planą tikslina bendra plano tvirtinimo tvarka;
24.6. pats atlieka ir (arba) skiria Tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, atlikti išorės finansinį, atitikties ir veiklos auditą arba vertinimą;
24.8. nurodo Savivaldybės merui, audituotų subjektų vadovams jų veiklos trūkumus ir nustato terminą (ne trumpesnį kaip 30 dienų), per kurį turi būti pašalinti nustatyti teisės aktų pažeidimai ir apie jų pašalinimą raštu pranešti Savivaldybės kontrolieriui;
24.9. teikia Savivaldybės merui, Savivaldybės tarybai, audituotų subjektų vadovams išvadas, ataskaitas ir sprendimus, kurie buvo priimti dėl finansinio, atitikties ir veiklos audito metu nustatytų ir nepašalintų teisės aktų pažeidimų;
24.10. finansinio, atitikties ir veiklos audito ar vertinimo metu nustatęs nusikalstamos veikos požymių, apie tai praneša teisėsaugos institucijoms;
24.11. imasi prevencinių priemonių, kad būtų ištaisyti ir nepasikartotų nustatyti teisės aktų pažeidimai;
24.12. nagrinėja iš gyventojų gaunamus prašymus, pranešimus, skundus ir pareiškimus dėl Savivaldybės lėšų ir turto, patikėjimo teise valdomo valstybės turto naudojimo, valdymo ir disponavimo juo ir teikia išvadas dėl tokio tyrimo rezultatų;
24.13. įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją valstybės ir Savivaldybės institucijoms;
24.14. Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka ir terminais pateikia Tarnybos metinių ataskaitų rinkinį ir jį paskelbia Savivaldybės interneto svetainėje;
24.15. Savivaldybės tarybos arba Savivaldybės tarybos Kontrolės komiteto prašymu teikia informaciją pagal savo kompetenciją;
24.16. palaiko tarnybinius ir profesinius ryšius bei bendradarbiauja su Valstybės kontrole, asociacijomis, audito ir kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis, padaliniais, atliekančiais centralizuoto vidaus audito funkcijas;
24.17. valstybės kontrolieriaus rašytiniu prašymu gali dalyvauti ar pavesti Tarnybos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, pagal jų kompetenciją dalyvauti Valstybės kontrolės atliekamuose Savivaldybės administravimo subjektų finansiniuose, atitikties ir veiklos audituose;
24.18. sudaro sąlygas Valstybės kontrolei dalyvauti atliekant Savivaldybės metinių ataskaitų rinkinio auditą tokiu mastu, kad Valstybės kontrolės surinktų tinkamus ir pakankamus įrodymus, reikalingus išvadai dėl nacionalinio metinių ataskaitų rinkinio parengti, ir teikia Valstybės kontrolei duomenis apie Savivaldybės metinių ataskaitų rinkinio audito rezultatus;
24.19. Valstybės kontrolės prašymu teikia Tarnybos atliktų auditų ataskaitas ir darbo dokumentus audito išorinei peržiūrai atlikti;
24.20. pagal savo kompetenciją teisės aktų nustatyta tvarka sudaro sandorius arba įgalioja tai atlikti kitą asmenį;
24.21. atstovauja Tarnybai teismuose, valstybinės valdžios ir valdymo institucijose ir įstaigose arba įgalioja atstovauti kitą asmenį;
24.22. turi teisę dalyvauti Savivaldybės tarybos, komitetų, kolegijos, komisijų posėdžiuose ir pareikšti nuomonę savo kompetencijos klausimais;
25. Savivaldybės kontrolieriui įstatymuose numatytos atostogos, papildomos poilsio dienos suteikiamos ir vykimas į komandiruotes bei darbo organizavimo formos įforminamos Savivaldybės kontrolieriaus įsakymu. Savivaldybės kontrolieriaus funkcijas, kai Savivaldybės kontrolieriaus nėra dėl ligos, komandiruotės, atostogų ir kitais atvejais, kai jo laikinai nėra, atlieka Savivaldybės kontrolieriaus pavaduotojas, o kai ir jo nėra – kitas teisės aktų nustatyta tvarka paskirtas Tarnybos valstybės tarnautojas.
IV SKYRIUS
TARNYBOS TEISĖS
26. Tarnyba gali turėti ir įgyti tik tokias civilines teises ir pareigas, kurios neprieštarauja šiems nuostatams ir Tarnybos veiklos tikslams.
27. Tarnyba gali savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos sprendimu įstatymų nustatyta tvarka jungtis į asociacijas, kurių paskirtis – įgyvendinti viešuosius interesus, jeigu toks jungimasis neprieštarauja Tarnybos nuostatams ir veiklos tikslams.
28. Tarnybai draudžiama:
29. Įgyvendindami pavestus uždavinius ir atlikdami nustatytas funkcijas, Savivaldybės kontrolierius ir Tarnybos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis turi teisę:
29.1. reikalauti iš audituojamų Savivaldybės administracijos, Savivaldybės administravimo subjektų, Savivaldybės valdomų įmonių vadovų atlikti kontrolinius matavimus, pinigų ir materialinių vertybių inventorizacijas bei kitus faktinius darbų bei paslaugų patikrinimus, dalyvauti atliekant šiuos patikrinimus;
29.2. audito metu tikrinti Savivaldybės administracijos, Savivaldybės administravimo subjektų ir Savivaldybės valdomų įmonių dokumentus, pinigus, vertybinius popierius, materialines vertybes, taip pat jų saugojimo vietas;
29.3. reikalauti iš Savivaldybės administracijos, Savivaldybės administravimo subjektų bei Savivaldybės valdomų įmonių vadovų sudaryti tinkamas sąlygas auditui atlikti, Savivaldybės kontrolieriaus sprendimui (pavedimui) įvykdyti;
29.4. finansinio, atitikties ir veiklos audito ar vertinimo ar kito Savivaldybės kontrolieriaus pavedimo vykdymo metu įeiti į audituojamo (tikrinamo) subjekto patalpas, gauti visus reikalingus dokumentus, informaciją, duomenis ir jų kopijas, gauti iš audituojamojo ar tikrinamojo subjekto vadovų ir kitų darbuotojų reikiamus rašytinius paaiškinimus;
29.5. naudotis visa Savivaldybės administracijos, Savivaldybės administravimo subjektų ir Savivaldybės valdomų įmonių archyvuose ir duomenų bazėse sukaupta informacija, reikalinga auditui, vertinimui ar kitam Savivaldybės kontrolieriaus pavedimui atlikti;
29.6. finansinio, atitikties ir veiklos audito metu pasitelkti ekspertų (specialistų), turinčių reikiamų žinių patikrinimo metu iškilusiems klausimams spręsti;
29.7. atliekant auditą, pasinaudoti Savivaldybės administracijos padalinio, atliekančio centralizuoto vidaus audito funkcijas, atliktų auditų ataskaitomis ir darbo dokumentais, būtinais vidaus kontrolės vertinimui atlikti, jeigu audito subjektas ir tikslai sutampa, taip pat susipažinti su atliktų kitų išorės auditų Savivaldybės įstaigose ir Savivaldybės valdomose įmonėse dokumentais;
30. Tarnyba metų veiklos plane numatytam išorės finansiniam, atitikties ir veiklos auditui atlikti ir (ar) atliktam auditui peržiūrėti gali bendradarbiavimo sutarčių pagrindu pasitelkti kitų savivaldybių kontrolės ir audito tarnybų valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis.
V SKYRIUS
TARNYBOS LĖŠOS, VEIKLOS KONTROLĖ, VISUOMENĖS INFORMAVIMAS
32. Tarnyba yra išlaikoma iš Savivaldybės biudžeto. Tarnybai skiriamų asignavimų dydį Savivaldybės biudžete nustato Savivaldybės taryba. Tarnyba gali turėti ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka gautų lėšų.
33. Tarnybos informacinių technologijų, ūkinį ir materialinį aptarnavimą atlieka Savivaldybės administracija, Tarnybos buhalterinę apskaitą, finansinę, statistinę ir mokestinę atskaitomybę – Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už apskaitos tvarkymą, teisės aktų nustatyta tvarka.
34. Savivaldybės tarybos Kontrolės komiteto kompetencija ir įgaliojimai Tarnybos atžvilgiu įtvirtinti Vietos savivaldos įstatyme.
35. Valstybės kontrolė, kaip aukščiausioji audito institucija, valstybės kontrolieriaus nustatyta tvarka atlieka Tarnybos atlikto audito išorinę peržiūrą.
36. Tarnybos vidaus auditas Savivaldybės tarybos iniciatyva atliekamas ne rečiau kaip kartą per 5 metus, nepriklausomo vidaus audito paslaugas įsigyjant Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka iš Tarnybai skirtų asignavimų.
37. Tarnybos vieši pranešimai skelbiami Juridinių asmenų registro tvarkytojo leidžiamame elektroniniame informaciniame leidinyje.
38. Audito ataskaitos ir išvados skelbiamos Savivaldybės interneto svetainėje, o jeigu įmanoma, ir per kitas visuomenės informavimo priemones.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
40. Tarnybos nuostatai tvirtinami ir keičiami Savivaldybės tarybos sprendimu teisės aktų nustatyta tvarka. Pakeistus Tarnybos nuostatus pasirašo Savivaldybės tarybos įgaliotas asmuo. Pakeisti Tarnybos nuostatai įsigalioja nuo jų įregistravimo Juridinių asmenų registre dienos.
41. Tarnyba pertvarkoma, reorganizuojama ir likviduojama įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
__________________________
RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO PROJEKTO
„DĖL RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2024 m. rugsėjo 4 d.
Radviliškis
1. Projekto rengimą paskatinusios priežastys, parengto sprendimo projekto tikslai ir uždaviniai.
Sprendimo projektas parengtas siekiant, kad Radviliškio rajono savivaldybės taryba apsvarstytų ir priimtų sprendimą dėl Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos atnaujintų nuostatų, pasikeitus LR Vietos savivaldos įstatymo nuostatoms.
2. Projekto iniciatoriai (institucija, asmenys ar piliečių atstovai) ir rengėjai.
Sprendimo projekto iniciatorius – Savivaldybės kontrolierė Giedrė Sinkevičienė
3. Kaip šiuo metu yra reguliuojami sprendimo projekte aptarti teisiniai santykiai.
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 7 punkte, nurodyta, kad Savivaldybės tarybos išimtinė kompetencija Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos nuostatų tvirtinimas.
4. Kokios siūlomos naujos teisinio reguliavimo nuostatos, kokių teigiamų rezultatų laukiama.
Teisinio reguliavimo nuostatos užtikrins atitiktis teisės aktų reikalavimams.
5. Galimos neigiamos priimto sprendimo projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.
Neigiamų pasekmių nenumatoma.
6. Kokius teisės aktus būtina priimti, kokius galiojančius teisės aktus būtina pakeisti ar pripažinti netekusiais galios priėmus sprendimo projektą.
Pripažinti netekusiu galios Radviliški rajono savivaldybės tarybos 2014-11-10 sprendimą Nr. T-905 „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos nuostatų tvirtinimo“.
7. Sprendimo projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, finansavimo šaltiniai.
Sprendimo projektui įgyvendinti reikalingos lėšos įtiesinant nuostatus registrų centre.
10. Sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas.
Korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatyti nereikia.