LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VIDAUS TARNYBOS SISTEMOS PAREIGŪNŲ DARBO APMOKĖJIMO SISTEMOS GAIRIŲ PATVIRTINIMO

 

2023 m.                    d. Nr.

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vidaus tarnybos statuto 54 straipsnio 4 dalimi:

1. Tvirtinu Vidaus tarnybos sistemos pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos gaires (pridedama).

2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2024 m. sausio 1 d.

 

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                

 

 

 

SUDERINTA

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos

Lietuvos Respublikos

teisingumo ministerijos

finansų ministerijos

2023 m.          d. raštu

2023 m.             d. raštu

Nr.

Nr.

 

 

 

 

Patvirtinta

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m.                       d. įsakymu Nr. 1V-

 

 

VIDAUS TARNYBOS SISTEMOS PAREIGŪNŲ DARBO APMOKĖJIMO SISTEMOS GAIRĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1. Vidaus tarnybos sistemos pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos gairės (toliau – Gairės) nustato Lietuvos Respublikos vidaus tarnybos statuto (toliau – Statutas) priede nurodytų vidaus tarnybos sistemos pareigūnų (toliau – pareigūnai) pareigybių grupių pareiginės algos koeficientų, viršijančių Statuto priede nustatytą mažiausią pareiginės algos koeficientą, dydžio nustatymo kriterijus, didžiausius pareiginės algos koeficientų dydžius ir pareiginės algos koeficientų intervalus Statuto priede nurodytoms pareigybių grupėms, detalizuoja centrinių statutinių įstaigų vadovų pareiginės algos koeficientų intervalus, priemokų skyrimo pagrindus, priemokų dydžius ir pareigūnų turimų laipsnių įtaką pareiginei algai.

2. Gairės parengtos vadovaujantis Statuto 54 straipsnio 4 dalimi. Gairėse vartojamos sąvokos atitinka Statute vartojamas sąvokas.

3. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistema nustatoma vadovaujantis Statuto 54 straipsnio 5 dalyje nustatytais principais.

4. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje turi būti nustatyta:

4.1. statutinės įstaigos pareigybių grupių ir (ar) pareigybių lygių struktūra;

4.2. pareigūnų pareiginės algos koeficiento dydžio nustatymo kriterijai bei jų aprašymas;

4.3. pareigybių pareiginės algos koeficientų intervalai;

4.4. detalizuojami priemokų dydžiai ir priemokų skyrimo tvarka;

4.5. pareigūnų pareiginės algos koeficientų padidinimo ar sumažinimo atvejai ir sąlygos;

4.6. pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos peržiūrėjimo bei keitimo tvarka.

 

II SKYRIUS

STATUTINĖS ĮSTAIGOS PAREIGYBIŲ GRUPIŲ IR (AR) PAREIGYBIŲ LYGIŲ STRUKTŪROS NUSTATYMAS

 

5. Efektyviam pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos veikimui ir valdymui užtikrinti statutinėje įstaigoje turi būti sukurta statutinės įstaigos pareigybių grupių ir (ar) pareigybių lygių struktūra.

6. Kiekviena centrinė statutinė įstaiga, atsižvelgdama į atliekamų funkcijų specifiką ir tarnybos ypatumus, pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje nustato pareigūnų pareigybių grupės ir (ar) pareigybės lygius. Rekomenduojama kiekvienai pareigūnų pareigybių grupei ir (ar) pareigybei nustatyti ne daugiau kaip 4 lygius, tačiau, atsižvelgdama į savo veiklos specifiką, centrinė statutinė įstaiga gali nusistatyti ir daugiau lygių.

7. Pareigūnų pareigybių grupėms ir (ar) pareigybėms grupuoti į lygius centrinėje statutinėje įstaigoje rekomenduojama sudaryti pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos nustatymo grupę (toliau – darbo grupė). Į darbo grupę galėtų būti įtraukiami padalinių vadovai, žmogiškųjų išteklių valdymo sritį kuruojantys asmenys bei kiti centrinės statutinės įstaigos vadovo deleguoti visą statutinės įstaigos veiklą išmanantys asmenys, taip pat rekomenduojama į darbo grupę įtraukti ir profesinių sąjungų organizacijų (susivienijimo, federacijos, centro ir kitų), atstovaujančių centrinėje statutinėje įstaigoje ir jai pavaldžiose statutinėse įstaigose tarnaujantiems pareigūnams, o jeigu tokių nėra – statutinėje įstaigoje veikiančių profesinių sąjungų atstovus.

 

III SKYRIUS

PAREIGŪNŲ PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTO DYDŽIO NUSTATYMO KRITERIJAI

 

8. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje nustatant pareigūnų pareigybių pareiginės algos koeficientų intervalus, t. y. mažiausius ir didžiausius pareiginės algos koeficientų dydžius, viršijančius Statuto priede nustatytus pareiginės algos mažiausius koeficientus, turi būti:

8.1. išlaikytas pareigūnų pareigybių grupių hierarchinės struktūros vientisumas nuo aukščiausios iki žemiausios pareigybių grupės;

8.2. nustatomi pareiginės algos koeficiento dydžio nustatymo kriterijai:

8.2.1. tarnybos patirtis (tarnybos stažas) – šis kriterijus taikomas tuomet, kai pareigūno priedas už tarnybos Lietuvos valstybei stažą yra pasiekęs arba viršija 20 procentų pareiginės algos dydžio ir kai didesnė kaip 20 metų tarnybos patirtis kuria pridėtinę vertę; taikant šį kriterijų rekomenduojama, kad pareiginė alga kasmet būtų didinama nuo 0,77 iki 0,84 procento už kiekvienus paskesnius tarnybos toje pačioje statutinių įstaigų sistemoje metus ir nebūtų viršijamas Gairių 1 priede nustatytas didžiausias rekomenduojamas darbo užmokestis, kurį sudaro pareigūno pareiginė alga ir priedas už tarnybos Lietuvos valstybei stažą; pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje gali būti nustatyta, kad šis kriterijus taikomas ir už tarnybos kitose statutinių įstaigų sistemose metus, kai tokia pareigūno patirtis kuria pridėtinę vertę; dydis procentais D, kuriuo kasmet didinama pareiginė alga už kiekvienus tarnybos metus, priklauso nuo pareigūno gaunamo priedo už tarnybos Lietuvos valstybei stažą dydžio ir apskaičiuojamas pagal formulę:

 

D = 1/(1+PS/100), kur:

 

PS – pareigūno gaunamo priedo už tarnybos Lietuvos valstybei stažą dydis procentais; gautas dydis D apvalinamas iki šimtųjų dalių;

8.2.2. veiklos sudėtingumas – kriterijus, apibrėžiantis gebėjimą atlikti tam tikro sudėtingumo (lygio, apimties, darbo turinio kompleksiškumo, funkcijų įvairovės) užduotis;

8.2.3. atsakomybės lygis kriterijus, apibrėžiantis pareigybės vadovavimo ir sprendimų priėmimo lygį, faktinį atsakomybės lygį už laukiamą rezultatą;

8.2.4. kvalifikacijos, papildomų įgūdžių ar svarbių einamoms pareigoms gebėjimų turėjimas – pareigybei reikalinga kvalifikacija, papildomi įgūdžiai ar gebėjimai (pvz., užsienio kalbos mokėjimas, specialybės žinios ir įgūdžiai, kuriuos būtina įgyti per mokymąsi ar praktiką, ir pan.);

8.2.5. pareigūno turimas nekarinis laipsnis (toliau – laipsnis).

9. Vidaus tarnybos sistemos pareigūnų, išskyrus centrinių statutinių įstaigų vadovus, mažiausi ir didžiausi pareiginės algos koeficientų dydžiai nustatyti Gairių 1 priede „Vidaus tarnybos sistemos pareigūnų pareiginių algų koeficientai ir didžiausias rekomenduojamas darbo užmokestis“.

 

IV SKYRIUS

PAREIGŪNŲ PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTŲ INTERVALŲ NUSTATYMAS

 

10. Kiekvienai pareigūnų pareigybių grupei ir (ar) pareigybei gali būti nustatoma pareiginės algos koeficientų mažiausia, didžiausia ir vidurinė reikšmės (koeficientų intervalas).

11. Pareigūnų pareigybių grupės ar pareigybės pareiginės algos mažiausias koeficientas negali būti mažesnis nei nustatytas Statuto priede. Pareigūnų pareigybių grupės ar pareigybės pareiginės algos didžiausias koeficientas negali viršyti statutinės įstaigos vadovo pareiginės algos didžiausio koeficiento dydžio ir didžiausio koeficiento dydžio, nustatyto Gairių 1 priede. Pareigūnui nustatytas pareiginės algos koeficientas gali viršyti didžiausią atitinkamai pareigybių grupei nustatytą koeficientą tik Lietuvos Respublikos vidaus tarnybos statuto pakeitimo įstatymo (toliau – Statuto pakeitimo įstatymas) 2 straipsnio 28 dalyje nustatytais atvejais.

12. Pasikeitus įstatymuose nustatytoms mažiausios pareiginės algos koeficientų riboms, darbo užmokesčio fondui, statutinei įstaigai priskirtoms funkcijoms ar darbo rinkos sąlygoms, rekomenduojama įvertinti pareigūnų pareigybių grupės ir (ar) pareigybės pareiginės algos koeficientų intervalų peržiūrėjimo ir pakeitimo poreikį. Esant poreikiui, centrinėje statutinėje įstaigoje inicijuojami atitinkami pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos pakeitimai.

 

V SKYRIUS

CENTRINIŲ STATUTINIŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTŲ INTERVALŲ NUSTATYMAS

 

13. Centrinių statutinių įstaigų vadovų pareiginės algos koeficientų intervalai nustatomi atsižvelgiant į centrinės statutinės įstaigos dydį, veiklos pobūdį, santykį su pavaldžiais ir nepavaldžiais subjektais, veiklos ir sprendimų galiojimo ribas, vadovaujantis Vyriausybės patvirtintais valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vertinimo kriterijų įverčiais.

Centrinei statutinei įstaigai surinkus 11 ir mažiau balų, jos vadovo didžiausias galimas pareiginės algos koeficientas yra 3,8; Centrinei statutinei įstaigai surinkus 12 ir daugiau balų, jos vadovo didžiausias galimas pareiginės algos koeficientas yra 4,0.

14. Centrinės statutinės įstaigos surinktų įverčių sumos (balų skaičiaus) santykis su centrinės statutinės įstaigos vadovo pareiginės algos koeficientu pateiktas Gairių 2 priede.

 

VI SKYRIUS

PRIEMOKŲ SKYRIMO PAGRINDAI IR PRIEMOKŲ DYDŽIAI

 

15. Pareigūnams mokamų priemokų skyrimo pagrindai ir priemokų dydžiai:

15.1. priemoka už įprastą darbo krūvį viršijančią veiklą:

15.1.1. papildomų užduočių atlikimą, kai atliekamos pareigybės aprašyme nenustatytos funkcijos; papildomos užduotys pareigūnui turi būti suformuluotos raštu – rekomenduojama ne didesnė kaip 50 procentų pareiginės algos dydžio priemoka;

15.1.2. už įprastą darbo krūvį viršijančią veiklą, kai yra padidėjęs darbų mastas atliekant pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas neviršijant nustatytos darbo laiko trukmės – rekomenduojama ne didesnė kaip 50 procentų pareiginės algos dydžio priemoka;

15.1.3. už darbą, kai raštu pavedama laikinai atlikti ir kito pareigūno funkcijas – rekomenduojama ne didesnė kaip 50 procentų pareiginės algos dydžio priemoka;

15.2. priemoka už tarnybos specifiką:

15.2.1. už darbą, kuris tiesiogiai susijęs su tarnybinių gyvūnų priežiūra ir jų parengimu tarnybinėms užduotims atlikti – rekomenduojama ne didesnė kaip 30 procentų pareiginės algos dydžio priemoka;

15.2.2. už darbą, kuris tiesiogiai susijęs su saugomų asmenų fizine apsauga – rekomenduojama ne didesnė kaip 20 procentų pareiginės algos dydžio priemoka;

15.2.3. už darbą, kai atliekamos ypatingos psichologinės ir fizinės ištvermės reikalaujančios užduotys – rekomenduojama ne didesnė kaip 30 procentų pareiginės algos dydžio priemoka;

15.2.4. už darbą, reikalaujantį didelės atsakomybės, kai pavedamoms atlikti užduotims reikalinga ypač aukšta kvalifikacija ir yra laikino pobūdžio – rekomenduojama ne didesnė kaip 30 procentų pareiginės algos dydžio priemoka;

15.2.5. už tarnybą specialiuose padaliniuose ar tam tikrose teritorijose – rekomenduojama ne didesnė kaip 30 procentų pareiginės algos dydžio priemoka;

15.3. priemoka už darbą nustačius pareigūną veikiančius kenksmingus ir (ar) pavojingus veiksnius skiriama atsižvelgus į vadovaujantis Kenksmingų ir pavojingų veiksnių valdymo ir priemokos už darbą, kai vidaus tarnybos sistemos pareigūną veikia kenksmingi ir (ar) pavojingi veiksniai, dydžio nustatymo ir jos skyrimo vidaus tarnybos sistemoje tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gruodžio 12 d. nutarimu Nr. 1300 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus tarnybos statuto įgyvendinimo“, (toliau – Aprašas) atliktą rizikos vertinimą statutinėje įstaigoje ir nustačius, kad pareigūną veikia ar veikė kenksmingi ir (ar) pavojingi veiksniai; sprendimas dėl priemokos skyrimo priimamas atlikus rizikos vertinimą ar įgyvendinus rizikos šalinimo ar mažinimo priemones statutinėje įstaigoje ir nustačius, kad pasikeitė rizikos dydis ir (ar) priimtinumas; priemokos dydis nustatomas įvertinus, kiek laiko pareigūnas dirbo veikiant kenksmingiems ar pavojingiems veiksniams, taip pat atsižvelgus į rizikos dydį ir priimtinumą, nustatytą Aprašo priedo 4 lentelėje:

15.3.1. kai nustatyta rizika yra labai maža ir priimtina – priemoka nemokama;

15.3.2. kai nustatyta rizika yra maža ir toleruotina – mokama iki 10 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

15.3.3. kai nustatyta rizika yra vidutinė ir toleruotina – mokama nuo 10 iki 15 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

15.3.4. kai nustatyta rizika yra didelė ir toleruotina – mokama 20 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka;

15.3.5. kai labai didelė ir nepriimtina rizika nustatyta atlikus ar atliekant darbą, t. y. kai pareigūną veikia ar veikė veiksniai esant Aprašo 31.1 papunktyje nurodytoms aplinkybėms, – mokama 20 procentų pareigūno pareiginės algos dydžio priemoka ir nedelsiant imamasi Aprašo 31.1 papunktyje nurodytų veiksmų bei priimamas sprendimas dėl šios priemokos skyrimo;

15.4. priemoka trūkstant darbo rinkoje atitinkamų profesijų mokama atsižvelgiant į Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatytą atskirų profesijų, kurių darbuotojų trūksta Lietuvos Respublikoje, sąrašą; priemokos dydis negali viršyti 100 procentų pareigūno pareiginės algos.

16. Gairių 15.1 ir 15.2 papunkčiuose nurodytų priemokų suma negali viršyti 80 procentų pareiginės algos.

17. Rekomenduojama pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje nustatyti objektyvių kriterijų, į kuriuos atsižvelgus ar kuriems esant mokama konkreti priemoka, sąrašą, konkrečius skiriamų priemokų dydžius (dydžių intervalus) pagal atskirus kriterijus, priemokų sumavimo taisykles ir kitas priemokų skyrimo sąlygas, kad būtų užtikrinti teisingo mokėjimo už darbą ir vienodo atlyginimo už tokį patį ar lygiavertį darbą principai.

18. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje turi būti nustatyta, kiek valandų ar darbo dienų per mėnesį pareigūnui dirbus Gairių 15.3.2–15.3.5 papunkčiuose nurodytos rizikos ir priimtinumo sąlygomis mokama didžiausia Gairių 15.3.2–15.3.5 papunkčiuose nurodyta priemoka ir kiek laiko dirbus mokama konkretaus dydžio mažesnė negu nustatyta didžiausia priemoka.

 

VII SKYRIUS

PAREIGŪNŲ LAIPSNIŲ ĮTAKA PAREIGŪNO PAREIGINEI ALGAI

 

19. Pareigūnų pareiginės algos koeficiento dalies dėl pareigūno turimo laipsnio dydžiai (baziniais dydžiais):

Laipsniai

Laipsnio dydis, baziniais dydžiais

1.   Vidaus tarnybos puskarininkio

0,073

2.   Vidaus tarnybos vyresniojo puskarininkio, jaunesniojo inspektoriaus

0,083

3.   Vidaus tarnybos leitenanto, inspektoriaus

0,094

4.   Vidaus tarnybos vyresniojo leitenanto, vyresniojo inspektoriaus

0,104

5.   Vidaus tarnybos kapitono, komisaro inspektoriaus

0,115

6.   Vidaus tarnybos majoro, komisaro

0,125

7.   Vidaus tarnybos pulkininko leitenanto, vyresniojo komisaro

0,135

8.   Vidaus tarnybos pulkininko, vyriausiojo komisaro

0,146

9.   Vidaus tarnybos generolo, generalinio komisaro

0,156

 

20. Tais atvejais, kai pareigūnui pagal Statuto pakeitimo įstatymo 2 straipsnio 4 dalį per vieną mėnesį nuo Statuto pakeitimo įstatymo įsigaliojimo turi būti suteikiamas pareigūno einamas pareigas atitinkantis aukštesnis laipsnis, pareigūno pareiginės algos koeficientas padidinamas 0,01 už kiekvieną aukštesnės pakopos laipsnį.

 

VIII SKYRIUS

PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTŲ PADIDINIMO AR SUMAŽINIMO ATVEJŲ IR SĄLYGŲ NUSTATYMAS

 

21. Centrinėje statutinėje įtaigoje gali būti įtvirtinami konkretūs pareiginės algos koeficientų dydžiai (koeficientų dydžių intervalai) nustatant pareigūnui didesnę pareiginę algą, kai pareigūno tarnybinė veikla įvertinama kaip viršijanti lūkesčius, ir mažesnę pareiginę algą, kai pareigūno tarnybinė veikla įvertinama kaip neatitinkanti lūkesčių.

22. Pareigūnams, kurių tarnybinė veikla 3 metus iš eilės įvertinama kaip viršijanti lūkesčius, bent vieną kartą per 3 metus rekomenduojama nustatyti didesnį pareiginės algos koeficientą, išskyrus atvejus, kai pareigūnui nustatytas didžiausias pareiginės algos koeficientas pagal pareigūnų darbo apmokėjimo sistemą.

23. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje gali būti įtvirtinti konkretūs pareigūnų pareiginės algos koeficientų padidinimo dydžiai ir sąlygos įgyvendinant Statuto 55 straipsnio 12 dalies nuostatas.

 

IX SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Jei nustatant ar keičiant pareigūnų darbo apmokėjimo sistemą pareigūnui nustatytas pareiginės algos koeficientas viršija pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje atitinkamai pareigybių grupei nustatytą didžiausią pareiginės algos koeficientą arba nesiekia atitinkamai pareigybių grupei pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje nustatyto mažiausio pareiginės algos koeficiento, tačiau yra ne mažesnis negu Statuto priede atitinkamai pareigybių grupei nustatytas mažiausias pareiginės algos koeficientas, pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje tam pareigūnui nustatomas individualus pareiginės algos koeficientas, kuris gali nesutapti su bendra pareigūnų darbo apmokėjimo sistema, tol, kol pareigūnas eina tas pačias pareigas toje statutinėje įstaigoje arba kol šiam pareigūnui nustatytas pareiginės algos koeficientas pateks į pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje atitinkamai pareigybių grupei arba pareigybei nustatytą pareiginės algos koeficientų intervalą.

25. Jei Lietuvos Respublikos pareiginės algos (atlyginimo) bazinio dydžio nustatymo ir asignavimų darbo užmokesčiui perskaičiavimo įstatymo (toliau – Įstatymas) 4 straipsnio 1 dalyje nurodytais atvejais perskaičiuojami asignavimai darbo užmokesčiui įstaigoms, Gairėse nurodyta pareigūnų pareiginė alga ir darbo užmokestis perskaičiuojami taikant Įstatymo 4 straipsnio 2 dalyje sutartą indeksavimo dydį.

26. Centrinėse statutinėje įstaigoje patvirtinta pareigūnų darbo apmokėjimo sistema turi būti prieinama susipažinti visiems centrinės statutinės įstaigos ir jai pavaldžių statutinių įstaigų pareigūnams.

 

____________________________

 

 

Vidaus tarnybos sistemos pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos gairių

1 priedas

 

VIDAUS TARNYBOS SISTEMOS PAREIGŪNŲ PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTAI IR DIDŽIAUSIAS REKOMENDUOJAMAS DARBO UŽMOKESTIS1

 

Pareigybių grupė

Pareigybių pavadinimai

Mažiausias pareiginės algos koeficientas

Didžiausias pareiginės algos koeficientas2

Didžiausias rekomenduojamas darbo užmokestis (pareiginė alga kartu su priedu už tarnybos stažą), eurais

2

Centrinės statutinės įstaigos vadovo pavaduotojas

1,71

2,71

5801

3

Statutinės įstaigos vadovas, pasienio rinktinės vadas, mokyklos viršininkas, centrinės statutinės įstaigos valdybos viršininkas, centrinės statutinės įstaigos štabo viršininkas, biuro viršininkas, vyriausiojo policijos komisariato viršininkas

1,55

2,45

5258

4

Statutinės įstaigos vadovo pavaduotojas, pasienio rinktinės vado pavaduotojas, mokyklos viršininko pavaduotojas, centrinės statutinės įstaigos valdybos viršininko pavaduotojas, biuro viršininko pavaduotojas, vyriausiojo policijos komisariato viršininko pavaduotojas, dalinio vadas, valdybos viršininkas, rinktinės vadas, komisariato viršininkas, kalėjimo viršininkas, posto viršininkas, specialusis atašė, statutinės įstaigos patarėjas

1,39

2,20

4715

5

Dalinio vado pavaduotojas, valdybos viršininko pavaduotojas, tarnybos viršininkas, pasienio užkardos vadas, skyriaus viršininkas, posto viršininko pavaduotojas, centro viršininkas, posto pamainos viršininkas, eskadrilės vadas, orlaivio vadas, patarėjas

1,22

1,93

4139

6

Pasienio užkardos vado pavaduotojas, komandos viršininkas, kuopos vadas, skyriaus viršininko pavaduotojas, tarnybos viršininko pavaduotojas, poskyrio viršininkas, laivo vadas, vyriausiasis tyrėjas, vyriausiasis specialistas, vyriausiasis inspektorius, vyriausiasis lakūnas, vyresnysis lakūnas

1,10

1,74

3731

7

Vyriausiasis laivavedys, vyresnysis laivavedys, vyresnysis tyrėjas, vyresnysis specialistas, vyresnysis inspektorius, lakūnas

0,99

1,57

3358

8

Pamainos vadas, būrio vadas, tyrėjas, specialistas, inspektorius, vyriausiasis kovotojas, laivavedys

0,88

1,47

3142

9

Skyrininkas, kovotojas, jaunesnysis specialistas, jaunesnysis tyrėjas, vyriausiasis ugniagesys gelbėtojas, vyriausiasis patrulis, vyriausiasis postinis

0,76

1,33

2849

10

Vyresnysis ugniagesys gelbėtojas, ugniagesys gelbėtojas, vyresnysis pasienietis, pasienietis

0,65

1,25

2669

 

Pastabos:

1 pastaba. Lentelėje nurodytą didžiausią rekomenduojamą pareigūnų darbo užmokestį sudaro pareiginė alga kartu su priedu už tarnybos Lietuvos valstybei stažą.

2 pastaba. Pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje nustatant pareigybei ar pareigybių grupei (arba konkrečiam pareigūnui) didžiausią pareiginės algos koeficientą rekomenduojama įvertinti pareigūno gaunamo priedo už tarnybos Lietuvos valstybei stažą dydį ir galimą jo didėjimą (jeigu šis priedas nesiekia 20 procentų pareiginės algos dydžio), kad pasiekus didžiausią pareigūnų darbo apmokėjimo sistemoje nustatytą pareiginės algos koeficientą nebūtų viršytas lentelėje nurodytas didžiausias rekomenduojamas darbo užmokestis, kurį sudaro pareiginė alga ir priedas už tarnybos Lietuvos valstybei stažą.

__________________________

 

 

 

Vidaus tarnybos sistemos pareigūnų darbo apmokėjimo sistemos gairių

2 priedas

 

 

CENTRINĖS STATUTINĖS ĮSTAIGOS SURINKTŲ ĮVERČIŲ SUMOS (BALŲ SKAIČIAUS) SANTYKIS SU CENTRINĖS STATUTINĖS ĮSTAIGOS VADOVO PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTU

 

Eil. Nr.

Centrinė statutinė įstaiga

 

Centrinės statutinės įstaigos įvertinimas (balais)

 

Pareiginės algos koeficientų intervalas

1.

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

14

2,35–4,0

2.

Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos 

12

2,35–4,0

3.

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

14

2,35–4,0

4.

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos 

12

2,35–3,8

5.

Viešojo saugumo tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos

11

2,35–3,8

6.

Lietuvos probacijos tarnyba

11

2,35–3,8

7.

Lietuvos kalėjimų tarnyba

12

2,35–4,0

8.

Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos

14

2,35–4,0

_________________________