Projektas

hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2012 M. KOVO 28 D. SPRENDIMO NR. T1-62 „DĖL RINKLIAVOS UŽ LEIDIMO PREKIAUTI AR TEIKTI PASLAUGAS DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS VIEŠOSIOSE VIETOSE IŠDAVIMĄ“ PAKEITIMO

 

2014 m. balandžio 23 d. Nr. PR-78

Druskininkai

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio              2 punkto ir 16 straipsnio 4 dalies, Lietuvos Respublikos Rinkliavų įstatymo 11 straipsnio 2 punkto, 12 straipsnio ir 13 straipsnio nuostatomis ir Druskininkų savivaldybės tarybos 2014 m. balandžio   30 d. sprendimu Nr. T1- „Dėl kurortinio, poilsio ir turizmo sezono nustatymo Druskininkų savivaldybės teritorijoje“ Druskininkų savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. kovo 28 d. sprendimą Nr. T1-62 „Dėl rinkliavos už leidimo prekiauti ar teikti paslaugas Druskininkų savivaldybės teritorijos viešosiose vietose išdavimą“ bei šiuo sprendimu patvirtintų Rinkliavos už leidimo prekiauti ar teikti paslaugas  Druskininkų savivaldybės teritorijos viešosiose vietose išdavimą nuostatų 1 priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rinkliavos už leidimo prekiauti ar teikti

paslaugas  Druskininkų savivaldybės

teritorijos viešosiose vietose išdavimą nuostatų

1 priedas

(Druskininkų savivaldybės tarybos

2014 m. balandžio 23 d. sprendimo Nr. PR-78

redakcija)

 

 

RINKLIAVOS DYDŽIAI UŽ LEIDIMO PREKIAUTI AR TEIKTI PASLAUGAS DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS VIEŠOSIOSE VIETOSE IŠDAVIMĄ

 

Eil.

Nr.

Rinkliavos objektas

 

Rinkliavos dydžiai (litais)

Dienai

Mėnesiui

Sezonui nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d.

Sezonui nuo lapkričio 1 d

iki  kovo 31 d.

Metams

1

Prekyba maisto ir ne maisto produktais Druskininkų savivaldybės viešosiose vietose1:

 

 

1.1.

iš (nuo) vežimėlių, laikinųjų prekybos įrenginių, prekybai pritaikytų automobilių ir priekabų ir kt.

10,0

50,0

300,0

200,0

500,0

1.2.

lauko kavinėse

50,0

200,0

500,0

200,0

700,0

2

Prekyba maisto ir ne maisto produktais ar paslaugų teikimas kioskuose (paviljonuose) ir kilnojamose prekybos pavėsinėse

 

 

2.1.

Druskininkų mieste

-

60,00

400,0

200,0

600,0

2.2.

Leipalingio ir Viečiūnų seniūnijose

-

30,0

200,0

100,0

300,0

3

Paslaugų teikimas:²

 

 

3.1.

mobiliojo ir pripučiamojo batuto

30,0

150,0

400,0

-

500,0

3.2.

dviračių, riedlenčių, velomobilių ar elektromobilių, riedžių nuomos

30,0

150,0

400,0

-

500,0

3.3.

vandens atrakcionų, vandens dviračių ir valčių nuomos

30,0

150,0

400,0

-

500,0

3.4.

karuselių, pramoginių įrenginių (atrakcionų)

100,0

300,0

500,0

-

560,0

3.5.

slidžių ir kito žiemos sezono inventoriaus nuomos

10,0

50,0

-

200,0

360,0

3.6

pramoginiai komerciniai skrydžiai įvairiomis. skraidymo priemonėmis

200,0

400,0

500,0

-

600,0

3.7

avalynės taisymas

-

50,0

300,0

160,0

360,0

3.8.

kitų nenumatytų 3.1.-3.7. punktuose

30,0

150,0

300,0

200,0

500,0

1 Druskininkų savivaldybės tarybos Prekybos viešosiose vietose taisyklėse patvirtintos viešosios vietos.

² Nurodyti rinkliavos dydžiai taikomi ir  teikiant paslaugas renginių metu, organizuojamų Renginių organizavimo Druskininkų savivaldybės teritorijoje tvarkos apraše patvirtintose renginių organizavimo vietose.

 

 

____________________________

 


 

 

SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2012 M. KOVO 28 D. SPRENDIMO NR. T1-62 „DĖL RINKLIAVOS UŽ LEIDIMO PREKIAUTI AR TEIKTI PASLAUGAS DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS VIEŠOSIOSE VIETOSE IŠDAVIMĄ“ PAKEITIMO“

PROJEKTO AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2014 m. balandžio 18 d.

Druskininkai

 

1.

Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai

Atsižvelgiant į tai, kad parengtas tarybos sprendimo projektas  nustatantis vasaros ir žiemos kurortinių sezonų trukmes, būtina nustatyti vietinės rinkliavos dydžius  už leidimo išdavimą prekiauti savivaldybės teritorijoje vasaros ir žiemos kurortinių sezonų metu

2.

Kokių rezultatų laukiama

Įgyvendinus sprendimo projektą, bus nustatyta vietinė rinkliava už leidimo išdavimą prekiauti savivaldybės teritorijoje vasaros ir žiemos kurortinių sezonų metu

3.

Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai

Priėmus sprendimo projektą, nereikės keisti kitų teisės aktų

3.1.

teisinio reguliavimo tikslas, pagrindas ir siūlomos priemonės jam pasiekti

Sprendimo projektas parengtas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 2 punkto ir 16 straipsnio 4 dalies, Lietuvos Respublikos Rinkliavų įstatymo 11 straipsnio 2 punkto, 12 straipsnio ir 13 straipsnio ir Druskininkų savivaldybės tarybos 2014 m. balandžio 30 d. sprendimo Nr. T1- „Dėl kurortinio, poilsio ir turizmo sezono nustatymo“ nuostatomis

3.2.

teisinio reguliavimo teigiamos ir neigiamos pasekmės

Teigiamos pasekmės – savivaldybės teritorijoje bus sudarytos sąlygos prekybą ar paslaugų teikimą vykdyti ištisus metus. Neigiamo poveikio teisinio reguliavimo sričiai nėra.

3.3.

teisinio reguliavimo alternatyvos ir jų poveikio įvertinimas

Alternatyvos nenumatyta

4.

Dėl konsultavimosi su visuomene

Su visuomene konsultuojamasi sprendimo projektą paskelbus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinėje sistemoje

5.

Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas

Šio sprendimo projekto įgyvendinimas papildomų lėšų nepareikalaus. Prognozuojame papildomas vietinės rinkliavos pajamas į savivaldybės biudžetą.

6.

Ar projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka

Sprendimo projektas parengtas lietuvių kalba, laikantis Įstatymų ir kitų teisės aktų norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo bei Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nuostatų.

7.

Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai

8.

Projekto antikorupcinis vertinimas

8.1.

Projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su pajamų ir išlaidų didinimu ir tikslinimu bei valstybės ar savivaldybės funkcijų vykdymu.

Remiantis Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2010 m. birželio 9 d. įsakymu Nr.V35-381 „Dėl teisės aktų antikorupcinio vertinimo“ nurodoma, kokius visuomeninius santykius numatoma reguliuoti

8.2.

Vertinimo aspektai

Teigiamas poveikis

Neigiamas poveikis

8.2.1.

Atitinkamai sričiai

 

nenumatytas

 

nenumatytas

8.2.2.

Ekonomikai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.3.

Savivaldybės finansams

nenumatytas.

 

nenumatytas

8.2.4.

Socialinei aplinkai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.5.

Viešojo administravimo sistemai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.6.

Korupcijos mastui

nenumatytas

nenumatytas

8.2.7.

Aplinkai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.8.

Teisinei sistemai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.9.

Piliečių ir kitų asmenų administracinei naštai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.10.

Plėtrai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.11.

Kita svarbi informacija

 

8.3.

Išvada

Teikiamas projektas įtakos korupcijai neturės, galimybės sudaryti prielaidas korupcijai atsirasti ar plėtotis nėra.

Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus

Vyriausioji specialistė                                                            Akvilė Povilanskaitė                               

 

 

Finansų ir apskaitos skyriaus vedėja                                                           Vyda Amšiejienė