LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJA

 

 

 

 

 

Pagal adresatų sąrašą

 

2018-09-    Nr. (7.29-04)-6K-

 

 

DĖL AZARTINIŲ LOŠIMŲ ĮSTATYMO PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTO DERINIMO

 

 

 

Finansų ministerija, vykdydama Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanclerio 2018 m. gegužės 9 d. pavedimą Nr. S-1511 dėl Lietuvos Respublikos Seimo Sveikatos reikalų komiteto bei Priklausomybių prevencijos komisijos 2018 m. kovo 28 d. bendro posėdžio protokole Nr. 111-P-11/142-P-4 išdėstytų pasiūlymų, parengė ir teikia derinti Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymo Nr. IX-325 4, 6, 7, 10, 102, 11, 21 ir 28 straipsnių pakeitimo, Įstatymo papildymo 71, 72, 73, 74,  291, 292, 293 ir 294 straipsniais ir 32 straipsnio pripažinimo netekusiu galios pakeitimo įstatymo projektą (toliau – Įstatymo projektas), kartu teikdama ir Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 134 straipsnio pakeitimo įstatymo projektą (toliau kartu – Įstatymų projektai).

Rengiant Įstatymo projektą taip pat atsižvelgta į Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos 2018 m. vasario 28 d. antikorupcinio vertinimo išvadoje Nr. 4-01-1585 „Dėl teisės aktų, reglamentuojančių azartinių lošimų ir loterijų licencijavimą ir priežiūrą“ pateiktas pastabas ir pasiūlymus, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės parengtoje 2018 m. kovo 20 d. valstybinio audito ataskaitoje „Ar Lietuvos verslo priežiūros sistema efektyvi“ išdėstytas rekomendacijas ir Licencijavimo pagrindų aprašo reikalavimus. Įstatymo projektu siekiama reglamentuoti licencijos organizuoti azartinius lošimus išdavimo, patikslinimo, sustabdymo, panaikinimo ar atsisakymo išduoti licenciją sąlygas ir tvarką, padidinti teisinio reguliavimo skaidrumą, išvengti dviprasmiško teisės normų aiškinimo ir prisidėti prie korupcijai atsparios aplinkos kūrimo. Taip pat, stiprinant lošėjų apsaugą nuo neigiamo lošimo poveikio ir siekiant efektyvios azartinius lošimus organizuojančių bendrovių priežiūros, Įstatymo projektu nustatomas reikalavimas lošimo organizavimo vietose daryti darbo pertraukas ir išplečiamas priežiūros institucijos taikomų poveikio priemonių sąrašas azartinių lošimų organizavimo tvarkos nesilaikančioms bendrovėms.

Įstatymo projektas neperkelia ir neįgyvendina Europos Sąjungos teisės aktų nuostatų.

Įstatymo projektas nėra notifikuotinas Europos Komisijai.

Įstatymo projekte nėra naujų sąvokų ir jas įvardijančių terminų, todėl Įstatymo projektas nevertinamas Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

1 Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. liepos 18 d. nutarimas Nr. 937 „Dėl Licencijavimo pagrindų aprašo patvirtinimo“.

 

Neigiamų reguliavimo pasekmių priėmus Įstatymo projektą nenumatoma.

Įstatymų projektai skelbiami Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinės sistemos Projektų registravimo posistemėje.

Įstatymų projektus parengė Finansų ministerijos Finansų rinkų politikos departamento (direktorius – Sigitas Mitkus, tel. 239 0070) Draudimo veiklos skyriaus (vedėja – Lolita Šumskaitė, tel. 239 0180) vyr. specialistė Lina Kliukienė (tel. 2194 480, el. paštas [email protected]).

 

PRIDEDAMA:

1. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektas, 1 lapas.

2. Įstatymo projektas ir jo lyginamasis variantas, 21 lapas.

3. Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 134 straipsnio pakeitimo įstatymo projektas ir jo lyginamasis variantas, 2 lapai.

4. Įstatymo projekto aiškinamasis raštas, 5 lapai.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lina Kliukienė, el. paštas [email protected], tel. 219 4480