Projektas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2008 M. BALANDŽIO 25 D. SPRENDIMO NR. TS-110 „DĖL SOCIALINĖS GLOBOS PASLAUGŲ KAINŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. kovo 18 d. Nr. SP-45
Kėdainiai
Pakeisti Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2008 m. balandžio 25 d. sprendimo Nr. TS-110 „Dėl socialinės globos paslaugų kainų patvirtinimo“ 1 punktą ir išdėstyti jį taip:
„1. Patvirtinti socialinės globos paslaugų kainas 1 asmeniui:
1.1. Josvainių socialiniame ir ugdymo centre – 1462,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2254,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;
1.2. Šėtos socialiame ir ugdymo centre – 1843,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2342,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;
1.3. Dotnuvos slaugos namuose – 1846,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2344,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia;
2. Pripažinti netekusiu galios Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2013 m. kovo 29 d. sprendimą Nr. TS-95 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2008 m. balandžio 25 d. sprendimo Nr. TS-110 „Dėl socialinės globos paslaugų kainų patvirtinimo“ pakeitimo“.
Savivaldybės meras
Jūratė Blinstrubaitė Romualdas Gailiūnas Alvydas Mažeika
2014-03 2014-03 2014-03
Evaldas Vaicekavičius Rūta Švedienė
2014-03 2014-03
Kėdainių rajono savivaldybės tarybai
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2008 M. BALANDŽIO 25 D. SPRENDIMO NR. TS – 110 „DĖL SOCIALINĖS GLOBOS PASLAUGŲ KAINŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014-03-03
Kėdainiai
Parengto sprendimo projekto tikslai:
Patvirtinti Kėdainių rajono savivaldybės socialinės globos paslaugas teikiančių įstaigų socialinės globos paslaugų 2014 m. kainas.
Sprendimo projekto esmė, rengimo priežastys ir motyvai:
Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“, numato, kad savivaldybės tvirtina savo įstaigų socialinės globos paslaugų kainas.
Socialinės globos kainos paskaičiavimus įstaigos pateikė atsižvelgusios į planines 2014 metų išlaidas, taip pat įstaigos gyventojų skaičių.
Patvirtintos kainos bus reikalingos, jeigu kitų savivaldybių gyventojai norės apsigyventi Kėdainių rajono savivaldybės socialinės globos įstaigose.
Socialinės globos įstaiga |
Socialinės globos kaina 2013 m. (1 asmeniui per mėnesį Lt) |
Socialinės globos kaina 2014 m. (1 asmeniui per mėnesį Lt) |
Josvainių socialinis ir ugdymo centras |
1396,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2179,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia; |
1462,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2254,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia; |
Šėtos socialinis ir ugdymo centras |
1715,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2300,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia; |
1843,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2342,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia; |
Dotnuvos slaugos namai |
1800,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2294,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia; |
1846,00 Lt per mėnesį asmeniui be sunkios negalios, 2344,00 Lt – asmeniui su sunkia negalia; |
Vaikų globos namuose „Saulutė“ |
1890,00 Lt globojamam vaikui |
1853,00 Lt globojamam vaikui |
Kėdainių specialioji mokykla |
1830,00 Lt globojamam vaikui |
1818,00 Lt globojamam vaikui |
Laukiami rezultatai:
1. Nustatytos socialinės globos paslaugų kainos 2014 m.
Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas*
Sritys |
Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai |
|
Teigiamas poveikis |
Neigiamas poveikis
|
|
Ekonomikai |
|
|
Finansams |
|
|
Socialinei aplinkai |
|
|
Viešajam administravimui |
|
|
Teisinei sistemai |
|
|
Kriminogeninei situacijai |
|
|
Aplinkai |
|
|
Administracinei naštai |
|
|
Regiono plėtrai |
|
|
Kitoms sritims, asmenims ar jų grupėms |
|
|
* Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas atliekamas rengiant teisės akto, kuriuo numatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius, taip pat kuriuo iš esmės keičiamas teisinis reguliavimas, projektą. Atliekant vertinimą, nustatomas galimas teigiamas ir neigiamas poveikis to teisinio reguliavimo sričiai, asmenims ar jų grupėms, kuriems bus taikomas numatomas teisinis reguliavimas.
Kėdainių rajono savivaldybės tarybos
priimtų teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio vertinimo metodikos
1 priedas
TEISĖS AKTŲ IR JŲ PROJEKTŲ KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNAS
Kėdainių rajono savivaldybės tarybos
priimtų teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio vertinimo metodikos
2 priedas
TEISĖS AKTŲ IR JŲ PROJEKTŲ TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNAS
DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2008 M. BALANDŽIO 25 D. SPRENDIMO NR. TS – 110 „DĖL SOCIALINĖS GLOBOS PASLAUGŲ KAINŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
Eil.Nr. |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai |
Vertinimas balais |
Vertinimas balais |
|
NAUDINGUMAS |
|
|
1. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sustiprina valstybės tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių, politikų įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
|
0 |
2. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei)? |
|
0 |
3. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams arba tam tikras išimtis ar lengvatas kai kuriems subjektams? |
|
0 |
4. |
Ar teisės akte (projekte) numatomos įgyvendinimo procedūros mažina veiklos ar santykių tarp subjektų skaidrumą? |
|
0 |
5. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas turi įtakos ekonominės naudos skirstymui ar papildomų išlaidų ūkio subjektams atsiradimui? |
|
0 |
6. |
Ar teisės akto (projekto) įgyvendinimas gali trukdyti vykdyti teisės aktuose nustatytas korupcijos prevencijos ir kitas antikorupcines priemones? |
|
0 |
7. |
Ar teisės aktas (projektas) sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
|
0 |
8. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sukuria arba padidina asmenų dirbančių valstybės tarnyboje arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų kilimo riziką? |
|
0 |
9. |
Ar teises aktas (projektas) susijęs su asmeniniais valstybės tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, politikų interesais? |
|
0 |
Vidutinis balas (pagal Metodikos 9 punktą)
|
0 |