Projektas

 

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2024 M. SAUSIO 25 D. SPRENDIMO NR. TS-1 „DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2024–2026 M. STRATEGINIO VEIKLOS PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. gruodžio 19 d. Nr. TS-

Kaunas

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies
32 punktu, Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymo 4 straipsnio
2 dalies 5 punktu, Kauno rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Kauno rajono savivaldybės 2024–2026 m. strateginį veiklos planą, patvirtintą Kauno rajono savivaldybės tarybos 2024 m. sausio 25 d. sprendimu Nr. TS-1 „Dėl Kauno rajono savivaldybės 2024–2026 m. strateginio veiklos plano patvirtinimo“ ir patikslinti programų lėšų paskirstymą (pridedama).

 

 

Savivaldybės meras

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dalia Kupratienė, mob. tel. +370 650 27 833

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

BIUDŽETO IR FINANSŲ SKYRIUS

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2024 M. SAUSIO 25 D. SPRENDIMO NR. TS-1 „DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2024–2026 M. STRATEGINIO VEIKLOS PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO“ PROJEKTO

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2024 m. gruodžio 9  d.

Kaunas

 

 

1.  Sprendimo projekto tikslai, uždaviniai.

Sprendimo projektu siūloma patikslinti Kauno rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) 2024–2026 m. strateginį veiklos planą (toliau – Planas), patvirtintą Kauno rajono savivaldybės tarybos 2024 m. sausio 25 d. sprendimu Nr. TS-1 „Dėl Kauno rajono savivaldybės
2024–2026 m. strateginio veiklos plano patvirtinimo“. Planas tikslinamas didinant biudžetą iš įvairių ministerijų pagal teisės aktus gautomis lėšomis, taip pat didinamos pajamos iš surenkamų mokesčių. Siekiant ekonomiškai panaudoti esamus asignavimus, tikslinamos ir (arba) perskirstomos lėšos Plane numatytoms priemonėms įgyvendinti.

2Siūlomos teisinio reguliavimo nuostatos.

Sprendimo projektu naujų teisinio reguliavimo nuostatų nesiūloma.

3.  Laukiami rezultatai.

Tinkamai paskirsčius asignavimus bus veiksmingai naudojami Savivaldybės turimi finansiniai ištekliai vykdant Plano programas.

4Lėšų poreikis ir šaltiniai.

Patikslinus Planą, asignavimai padidės 2 876,0 tūkst. Eur.

5Būtinumas skelbti sprendimą Teisės aktų registre. Viešinimas.

Skelbti Teisės aktų registre ir viešinti Savivaldybės interneto svetainėje www.krs.lt.

6.  Antikorupcinis vertinimas.

Vertinti nereikia.

7Kiti sprendimui priimti pagrindimai, skaičiavimai ar paaiškinimai.

Plano programų finansavimo pokyčiai ir pagrindiniai įtaką darantys veiksniai:

·   Savivaldybės valdymo programa (01) – didinama 261,7 tūkst. Eur. Didinamos Savivaldybės biudžeto lėšos seniūnijų darbo organizavimui, didinamos Valstybės biudžeto lėšos priešgaisrinių tarnybų darbo organizavimui ir socialinėms išmokoms. Didinamas infrastruktūros plėtros įmokų surinkimas. Mažinamos Valstybės lėšos Savivaldybės būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių dalies kompensacijai.

·   Ekonominės plėtros ir verslo skatinimo programa (03) – didinama 687,1 tūkst. Eur. Didinamos Savivaldybės biudžeto ir kitos lėšos investicijų projektų įgyvendinimui. Kitos lėšos perskirstomos tarp priemonių.

·   Žemės ūkio ir kaimo plėtros programa (04) – lėšos perskirstomos tarp priemonių.

·   Komunalinio ūkio plėtros ir priežiūros programa (05) – didinama 432,5 tūkst. Eur. Didinamos Savivaldybės lėšos atliekų administravimui, daugiabučių namų renovavimui, centralizuotų vandentiekio ir nuotekų tvarkymo tinklų plėtrai ir rekonstrukcijai. Kitos lėšos perskirstomos tarp priemonių.

·   Savivaldybės turto administravimo programa (06) – didinama 66,4 tūkst. Eur. Didinamos Savivaldybės biudžeto lėšos Savivaldybės turto dokumentacijos tvarkymui. Didinamos lėšos Savivaldybės būsto gerinimui ir plėtrai, kurios surenkamos iš būsto nuomos.

·   Aplinkos apsaugos programa (07) – didinama 115,5 tūkst. Eur. Didinamos Savivaldybės biudžeto lėšos bendro naudojimo teritorijų priežiūrai. Didinamos SAARS lėšos.

·   Kultūros plėtros programa (08) – mažinama 4,0 tūkst. Eur. Lėšos perskirstomos tarp priemonių.

·   Švietimo ir ugdymo programa (09) – didinama 284,8 tūkst. Eur. Didinamos Savivaldybės biudžeto lėšos ikimokyklinio, pradinio ir vidurinio ugdymo paslaugų teikimui. Didinamos Europos Sąjungos lėšos įstaigų projektinei veiklai, didinamos įstaigų pajamų lėšos. Kitos lėšos perskirstomos tarp priemonių.

·   Socialinės paramos įgyvendinimo programa (10) – didinama 688,1 tūkst. Eur. Mažinamos Savivaldybės lėšos socialinių pašalpų mokėjimui. Didinamos Valstybės lėšos, skirtos socialinėms paslaugoms. Didinamos Europos Sąjungos lėšos įstaigų projektinei veiklai. Kitos lėšos perskirstomos tarp priemonių.

·   Fizinio aktyvumo ir sporto plėtojimo programa (11) – didinama 0,2 tūkst. Eur. tūkst. Lėšos perskirstomos tarp priemonių.

·   Kelių priežiūros ir viešojo transporto paslaugų įgyvendinimo programa (12) – didinama 343,7 tūkst. Eur. Didinamos Savivaldybės biudžeto lėšos kelių, gatvių remontui ir priežiūrai, keleivių pervežimui viešuoju transportu. Kitos lėšos perskirstomos tarp priemonių.

8Sprendimo projekto rengėjai. Asmuo atsakingas už sprendimo įvykdymą.

Tarybos sprendimo projektą parengė Biudžeto ir finansų skyriaus vedėja Dalia Kupratienė ir Biudžeto ir finansų skyriaus vedėjos pavaduotoja Gražina Čepulienė. Už sprendimo įvykdymą atsakingi Plano priemonių vykdytojai.

 

 

Biudžeto ir finansų skyriaus vedėja                                                                            Dalia Kupratienė