Projektas
DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL SAVIVALDYBĖS PRIVATIZAVIMO OBJEKTŲ - REABILITACINIŲ KORPUSŲ LIGONINĖS G. 5 IR 5A, DRUSKININKUOSE, PRADINĖS PARDAVIMO KAINOS TVIRTINIMO
2014 m. balandžio 23 d. Nr. PR-82
Druskininkai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 11 straipsnio 1 dalimi, Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymo 6 straipsnio 3 dalimi, remdamasi Druskininkų savivaldybės turto privatizavimo komisijos nuostatų, patvirtintų Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. birželio 29 d. sprendimu Nr. T1-147, 18 punkto 18.8 papunkčiu, atsižvelgdama į Druskininkų savivaldybės administracijos 2014 m. balandžio 17 d. raštą Nr. S12-1584-(24.5) Dėl Savivaldybės privatizavimo objektų pradinės pardavimo kainos tvirtinimo“ bei į Druskininkų savivaldybės turto privatizavimo komisijos 2014 m. balandžio 22 d. pritarimą (protokolas Nr. 3), Druskininkų savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a :
Patvirtinti Savivaldybės privatizavimo objektų - 50003132 reabilitacinio korpuso (plotas 4 433,07 kv. m, pastatas mūrinis, 3 aukštų), Ligoninės g. 5A, Druskininkuose, su priklausiniu – 185 kv. m. kiemo aptvėrimu, ir 50004092 reabilitacinio korpuso (plotas 5 050,12 kv. m, pastatas mūrinis, 3 aukštų), Ligoninės g. 5, Druskininkuose, su priklausiniu – 1 060 kv. m. kiemo aikštele, pradinę pardavimo kainą – 1 500,0 tūkst. Lt.
Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO
„DĖL SAVIVALDYBĖS PRIVATIZAVIMO OBJEKTŲ - REABILITACINIŲ KORPUSŲ LIGONINĖS G. 5 IR 5A, DRUSKININKUOSE, PRADINĖS PARDAVIMO KAINOS TVIRTINIMO“
PROJEKTO
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2014 m. balandžio 22 d.
Druskininkai
1. |
Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai Sprendimo projektu siūloma Savivaldybės turto savininko funkcijas įgyvendinančiai institucijai patvirtinti Savivaldybės privatizavimo objektų pradinę pardavimo kainą. Priimant sprendimą siekiama įgyvendinti teisės aktų, reglamentuojančių Savivaldybės turto privatizavimą, reikalavimus. |
2. |
Kokių rezultatų laukiama Tikimasi, kad privatizavimo objektai bus parduoti, Savivaldybė gaus pajamų, o objektus įsigiję pirkėjai panaudos turtą verslui plėtoti ir naujoms darbo vietoms steigti. |
3. |
Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai (Nustatomas galimas teigiamas ir neigiamas poveikis to teisinio reguliavimo sričiai, asmenims ar jų grupėms, kuriems bus taikomas numatomas teisinis reguliavimas. Atsižvelgiant į numatomo naujo teisinio reguliavimo pobūdį, mastą, turi būti įvertinamas poveikis socialinei aplinkai, teisinei sistemai, kriminogeninei situacijai, aplinkai, administracinei naštai, regionų plėtrai ir kitoms sritims): |
3.1. |
teisinio reguliavimo tikslas, pagrindas ir siūlomos priemonės jam pasiekti Sprendimo priėmimas – savivaldybės tarybos kompetencija: 1. Vadovaujantis LR Vietos savivaldos įstatymu, „Jeigu teisės aktuose yra nustatyta papildomų įgaliojimų savivaldybei, sprendimų dėl tokių įgaliojimų vykdymo priėmimo iniciatyva, neperžengiant nustatytų įgaliojimų, priklauso savivaldybės tarybai” (16 str. 4 dalis). 2. Vadovaujantis LR valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymu, „Savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto savininko funkcijas, remdamasi įstatymais, įgyvendina savivaldybės taryba” (11 str. 1 dalis). 3. Vadovaujantis LR valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymu, „Savivaldybių turto privatizavimo komisijos nuostatus tvirtina savivaldybės taryba” (6 str. 3 dalis). 4. Vadovaujantis Druskininkų savivaldybės turto privatizavimo komisijos nuostatais, patvirtintais Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. birželio 29 d. sprendimu Nr. T1-147, „Savivaldybės Turto privatizavimo komisija turi teisę: … pritarti ar nepritarti Savivaldybės tarybai teikiamų tvirtinti privatizavimo objektų pradinėms pardavimo kainoms bei privatizavimo sąlygomis” (18 punkto 18,8 papunktis). |
3.2. |
teisinio reguliavimo teigiamos ir neigiamos pasekmės Nenustatytos |
3.3. |
teisinio reguliavimo alternatyvos irjų poveikio įvertinimas Alternatyva – atidėti sprendimo priėmimą arba nustatyti kitokio dydžio pradinę pardavimo kainą (būtinai pagrindžiant tokį sprendimą). |
4. |
Dėl konsultavimosi su visuomene Su visuomene konsultuojamasi sprendimo projektą paskelbus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinėje sistemoje |
5. |
Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas Sprendimo įgyvendinimui lėšos nereikalingos |
6. |
Ar projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka Projektas parengtas laikantis nustatytų reikalavimų |
||
7. |
Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai Sprendimo projektas parengtas atsižvelgiant į Druskininkų savivaldybės administracijos 2014-04-17 raštą Nr. S12-1584-(24.5) Dėl Savivaldybės privatizavimo objektų pradinių pardavimo kainų tvirtinimo bei į Savivaldybės turto privatizavimo komisijos 2014-04-22 pritarimą, kurio esmė – patvirtinti dviejų privatizavimo objektų, parduodamų kartu, pradinę pardavimo kainą. Turto vertintojas – uždaroji akcinė bendrovė „Dzūkas“ Savivaldybės privatizavimo objektus ir jiems priskirtą 1,82 ha žemės sklypą įvertino taip: reabilitacinis korpusas 4D3p Ligoninės g. 5A 589,0 tūkst. Lt; reabilitacinis korpusas 5D3p Ligoninės g. 5 671,0 tūkst. Lt; kiemo aikštelė 4,0 tūkst. Lt; kiemo aptvėrimas 0,0 tūkst. Lt; bendra statinių vertė 1 264,0 tūkst. Lt; žemės sklypas 1 183,0 tūkst. Lt (kainą nustato VĮ Valstybės turto fondas). |
||
8. |
Projekto antikorupcinis vertinimas |
||
8.1. |
Projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su Savivaldybės turto valdymu, naudojimu ir disponavimu juo (Remiantis Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2010 m. birželio 9 d. įsakymu Nr.V35-381 „Dėl teisės aktų antikorupcinio vertinimo“ nurodoma, kokius visuomeninius santykius numatoma reguliuoti) |
||
8.2. |
Vertinimo aspektai |
Teigiamas poveikis |
Neigiamas poveikis |
8.2.1. |
Atitinkamai sričiai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.2. |
Ekonomikai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.3. |
Savivaldybės finansams |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.4. |
Socialinei aplinkai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.5. |
Viešojo administravimo sistemai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.6. |
Korupcijos mastui |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.7. |
Aplinkai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.8. |
Teisinei sistemai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.9. |
Piliečių ir kitų asmenų administracinei naštai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.10. |
Plėtrai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.11. |
Kita svarbi informacija |
- |
|
8.3. |
Išvada Galimybės sudaryti prielaidas korupcijai atsirasti ar plėtotis nėra, korupcijos pasireiškimo tikimybės nėra.
Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja Aušra Vaivadienė
|
||
Sprendimo projekto rengėjas: Investicijų ir turto valdymo skyriaus vedėjo pavaduotojas Gintaras Grigoras
|