Projektas

2024-09-27

Nr. TSP-

 

RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2023 M. BALANDŽIO 13 D. SPRENDIMO NR. T-957 „DĖL RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. spalio 10 d. Nr. T-

Radviliškis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 67 straipsnio 1 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 3, 9, 12, 15, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27, 29, 30, 32, 33, 34, 35, 38, 63, 67 ir 68 straipsnių pakeitimo įstatymu, Metinių ataskaitų rinkinių parengimo, teikimo ir valstybinio audito atlikimo terminais, patvirtintais Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymo priede, Radviliškio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1.  Pakeisti Radviliškio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento (toliau – Reglamentas), patvirtinto Radviliškio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. balandžio 13 d. sprendimo Nr. T-957 „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ 1 punktu:

1.1.    pakeisti 101 punktą ir išdėstyti jį taip:

101. Mero vykimas į tarnybinę komandiruotę įforminamas mero potvarkiu. Vicemero ar direktoriaus siuntimas į tarnybinę komandiruotę įforminamas mero potvarkiu, išskyrus 1 darbo dienos komandiruotes Lietuvos Respublikos teritorijoje, kurios įforminamos mero rezoliucija, patvirtinančia, kad tarnybinis pranešimas ar prašymas išvykti iš nuolatinės darbo vietos suderintas. Tarybos nariai apie mero komandiruotę nedelsiant informuojami elektroniniu paštu pateikiant susipažinti potvarkį dėl mero komandiruotės.“;

1.2. papildyti 1011 punktu ir išdėstyti jį taip:

1011. Meras, išeidamas atostogų, išleidžia potvarkį. Potvarkyje nurodomas vicemeras (-ai) pavaduosiantis (-ys) merą jo atostogų metu. Mero atostogų, ligos metu ar kitais atvejais, kai meras dėl pateisinamų priežasčių negali vykdyti savo pareigų, Vietos savivaldos įstatyme nustatytas funkcijas vykdo Tarybos iš anksto paskirtas Tarybos narys. Tarybos nariai apie mero atostogas nedelsiant informuojami e. paštu pateikiant susipažinti atitinkamą potvarkį.“;

1.3. pakeisti 105.1.  papunktį ir išdėstyti jį taip:

105.1. meras dėl atostogų, laikinojo nedarbingumo, nusišalinimo ar kitų pateisinamų priežasčių laikinai neina savo pareigų;“;

1.4. pakeisti 106 punktą ir išdėstyti jį taip:

106. Merą pavaduojantis vicemeras vykdo visus mero įgaliojimus, išskyrus nustatytuosius Vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 2 dalies 4, 5, 7, 15, 19, 20 ir 21 punktuose. Vicemerui pavaduojant merą, Vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 2 dalies 15 punkte nustatytus mero įgaliojimus vykdo taryba, o Vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 2 dalies 4, 5 ir 7 punktuose nustatytus mero įgaliojimus – laikinai tarybos paskirtas tarybos narys.“;

1.5. pakeisti 111 punktą ir išdėstyti jį taip:

111. Mero pareigas laikinai einantis tarybos paskirtas tarybos narys vykdo visus mero įgaliojimus, išskyrus nustatytuosius Vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 2 dalies 15, 20 ir 21 punktuose. Šiuo atveju mero įgaliojimus, nustatytus Vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 2 dalies 15 punkte vykdo taryba.“;

1.6.   pakeisti 117 punktą ir išdėstyti jį taip:

117. Mero sprendimai įforminami potvarkiais. Mero potvarkiai skelbiami savivaldybės interneto svetainėje. Mero priimti individualūs teisės aktai įsigalioja jų pasirašymo dieną, jeigu pačiuose teisės aktuose nenustatyta vėlesnė jų įsigaliojimo data. Mero priimti teisės aktai, kuriuos skelbti teisės aktų registre privaloma pagal teisės aktus, oficialiai skelbiami Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje. Mero priimti norminiai teisės aktai įsigalioja kitą dieną po oficialaus paskelbimo teisės aktų registre, jei pačiame teisės akte nenumatyta vėlesnė įsigaliojimo data. 

1.7. pakeisti 138.2 papunktį ir išdėstyti jį taip:

„138.2. siūlyti savivaldybės tarybai svarstyti klausimus, rengti savivaldybės tarybos sprendimų projektus, dalyvauti diskusijose svarstomais klausimais, raštu ir žodžiu pateikti pastabas dėl savivaldybės tarybos sprendimų projektų, dėl savivaldybės tarybos darbo tvarkos ir kitais klausimais, savivaldybės tarybos posėdžio metu užduoti klausimų pranešėjams, kalbėti dėl posėdžio vedimo tvarkos, kreiptis su paklausimais į savivaldybės institucijų, savivaldybės administracijos, kitų savivaldybės įstaigų, įmonių ir organizacijų, taip pat valstybės institucijų, kurios veikia savivaldybės teritorijoje, vadovus ir valstybės tarnautojus. Gauti iš mero, vicemero, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos ar kitų savivaldybės įstaigų, savivaldybės valdomų įmonių informaciją, įskaitant dokumentus ir kitą medžiagą, kuri būtina tarybos nario funkcijoms atlikti. Ši informacija pateikiama susipažinti tarybos nariui laikantis įstatymų nustatytos tvarkos, taikomos susipažinimui su valstybės, tarnybos, komercinę paslaptį sudarančia, su asmens duomenimis, kurių viešinimas neatitiktų Reglamento (ES) 2016/679 reikalavimų, susijusia informacija. Ši informacija tarybos nariui gali būti suteikiama duodant prieigą prie savivaldybės elektroninės dokumentų valdymo sistemos arba pateikiama el. paštu.“;

1.8. pakeisti 139 punktą ir išdėstyti jį taip:

139. Tarybos, komitetų, komisijų posėdžių laiku, taip pat kitais su tarybos nario pareigomis susijusiais atvejais (tarybos sprendimu įgaliotas (deleguotas) vykdyti kitas tarybos nario pareigas) tarybos narys atleidžiamas nuo tiesioginio darbo ar pareigų bet kurioje institucijoje, įstaigoje, įmonėje ar organizacijoje, išsaugant jam darbo vietą.“;

1.9.    pakeisti 143 punktą ir išdėstyti jį taip:

143. Savivaldybės tarybos nario atlyginimas mažinamas proporcingai savivaldybės tarybos nario praleistų to mėnesio savivaldybės tarybos, komitetų, nuolatinių komisijų ir savivaldybės kolegijos, kurių narys savivaldybės tarybos narys yra, posėdžių skaičiui, išskyrus savivaldybės tarybos, komitetų, nuolatinių komisijų ir savivaldybės kolegijos posėdžius, kuriuos savivaldybės tarybos narys praleidžia dėl vykimo į komandiruotę atliekant savivaldybės tarybos nario pareigas, jeigu apie posėdžių tarybos nariui buvo pranešta teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais.“;

Atlyginimo mažinimas (procentais) skaičiuojamas pagal formulę:

M= Pp/Pv* 100;

M – mažinimo dydis procentine išraiška;

Pp  – praleistų posėdžių skaičius;

Pv – to mėnesio vykusių posėdžių skaičius.“;

1.10.  pakeisti 156 punktą ir išdėstyti jį taip:

156. Informacija apie savivaldybių tarybų narių savivaldybės tarybos, komitetų, nuolatinių komisijų ir savivaldybės kolegijos posėdžių lankomumą ir atlyginimus skelbiama savivaldybių interneto svetainėse kiekvieną kalendorinį mėnesį – už praeitą mėnesį iki kito mėnesio 15 dienos. Savivaldybės administracijos Centralizuotam buhalterinės apskaitos skyrius informaciją apie tarybos narių atlyginimus už praeitą mėnesį iki kito mėnesio 10 dienos pateikia tarybos posėdžių sekretoriui. Tarybos posėdžių sekretorius šiame punkte nurodytą informaciją skelbia savivaldybės tinklapyje www.radviliskis.lt.“;

1.11. pakeisti 157 punktą, ir išdėstyti jį taip:

157. Sprendimą dėl Tarybos nario siuntimo į komandiruotę (Tarybos nario prašymu ar mero siūlymu) priima meras Radviliškio rajono savivaldybės tarybos narių siuntimo į komandiruotes tvarkos aprašo nustatyta tvarka. Savivaldybės tarybos nariui, kuris atstovauja savivaldybei už savivaldybės ribų, savivaldybės administracija Vyriausybės nustatyta tvarka apmoka komandiruotės išlaidas.“;

1.12. pakeisti 169 punktą ir išdėstyti jį taip:

169. Tarybos mažumos valanda trunka ne trumpiau kaip vieną valandą. Pirmiausia teisę užduoti iki dviejų klausimų turi opozicijos lyderis, po to – kiti tarybos mažumos atstovai. Tarybos mažumos atstovams uždavus visus klausimus, jeigu taryba nenusprendžia kitaip, sudaroma galimybė tarybos daugumos atstovams užduoti klausimų. Tarybos nariams uždavus klausimų, skiriamas laikas tarybos narių pareiškimams. Pareiškimo trukmė negali būti ilgesnė kaip 5 minutės, kalbėtojų skaičius neribojamas.“;

1.13. pakeisti 170 punktą ir išdėstyti jį taip:

170. Tarybos mažumos valanda protokoluojama ir tiesiogiai transliuojama savivaldybės interneto svetainėje.“;

1.14. pakeisti 172 punktą ir išdėstyti jį taip:

172. Savivaldybės tarybos įgaliojimų laikui iš mero, vicemerų, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės tarybos komitetų pirmininkų, Etikos komisijos pirmininko, Antikorupcijos komisijos pirmininko ir opozicijos lyderio meras sudaro savivaldybės kolegiją (toliau – Kolegija). Kolegijos posėdžiams pirmininkauja meras (posėdžio pirmininkas).“;

1.15. pakeisti 173 punktą ir išdėstyti jį taip:

173. Kolegija yra tarybos patariamasis organas.“;

1.16. pakeisti 174.1 papunktį ir išdėstyti jį taip:

174.1. analizuoja savivaldybės teritorijoje esančių valstybės institucijų struktūrinių padalinių veiklą, teikia siūlymus savivaldybės tarybai dėl šių struktūrinių padalinių veiklos gerinimo ir jų vadovų išklausymo;“;

1.17. pakeisti 198.1 papunktį ir išdėstyti jį taip:

198.1 siūlo savivaldybės tarybai Valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka skelbti konkursą į savivaldybės kontrolieriaus pareigas ar skirti savivaldybės kontrolierių antrai kadencijai be konkurso, skatinti apdovanoti, skirti priemoką, skirti tarnybinę nuobaudą, nušalinti nuo pareigų arba atleisti savivaldybės kontrolierių, kai yra įstatymuose nurodyti atleidimo iš valstybės tarnybos pagrindai;“;

1.18. pakeisti 199 punktą ir išdėstyti jį taip:

199. Kontrolės komitetas sprendimus priima komiteto posėdyje, kuriame dalyvauja daugiau kaip pusė visų komiteto narių. Sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsavo posėdyje dalyvavusių komiteto narių dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai (laikoma, kad balsai pasiskirstė po lygiai tada, kai balsų už gauta tiek pat, kiek prieš, taip pat kai balsų už gauta tiek pat, kiek prieš ir susilaikiusių kartu sudėjus), lemia komiteto pirmininko ar kito posėdžiui pirmininkaujančio komiteto nario balsas. Kontrolės komiteto siūlymus ir teikimus pagal jo kompetenciją taryba privalo svarstyti tarybos posėdyje.“;

1.19. pakeisti 204 punktą ir išdėstyti jį taip:

204. Komitetai pagal savo kompetenciją priima rekomendacinius sprendimus. Sprendimai priimami visų komitetų narių, dalyvaujančių posėdyje, balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai (laikoma, kad balsai pasiskirstė po lygiai tada, kai balsų už gauta tiek pat, kiek prieš, taip pat kai balsų už gauta tiek pat, kiek prieš ir susilaikiusių kartu sudėjus), lemia komiteto pirmininko, jo nesant – kito posėdžiui pirmininkaujančio komiteto nario, balsas. Dėl posėdžio darbo tvarkos organizavimo klausimų sprendimai gali būti priimti ir be balsavimo (bendru sutarimu), t. y. po to, kai į posėdžio pirmininko klausimą: „Ar yra prieštaraujančių?“ niekas neatsako, ir jis paskelbia: „Priimta“.“;

1.20. pakeisti 232 punktą ir išdėstyti jį taip:

232. Savivaldybės taryba savo iniciatyva arba mero siūlymu, išskyrus privalomai sudaromas Etikos komisiją ir Antikorupcijos komisiją, gali sudaryti nuolatines (tos kadencijos laikotarpiui) bei laikinąsias (atskiriems klausimams nagrinėti) komisijas. Komisijų nuostatus tvirtina savivaldybės taryba. Deleguojant savivaldybės tarybos narius į komisijas, sudaromas iš savivaldybės tarybos narių, laikomasi proporcinio savivaldybės tarybos daugumos ir mažumos atstovavimo principo. Komisijų sudėtis, išlaikant proporcinio tarybos daugumos ir mažumos atstovavimo principą, turi būti pakeista ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo tarybos daugumos ir mažumos pasikeitimo. Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininką iš šių komisijų narių – tarybos narių – deleguoja tarybos opozicija raštu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu tarybos posėdžio pirmininkui. Šių komisijų pirmininkų pavaduotojus komisijos narių siūlymu iš šių komisijų narių – tarybos narių – skiria taryba. Jeigu tarybos opozicija per du mėnesius nuo pirmojo išrinktos naujos tarybos posėdžio sušaukimo dienos nedeleguoja Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkų arba deleguoja tarybos narius, neatitinkančius Vietos savivaldos įstatymo 11 straipsnyje nustatytų reikalavimų, arba jeigu nėra paskelbta tarybos opozicija, Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkus taryba komisijos narių siūlymu skiria iš šių komisijų narių – tarybos narių mažumos.“;

1.21. pakeisti 237 punktą ir išdėstyti jį taip:

237. Etikos komisijos posėdžiai rengiami, jeigu yra svarstytinų klausimų (siūlymų, skundų, kreipimusi ir pan.), bet ne rečiau, kaip kartą per ketvirtį.“;

1.22. pakeisti 238 punktą ir išdėstyti jį taip:

238. Savivaldybės tarybos komisijų, išskyrus Etikos ir Antikorupcijos darbe patariamojo balso teise gali dalyvauti joms nepriklausantys tarybos nariai, suinteresuoti asmenys. Pageidaujantys dalyvauti komisijos darbe tarybos nariai ir / ar suinteresuoti asmenys privalo užsiregistruoti pas posėdžio sekretorių, nurodydami savo (asmenų) vardą, pavardę, gyvenamąją vietą, jį (juos) delegavusią organizaciją ir kokį darbotvarkės klausimą svarstant norima dalyvauti. Organizacijoms nepriklausantys asmenys gali dalyvauti komisijos posėdyje, užsiregistravę pas posėdžio sekretorių, jeigu svarstomi su jais susiję darbotvarkės klausimai. Komisija protokoliniu sprendimu gali apriboti posėdyje dalyvaujančių visuomenės atstovų skaičių.“;

1.23. pakeisti 252 punktą ir išdėstyti jį taip:

252. Tarybos komisijų posėdžių metu daromas garso ir vaizdo įrašas. Komisijų posėdžiai, išskyrus komisijų uždarus posėdžius, transliuojami tiesiogiai ir komisijų posėdžių garso ir vaizdo įrašai perduodami Civilinės metrikacijos, informacinių technologijų ir komunikacijos skyriui bei Dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka saugomi informacinėse laikmenose ir skelbiami viešai reglamento XVI skyriuje nustatyta tvarka savivaldybės interneto svetainėje. Antikorupcijos komisijai šios dalies nuostatos taikomos, jeigu ji nenusprendžia kitaip. Svarstant valstybės, tarnybos, komercinę paslaptį sudarančią, su asmens duomenimis, kurių viešinimas neatitiktų Reglamento (ES) 2016/679 reikalavimų, susijusią informaciją ir (ar) teisės aktų, kuriuose yra valstybės, tarnybos, komercinę paslaptį sudarančios, su asmens duomenimis, kurių viešinimas neatitiktų Reglamento (ES) 2016/679 reikalavimų, susijusios informacijos, projektus, posėdžių garso ir vaizdo įrašai neviešinami.“;

1.24. pakeisti 327 punktą ir išdėstyti jį taip:

327. Tarybos nariai gyventojus priima ir susitinka su gyventojais savo iniciatyva. Susitikimus su gyventojais tarybos nariai gali organizuoti patys savarankiškai arba gali kreiptis į administraciją, kad paskelbtų informaciją gyventojams apie susitikimų laiką ir vietą, parengtų posėdžiams reikalingas patalpas ir užtikrintų internetinį ryšį. Tarybos nariai patys rūpinasi priėmimo techniniu, materialiniu aprūpinimu.“;

1.25. pakeisti 340 punktą ir išdėstyti jį taip:

340. Kiekvienais metais iki gegužės 15 d. Kontrolės komitetas, Etikos komisija ir Antikorupcijos komisija atsiskaito tarybai už savo praėjusių metų veiklą, pateikdami metines veiklos ataskaitas. Ataskaitas pristato Kontrolės komiteto, Etikos komisijos, Antikorupcijos komisijos pirmininkai arba jų pavaduotojai.“;

1.26. pakeisti 341 punktą ir išdėstyti jį taip:

341. Kiekvienais metais iki gegužės 15 d. savivaldybės kontrolierius pateikia Kontrolės ir audito tarnybos veiklos ataskaitą tarybai tvirtinti ir atsako į tarybos narių klausimus.“;

1.27. pakeisti 344 punktą ir išdėstyti jį taip:

344. Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra Savivaldybė) vadovai privalo pateikti tarybai tvirtinti metinių ataskaitų rinkinius ir atsakyti į tarybos narių paklausimus iki kiekvienų metų gegužės 15 d. Taryba, išklausiusi atsakymus, dėl metinių ataskaitų rinkinių priima sprendimus.“;

1.28. pakeisti 345 punktą ir išdėstyti jį taip:

345. Savivaldybės valdomų įmonių vadovai privalo pateikti tarybai tvirtinti pasirašytas praeitų kalendorinių metų metinių finansinių ataskaitų rinkinius, metinius pranešimus ir (ar) veiklos ataskaitas ir atsakyti į tarybos narių paklausimus iki kiekvienų metų gegužės 15 d. Taryba, išklausiusi atsakymus, priima sprendimus.“;

1.29. pakeisti 371 punktą ir išdėstyti jį taip:

371. Išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimai vertinami pagal kompetenciją 364 366 arba  367 punktuose nustatyta tvarka, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo gavimo dienos.“.

2. Pripažinti netekusiais galios Reglamento 120 punktą, 138.3 papunktį, 235 ir 331 punktus.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                           Kazimieras Račkauskis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO PROJEKTO

DĖL RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2023 M. BALANDŽIO 13 D. SPRENDIMO NR. T-957 „DĖL RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2024 m. rugsėjo 27 d.

Radviliškis

 

1. Projekto rengimą paskatinusios priežastys, parengto sprendimo projekto tikslai ir uždaviniai.

Sprendimo projektas parengtas siekiant, kad Radviliškio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentas atitiktų šiuo metu galiojančius teisės aktus, pasikeitus LR Vietos savivaldos įstatymo nuostatoms (Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 3, 9, 12, 15, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27, 29, 30, 32, 33, 34, 35, 38, 63, 67 ir 68 straipsnių pakeitimo įstatymas) ir atsižvelgiant į Radviliškio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento pakeitimų koordinavimo komisijos siūlymus.

2. Projekto iniciatoriai (institucija, asmenys ar piliečių atstovai) ir rengėjai.

Sprendimo projekto iniciatoriai – Juridinis skyrius ir Radviliškio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento pakeitimų koordinavimo komisija.

Sprendimo projekto rengėjai – Juridinio skyriaus vedėjas Remigijus Rudžianskas ir Radviliškio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento pakeitimų koordinavimo komisija.

3. Kaip šiuo metu yra reguliuojami sprendimo projekte aptarti teisiniai santykiai.

Radviliškio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. balandžio 13 d. sprendimas Nr. T-957 „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su pakeitimais ir papildymais).

4. Kokios siūlomos naujos teisinio reguliavimo nuostatos, kokių teigiamų rezultatų laukiama.

Teisinio reguliavimo nuostatos užtikrins atitiktis teisės aktų reikalavimams.

5. Galimos neigiamos priimto sprendimo projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.

Neigiamų pasekmių nenumatoma.

6. Kokius teisės aktus būtina priimti, kokius galiojančius teisės aktus būtina pakeisti ar pripažinti netekusiais galios priėmus sprendimo projektą.

Pakeisti Radviliškio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. balandžio 13 d. sprendimą Nr. T-957 „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“.

7. Sprendimo projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, finansavimo šaltiniai.

Sprendimo projektui įgyvendinti lėšos nereikalingos.

8. Sprendimo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados.

Nėra.

9. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai.

Neatlikta ir nenumatyta.

10. Sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas.

Korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatyti nereikia.

11. Kiti, iniciatoriaus nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.

Nėra.

12. Pridedami dokumentai.

Nėra.

 

 

 

Juridinio skyriaus vedėjas                                                                                 Remigijus Rudžianskas