Projektas

PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL NEGYVENAMŲJŲ PATALPŲ SUTEIKIMO PANAUDOS TEISE

 

2025 m. kovo 27 d. Nr. T1-

Plungė

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 19 punktu ir 7 straipsnio 13 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 14 straipsnio 1 dalies 1 punktu, Savivaldybės materialiojo ir nematerialiojo turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo tvarkos aprašo, patvirtinto Plungės rajono savivaldybės tarybos 2024 m. vasario 8 d. sprendimu Nr. T1-31 „Dėl Plungės rajono savivaldybės materialiojo ir nematerialiojo turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 29.1 papunkčiu ir 33 bei 38 punktais ir atsižvelgdama į Plungės specialiojo ugdymo centro 2025 m. kovo 5 d. raštą Nr. S-38 (1.8. Mr.) „Dėl papildomų patalpų pagal panaudą suteikimo“, Plungės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1.  Perduoti panaudos teise 20 metų laikotarpiui laikinai neatlygintinai valdyti ir naudotis valstybinei funkcijai vykdyti (savivaldybėms pagal teisės aktus priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymas) Plungės rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančios ir Plungės specialiojo ugdymo centro patikėjimo teise valdomos negyvenamosios patalpos – Mokyklos – internato, esančio Mendeno g. 4-1, Plungės m. (registro įrašo Nr. 44/2771622, unikalus Nr. 4400-5927-0562:4203, pastatas, kuriame yra patalpa pažymėtas plane 1C3/p, bendras pastato plotas – 7 479,46 kv. m), patalpas pažymėtas plane: 1-160 (18,62 kv. m) ir 1-172 (18,24 kv. m), viso – 36,86 kv. m, įsigijimo vertė – 6 942,02 Eur iš jų: ES - 965,40 Eur, SB - 110,49 Eur, VB – 5 866,13, likutinė vertė 2025 m. kovo 31 d. – 4 402,42 Eur iš jų: ES - 812,19 Eur, SB - 102,19 Eur, VB – 3 488,04 Eur, Plungės rajono savivaldybės administracijai (kodas 188714469).          

2.  Įgalioti Plungės specialiojo ugdymo centro direktorių pasirašyti sprendimo 1 punkte nurodyto turto panaudos sutartį ir perdavimo–priėmimo aktą su Plungės rajono savivaldybės administracija.                    

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                   

 

 

 

 

SUDERINTA:

Savivaldybės tarybos narys Algirdas Pečiulis

Administracijos direktorius Dalius Pečiulis

Administracijos direktoriaus pavaduotoja Jovita Šumskienė

Savivaldybės tarybos posėdžių sekretorė Irmantė Kurmienė

Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėja Genovaitė Pečkauskienė

Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėjas Vytautas Tumas

Bendrųjų reikalų skyriaus kalbos tvarkytoja Simona Grigalauskaitė

 

Sprendimo projektą rengė Turto skyriaus vedėjo pavaduotoja Inga Daublienė                                                                                                                                            

TURTO SKYRIUS

 

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

PRIE PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO PROJEKTO

DĖL NEGYVENAMŲJŲ PATALPŲ SUTEIKIMO PANAUDOS TEISE

 

2025 m. kovo 10 d.

Plungė

 

1. Parengto sprendimo projekto tikslai, uždaviniai. Perduoti panaudos teise 20 metų laikotarpiui laikinai neatlygintinai valdyti ir naudotis valstybinei funkcijai vykdyti (savivaldybėms pagal teisės aktus priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymas) Plungės rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančios ir Plungės specialiojo ugdymo centro patikėjimo teise valdomos negyvenamosios patalpos – Mokyklos – internato, esančio Mendeno g. 4-1, Plungės m. (registro įrašo Nr. 44/2771622, unikalus Nr. 4400-5927-0562:4203, pastatas, kuriame yra patalpa pažymėtas plane 1C3/p, bendras pastato plotas – 7 479,46 kv. m), patalpas pažymėtas plane: 1-160 (18,62 kv. m) ir 1-172 (18,24 kv. m), viso – 36,86 kv. m, įsigijimo vertė – 6 942,02 Eur iš jų: ES - 965,40 Eur, SB - 110,49 Eur, VB – 5 866,13, likutinė vertė 2025 m. kovo 31 d. – 4 402,42 Eur iš jų: ES - 812,19 Eur, SB - 102,19 Eur, VB – 3 488,04 Eur, Plungės rajono savivaldybės administracijai (kodas 188714469).

2. Siūlomos teisinio reguliavimo nuostatos, šiuo metu esantis teisinis reglamentavimas, kokie šios srities teisės aktai tebegalioja ir kokius teisės aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą tarybos sprendimo projektą. Administracija atlieka valstybės pavestą funkciją savivaldybėms pagal teisės aktus priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymą. Šiai funkcijai reikalinga daugiau patalpų, todėl 2025 m. vasario 25 d. Plungės rajono savivaldybės administracija kreipėsi su prašymu į Plungės specialiojo ugdymo centrą dėl papildomų 2 patalpų suteikimo panaudos pagrindais. Įstaigai sutikus Administracija parengė sprendimo projektą dėl negyvenamųjų patalpų suteikimo panaudos teise.

3. Kodėl būtina priimti sprendimą, kokių pozityvių rezultatų laukiama. Vadovaujantis Savivaldybės materialiojo ir nematerialiojo turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo tvarkos aprašo 33 ir 38 punktais Savivaldybės taryba priima sprendimą dėl panaudos suteikimo 20 metų terminui biudžetinėms įstaigoms.

4. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Sprendimo projektui įgyvendinti lėšų nereikės.

5. Pateikti kitus sprendimui priimti reikalingus pagrindimus, skaičiavimus ar paaiškinimus. Nėra.

6. Pateikti sprendimo projekto lyginamąjį variantą, jeigu teikiamas sprendimo pakeitimo projektas. Sprendimo projekto lyginamojo varianto nėra.

7. Sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas. Teisės aktas nėra norminio pobūdžio, todėl korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymui teisės akto projektas neteikiamas.

8. Nurodyti, kieno iniciatyva sprendimo projektas yra parengtas. Administracijos iniciatyva.

9. Nurodyti, kuri sprendimo projekto ar pridedamos medžiagos dalis (remiantis teisės aktais) yra neskelbtina. Nėra.

10. Kam (institucijoms, skyriams, organizacijoms ir t. t.) patvirtintas sprendimas turi būti išsiųstas. Plungės specialiojo ugdymo centrui.

11. Kita svarbi informacija (gali būti nurodomos kitos galimos projekto ir (ar) jo įgyvendinimo alternatyvos, taip pat jų poveikio įvertinimas; nurodoma, kokios institucijos būtų atsakingos už jo atlikimą, kokie duomenys turėtų būti renkami, siekiant vėliau įvertinti, ar buvo pasiektas projekto tikslas; nurodoma, ar buvo konsultuotasi su visuomene, apibendrinami konsultavimosi rezultatai (nurodoma, su kokiomis suinteresuotomis grupėmis buvo konsultuotasi, ar atsižvelgta į suinteresuotų grupių pateiktus siūlymus, kiek į juos atsižvelgta) ir kita.). Nėra.

12. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas*

Sritys

Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai

Teigiamas poveikis

Neigiamas poveikis

Ekonomikai

Nenumatomas

Nenumatomas

Finansams

Nenumatomas

Nenumatomas

Socialinei aplinkai

Nenumatomas

Nenumatomas

Viešajam administravimui

Nenumatomas

Nenumatomas

Teisinei sistemai

Numatomas teisinis reguliavimas neprieštarauja įstatymams ir juos įgyvendinamiesiems aktams

Nenumatomas

Kriminogeninei situacijai

Nenumatomas

Nenumatomas

Aplinkai

Nenumatomas

Nenumatomas

Administracinei naštai

Nenumatomas

Nenumatomas

Regiono plėtrai

Nenumatomas

Nenumatomas

Kitoms sritims, asmenims ar jų grupėms

Nenumatomas

Nenumatomas

 

* Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas atliekamas rengiant teisės akto, kuriuo numatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius, taip pat kuriuo iš esmės keičiamas teisinis reguliavimas, projektą. Atliekant vertinimą, nustatomas galimas teigiamas ir neigiamas poveikis to teisinio reguliavimo sričiai, asmenims ar jų grupėms, kuriems bus taikomas numatomas teisinis reguliavimas.

 

 

Rengėja

Turto skyriaus vedėjo pavaduotoja                                                                             Inga Daublienė