Projektas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PASLAUGŲ, PREKIŲ IR DARBŲ, SUSIJUSIŲ SU DAUGIABUČIO NAMO BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIAUS ADMINISTRUOJAMU NAMU, PIRKIMŲ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

 

20    m.                 d. Nr. D1-

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnio 8 dalimi ir įgyvendindamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugsėjo 21 d. nutarimą Nr. 954 „Dėl įgaliojimų suteikimo įgyvendinant Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnio 8 dalį“:

1. T v i r t i n u  Paslaugų, prekių ir darbų, susijusių su daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administratoriaus administruojamu namu, pirkimų tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u  netekusiu galios Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2015 m. gruodžio 14 d. įsakymą Nr. D1-913 „Dėl Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų priežiūros paslaugų ir atnaujinimo darbų pirkimų pavyzdinių taisyklių patvirtinimo“.

 

 

Aplinkos ministras                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

part_98c2df68148a4911aae0111b3511e1dd_end

part_6277c043a20a4bfc843372b30203596d_end

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

20   m.                   d. įsakymu Nr. D1-

 

 

 

PASLAUGŲ, PREKIŲ IR DARBŲ, SUSIJUSIŲ SU DAUGIABUČIO NAMO BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIAUS ADMINISTRUOJAMU NAMU, PIRKIMŲ TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1. Paslaugų, prekių ir darbų, susijusių su daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administratoriaus administruojamu namu, pirkimų tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administratoriaus (toliau – administratorius), kuris nėra perkančioji organizacija, kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme, vykdomų paslaugų, prekių ir darbų, susijusių su administruojamu namu, pirkimų tvarką, naudojantis Vyriausybės įsteigtos Centrinės perkančiosios organizacijos (toliau – CPO LT) valdomomis ir administruojamomis informacinėmis sistemomis arba kitu būdu, kai nėra galimybės paslaugų, prekių ir darbų įsigyti naudojantis šiomis sistemomis, taip pat kai namo bendrojo naudojimo objektų gedimų, defektų šalinimo, avarijų lokalizavimo darbus administratorius privalo organizuoti nedelsiant, kad būtų išvengta pavojaus žmonių gyvybei, sveikatai ar aplinkai, arba galimi dideli materialiniai nuostoliai.

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme, CPO LT valdomos ir administruojamos informacinės sistemos „Elektroninių pirkimų centras“ katalogo (toliau – EPC katalogas) apraše.

3. Pirkimų tikslas – racionaliai ir skaidriai naudojant daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų (toliau – savininkai) lėšas, nupirkti paslaugas, prekes, darbus ir sudaryti pirkimo sutartį, atitinkančią pirkimo sąlygas.

4. Administratorius užtikrina, kad atliekant pirkimo procedūras, nustatant laimėjusį pasiūlymą, sudarant  pirkimo sutartį būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų, kaip jie apibrėžti Viešųjų pirkimų įstatyme, aplinkos apsaugos reikalavimų, socialinės ir darbo teisės įpareigojimų vykdant pirkimo sutartis.

5. Parengti pirkimo dokumentai turi būti konkretūs, tikslūs ir aiškūs, be dviprasmybių, kad tiekėjai galėtų pateikti pasiūlymus, o administratorius nupirkti paslaugas, prekes, darbus.

6. Tiekėjams nustatomi konkretūs ir tikslūs minimalūs techniniai ir (arba) funkciniai perkamų paslaugų, prekių, darbų reikalavimai ir (ar) apibūdinamas norimas rezultatas, pasiūlymo pateikimo terminas, minimalūs tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai, tiekėjų pasiūlymų vertinimo kriterijai, siūlomos sudaryti pirkimo sutarties sąlygos, kitos pirkimo sąlygos.

7. Apibūdinant pirkimo objektą, negali būti nurodytas konkretus modelis ar šaltinis, konkretus procesas ar prekės ženklas, konkreti kilmė ar gamyba, dėl kurių tam tikriems tiekėjams būtų sudarytos palankesnės sąlygos arba jų pasiūlymai būtų atmesti, išskyrus atvejus, kai neįmanoma tiksliai ir suprantamai apibūdinti pirkimo objekto. Tokiu atveju tiekėjams būtina nurodyti, kad yra priimtini savo savybėmis lygiaverčiai objektai. Šis reikalavimas netaikomas, jei išvardytus konkrečius perkamų prekių, paslaugų, darbų rodiklius ar duomenis pasirinko savininkai, priimdami sprendimą Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.85 straipsnyje nustatyta tvarka.  

8. Tiekėjų pasiūlymai vertinami pagal pasirinktą kriterijų:

8.1. mažiausios kainos – kai laimėjusiu pasiūlymu pripažįstamas tas, kuriame nurodyta mažiausia kaina;

8.2. ekonominio naudingumo – kai laimėjusiu pripažįstamas pasiūlymas, surinkęs daugiausia balų pagal pirkimo dokumentuose nustatytus pasiūlymų vertinimo kriterijus, susijusius su tiekėjų kvalifikacija, pirkimo objektu, – kokybės, kainos, techninių savybių, estetinių ir funkcinių charakteristikų, aplinkosaugos charakteristikų, eksploatavimo išlaidų, veiksmingumo, garantinio aptarnavimo, techninės pagalbos, prekių pristatymo, paslaugų, darbų atlikimo datos, laiko ir kt. 

9. Prekių, paslaugų, darbų numatoma pirkimo vertė be pridėtinės vertės mokesčio nustatoma pirkimo pradžioje.

10. To paties tipo prekių, paslaugų pirkimo sutartimis laikomos sutartys, sudarytos dėl panašių prekių, paslaugų, arba sutartys, kurias sudaryti gali tas pats tiekėjas.

11. Jeigu prekių, paslaugų pirkimas atliekamas vieną kartą, pirkimo vertė yra numatomos sudaryti pirkimo sutarties vertė, jei keletą kartų, – pirkimo vertė yra numatoma bendra visų panašių prekių, paslaugų pirkimo sutarčių vertė.

12. Darbų pirkimo vertė nustatoma atsižvelgiant į konkrečiam administruojamam namui sudaromų darbų pirkimo sutarčių verčių sumą kalendoriniais metais, įskaitant numatomo projekto parengimo (kai kartu perkamas darbų atlikimas ir projekto parengimas) ir kitų darbų pirkimo sutarčiai atlikti būtinų prekių ir paslaugų numatomas vertes.

13. Jei administratorius administruoja kelis daugiabučius namus, tų pačių prekių, paslaugų, darbų pirkimus jis gali sujungti į vieną pirkimą. Pirkimai skirtingiems namams išskiriami į atskiras pirkimo dalis ir kiekvienam namui sudaroma pirkimo sutartis.

 

II SKYRIUS

PIRKIMŲ VYKDYMAS NAUDOJANTIS CPO LT VALDOMOMIS IR ADMINISTRUOJAMOMIS INFORMACINĖMIS SISTEMOMIS

 

14. Administratorius prekes, paslaugas, darbus perka naudodamasis EPC katalogu (https://epc.cpo.lt/), kai savininkai Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.85 straipsnyje nustatyta tvarka nepriėmė sprendimo, leidžiančio administratoriui nevykdyti pirkimų EPC kataloge. Jei nėra galimybės įsigyti prekių, paslaugų, darbų šiuo būdu, administratorius surašo pažymą, ši saugoma Aprašo 43 punkte nurodyta tvarka. 

15. Pirkimas EPC kataloge pradedamas, vykdomas ir baigiamas pagal EPC katalogo aprašo reikalavimus ir konkretaus pirkimo modulio sąlygas suformavus pirkimo užsakymą.

16. Jei iki pirkimo pranešime nustatyto termino pabaigos tiekėjai nepateikia pasiūlymų, nesudaroma pirkimo sutartis, administratorius pirkimą pagal tas pačias pirkimo sąlygas vykdo vadovaudamasis Aprašo III skyriaus nuostatomis. 

 

III SKYRIUS

PIRKIMŲ VYKDYMAS KITU BŪDU

 

17. Administratorius pirkimus vykdo šiais būdais: neskelbiamos apklausos (žodžiu ar raštu), skelbiamos apklausos, konkurso, kai:

17.1. savininkai priėmė sprendimą, leidžiantį administratoriui nevykdyti pirkimų EPC kataloge;

17.2. savininkai nepriėmė Aprašo 17.1 papunktyje nurodyto sprendimo ir nėra galimybės įsigyti prekių, paslaugų, darbų EPC kataloge;

17.3. savininkai nepriėmė Aprašo 17.1 papunktyje nurodyto sprendimo ir administratorius prekių, paslaugų, darbų pirkimą vykdė EPC kataloge, kuriame tiekėjai nepateikė pasiūlymų ir nupirkti nepavyko.

18. Pirkimas vykdomas neskelbiamos apklausos būdu (žodžiu ar raštu) kai numatomo pirkimo vertė be pridėtinės vertės mokesčio yra mažesnė nei 3000 (trys tūkstančiai) eurų ir savininkai nepriėmę sprendimo dėl kitokio numatomo pirkimo vertės dydžio, šiais atvejais:

18.1. jei namo bendrojo naudojimo objektų gedimų, defektų šalinimo, avarijų lokalizavimo darbus privaloma organizuoti nedelsiant, kad būtų išvengta pavojaus žmonių gyvybei, sveikatai ar aplinkai, arba galimi dideli materialiniai nuostoliai;

18.2. Aprašo 17.3 papunktyje nurodytu atveju.

19. Vykdydamas pirkimą neskelbiamos apklausos būdu (žodžiu ar raštu), administratorius tiekėjus gali apklausti žodžiu (telefonu, tiesiogiai prekybos vietoje, gali vertinti internete tiekėjų skelbiamą informaciją apie prekių, paslaugų ar darbų kainą ir kitaip) arba raštu (elektroniniu paštu, paštu ar kitomis priemonėmis).

20. Tame pačiame pirkime dalyvaujantys tiekėjai turi būti apklausiami ta pačia forma (žodžiu ar raštu).

21. Pirkdamas neskelbiamos apklausos būdu (žodžiu ar raštu), administratorius apklausia tiek tiekėjų, kad būtų galima palyginti ir įvertinti ne mažiau kaip trijų tiekėjų pasiūlymus, kurie atitinka administratoriaus nustatytus minimalius reikalavimus, jei savininkai nenustatė ar nepasirinko kitokio apklausiamų tiekėjų skaičiaus, išskyrus Aprašo 22 punkte nustatytus atvejus.

22. Mažiau tiekėjų galima apklausti:

22.1. paaiškėjus, kad šalyje yra mažiau tiekėjų, galinčių pateikti pasiūlymus ir juos įgyvendinti;

22.2. didesnio tiekėjų skaičiaus apklausa reikalautų neproporcingai daug laiko, žmogiškųjų išteklių ar lėšų.

23. Pirkdamas neskelbiamos apklausos būdu (žodžiu ar raštu) Aprašo 18.1 papunktyje nurodytu atveju, administratorius savo nuožiūra nustato protingą tiekėjų pasiūlymų pateikimo terminą.

24. Skelbiamos apklausos būdu perkama, kai numatomo pirkimo vertė be pridėtinės vertės mokesčio yra mažesnė nei 3000 (trys tūkstančiai) eurų, jei savininkai nepriėmė sprendimo dėl kitokio pirkimo vertės dydžio, pirkimo skelbimą paskelbdamas savo nuožiūra Lietuvos laikraštyje (respublikiniame ar savaitraštyje), pirkimų portaluose, savo interneto svetainėje visiems interneto vartotojams arba savininkų nustatytu būdu:

24.1. Aprašo 17.1 ir 17.2 papunkčiuose numatytais atvejais;

24.2. visais kitais, nei nurodyta Aprašo 18.1 papunktyje, atvejais.

25. Perkant neskelbiamos apklausos būdu arba skelbiamos apklausos būdu, išskyrus Aprašo 23 punkte nurodytą atvejį, tiekėjams nustatomas ne trumpesnis kaip 5 darbo dienų terminas pasiūlymams pateikti.

26. Konkurso būdu perkama, jei savininkai priėmė sprendimą, leidžiantį administratoriui nepirkti prekių, paslaugų, darbų EPC kataloge, kai numatomo pirkimo vertė be pridėtinės vertės mokesčio lygi arba didesnė nei 3000 (trys tūkstančiai) eurų, jei savininkai nenustatė kitokio dydžio.

27. Konkursas neprivalomas ir pirkimas vykdomas raštu neskelbiamos apklausos būdu, jei administratorius Aprašo 26 punkte nurodyto numatomo pirkimo vertės prekių, paslaugų, darbų pirkimą vykdė EPC kataloge ir tiekėjų pasiūlymų negavo.

28. Pirkdamas konkurso būdu, administratorius parengia ir organizuoja pirkimo skelbimo (Aprašo 2 priedas) publikavimą pasirinktinai: Lietuvos laikraštyje (respublikiniame ar savaitraštyje), pirkimų portaluose, savo interneto svetainėje visiems interneto vartotojams arba savininkų nustatytu būdu. Perkant šiuo būdu, tiekėjams nustatomas ne trumpesnis kaip 15 darbo dienų terminas pasiūlymams pateikti.

29. Konkursas laikomas įvykusiu, jei gautas bent vieno tiekėjo pasiūlymas, atitinkantis administratoriaus nustatytus minimalius reikalavimus.

30. Jei konkursas neįvyko, nes negauta nė vieno tiekėjo pasiūlymo, atitinkančio administratoriaus nustatytus minimalius reikalavimus, administratorius pakartotinį pirkimą pagal tas pačias pirkimo sąlygas vykdo raštu neskelbiamos apklausos būdu.

31. Tiekėjų pasiūlymams vertinti administratorius skiria pirkimų organizatorių, kuris Apraše nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka pirkimus skelbiamos ir neskelbiamos apklausos būdu, jei tokiems pirkimams atlikti savininkų sprendimu ar administratoriaus nuožiūra nesudaroma pirkimo komisija. Pirkimo komisiją privaloma sudaryti, kai perkama konkurso būdu. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip trijų narių, jos darbe stebėtojo teise dalyvauja savininkų išrinktas atstovas (jei jis išrinktas Civilinio kodekso 4.85 straipsnyje nustatyta tvarka), skiriamas pirkimo komisijos pirmininkas, nustatomos užduotys. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai.

32. Administratorius, vykdydamas pirkimus šiame skyriuje nurodytais būdais, užtikrindamas Aprašo 3 ir 4 punktuose nustatytų tikslų ir principų laikymąsi, derasi su tiekėjais dėl techninių, ekonominių, teisinių ir kitokių pasiūlymo sąlygų, siekdamas ekonomiškiausio rezultato. Derybos vykdomos su visais tiekėjais, pateikusiais pirminius pasiūlymus, atitinkančius administratoriaus nustatytus minimalius pirkimo reikalavimus. Derybų metu tiekėjams negali būti pateikiama skirtinga informacija ar kitaip ribojama galimybė pagerinti savo pasiūlymus. Derybų rezultatai įforminami protokolu.

33. Tiekėjų galutiniai pasiūlymai vertinami pagal tiekėjams pirkimo pradžioje pirkimo dokumentuose ar pirkimo skelbime nurodytą vertinimo kriterijų (vieną iš nurodytų Aprašo 8 punkte). Vertinami tik galutiniai administratoriaus nustatytus minimalius reikalavimus atitinkantys tiekėjų pasiūlymai.

34. Pirkimų organizatorius arba pirkimo komisija turi parengti ir užpildyti šiuos dokumentus:– apklausos atveju – tiekėjų apklausos pažymą (Aprašo 1 priedas), konkurso atveju – konkurso vertinimo protokolą ir kitus vertinimo dokumentus. Perkant konkurso būdu, konkurso vertinimo protokolą ir (ar) kitus vertinimo dokumentus privalo užpildyti ir pasirašyti pirkimų komisija.

35. Administratorius gali prašyti tiekėjų paaiškinti jų pasiūlymus, bet negali prašyti, siūlyti ar leisti pakeisti pasiūlymo, pateikto apklausos ar konkurso metu, ar galutinio pasiūlymo, pateikto derybų metu, esmės – pakeisti kainos ar atlikti kitų pakeitimų, dėl kurių pasiūlymas, neatitinkantis pirkimo dokumentų reikalavimų, taptų šiuos reikalavimus atitinkančiu pasiūlymu. Administratorius, nustatęs pasiūlyme nurodytos kainos apskaičiavimo klaidų, privalo paprašyti tiekėjų per administratoriaus nurodytą terminą ištaisyti pasiūlyme pastebėtas aritmetines klaidas, nekeičiant kainos, paskelbtos vokų su tiekėjų pasiūlymais atplėšimo posėdyje. Taisydamas pasiūlyme nurodytas aritmetines klaidas, tiekėjas neturi teisės atsisakyti kainos sudedamųjų dalių ar papildyti kainą naujomis dalimis. Jei tiekėjas per nurodytą terminą neištaiso aritmetinių klaidų ir (ar) nepaaiškina pasiūlymo, jo pasiūlymas atmetamas kaip neatitinkantis pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų. Kai deramasi dėl kainos ir kitų pirkimo sąlygų, galutiniai derybų rezultatai užfiksuojami derybų protokoluose ar po derybų pateiktuose galutiniuose pasiūlymuose. Galutiniai derybų rezultatai negali būti keičiami.

36. Administratorius atmeta tiekėjo pasiūlymą, jeigu:

36.1. paraišką arba pasiūlymą pateikęs tiekėjas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų arba administratoriaus motyvuotu prašymu nepatikslino duomenų apie savo kvalifikaciją;

36.2. pasiūlymas neatitinka administratoriaus pirkimo dokumentuose nustatytų kitų pirkimo dokumentuose nurodytų reikalavimų arba tiekėjas administratoriaus motyvuotu prašymu nepatikslino neišsamių duomenų;

36.3. pasiūlyme nurodyta kaina yra didesnė už administratoriaus ar savininkų sprendimu suplanuotą numatomą pirkimo vertę;

36.4. pasiūlyme nurodyta kaina yra neįprastai maža ir tiekėjas administratoriaus prašymu jos nepagrindė.

37. Atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose ar skelbime pirkimo pradžioje nurodytą pasiūlymų vertinimo kriterijų, laimėjusiu pripažįstamas ekonomiškai naudingiausias tiekėjo galutinis pasiūlymas arba galutinis pasiūlymas, kuriame nurodyta mažiausia kaina.

38. Administratorius bet kuriuo metu iki pirkimo sutarties sudarymo turi teisę nutraukti pirkimo procedūras, jeigu atsirado nenumatytų aplinkybių ir apie sprendimą nutraukti pirkimo procedūras ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos turi pranešti visiems pasiūlymus pateikusiems tiekėjams, o jeigu pirkimo procedūros nutraukiamos iki galutinio pasiūlymo pateikimo termino, – visiems pirkimo sąlygas ir (arba) pirkimų dokumentus turintiems tiekėjams. Jeigu pirkimo sąlygos ir (arba) pirkimo dokumentai skelbiami viešai Aprašo 24 ir 28 punktuose nurodytu būdu, ten pat skelbiamas pranešimas apie pirkimo procedūrų nutraukimą.

39. Pirkdamas skelbiamos apklausos, neskelbiamos apklausos raštu arba konkurso būdu, administratorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas tiekėjus raštu informuoja apie priimtą sprendimą sudaryti pirkimo sutartį, nurodydamas tiekėją, su kuriuo numatoma sudaryti pirkimo sutartį. Administratorius ta pačia tvarka turi nurodyti priežastis, kodėl buvo priimtas sprendimas nesudaryti pirkimo sutarties. 

40. Pirkimo sutartis sudaroma su tiekėju, kurio pasiūlymas laimėjo arba, kai kreipiamasi tik į vieną tiekėją, su vienintelį pasiūlymą pateikusiu tiekėju, kurio galutinis pasiūlymas atitinka administratoriaus nustatytus minimalius reikalavimus. Sudarant pirkimo sutartį negali būti keičiama laimėjusio tiekėjo pasiūlymo kaina (jei vykdytos derybos Aprašo 32 punkte nustatyta tvarka, derybų protokole užfiksuota galutinė derybų kaina) ir pirkimo dokumentuose bei galutiniame pasiūlyme nustatytos pirkimo sąlygos. Sudarant sutartį pareikalaujama, kad tiekėjas pateiktų sutarties įvykdymo garantiją ar užtikrintų prievolių įvykdymą kitais Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais.

41. Pirkimo sutartyje turi būti nustatyta:

41.1. sutarties šalys, jų teisės ir pareigos, sutarties sudarymo data;

41.2. perkamos prekės ir (ar) paslaugos, ir (ar) darbai, jeigu įmanoma, – tikslus jų kiekis;

41.3. atsiskaitymo ir mokėjimo tvarka;

41.4. prievolių įvykdymo terminai;

41.5. ginčų sprendimo tvarka;

41.6. sutarties keitimo, nutraukimo tvarka ir kitos sąlygos;

41.7. sutarties galiojimo terminas.

42. Jeigu tiekėjas, kuriam pasiūlyta sudaryti pirkimo sutartį, raštu atsisako ją sudaryti arba tiekėjo pateikta informacija melaginga, arba tiekėjas atsisako sudaryti sutartį pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis, laikoma, kad jis atsisakė sudaryti sutartį, ir administratorius siūlo sutartį sudaryti tiekėjui, kurio pasiūlymas pagal patvirtintą pasiūlymų eilę yra pirmas po tiekėjo, atsisakiusio sudaryti sutartį.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

43. Administratorius saugo pirkimo sutartis, pirkimo vykdymo, vertinimo ir kitus su pirkimu susijusius dokumentus visą savo veiklos administruojamame name laikotarpį, bet ne trumpiau kaip 10 metų po paslaugų ar darbų pirkimo sutarties įgyvendinimo pabaigos. Administravimui pasibaigus, šiuos dokumentus administratoriaus veiklą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka per nustatytą terminą jis perduoda namo bendrojo naudojimo valdymą perimančiam asmeniui.

 

________________________


 

 

 

Paslaugų, prekių ir darbų, susijusių su daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administratoriaus administruojamu  namu, pirkimų tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

part_b0ba58839d8d402fa08e6c7088b5ee26_end

(Tiekėjų apklausos pažymos formos pavyzdys)

 

___________________________________________________________________________

Administratorius (juridinio asmens pavadinimas, kodas arba fizinio asmens vardas, pavardė)

 

TIEKĖJŲ APKLAUSOS PAŽYMA

 

____________Nr.__________

(data)

_________________

(sudarymo vieta)

 

Pirkimo objekto pavadinimas ir trumpas aprašymas:

 

 

 

 

Apklausti tiekėjai:

 

Eil. Nr. 

 

Tiekėjas (juridinio asmens pavadinimas, kodas arba fizinio asmens vardas, pavardė)

 

Adresas, el. paštas, telefonas  ar kita kontaktinė informacija

 

Pasiūlymą pateikusio asmens pareigos, vardas, pavardė

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Priežastys, dėl kurių apklausti mažiau negu 3 tiekėjai:

 

 

 

 

 

 

 

Tiekėjų pasiūlymai:

 

Eil. Nr.

 

Tiekėjo pavadinimas

 

Pasiūlymo data 

 

Pasiūlyta kaina (Eur), įskaitant mokesčius 

 

1. 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Priežastys, dėl kurių įvertinti mažiau negu 3 tiekėjų pasiūlymai.

 

 

Tiekėjų pasiūlymų vertinimo kriterijus:

mažiausios kainos ar ekonominio naudingumo (pabraukti)

 

Atmesti pasiūlymai ir atmetimo priežastys:

1.

2.

3.

 

Sudaryta pasiūlymų eilė:

1.

2.

3.

 

Pareigų pavadinimas                                     (Parašas)                                             Vardas ir pavardė

 

Laimėjusiu pripažintas pasiūlymas:

 

 

tiekėjas (juridinio asmens pavadinimas arba fizinio asmens vardas, pavardė)

 

 

PASIŪLYMĄ TVIRTINU:

 

Administratoriaus pareigos                           (Parašas)                                             Vardas ir pavardė

(Data)                                                                    

 


 

 

 

Paslaugų, prekių ir darbų, susijusių su daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administratoriaus administruojamu  namu, pirkimų tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

part_ede57fad51414832933ef3be9868fbc6_end

(Skelbimo teikti pasiūlymą pirkti prekes ir (ar) paslaugas, ir (ar) darbus formos pavyzdys)

 

____________________________________________________________________________

Administratorius (juridinio asmens pavadinimas, kodas arba fizinio asmens vardas, pavardė)

 

 

SKELBIMAS teikti pasiūlymą PIRKTI prekEs IR (AR) PASLAUGAS, IR (AR) darbUs

(ko nereikia, išbraukti)

 

_____________ d. Nr. ________

(data)

______________

(sudarymo vieta)

 

1. Administratorius

(juridinio asmens pavadinimas, kodas arba fizinio asmens vardas, pavardė)

_______________________________________________________________________________

kviečia teikti pasiūlymą pirkti prekes ir (ar) paslaugas ir (ar) darbus:                                                                       (ko nereikia, išbraukti)

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

(trumpas prekių ir (ar) paslaugų, ir (ar) darbų aprašymas)

 

2. Numatoma prekių pristatymo data, vieta_____________________________________________

(ko nereikia, išbraukti)

 

3. Numatoma paslaugų ir (ar) darbų pradžios data_____________________________________________

(ko nereikia, išbraukti)

 

4. Numatoma paslaugų ir (ar) darbų pabaigos data_____________________________________________

(ko nereikia, išbraukti)

 

5. Daugiabutis namas ________________________________________________________________________________

(ko nereikia, išbraukti) (adresas, trumpas aprašymas)

________________________________________________________________________________

 

6. Pirkimo dokumentus ir informaciją, būtinus pasiūlymui parengti, galite gauti:

________________________________________________________________________________

Administratorius (juridinio asmens pavadinimas arba fizinio asmens vardas, pavardė, adresas, el. paštas, telefonas)

 

7. Reikalavimai paslaugų tiekėjui ar darbų rangovui nurodyti pirkimo dokumentuose

(ko nereikia, išbraukti)

________________________________________________________________________________

 

8. Pasiūlymai teikiami iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros pradžios, nurodytos pirkimo dokumentuose.

 

9. Pasiūlymas pateikiamas adresu: ____________________________________________________

(adresas, el. paštas, telefonas)

 

10. Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūra vyks 20___ m. _________________ d. _____ val.

Adresu: ________________________________________________________________________________

 

11. Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje gali dalyvauti pasiūlymus pateikę tiekėjai (jų atstovai).

 

 

 

 

Administratorius                                       (Parašas)                                             Vardas ir pavardė

 

 

 

part_d1783757a6394b24b71e3916f8d6a284_end

part_b6e320282f634ae78e7382c07534d509_end