Projektas TP-30
2021-09-30
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PRITARIMO PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ TVARKYMO SISTEMOS ADMINISTRAVIMO PASLAUGŲ SUTARČIAI
2021 m. rugsėjo 30 d. Nr. T-
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 31 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymo 25 ir 30 straipsniais, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2013 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T- 319 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto Pakruojo rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašo 4.12 papunkčiu ir 11 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Pritarti Pakruojo rajono savivaldybės komunalinių atliekų tvarkymo sistemos administravimo paslaugų sutarčiai (pridedama).
2. Įgalioti Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktorių pasirašyti Pakruojo rajono savivaldybės komunalinių atliekų tvarkymo sistemos administravimo paslaugų sutartį.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Savivaldybės meras
Įtraukti į darbotvarkę Pakruojo r. sav. meras Saulius Margis |
Pakruojo r. sav. administracijos direktorė
Ilona Gelažnikienė
|
Pakruojo r. sav. admin. Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja Jovita Kirdeikienė
|
Pakruojo r. sav. administracijos Apskaitos skyriaus vedėja Rasa Bagdonienė |
|
|||
Pakruojo r. sav. admin. Kultūros, paveldosaugos ir viešųjų ryšių sk. vyr. kalbos tvarkytoja
Rita Nikalajevienė
|
Neatliktinas antikorupcinis vertinimas
Jovita Kirdeikienė
|
Parengė Pakruojo r. sav. admin. Žemės ūkio skyriaus mentorė Kazimiera Klabienė
|
|
||||
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO PROJEKTO „DĖL PRITARIMO PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ TVARKYMO SISTEMOS ADMINISTRAVIMO PASLAUGOS SUTARČIAI“
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2021-09-15
Pakruojis
1. Projekto rengimą paskatinusios priežastys, parengto projekto tikslai ir uždaviniai.
2020 m. gruodžio 31 d. baigėsi Koncesijos sutarties teikti Pakruojo rajono savivaldybės teritorijoje viešąsias atliekų tvarkymo paslaugas, patvirtintos Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2006 m. lapkričio 23 d. sprendimu Nr. T-330 „Dėl pritarimo sudaryti Koncesijos sutartį su Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centru“, galiojimo terminas. Pakruojo rajono savivaldybės taryba 2020 m. gruodžio 22 d. sprendimu Nr. T-338 „Dėl koncesijos sutarties teikti Pakruojo rajono savivaldybės teritorijoje viešąsias atliekų tvarkymo paslaugas pratęsimo“ pratęsė sutarties galiojimo terminą 9 mėn., t. y. iki 2021 m. rugsėjo 30 d. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymo 25 straipsniu, kuris nurodo, kad „Savivaldybės organizuoja komunalinių atliekų tvarkymo sistemas, būtinas jų teritorijose susidarančioms komunalinėms atliekoms tvarkyti, užtikrina tų sistemų funkcionavimą, organizuoja atliekų, kurių turėtojo nustatyti neįmanoma arba kuris neegzistuoja, tvarkymą ir administruoja komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos teikimą.“, 30 straipsnio 1 punktu, kuris nurodo, kad „Kelios ar visos į komunalinių atliekų tvarkymo regioną įeinančios savivaldybės, didindamos atliekų tvarkymo sistemos efektyvumą, gali bendradarbiauti ir kartu įsteigti juridinį asmenį – komunalinių atliekų tvarkymo sistemos administratorių“, ir to paties straipsnio 2 punktu, kuris nurodo, kad „Komunalinių atliekų tvarkymo sistemos administratoriaus pareiga atlikti jam pavestas funkcijas nustatoma steigimo dokumentuose, savivaldybės ir komunalinių atliekų tvarkymo sistemos administratoriaus sudarytoje sutartyje ar kitame atitinkamame administraciniame akte“, siūloma su VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centru sudaryti Pakruojo rajono savivaldybės komunalinių atliekų tvarkymo sistemos administravimo sutartį.
2. Projekto iniciatoriai (institucija, asmenys ar piliečių atstovai) ir rengėjai.
VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras, Pakruojo rajono savivaldybės administracija.
5. Galimos neigiamos priimto sprendimo projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.
Neigiamų pasekmių nėra.
6. Kokius teisės aktus būtina priimti, kokius galiojančius teisės aktus būtina pakeisti ar pripažinti netekusiais galios priėmus sprendimo projektą.
Naujų teisės aktų priimti, keisti ar pripažinti netekusiais galios nereikia.
7. Sprendimo projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, finansavimo šaltiniai.
Sprendimo projekto įgyvendinimui lėšos nereikalingos.
-