Projektas

 

KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2008 M. BALANDŽIO 25 D. SPRENDIMO NR. TS-110 „DĖL SOCIALINĖS GLOBOS PASLAUGŲ KAINŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2014 m. kovo 18 d. Nr. SP-45        

Kėdainiai

 

 

Kėdainių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2008 m. balandžio 25 d. sprendimo Nr. TS-110 „Dėl socialinės globos paslaugų kainų patvirtinimo“ 1 punktą ir išdėstyti jį taip:

1. Patvirtinti socialinės globos paslaugų kainas 1 asmeniui:

1.1. Josvainių socialiniame ir ugdymo centre – 1462,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2254,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;

1.2. Šėtos socialiame ir ugdymo centre – 1843,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2342,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;

1.3. Dotnuvos slaugos namuose – 1846,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2344,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;

1.4. Vaikų globos namuose „Saulutė“ – 1853,00 Lt per mėnesį;

1.5. Kėdainių specialioji mokykla – 1818,00  Lt per mėnesį“.                    

2. Pripažinti netekusiu galios Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2013 m. kovo 29 d. sprendimą Nr. TS-95 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2008 m. balandžio 25 d. sprendimo Nr. TS-110 „Dėl socialinės globos paslaugų kainų patvirtinimo“ pakeitimo“.

 

 

 

 

Savivaldybės meras

 

 

 

 

Jūratė Blinstrubaitė            Romualdas Gailiūnas         Alvydas Mažeika

2014-03                              2014-03                              2014-03                                                                        

 

Evaldas Vaicekavičius       Rūta Švedienė

2014-03                              2014-03

 

 

 

 

 

 

Kėdainių rajono savivaldybės tarybai

 

 

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2008 M. BALANDŽIO 25 D. SPRENDIMO NR. TS – 110 „DĖL SOCIALINĖS GLOBOS PASLAUGŲ KAINŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2014-03-03

Kėdainiai

 

Parengto sprendimo projekto tikslai:

Patvirtinti Kėdainių rajono savivaldybės  socialinės globos paslaugas teikiančių įstaigų socialinės globos paslaugų 2014 m. kainas.

Sprendimo projekto esmė, rengimo priežastys ir motyvai:

Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“, numato, kad savivaldybės tvirtina savo įstaigų socialinės globos paslaugų kainas.

Socialinės globos kainos paskaičiavimus įstaigos pateikė atsižvelgusios į planines 2014 metų išlaidas, taip pat įstaigos gyventojų skaičių.

Patvirtintos kainos bus reikalingos, jeigu kitų savivaldybių gyventojai norės apsigyventi Kėdainių rajono savivaldybės socialinės globos įstaigose.

Socialinės globos įstaiga

Socialinės globos kaina 2013 m. (1 asmeniui per mėnesį Lt)

Socialinės globos kaina 2014 m. (1 asmeniui per mėnesį Lt)

Josvainių socialinis ir ugdymo centras

1396,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios,  2179,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;

1462,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios,  2254,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;

Šėtos socialinis ir ugdymo centras

1715,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2300,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;

1843,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2342,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;

Dotnuvos slaugos namai

1800,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2294,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;

1846,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2344,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;

Vaikų globos namuose „Saulutė“

1890,00 Lt globojamam vaikui

1853,00 Lt globojamam vaikui

Kėdainių specialioji mokykla

1830,00 Lt globojamam vaikui

1818,00 Lt globojamam vaikui

Lėšų poreikis:

-

Laukiami rezultatai:

1. Nustatytos socialinės globos paslaugų kainos 2014 m.

 

Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas*

Sritys

Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai

Teigiamas poveikis

Neigiamas poveikis

 

Ekonomikai

 

 

Finansams

 

 

Socialinei aplinkai

 

 

Viešajam administravimui

 

 

Teisinei sistemai

 

 

Kriminogeninei situacijai

 

 

Aplinkai

 

 

Administracinei naštai

 

 

Regiono plėtrai

 

 

Kitoms sritims, asmenims ar jų grupėms

 

 

 

* Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas atliekamas rengiant teisės akto, kuriuo numatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius, taip pat kuriuo iš esmės keičiamas teisinis reguliavimas, projektą. Atliekant vertinimą, nustatomas galimas teigiamas ir neigiamas poveikis to teisinio reguliavimo sričiai, asmenims ar jų grupėms, kuriems bus taikomas numatomas teisinis reguliavimas.

 

 

 

Socialines paramos skyriaus vedėja                                                    Jūratė Blinstrubaitė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kėdainių rajono savivaldybės tarybos

priimtų teisės aktų ir jų projektų    antikorupcinio vertinimo metodikos

1 priedas

 

TEISĖS AKTŲ IR JŲ PROJEKTŲ KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNAS

 

DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2008 M. BALANDŽIO 25 D. SPRENDIMO NR. TS – 110 „DĖL SOCIALINĖS GLOBOS PASLAUGŲ KAINŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

Eil. Nr.	Teisės akto (projekto) kokybės rodikliai	Vertinimas balais	Vertinimas balais
	NUOSEKLUMAS		
1.	Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės aktas (projektas) prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams?		0
2.	Ar teisės akto (projekto) įgyvendinimas neprieštaraus galiojančios Nacionalinės kovos su korupcija programos nuostatoms?		0
	STRUKTŪRA		
3.	Ar teisės aktas (projektas) yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.?	0	
4.	Ar teisės akto (projekto) struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus?	0	
5.	Ar kiekvienos teisės akto (projekto) nuostatos tikslas yra aiškus?	0	
6.	Ar teisės akte (projekte) vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą?		0
7.	Ar teisės akto (projekto) tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai?		0
	ĮGYVENDINAMUMAS		
8.	Ar teisės akte (projekte) numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas?	0	
9.	Ar teisės aktas (projektas) suteikia veiksmų laisvę Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas?		0
Vidutinis balas (pagal Metodikos 9 punktą)
IŠVADA: Korupcijos pasireiškimo rizikos nėra.

 

 

 

Socialines paramos skyriaus vedėja                                                    Jūratė Blinstrubaitė

 

 

 

 

 

 

Kėdainių rajono savivaldybės tarybos

priimtų teisės aktų ir jų projektų  antikorupcinio vertinimo metodikos

2 priedas

 

TEISĖS AKTŲ IR JŲ PROJEKTŲ TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNAS

 

DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2008 M. BALANDŽIO 25 D. SPRENDIMO NR. TS – 110 „DĖL SOCIALINĖS GLOBOS PASLAUGŲ KAINŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

Eil.Nr.

Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai

Vertinimas balais

Vertinimas balais

 

NAUDINGUMAS

 

 

1.

Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sustiprina valstybės tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių, politikų įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti?

 

0

2.

Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei)?

 

0

3.

Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams arba tam tikras išimtis ar lengvatas kai kuriems subjektams?

 

0

4.

Ar teisės akte (projekte) numatomos įgyvendinimo procedūros mažina veiklos ar santykių tarp subjektų skaidrumą?

 

0

5.

Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas turi įtakos ekonominės naudos skirstymui ar papildomų išlaidų ūkio subjektams atsiradimui?

 

0

6.

Ar teisės akto (projekto) įgyvendinimas gali trukdyti vykdyti teisės aktuose nustatytas korupcijos prevencijos ir kitas antikorupcines priemones?

 

0

7.

Ar teisės aktas (projektas) sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus?

 

0

8.

Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sukuria arba padidina asmenų dirbančių valstybės tarnyboje arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų kilimo riziką?

 

0

9.

Ar teises aktas (projektas) susijęs su asmeniniais valstybės tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, politikų interesais?

 

0

Vidutinis balas (pagal Metodikos 9 punktą)

 

0

 

 

IŠVADA: Korupcijos pasireiškimo rizikos nėra.

 

Socialines paramos skyriaus vedėja                                                                    Jūratė Blinstrubaitė