Projektas

PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SODININKŲ BENDRIJOSE ESANČIŲ KELIŲ IR GATVIŲ PERDAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2025 m. kovo 27 d. Nr. T1-

Plungė

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos sodininkų bendrijų įstatymo 6 straipsnio 1, 2, 3 ir 4 dalimis bei 20 straipsnio 2 dalies 2 punktu, Plungės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1.  Patvirtinti Plungės rajono savivaldybės sodininkų bendrijose esančių kelių ir gatvių perdavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2.  Pripažinti netekusiu galios Plungės rajono savivaldybės tarybos 2020 m. balandžio 23 d. sprendimą Nr. T1-70 „Dėl Mėgėjų sodų kelių (gatvių) įtraukimo į Plungės rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) sąrašą tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUDERINTA:

Savivaldybės tarybos narys Algirdas Pečiulis

Savivaldybės administracijos direktorius Dalius Pečiulis

Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Jovita Šumskienė

Savivaldybės tarybos posėdžių sekretorė Irmantė Kurmienė

Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus patarėja Donata Norvaišienė

Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėjas Vytautas Tumas

Bendrųjų reikalų skyriaus kalbos tvarkytoja Simona Grigalauskaitė

 

Sprendimo projektą rengė Turto skyriaus vedėja Živilė Bieliauskienė

PATVIRTINTA

Plungės rajono savivaldybės tarybos 2025 m. kovo 27 d.

sprendimu Nr. T1-

 

PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SODININKŲ BENDRIJOSE ESANČIŲ KELIŲ IR GATVIŲ PERDAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Plungės rajono savivaldybės sodininkų bendrijų teritorijose esančių kelių ir gatvių perdavimo Plungės rajono savivaldybei tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Plungės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje registruotose sodininkų bendrijose (toliau – Sodininkų bendrijos) esančių kelių ir gatvių (toliau – keliai) perdavimo Savivaldybės nuosavybėn tvarką.

2. Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos sodininkų bendrijų įstatyme, Lietuvos Respublikos kelių įstatyme, kituose įstatymuose ir jų įgyvendinamuose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

KELIŲ PERĖMIMO BŪDAI

 

3. Sodininkų bendrijos iniciatyva (Sodininkų bendrijos narių susirinkimo sprendimu) ir Savivaldybės sutikimu keliai, kurių kadastriniai matavimai yra atlikti ir keliai įregistruoti Sodininkų bendrijos nuosavybės teise Nekilnojamojo turto registre, perleidžiami Savivaldybei nuosavybės teise sudarant sandorį, Aprašo 18 punkte numatyta tvarka.

4. Kelių, kurių kadastriniai matavimai nėra atlikti ir nėra tokiam inžineriniam statiniui suformuoto žemės sklypo, kelių kadastriniams matavimams ir įregistravimui skyrus tikslinį finansavimą iš valstybės biudžeto lėšų arba Savivaldybės biudžeto lėšų, Sodininkų bendrijos iniciatyva (Sodininkų bendrijos narių susirinkimo sprendimu) Savivaldybė atlieka kelių kadastrinius matavimus ir Nekilnojamojo turto registre įregistruoja Savivaldybės nuosavybės teises, jeigu keliai atitinka šiuos reikalavimus:

4.1. kelio plotis yra ne mažesnis kaip 4,5 m;

4.2. kelias nesibaigia akligatviu, o jeigu baigiasi akligatviu, jame yra apsisukimo aikštelė, kurios forma ir matmenys nustatyti aplinkos ministro tvirtinamuose statybos techniniuose reglamentuose;

4.3. kelias atitinka bent vieną iš šių papildomų reikalavimų:

4.3.1. kerta Sodininkų bendrijos teritoriją;

4.3.2. jame yra vietinės ar valstybinės reikšmės kelio sankryža arba Savivaldybės nuosavybės teise bendrijos teritorijoje valdomo kelio sankryža;

4.3.3. yra pagrindinis kitų bendrijos kelių atžvilgiu.

5. Kelio, kurio kadastriniai matavimai nėra atlikti ir nėra tokiam inžineriniam statiniui suformuoto žemės sklypo, tačiau kelias atitinka Aprašo 4 punkte nustatytus reikalavimus, Sodininkų bendrijų iniciatyva (Sodininkų bendrijos narių susirinkimo sprendimu), nuosavybės teisė gali būti registruojama Nekilnojamojo turto registre Savivaldybei, įregistravimą ir kelio kadastrinius matavimus Savivaldybės biudžeto lėšomis atliekant Savivaldybės administracijai laikantis šio prioritetų eiliškumo:

5.1. keliai, kuriais naudojasi ir ne Sodininkų bendrijos teritorijoje esančių žemės sklypų savininkai bei naudotojai (kai keliai atlieka tranzitinę funkciją); 

5.2. keliai, skirti aptarnauti Sodininkų bendrijas, kuriose ne mažiau kaip 30 procentų žemės sklypų savininkų yra gyvenamąją vietą šioje Sodininkų bendrijos teritorijoje deklaravę asmenys;

5.3. keliai, nepaminėti šios dalies 5.1–5.2 papunkčiuose.

 

III SKYRIUS

SODININKŲ BENDRIJŲ PRAŠYMŲ TEIKIMAS

 

6. Sodininkų bendrija teikia Savivaldybės administracijai prašymą perduoti ir įregistruoti kelią Savivaldybės nuosavybėn (toliau – Prašymas), prireikus jį papildo arba pakeičia.

7. Prašyme turi būti nurodyta:

7.1. informacija apie Sodininkų bendriją (pavadinimas, kodas, buveinės adresas, banko sąskaita (kai kelias perduodamas sandorio būdu), atstovo vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys, atstovavimo teisę patvirtinantys dokumentai);

7.2. preliminarus prašomo perimti / įregistruoti Savivaldybės nuosavybėn kelio ilgis, plotis, tikslus gatvės pavadinimas, kiti techniniai parametrai (dangos būklė, inžineriniai tinklai), kelio duomenys (įrengimo vieta ir data, techninės charakteristikos), kita svarbi informacija.

8.    Kartu su Prašymu pateikiami dokumentai:

8.1. Sodininkų bendrijos registracijos pažymėjimo ir įstatų kopijos;

8.2. Sodininkų bendrijos sprendimas perduoti Savivaldybei / įregistruoti Savivaldybės nuosavybėn kelią;

8.3.    Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto kadastro nuostatų tvarka suformuota kelio kadastrinių matavimų byla, jeigu kadastriniai matavimai yra atlikti;

8.4.    valstybės įmonės Registrų centro pažymėjimo apie nekilnojamojo daikto įregistravimą Nekilnojamojo turto registre kopija (originalas pateikiamas sudarant perdavimo–priėmimo aktą), jeigu kelias įregistruotas Sodininkų bendrijos nuosavybės teise Nekilnojamojo turto registre;

8.5.    rašytinis Sodininkų bendrijos valdymo organo patvirtinimas, kad dėl perduodamo kelio su trečiaisiais asmenimis nėra jokių teisminių ginčų, turtas nėra areštuotas, įkeistas ar kitaip apribotos Sodininkų bendrijos teisės disponuoti turtu;

8.6. kiti turimi, su statiniu susiję, dokumentai.

 

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMAS, KELIŲ PERDAVIMAS SAVIVALDYBĖS NUOSAVYBĖN

 

9. Siūlomų perduoti kelių vertinimui Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaroma komisija (toliau – Komisija), kuri išnagrinėja ir įvertina pateiktus dokumentus dėl jų atitikties šio Aprašo 3–5 punktų reikalavimams.

10. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 5 narių – Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ar darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį, iš kurių paskiriamas pirmininkas. Komisijos sekretorius nėra komisijos narys. Komisijos sekretorius skiriamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ar darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį.

11. Komisijos pagrindinė veiklos forma – posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja daugiau kaip pusė visų komisijos narių.

12. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai (laikoma, kad balsai pasiskirstė po lygiai tada, kai balsų už gauta tiek pat, kiek prieš, taip pat kai balsų už gauta tiek pat, kiek prieš ir susilaikiusių kartu sudėjus), balsuojama dar kartą. Jeigu balsavus dar kartą balsai pasiskirsto po lygiai, skelbiama pertrauka. Pertraukos trukmę nustato Komisija, tačiau pertraukos trukmė negali būti ilgesnė nei viena valanda. Po pertraukos balsavimas tęsiamas balsuojant dar vieną kartą. Jei ir po šio balsavimo balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia Komisijos posėdžio pirmininko balsas.

13. Komisijos pirmininkas:

13.1. pirmininkauja komisijos posėdžiams;

13.2. pasirašo komisijos posėdžių protokolus ir siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui.

14. Komisijos sekretorius:

14.1. šaukia komisijos posėdžius, posėdis turi būti sušauktas ne vėliau kaip  per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo Prašymo (patikslinto Prašymo) gavimo dienos; konsultuoja Sodininkų bendrijų atstovus prašymų ir dokumentų pateikimo klausimais;

14.2. tikrina gautų dokumentų tinkamumą, informuoja pareiškėjus apie trūkstamus arba tikslintinus dokumentus bei nurodo juos pateikti / patikslinti per 10 (dešimt) darbo dienų;

14.3. apibendrintą informaciją teikia komisijai;

14.4. protokoluoja komisijos posėdžius;

14.5. rengia Administracijos direktoriaus raštus, informuojant pareiškėjus apie priimtus sprendimus.

15. Jei Komisija nustato, kad kelias neatitinka Aprašo 3–5 punktų reikalavimų, jo perdavimo / įregistravimo Savivaldybės nuosavybei procedūra negali būti atliekama. Tokiu atveju, komisijos sekretorius ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo komisijos sprendimo nepradėti kelio perdavimo / įregistravimo Savivaldybės nuosavybėn procedūros dienos, raštu informuoja Sodininkų bendrijos valdymo organą apie atsisakymo sudaryti sandorį / perimti kelią motyvus.

16. Komisija, patikrinusi Prašymo, pateiktų dokumentų bei kelio atitiktį Aprašo nuostatoms, per 10 (dešimt) darbo dienų komisijos suformuotą siūlymą Savivaldybės tarybai dėl kelio perėmimo / registravimo Savivaldybės nuosavybėn, pateikia Savivaldybės administracijos Turto skyriui.

17. Savivaldybės administracijos Turto skyrius, gavęs Aprašo 16 punkte nurodytą siūlymą, artimiausiame Savivaldybės tarybos posėdyje teikia svarstyti sprendimo projektą dėl kelio perėmimo / įregistravimo Savivaldybės nuosavybėn ir apie priimtą Savivaldybės tarybos sprendimą informuoja Sodininkų bendrijos valdymo organą.

18. Kai keliai atitinka Aprašo 3 punkte numatytus reikalavimus:

18.1. per 3 (tris) mėnesius nuo Savivaldybės tarybos sprendimo perimti kelią priėmimo dienos, su Sodininkų bendrija sudaroma notariškai patvirtinta kelio pirkimo–pardavimo sutartis ir pasirašomas kelio perdavimo–priėmimo aktas tarp Sodininkų bendrijos ir Savivaldybės tarybos įgalioto atstovo. Notaro paslaugas apmoka Savivaldybė;

18.2. kelio perėmimo kaina negali viršyti kelio kadastriniams matavimams, teisinei registracijai ir techninių dokumentų parengimui Sodininkų bendrijos patirtų išlaidų.

19. Kelių perėmimui pirkimo–pardavimo sandorio pagrindu / Aprašo 4–5 punktuose numatytais atvejais ir kelio kadastriniams matavimams bei įregistravimui Savivaldybės nuosavybėn bus naudojamos Savivaldybė biudžeto lėšos.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

20. Sodininkų bendrijų kelių ir gatvių perdavimo kontrolę vykdo Savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba.

21. Savivaldybės administracija iki einamųjų metų pabaigos perimtus kelius Savivaldybės tarybos sprendimu įrašo į Savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) sąrašą.

22. Ginčai, kylantys dėl kelių perdavimo / įregistravimo Savivaldybės nuosavybėn, sprendžiami Savivaldybės administracijos ir Sodininkų bendrijos susitarimu arba Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

23. Komisijos sprendimai gali būti skundžiami Savivaldybės administracijos direktoriui. Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka.

24. Asmenys, pažeidę šio aprašo nuostatas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

25. Šis Aprašas gali būti keičiamas, papildomas ar pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

 

_________________________

 

 

TURTO SKYRIUS

 

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

PRIE PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO PROJEKTO

DĖL PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SODININKŲ BENDRIJOSE ESANČIŲ KELIŲ IR GATVIŲ PERDAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2025 m. vasario 14 d.

Plungė

 

1Parengto sprendimo projekto tikslai, uždaviniai. Pagal galiojančius teisės aktus patvirtinti Plungės rajono savivaldybės sodininkų bendrijose esančių kelių ir gatvių perdavimo tvarkos aprašą.

2.    Siūlomos teisinio reguliavimo nuostatos, šiuo metu esantis teisinis reglamentavimas, kokie šios srities teisės aktai tebegalioja ir kokius teisės aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą tarybos sprendimo projektą. Nuo 2024 m. sausio 1 d. įsigaliojo Sodininkų bendrijų įstatymo pakeitimai, kuriais pakeistos Sodininkų bendrijų įstatymo 6 straipsnio 2 ir 3 dalies nuostatos. Lietuvos Respublikos sodininkų bendrijų įstatymo 6 straipsnio 2 dalyje nustatyta, kad „kai bendrijų bendrojo naudojimo žemėje esančių kelių (gatvių) kadastriniai matavimai nėra atlikti ir nėra tokiam inžineriniam statiniui suformuoto žemės sklypo, bendrijų iniciatyva (bendrijos narių susirinkimo sprendimu) kelio (gatvės) nuosavybės teisė gali būti registruojama Nekilnojamojo turto registre savivaldybei, tokiu atveju įregistravimą ir kelio (gatvės) kadastrinius matavimus savivaldybės biudžeto lėšomis atlieka savivaldybės administracija pagal savivaldybės tarybos nustatytus prioritetus“. To paties įstatymo 6 straipsnio 3 dalyje nurodyta, kad „kai bendrijų bendrojo naudojimo žemėje esančių kelių (gatvių) kadastriniai matavimai yra atlikti ir keliai (gatvės) įregistruoti (įregistruotos) bendrijos nuosavybės teise Nekilnojamojo turto registre, bendrijų iniciatyva (bendrijos narių susirinkimo sprendimu) ir savivaldybės sutikimu keliai (gatvės) perleidžiami (perleidžiamos) savivaldybei nuosavybės teise sudarant sandorį. Tokių sandorių sudarymo sąlygas nustato savivaldybės taryba“.

Plungės rajono savivaldybės taryba šiuo metu yra priėmusi Sodininkų bendrijų įstatymo 6 straipsnio 2 ir 3 dalių nuostatas atitinkančių sprendimų, kuriuose yra numatyta tvarka, sąlygos ir prioritetai, pagal kuriuos Savivaldybės administracija gali perimti iš sodininkų bendrijų kelius ar, atsižvelgdama į nustatytus prioritetus, atlikti sodininkų bendrijų kelių bei gatvių kadastrinius matavimus, tačiau tvarkoje nebuvo numatyta sodininkų bendrijų teritorijose esančių kelių ir gatvių perleidimo sandorių sudarymo tvarka.

Plungės rajono savivaldybės 2020 m. balandžio 23 d. sprendimo Nr. T1-70 „Dėl Mėgėjų sodų kelių (gatvių) įtraukimo į Plungės rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) sąrašą tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir teikiamo sprendimo projekto kriterijų palyginimas:

El. Nr.

Savivaldybės tarybos 2020 m. balandžio 23 d. sprendimo Nr. T1-70 „Dėl Mėgėjų sodų kelių (gatvių) įtraukimo į Plungės rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) sąrašą tvarkos aprašo patvirtinimo“ įtraukimo kriterijai:

Tarybos sprendimo projekte numatyti reikalavimai:

1.  

Kelias yra valstybinėje žemėje.

-

2.  

Kelio juosta ar žemės juostos plotis yra ne mažesnė kaip 4,5 m (Lietuvos Respublikos sodininkų bendrijų įstatymo 6 str. 8 d.).

kelio plotis yra ne mažesnis kaip 4,5 m.

3.  

Keliai (gatvės), kuriais (kuriomis) naudojasi ir ne mėgėjų sodo teritorijose esančių žemės sklypų savininkai ir naudotojai (kai keliai (gatvės) atlieka tranzitinę funkciją);

ar

Keliai (gatvės), kuriais (kuriomis) naudojasi daugiau negu vienos bendrijos teritorijoje esančių žemės sklypų savininkai.

kelias atitinka bent vieną iš šių papildomų reikalavimų:

kerta Sodininkų bendrijos teritoriją;

jame yra vietinės ar valstybinės reikšmės kelio sankryža arba Savivaldybės nuosavybės teise bendrijos teritorijoje valdomo kelio sankryža;

yra pagrindinis kitų bendrijos kelių atžvilgiu.

 

4.  

Įrengta arba galima įrengti apsisukimo aikštelę (STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai.“ 32 p. 5 pav. Minimali apsisukimo aikštelė 2 ašių sunkvežimiui).

kelias nesibaigia akligatviu, o jeigu baigiasi akligatviu, jame yra apsisukimo aikštelė, kurios forma ir matmenys nustatyti aplinkos ministro tvirtinamuose statybos techniniuose reglamentuose.

 

5.  

Keliai (gatvės), skirti aptarnauti bendrijas, kuriose ne mažiau kaip 20 procentų žemės sklypų savininkų yra gyvenamąją vietą šioje bendrijos teritorijoje deklaravę asmenys.

-

 

Pripažinti netekusiu galios Plungės rajono savivaldybės tarybos 2020 m. balandžio 23 d. sprendimą Nr. T1-70 „Dėl Mėgėjų sodų kelių (gatvių) įtraukimo į Plungės rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) sąrašą tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. Kodėl būtina priimti sprendimą, kokių pozityvių rezultatų laukiama. Savivaldybės tarybai patvirtinus šį sprendimo projektą bus vykdomos Lietuvos Respublikos sodininkų bendrijų įstatymo nuostatos.

4. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Gatvės (kelio) kadastrinių matavimų ir kadastro ir registro duomenų bylų sudarymo ir suderinimo VĮ Registrų centre 1 km kaina 230 Eur. Plungės rajono savivaldybės mėgėjų sodų teritorijose yra apie 22,7 km kelių, iš kurių, atitinkančių kriterijus, yra apie 5 km. Atsižvelgiant į gautus prašymus, nuo 2020 m. iki šiol tik vienas kelias – Jūros g. – atitiko tarybos nustatytus kriterijus. Komisijos sprendimu buvo atlikti Jūros g. kadastriniai matavimai ir, remiantis Plungės rajono savivaldybės tarybos 2024 m. spalio 31 d. sprendimu Nr. T1-248 „Dėl valstybės nekilnojamojo turto (vietinės reikšmės kelių) perėmimo Plungės rajono savivaldybės nuosavybėn ir šio turto perdavimo Plungės rajono savivaldybės administracijai valdyti, naudoti ir disponuoti patikėjimo teise“, šis kelias buvo įtrauktas į Plungės rajono vietinės reikšmės kelių sąrašą. Kelias registruotas VĮ Registrų centre kaip Plungės r. sav., Nausodžio sen., Kaušėnų k., Jūros g., suteikiant jam unikalų numerį Nr. 4400-6452-8274.

5. Pateikti kitus sprendimui priimti reikalingus pagrindimus, skaičiavimus ar paaiškinimus. Nėra.

6. Pateikti sprendimo projekto lyginamąjį variantą, jeigu teikiamas sprendimo pakeitimo projektas. Projekto lyginamojo varianto nėra. Yra pateikta kriterijų palyginimo lentelė.

7. Sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas. Vertinimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 8 straipsnio 1 dalies 2 punktu.

8. Nurodyti, kieno iniciatyva sprendimo projektas yra parengtas. Savivaldybės administracijos iniciatyva.

9. Nurodyti, kuri sprendimo projekto ar pridedamos medžiagos dalis (remiantis teisės aktais) yra neskelbtina. Nėra.

10. Kam (institucijoms, skyriams, organizacijoms ir t. t.) patvirtintas sprendimas turi būti išsiųstas. Turto skyriui.

11. Kita svarbi informacija (gali būti nurodomos kitos galimos projekto ir (ar) jo įgyvendinimo alternatyvos, taip pat jų poveikio įvertinimas; nurodoma, kokios institucijos būtų atsakingos už jo atlikimą, kokie duomenys turėtų būti renkami, siekiant vėliau įvertinti, ar buvo pasiektas projekto tikslas; nurodoma, ar buvo konsultuotasi su visuomene, apibendrinami konsultavimosi rezultatai (nurodoma, su kokiomis suinteresuotomis grupėmis buvo konsultuotasi, ar atsižvelgta į suinteresuotų grupių pateiktus siūlymus, kiek į juos atsižvelgta) ir kita.). Nėra.

12. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas*

Sritys

Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai

Teigiamas poveikis

Neigiamas poveikis

Ekonomikai

Nenumatomas

Nenumatomas

Finansams

Papildomas AB „VIA Lietuva“ finansavimas

Papildomos išlaidos vietinės reikšmės kelių priežiūrai

Socialinei aplinkai

Nenumatomas

Nenumatomas

Viešajam administravimui

Nenumatomas

Nenumatomas

Teisinei sistemai

Nenumatomas

 

Kriminogeninei situacijai

Nenumatomas

Nenumatomas

Aplinkai

Pagražėjusi aplinka

Nenumatomas

Administracinei naštai

Aiški tvarka

Nenumatomas

Regiono plėtrai

Patrauklumo didinimas

Nenumatomas

Kitoms sritims, asmenims ar jų grupėms

Eismo saugumas

Nenumatomas

 

* Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas atliekamas rengiant teisės akto, kuriuo numatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius, taip pat kuriuo iš esmės keičiamas teisinis reguliavimas, projektą. Atliekant vertinimą, nustatomas galimas teigiamas ir neigiamas poveikis to teisinio reguliavimo sričiai, asmenims ar jų grupėms, kuriems bus taikomas numatomas teisinis reguliavimas.

 

 

Rengėja

Turto skyriaus vedėja                                                                          Živilė Bieliauskienė