Projektas
LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA
SPRENDIMAS
DĖL LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS 2012 M. BALANDŽIO 11 D. SPRENDIMO NR. KS-58 „DĖL REIKALAVIMŲ KOMERCINIAMS AUDIOVIZUALINIAMS PRANEŠIMAMS IR REKLAMOS TRANSLIAVIMUI, RADIJO PROGRAMŲ IR ATSKIRŲ PROGRAMŲ RĖMIMO RADIJO IR (AR) TELEVIZIJOS PROGRAMOSE ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. d. Nr. KS-
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo (Žin., 1996, Nr. 71-1706; 2006, Nr. 82-3254; 2010, Nr. 123-6260; 2011, Nr. 91-4335) 48 straipsnio 1 dalies 9 punktu, Lietuvos radijo ir televizijos komisija n u s p r e n d ž i a:
Pakeisti Reikalavimų komerciniams audiovizualiniams pranešimams ir reklamos transliavimui, radijo programų ir atskirų programų rėmimo radijo ir (ar) televizijos programose įgyvendinimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos radijo ir televizijos komisijos 2012 m. balandžio 11 d. sprendimu Nr. KS-58 „Dėl reikalavimų komerciniams audiovizualiniams pranešimams ir reklamos transliavimui, radijo programų ir atskirų programų rėmimo radijo ir (ar) televizijos programose įgyvendinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2012, Nr. 44-2194):
1. Pakeisti 3 punkte nustatytą sąvoką „Nepagrįstai didinama galimybė pastebėti konkretų produktą“ ir ją išdėstyti taip:
„Nepagrįstai didinama galimybė pastebėti konkretų produktą – tai iš programos turinio išsiskiriantis (pvz., vaizdai stambiu planu ir pan.) ir (ar) ilgiau kaip 5 sekundes trunkantis ir (ar) daugkartinis (3 ir daugiau kartų) atitinkamos prekės ir (ar) paslaugos ir (ar) jų prekės ženklo rodymas ir (ar) įvardinimas programoje tam pasitelkiant įvairias technines ir (ar) režisūrines priemones.“
2. Pakeisti 28 punktą ir jį išdėstyti taip:
„28. Transliuojant vaikams skirtas programas, televizijos reklama ir (ar) teleparduotuvė gali būti rodomos vieną kartą per kiekvieną programoje nustatytą ne trumpesnį kaip 30 minučių laikotarpį ir tik tuomet, jeigu numatoma jos trukmė yra ilgesnė kaip 30 minučių. Jeigu vaikams skirta programa yra sudaryta iš daugiau nei vieno audiovizualinio kūrinio, televizijos reklama ir (ar) teleparduotuvė į šiuos audiovizualinius kūrinius gali būti įterpiama vieną kartą per kiekvieną ne trumpesnį kaip 30 minučių grynosios jų trukmės laikotarpį ir tik tuomet, jeigu jų trukmė yra ilgesnė kaip 30 minučių.“
3. Pakeisti 32 punktą ir jį išdėstyti taip:
4. Pakeisti 51.3 punktą ir jį išdėstyti taip:
„51.3. apie esamą rėmimo susitarimą transliuotojas privalo aiškiai informuoti vartotojus programos pradžioje ir pabaigoje bei papildomai gali informuoti programos metu. Tinkamu būdu pateikiant rėmėjo pavardę (pavadinimą), logotipą ir (ar) kitą ženklą, pavyzdžiui, nuorodą į jo produktą (produktus) ar paslaugą (paslaugas) arba jų skiriamąjį ženklą, interneto svetainės adresą, būtina aiškiai parodyti, kad programa yra remiama.“
5. Pakeisti 63 punktą ir jį išdėstyti taip: