Projektas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
BENDROJO PAGALBOS CENTRO ĮSTATYMO nr. IX-2246 2, 4, 10, 11, 15, 16 STRAIPSNIŲ, trečiojo ir penktojo skirsnių pavadinimo PAKEITIMO
ĮSTATYMAS
2017 m. Nr.
Vilnius
1 straipsnis. 2 straipsnio pakeitimas
1. Pakeisti 2 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti taip:
„3. Pagalba – neatidėliotini veiksmai nelaimės vietoje, atliekami pagalbos tarnybų pagal savo kompetenciją reaguojant į pranešimus apie pagalbos poreikį. Pagalba taip pat laikomi Centro operatorių, priėmusių pagalbos prašymus, telefonu teikiami nemedicininio pobūdžio patarimai, paaiškinimai ar nurodymai.“
2. Papildyti 2 straipsnį nauja 6 dalimi:
2 straipsnis. 4 straipsnio pakeitimas
3 straipsnis. 10 straipsnio pakeitimas
1. Pakeisti 10 straipsnio 2 punktą ir jį išdėstyti taip:
2. Pakeisti 10 straipsnio 3 punktą ir jį išdėstyti taip:
3. Pakeisti 10 straipsnio 4 punktą ir jį išdėstyti taip:
4 straipsnis. Trečiojo skirsnio pavadinimo pakeitimas
5 straipsnis. 11 straipsnio pakeitimas
1. Pakeisti 11 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:
2. Pakeisti 11 straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip:
„2. Kai nustatoma, kad pagalbą privalo suteikti viena pagalbos tarnyba, Centras pagal šios tarnybos pateiktus algoritmus (informavimo schemas) perjungia pagalbos skambutį pagalbos tarnybai arba perduoda jai pranešimą apie pagalbos poreikį. Kai nustatoma, kad pagalbą privalo suteikti dvi ar kelios pagalbos tarnybos, Centras perduoda joms pranešimus apie pagalbos poreikį. Jei reikia, Centras teikia pagalbą telefonu (išskyrus medicininio pobūdžio patarimus, paaiškinimus ar nurodymus) iki pagalbos tarnybų atvykimo į nelaimės vietą.“
6 straipsnis. Penktojo skirsnio pavadinimo pakeitimas
7 straipsnis. 15 straipsnio pavadinimo pakeitimas
8 straipsnis. 16 straipsnio pakeitimas
1. Pakeisti 16 straipsnio pavadinimą ir jį išdėstyti taip:
2. Pakeisti 16 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:
3. Pakeisti 16 straipsnio 1 dalies 1 punktą ir jį išdėstyti taip:
„1) tinkamai įvertinti pagalbos prašymus; jei įmanoma, suteikti pagalbą telefonu; tinkamai parinkti reikiamas pagalbos tarnybas; perjungti pagalbos skambučius arba perduoti pranešimus apie pagalbos poreikį atitinkamoms pagalbos tarnyboms; jei reikia, teikti pagalbą iki pagalbos tarnybų atvykimo (išskyrus medicininio pobūdžio patarimus, paaiškinimus ar nurodymus);“
6. Pakeisti 16 straipsnio 1 dalies 3 punktą ir jį išdėstyti taip:
„2) imtis visų įstatymų leidžiamų priemonių siekdamas nustatyti asmenis, trukdančius Centro operatorių, priimančių pagalbos prašymus numeriu 112, darbą melagingais pagalbos prašymais, erzinančiais ar piktybiškais skambučiais, perduoti informaciją apie tokius asmenis atitinkamoms valstybės institucijoms ir viešųjų ryšių tinklų teikėjams ir (ar) viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjams;“
7. Pakeisti 16 straipsnio 1 dalies 5 punktą ir jį išdėstyti taip: