Projektas
LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2019 M. RUGSĖJO 11 D. NUTARIMO NR. 934 „DĖL PROFESINIO MOKYMO LĖŠŲ SKAIČIAVIMO VIENAM MOKINIUI, KURIS MOKOSI PAGAL FORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMĄ (IŠSKYRUS BAUSMIŲ VYKDYMO SISTEMOS PROFESINIO MOKYMO IR VIDAUS REIKALŲ PROFESINIO MOKYMO ĮSTAIGŲ VYKDOMAS PROGRAMAS), METODIKOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. d. Nr.
Vilnius
1. Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. rugsėjo 11 d. nutarimą Nr. 934 „Dėl Profesinio mokymo lėšų skaičiavimo vienam mokiniui, kuris mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą (išskyrus bausmių vykdymo sistemos profesinio mokymo ir vidaus reikalų profesinio mokymo įstaigų vykdomas programas), metodikos patvirtinimo“:
1.1. Pakeisti nurodytą nutarimą ir jį išdėstyti nauja redakcija (Profesinio mokymo lėšų skaičiavimo vienam mokiniui, kuris mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą (išskyrus bausmių vykdymo sistemos profesinio mokymo ir vidaus reikalų profesinio mokymo įstaigų vykdomas programas), metodika nauja redakcija nedėstoma):
„LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
NUTARIMAS
DĖL PROFESINIO MOKYMO LĖŠŲ SKAIČIAVIMO VIENAM MOKINIUI, KURIS MOKOSI PAGAL FORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMĄ, METODIKOS PATVIRTINIMO
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymo 36 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
1. Patvirtinti Profesinio mokymo lėšų skaičiavimo vienam mokiniui, kuris mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą, metodiką (pridedama).
2. Rekomenduoti profesinio mokymo teikėjams vadovautis šio nutarimo 1 punktu patvirtinta metodika, nustatant kainą už mokymąsi pagal neformaliojo profesinio mokymo programas, kai šis mokymas yra finansuojamas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ar kitų valstybės lėšų.“
1.2. Pakeisti nurodytu nutarimu patvirtintą Profesinio mokymo lėšų skaičiavimo vienam mokiniui, kuris mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą (išskyrus bausmių vykdymo sistemos profesinio mokymo ir vidaus reikalų profesinio mokymo įstaigų vykdomas programas), metodiką:“.
1.2.1. Pakeisti pavadinimą ir jį išdėstyti taip:
1.2.2. Pakeisti 1 punktą ir jį išdėstyti taip:
„1. Profesinio mokymo lėšų skaičiavimo vienam mokiniui, kuris mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą, metodika (toliau – Metodika) reglamentuoja profesinio mokymo lėšų apskaičiavimą vienam mokiniui, kuris mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą arba jos dalį, išskyrus bausmių vykdymo sistemos profesinio mokymo, muitinės pareigūnų profesinio mokymo ir vidaus reikalų profesinio mokymo įstaigų vykdomas programas (toliau – mokinys). Ji taikoma, skiriant mokymo lėšų formaliajam profesiniam mokymui iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (toliau – valstybės biudžetas), valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, darbdavių ir (ar) kitų lėšų.“
1.2.3. Pakeisti 2 punktą ir jį išdėstyti taip:
1.2.4. Pakeisti 3.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„3.3. Psichologinei, specialiajai pedagoginei, specialiajai, socialinei pedagoginei švietimo pagalbai (asmenų, teikiančių šią pagalbą, darbo užmokesčiui mokėti, apmokėti už šios pagalbos teikimo paslaugas), prevencinėms programoms įgyvendinti, profesiniam orientavimui, taip pat mokyklos bibliotekos darbuotojams išlaikyti (toliau – švietimo pagalba);“.
1.2.5. Pakeisti 6.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:
1.2.6. Pakeisti 7 punktą ir jį išdėstyti taip:
„7. Lėšos ugdymo procesui organizuoti ir valdyti, tenkančios vienam mokymosi kreditui, sudaro 0,0048 BD. Tais atvejais, kai mokinys yra priimtas mokytis pagal priėmimo į valstybės finansuojamas profesinio mokymo vietas planą ir dalis jo mokymo pagal formaliojo profesinio mokymo programą arba jos dalį turi būti organizuojama kitos profesinio mokymo įstaigos praktinio mokymo centre, šios lėšos didinamos 10 procentų.“
1.2.7. Pakeisti 8 punktą ir jį išdėstyti taip:
„8. Lėšos švietimo pagalbai, tenkančios vienam mokymosi kreditui, sudaro 0,00103 BD, o tais atvejais, kai mokinys dėl įgimtų arba įgytų sutrikimų turi vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių, šios lėšos didinamos 5 procentais, didelių arba labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams – 15 procentų.“
1.2.8. Pakeisti 8 punktą ir jį išdėstyti taip:
„8. Lėšos švietimo pagalbai, tenkančios vienam mokymosi kreditui, sudaro 0,00109 BD, o tais atvejais, kai mokinys dėl įgimtų arba įgytų sutrikimų turi vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių, šios lėšos didinamos 5 procentais, didelių arba labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams – 15 procentų.“
1.2.9. Pakeisti 1 priedo žymą ir ją išdėstyti taip:
2. Nustatyti, kad: