Projektas TP-21
2021-09-30
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PAKRUOJO R. LYGUMŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2021 m. rugsėjo 30 d. Nr. T-
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 2 dalimi, 3 dalies 1 punktu, 6 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 3 ir 4 dalimis ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 „Dėl Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“, Pakruojo rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
2. Pripažinti netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2019 m. balandžio 30 d. sprendimą Nr. T-122 „Dėl Pakruojo r. Lygumų pagrindinės mokyklos nuostatų patvirtinimo“.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Savivaldybės meras
Įtraukti į darbotvarkę Pakruojo r. savivaldybės meras
Saulius Margis 2021-09-
|
Pakruojo r. savivaldybės administracijos direktorė
Ilona Gelažnikienė 2021-09-
|
Pakruojo r. savivaldybės administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos sk. vedėja
Jovita Kirdeikienė 2021-09- |
Pakruojo r. savivaldybės administracijos Kultūros, paveldosaugos ir viešųjų ryšių sk. vyr. kalbos tvarkytoja
Rita Nikalajevienė 2021-09- |
Neatliktinas antikorupcinis vertinimas
Jovita Kirdeikienė 2021-09- |
|
|
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės tarybos
2021 m. rugsėjo 30 d. sprendimu Nr. T-
PAKRUOJO R. LYGUMŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pakruojo r. Lygumų pagrindinės mokyklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja biudžetinės įstaigos Pakruojo r. Lygumų pagrindinės mokyklos (toliau – Mokykla) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, vykdomas programas, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, Mokyklos teises ir pareigas, veiklos organizavimą bei valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą ir jų darbo apmokėjimo tvarką bei atestaciją, lėšų šaltinius ir jų naudojimo tvarką, finansinės veiklos kontrolę, Mokyklos reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.
2. Mokyklos oficialusis pavadinimas – Pakruojo r. Lygumų pagrindinė mokykla, trumpasis pavadinimas – Lygumų pagrindinė mokykla. Mokykla įregistruota Valstybės įmonėje Registrų centre, juridinio asmens kodas 190066759.
3. Mokykla įsteigta 1949 m. rugsėjo 1 d. (Pakruojo r. Lygumų progimnazija), 1952 m. rugsėjo 1 d. (Pakruojo r. Lygumų vidurinė mokykla), 2014 m. rugsėjo 1 d. reorganizuota į Pakruojo r. Lygumų pagrindinę mokyklą.
6. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija - Pakruojo rajono savivaldybės taryba, kuri vykdo Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų, Lietuvos Respublikos švietimo ir kituose įstatymuose bei šiuose Nuostatuose jos kompetencijai priskirtus įgaliojimus.
14. Vykdomos švietimo programos: ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio ugdymo, pradinio ugdymo, pagrindinio ugdymo, neformaliojo vaikų švietimo.
15. Išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai – pradinio, pagrindinio išsilavinimo ir mokymosi pasiekimų pažymėjimai, kurių turinį ir formą nustato Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministras.
16. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
II SKYRIUS
MOKYKLOS VEIKLOS SRITYS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS,
MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS
18. Mokyklos veiklos rūšys (pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių, patvirtintą Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226):
18.2. kitos švietimo veiklos rūšys:
19. Mokyklos veiklos tikslas – plėtoti dvasines, intelektines ir fizines mokinio galias, bendrąsias ir esmines dalykines kompetencijas, būtinas tolesniam mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui.
20. Mokyklos veiklos uždaviniai:
21. Vykdydama jai pavestus uždavinius Mokykla:
21.1. vadovaudamasi Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintomis Bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į Pakruojo rajono savivaldybės ir Mokyklos bendruomenės reikmes bei mokinių poreikius ir interesus, konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį;
21.2. rengia pradinio ir pagrindinio ugdymo programas papildančius bei mokinių poreikius tenkinančius šių programų modulius, neformaliojo vaikų švietimo programas;
21.4. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms jų dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;
21.5. teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą (mokytojo padėjėjo), užtikrina profesinį informavimą ir konsultavimą bei minimalios priežiūros priemonių vykdymą;
21.6. įvertina mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius, skiria specialųjį ugdymą teisės aktų nustatyta tvarka;
21.8. imasi priemonių, kurios draudžia mokykloje vartoti tabaką, alkoholį ir kitas psichiką veikiančias medžiagas bei prekiauti jomis ar platinti šia tema nelegalią literatūrą, spaudinius bei riboja pašalinių asmenų patekimą į mokyklą;
III SKYRIUS
MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS
22. Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslus ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę teisės aktų nustatyta tvarka:
IV SKYRIUS
MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
24. Mokyklos veikla organizuojama pagal strateginį, metinį veiklos bei ugdymo planus, patvirtintus Mokyklos direktoriaus teisės aktų nustatyta tvarka.
25. Mokyklai vadovauja direktorius, skiriamas į pareigas viešo konkurso būdu ir atleidžiamas iš jų teisės aktų nustatyta tvarka.
26. Direktorius:
26.1. vadovauja Mokyklos strateginio ir metinių veiklos planų bei švietimo programų rengimui, rekomendacijų dėl smurto prevencijos priemonių įgyvendinimo vykdymui Mokykloje; tvirtina planus ir vadovauja jų vykdymui;
26.2. nustatyta tvarka priima ir atleidžia mokytojus, kitus ugdymo procese dalyvaujančius asmenis, aptarnaujantį personalą bei tvirtina pareigybių sąrašą (neviršijant nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus) ir jų aprašymus;
26.5. atsako už Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 26 straipsnyje nurodytos informacijos skelbimą, demokratinį švietimo įstaigos valdymą, užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, mokytojo etikos normų laikymąsi, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą, pedagoginio ir nepedagoginio personalo profesinį tobulėjimą, sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;
26.6. į Mokyklą priima mokinius Pakruojo rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka ir sudaro mokymo sutartis;
26.7. suderinęs su Mokyklos taryba tvirtina Mokyklos darbo tvarkos taisykles, kuriose nustato mokinių ir darbuotojų teises, pareigas, atsakomybę, bendruomenės narių elgesio ir etikos normas;
26.8. organizuoja ir vykdo mokinių pasiekimų tyrimą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;
26.9. už mokinio elgesio normų pažeidimą gali skirti mokiniui drausmines auklėjamojo poveikio priemones, numatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme;
26.10. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo;
26.14. organizuoja pedagoginių darbuotojų atestaciją Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;
26.17. valdo, naudoja Mokyklos turtą, lėšas ir jomis disponuoja teisės aktų nustatyta tvarka, vadovaudamasis visuomenės naudos, efektyvumo, racionalumo bei viešosios teisės principais;
26.19. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir švietimo pagalbos, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis bei vaiko teisių apsaugos ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;
26.21. kiekvienais metais teikia Mokyklos bendruomenei ir tarybai svarstyti bei viešai paskelbia savo metų veiklos ataskaitą;
28. Mokyklos direktorius atsako už:
28.2. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, Mokyklos nuostatų laikymąsi bei tinkamą funkcijų atlikimą;
28.3. demokratinį Mokyklos valdymą, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą, personalo kvalifikacijos tobulinimą, sveiką ir saugią Mokyklos aplinką;
28.4. asmens duomenų teisinę apsaugą, teikiamų ataskaitų rinkinių ir statistinių ataskaitų teisingumą;
29. Mokyklos valdyme dalyvauja direktoriaus pavaduotojas ugdymui, kuris:
29.2. teikia siūlymus dėl Mokyklos metinės veiklos plano, Mokyklos struktūros ar nuostatų pakeitimų;
V SKYRIUS
MOKYKLOS SAVIVALDA
32. Mokyklos taryba yra aukščiausioji Mokyklos savivaldos institucija, renkama dvejiems metams. Taryba telkia Mokyklos mokinius, mokytojus, tėvus ar kitus teisėtus mokinio atstovus bei vietos bendruomenę demokratiniam Mokyklos valdymui, padeda spręsti Mokyklai aktualius klausimus, atstovauti direktoriui teisėtiems Mokyklos interesams.
33. Mokyklos tarybą sudaro 9 nariai: trys tėvų (globėjų, rūpintojų) atstovai (klasių tėvų komitetų deleguoti tėvai (globėjai, rūpintojai), išrinkti balsavimu klasėse arba virtualiai), trys mokytojai (deleguoti mokytojų tarybos), trys 5-10 klasių mokiniai (deleguoja kiekviena klasė ir renka visi mokiniai balsavimu klasėse arba virtualiai).
34. Mokyklos tarybos pirmininkas, jo pavaduotojas ir sekretorius renkami atviru balsavimu pirmame posėdyje.
35. Mokyklos tarybos nariu gali būti asmuo, turintis žinių ir gebėjimų, padedančių siekti švietimo įstaigos strateginių tikslų ir įgyvendinti švietimo įstaigos misiją. Mokyklos tarybos nariu negali būti tos pačios švietimo įstaigos vadovas, valstybės politikai, politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojai.
36. Posėdžius organizuoja Mokyklos tarybos pirmininkas. Apie numatytą posėdžio laiką ir svarstyti parengtus klausimus pirmininkas informuoja narius ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki posėdžio pradžios.
37. Mokyklos tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis posėdis. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių.
38. Spendimai priimami, jei už juos balsuoja dauguma posėdyje dalyvaujančių Mokyklos tarybos narių. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia pirmininko balsas.
40. Posėdžiai gali būti vykdomi nuotoliniu būdu. Kai nėra galimybės išreikšti savo nuomonės tiesiogiai posėdyje ar nuotoliniu būdu, Mokyklos tarybos nariai gali tai padaryti informuodami pirmininką elektroniniu paštu arba telefonu.
41. Mokyklos tarybos nario įgaliojimai nutrūksta, kai pasibaigia įgaliojimų laikas, kai jis nebegali eiti savo pareigų dėl sveikatos būklės, atsistatydina, pripažįstamas neveiksniu arba kai jo elgesys nesuderinamas su Tarybos nario pareigomis.
42. Mokyklos tarybos nariai už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito juos rinkusiems Mokyklos bendruomenės nariams.
43. Mokyklos taryba:
43.2. pritaria Mokyklos strateginiam, metinės veiklos planams, darbo tvarkos taisyklėms, kitiems Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems Mokyklos direktoriaus;
43.3. teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos nuostatų pakeitimo ar papildymo, Mokyklos struktūros tobulinimo;
43.4. išklauso Direktoriaus metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl veiklos tobulinimo, saugių ugdymo (si) ir darbo sąlygų sudarymo;
43.5. teikia siūlymus Pakruojo rajono savivaldybės tarybai ar jos įgaliotai institucijai, Mokyklos direktoriui dėl materialinio aprūpinimo, lėšų panaudojimo;
43.6. svarsto Mokyklos pedagogų, tėvų, mokinių savivaldos institucijų ar bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui;
44. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją visi Mokykloje dirbantys mokytojai ir kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.
45. Mokytojų tarybos posėdžiai organizuojami prasidedant ir baigiantis mokslo metams, taip pat kiekvieną mėnesį (išskyrus vasaros atostogas).
46. Esant poreikiui, gali būti organizuojami tik pradinių klasių ar tik 5–10 klasių mokytojų posėdžiai.
48. Kai nėra galimybės išreikšti savo nuomonę tiesiogiai posėdyje ar nuotoliniu būdu, tarybos nariai gali tai padaryti informuodami pirmininką elektroniniu paštu arba per elektroninį dienyną.
49. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis mokytojų tarybos posėdis. Į posėdžius pagal poreikį gali būti kviečiami kitų savivaldos institucijų atstovai.
50. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai mokytojų tarybos narių. Posėdžius šaukia tarybos pirmininkas. Apie posėdžio laiką ir svarstyti parengtus klausimus pirmininkas informuoja narius ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki posėdžio pradžios.
52. Svarstant kėlimo į aukštesnę klasę klausimus, balsavime dalyvauja konkrečiam mokiniui dėstantys mokytojai. Sprendimas priimamas, jei už jį balsavo daugiau nei pusė mokiniui dėstančių mokytojų.
53. Mokytojų taryba:
53.1. svarsto bendrųjų ugdymo programų įgyvendinimą, optimalų ugdymo sąlygų sudarymą, ugdymo turinio atnaujinimą, mokinių ugdymosi rezultatus, pedagoginės veiklos tobulinimo būdus;
53.2. teikia siūlymus dėl Mokyklos metinio veiklos, ugdymo planų įgyvendinimo, mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, informacijos kaupimo bei panaudojimo tobulinimo;
54. Mokinių taryba – aukščiausia mokinių savivaldos institucija, renkama vieniems metams. Mokinių tarybą sudaro 5–10 klasių mokinių atstovai (iš kiekvienos klasės po vieną), išrinkti klasių mokinių susirinkimuose.
56. Mokinių tarybos posėdžiai organizuojami ne rečiau kaip du kartus per metus. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis posėdis.
57. Posėdžius šaukia pirmininkas. Apie posėdžio laiką ir svarstyti parengtus klausimus jis informuoja narius ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki posėdžio pradžios.
59. Kai nėra galimybės išreikšti savo nuomonę tiesiogiai posėdyje ar nuotoliniu būdu, mokinių tarybos nariai gali tai padaryti informuodami pirmininką elektroniniu paštu arba per elektroninį dienyną.
60. Mokinių tarybos posėdis ir jame priimti nutarimai yra teisėti, jeigu posėdyje dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai visų narių. Nutarimai priimami dalyvaujančiųjų balsų dauguma.
61. Mokinių tarybos nario įgaliojimai nutrūksta, kai pasibaigia įgaliojimų laikas, kai jis nebegali eiti savo pareigų dėl sveikatos būklės, atsistatydina arba kai jo elgesys nesuderinamas su mokinių tarybos nario pareigomis.
62. Mokinių taryba:
62.2. teikia siūlymus dėl ugdymo organizavimo, neformaliojo švietimo programų plėtros ir socialinės veiklos;
62.4. atstovauja mokinių interesams mokinių taryboje bei kitose savivaldos institucijose, tarpininkauja ginant mokinių teises Mokykloje;
63. Klasės mokinių aktyvas – klasės mokinių grupė, aktyviai dalyvaujanti klasės veikloje. Mokinių aktyvą sudaro seniūnas, jo pavaduotojas ir trys ar daugiau narių, išrinktų atviru balsavimu klasės mokinių susirinkime vieniems metams.
64. Klasės tėvų komitetas – klasės mokinių tėvų grupė, aktyviai dalyvaujanti klasės veikloje. Klasės mokinių tėvų aktyvą sudaro 3–5 nariai, išrinkti vieniems metams atviru balsavimu klasės tėvų (globėjų, rūpintojų) susirinkimo balsų dauguma.
66. Tėvų komitetas mokslo metų pabaigoje atsiskaito juos rinkusiam klasės tėvų (kitų teisėtų mokinio atstovų) susirinkimui.
67. Tėvų komitetas:
67.1. aptaria su klasės vadovu klasės mokinių lankomumo, elgesio ir pažangumo, saugumo, maitinimo bei informacijos gavimo apie juos klausimus;
67.2. padeda organizuoti klasės renginius, išvykas, kurti edukacines aplinkas, vykdyti profesinį orientavimą;
VI SKYRIUS
DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR
ATESTACIJA
69. Darbuotojai į darbą Mokykloje priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
70. Mokyklos darbuotojams už darbą mokama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA IR FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ BEI MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA
72. Mokykla valdo patikėjimo teise perduotą savivaldybės turtą, naudoja ir disponuoja juo įstatymų ir Pakruojo rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.
73. Mokyklos lėšos:
73.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;
73.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;
74. Mokyklos lėšos ir turtas valdomas, naudojamas ir juo disponuojama rūpestingai, siekiant užtikrinti visuomenės interesų tenkinimą, maksimalią naudą visuomenei. Turtas tausojamas, nešvaistomas ir racionaliai tvarkomas. Lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.
75. Mokyklos buhalterinė apskaita organizuojama ir finansinė atskaitomybė tvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka.
VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
78. Mokykla turi interneto svetainę (https://www.lygumai.pakruojis.lm.lt/), atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus, kurioje skelbiami vieši pranešimai ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu nustatyta informacija visuomenei apie Mokyklos veiklą.
79. Mokyklos nuostatus, jų pakeitimus, papildymą derina Mokyklos taryba, tvirtina Savivaldybės taryba.
80. Mokyklos nuostatai keičiami ir papildomi Pakruojo rajono savivaldybės tarybos ar jos įgaliotos institucijos, Mokyklos direktoriaus ar Mokyklos tarybos iniciatyva.
82. Mokykla reorganizuojama, likviduojama ar pertvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka.
___________________________________
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2021 M. RUGSĖJO 30 D. SPRENDIMO PROJEKTO „DĖL PAKRUOJO R. LYGUMŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2021-09-14
Pakruojis
1. Projekto rengimą paskatinusios priežastys, parengto projekto tikslai ir uždaviniai.
Pakruojo r. Lygumų pagrindinė mokykla (toliau – mokykla) pateikė prašymą dėl mokyklos nuostatų patvirtinimo. Prašyme nurodoma, kad mokykla keičia Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2019 m. balandžio 30 d. sprendimu Nr. T-122 patvirtintus Nuostatus. Tvirtinimui pateiktų Nuostatų projektui pritarė mokyklos taryba (2021 m. rugpjūčio 31 d. mokyklos tarybos posėdžio protokolas Nr. 2)
Sprendimo projektas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 „Dėl Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“ patvirtintais naujos redakcijos reikalavimais.
Sprendimu tvirtinama Nuostatų nauja redakcija, nes juos reikia registruoti juridinių asmenų registre.
Nuostatų atskirų punktų pakeitimai yra siejami su formuluočių tikslinimu pagal naujus teisės aktus ar jų redakcijas. Nuostatuose įteisinamas nuotolinio mokymo proceso organizavimo būdas. Nauja yra tai, kad Nuostatuose įvardinta, kas vadovauja Mokytojų tarybai, nes mokyklos direktorius gali būti tik jos narys.
2. Projekto iniciatoriai (institucija, asmenys ar piliečių atstovai) ir rengėjai.
Sprendimo projekto iniciatorius – Pakruojo r. Lygumų pagrindinė mokykla.
Sprendimo projektą perengė Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyrius.
Sprendimo projektą Pakruojo rajono savivaldybės tarybos posėdyje pristatys Pakruojo r. Lygumų pagrindinės mokyklos direktorė Asta Gasiūnienė.
3. Kaip šiuo metu yra reguliuojami projekte aptarti teisiniai santykiai.
Nuostatų projektas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 „Dėl Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“.
4. Kokios siūlomos naujos teisinio reguliavimo nuostatos, kokių teigiamų rezultatų laukiama.
Patvirtinus nuostatus, tikėtina, kad tikslesnės formuluotės padės įstaigai sklandžiau organizuoti veiklą, priimti susitarimus, leidžiančius siekti rezultatų kokybės.
5. Galimos neigiamos priimto sprendimo projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.
Galimų neigiamų pasekmių nenumatoma.
6. Kokius teisės aktus būtina priimti, kokius galiojančius teisės aktus būtina pakeisti ar pripažinti netekusiais galios priėmus sprendimo projektą.
Pripažinti netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2019 m. balandžio 30 d. sprendimą Nr. T-122 „Dėl Pakruojo r. Lygumų pagrindinės mokyklos nuostatų patvirtinimo“.
7. Sprendimo projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, finansavimo šaltiniai.
Registravimo juridinių asmenų registre mokestis.
8. Sprendimo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados.
Sprendimo projekto rengimo metu specialistų vertinimų ir išvadų negauta.
10. Sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas.
Sprendimo projektui atlikti antikorupcinio vertinimo nereikia.